Ziare.com

Basescu ataca revizuirea Constitutiei: Si-a pierdut rostul, risca sa blocheze statul

de Camelia Badea
Luni, 10 Iunie 2013, ora 15:30

   

Basescu ataca revizuirea Constitutiei: Si-a pierdut rostul, risca sa blocheze statul
Daniel Morar, Mona Pivniceru si Valer Dorneanu au depus luni, la Palatul Cotroceni, juramantul de investitura in calitate de viitori membri ai Curtii Constitutionale. Presedintele Traian Basescu a profitat de ocazie pentru a-si exprima nemultumirea fata de modul in care se revizuieste Constitutia.

Dupa rostirea juramantului de catre cei trei noi membri ai CCR, presedintele a rostit un scurt discurs in care le-a multumit pentru activitatea desfasurata lui Acsinte Gaspar, Ion Predescu si Aspazia Cojocaru, care si-au incheiat mandatele.

"Ati trecut prin momente dificile alaturi de ceilati 6 colegi si v-ati dus la bun sfarsit misiunea", le-a transmis presedintele acestora, in timp ce despre noii judecatori constitutionali a spus ca "se alatura efortului, care de multe ori in Romania nu s-a dovedit usor, de a mentine statul de drept in liniile constitutionale".

Traian Basescu si-a expus punctul de vedere cu privire la modificarile care sunt aduse in aceste zile Constitutiei in cadrul comisiei parlamentare conduse de Crin Antonescu.

"In momentul de fata Constitutia Romaniei si-a pierdul rostul de a fi revizuita. Singurul element care a stat la baza intentiei de revizuire a fost politica de simplificare a statului si de a raspunde votului de la referendumul din 2009 exprimat intr-un referendum valid. Astazi se elaboreaza o noua Constitutie dupa ce propunerea initiala a fost respinsa, o Constitutie care incepe sa nu mai semene a Lege a legilor, intra in detalii, iese din principii", s-a aratat Traian Basescu nemultumit.

Presedintele a subliniat inca o data ca "revizuirea Constitutiei in baza referendumului era singura justificare a acestei revizuiri".

"Ceea ce se face in momentul de fata nu are decat rostul de a complica functionarea statului, de a se intra in detalii inutile intr-o Constitutie", a mai adaugat seful statului, punctand si faptul ca "revizuirea actuala reprezinta un risc de blocare a statului", pentru ca se inscriu in Constitutie elemente care nu au ce cauta acolo, ci in legi.

"Constitutia nu da solutii nici pentru familie, nici pentru referendum, nici pentru multe alte detalii in care deja s-a intrat. Nu stim unde vrem sa ajungem exact, proiectul actual nu inseamna simplificarea statului, ci complicarea lui", a mai spus presedintele.

"Voi reactiona"

Traian Basescu si-a exprimat ingrijorarea cu privire la refuzul Parlamentului de a aplica rezultatele referendumului din 2009 privind parlamentul unicameral cu cel mult 300 de parlamentari.

"Un referendum poate fi considerat un simplu sondaj, facandu-se abstractie de art. 1, art 2 si art. 60 din Constitutie? Sondajele sunt pentru case de sondaj, iar referendumurile exprima suveranitatea poporului(...) Cu certitudine voi reactiona decent, in spiritul Constitutiei, voi reactiona la neluarea in consideratie a referendumului din 2009", a intarit presedintele.

De asemenea, acesta si-a exprimat disponibilitatea de a fi un "partener cu CCR", cu care va colabora, dar asta nu inseamna ca va ezita sa isi exprime punctul de vedere.

In ceea ce priveste regionalizarea, Traian Basescu a sugerat ca poate ar fi bine ca al treilea articol al Constitutiei sa fie acela ca "Romania ar trebui sa se manifeste printr-un stat flexibil, simplu, care sa nu impovareze populatia".

Traian Basescu a dat mana cu toti cei prezenti si le-a urat succes celor 9 membri ai Curtii Constitutionale.

Morar, Pivniceru si Dorneanu au devenit oficial judecatori CCR

La ceremonie au participat cei doi presedinti ai Camerelor Parlamentului, Crin Antonescu si Valeriu Zgonea, membrii Curtii Constitutionale si consilierii prezidentiali.

Crin Antonescu a parasit imediat Palatul Cotroceni pentru a reveni la lucrarile Comisiei de revizuire a Constitutiei care se desfasoara la Palatul Parlamentului. In foarte scurt timp el i-a dat replica presedintelui, simtindu-se vizat de criticile acestuia.

Crin Antonescu a sustinut ca statul nu se va bloca, asa cum a spus presedintele, si s-a aratat ingrijorat ca acesta nu a renuntat la vechiul obicei, de a "da indicatii" Curtii Constitionale.

Antonescu: Basescu are obisnuinta ca mandatele sale sa se transforme in hotarari ale CCR

Comisia de revizuire a Constitutiei a adoptat in ultimele zile o serie de amendamente controversate. Printre acestea se numara cel care spune ca orice persoana poate fi chemata sa dea socoteala in fata unei comisii parlamentare, inclusiv procurorii, sau cel care prevede ca o familie nu poate fi formata din persoane de acelasi sex.

Luni, s-a votat si reducerea pragului de prezenta la referendum la 30% precum si faptul ca presedintele nu mai poate initia un referendum decat cu acordul Parlamentului.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 5671 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
61 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Bassesscul anti-natzional si-a pierdut rostul de multa vreme!...

...Da' nu risca sa mai blocheze statul pt. ca...

...NU MAI ARE NICI O PUTERE DE DECIZIE !

Conform Constitutziei nici macar n-are voie sa deschida pliscul pe tema modificarii, iar faptul ca modificarea Constitutziei nu e "supusa" aprobarii/ne-aprobarii lui il oftica si-l inebuneshte deabinelea!

Nu cred ca in ritmul asta mai e mult pina o sa "patruleze" pe Sos. Berceni nr. 8-10...

Enjoy!...
Engage!...

P.S.: Dincolo, domnule preshedinte, dincolo cit era...

...halatul?!?

 

De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere!

Singurul element care a stat la baza intentiei de revizuire a fost politica de simplificare a statului si de a raspunde votului de la referendumul din 2009 exprimat intr-un referendum valid

 

da,

cam așa e.. Iar vorbim discuții in timp ce țara se usucă; chestia aia cu ".. babele se piaptănă".

 

Antonescu stie ca face o ilegalitate, stie ca Presedintele ales nu

... va promulga legea referendumului in forma conceputa de USL-isti si tot el este acela care ameninta ca face si drege. Oricum, n-o sa-i mearga. Lui Antonescu sa-i intre bine in cap ca Romania nu-i mosia lui si nici sat fara caini... Suntem mult prea multi Antonescule, ca tu sa crezi ca vei fi lasat de capul tau ca sa-ti bati joc de tara si romani.

Basescu dvs nu are ce sa faca...

..trebuie sa o promulge! Constitutia se modifica tocmai din cauza unuia care si-a batut joc de ea si a interpretat-o cum a vrut muschiul lui! sa mai pofteasca!

Pucistii de vara trecuta recidiveaza....

Sunt disperati pentru ca o parte din marii hoti au fost deja condamnati, iar altii precum Felix sunt aproape. Asa ca incearca in disperare ca, prin mutilarea Constitutiei, sa puna mana pe justitie ca sa scape de puscarie. Ei nu au inteles de anul trecut ca Romania nu este chiar un sat fara caini, asa ca nu este nici acum la mana lichelelor, chiar daca au reusit sa umple Parlamentul Romaniei cu hoti. Desteptii invata din greselile altora, prostii nici din ale lor....

Constitutia n-o sa fie dupa pofta socialistilor.

Si in nici un caz,ca sa satisfaca poftele puscariasilor Nastase si Voiculescu.
Suntem in Uniunea Europeana si vom respecta valorile europene si nu cele ale Rusiei,acolo unde ne imping socialistii din USL.
Poporul roman este alaturi de TRAIAN BASESCU,care lupta singur cu toata camarile socialista din USL,care au 65% majoritate in Parlament,insa nu stiu NIMIC sa faca:))))

Pt baseRau,statul sunt doar procurorii si el

In rest totul este o joaca si o mistocareala ieftina.
Daca analizati propunerile facute de prezidel in 2011 erau legate doar ca mandatul presedintelui sa fie cat mai sigur si sa capete calitate dinastica(sa-l dea baserau cui vrea el chiar si lui EBA) si ca procurorii sa poate retine pe oricine 48 de ore si sa asculte orice pe siguranta nationala si terorism. Presedintele sa fie un mic dictator sa schimbe ministri cand si i se trezeste lui sa numeasca PM cum vrea muschi lui pe baza unor solutii imorale etc.
In rest nimic pt oamenii de rand si bunul mers al Romaniaei

Suspendarea de urgenta,

si sa joace table cu Becali.

Asa vi s-a ordonat de la rusi?

Asa vi se transmite la Vocea Rusiei???
Suspendarea Presedintelui???
:)))

"la bun sfarsit misiunea"

CCR e instituzie militarizara? Primesc misiuni ? ... de la cine, ce fel de misiuni!?

Domnul Presedinte Basescu a spus de mult ca-si doreste o constitutie

... pentru tara si romani, nu o constitutie a USL-ului. Ori Antonescu trateaza tara de parca Romania ar fi mosia lui, lasata de parinti.

 

Iar basescu o trateaza ca si cand ar fi tara ta. Naiva mai

poti fi !

Romania este sugrumata de mafia lui Dan Voiculescu

Arestati-l odata pe acest fost securist ceausist ce a secatuit economia nationala cu afacerile lui dezastruoase pentru statul roman!
Metrorex,CFR,Oltchim...la un pas de faliment din cauza pretului TRIPLU cu care "desteptul"Felix le vindea energia!

Toarasi, fiti VIGI danu LENTI, SENINU ie cu ochii

pa noi, sia sculta toce scrim noi aici !
SENINULE, care maie viata pin PSD***ii ?

Ati terminat cu revizuirea Costitutiei sau mai aveti da lucru finca nuie spatiu dastul !

Traiasca Costitutia !

Traiasca Guvernu Dr. Victor Ponta !

Traiasca lupta dintre USL !

Corectzie: Romania e sugrumata de ticaloshia si...

...pros/tia alora de-si imagineaza ca bassesscul tradator de neam si tzara a fost la Anvers, in perioada lui de "glorie" comunista vreun ... ingerash!

Enjoy!...
Engage!...

P.S.: Auto-incendierea vasului din portul Anvers si-a asumat-o in mod CLAR si DIRECT la televiziune, nemernicul securist sabordor!
Macar delatorul de matusha - ca asta a facut Voiculescu, si-a dat "in git" de frica si pt. confortul personal propria matusha - lasa ceva de pe urma sa:
Un trust media care se opune SINGUR oligarhiei politruce si camarilei economico-financiare a sceleratului ipochimen, fundatzii si ong-uri, mii si mii de copii, adultzi, pensionari si suferinzi ajutatzi PRIVAT in loc sa fie ajutatzi de stat.
Si sute de copii talentatzi si dotatzi care au o sansa reala sa se dezvolte la intregul potentzial!

Bashinesscul ce lasa in urma lui?
Tzarii si cetatzenilor?...

...O IMENSA URA SI UN ENORM DEZGUST !

Si un dezastru moral specific perioadei fanariote.
Dezastru de care se fac vinovatzi si totzi acei "cetatzeni" care si-au dat friu liber dezgustator umorilor care le domina propria marunta viatza si ignobilele "aspiratzii"!!!

In fond si la urma urmei, Nicolae Iorga stia el ce stia:
"Fiecare popor are conducatorii pe care-i merita".

Oricit am crede ca noi, personal, meritam ce-i mai bun, au grija cei de linga noi, majoritarii ... djuvarieni sa avem parte doar de ce merita ei!
Intotdeauna...

ANTONESCU este santajabil,

Voiculescu stie multe despre dosarul lui de turnator la securitate denumit si "Porumbacu"!

Ai simtit tu in pipiul de azi dimineata

sau ai fost la instruire in Modrogan cu pora,orcan,andronic,cristoiu,patrasconiu,badin,sorina matei,paula rusu,turcescu,revista kamikaze,tapalaga,turturica,culcer,puscalau si alte slugi basiste

Proiectul de constitrutie nu va fi adoptat prin referendum. Nu va

.... trece de presedinte si de CCR.
Daca totusi trece si va fi un referendum, acesta nu va valida o Constituti proasta.
..........................................................
In comisia de revizuire a constitutiei, nu este nici un jurist specializat pe Dreptul Constitutional.
Basescu are dreptate spunand ca proiectul de constitutie va duce la blocarea statului.

 

cum poti sa spui ca nu te-am platit!?

de la cine ai hamurile si mantaua de velura?
"La ceremonie au participat cei doi presedinti ai Camerelor Parlamentului, Crin Antonescu si Valeriu Zgonea, membrii Curtii Constitutionale si consilierii prezidentiali" ai uitat?
La atata nerecunostinta nu ma asteptam din partea ta!

Pe cine serveste Antonescu? Cui face Antonescu constitutie?

... Penalilor adusi in parlament? Ce intentii are Antonescu? Oare nu poate fi oprit? De ce Antonescu a ajuns sa comita abuzuri?

 

Antonescu-n sus! Antonescu-n jos! ce-l tot tii in gura pe Anto

nescu? Mai sunt si altii!
Basescu a spus " (constitutia) Si-a pierdut rostul, risca sa blocheze statul" despre aceasta afirmatie ai ceva de spus?

4lea - n-ai decat sa scrii tu, eu nu raspund la

... comanda nimanui ca nu-s chelnerita. Scriu despre ce/cine vreau eu. Cand o sa ma platesti, sa ai pretentii sa scriu despre ce-mi ceri.
Gata!

 

Lasa-i Silvia,

Faptul ca stapanul lor,securistul ceausist Dan Voiculescu,va intra la puscarie cat de curand(ca si Becali) din acelasi motiv(trafic ilegal de terenuri-dosarul ICA)...ii determinta sa atace pe orice om onest ce are alta parere decat a lor,a celor de la Antena3!
Antenele vor dispare,dupa arestarea securistului ceausist Dan Voiculescu!!!
La cat a furat prietenul lui Antonescu...

"Pe cine serveste Antonescu? Cui face Antonescu constitutie?"

1. Pe Voiculescu.
2. Lui Voiculescu.

Prea tarziu,

Voiculescu va infunda puscaria alaturi de Becali.
Cat de curand!

 

 

 

nu-ti cere nimeni sa intelegi daca nu poti

lepre? trebuia sa te duci la vot, sa-l sustii pe Basescu si n-ai fi avut parte de ele.

aiurea; daca ai renunta la ura s-ar crea usor un

dialog cilivizat care sa rezulte o logica nealterata de sentimente, revansa stupida, antiromanism patriotesc. Conform doctrinei iliesciene am ramas agatati de sintagma raului mai mic pe viata; sau macar pana importam o constitutie sanatoasa; deci orientarea prezidentiala chiar reprezinta raul cel mai mic....orb sa fii ca sa nu vezi. Sau sa nu fii conectat la bugetofagia de partid, cel mai cinstit!

aici e chichirezu´

Nu-l mai puteam susține pe comandant, nici pe CA nu-l doream preș..edinte, nici alt partid politic nu era de admirat.

Nu poți face altfel să dai un avertisment decat să nu votezi. E mai simplu calculul buletinelor de vot și, ai impresia, mai clar mesajul (deși s-a văzut ce s-a făcut cu el).

Milioanele care nu s-au dus la vot nu l-au ascultat pe comandant ci și-au exprimat dezgustul pentru intreaga clasă politică.

 

pai se intra in detalii tov.Basescu!

...se intra pentru ca dvs.nu ati respectat aceasta constitutie in spiritul si in litera ei....ati interpretat-o asa cum ati dorit! In eventualitatea ca mai apare in viitor un basescu II a fost nevoie de precizari ...ca sa nu mai fie de loc de interpretari a la basescu!

 

Apollo13,de bine de rau Basescu ne-a dus spre Vest

Adoratul tau Antonescu ne duce cu pasi repezi spre Est. El vrea o constitutie ca in Belarus. Aceasta este diferenta intre Basescu si Antonescu.Shalom

pai tocmai ca vestul pica rau la ramasita de menta

-litate retrograd comunista, la profesionalismul afiliat conceptului merge s'asa, la riddicultura piticaniilor umanoide care se vad, in oglinda, feti frumosi calare pe cai bengoshi...
Notiunea de corectitudine sociala, pe care o implica societatea occidentala, este urata la maxi m de cei enumerati mai sus; sunt convins ca mai mult de jumatate din ei reactioneaza de frica, spaima de a accepta schimbarea, iar restul din interes, vesnicul interes imediat, retroactiv, duplicitar.
Pana la urma tot la oameni ajungem: oameni capabili sa infrunte provocarea competitiei, oameni educati sa castige incorect; ca la noi este ceva obisnuit. Dealtfel aceasta credinta imorala conduce intreg batalionu de politruci manjiti ssocialisti spre statutu de baroni, argati de lux, miliardari, oameni de bine. Pe cine credeti ca deranjeaza o lege dreapta, care nu lasa loc de interpretare ???
PS Invit-l pe omu apollo la o bere si te vei lamuri de unde vine ura asta anacronica impotriva neinterpretarelii partinice.

@marin123: Si da si nu, deh! ca mai toate la Base:

Spui :"Apollo13,de bine de rau Basescu ne-a dus spre Vest"

Pana acum Base ne-a dus mai degraba spre Est: pana-n Hindukus si Kandaharr :-) Spre Vest, nu ca n-ar vrea el, dar se opun guvernele occidentale, nu vor romani si bulgari.
Doar o mana de castravetzari si adunatori de tomate, spalatori de dosuri babesti in Italia, au fost dusi "spre Vest". Tziganii s-au indreptat pe cont-propriu, ca-ntotdeauna :-))))

Rogu-va NU mai romantzatzi atata Vestul asta, ca traiesc in el si, desi mie-mi merge bine (ptr ca am plecat la timp si am mai apucat sa mai prind vremuri cand mai gaseai un loc de trait), ma acum uit imprejurul meu si mai vad si altceva decat ce avetzi voi voie.
Ma refer la fanta lasata intre clapetele de cal-de-circ, ce vi le-au pus spalatul zionisto-pocait al creierului.

Hai sa vedem ceva de actualitate:
Cam DE CE crezi ca s-a dus la Ponta alde Tony Blair _coordonatorul manevrelor proisraeliene in zona Palestina-Siria-Turcia? Ceva imi spune ca ii trebuie mana-libera ptr o trupa SAS la Mihai Kogalniceanu, pe care s-o bage in TURCIA sa-l demoleze pe "Viktor Orbán-ul turcilor". Pentru asta o fi riscat englezul o indigestie la masa cu Ponta. daca merega la basescu, poate jmecherul de marinel i-ar fi smuls obligatzai sa primeasca muncitori romani in Anglia. Asa la Ponta.. ajunge sa "il reabilitezi" un pic :-))))
Ca pe Base il are deja _via Barroso & FMI_ in buzunarul de la bracinari dar complet dresat nu-i marinelul, ptr ca nu se intrezareste un post la E.U ptr Base (INCA!)

Pai ca sa te vad ce spui, itzi aduc aminte ca alde talharul si criminalul Ion Iliescu te-a bagat in NATO..
Vad ca nu te scremi _treaba logica si de intzeles, nu esti singurul !! _sa-l lauzi pe Iliescu ca te-o fi indreptat spre Vest ;-)
Voiam doar sa-tzi arat cat de SELECTIVA itzi este maniera de motivare a "simpatiei altruiste" ptr Basescu;-)
Gaseste si tu alt motiv sa-l iubesti, uite de exemplu O TREABA BUNA, UNICA IN FELUL EI !! => din toata mascaria pro-Barroso & FMI a iesit un... COLLATERAL ADVANTAGE (sic!) fatza de Ungaria lui Viktor Orban!! Nu mai sunt vecinii nostri "Cei mai dragi est-europeni din '89, care au taiat sarma ghimpata ptr nemtzii lui Helmut Kohl". Au intrat in colimatorul malaxorului zionist = 1:0 ptr Base, care s-a pus bine cu Big-Brother.
Ptr prima data in 1000 de ani = o situatzie noua, rasturnata a punctajului acordat de autonumitzii "arbitri ai Vestului", in meciul interminabil "Ungaria vs Romania".
Daca Basescu a aranjat situatzia voit, in mod shiret, atunci toata stima ptr Talleyrand-ul romanesc. Asta ar fi un motiv de lauda, nu vesnica imagine artificial romantzata a viteazului Hollywood-Hero.. & politically correct, of corZ.

Remarca presedintelui nu poate fi considerata un atac decat daca fi-

inta nationala se pregateste de hibernare linistita, orriginala si deosebit de socialista cu fatza umana.
Pe langa faptul ca componenta echipei "restauratoare de constitutii" este jalnica, schimbarile care ajung la public nu au nici un fel de relevanta constituanta, daca ne referim la un context civilizat, european; daca ramanem agatati in impresia de democratie usl-burghinafasso atunci base isi bate joc, efectiv, de onnorabilitatea PreaCinstitilor nostri Sarlamentari.
Asa ca de unde nu e nici Felics nu cere; doar face putina ordine!!!

 

in locul comandantului

aș crea cadrul pentru vot securizat online pentru romani căci au un cnp cu care se pot face tot felul de chestii bune (și rele ca in oricare chestie).

Măcar cu asta să intre in istorie - votul Băsescu.

Are timp, are resurse, se simte secătuit fără pdl, mișcarea mișcării nu-i dă satisfacții și, scormonitor cum e, n-are liniște. Pană iese din mandat poate verifica cum funcționează, face traininguri, are despre ce explica la tv, adică un nou rost de pensionar.

Aștept denghii pentru consiliere.. >:)

 

deja a intrat in istorie

pentru taieri si pentru faptul ca a ramas presedinte impotriva vointei poporului! as zice ca e suficient!

dacă

obținem și ceva bun din toată schema.. ce avem de pierdut ? Ți-ai dat seama că eficiența e deja un fix bine instalat in creierul meu.

Nu va rămane in istorie cu tăierile ci cu modalitatea de aplicare. De fapt, de la asta i s-a tras. Nici nu ne-am fi prins in durerea generală dacă tăcerea lor nu ne-ar fi asurzit..

AI DREPTATE,

A ramas presedinte "impotriva vointei" poporului ANTENELOR!
4,7 milioane de asistati au votat sa-l suspende pe presedinte,ca restul au votat in Teleorman!
Ori tu nu stii ca sunt necesari 50+1???
Trebuie o schita sa intelegi?
:)))

 

Pe cine nu lasi sa moarra nu te lasa sa traiesti

Asa va trebuie USL-isti timpitti, tu Ponta cu coabitarea ta tradatoarre si mizzerabila iar tu Antonescu ca nu l-ai pleznit pe Ponta si nu ai spart coalitia sa-l bagi in minoritate cu gindul la presedentie. Amindoi suneti la fel de vinovati in fata poporului ca a-ti resuscitat aceasta momaiie care vazind prosstia si lasitatea voastra a inceput din nou sa fie vioara numarul unu si sa-si faca jocul sinisstru. Iar poporul a fost tradat si calcat in picioare inca o data. voi va faceti ca guvernati iar matrozull face ce vrea in tara asta. Obraznicie mai mare ca Kovesi la DNA si Morar sef la CCR nici ca poate exiusta . Acum alcoolisstul din vina voastra directa are control total asupra justitiei si nu va pregeta in curind sa va spanzure si pe voi. Sunteti niste lassi nenorrociti care pentru un os v-ati terfelitt onoarea si cuvintul in fata tarii si i-ati pupat papucci celui care romanimea i-a spus clar AFARA. Suntei la fel de lassi si tradatorri ca si PDL-ul iar de puterea ce v-a dato poporul 70% la alegeri v-ati batut joc de ea , i-ati transferato miselestte inamicullui public nr 1. Acum pupatti si cu slugarnnicie kurrul mai marilor din UE si FMI care practic au distrus tara economic si politic numai si numai sa va tineti la putere cu firmanul lui Barosso si hoatta de Merkel. Vai de mama voastra de sulffe mizerabille ce sunteti, sa aveti toti soarta lui Ceausescu ca suneti mai rai decit el. Rusine viermmilor.

 

@ioanaiiiiii 16.09

- "alles gute ist drei" !

 

 

SI EL

Dar si ceilalti colegi din USL,care se umilesc ciopartind Constitutia,de dragul lui Voiculescu...sau din obligatie!

Romanii sunt manipulati din orice directie !

E adevarat ca in Constitutie nu trebui inscrise prevederi care sunt usor de prevazut in legi ordinare ! Maine, pomaine o sa fie inscris in Constitutie dreptul si obligatia cetatenilor pensionari sa traverseze pe semafor rosu, Statul fiindu-le recunoscator !

Pe de alta parte, basescu&comp portocalie au stat din 2009 scarpinandu-se la..cu rezultatele referendumului !!

Daca ei isi faceau treaba, hoarda de praduitori care este acum in Parlamentul Romaniei, ar fi fost o fictiune !

Azi, probabil basescu mai vrea ceva sa negocieze, d'aia da cu referendumul in capul ,,marilor revizionisti'' ai Constitutiei !!!

 

gong - in ceea ce priveste rezultatele referendumului din 2009

... nu ai dreptate si o sa-ti spun si de ce. S-a vrut dar nu s-a putut. In afara de faptul ca USL, in opozitie, s-a opus rezultatelor referendumului, aceeasi atitudine au avut-o si UDMR si UNPR, ca sa nu mai spun de partea PDL antiBăsescu, parte care a plecat inspre USL, in 2012, sau a ramas agatata de Blaga. Referendumul s-a facut, rezultatele se stiu dar, marea majoritate a politicienilor s-a opus pentru ca fiecare-si vedea locul periclitat pentru o noua intrare in parlament. Dupa cum vezi, politicienii au interese personale. Nici in cotu' drumului nu-i doare pe ei de interesele poporului.

@silvia, nu fi partinitoare !

cum adica : ,,S-a vrut dar nu s-a putut.'' ???!!!

Imediat dupa alegerile din 2009 pdl si basescu erau pe cai mari. Ei au facut si au desfacut ce au vrut in tara asta. Parlamentul a fost dat deoparte si s-au apucat de ordonante de urgenta.

Poti sa-mi spui o initiativa, MACAR una, de punere in practica a rezultatelor referendumului ?? Ceva de genul : proiect de lege in Parlament, respins la vot...sau : ordonanta de urgenta pentru modificarea legii electorale..

Aa, ca au vorbit intre ei, hotii din parlament si au zis sa nu faca nimic..asat e altceva..dar vorbele nu se cos la dosar...

Basescu si pdl au gresit imens fata de tara asta !

Ce, nu mai tii minte?

Ai si uitat? Inca din mandatul lui Boc, presedintele a inainat propunerea de Constitutie (dupa ce mereu ii aducea aminte lui Boc, inca din 2010!), cu rezultatele referendumului, deficit bugetar limitat, zero imunitati (adica fara imunitate de niciun fel pentru parlamentari, numai legate de declaratii si actiuni politice!) si confiscarea averilor. Nu mai tii minte reactia tuturor politicienilor, inclusiv PDL? "Poporul moare de foame cu leafa taiata si pensia micsorata, iar Basescului ii arde de Constitutie!" A urmat apoi episodul Arafat, demisia lui Boc, caderea lui MRU si mai departe nu-ti mai spun. Cum a scos Basescu Constitutia, cum au inceput "miscarile de trupe...pardon, strada"! Veneau alegerile si nu-i convenea nimanui. Si asa a stat in sertar pana luna trecuta cand au respins-o in unanimitate!

madam abigua, esti in eroare..propagandistica !

e treaba lui basescu sa ,,inainteze proiecte de constitutie'' ??!!

,,ii amintea lui boc...''..:))))))))))

chiar unii n-au simtul ridicolului..

matale amesteci borcanele si eu cred ca o faci voit !

Dl. Presedinte basescu are dreptul constitutional sa solicite un

referendum. S-ar putea sa o faca. Cu tema:
"Romani, vreti modificarea Constitutiei? DA/NU"
Parlamentul va fi obligat sa il organizeze :-))) nu?

Si 250'000 de semnaturi (trebuie citita bine legea) ar putea solicita aceasta. Ar putea fi facuta de catre orice partid, miscare populara sau civica, de orice cetatean care are energia sa o faca!

Aveti ocazia legala si democratica sa opriti masinaria uslamista si sa il trimiteti la culcare definitiv pe muzeograful chiulangiu.

 

"Dl. Presedinte Basescu are dreptul constitutional sa solicite

.. un referendum".

!!! :-))) Ha-ha! Lovitura de teatru! Hai ca-i TARE, trebuie sa-tzi las treaba asta! Super, he-he!
Cred ca pana la datum, este cea mai buna postare a ta. "Tor des Monats" ca la Eurogol :-))))
..Si pana la urma, vazand si serios treaba, ai formulat in paralel cu mi$to-ul lansat taberei USL, cea mai ELVETZIANA percepere a Democratziei!!
ASA ar si trebui sa fie, Vox Pop.;u;li Vox Deii, nu vine nu stiu care gramada de papagallos si modifica, la fiecare schimbare de majoritate parlamentara, automat si ..CONSTITUTIA Romaniei sau astupa si apoi iarasi dau gara-n steag.

S-au terminat de mincat pisicile in Elvetia aia democrata?...

Minutzele pe cartzi, arlechinule!
Ai grija sa nu fie alea de ... poker sau cele de bucate!

Enjoy!...
Engage!...

P.S.: Ai, in extenso, o parere avizata uite chiar astazi si chiar aici:

http://www.ziare.com/politica/constitutie/jocul-inept-cu-suveranitatea-poporului-1240122

Da' nu "parerea" lui IE&D ci "fgrooster 10.06.2013, 15:43"

Daca vrei sa fii deshtept dincolo de simplul gest de a scrie aberatzii sa stii ca se poate.
Totul e sa vrei.
Si sa potzi...

Miam-miam, o tocanitza de pisica... un miracol

culinar :-)))
Woaf-wafff!

Logic

ar fi fost ca proiectul sa fie elaborat de o echipa tehnica alcatuita din specialisti in dreptul constitutional de la prof.universitar in sus.Bineinteles exclud din start profesorii de la fabricile de diplome pe bani.Si pentru ca Romania tropaie ca soarecele pe langa elefant in raport cu tarile avansate proiectul trebuia absolut obligatoria armonizat cu principiile UE cu atragerea in echipa de specialisti din Germania,Franta,Anglia,etc.De la vechea const.si pana in prezent au aparut multe modificari in relatia Ro.cu UE.Abia dupa asta supusa aprobarii formale in parlament,ca nu-s capabili aia sa-si dea cu parerea si la referendum cu ea tot asa formal ca 95 procente din votanti habar nu au cu ce se mananca.O sa fie mai greu sa-si dea cu presupusul juristconsultul de la BJATM,procurorii din cc ,sau coana mare Motoc.Consultarea intelectualului de spalat puntea este inutila,el e platit doar sa semneze.
Il vad vocal dar din 2009 pana in 2012 au trecut 3 ani si avea timp berechet sa valideze referendumul ca dirija guvernul,parlamentul,curtea constitutionala,chiar si corul de la Golden Blitz si Ciresica.Face galagie degeaba ca stia perfect ca daca se valideaza 300 de parlamentari la alegeri PDL nu intra in parlament si nici prietenii din udmr.In conditiile actuale nu vad nici o diferenta intre parerea marinelului,a ciobanului de Becali sau a lui Kakarau,ca sa nu-i insir pe toti.
Imi cer scuze tuturor ca mai fac greseli de exprimare.Am totusi circumstante atenuante ca n-am gasit nici o scoala de bursuci.M-am multumit cu statutul de bursuc autodidact.

 

@gong!

Esti senil, sau ce?
Spre aducerea ta aminte,recapitulez:
"Boc propune USL sa schimbe Constitutia in doar trei puncte si referendum in aprilie
Luni, 12 Decembrie 2011, ora 23:29"
"Constitutia lui Basescu, respinsa de CCR. Vezi ce urmeaza
Vineri, 17 Iunie 2011"
"Proiectul lui Basescu de Constitutie - presedinte mai puternic, parlamentari neprotejati
Miercuri, 01 Iunie 2011"
Si vezi ca mai sunt.
Le gasesti pe ziare.com.
Lectura placuta!

 

Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor