Basescu ii critica pe Sarkozy si Merkel si il apara pe Baconschi

de Elena Enache
Joi, 06 Ianuarie 2011, ora 21:55

Presedintele Traian Basescu i-a luat apararea ministrului de Externe, Teodor Baconschi, caruia i s-a cerut demisia de onoare in aceste zile in care devine tot mai clar ca Romania nu va intra in Spatiul Schengen la termenul stabilit, si le-a reprosat lui Nicolas Sarkozy si Angelei Merkel lipsa de solidaritate in Consiliul European.

Invitat, joi seara, la TVR intr-o editie speciala, seful statului a acuzat foarte dur "directoratul" statelor puternice din Uniunea Europeana, care isi permit sa spuna "tu da, tu nu" legat de intrarea in Schengen si s-a aratat surprins de faptul ca scrisoarea minstrilor francez si german de Interne prin care se cere amanarea aderarii nu a fost precedata macar de o aluzie facuta de liderii celor doua tari la Consiliul European.

"Peste noapte si fara avertisment, macar ma asteptam ca unul din colegii mei din Consiliu (European - n.r.), ori domnul presedinte Sarkozy, ori doamna cancelar Merkel, sa spuna: uite, domnule presedinte, noi vom fi impotriva", a declarat Traian Basescu, remarcand si lipsa de solidaritate de care ar trebui sa se dea dovada in Consiliul European.

"Solidaritate si intre noi si intre tari. Cred ca acest lucru a lipsit din portofoliul de reactie al celor doua tari", a mai spus Basescu.

Basescu acuza Franta si Germania de abuz pe Schengen

In ceea ce priveste demisia lui Teodor Baconschi, seful statului a spus, razand, ca liderii Opozitiei asta obisnuiesc sa faca, sa ceara demisia presedintelui, a ministrilor sau a presedintei Camerei Deputatilor, Roberta Anastase.

"Nici declaratia lui Baconschi nu a fost perfecta, dar nici nu trebuiesc gesturi extreme. Obiectivul major e sa luptam pana in ultima clipa", a replicat Traian Basescu, referindu-se la declaratiile recente ale ministrului de Externe privind o posibila denuntare unilaterala a Mecanismului de Cooperare si Verificare de catre Romania sau un veto in cazul aderarii Croatiei la UE, in replica la amanarea intrarii noastre in Schengen.

Articol citit de 1908 ori

15 comentarii

Liniste, ba, ce dreaku!

Cand a venit ultima oara la mine in audienta Sarkozy si cu Merkelitza, i-am lasat sa astepte la poarta la Cotroceni juma’de ora. Asa, sa se invete minte!
Pana la urma mi s-a facut mila si i-am primit.
-Ia zi, ba, Sarko, tu ce vrei?
-Miosio lio prezidan, jio vreau sa mai luati inapoi macar o parte din satrele de gitani din Franta, ca nu se mai poate! Au invadat orice oras care are un loc liber…si sunt foarte rai…luati-i inapoi macar satrele lui Bercea Mondial si ale lui Cioaba…astia sunt cei mai rai…Va rog foarte mult!
-Bine, ba, am sa vad ce pot face pentru tine. Da’tu, Merkelo, ce vrei?
-Her Prezident, eu va rog foarte mult, as vrea o diploma de doctor honoris causa, de la una din universitatile voastre de prestigiu, de exemplu de la Babes, unde e Marga…Bitte…
-Lasa, ba Merkelo, ca-ti aranjez io o diploma de la Spiru Haret! Mai mare prestigiu ca universitatea asta n-are niciuna, de cand preda Lenutza Udrea acolo…Ce Marga, asta e universitar? Lenutza ii da clasa la orice ora…hai, ca te-am rezolvat. Da’ ce va coditi asa? Parca ati mai vrea sa spuneti ceva?...
-Am mai avea de spus, au zis ei intr-un glas, dar nu indraznim…mai bine plecam acum…
Au plecat si i-am condus pana la poarta…Acolo, s-au urcat in masini, dar s-au oprit imediat ce au iesit din incinta…Aveau cu ei niste cashkete, le-au aruncat peste zid si au strigat:
-Din Shengen iesi afara, ja.vra ordinara!
Am vazut rosu in fata ochilor, urasc cashketele aruncate peste zid…noroc ca m-am abtinut…voiam sa ordon la SPP sa traga cu mitralierele in ei…

Basescu primul presedinte demis din Europa

De foarte multe ori romanii adevarati stau si se gindesc, cine-i acest individ Basescu, care se crede presedintele lor? Raspunsul este destul de simplu, din moment ce acestapriveste doar intr-o singura directie, si de atita portocaliu in creier nu mai vede in jur. Pentru el, Romania este o tara care nu-l intelege, plina de moguli si opozanti, chiulangii si lenesi. Nici prin cap nu-i trece ca nu-l lasam sa ne confiste tara si sa o pradeze mai ceva ca pe vremea turcilor. Ne pare rau pentru el, dar cred ca un ospiciu i-ar face bine, mai ales ca are si tulburari de memorie. De la faptul ca a uitat sa ne spuna ce declara pe la Securitate, minciunile si alegatiile de zi cu zi fac din Basescu omul patologic fara semne de redresare.
In politica externa s-a dovedit a fi varza, iar cei care sufera sint romanii, si nu el. In politica interna, caracterul dictatorial-ceausist fac din Basescu incompetentul numarul unu din politica romaneasca. Si atunci, ce nevoie mai au romanii de un asemenea individ? De curind, pe undeva in Belarus, un tovaras al lui i-a facut o oferta de alianta comunista. La ce mare jucator se considera, cred ca si-a gasit partenerul perfect. Si ca sa-i fie viata mai facila l-am ruga sa ne scape si de omizile portocalii, sau rime, cum s-a exprimat curind, si sa mearga la o partida de bolsevism cu Lucasesnco.
Franta si Germania ne-au ajutat sa intram in NATO si UE, si ca un adevar nu afost meritul lui Basescu, iar acum ne arunca peste bord din cauza unui individ care nu reuseste sa inteleaga de ce nu ne vrea Europa.

PARCA ATI INNEBUNIT CU TOTII,DUPA CONSUM DE MATRAGUNA,IN LOC SA VA BUCURATI,SA FITI ALATURI DE BASESCU PENTRU CA SE LUPTA CU MARILE STATE ALE EUROPEI PENTRU VOI,DUPA CE CRITERIILE DE ADERARE AU FOST REZOLVATE DE BLAGA,VOI STRIGATI CA DESCREIERATII

impotriva presedintelui.
O anomalie mai mare nu s-a vazut.

IN ACEASTA SEARA CAMELIA SEMNEAZA DOUA ARTICOLE PE ACEEASI TEMA!

De aceea m-am si incurcat...

Pauza de ras.

.

Ai facut praf Imaginea Romania si a Moldovei gaozarule. Legati-l pe acest individ in camasa de noapte ca da foc la tara. Il regret pe Iliescu.

.

Bai, basescule...ascunde-te ca se sperii tara :)))

Ascensiunea bolnava a Elenei Udrea (Kill The Bill) in PDL(retea de tip mafiot), ura, scarba, stare de implozie - dupa modelul de minciuna Basescu. 40% din membrii organizatiei au demisionat deja :))) In timpul sedintelor se fac doar informari politice, nu se fac analize, propuneri, dezbateri, majoritatea biroului politic este inflamata si nemultumita. Udrea vrea sa divorteze pentru a se distanta de afacerile controversate ale sotului ei si pentru a-si pregati astfel candidatura la functia de presedinte al Romaniei:)))Sunt dependenta de sex, obisnuiesc sa mi-o trag cu cine apuc. Ajung foarte greu la orgasm si simt o nevoie permanenta de sex. Am facut sex in scara Cotroceniului, in birouri de instistutii publice, in masina SPP, pe DUSTER, la circ/ OTV, pe zapada, pe frunze, unde apuc. Vreau sa ma vindec pentru ca la un moment dat vreau sa am o familie, un copil. Caut un partener de viitor care sa ma inteleaga.

betivanule Basescu: Baconschi e un mason tradator de tara! Baconschi vrea sa ne arunce in haos diplomatic si trebuie exterminat!!!!

jos masonul tradator Baconschi! Jos buzata siliconata analfabeta rujata cu ochii cit cepele EBA!

O TARA INTREAGA CERE DEMISIA BASHINESCULUI! PARDON: cu exceptia securistilor forumisti postacii care ling poponetzul maroniu al lui Base....fiecare zi , dupa care posteaza pe ziare.com. agitatele raspunsuri platite gras de Udreana cioa vopsita in blond...

DEMISIA SATRAPULUI GOLAN, ROMARLANUL BIRJAR SI A SLUGOILOR LUI!
DEMISIA TUTUROR VINOVATILOR : GUVERN, PRESEDINTE, MAGISTRATI...
DEMISIA URGENTA A GUVERNULUI INCAPABIL SI DISTRUGATOR AL ACESTEI TARI, DEMISIA DICTATORULUI BASHINESCU CARE A DUS TARA LA IZOLARE SI DIZGRATIE IN INTREAGA EUROPA SI LUME, NUMIREA UNUI GUVERN DE TRANZICTIE DE CATRE PARLAMENT PENTRU SCHIMBAREA STATUTULUI DE TARA SEMIPREZIDENTIALA IN TARA MONARHICA CONSTITUTIONALA DIN CONSTITUTIA ROMANIEI, SI NUMIREA REGELUI CONDUCATOR SUPREM. ALEGERI ANTICIPATE SI NUMIREA UNUI GUVERN RESPONSABIL SI CU ADEVARAT REPREZENTATIV PENTRU POPORUL ROMAN AL ACESTOR TIMPURI DE RASTRISTE ! ASA SA NE AJUTE DOMNEZEU ! JOS DICTATURA SECURISTA (COMUNISTA MACHIATA IN PARTIDE FALSE DE STANGA, DREAPTA SI CENTRU)!LIBERTATEEEEEEE!!! POPOR ROMAN TREZESTE-TE! E ULTIMA TA SANSA ! JOS TRADATORII DE NEAM SI TARA! JOS SUGATORII SANGELUI ACESTOR MILIOANE DE ROMANI CARE AU CONTURILE PLINE DE PE URMA IMPRUMUTURILOR SI DARILOR PE SPINAREA ACESTEI TARI! DESTEAPTA-TE ROMANE DIN SOMNUL CEL DE VECI!

Ha ha ha Baconski e cel mai bun si competent ! Sarko si Merkel sunt rai ca nu se uita-n gura aluia care minte sub influenta bauturilor alcoolice.

Base esti pe langa rau. Mai da-o-ncolo de bautura ca deja ai inceput sa-ti crezi si tu propriile minciuni spuse la betie.

Apropo, sa-ti fie rusine ca ne-ai vandut ungurilor !!! Tradatorule ! Cu ce ochi crezi ca te-ar privi Mihai viteazul ?

BASESCU TRAIAN INSTIGA ROMANII LA ACTE DE VIOLENTA IN EUROPA OCCIDENTALA.

Cu manie proletar securista Basescu Traian spune ca romanii nu trebuie sa mai fie rame si sa se revolte impotriva Frantei si Germaniei???Acest indemn poate fi perceput de homlesii,talhari, proxineti ,prostituate si criminali romani din Franta si Germania ca pe un indemn la violenta ,pentru ca dezumanizatii regimurilor stalinist comuniste romanesti nu stiu sa fie demni ,ei stiu sa fie doar violenti pana la crime.(VEZI CAZUL MAILAT)

Basescu Traian nu este presedintele Romaniei si nici "coleg"cu presedintele Frantei atat timp cat Basescu Traian nu stie ca statutul de oameni demni intr-un stat de drept real este dat de politicile coerente socio-economice ale guvernelor acelor state, ceea ce nu este cazul guvernului, grupare de crima organizta PDL-UDREA BOC care au adus Romania in faza de tara cu risc de infometare din Europa.Infometatii din Romnaia au fost transformati IN RAME DE Basescu Traian.

SUNTEM DOAR UN PUNCT PE HARTA EUROPEI

O TARA SARACA SI CORUPTA , EXPORTATOARE DE INFRACTIONALITATE SI MANA DE MUNCA IEFTINA , O TARA DE MANA A DOUA CUM SPUNEA INSUSI PREA INTELIGENTUL BASE NU POATE CRITICA CELE MAI PUTERNICE ECONOMII ALE EUROPEI. SUNTEM CU 30 DE ANI IN URMA FRANTEI SI GERMANIEI , TREBUIE SA EVOLUAM SI PE URMA SA CRITICAM PE ALTII.

Solidaritate- un cuvant care spune prea multe, pentru a fi rostit cu atata usurinta,

Dl Basescu cere liderilor europeni sa fie solidari cu domnia sa si cu Romania la fel cu a cerut si poporului roman sa fie solidar cu puterea pentru a trece criza. Dar, oare, cum putem noi sa fim solidari cu gasca de la putere si cum pot liderii europeni sa fie solidar cu Romania?! In principiu, Romania pe plan extern este imaginea Presedintelui ei, este imaginea sadita de Ministrul roman de Externe. Ce a facut Romania pe plan extern in ultimii doi ani, care a fost politica externa a Romaniei, ce obiective a avut, ce fel de relatii diplomatice au existant intre noi si statele Uniunii Europene? Pai, mai nimic, nu am avut o politica externa, nu am stiut sa gestionam nici macar problemele aparute din cauza cetatenilor romani de origine roma. Avem la conducerea Statului oameni neaveniti, fara pregatire si iresonsabil. Singura politica pe care dl. Basescu stie sa o duca este un fel de politica de lupta, de intriga, ura si vrajba. Dl. Basescu stie sa scoata prastia si sa arunce cu pietre in toti si in toate, sa-i faca pe toti sa se urasca si sa se lupte intre ei, arunca temeinic cu pietre in poporul roman, moguli, mass media, Opozitie si, mai nou, in puterile europene. Dar cu asemenea politici de alcov nu ai cum sa te remarci pe plan extern si nici sa vezi interesul national.

Uite ca s-a remarcat!

Si sper c-o sa i se arate clar ca "ASA" nu se mai poate!
Lui si tuturor comunistilor din politica romaneasca!

Campanii de PR sau prin manevre de doi bani :)))

Degeaba incearca acum gaozarul Basescu, la fel ca Ceausescu, sa caute vinovati externi, "sa-si asume raspunderea", dar fara nicio consecinta. Raul a fost produs, haosul vine de la Basescu, iar stricaciunile nu pot fi reparate prin campanii de PR sau prin manevre de doi bani. Esecul aderarii Romaniei la Spatiul Schengen este consecinta distrugerii relatiilor Romaniei cu aliatii sai traditionali, Franta si Germania.