Basescu: Flota Romaniei s-a vandut, s-a taiat

Joi, 18 August 2011, ora 13:24

   

Basescu: Flota Romaniei s-a vandut, s-a taiat
Presedintele Traian Basescu, a declarat, joi, la o intalnire la Sulina cu studentii romani din diaspora, ca flota comerciala a Romaniei a fost "vanduta si taiata" dupa Revolutie.

"Romania a avut flota de stat care avea 14,5 ani varsta medie la Revolutie, a fost in proces de privatizare, s-a vandut, s-a taiat, statul roman nu intentioneaza sa finanteze constructia de nave, e treaba sistemului privat", a spus Basescu, raspunzand intrebarii unui tanar din Republica Moldova.

Seful statului a spus ca ar fi o cheltuiala inutila, pentru ca acum structura exporturilor romanesti s-a schimbat si nu mai exportam atatea marfuri de volum mare si valoare redusa, ci din contra.

Basescu: Proiectul Rosia Montana trebuie facut - e o avere acolo

Basescu: Dupa 2013, agricultura poate hrani toata Romania, restul exportam

Traian Basescu spune ca Romania are mai degraba nevoie de porturi decat de nave de transport, care pot fi gasite foarte usor.

"Pe piata libera sunt nave disponibile, ar fi o cheltuiala inutila, cand exista capacitati de transport. Important e sa ai porturi - nave sunt, porturi nu sunt, n-au fost.

Acum trebuie avut in vedere ca s-a schimbat masiv structura importurilor si exporturilor romanesti - importam minereuri, importam petrol si-l procesam, exportam soda caustica, chimicale, produse energofage. Schimbandu-se structura exporturilor, una e sa exporti ingrasaminte, alta e sa exporti telefoane Nokia - umbli un vagon de ingrasaminte la valoarea a 50 de telefoane", a mai spus seful statului.

Traian Basescu a fost acuzat, mai ales in campania prezidentiala din 2004, de faptul ca ar fi vandut flota comerciala a Romaniei.

Basescu, despre al treilea mandat: Imi pare rau ca il fac si pe al doilea

Basescu vrea sa ne extindem in R. Moldova - dar nu cu Vintu

Basescu vrea Statele Unite ale Europei si cedare de suveranitate
Sursa: Ziare.com

Articol citit de11574 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
Comentarii
surianu
rank 5
Basescu n-a castigat probabil prea mult prin vanzarea flotei
A luat, prin asocierea frauduloasa cu Klavenex, cca 10% din valoarea flotei, ceva in jur de 15 milioane de dolari.
Saracu'!
Abia avea cu ce sa cumpere cateva viloaie de milioane de euro la fete!
dunarea
rank 5
Sa va spui io cum a fost cu flota
s-a vandut, s-a taiat flota e nu e porturi asa ca acum trebe sa vindem porturili - Boc tocma ce a venit d ela chinezi si toate porturili le-am vandut - taiat si Galatiu si Mangalia si Constanta sa vina chineji sa faca bani din ele, la noi se taie tot inclusiv spitalele ca moare pacienti in fata la spital ceea ce e bine ca nu mai plateste statu ajutoare, deci cu flota e Ok ramane cum am stabilit: am vandut-o
maxi
rank 5
Lumea stie altceva!
Cineva a facut asocieri paguboase, a luat credite, a garantat cu navele alea ...si abia apoi s-au vandut!
In dosarul flota TiBi e vinovat impreuna cu altzi 100 de copii!
Comentariu inadecvat
AdyCa
rank 4
Flota a vandut-o Vacaroiu si mafia lui Ilici.
Daca o vindea Bsescu, l-ar fi bagat la puscarie atunci cand PSD era la guvernare si Basescu a renuntat la imunitatea parlamentara ca sa fie judecat. O logica simpla spune ca daca era vinovat, atunci se ascundea dupa imunitate asa cum face Bombonel si alti hoti. Insa, trebuie sa ai logica.....
lool
rank 5
Corect e am vandut si am taiat flota .
.
Monnario
rank 1
Va rog sa observati Diateza Reflexiva folosita.
Flota "s-a privatizat,s-a vandut,s-a taiat".
niculaeda
rank 5
@maxi
- si tu esti lumea ?
TRAIAN zeus
rank 1
cat cinism !
dupa ce a vandut toata flota, mai si recunoaste !
ca de obicei, cred ca a baut spirit cu lipovenii in Delta sau la palatul prezidential de la Ciresica !
Neutron
rank 5
Singura singurica
Flota s-a vandut si s-a taiat singura singurica. Eu (basescu) sunt mic , nu stiu nimic, tata (vacaroiu) in pod , beleste oaia. A saptea comisie de expertiza , in contradictie cu cele dinaintea ei, a constatat ca nu exista pagube. la o luna de la instalarea basescului la Cotroceni si in prajma implantarii vacaroiului la Curtea de conturi. Rien ne va plus! Les jeux sont fait.
geluamin
rank 1
Traian Basescu un bisnitar de nota 10!!!
S-a ales meseria de fatada ca, capitan de nava pentru a putea fata bisnita, bisnita din care a strans 1 milion de lei pana in Dec. 89, conform propriilor declaratii. S-a continuat sa faca bisnita si dupa aceasta data ca, ministrul al transporturilor cu vagoane, locomotive si vapoare. Ca primar a facut bisnita cu vile, parcari si terenuri. Iar ca, presedinte a facut si face bisnita cu tara pe mana FMI si USA. Romani sa traiti bine, neoronul din sticla de whiski vegheaza pentru bunastarea noastra.
serban virgil
rank 1
tu si ala de deasupra ta...
sunteti doi loseri obsedati care habar n-au pe ce lume traiesc!! dar fiind loser veti primi in orice conditii si de la oricine ceea ce meritati si cereti:suturi in partea dorsala si labe peste bot-- pentru nivelul submediocru pe care-l dovediti in fiecare clipa!!!
ulivia
rank 1
Basescu Traian ESTE acuzat de vanzarea flotei
navale romanesti.Deocamdata dosarul Flota nu s-a prescris, faptul ca Daniel Morar de la DNA refuza sa refaca actul de acuzare nu insemana ca basescu traian este nevinovat,dimpotriva vinovatia lui basescu traian este si mai mare deoarece prin abuz de fiunctie a impus numirea unui procuror corupt la DNA ,procuror care ,nemotivat , refuza refacerea actului de sesizare.Desi musamalizat prin fals,dosarul Flota va fi intr-un final judecat.Rechizitoriul "Flota" era blindat de probe

Rechizitoriul PNA nr. 20/P/2002 ("Dosarul Flota") a fost realizat de procurorii Vasile Draghici si Ioan Otel. Din actele dosarului, bazate pe numeroase rapoarte de control ale Curtii de Conturi, ale Ministerului Finantelor, precum si a unei expertize administrate in cauza, s-a stabilit un prejudiciu de peste 324 milioane de dolari, ca rezultat al unei asocieri ilegale dintre CNM Petromin SA si firma norvegiana Torvald Klavenes Group - Oslo. Asocierea a dus la instrainarea ilegala a 16 mineraliere de mare tonaj ale Romaniei, vandute pe nimica toata, gratie unui plan initiat de Traian Basescu in 1991, pe cand era mare sef la Ministerul Transporturilor.

Printre cele mai socante descoperiri ale procurorilor PNA a fost un document si un act de control al Ministerului Finantelor care demonstrau ca ex-ministrul Traian Basescu s-a numit pe el insusi in 1991 in consiliul de administratie al unei firme mixte din Bahamas - "Petroklav Shiping" - in care erau actionari Petromin SA si o firma norvegiana din grupul Klavenes. Din contul firmei din Bahamas, deschis la City Bank Londra, prin care s-au rulat milioane de dolari, fara acordul BNR cerut de lege, procurorii au retinut disparitia in 1992 a sumei de 500.000 de dolari, care a fost urmata de demisia lui Traian Basescu din toate functiile detinute la respectiva firma. De asemenea, procurorii si actele de control au retinut ca navele romanesti au fost vandute pe simple facturi unor firme liberiene, pe ridicola suma de un dolar fiecare, pentru ca ulterior, sa fie revandute pe sume cu mult mai mici decat valoarea lor de piata unor firme private din Romania si alte state.

http://www.luju.ro/dezvaluiri/musamalizari/exclusiv-sentinta-prin-care-inalta-curte-a-returnat-la-dna-dosarul-flota-cu-indicatia-refacerii-rechizitorului-de-ce-nu-a-vrut-daniel-morar-valetul-presedintelui-sa-refaca-actul-de-sesizare
Ghilotina
rank 5
obsesia USL -- sa-l faca vinovat pe Basescu
de toate cele .
nu de alta , dar strigand hotii , tericeanu si pnl si-au indesat buzunarele .

tipic SECU .
xilopolous
rank 5
Domn'le ce ti-e si cu scuzele astea!
Sa intelegem o data pentru totdeauna. Domnul Basescu de prin '91 - '92 a vazut explozia economiei romanesti. ca un adevarat strateg a orientat-o catre produse mici ca volum, dar mari ca valoare. Asta este si motivul pentru care in '89 erau 9,6 milioane de angajati, iar acum sunt doar 4,3 milioane. A incurajat "munca inteligenta", coruptia, traficul de persoane, consumul de etnobotanice...
bullseye
rank 2
bineinteles, in plus as adauga eu
mare strateg fiind, a prevazut faptul ca in romania la 30 de ani de la revolutie se va merge cu RISCA si atunci a aruncat celebra expresie "romania nu are nevoie de autostrazi", alt goleg intr-u furaciuni bergeanu mai anul trecut spunea ca prioritatea noastra nu sunt autostrazile si tot asa...
numai valori intre portocalii astia, mari strategi, mari generali ! cu ei simt ca tara e in siguranta si ca in curand nu o sa mai fie picior de roman pe aici!
ulivia
rank 1
Sunt acte oficiale semnate de Basescu Traian care
il acuza indiscutabil.Iata le aveti aici in format pdf:iata dovezile ca basescu traian ESTE implicat si toate mafinatiile mafiot corupte de a se musamaliza viniovatia lui basescu traian sunt din start sortite esecului:

http://nu-basescu.blogspot.com/2010/10/din-nou-despre-dosarul-flota-dovada-ca.html
Ghilotina
rank 5
eu am acte originale ca nu e asa .
si mai am acte originale cu toate pungasiile facute de liberali .
zardoz
rank 5
Cand Basescu va fi transportat cu catuse intr-o duba, cu mascati
in jur...sub luminile reflectoarelor de la Antena 3 si Realitatea...(B1tv va transmite manele, iar TVR dansuri populare...va fi "ceata"...)
Iar propagandistul Ghilotina isi va cumpara o funie si un sapun.
Carligul e pregatit, scaunul este.
Sa ma chemi pe mine sa dau un sut la scaun, cand te hotarasti. (detest mincinosii si ordinarii...si mai ales mincinosii ordinari)
Grasul
rank 5
Cine nu are habar de nivelul tehnic al navelor ramase in 1990 poate
spune orice despre fosta flota a Romaniei.
Cine stie in ce hal erau vechile nave nu regreta ca statul nu trebuie sa mai plateasca de la buget intretinerea lor.
La managementul existent in anii '90 si la datoriile acumulate de nave pe la agentiile din toate porturile lumii ar fi fost absurd sa nu fie confiscate/vandute si taiate.
Dar nu putem sa-i luam domnului Adrian Nastase principala arma impotriva lui Basescu, dosarul "Flota"!
maxi
rank 5
Asa si cu aurul din Apuseni!
Vrea sa ne scape de el...e vechi de cand pamantul, trebe sa ne scape cineva de el...si de ce nu fagmilia TiBi!
Oricum fagmilie mai violeta ca si asta nu ezista in Romania!
ORDD
rank 5
Precis esti frate cu Ceausescu in scofalcirea ...
...limbii romane.
Te rog revezi tema si te corecteaxa, ca de nervos se vede ca esti nervos.
ulivia
rank 1
Acum dupa ce procurorul Ioan Otel cel ce a lucrat
la rechizitoriul dosarului Flota a murit:tiptil Tiptil" cum ii place sa spuna lui Basescu Traian,incriminatul Basescu Traian vorbeste despre vanzarea Flotaei ca si cum s-ar fi badut lurex prin bisnita? "A fost gasit mort procurorul Ioan Otel, unul din semnatarii rechizitoriului Flota, prin care Traian Basescu a fost trimis in judecata."de amintit ca in perioada prezentarii materialului de urmarire penala, invinuitul Traian Basescu le-a adresa cuvinte grele procurorilor de caz vasile draghici (fost sef al sectiei I a PNA) si Ioan Otel, pe care i-a numit "lachei", "slugi" si "maimutoi".

http://www.luju.ro/dezvaluiri/evenimente/a-fost-gasit-mort-procurorul-ioan-otel-unul-din-semnatarii-rechizitoriului-flota-prin-care-traian-basescu-a-fost-trimis-in-judecata
Mr_Fox
rank 2
Maxi are dreptate
Nenea Basescu face pe ingerasul... Chiar asa nu stia nimic sarmanul de el...
Cat despre aurul din Apuseni, este suspecta graba asta cu extractia miniera. Mafia PDL si-a dat mana cu mafia PNL si PSD ! Vai de mama ei tara, ce viitor ne asteapta !
mire
rank 3
-----------------
da, dosarul ,,flota'' e un mizilic pe linga termopanele lui Nastase.
2KK2
rank 5
heheh
Oare cate termopane putea lua din valoarea a 150 de nave.
ciocarlan
rank 1
@grasu
managementul era de doi bani in 90,asta e clar,pentru ca s-a vrut inducerea ideii de nerentabilitate a flotei,iar starea tehnica era cum era pentru ca nu s-a investit in ele,au fost lasate intentionat sa faca datorii prin porturi,ca apoi sa fie vandute uneori chiar acelora care le luasera si care se presupunea ca trebuia sa le faca rentabile...exact aceeasi ideea ca si aia cu "industria romaneasca-morman de fiare vechi",hai s-o dam moca si sa incam comisioane de smecheri...Si apropo de treaba cu "acum structura exporturilor romanesti s-a schimbat si nu mai exportam atatea marfuri de volum mare si valoare redusa, ci din contra" ,asta e o minciuna de aburit fraierii,poti cara marfurile altora ,nu numai pe ale tale...ce tupeu la base asta,d-aia nu prea mai apare el prin Constanta,nu-l iarta marinarii asa usor...
Ghilotina
rank 5
daca sunteti asa de desteti si potenti financiar
de ce ati vandut ma flota si nu ati modernizat-o si nu ati scos bani facand carausie ?
ai ?
docu
rank 2
!
Problema nu e ca s-a vandut ci cine a vandut-o ca doar nu s-a vandut singura. Nici cine a vandut-o nu e cel mai important ci cine a luat banii. Eu cred ca in doi trei ani vom afla. Putintica rabdare, sa se deblocheze...
DR.STRANGELOVE
rank 5
Nici nu a fost inca suspendat
si dl Basescu a si inceput sa se acopere cu declaratii. In urma cu cativa ani, o persoana din MTp care a cunoscut ca insider chestiunea, mi-a spus ca dl Basescu este responsabil direct de aceasta "gaura", iar nu fostul ministru Novac, care a decedat de inima rea dupa ce a fost si el acuzat in acelasi dosar.
serban virgil
rank 1
si cine era"persoana" aia...
femeia de serviciu sau portarul...ca astia "stie tot "in institutii , mai ceva ca sri-ul...
DR.STRANGELOVE
rank 5
Nu.
Era o persoana bine pregatita profesional, care mi-a creat impresia ca stie ce spune. Iar pe vremea aceea dl Basescu era inca foarte popular, nu atacat ca acum din toate directiile...
ORDD
rank 5
Si cine l-a acuzat pe d.l Novac ? Caci sigur nu Basescu.
Il cunoasteti pe Vacaroiu si Iliescu ?
Basescu s-a aparat pe sine dar nu a acuzat pe nimeni, nu a nominalizat pe nimeni.
DR.STRANGELOVE
rank 5
Aici aveti dreptate.
Dar asa a fost discutia la vremea respectiva. Nu stiu de ce le-a legat atunci una de alta. Probabil ca, fara sa o afirme, a dorit sa ne creeze impresia falsa ca dl Basescu l-a infundat totusi pe dl Novac. Dar, repet, omul nu parea sa aiba vreun ghimpe impotriva ministrului, referitor la alte aspecte il lauda de zor.
XXL
rank 2
Un lucru stiu sigur.
Ce a facut Basescu, cati bani a luat din "vanzarea" flotei nu stiu cu certitudine. Un singur lucru insa stiu. La confruntarea pentru prezidentiale din 2009 Basescu i-a prezentat lui Antonescu o hartie prin care a spus ca in urma unei expertize referitoare la flota s-a precizat ca nu exista niciun prejudiciu. Anomalia si nelegalitatea consta in faptul ca raportul de expertiza era semnat de Daniel Moraru, care e procuror.
Legea prevede ca singurele persoane care pot efectua o expertiza contabila sunt expertii contabili atestati in baza unui examen de MF si publicati nominal in Monitorul Oficial. Acestia obligatoriu trebuie sa fie absolventi ai facultatii de stinte economice si sa aibe un minim de vechime in contabilitate.
Cum putea Daniel Morar sa semneze efectuarea expertizei ?
Si mai stiu inca ceva. La data disparitiei flotei Basescu avea si o firma de valorificare a fierului vechi.
sirian
rank 2
DACA
as fi pentru o zi presedinte,v-as amaneta pe toti si nu m-ati prinde !!!
exemplu de slogan portocaliu !!
ciocarlan
rank 1
semnat: Parazitii (Base,Boc,Udrea,etc)
corect?
sirian
rank 2
mai corect de atit
nici ca se putea
Apollo13
rank 3
Un ***!
Pai acum nu mai exportam mai nimic! La acestmarinar stupid produsele chimice sint nepretiase, mobila, ingrasamintele, laminatele, utilajele ...sint fara valoare! Bine ca exportam acum k.u.rve!
Apollo13
rank 3
Omul a ales......
...SULAINA ...pentru ca acolo nu are cine sa-l huiduie!
ORDD
rank 5
Acolo a fost tabara internationala unde a vorbit nu la Mizil .
Dar rautate din matale spune ca trebuie numai huiduit.
Sunteti un provocator PSD cumva si faceci aceasta propaganda ,,in numele romanilor,, ?
Apollo13
rank 3
Da?
A fost invitat special inteleg! Dumneata nu-ti dai seama ca a spus niste enormitati? Pentru el lemnul brut exportat de prietenii lui din UDMR are valoare!
Dumneata esti la curent ca piata navlului(transportul pe mare) a crescut de citeva ori din 1989 incoace? Ii statea rau Romaniei sa plime marfurile de colo-colo si sa incaseze bani? Ceusescu justifica flota prin faptul ca nu dorea sa plteasca la altii ce puteam face si noi...asa si-a cistigat existenta si presedintele tau care vorbeste prostii! Acum chiar daca asa au vrut sa darime industria si exportul...de carat pe mare puteam cara asa cum caram si cu camioanele! Cit priveste propagandismul cred ca domnia ta esti un exponent de rang....mie unul nu-mi pasa de oamenii acestia ca tine care n-au o meserie dar maninca....cu polonicul!
Grasul
rank 5
@Apollo13 &" Ii statea rau Romaniei sa plime marfurile"
Nu, nu ii statea rau, numai ca pentru asta mai trebuie sa te si pricepi foarte bine si sa ai relatii foarte bune in anumite sfere!
In anii '90 foarte multi capitani sau specialisti in navlosire care credeau ca se pricep au luat nave in locatie (chirie) de la NAVROM, ROMLINE sau PETROMIN.
Unii au reusit sa returneze navele firmelor de stat proprietare inainte de a intra in datorii uriase, adica situatii fara iesire, altii au fost mai curajosi, au riscat mai mult si au facut puscarie pentru pierderea navelor!
Ditre multele zeci de armatori romani de ocazie ai anilor '90 astazi unul singur mai are nave si acesta este George Bosanceanu.
Cum se face ca acesta a rezistat nu se stie, gurile rele spun ca a avut suport foarte puternic in randurile membrilor fostei securitati.

A nu se intelege ca m-as opune daca dumneavoastra vreti sa-l jupuiti pe Basescu!
Spor la treaba!
Apollo13
rank 3
Ca in orice alta meserie....
...rezista cine este bun.....nu neaparat Securitatea l-a salvat pe Bosinceanu chiar daca a avut legaturi cu ea. Statul s-a spalat repede pe miini prin privatizari care atunci nu-si aveau rostul. De navlosiri trebuiau sa se ocupe oameniicare stiau acest lucru si erau pe piata, nu de orice neica nimeni care habar nu aveau cu ce se maninca.de fapt in toate domeniile s-a procedat asa si rezultatulin cele mai multe cazuri a fost falimentul. Citeva exemple: mai toate casele de comert exterior, fabrici de detergenti, fabrici de ceramica sticlarie siportelan, exploatari miniere rentabile, fabrici de ciment, fabrici de ingrasaminte chimice, fabrici de produse chimice, etc.
parerea
rank 5
CINE A CUMPARAT FLOTA?
Cand vom afla raspunsul la aceasta intrebare, vom afla si cine a privatizat-o, cu ce scop si in favoarea cui?
ulivia
rank 1
Numele "cumparatorului " este consemnat in adresa oficiala a
Ministerului Public,nr.390/C/nov.2002
Iata aici cine a luat flota de la basescu traian si care este prejudiciul adus Romaniei in 1991 de catre basescu traian si complicii lui printre care si Marinescu Calin cel alaturi de care basescu traian semneaza scrisoarea de intentie incheiata cu unul din departamentele de la Torvald Klavennes Group Norvegia,Klavennes Chartering.

http://users.heeloo.ro/ioska//files/125906663517704355177_base-flota-pna.pdf

si aprobarile date de basescu traian;

http://users.heeloo.ro/ioska//files/12590667096170459617_flota.pdf

http://nu-basescu.blogspot.com/2010/10/din-nou-despre-dosarul-flota-dovada-ca.html
nolticus
rank 5
Raspuns coerent
la o intrebare intepatoare, comentariu real privind implicatiile acestui act. Haideti sa schimbam personajele in acelasi context spinos: de ce platim noi d-le Iliescu, Nastase ... gazul pe care-l consumam francezilor la un pret care ne ustura???? sau petrolul . Intuiti raspunsul ?????????
2KK2
rank 5
intreabal pe T
Ca doar el a semnat acordul cu BERDU
george61
rank 1
Daca mai traia .....
nenea ala cu papion , omul pe care lau huiduit fraierii ca ne vinde tara si se speriau ca vine burdghezia si le iau nevestele la maciuca de dor de comunism ........Acum traieste un betiv ordinar care ne va vinde pana in 2014 cu totul !!!! si globulele rosii o sa ni le vinda betivu ranjit !!!!
tata lor
rank 5
Flota ROs-a praduit,
si s-a taiat,era 4-a flota(ca numar)din lume!
niculaeda
rank 5
@tata lor
- era vorba de calitate !
trancanel
rank 4
asa este!
flota nu era de calitate dupa cum nici romanikaka nu este de calitate asa ca "s-a vandut si s-a taiat" singura,mai ales in perioadele electorale.problema este sa stim si noi cine "s-a sacrificat" sa fure(scuze) sa adaposteasca banii rezultati?!
I_Deleanu
rank 5
Vedeti, dvs,
Numa' capitanii (unii dintre ei) si carmacii erA de calitatee. Flota, nu erEa.
Musatin
rank 1
Sunt obisnuit cu aberatiile lui Traian Basescu...
...insa aberatia de fata le intrece pe toate. Romani priviti acest individ numit Traian Basescu si o sa vedeti cum arata un infractor care a distrus Romania!
Auzi la Basescu: "Romania are nevoie de porturi si nu de vapoare..." Nu zau, tovarase securist?!! Si ce sa faca Romania cu porturile in absenta vapoarelor? Tu nu vezi ca esti penibil? Cat despre transportul maritim sa avem pardon: intotdeauna vapoarele romanesti au fost pline si nu atat de marfuri romanesti cat de marfuri de tranzit. Cum vrei sa scoti Romania din colaps? Tu crezi ca Romania poate trai numai din taxe si impozite? Te inseli! Romania trebuie sa produca! Ai promis locuri de munca in campania electorala: cate locuri de munca ai creat? Nici unul! De ce banii FMI se duc pe "tzepe" in loc sa fie investiti in sectoare direct productive in care sa lucreze romani? De ce ai vandut Flota pe NIMIC? De ai vandut-o daca recunosti ca nu era veche? Flota de pescuit de ce ai distrus-o? Sau poate romanii nu au nevoie de peste?!! Fabricile de nutreturi concentrate din tara foloseau faina proteica din peste: nici de aia nu mai este nevoie? Adica dupa unul ca tine Romania nu are nevoie decat de sali de sport si piscine in mediul rural, de Cazinoul de la Constanta, de "zona costeliva" a Romaniei si de frunza lu' madam Udrea Cocosata?
Pe tine Traian Basescu si pe acolitii tai scrie PUSCARIE!
aiem
rank 1
adevar
adevarat va spuuun, ca hotu' alearga mai repede decat pagubasuuul
Comentariu inadecvat
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor