Ziare.com

Basescu: In cazul unui conflict Iran-Israel, Romania va fi loiala Israelului (Video)

de Madalina Mitan
Joi, 12 August 2010, ora 13:18

   

Basescu: In cazul unui conflict Iran-Israel, Romania va fi loiala Israelului (Video)
In cazul unui conflict Iran-Israel, Romania va fi loiala NATO si Israelului, a precizat Traian Basescu joi, dupa convorbirile cu omologul sau israelian Shimon Peres, aflat in vizita la Bucuresti.

Intrebat daca, in cazul unui conflict israeliano-iranian, Romania va pune la dispozitia Ierusalimului spatiul sau aerian, seful statului roman a subliniat ca spera sa nu se ajunga acolo.

"Cred ca nu este momentul sa vorbim despre un conflict. Speram ca sanctiunile ONU sa creeze la Teheran solutia corecta. Nu aceea a saparii de gropi pentru militarii americani, ci aceea a deschiderii negocierilor transparente.

Romania va fi un partener loial al NATO si al Israelului. As vrea sa precizez ca noi apreciem esential ca stadiul actual al situatiei sa evolueze pozitiv prin negocieri. Diplomatia este, in opinia noastra, mijlocul prin care trebuie rezolvat conflictul Iranului cu lumea", a spus Basescu.

Anterior raspunsului acordat corespondentului Associated Press la Bucuresti, seful statului a afirmat ca subiectul a fost abordat in timpul convorbirilor oficiale.

In ce priveste relatiile tensionate cu Iranul, presedintele Romaniei l-a informat pe omologul sau israelian ca "Romania sustine fara rezerve aplicarea ultimelor rezolutii ale Consiliului de Securitate al ONU care se refera la sanctiunile aplicate Iranului. Plecam de la principiul dreptului fiecarui stat de a utiliza energia nucleara in scopuri civile, dar respingem ideea ca Iranul ar putea detine uraniu pentru a-l utiliza in scopuri nucleare".

Dupa mai bine de doua ore petrecute in Palatul Cotroceni, intr-o convorbire tete-a-tete cu presedintele israelian Shimon Peres, presedintele Traian Basescu a declarat ca discutiile de joi au fost o continuare a celor avute anul trecut, cu prilejul vizitei sale in Israel.

"Principalele subiecte abordate au fost educatia, turismul si apararea. Am mai discutat despre subiecte de politica externa", a precizat Traian Basescu, in cadrul declaratiei comune.

Programul presedintelui israelian Shimon Peres in Romania

In timpul convorbirilor oficiale, seful statului roman i-a adus la cunostinta omologului sau israelian pozitia tarii noastre in legatura cu negocierile in Orientul Mijlociu.

"L-am informat pe presedinte despre pozitia Romaniei cu privire la discutiile israeliano-palestiniene, care credem ca trebuie reluate fara preconditii. Acelasi lucru l-am subliniat si in legatura cu negocierile siriano-israeliene. A pune conditii inainte de reluarea negocierilor ni se pare un mod de blocare a acestora", a precizat Traian Basescu.

Peres: Nu vom uita niciodata ca romanii i-au ajutat pe evrei

La randul sau, presedintele Israelului si-a exprimat aprecierea pentru "pozitia pe care ati luat-o impotriva terorii si fata de problema iraniana". Peres i-a multimit sefului statului roman pentru reactia autoritatilor dupa accidentul de elicopter in care si-au pierdut viata sase soldati israelieni.

"Doresc sa-mi mai exprim multumirea personala pentru ca, atunci cand soldatii israelieni si-au pierdut viata in Romania, ati lasat deoparte problemele pe care le aveati de rezolvat si v-ati ocupat personal ca acestia sa ajunga acasa cat mai repede", a spus Peres.

Peres: Blocada impusa Fasiei Gaza va fi ridicata, daca locuitorii sunt pasnici

Legaturile de prietenie dintre romani si israelieni nu au fost evitate, in declaratia de presa a lui Shimon Peres.

"Nu vom uita niciodata ca in perioadele intunecate ale nazismului, cand romanii i-au ajutat pe evrei. Acum in Israel traiesc peste 50.000 de romani, care isi pastreaza traditiile si valorile culturale. Pentru acestea, doresc sa multumesc poporului roman. Este o prietenie care nu va expira niciodata", a declarat presedintele israelian.

Din punct de vedere economic, Peres a comparat Romania cu un "fluture care incepe sa zboare", dupa ce a iesit din stadiul de larva. "Ne vom sprijini reciproc astfel incat sa zburam impreuna in viitor", a incheiat Shimon Peres.

Intrebat care este motivul pentru care a ales acest moment al vizitei sale in Romania, presedintele Israelului a subliniat ca a vizitat tara noastra de trei ori, dar "acum Romania este diferita de cea pe care am vizitat-o in trecut. Astazi Romania este o putere a Europei".

Peres nu a inteles bine o intrebare legata de viitoarele acorduri de cooperare semnate intre cele doua tari, drept care a primit lamuriri de la Traian Basescu. "Stiinta nu are granite, iar pentru Israel este o onoare sa coopereze cu Romania democratica in aceasta privinta. De asemenea, discutam despre proiecte comune de infrastructura. 5.000 de oameni de afaceri israelieni isi desfasoara activitatea in Romania", a raspuns Peres.

Joi seara, dineu de gala la Cotroceni

Cei doi sefi de stat urmeaza sa semneze o serie de documente oficiale, intre care un acord de colaborare in domeniul invatamantului si unul in domeniul investitiilor.

Shimon Peres se afla in Romania pentru o vizita oficiala de doua zile, in perioada 11-13 august.

Peres a depus, joi dimineata, o coroana la flori la Mormantul Ostasului Necunoscut din Parcul Carol.

Apoi a fost primit oficial la Palatul Cotroceni, pe platoul de ceremonii, la ora 10.30, dupa care au urmat convorbirile cu seful statului roman.

Presedinele Israelului, Shimon Peres, va participa joi seara la un dineu oferit de omologul sau roman, Traian Basescu, la Bucuresti.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 7891 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
67 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Regele Mahomed V al Marocului a sustinut usaia, adica protectia evreilor marocani, spunand ca aparandu-i, apara viitorul Marocului !

Incercata natiune ! Imi declar tot respectul si sprijinul fata de poporul ales si o pronunt cu sentimentul de vina ca sunt un prosemit convins, acolo unde bunul simt cere sa tratezi poporul evreu ca pe o natiune intre natiuni. Regretabil ca palestinienii, nomazi pana la infiintarea statului Israel, nu accepta sa traisca intr-un stat federal, Israelul ! Beneficiile ar fi imense, neintarziate, spontane, subite !

 

Dar pe romi ?

Dar pe romi i-ai uitat ??Guvernul fascist al dictatorului antonescu, a omorat in jur de 120 mii romi. Nicii un om cat de cat educat, nu contesta faptul ca evreii au fost exterminati in masa, din ordinele date direct de dictatorul antonescu, dar de ce omiteti sa spuneti adevarul despre holocaustul romilor? Oare ei nu au fost suflete de oameni??!! Si va mai intrebati de ce romii sunt suparati pe romani ??!! Haideti sa fim oameni, si sa recunoastem adevarul istoric -evreii si romii au suferit impreuna din cauza unui criminal -antonescu, si datorita urii manifestate de niste gunoaie fascist-nationaliste. Din pacate, aceasta ura mai zvacneste inca in singele multor romani, in special celor fara perspective in viata , a celor needucati, care gases in ura si rasism sensul lor in viata, pentru ca si asa nu au impliniri personale sau professionale.

 

400.000

Simon Perez, seful statului Izrael, multumeste romanilor pentru ca in anii groaznici ai razboiului mondial din Romania s-au salvat 400.000 de evrei care au plecat in Palestina.
Cunoscutii oameni de stiinta tr2006, Maricica, JamesUSA o tin gaia-matzu cu sute de mii de evrei omorati de Antonescu. Stiu ei, au citit documente. Niste gunoaie.

 

"DREPTI INTRE POPOARE" - romanul Raoul Sorban

Omul de litere, de arta, romanul Raoul Sorban a fost recunoscut de catre Statul Israelian, i s-a acordat ordinulde "Cetatean de onoare al Statului Israel" - "Cel ales", a fost recunoscut deci, ca fiind unul dintre miile de romani care au salvat evreii din ARDEALUL OCUPAT.
Marele umanist, va ramane simbolul omeniei, a spiritului de dragoste fara de oameni.

"Patriarhul ardelean " - Raoul Sorban

Supravietuitor al unei generatii strălucite de intelectuali
romani, căuzasi ai tării lor, Raoul Sorban insistă, in ultima vreme,
cu precizarea că asa a fost legămantul generatiei sale: cine rămane in
viată, să scrie! Si profesorul o face cu har si eroism, căci el este
nu numai unul dintre componentii acelei generatii ardelene de varf, ci
si fiul tatălui său, autor al celor mai eminesciene cantece pe versuri
de Eminescu. Guilelm Sorban crea Mai am un singur dor si Pe langă
plopii fără sot, concomitent cu procrearea fiului său, Raoul. Asa se
face că muzicile lui Guilelm si textele fiului său, Raoul, despărtite
astăzi de cele cateva decenii care s-au asezat intre momentele in care
ele au venit pe lume, se vor apropia si se vor regăsi in timp, in
zestrea de adevăruri si revelatii a neamului.

Am citit destule fragmente din Invazia de stafii, cartea pe care
o prefatez. La o varstă la care ar putea avea strănepoti care să
meargă in armată, profesorul Sorban acceptă cu umilintă crestină si
tărie de caracter să devină ostasul cauzei nationale, in lupta cu
stafiile. Postura il prinde. Subtitlul degustător de artă, intelectual
atins de plăcerea decadentei, pictorul si muzicianul se inrolează si
se arată gata de sacrificiul suprem pentru tară, Cel drept intre
popoare, cel care i-a apărat pe evrei si pe alti dezmosteniti ai
soartei, in Cel De-al Doilea Război Mondial, intelege să se dedice, cu
aceeasi devotiune, dezmostenitilor soartei din Estul Europei si,
astfel Raoul Sorban devine Drept al Poporului Său.

Nu este exclus ca longevitatea lui Raoul Sorban să se intemeieze
si pe sentimentul dragului nostru prieten că mai are incă multe de
mărturisit.

As risca un diagnostic: Raoul Sorban s-a situat mereu de partea
celor slabi si năpăstuiti si a celor amenintati si lezati in
drepturile lor. Felul cum a inteles, in urmă cu 60 de ani, să sară in
apărarea evreilor persecutati, este prevestitor pentru felul in care
Raoul Sorban sare astăzi in apărarea poporului său. Ar trebui să
intelegem severitatea diagnosticului: ne aflăm intr-o clipă grea a
istoriei noastre.

5 noiembrie 2003

ADRIAN PAUNESCU

RAZBOI ?!

Războiul nu este o aventură. Este o boală. Este ca tifosul.


definitie de Antoine de Saint-Exupery

Războiul este stiinta distrugerii.


definitie de John Abbott

Acest război ne va purta-n izbandă?

Acest război ne va purta-n izbandă?
Eu lupt cu foc, cu aer si cu apă,
cand toate-acestea, dragoste, iti scapă,
si intr-un colt te-asezi de-a dreptul blandă.

Sunt ca si mort, căci ochiul tău mă sapă,
lăsand in mine rodul din osandă,
Si vreau, apoi, tot pleoapa ta plangandă
să-mi dea puterea să nu cad in groapă.

De ce-mi afunzi elanul in pămant
cu fuga ta sfioasă de gazelă?
Cand eu crestez cuvant după cuvant,

mi-e sangele pe haină o dantelă,
si te astept să-mi cureti bratul frant;
in lupta asta să rămai fidelă.


poezie de Ionut Popa (2009)

CERTITUDINI

1.Raoul Sorban era evreu.
2.Multi evrei au fost persecutati in Romania.
3.Multi evrei s-au salvat in Romania.
4.Multi romani s-au aliniat la curentul antisemit in
timpul razboiului.
5.Multi romani au sarit in ajutorul evreilor prigoniti in acele timpuri.
6.Astazi ,in Romania ,nu exista sentimente antisemite in rindul populatiei.
7.In Romania a existat intotdeauna o simpatie generala fata de germani ca urmare a comportamentului sasilor si svabilor din Ardeal si Banat.

cea de pe urma ipocrizie a evreului...

asta il linge vartos in dos pe base ca nu mai are pe nimeni in europa sa il suporte... si restul presei de propaganda sionista mereu acuza romanii de antisemitism si un holocaust inventat!

chioru nici nu a gasit alt domeniu decat cel militar in care sa laude "con-clucrarea"...

ce rusine... a ajuns Romania sa permita criminalilor teroristi sa se antreneze... noroc cu Carpatii ce nu au mai rabdat nerusinarea si au terminat radical un exercitiu scarbos.

ce prefacatorie la amandoi... noi nu aven nimic de impartit cu Iranul afaceristilor... nu ne e frica ca ne vor ataca sa ne fure soselele facute de bechtel... nici sa ne stranga frunzele lu udrea...

de ce ne taraste chioru si mumia intr-un razboi absurd?

de ce intrebari de la ziaristi le era frica? de ce la sfarsit au fugit ca iepurii raspunzand doar la doua intrebari natangi si evident cu raspunsuri "aranjate" de propaganda sionista? zi si noapte astia nu viseaza decat razboaie ca sa-si mai vanda armamentul...

CE INTERES ARE ROMANIA SA PERMITA CRIMINALEI AVIATII SIONISTE SA ATACE DIN ROMANIA IRANUL!!!

CUM POATE MATROZUL SA SCOATA ASEMENEA RASPUNS CE NE IMPLICA PE NOI TOTI ROMANII!

iata adevarata fata ranjitoare a mumiei sionului:

http://www.youtube.com/watch?v=ohtU7x6dKb8&feature=related

NISTE GUNOAIE

FRATELE MAMEI,SOLDAT ROMAN PE FRONTUL DE EST,POVESTEA CUM A PARTICIPAT LA OMORAREA IN TRANSNISTRIA A CIRCA 70 DE EVREI PROVENITI DIN BASARABIA SI BUCOVINA.AMENINTATI CU CURTEA MARTIALA DE CATRE OFITERI,I-AU BAGAT PE TOTI,BARBATI,FEMEI SI COPII LAOLALTA INTR-UN GRAJD DEZACTIVAT SI LE-AU DAT FOC.CE OR FI SIMTIT GUNOAIELE,VAZINDU-SI INAINTE SA MOARA COPIII SAU PARINTII ARZAND,NU STIU.STIU INSA CA UNCHIUL MEU A RAMAS MARCAT PE VIATA DE CEEA CE A VAZUT SI MAI ALES DE URLETELE MURIBUNZILOR.MAMA LOR DE GUNOAIE!

Domnule .... dumneata crezi ce spui !???

Incredibil !

 

Poate e mai bine sa spunem

Cum amia romana a inghesuit ceva evrei la Odesa si prin aceias metoda i-au redus la tacere

GHILOTINA

AM REDAT MARTURIA UNUI OM CER DIN PACATE NU MAI ESTE NICI EL DEMULT.
CEI INTERESATI SA-SI CUNOASCA INTR-ADEVAR ISTORIA SI EVENTUAL SA SI-O ASUME AU ACUM,PRIN INTERMEDIUL NETULUI POSIBILITATEA SA O FACA.CINE NU,RAMANE CU CE A RETINUT DIN MANUALUL DE ISTORIE AL LU CEAUSESCU SI PRODUCE PE ACEST SITE POSTARI DE NOTA 5 CU FELICITARI.
CU DEOSEBITA STIMA DOMNULE SI SINCER,CITESC POSTARILE DVS.CU MULTA SIMPATIE!

Stimate Meleaca,

Ghilotina nu stie istorie.
Este o specie aparuta de curand, din incrucisari intre insecte in medii fetide, putrefacte.
Se numeste pedelac-fanatico-pupincurist.
Poate sa-i taie pe spinare Base si Elena Udrea sa le puna sare grunjoasa ca la carnatii de Plescoi, ca ei tot stiga traiasca PDL.
Statut: deosebit de pericolosi, dar, pe cale de disparitie.

GHILOTINA

IATA S N EXEMPLU:
1941, noiembrie 13 Sedinta Consiliului de Ministri[4]

[…] Dl maresal Ion Antonescu, conducătorul statului: Iasul este foarte aglomerat

Dl ing. C. Busilă, ministrul lucrărilor publice: Au plecat jidanii

Dl maresal Ion Antonescu, conducătorul statului: Deocamdată nu au plecat jidanii de la Iasi. Am destule greutăti cu acei care i-am dus pe Bug. Numai eu stiu cati au murit pe drum.

Cu referire la "represaliile" de la Odesa 1941, noiembrie 13

Sedinta Consiliului de Ministri cu guvernatorii Basarabiei, Bucovinei si Transnistriei[5]

Dl maresal Ion Antonescu, conducătorul statului: […]Am spus să se impuste cate 200 de evrei pentru fiecare mort si cate 100 de evrei pentru fiecare rănit. S-a făcut asa?

Dl Prof Gh. Alexianu, guvernatorul Transnistriei: Au fost impuscati si spanzurati pe străzile Odessei. […]Dl maresal Ion Antonescu, conducătorul statului: Să faceti asa, pentru că eu răspund in fata tării si a istoriei. […]

Din intelepiciunea evreiasca, o poveste lui Meleaca intai, si una Ghilotinei apoi, conform vechiului adagiu al rabinaului : "Si tu ai dreptate, si tu ai dreptate" !

Rabbi Israel de Rizhin povestea elevilor sai, aceasta :
"Cand Baal Chem Tov se afla confruntat unei grele probleme si nu-i gasea solutia, pleca in padure, se instala intr-un colt anume, facea focul, se ruga si asta il ajuta mult.
elevul sau Yaakov Yossef nu mai stia unde se afla padurea, dar cunostea textul rugaciunii si asta ii ajuta.
Discipolul lui Yaakov Yossef nu stia textul rugaciunii, dar stia care-i era intentia.
In cema priveste, nu mai stiu nici unde se afla padurea, nici rugaciunea si nici scopul ei. Singurul lucru pe care mi-amintesc este doar povestioara asta si ea de asemenea poate servi !"

Acum, pentru Ghilotina cea de-a doua poveste :

"Sa scriu o carte ? zice intr-o zi discipolilor sai maestrul hassidique Menahem Mendelde Kotzk (1787-1859). Sa presupunem c-o fac. cine mi-ar cumpara-o ? Evreii! Si cand ar avea ei timp sa citeasca de vreme ce in toate zilele saptamanii sunt ocupati sa incerce sa-si faca fata nevoilor lor si ale familiei lor ? De sabbath ! Da, dar sabbathul le este necesar pentru studiu si rugaciune. Pe urma, e ora mesei, si abia apoi doar ce avem putin timp... Omul ia deci cartea, o deschide, dar cum a mancat bine si a baut bine, il fura somnul si cartea ii cade din maini. Atunci, ia spune-mi de ce as scrie eu o carte ? Ca sa permit evreilor sa doarma ?"

dar de izgonirea romanilor din Cernauti nu ai dovezi rabine "meleaca"?

doar documente aiuristice cu pogromuri?

alea cu "Moarte romanilor"... stigate odata cu venirea tancurilor sovietice in Cernauti nu le ai?

da de mila celor executati in padurile din jurul Cernautiului tot nu ai auzit?

bunelu ala tau bun cu perciuni nu ti-a zis nimic?

de sutele de mii de deportati din Kazahstan pana in Siberia chiar nimic dovezi nu ai gasit niciunde in ordinul de ponegrire al romanilor?

indiferent cate nume straine voua veti shimba "mol-eaco", tot veti putzi de venin si minciuni...

SIMON PERES ,AR TREBUI SA-I READUCA IN ROMNAIA PE MICII BANANI EVREI,

...cei alungati si vanduti de comunsitii dejisto-ceaussiti,pentru ca acum in foametea impusa tarii de Basescu -PDL,vechea metoda comerciala evreiasca ,"o scrumbie pe datorie" ar salva multi romani nevoiasi de la foametea-PDL-ista.

erata

BANANI = BACANI

Ei lasa-ma!

Dar pe romani i-ai intrebat ce parere au.
Nu!Voi toata sleahta sa faceti de capul vostru c-am sa vin eu sa sustin razboiul iar nemurile voastre sa faca bine sa se puna la adapost.Deci deasta a venit evreul sef aici acum suntem buni, pana mai ieri eram un popor antisemit.
Sa vorbeasca in numele lor.Eu nu sunt loial Israelului.Sunt loial ideilor mele despre ce inseamna Romania.Iar pana cand Iranul nu ataca in vreun fel un stat membru NATO,meciurile din Orientul Mijlociu ma intereseaza din perspectiva pretului la benzinarie si dpdv al spectacolului.
Si acum astept sa fiu trecut pe lista neagra datorita comentariului meu

asta NU

basescu sa si tina gura depre asa ceva...ce evreii nu au armata lor nu se pot apara? dupa ce ne au cumparat cu totul acum trebuie s si murim pentru ei??? sacaz NICIODATA presedite portocaliu ratat ce esti...trimite-l tu pe sida al u fiica-ta in fata!

 

N.A.T.O. !!!

Faptul ca Romania este mebru cu drepturi - si OBLIGATII - depline a aliantei din titlu iti spune ceva? Cred ca nu, ca altfel ai fi stiu ca ORICINE ar ocupa pozitia de presedinte al Romaniei in caz de conflict armat trebuie sa se implice ALATURI de celelalte state membre NATO. Dar pentru unii si evidentele simple par mistere de nepatruns.

Lume, lume

De la mine pan' la tine
Numai fluturi si albine,
De la tine pan' la mine,
Numai rău si nici un bine.

De la mine pan' la ea,
Numai lant si numai za,
Unde-i ea si unde-s eu,
Numai piese de muzeu.

De la noi pană la lume,
Numai fiare fără nume,
De la lume pan' acasă,
Numai vreme friguroasă.

De la mine pan' la ei,
Numai lupte si scantei,
Ei acolo, eu aici,
Si-ntre noi e-un fel de bici.

De la voi la oarecine,
Numai gusteri si ruine,
Din neant la dumneavoastră,
Numai gratii la fereastră.

De la noi pană la noi,
Numai ei, din doi in doi,
Invers, de la noi la noi,
Numai stare de război.

De la toate pan' la toate,
Numai tu, singurătate,
Numai tu si eu si plansu-mi,
De la eu pană la insumi.


poezie de Adrian Păunescu

aloo..... buna dimineata!

Pentru cei care nu cunosc membrii NATO, sunt urmatorii vezi link: http://en.wikipedia.org/wiki/File:History_of_NATO_enlargement.svg
Israelul nu e membru NATO deci nu ne este aliat asa incat daca este atacat nu ESTE OBLIGATIA NOASTRA sa e solidarizam cu ei!!! dar cum suntem noi fraieri...sigur o sa ne omoram copii pentru evrei!prostia se plateste...

Evreii nu au prieteni sau aliati,

nu au decat popoare care depind de finanta mondiala sionista.
Ce inseamna FMI, BCE, Banca Mondiala s.a. institutii bancare globale?
Banii evreilor, care au o singura politica, testata de altfel, de mai multe doctrine si religii fanatice, "cine nu e cu noi e impotriva noastra".
Daca Romania misca-n front, de Craciun, benzina va fi 10 lei/litru, iar paine vom manca precum chinezii.
Aceasta politica basesciana israeliano-pupincurista se datoreaza faptului ca Base a insistat in 2009 sa imprumutam bani de la FMI, centura inutila de castitate pentru EBA si NUtzy (pardon- centura de siguranta pentru economia nationala).
Noi ne-am ales cu datorii pe care le vom lasa mostenire nepotilor, Base s-a ales cu niste comisioane grase de la FMI.
Hai sa-l incurajam, poate pleaca dreak.ului in Israel...

BASESCU TRAIAN HABAR NU ARE CE ROL ARE ROMANIA IN NATO,IAR A SPUS "O NESPUSA"

Rolul Romaniei in NATO



Dezbaterea privind rolul Romaniei in NATO a inceput inainte de deznodamantul fericit de la Praga, insa a fost evidentiat ca o prioritate in cadrul unui eveniment major pentru Romania, vizita presedintelui SUA, George W. Bush, la Bucuresti, imediat dupa summit.

In discursul sau, presedintele american, care anterior definise Romania ca reper-limita al largirii spre Marea Neagra a Aliantei, transmitea Romaniei un semnal clar a ceea ce va fi un element important in noul rol al tarii noastre in Alianta.

Situata la zona de frontiera a NATO, Romania trebuie sa devina un avanpost al Aliantei Nord-Atlantice, si in acelasi timp, un factor de multiplicare a strategiei NATO in regiunea Marii Negre, a Caucazului si in spatiul CSI.

Armata Romaniei, care in 2007 va fi o armata profesionista, interoperabila cu fortele NATO si capabila sa participe la misiuni dintr-un spectru foarte larg, va trebui sa devina, in aceasta regiune, un model de reforma in domeniul militar.

In acelasi timp, exigentele transformarii NATO impun si Romaniei, ca tara membra, identificarea si consolidarea unei specializari de nisa, optiune care va reprezenta, din punct de vedere calitativ, un aport la strategia NATO.

Deciziile de la Praga care vizeaza dezvoltarea acelor capabilitati destinate prevenirii unor noi riscuri si amenintari, cum ar fi terorismul, proliferarea armelor de distrugere in masa si alte riscuri transnationale, sunt o prioritate a reformei sectorului de securitate.
Destinul comun al Romaniei si al Aliantei este edificat nu numai pe baza celor 14 ani de colaborare si dialog cu Alianta, ci si pe unitatea de valori care caracterizeaza spatiul individual de securitate al Europei. "(extras din Admitere NATO)

MAI BINE AR DA EXPLICATII ROMANILOR DESPRE:

http://www.exploziv-news.ro/ancheta/420-inalt-trdare-la-ministerul-aprrii-cu-complicitatea-fotilor-efi-ai-sie-i-sub-supravegherea-agentului-mossad-cu-nume-de-cod-aliza-contraband-de-stat-cu-rachete-romaneti.html

Contribuabilii romani ar avea rabdarea sa-l ascultam despre ceea ce este vital pentru Romania si armata romana.

Daca aveti posibilitatea , vizitati cimitirul evreiesc de pe Giurgiului . Acolo sunt pagini de istorie .

Romania a cam sabotat planul nemtilor de exterminare a evreilor . A facilitat plecarea unor vapoare cu refugiati catre Palestina .
Aflati de pe Goagal si ce a facut Marele Imperiu Britanic la vremea aia , campionii umanitatii .....

Romania , inca de pe vremea lui Ceausescu , a avut o pozitie corecta fata de cei doi veri : Palestina si Israel .

 

Daca aveti posibilitatea...

Vizitati cimitirul romanesc din Tel Aviv.
Zilnic, flori proaspete, famfara militara, garda de onoare cu defilare la fiecare marmant.
Accesul este gratuit.
Mai mult, din centrul Tel Aviv-ului preaca din 5 in 5 minute autocare cu AC si room service spre cimitir (of corse ca numai pentru romani).
Necazul e ca biletul este one way tichet.
Si acolo te face sapun ca nu mai sunt locuri de ingropaciune.

??????????????

Domnule T.Basescu, mai usor cu promisiunile ! Dv. NU aveti baieti, va da mana si inima sa promiteti una si alta...Unde este renumita diplomatie romaneasca ?! Ce fac consilierii dv. de politica externa ?!

 

Din nou despre razboi

Războiul este masacrul oamenilor care nu se cunosc, in avantajul oamenilor care se cunosc, dar care nu se vor masacra.


definitie de Paul Valery

Vino, Doamne!

Doamne, vino Doamne,
Să vezi ce-a mai rămas din oameni
Doamne, vino Doamne,
Să vezi ce-a mai rămas din oameni

Nopti lungi si triste
Acasă mă gandesc
Si pe voi acolo vă zăresc
Sunt nopti pline de groază pentru mine, in război
Sunt nopti de basm acolo la voi
Si Doamne, pentru ce o viată de cosmar
Si pentru cine se moare in zadar
Sunt nopti pline de groază
Cand teama mi-e să simt
Sunt nopti de basm de care nu mai stiu

Doamne, vino Doamne,
Să vezi ce-a mai rămas din oameni
Doamne, vino Doamne,
Să vezi ce-a mai rămas din oameni

De ce nu incetati acest cumplit război
De ce va ganditi numai la voi
Si nici nu vă pasă de mama care-si plange
Copilul său ucis ce zace-n bălti de sange
Si nici nu vă pasă de cei ce nu mai sunt
De cei ce vă acuză de-acolo din mormant

Doamne, vino Doamne,
Să vezi ce-a mai rămas din oameni
Doamne, vino Doamne,
Să vezi ce-a mai rămas din oameni


poezie de Valeriu Sterian

OM CU OM de Tudor Arghezi

Un om fusese-o frunza si numai om cu om
Au izbutit sa creasca si sa se faca...pom.
Ca moare frunza-n ramuri, puiandra si usure,
Copacul vietuieste si s-anmultit...padure.
Tu-ti rasplatesti ursita de grabnica pieire,
Facindu-te, din omul prigoanei, OMENIRE

boby

esti in versiunea poetica?

Nu !

E in versiunea retardata.

"Peres: Nu vom uita niciodata ca romanii i-au ajutat pe evrei"

si de aceea sustineti ca romanii au ucis 400000 de evrei:-)
buboiul numit israel va face ravagii pe mapamond cand se va sparge.iranienii nu sunt palestinieni saraci si inarmati cu pietre.

 

westrop

toata lumea stie ca evrei civili ....copii , femei , batrani...au murit nevinovati SI in Romania si omorati de militarii romani la Odessa de exemplu.
Presedintele Israelului va dat o lectie de diplomatie.
de ce nu lasi ura la o parte si sustine si tu Israelu?
nu afutut otomanii destul natia romana?
nu pricepi ca Israel e un pivot intre musulmanii care vor din nou sa ocupe Europa?
cchiar nu poti sa intelegi ca istoria se repeta?
Israel lupta pentru pacea si independenta tuturor tarilor civilizate.
ca sa sti de la mine un adevar domnule westrop.
numa bine.

da

oare de ce e asa de greu sa recunoastem adevaru?
sa zicem asa:
-ne pare rau noua la natiunea romana ca in acel razboi cetateni si soldati romani au comis unele atrocitati impotriva unor minoritati.
razboiu e urat.
greseli se fac din toate partile.
cel puternic i l va abuza pe cel slab.
ne cerem iertare ca atunci cind eram puternici i am abuzat si omorat pe cei slabi.

da

hai ca ma asteapta la golf.
am plecat.
bye.

@golman:"hai ca ma asteapta la golf".:-)))))))))))))))))))))))))))))))

bata-te sa te bata(norocul),golmane,cace bine traiesti!!!!

Ne doare capul si in loc de comprese ne mai aplicam un ciocan.

Jidania ar dorii un razboi initiat de ei care sa se duca pe alte teritorii,numai pe al lor nu.La modul lor de a fi si de a imbarliga lucrurile se prea poate ca Europa sa fie atrasa in al 3-lea razboi mondial.

 

loial? nu aliat? :))

loiali sunt sclavii. Doamne fereste de un conflict, razboiul nu va fi doar acolo, ci si aici...

 

completare

tu sti care este diferenta dintre servitor si sluga ?
Servitorul ese LOIAL si asemanator Stapanului, sluga ramane toata viata sluga chiar daca ajunge STAPAN.
Cat despre LOIALITATE tre sa fi mai intai LOIAL fata de tine insuti si dupe mai vedem

servitor, sluga

nu-i aproape tot un drac? te las pe tine servitor, iar eu o sa fiu om liber fara aburelile astora, bine? vezi servitorule sa lingi bocancul bn altfel vei fi catalogat antisemit.

Lucifer era mai sus

decat ingerii si a devenit ceea ce a devenit. asa si cu diferenta dintre cei doi termeni
o seara buna

pov asta

o sti de la cei care te ucideau sau te ardeau pe rug daca nu i credeai. Eu nu dau 2 bani pe povesti venite de la astfel de grupuri. Intreaba-i pe everei daca cred in aburelile crestinilor ... bunii crestini, si Hitler era mai milos decat ei.

un grup il cunosti dupa faptele sale

iar crestinii si-au demonstrat materialul.

Cum

era aia cu licuriciul cel mare?

 

Spatiul nostru aerian???

Pai din cata geografie stiu eu, Romania nu se afla intre Israel si Iran...Asa ca ori mai au evreii niste tinte prin Europa, ori vor decola F16 -urile de prin vest...sau si mai grav, le cumpara Romania de la americani, ca sa le foloseasca evreii...md...
Oricat de prost o fi basescu, tot nu e prost destul...i-o fi dat el in schimb lui peres spatiul aerian, dar a primit de la el ceva f f de pret:"Nu vom uita niciodata ca in perioadele intunecate ale nazismului, cand romanii i-au ajutat pe evrei'' !!!

Sa mai vina contaboilii de cadavre sa mai numere o data cele 400 000 de evrei ucisi is 'Holocaustul din Romania'... uite ca s-a facut si basescu comerciant: da, dar nu pe gratis ca altii!

 

Uitatai-vfa bine la mimica amandurora

Cu cata greutate scot cuvintele din gura, ii chinuie pe amandoi ii ard cuvintele ce le scot din gura...bravo base. l-ai facut sa spuna ce trebuia, iar cu suportul , oricum su avem de ales din moment ce suntem in NATO, si orice s-ar intampla NATO va sustine Israelul

 

Ne cam bagi in ...

... mare kk. Basescule. Din asta economic mai iesim, platim datoriile o viata, dar respiram, cu razboiul este mai greu. Stai pe krul tau ca este mai bine, tu Berceanu, fract-tu puteti pleca la razboi cand vreti, luati-o si pe Udrea cu voi ca vo trebui la mituit inamicul. Peres e destept, va foloseste ca vede cat de bolovvani sunteti. Oricum ii sustinem pe evrei dar nu te baga tu in raboi ca un kk ca asta mai depinde si de fraierii care te-au votat.

 

Basescu si-a pierdut mintea prin circiumi.....

Cind citesti raportul Goldstone si mai evaluaezi situatia cu mintea prorpie vezi ca israelienii si-au batut joc de palestinieni de vreo 60 de ani incoace iar mai nou pirateaza vase in apele internationale. Au arme nucleare nedeclarate si o lunga istorie de rapiri si asasinate, ultimul din Dubai generind expulzari ale oficialilor israelieni din tari cu capul pe umeri vezi Irlanda. Israelul nu e virgina pura pe care vrea s-o vada Basescu ci e cam acel rouge state pe care il vorbesc toti pe la colturi. Si cu toate astea romanii sint antisemiti iar Basescu se transforma cu asemenea declaratii in presedintele care nu prea mai reprezinta pe nimeni. Romania nu trebuie asociata cu Israelul mai ales ca Iranul nu a atacat nici o tara in ultimii 100 de ani. Spre deosebire de Israel.

Evident ca vom fi alaturi de Israel

Persii au fost, sunt si vor fi mereu inamicii Europei crestine. De data asta cred ca pentru Iran va fi "statia terminus"!

 

Terente Rank user: x2 astazi, 14:32 Evident ca vom fi alaturi de Israel Persii au fost, sunt si vor fi mereu inamicii Europei crestine. De data asta cred ca pentru Iran va fi "statia terminus"!

BRAVO domnule.
din pacate multi romani pe aici habar nu au de istoria Romaniei....ca sa nu mai zic despre istoria mondiala.
ISTORIA SE REPETA.
aveti grija romani...si sa nu uitati ca copii romani erau dusi la turcia ca pe oile i i ducea sa ifutaturcii....vai de capu vostru daca nu va stiti nici macar istoria simpla!
noroc ca Israel si USA va avea grija voastra ....pina cind?....nu stiu.
sper sa nu traiesc sa vad clipa cind USA si Israel nu vor mai apara tarile civilizate .

in domeniul asta discutiile sunt mai pragmatice

cat aduc investitie si de cate ori o rotesc pana o recupereaza ca la offset
bushistii stiu ce zic
limbricii de la noi nu prea

 

Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor