Ziare.com

Pledoarie pentru Adrian Severin (Opinii)

de Alexa Vulpe
Duminica, 27 Martie 2011, ora 15:11

   

Pledoarie pentru Adrian Severin (Opinii)
Tuturor celor care fac presiuni infernale asupra lui Adrian Severin le voi da o veste proasta: nu isi va da demisia din Parlamentul European! Poate ca aceasta campanie care incearca sa il determine sa faca un gest de onoare va continua cateva luni sau cativa ani de acum incolo.

Si, totusi, ea nu va avea nici un efect. A fost huiduit de colegii din PE, zvarlit afara din grupul socialistilor, de facto exclus din PSD, umilit si injosit de presa din Romania. Este inca acolo. Si va fi pana in 2014. Asa ca opriti campania impotriva lui! E inutila.

Cei care mai spera in gestul de onoare stiu prea putine despre Severin. Daca i-ar analiza cu atentie personalitatea si biografia politica nu si-ar mai bate atata gura cerandu-i demisia.

In 1990 Severin era mana dreapta a premierului in Cabinetul Roman. Nu se stie cum a ajuns acolo, dar pare destul de clar ca era un tip suficient de inteligent si ambitios ca sa ocupe o asemenea pozitie. Intre timp, FSN a trecut in Opozitie, iar Severin a devenit un personaj relativ marginal.

Un jurnalist zglobiu i-a indus sentimentul ca doi atomi de hidrogen in apa reprezinta un pericol pentru populatie. Severin s-a revoltat si a intrat in folclorul stupiditatilor. Pe nedrept, pentru ca Severin era un om inteligent.

In FSN/PD Severin era considerat eminenta cenusie. El insusi se purta ca si cum ar conduce in realitate partidul. Roman era o carcasa aratoasa, in vreme ce el, Severin, era procesorul. Deranjat de aceasta dualitate, Roman a scapat de el cu prima ocazie. Si ocazia a venit atunci cand lui Severin, ajuns deja ministru de Externe, i s-a servit pe nemestecate o lista de spioni. Un om inteligent ca Severin s-a apucat sa vorbeasca in targ despre aceasta lista si a pierdut intr-o clipa tot.

Dar Severin nu s-a lasat. Devenit indezirabil pe plan intern a inceput sa isi construiasca cu sarg cariera internationala. Vorbitor de limbi straine, cunoscator al intimitatilor institutionale europene, receptiv la contextul international si regional, Severin a devenit repede o persoana respectata in inaltele foruri europene. In felul asta a reusit sa revina si in politica interna. Pe usa din dos a PSD. Nastase l-a primit cu bratele deschise, chiar daca Iliescu nu i-a uitat puciul din 1992 din FSN.

Propulsat la conducerea institutului Ovidiu Sincai, un fel de think-tank social-democrat, Severin s-a remarcat prin analize care uneori deranjau chiar PSD sau oameni din PSD. Totusi, pesedistii nu uitau ca a fost in aceeasi barca cu Basescu ani de-a randul. De aceea, era privit ca un corp strain.

I s-a refuzat de multe ori onoarea de a fi in capul listei, ceea ce i-a iritat foarte tare orgoliul sau nemasurat. Abia in 2009 Severin a fost recunoscut drept cel mai bun produs pentru export al partidului lui Iliescu. Si a deschis lista pentru alegerile europarlamentare. Se apropia de varful carierei sale politice. Un an mai tarziu numele sau era pomenit pe culoarele politice de la Bucuresti ca posibil comisar european. Contextul politic intern nu l-a ajutat insa prea mult.

Apoi a cazut ca un trasnet scandalul "Sunday Times". Cariera sa politica a fost franta brusc, iar sansele de revenire sunt nule.

Severin a reusit o data sa se ridice. Acum va fi imposibil sa repete aceeasi performanta. Vanitosul Severin are si o varsta. Si-a pierdut sprijinul politic si a devenit un paria acasa si peste hotare.

Ce ati face in locul lui? I-au mai ramas banii. Cateva mii de euro pe luna pana in 2014. Ce altceva mai avea de ales? Un gest de onoare l-ar mai salva? Greu de crezut.

Arunca in dificultate PSD pentru ca pune la indoiala capacitatea partidului de a selecta oameni de calitate pentru export. PES va fi mult mai atent de acum inainte cand va primi listele de europarlamentari de la Bucuresti. Ei, si? Ce a facut PSD pentru Severin? Cu ce l-a ajutat? L-a tratat mai tot timpul ca pe un venetic. In jurul lui Nicolescu s-a adunat toata floarea partidului. De el s-au dezis intr-o clipita.

Improasca noroi asupra Romaniei. Si ce daca? Ce a facut Romania pentru el? Si-a construit cariera politica internationala pe propriile speze. Doar cand a devenit important la Strasbourg a fost reconsiderat de romani. Ar fi meritat sa ajunga comisar european, dar tara nu l-a sprijinit. Ce datoreaza el Romaniei?

Un om inteligent, cu doua-trei accidente de parcurs, cazut la pamant de cateva ori, dar cu o capacitate fantastica de a se ridica de unul singur. Acum doborat definitiv de un grav scandal de coruptie. Acesta e Severin. I-au mai ramas cei 7.000 de euro pe luna ca europarlamentar, chiar daca la Bruxelles nu mai conteaza nici cat Vadim si Becali.

Cui datoreaza Severin si ce?

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 7090 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
73 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Usor cu pianul pe scari

Nici parlamentarul austriac implicat in scandal nu si-a dat demisia doar si-a anuntat-o ASA ca mai incet cu discursurile reluate din pepecistii din presa portocalie gen pora,tia,patrasconiu,tismaneanu, etc
Mai hoti si mai incompetenti ca pedleba si base nu am vazut. Ce diferenta este intre severin si colegul sau base-vremelnic presedinte, unul din hotii flotei care se ascunde in spatele imunitatii sale de presedinte si a unor vicii de procedura in dosarul sau aidoma sindicalistului ordinar marius petcu. Cu ce este mai presus ridzi,udrea, si hoata de voturi anastase fata de borfasul severin mi-a placut atentia cu care a fost tratat base la ultimul summit european cand inainte de poza de grup se plimba stingher prin fata podiumului si apoi a fugit iute sa prinda un loc in mijloc alaturi de alti papagali europeni. Tarii Europei si-au gasit loc pe la coada si nu au murit

 

Euro-licheaua severin, ca ideolog al psd , se nu trebuie sa-si dea demisia

Bursucul toxic nu a facut deca sa exporte coruptia generalizata din psd, in Parlamentul European.El rebuie sa ramana ca un etalon al spagii, practicata de acum la nivel European, de uslasi, trebuie sa ramana un loc pt scuipat si huiduit, trebuie sa ramana ca un buboi, emblema uslasilor de pretutindeni.

 

severin=pcr=psd=usl

daca, UE il trimite la plimbare, o sa intre in parlamentul roman.
Am si eu o propunere: sa schimbe cu ponta sau crin, tot acolo e. crtin macar si-ar vedea zilnic sotia, din surse (antena3) am aflat caea nu ar fi de acord...

 

ADRIAN SEVERIN A PIERDUT RESPECTUL EUROPARLAMENTARILOR ATUNCI CAND A TRECUT LATURI DE CONTRABANDISTUL BASESCU TRAIAN IN ACUZATIILE ADUSE FRANTEI.

Explicatii:
1.Contrabandist il face pe Basesscu Traian in primul rand expresedintele Romaniei Emil Constantinescu.
2.Apoi realitatea romanesasca ne-a dovedit ca Emil Constantinescu avea dreptate ,pentru ca singur Basescu Traian cu Blejnar Sorin in brate a aratat intregii Europe ca este contrabandist, si pe acest contrabandist l-a secondant Adrian Severin.

Aceasta alegere facuta de Adrian Sverin l-a exclus imediat din randul europarlamentarilor resectabili si l-a trimis langa Slow White ,gurista lui Basescu Traian.

Acum avem ,fara ca PDL-istii sa inteleaga asa ceva, pentru ca PDL-istii romani nu inteleg exercitiile democratice traditionale in Europa, o prima dovada ca PDL-Basescu Traian il lucreaza pe Severin,pentru ca prin Adrian Severin loveste in.....ULS.

Exista si o ipoteza deja dezbatuta de romanii din Frantza si de la Londra precum ca Adrian Severin ar fi chiar complicile lui Basescu Traian in compromiterea europeana a USL-ului.Ca Bodu si Severin au pus la cale scandaloasa spaga , ca ziaristii au cazut in plasa lor, ca acum Adrian Severin continua sa denigreze Romania si politica romaneasca incapatinandu-se sa fie mojic la bruxeles, asa cum este si Basescu traian ori de cate ori se perinda ca o fantoma a securitatii ceausistFSN-PDL0iste pe la intrunirile de la Bruxelles.

Ce mesaj transmite Adrian Severin,in numele lui Basescu Traian intregii Uniuni Europene?Ca asa sunt toti politrucii securisto-stalinisti din Romania fie ei PDL sau PSD,otraviti si ciumati, gata oricand sa distruga principiile fundamentale ale democratiei occidentale.

Vulpe Alexa tocmai confirma , prin articolul lui, cele comentate de mine.
Toti guristii manelisti ai PDL-ului il ataca furibund pe Adrain Severin,iar Adrian Severin tace,iar tacerea aceetuia il acuza,inclusiv de complicitate cu contrabandistul Basescu Traian.

 

ovidiu_55

Da informat mai esti tu, mai omule. Si fiindca te vad baiat cu temeinice cunostinte si o fina ratiune, ia scrie tu, te rog, asa, si pentru prosti, de ce NICIUNUL dintre cei care astazi il vedeti implicat pe Basescu in idiotenia lui Severin nu ati aratat, nu ati atras atentia, nu v-ati autosesizat ca Severin este omul lui Basescu, atunci cand Severin era ...cinstit. Dar cand Severin in lacomia si neghiobia lui a fost prins cu "ocaua mica", repede, repede il basculati in bratele lui Basescu. Dragul meu, cand mai aveti opinii din astea, mergeti fuguta la Antena 3, ca acolo aveti si cine sa va asculte, si cine sa va creada si probabil si cine sa va plateasca pentru aceste "capodopere".

Stane, vorbesti de funie in casa spinzuratului.Imi place ca-ti faci curaj inainte de dispare.

.

Așa cum foarte bine....

....zicea Garabet Densușianu:"Nu de vină e Severin ci Drobeta-Turnu Severin și Adrian......".Oricum e mai valabil Severin decat Tălmăcean și Oajdea la un loc.Il prefer pe Severin decat pe hoții,mincinoșii,ipocriții,demagogii,șantajiștii,pedofilii,gerontofilii și fetizii portocalii.
Lichidați etnobotanicele și copiile portocaliilor dezgustători.Șă li se foacă ce a făcut Barna.
Adelante!

VINOVATI DE PREZENTA IN PARLAMENTUL EUROPEAN AL STALINIST COMUNSITILOR PSD-PDL SUNT PRESEDINTELE BASESCU TRAIAN SI CURTEA CONSTITUTIONALA ROMANA.

Iata aici cum in decusr de 5 ani de zile ,sub ocupatia regimului Basescu Traian s-a admis infestarea Parlamentului european cu securist comunistii adepti ai coruptiie si crimei organizate asa cum sunt si Adrian Severin si Sebastian Bodu:

http://viorelpadina.wordpress.com/2010/05/23/legea-lustratiei-plus-si-minus-2/

Si iata aici capii Curtii Conctitutionale Rimane in care PDLul are MAJORITATE ABSOLUTA, care au declarat legea lustratiie neconstituionala ,permitand ca un securist ca Basescu Traian si acolitii lui in frunte cu Severin sa infesteze Parlamentul European:

citat:

"C U R T E A C O N S T I T U Ţ I O N A L Ă
In numele legii
Decide:
Constată că Legea lustratiei, privind limitarea temporară a accesului la
unele functii si demnităti publice pentru persoanele care au făcut parte din
structurile de putere si din aparatul represiv al regimului comunist in
perioada 6 martie 1945 – 22 decembrie 1989 este neconstitutională.
Definitivă si general obligatorie.
Decizia se comunică presedintelui Romaniei, presedintilor celor
două Camere ale Parlamentului si primului-ministru si se publică in
Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Dezbaterea a avut loc la data de 7 iunie 2010 si la aceasta au
participat: Ioan Vida, presedinte, Nicolae Cochinescu, Acsinte Gaspar,
Petre Lăzăroiu, Ion Predescu, Puskás Valentin Zoltán, Tudorel Toader si
Augustin Zegrean, judecători."

Acestia fac de ras si compromit Romania international.

SECURISTII LUI BASESCU TRAIAN ATACA,EI NU INTELEG CA EUROPA IL CUNOASTE PE PRINCIPALUL VINOVAT, BASESCU TRAIAN,

Si-a batut joc de condamnarea comunsiitlor , iar pe comunIsti i-a trimnis prin alegeri europarlamnetare trucate si sponsorizate de mafioti(asa cum este cazul lui monica Macovei-Ionel Mantog,ELENA bASESCU RIDZI MONICA,ADRIAN SEVERIN, MAFIA PSD-ISTA)SA INFESTEZE PARLAMENTUL EUROPEAN.

Draga ulivia aici era vorba de Severin Adrian, nu de Basescu Traian

Nu conteaza insa, "Afara ploua".

 

@ovidiu_r55......tu traiesti in lumea Antenelor lui VOICULESCU!?

Zici ca ex-presedintele Contantinescuu are mare credibilitate cand il face pe presedintele actual Basescu.
Ei,nu zau...
Ai uitat cand a venit in fata TV si s-a declarat "invins de sistem"?
Te-ai intrebat vreodata de ce a facut asta?
Iti raspund eu...ca sa-l scape pe fiul lui de acuzatia de contrabanda cu tigari in afacerea "tigaretele".
Ce credibilitate mai poate avea acest om cand il vezi cum citeste texte intregi la Antena 3 ,la televiziunea celui mai odios turnator ce l-a avut Romania din 1945,incoace...Dan Voiculescu-Felix.

JELU, NU TRAIESC IN LUMEA ANTENELOR, CI TRAIESC INTR-O ROMANIE IN CARE TU NU VEI AVEA ACCES NICIODATA.

Dar sa ne intoarcem la Tigareta II, pentru ca prin fire comune, tipice securitatii ceausist-iliiste a lui BASESCU TRAIAN sunt legaturi si cu cazul "Severin".

Si atunci ca si acum securistii lui Basescu Traian l-au prelucrat pe Emil Constantinescu care a cazut in mijlocul unei contrabande de tigari puse la cale ca la carte securista:

"Afacerea "Tigareta II", ar fi trecut cu siguranta complet neobservata, ca un banal episod al unei serii de actiuni mai mult sau mai putin asemanatoare, si nu neaparat cu tigari. Planul real al afacerii a fost dat peste cap prin lansarea subiectului in mass-media, in 23 aprilie 1998. Sursa ramasa anomima pana astazi, informa doua gazete centrale despre faptul ca in seara zilei de 16 aprilie, dintr-un avion IL-76 au fost descarcate 3000 de baxuri de tigari de contrabanda. Biroul de presa al armatei a replicat printr-un comunicat ca informatiile nu corespund realitatii. “Din investigatiile facute se constata ca pe raza bazei miliare mentionate nu s-au petrecut lucruri deosebite", se arata in comunicat.
Afacerea s-a amplificat practic de la ora la ora in zilele care au urmat, incepand din dimineata zilei de 23 aprilie. Joi 24 aprilie 1998, generalul Bucse Gheorghe s-a prezentat la Baza Aeriana pentru a dicuta cu comandantul acesteia, comandor Suciu Ioan si cu loctiitorul sau. In timp ce generalul Bucse il instruia pe Suciu cum sa procedeze in continuare pentru aplanarea situatiei, a fost sunat pe firul scurt de o persoana importanta a statului roman, care i-a comunicat generalului ceva. Mesajul pe care l-a receptionat generalul Bucse in acea imprejurare se pare ca avea un continut deosebit de important, lucru reiesit din schimbarea radicala de atitudine fata de comandorul Suciu. Daca pana atunci generalul il asigura pe Suciu ca situatia s-a calmat, imediat dupa ce a vorbit la telefon, a devenit cat se poate de protocolar, comunicandu-i oficial subordonatului sau ca incepand din acel moment este suspendat din functie, urmand ca un document oficial sa-i parvina in cursul dupa-amiezii."

Cine era "persoana importanta" In 1998 ministru al transporturilor era securistul Basescu Traian:

"Ministrul transporturilor
Traian Băsescu (17 aprilie 1998 - 22 decembrie 1999)"


.... si tot din guvernul Radu Vasile facea parte si talharul PDL-ist Radu Berceanu.Misunau securistii in guvernul lui Radu Vasile.

Continuam securist-PDL-ist Jelu?

Iata citeste si singur, la bunul tau simt nu fac apel ca nu ai asa ceva, asa cum nici unul din securistyii lui Basescu Traian nu are.Punct.

 

Ovidiule,as putea jura ca esti Ciuvica...

Aduci "argumente"tipic Antenelor lui Voiculescu.

Si ,la fel si cu "Oscar"

Toata lumea stie ca FLOTA nu se putea vinde decat cu acordul lui Vacaroiu,dar el o tine intruna cu Basescu....
Ca Ciuvica,care o arde ...incontinuu ca o morisca.
Pentru 5000 de Euro pe luna sa mergi sa "debitezi"la Anjtrena3 ,ca "sef al Grupului de Investigatii Politice".
De ce e platit de Voiculescu,pe statele de plata?

severin=kgb

multi uita ca acest comuist kgb-ist notoriu a semnat ca ministru de externe tratatul cu urss comandat de ilici imediat dupa lovilutie.

tratat prin care se recunosteau de fapt granitele actuale si se acceptau tacit efectele pactului ribentropp - molotov.

ca orice cirpa kgb-ista, si severin are soriciul gros cit palma si tocmai de aceea va sfida in continuare lumea civilizata din europa.

Ovidiule...spune-i lui Ciuvica....sa citeasca mai jos....

Diversiunea lui Nini Sapunaru-PNL....fost sef la vama in guvernarea CDR...

La comanda, s-a descoperit ca tigarile deja confiscate si sigilate in depozitul de la Buftea, ca provenind de la avionul IL-76, au invadat pe nesimtite Romania, precum martienii.

Comisarii Garzii Financiare din Cluj au dat de urma unor baxuri continand tigari Assos descarcate pe Aeroportul Otopeni in noaptea de 16 spre 17 aprilie.

Elementul de identificare a fost seria firmei importatoare - 0016 GR. S-a stabilit ca tigarile au ajuns la Cluj cu un camion al firmei A&A 95 Impex Bucuresti (apartinand lui Jamal Al Atm) si ca ele au fost distribuite in 25 aprilie celor mai mari importatori din oras.

O echipa de comisari ai Garzii Financiare Iasi a relatat in direct pe posturile TV ca au depistat in complexul comercial angro SIRAJ, tigari Assos provenite din contrabanda de pe Aeroportul Militar Otopeni.

Verificand timbrul aplicat pe pachet, purtand seria de identificare 0016GR, comisarii Garzii Financiare Iasi au realizat ca filigranul se indeparteaza doar la o simpla atingere.
Parchetul de pe langa Tribunalul Judetean Dolj a deschis o ancheta pe numele cetateanului sirian Nabil Bagdazar pentru acuzatia de evaziune fiscala si fals intelectual. In standul acestuia din Complexul Comercial "MALROLEX" din Craiova au fost descoperite numeroase baxuri cu tigari ASSOS (cu seria 0012 GR) care, asa cum ati banuit, trebuiau sa para ca proveneau tot din transportul ilegal de pe Aeroportul Militar Otopeni.
Punctul de maxima harnicie a fost atins miercuri, 29.04.1998, cand Directia Generala a Vamilor (DGV) si Garda Financiara au organizat o conferinta de presa comuna in care sustineau, nici mai mult, nici mai putin, ca timbrele aplicate pe pachetele de tigari sunt false. Potrivit Vamii, codul de pe aceste timbre, 0016GR, apartinea societatii Bussines Woman.

Oficiul National al Registrului Comertului descria firma respectiva ca avand obiect principal de activitate efectuarea de intermedieri in comertul cu produse alimentare, bauturi si tutun.
Asociat unic al societatii lui Nini Sapunaru era cetateanul libanez Bilal Hammoud, care indeplinea si functia de administrator al firmei.
DGV afirma si ca timbrele folosite in prezent pot fi falsificate cu rezultate deosebit de bune. De aceea, nici o firma nu poate fi acuzata ca a cumparat, cu buna stiinta, tigari cu timbre false.
Multe dintre timbrele aplicate pe pachetele de tigari confiscate la Buftea au raspuns la controlul cu lampa de ultraviolete ca si cum ar fi fost adevarate (in momentul controlului cu ultraviolete, trebuie sa apara inscriptia "import"), abia la Imprimeria Nationala vazandu-se ca erau, de fapt, false. Nini Sapunaru, directorul Directiei Generale a Vamilor (DGV), a declarat, in final, ca rolul Vamii in diversiunea "Tigareta 2" s-a incheiat.

 

Nesimtirea acestei lichele consta incapatanarea de a se agata de functie in ciuda prejudiciului de imagine pe care il aduce PE

Nu e vorba numai de onoare, licheaua Severin este departe de asa ceva. El a devenit simbolul stricaciunii, coruptiei, lacomiei, nesimtirii in PE si cu toate ca prezenta lui dauneaza imaginii PE, are nesimtirea incredibila, in traditia PSD (ex Nastase), de a se incapatana sa afecteze credibilitaea PE prin prezenta sa acolo! E uimitor ca PE nu are in regulament prevederi clare de demitere imediata a unor astfel de specimen toxic.

jelu ce faci il acuzi si tu pe contrabandistul Basescu Traian?

..inca nu ati invatat ca justitia o fac judecatorii?Ce fel de presedinte al Romaniei este Basescu Traian,"presedinte" care si-a castigat scaunul de la Cotroceni cu PROMISIUNEA CA distruge sistemul ticalosit daca IN sitemul ticalosit este SI EL complice, sau chiar capul sistemului ticalosit?
Lasa prostile cu Spunaru, ca adevaratul contrabandist este Blejnar Sorin.

A fost vinovat Sapunaru in trecutul indepartat de ce este liber in regimul Basesuc Traian?
Nu sunt nici Ciuvica,hai mai incearca.Pentru ca-i duminica pot sa va spun ca va suflam in ceafa si avem deja sampaniile pregatite pentru cand veti fi toti PDL-istii pusi in catuse.

La modul serios aveti NERUSINAREA NELIMITATA SA-I ACUZATI PE ALTII DINNAINTEA VOASTRA A CAROR FAPTE PENALE SUNT DEJA PRESCRISE PENTRU A ASCUNDE CRIMINALITATEA LUI BASESCU TRAIAN SI A PDL-ului. Aceasta va condamna categoric, iar voi nu veti mai scapa asa cum au scapat PSD-istii,ajutati de contrabandistul Basescu Traian.

Draga Ovidiu, apreciez ca la onorabila varsta de 76 de ani te descurci minunat cu computerul

Probabil printre putinii venerabili pentru care tastatura, mouse-ul si copy/paste-ul nu sunt secrete de nepatruns.

In rest ce sa mai spun, multa sanatate si putere de munca la monitorizare.

PS am observat cu amuzament ca si onorata autoare a devenit Vulpe Alexa ceea ce inseamna ca s-a mai bifat un loc pe blacklist.

Ma pufneste rasul,Ovidiule,cat citesc "argumentele"ce le aduci...

Si cum incerci sa-l acoperi pe fostul sef al vamilor din guvernarea CDR,pe PeNaListul Nini Sapunaru...
Ca doar nu ajungeau tigarile pe Otopeni fara implicarea lui.
Vorbesti de "criminalitatea" presedintelui Basescu?
Pai,nu Iliescu si gloata lui de PSD-isti au pe constiinta mii de morti in toata tara in decembrie 1989!?
Nu Robert Negoita-PSDreuna cu fratii Mazare-PSD duc o afacere de zile mari....trafic de "carne vie"tocmai in indepartata Brazilie!?

Cantacuzine, tu nu te mai trezesti?

.

@Alexa Vulpe

Sa nu uitam ca "iubitul" nostru parlamentar a fost DECAN LA ACADEMIA STEFAN GHEORGHIU lucru pe care multi il ignora.Asa ca el va face ceea ce a fost invatat si nu v-a lasa ciolanul din mina. Pe vreme lu'impuscatu nu lua bani da lua de mincare, cafea , etc(tot spagar de mesetrie) in plus ii placeau femeile usoare stil UDREA asa ca ne va face in continuare de ris. Asta este ne meritam soarta , in '89 am luat in brate c.r.iminalul o.rdi.nar numit ILIESCU,ION iar dupa 21 de ani inca ne conduc aceste cpuse o.r.dinadre.Poate intr-o zi o sa ne desteptam asa cum ................. Speranta nu moare niciodata , daca ar muri si asta atunci intradevar suntem saraci cu duhul.

Subscriu

Speranta nu moare niciodata. O zi buna !

 

'***' si 'YOU' o pledoarie pentru Severin :

Ne-ai facut de tot rahatul "Bai animalule"( de la Ilici citire)
.....
Cer scuze animalelor pentru comparatia cu...'individul'.(nu au nici o legatura ..asa e vorba)

D-na Vulpe,

La prima vedere, raspunsul ar fi simplu; Severin face ce vrea, nu datoreaza nimanui nimic, si, potrivit conceptiei incetatenite pe plaiurile mioritice, nici nu da socotela nimanul pentru faptele si actiunile sale, ca doar este parlamentar, dar, aproape intodeauna exista un dar... Adrian Severin nu exercita de capul lui functia de europarlamentar, Adrian Serverin reprezinta cetatenii romani ai circumscriptiei sale in Parlamentul European, indeplineste un mandat incredintat de un grup de cetateni romani. In drept un mandat poate fi retras, in politica de ce nu exita aceasta posibilitate?! Eu, ca simplu cetatean, daca nu sunt multumita de prestatia palamentarului meu, de ce nu i-as putea retrage increderea acordata?!
P.S. Cred ca Adrian Severin va inta in istorie. Legile dupa care functioneaza Parlamentul European vor fi modificate, se va introduce prevederea potrivit careia daca un europarlamentar va fi suspectat de acte de coruptie, va decadea din dreptul de a mai participa la lucrarile Parlamantului pentru a nu compromite aceasta institutie.

Nu iese fum daca nu se face foc.

Interesant comentariul lui Ovidiu,si nu bag mana-n foc ca are dreptate. Dar cunoscandu-l bine pe Traian Basescu inclin totusi sa-i dau dreptate lui Ovidiu. Cele mai murdare scenarii s-au facut si se fac la Cotroceni. LOcatarul de la Cotroceni nu are onoare, comunist convins ,securist a fost in aceeasi barca cu Severin, iar pentru voturi s-a dus cu caciula-n mana la Vantu injosindu-se.

Poate ,dar nu vrea!

Madam Vulpe imi demonstreaza sintama din titlu! Ceea ce zice este absolut corect. mai mult ,dupa parerea mea Severin ,din punct de vedere formal si legal nu are nicio treaba. El a avut un contract,iar factura exprima exact ce avea de facut prin contact adica consultanta. Nu amendamente sau alceva de acest gen. Ar mai ramane sentimentul de onoare vis-a-vis de partid si tara,dar asa cum zice madam Vulpe, el nu simte ca ar avea vreo obligatie fata de aceste entitati care nu i-au sprijinit cariera ,inclusiv ca presedinte OSCE. Asa ca isi va lua banii pana la sfarsitul mandatului si le va rade in nas la deontologii romani si straini de trei lulele ! Nu e bine ,dar e pragmatic.

severin=pcr=psd=usl

=FSN=PD

sorikul gros de politika damboviteana

Datoreaza macar onoare Romaniei, pentru ca tara l-a trimis acolo!

 

Da-mi, te rog, un singur exemplu de ONOARE la cineva din politica roamaneasca si atunci sunt de acord cu tine. Iti este atat de greu sa recunosti ca asa ceva nu avem si ca, obiectiv judecand, articolul este o judecata facuta la rece? Chiar daca ne doare.

.

Articolul e corect

Articolul face o analiza corecta, din punctul meu de vedere. Severin este un politician roman, chiar daca la UE, si se comporta conform spiritului national.

Traian Basescu. Singurul si unicul parlamentar roman care si-a dat demisia din Parlament pentru a se pune la dispozitia justitiei!

Care l-a declarat nevinovat !

omuledinpekin, ca sa nu raman nestiutor poti sa-mi precizezi ce instanta, in ce proces si cand l-a declarat nevinovat? Nu confunda suspendarea procesului "flota" din cauza imunitatii cu nevinovatia. Se va relua la terminarea mandatului.

.

 

 

cei ce au onoare nu intra in politica romaneasca,nici nu sunt primiti...

aici trebuie sa fii nesimtit si cu buzunare maaaari.

cacealma "a la roumain"

Totul e o cacealma "a la roumain". PSD se face ca il exclude din PSD dar in pastreaza inca pe Dl. Adrian Severin, Europarlamentar, ca Presedinte al Institutului Social Democrat “Ovidiu Sincai". (Vezi http://seos.ro/cnd.html ). Oare ce vor mai fi spunand acum socialistii europenii ref la cazul Severin si la nepasarea PSD, iar europenii despre noi, romanii? Este RUSINOS!

 

A la roumaine

A la roumaine.

Cred ca te uiti la practica pdl-ului in cazurile Ridzi sau Pasat, si nici o clipa nu-ti vine sa crezi ca PSD-ul este mai transant in cazul coruptiei lui Severin.

.

ba.....iti vine usoar sa crezi!!!

DE LA PSD NU NE ASTEPTAM LA ALTCEVA!!

Uimirea a produs-o unitatea intregii clase politice fata de actul reprobabil a lui Severin!!

Ai vazut alta pozitie a PSD-ului in afara de aceea de a-l exclude din PE si suspenda din partid pe Severin?

Nu-ti place pwntru ca ai fi dorit sa actioneze ca pdl-ul in cazurile Ridzi sau Pasat, dar PSD-ul v-a tras-o.

o,da!

s-au luptat cu ei sa ia aceasta decizie o saptamana!! Le-a trebuit mai bine de o saptamana sa faca ceea ce se putea face in max. citeva ore.

In plus, Nastase a intrat in istotia Romaniei ca cel mai protejat politician in fata justitie ! Din cite stiu eu Nastase este in PSD...

Cronos

De 7 ani, Nastase este cercetat ca si-a pus termopane la casa, iar Basescu si portocalii sint inebuniti ca nu i-au gasit si altceva. O saptamaina, da, este suficient sa-ti excluzi un membru pentru coruptie, dar ce te faci cu pdl-ul care nici dupa 2 ani nu si-a rezolvat cazurile de notorietate? Sa nu-mi spui ca asta nu stiai?

daca d-voastra nu va spalati pe picioare doar ptr ca si picioarele vecinului put, atunci aveti dreptate!

probabil ca asa trebuie sa gindim ca sa progresam! Eu sunt un mos batrin care a fost educat dupa alte principii...dar tineretul vede mult mai bine realitatea si mai ales drumul catre viitor.

am un frate numai unu

da e cam prostut nebunu

Demisia este solutia cea mai adecvata !

Demisia este solutia pentru Severin ! Si de a fost vinovat sau si de nu a fost corupt ! Nimeni nu mai are incredere in Severin , nici internul nici externul Romaniei ! Iar Occidentul a fost foarte clar , vor sa plece din equipa lor de parlamentari ai UE ! Personal sint destul de convins ca este corupt si chiar ar face bine sa Demisioneze ! Dar oare cei care sint coruptii in Romania de ce nu demisioneaza ! Sii sint sigur ca aceasta intrebare sio pune si el ! Caci stie citi din colegii lui sau cei din alte partide sint corupti si isi zice ca nuiiii o rusine sa nu demisioneze ! Intelegeti de ce nu demisioneaza ! Pentru ca ca nu are de ce sa ii fie rusine sau sa se simta vinovat ! Asta este problema Romaniei ! Sint toti corupti uni mai putinii altii mai multi dar toti sint corupti ! Pe vremuri ii corupea securitatea ca sa ii aiba la mina ! Acum probabil tot securitatea la inceput dar pe urma sau obisnuit si accepta coruptia ! Cinei oare devina si cine ar putea schimba ceva ? Intrebare la cre doar cei ce stiu pot raspunde !

 
 

 

@ D-le...next777...

Pedeapsa "CAPITALA" si totzi or sa aiba fatza curata "proaspat rasa"...trimis la "ORIGINI"-luata cetatzenia de ROMIN (putzin ii pasa acestei corcituri de NOI)shi trimis la "originile" lui: intr-un KIBUTZ pina la sirshitul vietzii care se va termina tot in pushcarie "naravul din fire" ...nu are lecuire...!!?

Fii linistit, nu ajunge el in Kibutz!

Doar milionul ala de Euro (partea vizibila a icebergului) plus pensia ii ajunge sa traiasca linistit pana la sfarsitul zilelor. Asa ca pe asta sa nu-l plangi!

Credeti ca exista macar un om destept, cultivat si de buna credinta care sa-si fi inceput cariera la Stefan Gheorghiu?

Cine nu face parte din vulgul needucat sa citeasca articolul urmator: http://www.evz.ro/detalii/stiri/senatul-evz-adrian-severin-853612.html

 

Jos palaria!

Inteligent articol! Traseul postdecembrist al lui Severin tratat concis, subtil si usor ironic. Traseul la vedere.
Dar aceste ultime intamplari ne conduc obligatoriu la unele intrebari. Ce se intampla sub fatada construita pentru sine, cu atata abilitate, de inteligentul Severin?
Ce lobby si ce comisioane au contribuit la vanzarea Romaniei la fier vechi, el fiind pe-acolo? A fost intamplator faptul ca Severin era nepotul influentului Brucan, iar Roman un pusti al unui vechi prieten?

 

Ar fi interesant daca cei din mass media ne-ar prezenta

CE S-A INTIMPLAT IN ULTIMII 20 DE ANI CU SEFII DE PROMOTIE (PRIMII 5-10 PRIMII CLASATI) AI FACULTATII DE STIINTE POLITICE!

si daca...

Si daca omul are dreptate si nu e vinovat? Daca este facatura ziaristilor? Ce, daca sunt britanici, ei nu fac part, nu au doua maini, doua picioare, nu mananca, nu se duc la wc? De ce sa ne inchinam si dam crezare la orice este din afara? Ei nu pot fi lichele? Mai ales ca sunt ziaristi, iar asta e o tagma grea, grea de tot... A fi ziarist nu are nationalitate. Parca sunt facuti toti de aceeasi mama. Ziaristii traiesc din sangele altora, pe care eventual ei il produc.
Nu tin cu Severin, DEPARTE de mine asta. Dar chiar nu se intreaba nimeni daca totusi omul ar fi nevinovat? Chiar trebuie sa ne "udam" cand vine vorba de cetateni care vorbesc alta limba, de exemplu engleza?
Pe de alta parte, si daca "a pus botul", 'nea Severin are dreptate sa spuna: dovediti-ma si plec. Ce, trebuie sa-mi fie frica de ce spun niste ziaristi? Poate ca stie ca nimeni n-are cum sa dovedeasca ceva, de aceea e atat de... indaratnic. Si atunci, are dreptate: platesc daca mi se arata asta, nu daca cineva face niste facaturi jurnalistice... Asta ar deschide drumul (daca nu cumva deja e deschis) spre abuz. De-acum, care-va-sa-zica, daca cineva imi insceneaza ceva, fie si vag, gata, eu trebuie sa plec? de unde stiu ca astea nu sunt indreptate impotriva mea? De unde stie publicul larg adevarul?
Parerea mea este ca un om trebuie "spanzurat in piata publica" numai dupa ce s-a demonstrat CLAR si fara echivoc ca este vinovat. Iar daca autoritatile (indiferent din ce tara, partid, etc) nu sunt in stare sa dovedeasca, atunci merita chinul de a aparea drept impotente juridic in fata realitatii ca acea persoana (eventual vinovata) ramane libera, sau refuza sa-si dea vreo demisie.
Chiar asa: si daca e nevinovat? Ce-ar mai rade de toti care au urlat atata... Hai sa vedem, sa nu ne grabim.

 

daca nu este vinovat, RAMANE CU DEMNITATEA !!!

Probabil ca pentru multi romani e greu de inteles ce inseamna sa fii DEMN!

severin, intre a fi demn si a renunta la un salar baban a preferat sa renunte la demnitate, that's all!

Pt.Waiko

Culpabilitatea nu si-o autodeclara sau neaga cel acuzat.In cazul Severin,exista dovezi(factura de ex.).Grupul socialistilor din PE l-a exclus,europarlamentarii ii cer sa plece,propriul sau partid din tara PSD,cunoscut pentru apararea proprilor infractori(Nastase,Nicolescu etc)il exclude.Severin este singurul care se autodeclara nevinovat.A ramas pe post de Don Quijote.Nu ar fi nici o problema daca nu ne-ar face de ras pe toti romanii,si asa cu o reputatie dubioasa.Teo

draga Teo

Adrian Severin nu se apara autodeclarandu-si nevinovatia. Nimeni nu face asta niciodata, nicicum, ar fi absurd sa se apere civeva asa, e o idee cel putin deplasata. El doar cere sa se faca lumina, sa se demonstreze ca e vinovat. Factura e o dovada? Pentru cine, pentru ziaristi? O factura nu demonstreaza nimic, e foarte posibil sa fie o capcana in care Severin a cazut... Mie nu mi-e clar nimic. Faptul ca nu stiu ce grup parlamentar l-a exclus arata prudenta acelor oameni, poate o prudenta exagerata, e discutabil, dar asta nu este o dovada. Severin nu este singurul care se declara nevinovat, nu despre asta e vorba. Si chiar daca ar fi asa, nu faptul ca un cor de oameni cere asta, duce la concluzia ca lucrurile stau asa...
Vinovatia se declara in alta parte; niciodata nu ar trebui ca ziaristi, membrii unei organizatii, sau vreun grup de derbedei sa puna stampila in locul organelor abilitate pe destinul unui om, INDIFERENT CARE. Dar noi suntem avizi de sange, ne hranim din suferinta altora, suntem niste ticalosi.

Cui datoreaza Severin si ce ? Iata o intrebare buna si in acelas timp proasta !!!

Cui datoreaza Severin asccensiunea lui politica, electoratului care la votat si in parlament si in PE sau a uitat cumva. Sau credeti ca numai votul lui nea nelu cotrocelu si a lui adi bombonel au contat.
Si ce, mai este necesar ???
Ciudat cum se uita de electorat si de datoria fata de el sau e valabil numai intr-un singur sens, de la electorat la canditat, invers absolut deloc.

 

Un articol viclean, de citit printre randuri

PSD il are pe Severin pana la demitere.
Sa spunem lucrurilor pe nume.
Daca Severin e corupt apartine PDL -ului de la care a plecat nu prea onorabil acum cativa ani?
Daca era corect era de " facto si de jure" al PSD-ului?
Severin a dovedit ca ii sunt straine notiunele de onoare de demnitate.

 

@ omuldinpekin

o mai fo' unu' din PSD (fost) Miron Mitrea, parca, si d-sa renuntzase la imunitate. hai sa fim corecti! spre deosebire de altii !!!

 

Vulpea care incearca sa fie sireata

Porumbul zace necules pe camp si tu pierzi vremea pe aici.

 

TOT CE ESTE EL I SE DATOREAZA LUI BRUCAN SI ILICI!

Un indragostit de propria voce si vorbarie fara limita, globalist fara patrie, asezat in fruntea Romaniei, de Brucan si Ilici! Sa spui despre acest om ca este "destept", este un sacrilegiu! Un carierist pornit pe drumul lui "Kissinger! Isi "consiliaza" propria victima! O eroare a umanitatii, acest gen de specimene cu chip de om! LACOMIA si AROGANTA, il vor pierde pentru ca el, nu a devenit atat de "influent" in Europa, pe cat se crede el insusi! Un tratament de specialitate nu i-ar strica! P.S. Ministrul de Externe al Ucrainei, platit de Romania lui milut, merita gratiile, cu prisosinta!

 

Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor