Ziare.com

PDL il lasa singur pe Traian Basescu (Opinii)

de Iulian Leca, Senior editor
Joi, 29 Martie 2012, ora 12:10

   

PDL il lasa singur pe Traian Basescu (Opinii)
Primul pas spre eliberare spirituala este constientizarea mortii. Nu e suficient, dar e o conditie necesara. Pedelistii inca neaga realitatea cu o incapatanare admirabila.

Adversarii politici ar trebui sa jubileze. Cu cat isi provoaca mai multe iluzii in legatura cu viitorul, cu atat se indeparteaza mai mult de adevar si, inclusiv, de salvarea propriei vieti.

La limita extrema, exista purtatori de cuvant ai PDL care saluta plecarea lui Sorin Frunzaverde din partid, punand "tradarea" membrului fondator pe seama "traseismului" si dosarelor de coruptie care se apropie de explozie si de care incearca sa se ascunda in randul Opozitiei, de unde se va putea apara mai bine invocand persecutarea politica a "statului politienesc" de sorginte basesciana.

Toti acesti veseli ganditori apusului PDL rateaza cea mai simpla evidenta - aia de iti scoate ochii, desi tu preferi sa tipi la padurea din fata ta: daca Sorin Frunzaverde este un corupt de ce l-a mai tinut partidul in brate pana acum si, mai ales, cum ajutorul cui a ajuns el astfel?

Daca el e un traseist, un tradator si un oportunist, inseamna ca PDL ar trebui sa se desfiinteze in clipa asta, intrucat ar trebui sa renunte instant la "-L" din coada si la toti liberalii prespalati din cohorta lui Stolojan, Stoica, Flutur, Boureanu & comp.

PDL ar trebui sa dispara a doua oara, moral vorbind, intrucat a supravietuit la putere exclusiv prin sprijinul tradatorilor de cariera, a barbatilor adevarati cunoscatori intr-ale traseismului, cum sunt baietii tristului UNPR ai reevaluatului Oprea (fostul sef al mafiei lui Nastase - T. Basescu).

In conditiile astea, e o dovada de sminteala totala sa mai faci vorbire despre tradare, traseism si alte asemenea mofturi. E pur si simplu trasatura de baza a intregii clase politice romanesti - de la Traian Basescu (FSN) si Petre Roman pana la Stolojan si Mihai Razvan Ungureanu.

De altfel, reactia lui Emil Boc de dupa anuntul lui Sorin Frunzaverde tradeaza perfect disperarea care sugruma partidul de sus pana la ultimul lipitor de afise sau postac din Modrogan. Latul se strange in jurul bolovanilor ramasi in partid, pe care apa inca nu i-a luat, si determina iesiri tot mai isterice.

Daca Emil Boc isi impana discursul de infierare a lui Frunzaverde cu elemente nationaliste si de extrema dreapta - "tradatorul" care a abandonat "crezurile" si care nu "isi vinde sufletul" - presedintele PDL a scapat si cateva erori de substanta.

In primul rand, insasi iesirea publica, vehementa atacului - regretam numirea lui Frunzaverde in functia de prim-vicepresedinte al partidului - durata si exclusivitatea acordata subiectului fugii lui Sorin Frunzaverde de pe corabia ciuruita.

E usor de recunoscut - Sorin Frunzaverde nu are nicio calitate care l-ar recomanda a fi o marfa buna pentru Opozitie, insa destabilizarea pe care a provocat-o in PDL e aproape "salutara" pentru un partid care devenise in ultimii ani o anexa prezidentiala si o masina tampa de executat voturi, legi, comenzi si oameni.

Drumul pe care se pravaleste Partidul Democrat Liberal e fara intoarcere, la capatul lui fiind doar neantul scindarii sau pulverizarii totale dupa ratarea Parlamentului. Daca pedelistii nu constientizeaza repede ca problema lor e una de supravietuire si nu de castigare a alegerilor, au toate sansele ca PP-DDD Exclusiv sa-i vaneze cu poporul dupa alegeri, haituindu-i prin piata publica si pana in Kenya si Congo.

Acesta e si cosmarul lui Traian Basescu. Oricat de asigurat ar fi impotriva suspendarii si demiterii, el stie prea bine ca pierderea puterii total poate conduce la caderea totala, indiferent de masurile de siguranta luate in vremuri insorite. Traian Basescu incepe sa aiba palpitatii si pentru ca "proiectul MRU" inca nu s-a concretizat, e haotic, e imposibil de prognozat cristalizarea lui si, in lipsa PDL-ului, nu face nici doi bani.

Doar ruperea PDL in bucati, sfaramarea lui sub pretextul reformarii si purificarii totale, si alipirea uneia dintre aschii sub conducerea vizionara a "independentului" si "tehnocratului" M.R. Ungureanu, alaturi de vreo alta Miscare Populara sau Romanie veche, ar mai putea incuraja, doar teoretic, sperantele unui presedinte tot mai singur.

Vom afla cu siguranta ce solutie disperata va urma la prima iesire a lui Traian Basescu pentru stigmatizarea lui Frunzaverde.

Din punctul asta, se poate spune la fel de bine si ca presedinele a abandonat PDL. Stiind ca e o carte moarta, pregateste viitoarea cacealma electorala. Una in care MRU ar trebui sa fie cartea cea mai mare.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 9227 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
55 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Cea mai recenta escrocherie a guvernului Basescu-Ungureanu!

Basescu+Ungureanu au vandut cuprul tarii unei companii fara bani! Printr-o licitatie dubioasa, dirijata spre o firma nelistata pe bursa, infiintata anul trecut, cu actionariat secret!
Una din cele mai sinistre afaceri PDL!

http://www.zf.ro/companii/ministerul-economiei-confirma-ca-bayfront-nu-are-banii-va-cauta-investitori-9449010?utm_source=newsletter&utm_medium=email_ZIARUL%20FINANCIAR&utm_term=prima%20pagina&utm_campaign=NL+29+martie+2012&utm_content=ssovii@yahoo.com

 

Oare ce va face "cohorta" lui draga Stolo ...

... PLD-ul va fi scos din PD odata cu Basescu si va trebui sa plece ... unde ... vom vedea cand se va da cale libera crucisatorului...

 

Romania 2013 – Dan Diaconescu (presedinte) si Emil Boc (premier)

Dupa plecarea lui Sorin Frunzaverde, Emil Boc a aparut martial, a infierat, a recitat, a cantat si a promis ca si dupa 2012 PDL-ul va fi partidul de guvernamant.
In momentul in care PDL-ul este amenintat nu numai de pierderea alegerilor (inevitabil) dar chiar de disolutie (probabil) Emil Boc il copiaza pe Dan Diaconescu – viitorul presedinte si ne anunta impozant ca PDL-ul va fi si in viitor principalul partid din Romania.
Cu alte cuvinte din 2013 in Romania conducerea va fi asigurata de catre Dan Diaconescu – presedinte si Emil Boc – prim ministru

 

Guv. Besescu +Ungureanu JAF la Economia Nationala

SERVICIILE sau saturat de TRADATORII....

In Epoca Securista INTERLOPA -SCLAVA era de asteptat un Guvern Tradator de Tara
" Guvernul Besescu - Ungureanu - are Talent Tradator "
Nici un Guvern post-decembrist nu a mai avut un asa Talent Tradator de Tara la :

Dictatura = cu acte normative
Sclavie = cu acte normative
Tradare de Tara = cu acte normative
Atrocitatii = cu acte normative
Genocidul = cu acte normative -"inchiderea spitalelor " in special.
Crima Organizata = cu acte normative.

Nu se mai autosesizeaza Parchetul ???

Traiasca Republica Securista Interlopa Romania
Aloooooooooooooo tuturor serviciilor ma refer....ma auziti ori auziti numai ce va convine ??

Cand veti scapa Poporul Roman de Guvernul BUBOS ??= Basescu+Ungureanu + Bercea (GabrielBerca)+Oprea + Stelian (Fuia) .

Cand acest Popor nu vor mai avea servicii Tradatoare de Tara si vor scapa de Guvernul Genocid BUBOS??

Base penalul e o vulnerabilitate a statului roman!

PDL-ul trebuie sa intzeleaga ca Base e un bolovan legat de piciorul partidului!
E cercetat in dosare cu trafic de arme, are dosar in SUA, deci e santajabil...
Contra neinceperii urmaririi penale..le vinde Hidroelectrica, ia bani cu imprumut de la FMI, le vinde zacamintele de aur si cupru pe nimik, apara interesele finantzei mondiale in Romania!
Trebuie oprit imediat sa mai semneze tratate sau intzelegeri in numele Romaniei!
Trebuie demis, judecat si condamnat pentru tradare!

PD?

Chiar daca PD l-ar sustine in continuare pe Traian Basescu acesta sustinere nu mai cantereste prea mult odata cu plecarea lui Frunzaverde si altor lideri importanti ai PD.Barca lui Basescu se scufunda iar acest lucru se va vedea la alegerile locale.

Nu-i asa ca esti defect ?????

.

Daca PDL nu intra intr-o alianta, risca sa nu mai aiba

...parlamentari in 2013.

ganditorule Leca , n'ai vrea matale

sa fii ideologul si seful PDL ?
Sa ne spui ce sa facem , incotro s-o luam ,
cum se guverneaza si alte alea ?

cetatene european

Ce este interesant la dumneavoastra este ca stiti foarte bine ce trebuie sa faca altii, dar nu prea stiti, sau nu stiti chiar deloc cam ce ar tebui sa faceti dumneavoastra. PD-L, asa cum este el, conduce la aceasta ora Romania. Voi, USL ati avut o particica de Putere in Romania. Presedintia Senatului. Ce ati facut cu ea? Ati donat-o, ca banuiesc ca nu exista alt termen mai exact, PD-L-ului. Si acum veniti sa dati lectii PD-L-ului, ce ar trebui sa faca ei ca nu cumva sa o pateasca. Asteptati dumneavoastra va rog alegerile, si veti vorbi dupa. Daca veti mai putea bineinteles, dar opinia mea este ca veti cam ramane cu gura cascata cand veti vedea adevarul devoalat la urne.

Plecarea lui frunzaverde-un lucru Benefic ptr. PDL

Acest traseist - fost frunzaverde, acum frunzagalbena sau frunzarosie - care a fost imbratisat imediat de Porumbacu turnatorul ne arata ca disperarea USL-ului nu cunoaste margini incat este dispus sa primeasca tot felul de scursori de la alte partide

PeDeLe 12:24 Daca e actionariat secret...

Licitatia e ilegala de drept!
In Romania statul nu are voie sa faca tranzactii de anvergura respectiva daca nu se cunosc exact totzi actionarii...
Probabil sunt implicati lideri PDL in actionariat si atunci e nula din nou pt conflict de interese,
Niste persoane din minister trebuie sa intre in puscarie, tranzactia contestata si anulata!

maxi

Eu cred ca daca astia din PD-L nu se opresc cu furaciunile, USL se va autodesfiinta. In semn de protest si dispretuire. Ca nu isi mai are rostul venirea lor la Putere. Daca PD-L nu mai lassa nimic de furat in tara asta, de ce sa iasa USL din greva?

Dovada suprema de patriotism in aceste vremuri

grele pt tzara, ar fi dizolvarea PDL.
Vrajelile unor potentziali domni precum Preda (aia cu leul ranit e parfum) nu mai ajung; romantzele senile (aia cu pietrele e semn ca Boc va ajunge in curand locatar la Socola) nu fac decat sa confirme curentul basist-udrist care a metastazat PDL'ul.
trebuie constientizat cine este dushmanul acestei tzari:
cuplul Traian Basescu-Elena Udrea.
Papushea Spion deja le executa planurile de vindere si distrugere a ce a mai ramas in picioare: la o cafea cu Ghitzanshteinen, MRU a legiferat otravirea fantanilor din Romania (prin exploatarea gazelor de shist de catre aventurierii care au distrus o portziune cat Romania din jungla Amazonului - Chevron).

autodistrugere

Isi reneaga liderul? Liderul, care doar prin fortele lui a dus partidul la guvernare? Ce-i drept o minune nu tine mai mult de 3 ani si partidul portocaliu este in plina destramare.

Frunzaverde nu a vrut sa moara in PDL-ul ingropat!

Belgii ceilaltzi sa stea linistitzi, Base ii baga in puscarie unul cate unul...
Ei au furat pt campania prezidentului din 2009, pt cumpararea de voturi...
Cine plateste ilegalitatzile facute?
Randul 2 si 3 din partid, iar beneficiarii sunt Base, Macovei, Paleologu..sfintzii partidului!
Averea lui Base e de sute de milioane de euro, din mita si coruptie, dar toata e ascunsa prin bancile din lume,.. lucru posibil cu asistenta directa a SIE- Mue!

 

Plecare lui frunzaverde, un lucru Benefic ptr PDL !

Acest traseist politic - fost frunzaverde, acum frunzagalbena sau frunzarosie - care a fost imbratisat imediat de Porumbacu turnatorul ne arata ca disperarea USL-ului nu cunoaste margini incat este dispus sa primeasca tot felul de scursori de la alte partide

LECA , se contrazice singur,

dupa ce a ingropat PDL-ul de citeva mii de ori , zelul de care da dovsda ne spune ca totusi ceva viata ar mai fi pe acolo, pe unde nu de mult, niste muribunzi acum , faceau ca niste slugi plingacioase sa se spinzure cu microfoanele lui Nus sau Felix .
Marea fratie preelectorala, mai are de trait citeva luni, cind nici cintaretii de astazi, nu si-au reevaluat morcovul de prin partile dorsale, urmind ca sa-si gaseasca noi stapini si sa adune lesurile din cimpul de bataie ....citi dintre cei ramasi intregi vor fi feiciti sa-i spele Rolls-ul lui DDD ....

Leca , iti dam un sfat , fii blind si INVATA SI ALT REPERTORIU !

Oare pina cind pdl-ul va fi o marfa pe taraba lui

Basescu?
Nu au coloana vertebrala,nu au cap, nu au coada
Sunt doar niste segmenti
Care pusi unul linga altul
Formeaza trena lui zeus.

Daca pleca BOC era benefic...

Bok e asa de mik, nici primaria Clujului nu ar mai castiga-o, nici primar in Rachitzele nu ar putea fi...nimeni nu-l mai vrea!
Frunzaverde, chiar daca candida pt PDL, tot ar fi castigat tot ce se putea castiga acolo in Caras... facea procente si pt PDL!

Veniti si luati intelepciune!

De la Leca - care stie tot!
)))))))
E a 30-a oara in 3 ani , cand Leca - ca ca el nu mai gasim, face astfel de preziceri. Nu conteaza ca realitatea nu are nimic de-a face cu SF-urile scrise de Leca.
Poate ca o data si-o data, tot o nimereste!
Ca la Loto!
Noroc sa ai...
Ca incapatanat esti, cat pt 10......
))))

@Manu

- "si altor lideri importanti ai PD"
- care este cine ?

Stati linistiti la locurile voastre !

PDL si Basescu nu se vor desparti niciodata, chiar si la BRUTARIE vor merge impreuna !

Alo tov Leca,poti sa te bucuri pana la delir,

Basescu nu are nevoie de ajutor,sprijin,sau ...stimulare!

Politicianul pe care il iubesti pana la extaz,a castigat

pana acum toate bataliile si sunt sigur,daca ar mai avea

...placerea,ar mai candida cu succes in continuare!

Si daca a vrut sa moara, de ce nu a reusit?

Poate si-o fi spus omul ca decat o m0arte in PD-L mai bine un somn in PNL, nu? Sigur, voi v-ati scos. Aveti acum Frunzaverde, sunteti falosi, nevoie mare. Dar pe la Resita se zvoneste ca Frunzaverde nu vine singur la PNL. Vine cu niste dosare penale. Ei, la asta nu v-ati gandit. Sigur, ca nu v-ati gandit treaca- mearga, n-aveti dumneavoastra timp si disponibilitate chiar pentru toate, dar nici sa nu visati asa ceva mi se pare de neiertat. Pentru ce mai dormiti atunci, maxi?

Se stie ca mentinerea in PDL a unor membrii este

...amenintarea cu doasre penale, trimiterea de controale, exact stilul politienesc de care vorbea Frunzaverde. Daca avea aceste probleme, fii sigur ca nu pleca din PDL. Dar Frunzaverde a sesizat foarte bine stilul mafiot de a conduce al PDL, incit nu mai vrea sa acopere faptele voastre mizerabile. Nu vorbim de un Frunzaverde ca de un oarecare membru, ci de chiar unul dintre fondatorii PDL, un vicepresedinte, al doilea ca ierarhie, omul care a luptat pentru trecerea de la ideologie la alta, peste noapte.
Trebuie sa recunoasteti ca plecarea lui Frunzaverde va dat o palma serioasa peste fata si asa plina de pumni si scuipaturi. Desigur, nu ma incinta traseismul, dar o captura ca cea a lui Frunzaverde cintareste foarte mult in destabilizarea adversarului. PDL a intrat in fibrilatie si asta se vede fara sa v-o aratam noi. Spectacolul este in plina desfasurare, si gratis.

Abureala , base e PDL toate deciziile importante

pentru partidul portocaliu , bune sau rele , pleaca de la cotroceni. Daca PDL pierde presedentia atunci mai vedem .

"Sandramaua" numita PDL, (pentru Ghilotina )

a ajuns la cota maxima de avarie.

Bun / **** // Impotriva / **

.

 

Leca este exact ca vanatorul ala din banc...

Stiti voi, vanatorul ala care mereu era prins de urs:
"Ba, vanatorule, tu ori esti...ori iti place sa...."
Stiti voi despre ce este vorba.
Stie si Leca.
))))))

Ciuci

Daca inlocuim numele dl. Leca cu al Presedintelui Basescu, comentariul tau are sens si rost. Intr-adevar, Basescu nu invata din greseli, nu invata ca indiferent cat ai fi de puternic, de mare, cat de sus ai ajunge, nu te poti mentine fara oameni destul de corporenti, in stare sa sustina toata grandomania ta. Udrea, Boagiu, Macovei, Roberta nu pot sa-si sustina nici macar propria grandomanie, de a altora nici nu poate fi vorba. Desi nu intelege, Basescu, fara oameni cat de cat competenti si potenti in teritoriul, este un Nimic, singur nu poate sa-si mentina nici puterea si nici aura de Primul Jucator Politic al tarii. Basescu se comporta ca orice om suficient care are impresia ca doar el le-a facut pe toate si ca doar el poate sa le faca, fara nici un ajutor. Basescu este bolnav de putere, a fost prea mult laudat, ridicat in slavi, vazut ca omul care a luat PD de la 0% si l-a adus la putere, i s-a urcat la cap. In opini mea, este pierdut, nimic nu-l mai poate salva. Proiectul Ungureanu este prea tarziu, prea mic si fara substanta.

Si eu cred ca

sunt elemente de luat in seama in aceasta analiza a d-lui Leca. E adevrat, se vede o sustinere fatisa a USL, chiar un atac si o incercare de manipulare, prin lansarea unui curent de opinie negativ, la adresa PDL. Nu e chiar corect dar, una peste alta, a prezentat si niste ipoteze care nu-s de neglijat.

Comisule,

Nu stiu unde vezi tu manipulare si sustinere a USL de catre dl. Leca. Cred ca iti trebuie un consult la oculist!

SINGUR A INCEPUT

Proiectul Romania viitoare, impreuna cu TINERII si OAMENII VALOROSI il pune in aplicare! Mare grija, dragi mass-medieni ca incepeti sa vibrati in ritmul dansului saltaret al noptii perdantului geonel! Romania merge mai departe, dragii mosului! Cu voia sau fara voia politrucilor legati la ochi si blocati in conturi! P.S. Cand incepe campania electorala, d-le Leca? In Mai, nu? Cand implineste Domnul Prim-ministru 3 luni in Parlamentul Romaniei? Ei, dupa aceasta data a Raportului muncii personale la conducerea Guvernului Romaniei, vom viziona intrarea Romaniei in etapa curatarii fortate a spectrului politic! In paralel, justitia strange GUNOIUL in continuare, cu viteza turbo! Nu vi se pare minunat ca am ajuns si acest timp istoric in viata Romaniei ultimilor 22 de ani? Personal am fost foarte incantat la citirea Strategiei anti-coruptie! Poate ar fi indicat s-o faceti cunoscuta cititorilor, ca altfel bateti apa in piua, singur! Este minunat sa traiesti in propria singuratate, efectele muncii tale tenace! Credeti-ma pe cuvant, domnule Leca!

 
 

@odiseu-Alo,112!

Tu chiar crezi ca-i va salva Raed?!

Draga Parerea,

Ce e sigur, declinul lui Basescu si-al PDL. Daca PDL se mai poate salva ca partid politic, nu parlamentar, Basescu nu mai are nici o sansa. In rest, cu Romania este alta problema, Romania este separata atat de PDL cat si de Basescu, din toate punctele de vedere si oricum ai lua-o. Nici Basescu si nici PDL nu urmaresc binele Romaniei, pe ei ii intereseaza doar persoana lor. Justitia urmeaza directivele, in Romania curatenia de care vorbesti tu, nu a inceput si nici nu va incepe prea curand. In prezent, asistam la rafueli intre Basescu si diverse gasti politice.

Sa cantam imnul prohod pdl.

Gura pacatosului Ghilo adevar graieste in cererea disperata facuta lui ILeca de a fi ideologul,indrumatorul pdl care a ajuns la stadiul de rama beata.Ideea nu este rea si cred ca Boc va atarna o medalie de gatul lui Ghilo pentru acesta scanteie.ILeca spune in fond un lucru evident,anume ca pdl-istii sunt complet bulversati nu se regasesc si din gresala in gresala vor face ;tusa; la parlament dupa viitoarele alegeri.
Cred ca singura salvare este aceea de a se reuni toti pdl-istii si mana de la mana sa straga cei 20 miliarde de la FMI pe care le-au furat si sa le restituie poporului.
Asta nu pentru a intra in parlament ci pentru a nu se arunca cu pietre dupa ei pe strada si de a avea circumstante atenuante la proces.

 

Basescu nu va fi mult timp singur.

Il asteapta bravii lui inaintasi: Ceausescu, Saddam Hussein, Gadaffi si bin Laden sa joace o tabla in jurul unei galeti de whisky :))
Ups, arabii nu beau alcool iar din cate stiu, Ceausescu nici atat :))
Ahaaaaaaaaaaaaaa ha ha ha ! toata galeata e a mea ! (zise dictatorul) Haaa ha ha ha !

 

Fara mafiotul Traian Basescu ,PDL nu mai exista decat pentru DNA.

Fara protectia infractionala a lui Traian Basescu toti PDL-istii,de la Falca Gheorghe ,Boc Emil si pana la infractoarea -prostituata Udrea Elena,toti PDL-istii sunt doar contrabandisti,infractori traficanti de arme si fiinte umane,adica pleava penala a societatii romanesti.Infractorul Traian Basescu a facut deja alegerea celor pe care ii va salva din mafiotul PDL.Salvat este Frunzaverde si toti cei ce-l urmeaza,nicaueri in alta parte decat in PNL -e care Basescu traian a si anuntat ca si-l revendica prin vocea lui Ungureanu Mihai Razvan, cel ce de curand se declara membru PNL,autosuspendat.intrebarea care ramane deocamdata fara raspuns cet este ce se va intampla cu infrcatoarea condamnabila la cel putin 17 ani de inchisoare,Udrea Elena,pupila lui Basescu traian?V a fugi din tara,sau poate va deveni si Udrea Elena din nou liberala, sau poate va intra sub protectia spionului tradator Ungureanu Mihai Razvan, care o va prelua de langa Basescu Traian?Despre contrabandistul fin al lui Basescu Traian,Falca Gheorghe se vede deja ca -i pus pe lista de sacrificare tipoic stalinsit securista ,va fi cercetat ,apoi poate si arestat dupa metoda securista a lui Basescu ,iar la alegerile viitoate cine stie ,un viitor "mEnistru "al Miscarii Poponare a Ioanei Basescu....
http://www.cotidianul.ro/ancheta-dna-la-primaria-si-consiliul-judetean-arad-177764/

Observ un entuziasm debordant la "suporterii" USL...

...si totul pentru ca o "eminenta rimatoare" a decis ca interesele sale personale ar fi mai bine aparate in USL.
De fapt USL-istii ar fi trebuit sa fie ingrijorati de impactul pe care practicile astea imorale il poate avea in randul alegatorilor. Cum credeti ca priveste un om simplu cumpararile astea pe functii si alte avantaje a unor politicieni verosi de catre niste "cumparatori" si mai verosi? Si fara asta clasa politica era privita ca o scursura privilegiata a societatii romanesti, inchipuiti-va acum! Unii postaci chiar clameaza in mod justitiar "masuri" contra actualei puteri, fara sa se opreasca macar o clipa ca sa analizeze scursorile din ograda proprie la care se adauga - prin cumparare - scursorile actualei puteri. In fata acestei situatii, un HUOOOO! din toata inima :-)

 

Stane

tata nu duce tu grija USL, ar trebui sa ai grija de PDL nu de alta dar daca or sa o tina asa nu o sa mai cu cine vota in toamna,hehehhe doar cu PPDD sau RRM-PNG, probabil ca acolo or sa-i regasesti pe cei mai multi din PD.

Beti nechezol pdl

Va imaginati,daca aveti cu ce,o rama beata cu ochelari de cal rapciuga,asta este pdl si tonomatele lor de servici.

La revedere marinare

Frunzaverde nu are de ce sa moara odata cu PDL. Eu cred ca a ajuns la un moment in care a vazut ca orice ar face, tot dictatorul Base spune ce e de facut, chiar daca acele lucruri nu sunt benefice pentu popor. Faptul ca altii il urmeaza, ne arata defapt ca nu toti portocalii au avut ganduri sinucigase. Respect lor pentru ca si-au urmat liderul si respect lor pentru ca nu sunt de acord cu ceea ce fac cei de la putere si au hotarat sa ia atitudine. Basescu, in curand va fi un capitol incheiat in istorie. La fel si PDL. Le trebuie multi ani pentru reconstructie.

 

@StefanescuAna-La revedere marinare

Nu e buna urarea.Eu unul nu vreau sa-l revad.

@mcgogosica

- pana in 2014 o sa-l tot vezi !

mai lekk,spalate pe dinti... ca iti pute gura a varan!!!

cu aceste comentarii vrei sa mai iei si tu un ban!!!lasa-ne,lasa-ne,ca ai pupat destule maini de comunisti sadea!!!!

 

@NEUTRONU-mai lekk,....

Mai draga,ca sa-l citez pe unul inca in viata,pana si
comunistii erau mai destepti decat astia portocalii.Nu
s-au ridicat nici macar la nivelul genunchiului broastei,iar unele broaste au inceput sa sara,asa ca s-ar putea sa nu mai fie nici macar la acel nivel.

Emblematic pentru acest partid care s-a dorit "mamut"

Un elefant se legana,pe o panza de paianjen....Pentru ca
paianjenul este considerat cel mai bun inginer si Base
nefiind inginer,panza de paianjen a fost inlocuita de cineva cu o frunza verde.A plecat.Ce a ramas?Neant.Totul
pluteste in neant din lipsa de gravitatie.Viitoarea sigla
care va inlocui frunza verde va fi o gaura neagra.Ca sa nu se observe neantul.

 

Iulian Leca

Imi place articolul pentru ca prinde foarte bine balaceala si noroiul din politica romaneasca.Cu un singur lucru nu sunt de acord,cu stigmatizarea lui Frunzaverde.Nu cred ca se va intampla acest lucru,pentru ca Basescu se va folosi de acest colac pentru a arata cu degetul spre..PDL.Si se va face curatenie de primavara fara niciun congres sau alte reevaluari.Facem pariu ca
da drumul la niste dosare grele?

 

Gogosica,

Basescu este obligat sa se pozitioneze de o parte sau de alta, pobabil ca va face cum spui, va incerca sa induca un puternic sentiment de frica, chiar groza, in PDL. Vom vedea.
Cu Frunzaverde sa stii ca nu ai dreptate, Frunzaverde e mai bun ca Udrea, ca Boagiu, ca Robertica, dar tot rau pentru Romania ramane. Un om fara nimic sfant, tradeaza. Oamenii din aceasta categorie nu au nici o dorinta de as ajuta tara sau poporul cu ceva si nu au ce cauta in politica. Deocamdata nu avem nimic mai bun, avem doar mai rau, dar inca nu a intrat timpul in sac, vor veni si vremuri bune.

nu

il lasa singur,udrea,anstase,boangiu,ridzi...

 

nu cred ca asa sta situatia..

ma indoiesc ca il lasa singur pe traian basescu acum…l-au spijinit ei in campanie, s-au sustinut reciproc pe cand erau la guvernare, iar acum sa se produca o separare intre ei ?! Ma cam indoiesc…

 

Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor