Ziare.com

PDL ii spune adio lui Traian Basescu (Opinii)

de Ioana Ene Dogioiu, Senior editor
Luni, 04 Noiembrie 2013, ora 11:26

   

PDL ii spune adio lui Traian Basescu (Opinii)
Alegerile interne din PDL par sa se indrepte spre o victorie previzibila, dar peste asteptari sub apectul scorului, a lui Catalin Predoiu.

Domnia sa a castigat fara mari probleme in fata lui Gheorghe Falca atat in Moldova, cat si Transilvania, singura infrangere, la scor strans fiind in judetul Cluj. Ceea ce este cu adevarat surprinzator insa este semnalul pe care Traian Basescu il primeste de la baza PDL, pe care se pare ca domnia sa pierdut-o cu totul.

Gheorghe Falca nu a intrat in aceasta competitie, dupa cum chiar domnia sa a lasat sa se inteleaga, pentru a candida cu adevarat la presedintia Romaniei. Ci pentru a promova in cadrul competitiei interne proiectul unificarii dreptei intr-un singur partid care sa absoarba toate formatiunile din aceasta zona a scenei politice, partidul avand girul lui Traian Basescu. Adica proiectul lui Traian Basescu. Cine vota pentru Gheorghe Falca vota pentru revenirea sub sceptrul presedintelui.

In plus, chiar inainte de inceperea alegerilor interne, Traian Basescu a lansat un atac extrem de violent impotriva lui Catalin Predoiu, caruia a incercat sa ii submineze statutul si credibilitatea in PDL, creionandu-l ca oportunist, lunecos si chiar tradator. Un atac dublat de mult mediatizata intalnire Basescu-Boc-Udrea, menita sa transmita partidului precis care sunt optiunile lui Traian Basescu.

In acest context, ar fi fost poate de asteptat nu neaparat o victorie a lui Gheorghe Falca, dar macar un absenteism major de la aceste alegeri interne, un dezinteres masiv ca semn de protest al membrilor PDL, care sa marcheze astfel ca nu doresc desemnarea candidatului propriu acum, ci prefera solutia prezidentiala. Asa cum s-a intamplat, de exemplu, in judetul Neamt, pastorit de Gheorghe Stefan, apropiatul Elenei Udrea, unde s-au dus sa aleaga prezidentiabilul PDL doar 14% dintre membrii partidului.

Este motivul pentru care am urmarit in principal prezentele la vot in aceste alegeri interne. Si ele sunt ridicate. In Moldova 63%, in Transilvania 68%. Alegerile acestea interne sunt diferite de un congres, au drept de vot toti membri de partid, indiferent de functie, de pozitie. Deci voteaza chiar tot poporul pedelist.

Imi vine greu sa cred ca oamenii acestia puteau fi fortati in vreun fel sa vina la vot. Mai ales membrii unui partid de opozitie, aflat intr-un moment dificil. Nu vad cum puteau sefii de filialele sa ii forteze, care sa fie tema unor eventuale presiuni. Ce sa le dai, galeti si malai? Si din cate vad nu au existat acuzatii, scandaluri, nici suspiciuni.

Pur si simplu se pare ca baza PDL, oamenii obisnuiti din partid, a simtit nevoia sa se exprime in total dezacord cu Traian Basescu. Au votat in numar consistent in niste alegeri dezavuate de Traian Basescu si masiv in favoarea unui candidat dezavuat de Traian Basescu.

Este semnalul ca ruptura dintre presedinte si fostul sau partid este foarte adanca si ca PDL nu mai vede in Taian Basescu tatucul la carui semn sa reactioneze disciplinat si fara cracnire.

Este o schimbare majora de paradigma, pentru ca pana acum ruptura dintre Traian Basescu si PDL era pusa exclusiv pe seama lui Vasile Blaga. Ei bine, Catalin Predoiu a castigat si in judete unde Vasile Blaga a pierdut la Conventia din 23 martie.

Cand s-a produs aceasta ruptura dintre partid si fostul lui lider atat de puternic si de iubit? Cred ca atunci cand Traian Basescu a fondat Miscarea Populara, partidul care a intrat pe scena politica cu obiectivul aproape declarat de a distruge PDL si care in continuare ataca mai mult PDL decat USL.

Democrat liberalii si ma refer aici, repet, la baza partidului, nu la actuala conducere, au perceput aceasta miscare drept o agresiune, drept o tentativa de asasinat a tatalui impotriva fiului. Si efectul firesc in fata unei agresiuni este strangerea randurilor si radicalizarea.

Traian Basescu inregistreaza poate una dintre cele mai mari infrangeri politice ale sale, pentru ca ea ii este administrata nu de marii rivali politici, ci de masa patidului pe care l-a condus atata timp si de care s-a desprins atat de brutal pentru un motiv pe care multi nu l-au inteles atunci.

Multi nu au inteles si nici nu vor intelege de ce PDL condus de Vasile Blaga trebuia exterminat, in timp ce fix acelasi PDL, cu aceleasi tare, aceiasi oameni, acelasi trecut, dar condus de Elena Udrea ar fi fost un partener bun pentu presedinte in continuare.

Si daca ma uit pe ansamblul scenei politice, daca ma uit ce trupe mai are presedintele la dispozitie, nu sunt foarte sigura ca din aceasta ruptura extrem de adanca cel care are de pierdut cel mai mult este PDL.

Este aici o morala a mandatelor presedintelui Basescu, sursa esecurilor sale grandioase: prea multa visceralitate si impulsivitate, prea multa importanta afectelor negative sau pozitive, prea multa furie pe mize mici care au dinamitat mizele mari.
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 8362 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
49 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Blaga este un lider recunoscut in PDL.Predoiu incearca sa-si.....

.......intareasca imaginea in partid.

Basescu trebuie sa inceteze cu subminarea interna din PDL prin sustinerea lui Falca care-i promoveaza ideile in PDL.
Basescu mai are un an de mandat si.... CAPUT ,va vinde inghetata pe plaja de pe litoral.

 

O analiza pertinenta a zbaterilor din PDL si dintre PDL si Basescu !

Basescu pare sa-si fi epuizat MUNITIA.

Si EBa nu va mai ajunge europarlamentar.

 

PD-L, ca entitate, si numitul Basescu Traian, ca persoana fizica ...

... sunt si vor ramane legati pe veci, prin nenumarate fire invizibile, ale diktatului, slugarniciei, incompetentei, necinstei, iresponsabilitatzii!
O oarecare departare, NU ruptura, se poate produce, si poate chiar s-a produs, intre numitul Basescu Traian si catziva membri ai conducerii PD-L, mai putzin supusi pretinsei autoritati absolute a caricaturii de diktator!
Nici unii nu vor scapa, niciodata, de pacatele comune, pentru care va veni timpul sa plateasca, in solidar!!

 

Daca e sa ne luam dupa ce spune un jurnalist pe pagina sa de

... fb, se pare ca nimeni din zona "de dreapta" nu crede ca PSD ar putea fi oprit sa castige toate alegerile din 2014. De aceea, nimeni "de dreapta" nu este dispus sa intre intr-o batalie pe viata si pe moarte cu PSD, toti se gandesc la supravietuirea post 2014, efectul pervers al acestei gandiri fiind ca nu se va produce nici o unificare a dreptei, decat tarziu, inspre 2016, in vederea alegerilor locale si parlamentare, exact cand romanii nici nu-si vor mai aminti ca-n politica a existat candva o "dreapta"...

Nedumerire!!!

Voi ati remarcat ceva? Doamna Ene nu este consecventa! Azi e cu Macovei, maine cu Basescu, poimaine cu Blaga, azi cu oportunistul incompetent Predoiu!
Mai frate da' doamna asta e ok? Chiar e ziarista? Habar nu am, deoarece doar aici am auzit de dansa. O fi in varsta si depasita, de aici si faptul ca este si atat de frustrata? O fi! Mai stii?!

In curand,Traian Basescu ,va mai arunca doar cu rosii in PDL !

Atat i-a mai ramas !

Ce scrie madam IED e una iar realitatea alta

Ca Ghe Falca s-a inscris in cursa ... e clar , dar ca el a fost trimis de Dl Basescu ... asta e doar imaginatia Dnei IED .
Falca nu avea nici o sansa , cum nici o sansa nu a avut madam Macovei , de exemplu . Idem , daca se inscria in cursa madam Udrea , era la fel - prilej de mistouri din partea sustinatorilor lui Blaga , un Blaga hotarat sa predea PDL liberalilor , adica securistilor masoni .

Vad ca exista aplaudaci de Blaga si de Predoiu . Foarte bine ! Cred ei oare ca romanii vor vota PDL sau Predoiu !?? Inseamna ca folosesc treburi care intarata imaginatia .
Anul 2014 , la stilul asta va fi anul USL la europarlamentare dar la przidentiale ... va fi cu totul altceva . Va castiga cine nu va asteptati .

PDL este anexa USL = asta se vede cu ochiul liber , si-a pierdut sustinatorii si va fi mai slab decat insusi PNTCD si pana se va intari un partid credibil .....oho , va trece vremea ; pana atunci romanii or sa fie furati sistematic fara sa poata sa cracneasca .

Sa fiti sanatosi , aveti exact ce ati votat !

PS - madam IED ... e penibil sa scrieti in halul asta despre Dl Basescu de ziua lui ....
e sub demnitatea unui jurnalist .

La multi ani Dlui Basescu !

Tu vorbesti de slugarnicie si de incompetenta !??

Chiar nu ti-e rusine ?

PDL partid valoros spune adio bolsevicului

Numai un om surd,chior,si mut mai poate crede in steaua lui basescu.Oricum steaua lui incepe sa apuna odata cu incetarea mandatului.Dar se va stinge atunci cand va fi deferit justitiei.In fond asa cum Nastase a putut face puscarie,pe merit,de ce nu ar avea acelasi merit recunoscut in instanta si basescu,numai pe motiv ca unii il pupa-n nu insemna ca este de apreciat si de nejudecat.
Perioada basista a fost o perioada tensionata,corupta,de vendeta,bazata pe minciunile recunoscute ulterior de el,in care societatea a fost divizata,manipulata in a se ceea tabere antagonice cu repercusiuni asupra nivelului de trai a romanilor.Toate luarile de cuvant a lui basescu au fost ultimative,revendicative,acuzatoare (mai putin perioada in care a fost si prim ministru cu Boc)nimic constructiv,nici o propunere viabila.In gandirea lui toti sunt vinovati de totul numai el care a tinut aprins permanent focul discordiei nu este vinovat de nimic.
basescu are gandirea tipica perioadei in care a fost crescut,de politruco-securist,nomenclaturist bolsevic.

La multi ani domnului Presedinte!

La multi ani Domnului Basescu! Sanatate multa si sa ne scape de bolsevimea USL! Apoi, mai vedem noi cum o scoatem la liman, ca dupa USL va ramane jaf, asa cum a ramas si dupa Tariceanu visteria gola desi dupa mintea lui economia duduia! Poate nevestele lui duduiau!!!
PDL nu mai intra in calcule politice, intelegeti asta pentru totdeauna. Predoiu are misiunea de a inchide portile Modroganului, pentru ca Blaga nu are curaj si nu isi va asuma decaderea partidului!!!!

Ce nu intelege Cristiann80...

El nu intelege ca trebuie sa acordam prioritate ideilor, faptelor si nu persoanelor.
A fi consecvent in admiratia fata de o persoana este una si a-i admite orice idee indiferent daca e buna sau rea, doar pentru ca vine de la ea, e alta. Discernamantul nu e ceva de condamnat, demodat sau maladiv.

Perplex !

" Ceea ce este cu adevarat surprinzator insa este semnalul pe care Traian Basescu il primeste de la baza PDL, pe care se pare ca domnia sa pierdut-o cu totul. " Este un copy-paste pe care mi-l asum, nu ca Plagiatorul infantil, Pontake...sunt cuvintele madamei ENE...tipa asta se pare ca e intr-o foame de bani si orice politician ii cere sa scrie ceva ( dupa decontarea " malaiului " ), despre ceva sau cineva, percuteaza prompt !!! De regula, un jurnalist meserias are propietatea cuvintelor pe care ar trebui sa si le asume la o adica ( proces de calomnie, jignire...etc ),dar fatuca asta, ENE, e depasita de nevoile de inavutire si probabil ca bancile o preseaza cu ratele neachitate de luni de zile ! Ce povesteste, dama asta, jurnalista ? Cum ca PDL spune adio presedintelui Basescu ? Uliuliu ! M-ai speriat damo ! Da' vezi ca a trecut Halloween si bine ca mi-am adus aminte...acum sunt calm si pot relaxat sa acuz doua surse : 1- ENE si 2- PDL de plagiat ordinar ! Acel " ADIO " apartine lui Basescu...puteai, madame, sa alegi un titlu mai pentru clasele IX-XII, nu pentru ciclul gimnazial !!! NICIODATA presedintele Basescu nu va pierde in fata unor talhari si nevolnici care astazi compun conducerea PDL !!! Omul asta e nascut un invingator si a dovedit-o in toate circumstantele !!! ADIO, madame Ene, adio penibilitatilor pe care le scrii cateodata !!!

Blaga esti usl-ist?

Eu cred ca pdl-ul cu blaga in frunte se autodistruge,pai cine *** il voteaza pe predoiu acelasi tip care dupa caderea guvernului lui MRU il ruga pe basescu ca sa vorbeasca cu ponta sa ramana tot el la ministerul de justitie.Sau poate blaga este platit mai bine de usl ca sa tina pdl-ul in bezna si mediocritate...Blaga esti usl-ist?

Doamna Ene .. incurcati borcanele!

PDL sa-i spuna "adio" presedintelui atunci cand o sa aiba in sondaje un scor mai mare decat Traian Basescu. Pana atunci sa taca. La fel si dumneavoastra. Ce era PDL in epoca Roman? Parca un partid de 9%. Ar fi ajuns PDL la guvernare in 2004 daca TB nu l-ar fi infrant pe Nastase? Ar fi ajuns PDL sa dea premierul daca in 2009 TB nu ar fi castigat al doilea mandat?
Hai sa fim seriosi. Nu vreau sa-l ridic in slavi pe sarbatoritul de azi, dar toate realizarile electorale ale partidului i se datoreaza. Iar fara TB, PDL nu va mai trece niciodata de 20%.

Sa fim seriosi, cu tot respectul si regretul, dar domnul C Predoiu

... cu atat ramane, cu satisfactia de a fi castigat fara mari probleme in fata lui Gheorghe Falca atat in Moldova, cat si Transilvania.
Da, si la ce-i foloseste?
Mai departe?
Si de ce i-ar spune PDL adio domnului Presedinte acum, cand dumnealui a facut acest lucru inca din 23 martie 2013?...
Si-a mai varsat Ioana Ene putin din veninul care dadea pe dinafara si taman de ziua Presedintelui...
Auzi, si gurile rele spun că Ioana Ene ar fi băsista...

 

pai nu suntem noi fraieri

ca intram pe ziare.com !??

Nu e coincidenta , este o palma .
Sa vedem cat de bine va trai de pe urma USL .

Ghilo - stiu ca esti suparat, pornit pe PDL, dar

... eu nu pot sa fiu ca tine pentru ca nu sunt membru PDL, nu mi-am dorit nimic de la PDL - daca am sustinut niste idei si persoane e pentru ca am vrut eu, nici macar nu am fost rugata, nici macar nu mi s-a sugerat.
Regret insa ca din cauza principiilor, am refuzat toamna trecuta, o angajare la un alt partid, e drept pe durata determinata, si am pierdut niste bani. Totul ar fi fost la vedere si m-am temut sa nu fiu tratata drept tradatoare. da, e de ras - intr-o tara in care toata lumea tradeaza pe toata lumea... Asa-mi trebuie.

de ce ne zapaciti, doamna Ene ?!

Oamenii au votat pentru/contra dnii Predoiu si, respectiv, Falca. Au ales intre cei doi, nu au dat semnale si nu au votat pro/contra Basescu. Atat, doamna !
Ca dumneavoastra jubilati ca victoria la aceste treburi interne ale PSD-ului este a dlor Predoiu-Blaga, e opinia dumneavoastra pe care cititorii o cunosc. Tot ce ingtra in opozitie cu dna Udrea este bun. Si cum dl Presedinte va pare aproape de dna Udrea iata ca victoria buldogului controversat (dar atat de bine acceptat de putere) va permite speculatii legate de pozitia dlui Presedinte in PDL-ul de care s-a despartit public. (Intre timp il mai acuzati de afinitati cu PMP ... Ma rog, dupa circumstante.)
Ce treaba are dl Traian Basescu cu desemnarea candidatului PDL ? Ce avantaj ar avea daca acesta ar fi nu dl Predoiu, ci X sau Y ? Vorbim discutii ca sa mai bifam nu numai un articol, dar si cateva adorabile soparlite.

Sa-l vedem, doamna, pe dl Predoiu-Blaga in fata electoratului cat de bine se descurca.
Chiar trebuia sa stergeti cu buretele impresia excelenta lasata de materialul publicat ieri ? Sau e iluzia dumneavoastra de echidistanta : o data contra poantei, o data contra domunui Presedinte cu uriasa satisfactie ca loviti in dna Udrea ? O fi si asta o forma originala de jurnalism intr-o democratie la fel de originala ...

PDL a avut 2 oameni care l-au facut

frecventabik :
Basescu si Boc .
Ma refer ca si locomotive , care au trasat o conduita .
Restul fie nu au stiut , fie nu au putut sa se exprime din cauza limitelor personale .

Sunt suparat pe mine , ca nu mi-am vazut de interesul meu . Trebuia sa fiu pragmatic , sa ma duc dupa interes - ori nu am facut-o .
Inca din 2008 PDL m-a tradat , dar nu aveati de unde sa stiti ... iar daca l-am sustinut pe Boc a fost pt ca am sperat ca are alura de om politic , ori el s-a marginit sa fie un gestionar corect , care nu baga mana si nici cu altii nu se combina . Pana la om politic insa ... e cale lunga , trebuie sa ai viziune , sa stii sa-ti creezi aliati ....
Ce nu mi-a placut la Dl Basecu ? Incapatanarea de a lipi PDL de PNL .
Sa nu fi stiut el cine e PNL !?? Sau s-a crezut mai tare cat Secu !??

Raman insa la ceea ce am spus prima data : acest articol este in fapt o injuratura la adresa Presedintelui , de ziua lui .

De accord

Scenarista cu basescu si blaga. Predoiu e mai bun ca falca

Saru-mana doamna,

s-a comunicat ca s-au deschis portile la palat pentru pupinc=,uristii de serviciu.Cica da si prajituri pentru gust.Coada e in spatele lui Fanfane pentru exercitii preliminare si de incalzire.

Chiar asa?

Acum un an, dupa ce Blaga a castigat (cum a castigat!?) sefia PDL, Basescu a fost cel care si-a luat , oficial, adio de la PDL.
Acum, dintr-o data e invers?
Adica, dupa un an de zile PDL e cel care isi ia adio de la Basescu?
Cam aiurea interpretarile astea, doamna Ene!
............
Si doar asa, pt o documentare corecta:
23 Martie 2012, Basescu a declarat public:
"...Situatia actuala ma face sa spun, astazi, definitiv si pt totdeauna - adio PD, adio PDL - astazi ne-am despartit definitiv.."

Deci, cume e cu titlul articolului dvs, dna ENE?

 

Veni- atentie! 23 Martie 2013

23 Martie 2012, Basescu a declarat public:
"...Situatia actuala ma face sa spun, astazi, definitiv si pt totdeauna - adio PD, adio PDL - astazi ne-am despartit definitiv.."
Poza e chiar din seara zilei de dupa alegerile din PDL, 23 martie 2013, cand domnul Basescu si-a postat mesajul pe pagina sa de fb.
Vad ca si Ioana Ene ne trateaza de parca toti, absolut toti romanii ar avea mintea celor care au votat USL si PP-DD.

Da, asa e. Am tastat anul gresit.

E vb de anul acesta, 2013.
Dar situatia e clara si nu schimba cu nimic fondul problemei.
Adica dupa ce Basescu le-a spus adio lui Blaga si PDL-ului, inca din Martie anul acesta, acum vine doamna Ene sa ne spuna ca astazi, PDL i-a spus adio lui Basescu.
In ultima vreme, doamna Ene e tot mai anapoda prin articolele sale.

e rusinos modul

in care dl Blaga se face ca face opozitie.

Se spune ca lipsa opozitiei = dictatura. Renuntand la a face opozitie dl Blaga accepta implicit dictatura USL. Cum poti accepta asa ceva si cum mai poti avea incredere in acesti oameni ?!
Nu pot califica decat drept TRADARE atitudinea lor.

Atitudinea dlui Blaga lasa sa se intrevada scopul coalizarii cu PN L-ul nemultumit de kkRau. Nu e o scuza si nici nu cred ca electoratul e mai interesat de uniuni si de coalitii decat de ceea ce face actuala putere din/cu viata romanilor si a tarii. Interesele cui le mai reprezentati, dle Blaga ? Ale unor sefi din partid, probabil, ale unor finantatori, desigur, dar in niciun caz pe cele ale votantului cinstit si iubitor de tara.

D-le,

La momentul respectiv, in martie, Traian Basescu s-a despartit de conducerea aleasa a PDL tocmai mizand pe faptul ca baza partidului il va urma. Problema este ca nu se intimpla asa. Traian Basescu pare sa primeasca un raspuns la de baza partidului care nu reactioneaza asa cum presedintele ar fi dorit. Este o ecuatie din care iese Vasile Blaga. V-am si spus ca nu rezultatul votului, ci prezetna la vot mi s-a parut semnificativa.

Doamna Ene, PDL-ul condus de Blaga, ajuns sef prin

... minciună, amenintări si promisiuni nu va mai fi niciodată ce a fost pe timpul domnului Boc. Dar, daca Blaga o fi uitat ce i-a spus unul chiar din gasca lui, dupa ce a fost realis sef - si-anume ca, daca nu-l multumesc rezultatele de la europarlamentare, va fi scos de la conducere fara comentarii - eu nu am uitat si inca mai sper in momentul acela, adica intr-o revenire a PDL-ului la ideile si proiectele domnului Basescu.
Acestea sunt cuvintele domnului Basescu spuse in seara zilei de 23 martie 2013, dupa anuntarea rezultatelor: ""...Situatia actuala ma face sa spun, astazi, definitiv si pt totdeauna - adio PD, adio PDL - astazi ne-am despartit definitiv.." Domnul Basescu nu spune adio Blaga, adio conducere PDL! Dumnealui spune "adio PD, adio PDL". De regula, subalternii isi urmeaza intotdeauna sefii. In acest caz la ce sa se astepte domnul Basescu?

Da, sigur, Doamna Ene!

Eu zic ca, de-acum inainte, de fiecare data cand Basescu face o declaratie, sa inchidem tv-urile si radiourile si sa asteptam articolele dvs, ale lui Leca sau ale lui Gadea. Ca tot aia e.
Pt ca abia atunci vom afla ce-a gandit, ce-a vrut sa zica, pe ce-a mizat...Basescu? Nu-i asa?
Poate n-ar fi rau sa deschideti un fel de afacere tip "Mama Omida".
Nu de alta dar, pana acum, Basescu a vorbit foarte clar, mereu pe intelesul oricui a vrut sa-l asculte.
Ca dvs tineti neaparat sa ne "traduceti" ce-a vrut sa spuna, ce-a gandit sau pe ce mizeaza Basescu...e dreptul dvs pe care nu-l contest.
Dar , mai departe, lasati-i pe oameni sa traga propriile lor concluzii.
Dvs, ca jurnalist aveti datoria sa informati, nicidecum sa va expuneti parerile drept "litera de lege".
Pt articolele dvs, exista rubrica "opinii".

Dna Silvia , Dvs poate mai sperati la PDL

mie insa mi-a ajuns .
Eu unul nu pot sa uit sau sa trec cu vederea ce au facut .
Nu faptul ca "l-au tradat" pe Presedinte ci pe noi , alegatorii .
Eu nu concep sa cotizez la PDL ca sa fiu sluga unor baroni smekeri ...

Si sa va mai spun ceva :
PDL este singurul partid care nu pune pret pe membrii sai , care nu-i ajuta . La altii mai capeti un servici , o posibilitate sa faci bani ... o protectie ... la PDL castiga numai aia care sunt in functii de conducere .
Poate ca nu stiati ...
Iar entuziasmul tine si el o vreme ... dar cand realizezi ca esti luat de pr ost ... te cam scarbesti .
Vreti amanunte de ca sectorul 2 , al Dnei Boagiu ?

Care sunt esecurile "grandioase" ale lui T.B. madame Ene ???

Mai degraba victorii grandioase in toata cariera sa !!!
De unde atata rautate ?

 
 

@ Pierot, cea mai grandiosa victorie a Basescului,

in cei 10 ani de mandat a fost cucerirea acestei fortaretei romanesti numita Gaby Udrea.

Traiasca si infloreasca unitatea de monolit intre PDL si PNL !

Traiasca multiubitul nostru conducator Vasile Blaga !
Uraaaa !

 

Basescu cand a spus ADIO PDL nu s-a jucat! PDL de atunci cade

Cam asa gandeam si eu, dar iata ca mi-a luat-o inainte Cristi Preda! Nu mai am ce sa adaug, a spus-o el extraordinar de bine. Merita citit, acolo este mult adevar de data asta!
http://cristianpreda.ro/2013/11/03/apel-prietenesc-catre-gh-falca/comment-page-1/#comment-198419
PDL din aceasta postura de partid perdant, blatist pentru ca asa a poruncit Blaga, nu are cum sa spuna adio lui Basescu. El a spus din martie, deci nu mai poate exista un adio!!!

 

Ioana Ene nu-i batrana, din contra, e foarte tanara. Am vazut-

... o pe tv-uri. Bruneta, tunsa scurt, baieteste, cam ca Ponta si atat... O figura obisnuită. Poate un barbat ar putea-o caracteriza mai bine...

PDL ii spune adio lui Traian Basescu

In primul rand sa-i spun "La Multi Ani" presedintelui Basescu.
Titlul este deplasat,deoarece sa ne aducem aminte ca Basescu a spus adio PDL.Aceste alegeri interne nu sunt deloc ...alegeri.Totul se face dirijat si la comanda.Blaga trebuie sa constientizeze ca va culege "roadele" acetor actiuni trucate.

 

lui Blaga i se brehane ...

El vrea sa mulga cat poate de mult de pe urma unor alegeri , sa-si faca plinul .
In rest ... dupa el potopul .
Poate imi spune si mie careva ce beneficii a avut sau are Romania de pe urma lui Blaga ...
Ca dezastrul il simtim cu totii .

Ghilo - ti-am recitit comentariul la care ti-am si

... raspuns mai devreme. Ai dreptate - oamenii buni, dedicati, cu suflet si pentru altii nu numai pentru ei, sunt tratati de prosti, se rade de ei si se profita de pe urma lor. Dar tu ai destula experienta de viata sa stii ca e asa. Dar e greu sa te schimbi, vorba poetului "sa te faci a d'acului!..."
Mai optimist, stimate coleg, ca ei, politicienii o duc bine si exact cum spui, li se "brehane"...

da, Conti , aveti dreptate !

La multi ani, domnule Presedinte, cu sanatate si impliniri !

Cand s-a produs aceasta ruptura dintre partid si fostul lui lider

atat de puternic si de iubit?
Pai a fost rezultatul circului facut la referendum. Atunci pana si cel mai naiv pedelist si-a dat seama de onestitatea basului si si-a luat mana de pe el.

 

Nu trage BARBI caci se ofenseaza frizerul !

.

Cob - domnule, spuneti ca dupa ce i se termina

... mandatul, domnul Basescu "va vinde inghetata pe plaja de pe litoral." Oare? Da' domnul Basescu are o meserie, in vara si-a reinnoit atestatul sau cum se numeste examenul acela pe care l-a sustinut. Pentru doi ani cat ii vor mai ramane pana la pensie dupa 2014, domnul Basescu are ocupatie, are unde se intoarce. Si-apoi ce crezi, e o rusine sa vinzi inghetata pe litoral? Hai sa fim seriosi. E mai rusine sa fii asistat social intretinut de stat...

Cu respect - pt Doamna Ene-Dogiu

Imi permit sa "analizez" si eu putin comentariul dvs:(ioana ene
Editor Ziare.com
04.11.2013, 12:40)
"...in martie, Traian Basescu s-a despartit de conducerea aleasa a PDL..."
Oare chiar asa sa fie?
Dvs sustineti ca Basescu s-ar fi despartit de Blaga si/sau de noua conducere a PDL!?
Cum ati tras aceasta concluzie, din moment ce Dl Basescu a declarat cat se poate de clar ca se desparte de PD - PDL, nicidecum doar de Blaga si de echipa sa?
Cred ca trebuie sa ramanem totusi la fapte, evenimente si citate concrete si corecte.
Basescu a declarat cat se poate de clar ca se desparte de PDL, tocmai pt felul in care l-au pus pe Blaga la sefie.
Dar poate ca dvs aveti informatii directe de la Dl Basescu.
Ca prea le ziceti cu foc si cu veleitati de axiome.

 
 

 

E nasol in opozitie...

"PDL nu mai vede in Taian Basescu tatucul la carui semn sa reactioneze disciplinat si fara cracnire." Las' ca e aproape tatucul vitreg Victor/Viorel Ponta care le poate apropia de boticuri tetina bugetului, daca sint cuminti ! E urit in opozitie, copilasii vor o prezenta calda si tandra, cineva care sa semene cu Mickey Mouse...

 

PDL face alegeri interne pentru desemnarea candidatului la

prezidentiale . Un partid demolat , subrezit de propria coruptie , profund nereformat dupa o guvernare catastrofala , face primul pas pe calea normalitatii . Cati membri o mai fi avand PDL ? Nu stiu , dar asta este totusi cel mai democratic mod de a desemna un candidat . Nu l-au facut nici liberalii , nici socialistii . Dupa ce caii troieni ai lui Traian au refuzat obsesiv sa plece din partid , s-a luat cea mai buna decizie . Palmasul de rand cu carnet portocaliu a fost chemat la vot - si PDL-ul are palmasi care au crezut si mai cred sincer in partid , nu numai blanuri , Vuittoane si implanturi de botox . Sunt oameni cu bataturi in palma , cu maini crapate de multa munca , cu ochii incercanati de statul peste program la birou , oameni care nu s-au bucurat de prea multe privilegii in timpul guvernarii lui Muc cel Mic , dar care au crezut cu adevarat in faptul ca se vor face reforme care isi vor arata rezultatele peste ani si ani , deci , in esenta , oameni care au crezut in principiul :"Ei cu ei , Noi cu Voi!" . Aici este pur si simplu imposibil sa manipulezi rezultatele ca la un sondaj facut la comanda . Oamenii s-au simtit atat de tradati de Basescu , incat au ales ca si candidat ( pana acum , cel putin ) , cel mai insipid si cenusiu personaj care putea fi desemnat ca prezidentiabil . Bine , nici la Falca nu ai mai multe sanse sa gasesti ceva care sa-l "recomande". Dar , in lipsa unui reper moral care sa-i entuziasmeze macar pe ei , palmasii portocalii au dat un masiv vot negativ actiunii de demolare la adresa PDL-ului pe care a initiat-o si coordonat-o Zeus , impreuna cu o gasca de pretinsi intelectuali , in esenta doar niste politruci recompensati regeste in functiile de consilieri prezidentiali . Eternul vot negativ al romanilor ...
Vad ca mai sunt cei ce ii doresc traditionalul "La multi ani " lui Base . Marturisesc ca si eu ii doresc ani multi de viata . Sa ajunga la varsta batranului edec . Si , la fel ca el , sa se bucure de "binefacerile" batranetii si uitarii . Cum jongla nea Nelu guverne , si servicii , si magistrati , cum se caciuleau toti la inceput de martie sa rupa usa Cotrocenilor , cum isi manifestau exaltarea cu o chiftea in gura . Acum ? Il mai scoate de la naftalina cate o televiziune de partid ca sa isi dea cu parerea despre vreo neghiobie facuta de guvernanti , dar simti in glasul lui nostalgia dupa vremurile de altadat' si ofuscarea ca nu mai striga nimeni :"Iliescu apare / Soarele rasare " . Asta-i cea mai crunta pedeapsa : sa te uite lumea , sa nu se mai isterizeze Apaca si sa nu mai grohaie IMGB-ul cand misti degetul cel mic . Aceiasi ani multi ii doresc si lui Basescu . Si aceeasi uitare . Sunt sigur ca dorinta mi se va indeplini . Si cand peste ani si ani , cand poporul asta care uita repede , ii va ierta mizeriile , astept sa se intalneasca cu Boc pe strada si Muc cel mic sa treaca pe trotuarul vecin umil , stingher si rusinat , fara sa il salute . Angela il va uita in secunda doi a anului 2015 . Punem pariu ?

 

toti o vrem pe udrea

mai base... si noi o vrem pe blonda peste noi... presedinta ..desigur.

 

Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor