Ziare.com
Home > Personalitati > Adrian Nastase > Victor Ponta
Lider PNL: Condamnarea lui Nastase e problema PSD

Miercuri, 08 Ianuarie 2014, ora 20:15

Lider PNL: Condamnarea lui Nastase e problema PSD

Politica / deputat

Liderului deputatilor PNL, George Scutaru, a declarat, intrebat despre faptul ca premierul Victor Ponta le-a reprosat liberalilor ca nu l-au aparat pe Adrian Nastase, ca e problema PSD sa-l apere pe acesta, intrucat liberalii nu comenteaza deciziile justitiei. "Decizia luata in cazul Nastase e o decizie a justitiei si nu avem noi, liberalii, comentarii de facut. E o discutie pe care cei de...

8 comentarii
Boc: Ponta are dreptate, dosarul Nastase e politic. Toti PSD-istii s-au turnat intre ei

Miercuri, 08 Ianuarie 2014, ora 18:30

Boc: Ponta are dreptate, dosarul Nastase e politic. Toti PSD-istii s-au turnat intre ei

Emil Boc / PDL

Fostul premier Emil Boc considera ca actualul sef al Guvernului, Victor Ponta, "greseste profund", atunci cand se amesteca in declaratii care sa vizeze puterea judecatoreasca si justitia, facand referire la afirmatiile acestuia privind sentinta de condamnare a lui Adrian Nastase. In cadrul unei conferinte de presa sustinute la Cluj, Emil Boc a subliniat, ironic, ca premierul Ponta are...

6 comentarii
Elena Udrea, atac la Ponta: Palatul Victoria si Jilava au acelasi discurs

Miercuri, 08 Ianuarie 2014, ora 16:34

Elena Udrea, atac la Ponta: Palatul Victoria si Jilava au acelasi discurs

Elena Udrea / PDL

Elena Udrea l-a atacat dur pe premierul Victor Ponta spunand ca atat el cat si Adrian Nastase nu inteleg ca justitia este independenta si ca, indiferent de statut, trebuie sa platesti daca gresesti. "Constat un lucru relevant, dar deloc surprinzator. Palatul Victoria si Jilava au acelasi discurs. Victor Ponta, prim ministru in functie si Adrian Nastase, fost prim ministru astazi condamnat,...

10 comentarii
Nastase, un cutit in spatele lui Ponta (Opinii)

Miercuri, 08 Ianuarie 2014, ora 12:51

Nastase, un cutit in spatele lui Ponta (Opinii)

Adrian Nastase / Victor Ponta

Cine a citit prima postare pe blog a lui Adrian Nastase, din puscarie, intelege mai bine de ce s-a grabit Victor Ponta, cu orice risc si orice pret, mai ales extern, sa il victimizeze si sa califice condamnarea fostului premier drept una politica. "De data asta nu voi mai putea spune ca este exclusiv vina lui Basescu. Raul poate fi facut nu doar prin actiune, ci si prin inactiune. Faptul ca...

21 comentarii
Penali, eu sunt presedintele care va trebuie! (Opinii)

Marti, 07 Ianuarie 2014, ora 21:18

Penali, eu sunt presedintele care va trebuie! (Opinii)

Victor Ponta / premier

Ma indoiesc ca Victor Ponta nu a anticipat reactia pe care o va starni prin declaratiile sale referitoare la condamnarea lui Adrian Nastase: "Adrian Nastase e un condamnat politic, pentru ca, incepand cu anul 2005 a fost principala tinta a presedintelui Basescu si a oamenilor sai, Morar si ceilalti. (...) E o victima a regimului Basescu (...) caz comparabil cu Iulia Timoshenko". Dar calculul...

44 comentarii
Neamtu, atac la Ponta: Paralela intre Nastase si Timosenko, perversitate si coruptie morala

Marti, 07 Ianuarie 2014, ora 17:32

Neamtu, atac la Ponta: Paralela intre Nastase si Timosenko, perversitate si coruptie morala

Mihail Neamtu / Noua Republica

Presedintele Noii Republici, Mihail Neamtu, a vorbit, marti, despre condamnarea la patru ani de inchisoare pentru coruptie a lui Adrian Nastase, sustinand ca este vorba despre o "sentinta curajoasa" a judecatorilor. "Intr-o societate civilizata, judecatorii sunt respectati, cunoscuti si ascultati. In lumea occidentala, independenta magistratilor slabeste poftele tiranice ale politicienilor...

5 comentarii
Predoiu: Ponta si politicienii USL nu se pot adapta in UE. Guvernul ingreuneaza Justitia

Marti, 07 Ianuarie 2014, ora 15:35

Predoiu: Ponta si politicienii USL nu se pot adapta in UE. Guvernul ingreuneaza Justitia

Catalin Predoiu / ministrul Justitiei

Prim-vicepresedintele PDL Catalin Predoiu, fost ministru al Justitiei, sanctioneaza declaratiile facute de Victor Ponta in cazul Adrian Nastase si ii cere premierului sa nu mai decredibizeze actul de justitie in ochii cetatenilor. "Declaratiile premierului Ponta si ale altor politicieni USL demonstreaza ca inca nu se pot adapta realitatii dintr-o tara membra a Uniunii Europene. In Uniunea...

2 comentarii
CSM analizeaza declaratiile lui Ponta despre condamnarea lui Nastase

Marti, 07 Ianuarie 2014, ora 12:39

CSM analizeaza declaratiile lui Ponta despre condamnarea lui Nastase

Stiri / CSM

CSM urmeaza sa analizeze daca declaratiile facute de premierul Victor Ponta pe marginea deciziei de condamnare la inchisoare a lui Adrian Nastase influenteaza negativ independenta justitiei. Victor Ponta a declarat luni ca "Adrian Nastase a fost condamnat politic". El s-a plans ca sunt condamnati numai politcieni ai USL si ca, desi guvernul a facut sesizari in justitie privindu-i pe Sorin...

14 comentarii
Adrian Nastase a cazut, dar sistemul a ramas (Opinii)

Marti, 07 Ianuarie 2014, ora 12:01

Adrian Nastase a cazut, dar sistemul a ramas (Opinii)

Adrian Nastase / condamnat

Cel mai important nu este ca Adrian Nastase s-a intors dupa gratii. Este mai important ca a fost condamnat pentru coruptie pura - luare de mita in forma continuata. Este un verdict care condamna un intreg mod de a face politica, un sistem intreg personificat de cel mai reprezentativ exponent al sau, este condamnata implicit intreaga epoca teribila Nastase. Este extrem de important...

47 comentarii
Invitatii Ziare.com Stefan Vlaston: Basescu, pretext pentru anihilarea justitiei independente

Marti, 07 Ianuarie 2014, ora 08:34

Invitatii Ziare.com Stefan Vlaston: Basescu, pretext pentru anihilarea justitiei independente

Traian Basescu / Victor Ponta

"Trebuie sa scapam de regimul Traian Basescu". Victor Ponta minte prost, din ce in ce mai prost. Tot ii da inainte cu "regimul" Basescu, cand, de fapt, se refera la justitia independenta, care a avut tupeul sa-l condamne pe "magistrul" Adrian Nastase. Nici nu o mai da cotita, Victor Ponta. Le spune direct. "Este un condamnat politic", a spus Victor Ponta, invitat la Romania TV, referitor la...

22 comentarii
Ponta il compara pe Nastase cu Iulia Timosenko: Un condamnat politic, victima a lui Basescu (Video)

Luni, 06 Ianuarie 2014, ora 20:10

Ponta il compara pe Nastase cu Iulia Timosenko: Un condamnat politic, victima a lui Basescu (Video)

Victor Ponta / Adrian Nastase

Prim-ministrul Victor Ponta a apreciat, luni seara, ca fostul premier Adrian Nastase este un condamnat politic si o victima a presedintelui Traian Basescu. "Adrian Nastase e un condamnat politic, pentru ca, incepand cu anul 2005 a fost principala tinta a presedintelui Basescu si a oamenilor sai, Morar si ceilalti. (...) E o victima a regimului Basescu", a spus Victor Ponta, luni seara, la...

67 comentarii
Ponta: E o mare nedreptate ca Nastase sa fie haituit de sistemul lui Basescu

Luni, 06 Ianuarie 2014, ora 15:27

Ponta: E o mare nedreptate ca Nastase sa fie haituit de sistemul lui Basescu

Victor Ponta / Adrian Nastase

Premierul Victor Ponta a declarat, luni, ca este o mare nedreptate ca Adrian Nastase sa fie haituit o viata intreaga de "sistemul lui Traian Basescu", avand in vedere toate lucrurile "bune si importante" pe care fostul premier le-a facut pentru tara. "Am si vorbit cu domnia sa. Cred sincer ca pentru toate lucrurile importante si bune pe care domnia sa le-a facut pentru Romania, ideea de a fi...

26 comentarii
Nastase: Ponta nu vrea sa fie presedinte, dar il impinge partidul

Duminica, 24 Noiembrie 2013, ora 11:25

Nastase: Ponta nu vrea sa fie presedinte, dar il impinge partidul

Adrian Nastase / Victor Ponta

Presedintele PSD, premierul Victor Ponta, nu vrea sa candideze la alegerile prezidentiale, insa partidul il impinge in aceasta directie de la baza, considera fostul premier Adrian Nastase. "Situatia este paradoxala. Dupa parerea mea, Victor Ponta nu vrea sa candideze la alegerile prezidentiale. Pe de alta parte, partidul de la nivel de baza, cum am vazut si recent la Consiliul National,...

13 comentarii
R.Turcan: Ponta, mai periculos decat Nastase. Pentru el rolul presei e sa-l laude

Marti, 22 Octombrie 2013, ora 17:48

R.Turcan: Ponta, mai periculos decat Nastase. Pentru el rolul presei e sa-l laude

Raluca Turcan / deputat

Deputatul PDL Raluca Turcan este de parere ca premierul Victor Ponta continua o "politica de intimidare a mass-media brevetata de Adrian Nastase", in urma respingerii motiunii pe Codul insolventei, in Camera Deputatilor. "Codul insolventei demonstreaza ca Victor Ponta continua politica de intimidare a mass-media brevetata de Adrian Nastase, insa modul de operare a fost perfectionat, iar...

Libertatea presei si lupul (Opinii)

Duminica, 20 Octombrie 2013, ora 23:06

Libertatea presei si lupul (Opinii)

Media / jurnalisti

Este vizibil ca si din punctul de vedere al raportarii la presa, Victor Ponta este un demn continuator al lui Adrian Nastase si nu se va da in laturi de la niciun abuz si nicio presiune pentru a razbuna sau opri criticile impotriva lui. Pe de alta parte, nici libertatea presei nu poate fi invocata abuziv, ea nu poate fi acoperire nici pentru insulta, nici pentru manipulare, nici pentru...

8 comentarii
Iliescu, Geoana si Nastase, invitati permanenti la sedintele PSD

Luni, 07 Octombrie 2013, ora 20:15

Iliescu, Geoana si Nastase, invitati permanenti la sedintele PSD

Victor Ponta / presedinte PSD

Fostii presedinti ai PSD Ion Iliescu, Adrian Nastase si Mircea Geoana vor fi invitati permanenti la sedintele PSD. Anuntul a fost facut, luni, de Victor Ponta. "I-am invitat si am decis ca, de acum incolo, la Biroul Permanent National sa participe si fostii presedinti, si domnul Geoana si domnul Nastase, care din pacate astazi e tot cu treburile domniei sale judiciare, dar in aceasta formula...

3 comentarii
Basescu apara televiziunile: Ponta, mai cinic si mai brutal decat Nastase

Luni, 07 Octombrie 2013, ora 19:15

Basescu apara televiziunile: Ponta, mai cinic si mai brutal decat Nastase

Traian Basescu / presedinte

Presedintele Traian Basescu a declarat, luni seara, la Palatul Cotroceni, ca premierul Victor Ponta urmareste sa tina sub control presa, la fel cum incerca si Adrian Nastase, fost premier PSD, dar intr-un mod mai cinic si mai brutal. Declaratiile presedintelui vin dupa ce, luni, vicepremierul Liviu Dragnea a fost trimis in judecata de catre procurorii DNA, pentru tentativa de frauda la...

45 comentarii
Nastase: Nu stiu daca Papici este basist sau nu. Nu vreau sa fiu subiectiv

Luni, 07 Octombrie 2013, ora 09:20

Nastase: Nu stiu daca Papici este basist sau nu. Nu vreau sa fiu subiectiv

Adrian Nastase / proces

Fostul premier Adrian Nastase a comentat, luni dimineata, situatia procurorului Lucian Papici, seful Sectiei I din DNA, care a fost demis saptamana trecuta. Acesta a fost rugat sa isi expuna parerea cu privire la declaratia lui Victor Ponta, care a spus "De ce sa tinem toti basistii care au facut dosare politice", referindu-se la Papici. "Nu stiu daca este basist sau nu. Dosarele pe care...

7 comentarii
Elena Udrea: Ponta are aceleasi apucaturi ca Nastase, vrea sa puna pumnul in gura presei

Vineri, 04 Octombrie 2013, ora 12:46

Elena Udrea: Ponta are aceleasi apucaturi ca Nastase, vrea sa puna pumnul in gura presei

Elena Udrea / stiri Elena Udrea

Victor Ponta este la fel ca Adrian Nastase si urmareste subjugarea presei care il critica, spune Elena Udrea, vorbind despre articolul din Codul Insolventei care ar putea duce la inchiderea postului Realitatea TV. "Ponta are aceleasi apucaturi ca Nastase: vrea sa puna pumnul in gura presei. A inchis OTV la fel ca inaintasul sau, acum vrea sa inchida si RealitateaTv", scrie Elena Udrea intr-o...

6 comentarii
Boc: Ponta se comporta ca un nabab dintr-o tara bananiera, terfelind justitia

Joi, 03 Octombrie 2013, ora 17:38

Boc: Ponta se comporta ca un nabab dintr-o tara bananiera, terfelind justitia

Emil Boc / PDL

Fostul premier Emil Boc spune ca actualul sef al Guvernului, Victor Ponta, "realizeaza cel mai violent atac la adresa justitiei de la Adrian Nastase incoace", comportandu-se "ca un nabab dintr-o tara bananiera, terfelind justitia si amenintand independenta acesteia". Emil Boc a declarat, joi, ca a constatat "cu mare ingrijorare" ca practicile Guvernului Nastase revin in Romania prin...

3 comentarii
Ponta: Facem alegeri pentru presedintia CN al PSD cand va putea candida Nastase

Joi, 26 Septembrie 2013, ora 15:26

Ponta: Facem alegeri pentru presedintia CN al PSD cand va putea candida Nastase

Victor Ponta / presedinte PSD

Presedintele PSD, Victor Ponta, a declarat, joi, ca alegeri pentru functia de presedinte al Consiliului National al PSD vor fi facute doar atunci cand Adrian Nastase, cel care a detinut aceasta functie, va avea drepturi electorale si va putea candida din nou. Intrebat daca la Consiliul National din 8-9 noiembrie se vor face alegeri si pentru presedintia acestei structuri, Ponta a raspuns:...

21 comentarii
Traian Basescu: Ponta e mai putin inteligent decat Nastase (Video)

Luni, 16 Septembrie 2013, ora 20:32

Traian Basescu: Ponta e mai putin inteligent decat Nastase (Video)

Politica / presedinte

Presedintele Traian Basescu l-a acuzat, luni, pe Victor Ponta ca nu isi asuma nicio responsabilitate ca premier, practicand aceleasi eschive ca si predecesorul sau Adrian Nastase, doar ca este "mai putin inteligent" decat acesta. " (Ponta sa mai renunte la smecherii, n.red.), de exemplu asta cu 's-au mai dat legi'. Nu, s-au dat pentru ca a fost tandemul Iliescu-Nastase care a procedat ca...

8 comentarii
Ludovic Orban: Privindu-l pe Ponta, l-am vazut pe Iliescu multumind minerilor dupa reprimarea Pietei Universitatii (Video)

Luni, 16 Septembrie 2013, ora 14:31

Ludovic Orban: Privindu-l pe Ponta, l-am vazut pe Iliescu multumind minerilor dupa reprimarea Pietei Universitatii (Video)

Ludovic Orban / PNL

Ludovic Orban lanseaza o sarja de atacuri extrem de dure la adresa lui Victor Ponta pornind de la atitudinea adoptata de premier fata de Rosia Montana. Liberalul il considera pe pesedist o "marioneta manuita de sforari nevazuti", dar si un "hibrid nereusit" intre capitalismul lui Adrian Nastase si comunismul lui Ion Iliescu. Intr-o postare pe Facebook prilejuita de vizita facuta duminica de...

12 comentarii
Gabriel Biris, despre Rosia Montana: Si European Drinks a folosit in proces declaratiile lui Adrian Nastase

Vineri, 13 Septembrie 2013, ora 23:50

Gabriel Biris, despre Rosia Montana: Si European Drinks a folosit in proces declaratiile lui Adrian Nastase

Rosia Montana / Gabriel Resources

Declaratiile premierului Victor Ponta despre despagubirile in cazul Rosia Montana dovedesc iresponsabilitate, pentru ca ele produc consecinte juridice, un exemplu elocvent fiind procesul castigat de firma European Drinks impotriva statului roman, in care au fost invocate declaratiile fostului premier Adrian Nastase, afirma avocatul Gabriel Biris. Invitat de Ziare.com sa comenteze...

30 comentarii
Ponta: Ma sfatuiesc cu trei fosti prim-ministri: Isarescu, Nastase si Tariceanu (Video)

Miercuri, 28 August 2013, ora 11:31

Ponta: Ma sfatuiesc cu trei fosti prim-ministri: Isarescu, Nastase si Tariceanu (Video)

Victor Ponta / Adrian Nastase

Premierul Victor Ponta a dezvaluit, miercuri, dupa ce si-a sustinut discursul la Reuniunea Anuala a Diplomatiei Romane, ca se sfatuieste intens cu trei fosti premieri ai Romaniei: Guvernatorul BNR Mugur Isarescu, Adrian Nastase si Calin Popescu Tariceanu. Raspunzand unui jurnalist care il invita sa comenteze recente declaratii ale lui Tariceanu, care a afirmat ca prim-ministrul Victor Ponta...

14 comentarii
Contrasemneaza Victor Ponta si retragerea decoratiei lui Adrian Nastase?

Sambata, 24 August 2013, ora 13:24

Contrasemneaza Victor Ponta si retragerea decoratiei lui Adrian Nastase?

Victor Ponta / premier

Victor Ponta l-a presat insistent in ultimele zile pe presedintele Traian Basescu sa ii retraga decoratia lui Laszlo Tokes, dar nu a scos un cuvant despre faptul ca o decoratie similara, Steaua Romaniei, detine si Adrian Nastase si, conform legii, ea ar fi putut fi deja retrasa. Atat Laszlo Tokes, cat si Adrian Nastase sunt membri ai Ordinului National "Steaua Romaniei", primul in grad de...

50 comentarii
Cum a incercat Bradisteanu sa impiedice incarcerarea lui Nastase

Miercuri, 21 August 2013, ora 11:03

Cum a incercat Bradisteanu sa impiedice incarcerarea lui Nastase

Adrian Nastase / condamnat

Victor Ponta a declarat ca presedintele Traian Basescu i-ar fi "facut dosar" medicului Serban Bradisteanu dupa tentativa de suicid a lui Adrian Nastase, dar probele aflate la dosarul care se va judeca pe 2 septembrie arata ca Bradisteanu s-a straduit intr-adevar sa impiedice incarcerarea fostului premier. Imediat dupa tentativa de sinucidere din 20 iunie 2012, Adrian Nastase a fost...

2 comentarii
Macovei: Intre Ponta si detinutul Nastase-N0049 nu e nicio diferenta

Luni, 05 August 2013, ora 18:47

Macovei: Intre Ponta si detinutul Nastase-N0049 nu e nicio diferenta

Monica Macovei / PDL

Monica Macovei face o paralela intre premierul Victor Ponta si fostul premier Adrian Nastase, ajungand la concluzia ca intre ei nu e nicio diferenta - "amandoi mint, sunt aroganti si vor justitia la picioarele lor". "Guvernul Ponta a emis cele mai multe ordonante de urgenta, comparativ cu Guvernul Boc sau Ungureanu(...) Ponta a mintit fara sa clipeasca atunci cand sustinea ca USL nu va abuza...

27 comentarii
Boc, despre contractul cu Bechtel: Ponta il protejeaza in acest moment pe Nastase

Vineri, 02 August 2013, ora 16:18

Boc, despre contractul cu Bechtel: Ponta il protejeaza in acest moment pe Nastase

Emil Boc / PDL

Fostul premier Emil Boc considera ca actualul sef al Guvernului, Victor Ponta, il protejeaza pe Adrian Nastase pentru "ilegalitatile" din contractul cu Bechtel, dar se protejeaza si pe el, pentru ca in acea perioada el era "ministru pentru Control". Intrebat, vineri, de jurnalisti, la finalul unei dezbateri despre revizuirea Constitutiei desfasurate la Cluj, cum comenteaza disputa privind...

6 comentarii
Incurcatele cai ale mafiei lui Adrian Nastase (Opinii)

Miercuri, 31 Iulie 2013, ora 23:51

Incurcatele cai ale mafiei lui Adrian Nastase (Opinii)

Gabriel Oprea / vicepremier

De maine, guvernul Romaniei este condus cu atributii depline, intelegem, de vicepremierul Gabriel Oprea. Da, stiu ca ati uitat ca e membru in guvern, fix pe aceeasi pozitie pe care o avea si in guvernele Boc si MRU. Adevarul e ca a fost de o discretie remarcabila, atat de remarcabila, incat nici nu stim exact cu ce se ocupa in guvern. Iata ca acum am aflat. Sigur ca ar fi fost de asteptat...

65 comentarii
Blaga: Lui Ponta ii e frica de venirea in tara a lui Omar Hayssam

Vineri, 19 Iulie 2013, ora 20:03

Blaga: Lui Ponta ii e frica de venirea in tara a lui Omar Hayssam

Vasile Blaga / presedinte PDL

Presedintele PDL, Vasile Blaga, a declarat, vineri, la Timisoara, ca premierului Victor Ponta "ii este frica de venirea in tara a lui Omar Hayssam", sustinand ca, in 2005, cand cei trei jurnalisti au fost rapiti, Ponta si Adrian Nastase "furau impreuna Romania". Referitor la afirmatia lui Victor Ponta potrivit careia Vasile Blaga era ministru de Interne pe vremea cand cei trei jurnalisti au...

23 comentarii
A. Papahagi: Ponta e doar nerusinat, nu si dictator, dar solul e fertil Interviu

Miercuri, 10 Iulie 2013, ora 20:12

A. Papahagi: Ponta e doar nerusinat, nu si dictator, dar solul e fertil Interviu

Victor Ponta / plagiat

Procurorii au respins plangerea facuta de Adrian Papahagi, Mihail Neamtu si Augustin Ofiteru in legatura cu plagiatul lui Victor Ponta, iar motivele acestei decizii au starnit indignarea celor trei semnatari. Justitia a revenit, ca in vremea lui Adrian Nastase, la starea de obedienta fata de politic, acuza Adrian Papahagi. "E graitor ca experti internationali independenti, fara miza...

46 comentarii
Ce a invatat Ponta de la Nastase si care e viitorul lui Fenechiu in Guvern

Luni, 01 Iulie 2013, ora 18:57

Ce a invatat Ponta de la Nastase si care e viitorul lui Fenechiu in Guvern

Victor Ponta / premier

Premierul Victor Ponta, care se afla in aceasta perioada intr-un turneu in Asia, le-a raspuns celor care il acuza ca "merge pe urmele lui Adrian Nastase". "Este adevarat, de la Adrian Nastase am invatat ca o tara care nu e prezenta prin seful Guvernului in lume e o tara care nu conteaza si se duce indubitabil in jos", a afirmat seful PSD, intr-o declaratie pentru Antena 3. "Vreau sa fac...

20 comentarii
Ponta, urari de "La multi ani" lui Nastase si Plumb: Am avut ce invata de la dumneavoastra!

Sambata, 22 Iunie 2013, ora 15:35

Ponta, urari de "La multi ani" lui Nastase si Plumb: Am avut ce invata de la dumneavoastra!

Victor Ponta / Adrian Nastase

Prim-ministrul Victor Ponta le-a transmis "La multi ani" colegilor sai din PSD, fostul premier Adrian Nastase si ministrul Mediului Rovana Plumb, ambii fiind nascuti pe 22 iunie. "Astazi este ziua de nastere a doi colegi si prieteni deosebiti: Adrian Nastase si Rovana Plumb", isi incepe Victor Ponta postarea pe Facebook. Nastase, de ziua lui: Barbieritul de dimineata imi aminteste de...

22 comentarii
Macovei: Nastase, un condamnat penal, Ponta, un plagiator fara onoare

Joi, 06 Iunie 2013, ora 20:03

Macovei: Nastase, un condamnat penal, Ponta, un plagiator fara onoare

Monica Macovei / europarlamentar

Europarlamentarul PDL Monica Macovei a felicitat, pe blogul personal, Universitatea Bucuresti pentru ca l-a dat afara pe Adrian Nastase si pentru ca "a avut curajul sa ii spuna lui Victor Ponta ca a plagiat in cel mai josnic mod". Macovei considera un gest de normalitate faptul ca Universitatea Bucuresti a renuntat la profesorul Adrian Nastase, punand respectarea legii pe primul loc....

23 comentarii
Nastase, despre Alexandrescu: Kovesi a vrut sa-i faca lui Ponta probleme cu Antena

Miercuri, 05 Iunie 2013, ora 23:02

Nastase, despre Alexandrescu: Kovesi a vrut sa-i faca lui Ponta probleme cu Antena

Adrian Nastase / Victor Ponta

Fostul premier Adrian Nastase a facut o legatura intre numirea Laurei Codruta Kovesi in fruntea Directiei Nationale Anticoruptie, relatia Victor Ponta - Antena 1 si arestarea directorului trustului Intact, Sorin Alexandrescu. Vorbind despre arestarea lui Sorin Alexandrescu, Nastase a spus, miercuri seara, la Antena 3, ca nu stie daca "Kovesi si cei din DNA au facut lucrul asta special pentru...

11 comentarii
Adrian Nastase: Nu Ponta este Iuda

Luni, 13 Mai 2013, ora 13:20

Adrian Nastase: Nu Ponta este Iuda

Adrian Nastase / Victor Ponta

Adrian Nastase a declarat, luni, ca acel "Iuda" despre care sustine intr-o postare pe blog ca ar fi tradat nu este in niciun caz premierul Victor Ponta, precizand ca nu doreste sa divulge identitatea personajului. Intrebat de jurnalisti, la iesirea de la instanta suprema, care judeca recursurile din dosarul "Zambaccian", cine este "ucenicul tradator, acel Iuda" despre care vorbeste intr-o...

8 comentarii
Ponta vrea sa-i inchida gura lui Nastase

Marti, 30 Aprilie 2013, ora 07:08

Ponta vrea sa-i inchida gura lui Nastase

Victor Ponta / Adrian Nastase

Iubire-iubire, dar cu limite! Domnul Victor Ponta isi pretuieste mentorul, pe Adrian Nastase, cu sinceritate, dar cu acelasi aplomb l-ar cam trimite pe tusa, deoarece blogul recent revenitului printre oameni liberi il cam calca pe nervi. Spun baietii din jurul presedintelui social-democratilor ca, in ultimele trei saptamani, acesta a strans din dinti si si-a muscat limba ca sa nu-i spuna lui...

6 comentarii
Ponta, despre declaratiile lui Nastase privind prezidentiabilul PSD: Sunt de acord, in 2019

Duminica, 28 Aprilie 2013, ora 23:12

Ponta, despre declaratiile lui Nastase privind prezidentiabilul PSD: Sunt de acord, in 2019

Victor Ponta / Adrian Nastase

Premierul Victor Ponta a declarat duminica, la Ruse, ca este de acord cu declaratiile fostului lider PSD Adrian Nastase cu privire la dorinta social-democratilor de a avea propriul candidat la alegerile prezidentiale, doar ca acest lucru se va intampla in 2019. "Am vazut ce a spus dl. Nastase si sunt de acord cu tot ce a zis pana acum. De altfel, am vorbit si inainte sa ajung in Bulgaria. O...

2 comentarii
Nastase, despre coabitare: Cel mai tanar are un avantaj, vanatoarea necesita rabdare

Sambata, 27 Aprilie 2013, ora 22:56

Nastase, despre coabitare: Cel mai tanar are un avantaj, vanatoarea necesita rabdare

Adrian Nastase / Victor Ponta

Adrian Nastase compara pactul de coabitare dintre presedintele Traian Basescu si premierul Victor Ponta cu poezia "Mistretul cu colti de argint", apreciind totodata ca cel mai tanar se afla in avantaj. "Ce face Victor Ponta e foarte corect. La Adunarea CE, exista un proiect de monitorizare pentru Romania. Romania are suficiente probleme ca sa si faca probleme si cu CE. Nu cred ca e bine ca...

10 comentarii
Nastase si-a mai lansat doua carti si se viseaza... patriarh

Joi, 25 Aprilie 2013, ora 20:21

Nastase si-a mai lansat doua carti si se viseaza... patriarh

Adrian Nastase / Victor Ponta

Fostul premier Adrian Nastase a declarat, joi, la lansarea volumele 4 si 5 din seria Blog'n'Roll, ca nu are nevoie de simboluri ale puterii, ci de mecanisme de influenta. De asemenea, el a negat ca ar fi sfatuitorul premierului Victor Ponta si a glumit precizand ca singura functie pe care si-o doreste este cea de... patriarh. "Destinul Romaniei nu sta in destinul meu si in ceea ce mi s-a...

11 comentarii
Ponta: Nastase mi-a spus care este diferenta dintre box si politica. Nu sunt obsedat de Basescu

Sambata, 20 Aprilie 2013, ora 13:35

Ponta: Nastase mi-a spus care este diferenta dintre box si politica. Nu sunt obsedat de Basescu

Victor Ponta / presedinte PSD

Presedintele PSD Victor Ponta a afirmat, sambata, in cadrul celei de-a doua zile a Congresului PSD, ca fostul premier Adrian Nastase i-a spus care este diferenta dintre politica si box, intr-un discurs de la tribuna Salii Palatului, care a durat aproximativ 45 de minute. Victor Ponta a luat cuvantul, pentru a doua oara in cadrul Congresului PSD de sambata, afirmand ca "Minunea este sa va...

22 comentarii
Codul busit al samuraiului Nastase (Opinii)

Sambata, 20 Aprilie 2013, ora 09:44

Codul busit al samuraiului Nastase (Opinii)

Adrian Nastase / Victor Ponta

Telespectatorii de miercuri seara ai Antenei 3 au avut parte de o mare surpriza in privinta fostului premier Adrian Nastase. Am aflat ca acesta nu este numai un fin intelectual, eminent specialist in drept, cel mai performant premier si conducatorul de doctorat al lui Victor Ponta, ci si samurai. "Am urcat pe muntele Fuji in Japonia, am experienta samurailor", a declarat Nastase in fata unui...

42 comentarii
"Draga Stolo", sceneta jucata la PSD

Sambata, 20 Aprilie 2013, ora 08:07

"Draga Stolo", sceneta jucata la PSD

Adrian Nastase / PSD

Exista pana si in PSD un grup de tovarasi care inghit teribil de greu coabitarea lui Victor Ponta cu Traian Basescu. Si sperau intr-o minune pe care o va slobozi Adrian Nastase, cu aplomb, cu vigoare, cu dorinta de razbunare la lupta cea mare. Numai ca fass! Fostul lor sef a fost moale ca un fular, n-a scaparat flacari, nu l-a pus pe Basescu la punct ca in alte vremuri. Si a spus ca intelege...

3 comentarii
Ponta: Mi-au prins foarte bine laudele domnului Nastase

Joi, 18 Aprilie 2013, ora 23:10

Ponta: Mi-au prins foarte bine laudele domnului Nastase

Victor Ponta / Adrian Nastase

Premierul Victor Ponta s-a declarat, joi seara, incantat de laudele pe care i le-a adus miercuri Adrian Nastase. "Mi-au prins foarte bine laudele, nu pot sa ascund acest lucru", a spus Ponta. "Pentru mine au fost foarte importante, sunt si vor fi si in continuare importante opiniile domnului Nastase, ne-am sfatuit foarte mult inainte sa fie condamnat si ne vom sfatui si in continuare. E un...

12 comentarii
Ponta: Nastase a vrut sa ma incurajeze, eu mi-as da o nota mai mica decat B+

Joi, 18 Aprilie 2013, ora 20:09

Ponta: Nastase a vrut sa ma incurajeze, eu mi-as da o nota mai mica decat B+

Victor Ponta / Adrian Nastase

Premierul Victor Ponta considera ca fostul prim ministru Adrian Nastase a dorit sa il incurajeze acordandu-i o nota peste 9, respectiv B+, spunand ca el personal si-ar da o nota mai mica in calitate de sef al Guvernului. Referitor la afirmatii lui Nastase privind coabitarea cu presedintele Traian Basescu, Ponta a aratat ca acestea sunt corecte, dar legate de situatia din Franta, deoarece...

16 comentarii
Adrian Nastase, un patriarh razbunator (Opinii)

Joi, 18 Aprilie 2013, ora 13:51

Adrian Nastase, un patriarh razbunator (Opinii)

Adrian Nastase / PSD

Sunt multe lucruri care pot fi mimate. Iar sceneta primei aparitii TV a lui Adrian Nastase dupa iesirea din puscarie a fost o colectie de astfel de interpretari, mai mult sau mai putin reusite. Dar privirea, lumina din ochi e greu, daca nu imposibil, sa o mimezi. Iar dincolo de expresie, de tonul stins al vocii, de cuvintele foarte masurate, ochii lui Adrian Nastase au aratat cat de marcanta...

50 comentarii
Verdictul lui Nastase: un an de guvernare irosit (Opinii)

Joi, 18 Aprilie 2013, ora 12:59

Verdictul lui Nastase: un an de guvernare irosit (Opinii)

Adrian Nastase / Victor Ponta

Nu i se poate imputa lui Victor Ponta ca n-a reusit intr-un an sa corecteze ceea ce si-a propus USL, pentru ca nu acesta a fost scopul sau. A fost sedus, din naivitate, din prea multi muschiuleti alimentati de victoria de la alegerile locale, de scenariul lui Crin Antonescu si Dan Voiculescu de a-si instala ambasadele in fruntea tarii. Guvernarea avea sa inceapa numai dupa parlamentare,...

30 comentarii
Adrian Nastase: Victor Ponta este o surpriza extrem de placuta. I-as da nota B+

Miercuri, 17 Aprilie 2013, ora 23:38

Adrian Nastase: Victor Ponta este o surpriza extrem de placuta. I-as da nota B+

Adrian Nastase / Victor Ponta

Fostul premier Adrian Nastase s-a declarat, miercuri seara, incantat de prestatia ca premier a lui Victor Ponta. "Victor Ponta este o surpriza extrem de placuta, a reusit sa evolueze fantastic", a spus Nastase. Adrian Nastase a marturisit, la Antena 3, ca in perioada incarcerarii a fost "dezamagit de colegi si prieteni", insa despre Victor Ponta a avut numai cuvinte de lauda. "Victor...

21 comentarii
Ponta: Mi-ar face mare placere sa vina Andrei Nastase la Congres

Joi, 11 Aprilie 2013, ora 20:17

Ponta: Mi-ar face mare placere sa vina Andrei Nastase la Congres

Adrian Nastase / Andrei Nastase

Presedintele PSD Victor Ponta si-a exprimat speranta ca Andrei Nastase, fiul cel mare al fostului premier Adrian Nastase, sa fie prezent la Congresul National al partidului, marturisind "ca ii place foarte mult de el". Intrebat daca este posibil ca Adrian Nastase sa vina la Congres cu fiul sau cel mare, cu Andrei Nastase, Victor Ponta a spus ca "i-ar face mare placere" daca acest lucru se va...

5 comentarii

 

Ce cred cititorii despre Adrian Nastase

Florin09
Rank user: x1
19.07.2012Florin09
parerea mea despre Nastase?
Doriti sa auziti cele mai porcoase injuraturi si blesteme?
Citeste toate parerile
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor