Ziare.com

Basescu ameninta: Ziua in care ii fac plangere penala lui Ponta nu e departe (Video)

de Florin Necula
Luni, 17 Februarie 2014, ora 12:02

   

Basescu ameninta: Ziua in care ii fac plangere penala lui Ponta nu e departe (Video)
Presedintele Traian Basescu a lansat, luni, un atac la adresa prim-ministrului Ponta, afirmand ca "nu e departe ziua" in care ii va face o plangere penala permierului, pentru coruptie si pentru abuz in serviciu.

"Foarte posibil, nu doar pentru coruptie, ci si pentru abuz in serviciu. Decizii ale Guvernului, decizii personale, minciuna...", a spus Traian Basescu.

Invitat in emisiunea "Evenimentul Zilei Tv" de la B1 Tv, seful statului a afirmat ca "Guvernul functioneaza ca doctoratele - ti-l iei prin plagiat".

De asemenea, in privinta modificarilor aduse Constitutiei, dupa ce CCR a transmis, duminica, faptul ca 26 de articole sunt neconstitutionale, presedintele a spus ca lucrarile din comisia de revizuire a Legii fundamentale denota "lipsa de profesionalism".

Acesta considera ca tentativa de revizuire a Constitutiei poate fi catalogata de pe acum drept un esec, afirmand ca USL nu va putea sa isi atinga obiectivele in privinta modificarii Legii fundamentale. De asemenea, a spus despre Crin Antonescu si Victor Ponta ca sunt amandoi "toxici pentru Romania".

Totodata, presedintele considera ca revizuirea Constitutiei reprezinta un esec al USL si ca presedintele comisiei pentru revizuirea Constitutiei "nu are pregatirea necesara sa fie seful unei comisii de revizuire a Constitutiei".

De asemenea, Traian Basescu a mai lansat atacuri la adresa lui Dan Voiculescu si a prim-viceguvernatorului BNR Florin Georgescu, despre care a spus ca este "artizanul 'electoratei'".

Nu in ultimul rand, presedintele considera ca numirea lui Klaus Iohannis in functia de ministru de Interne ar ajuta Romania in negocierile pentru aderarea la spatiul Schengen, deoarece primarul Sibiului este vorbitor de limba germana.

Intalnire Ponta-Antonescu: Liderii USL hotarasc soarta PNL la guvernare

Ziare.com v-a prezentat, in format LIVE TEXT, declaratiile presedintelui Traian Basescu:

(Ati facut un apel la responsabilitate in care ati cerut USL sa revina intr-un cadru institutional) Guvernul functioneaza cu masuri care deja incalca Constitutia. Avem trei ministri care si-au depus demisia.

- Ministrii deja nu mai vin la sedintele guvernului, dar este un nou abuz tip Victor Viorel Ponta, plagiator. Are Monitorul Oficial in mana si nu pune revocarea minstrilor care au demisionat.

- Ponta crede ca si Guvernul functioneaza ca si doctoratele - ti-l iei prin plagiat, prin ce vrei.

Basescu, atac la Ponta: Crede ca guvernele sunt ca doctoratele, plagiate

- Omul a demisionat, cu certitudine ei nu mai au niciun fel de autoritate in ministere, dupa ce si-au anuntat demisia.

- Ministrul este ordonator principal de credite, oamenii astia au demisionat si nu mai vin la servicii. Premierul spune "eu nu public in Monitorul Oficial". Acesta este un abuz de putere.

- Si Antonescu si Ponta sunt politicieni necopti si nu au sentimentul responsabilitatii fata de tara.

- Obiectivul major al Romaniei este sa aiba stabilitate politica.

- Este inceput de an si firmele decid investitiile. Orice companie straina poate sa spuna "acolo e instabilitate, stiu eu ce urmeaza?".

- Politicienii trebuie sa se uite la harta. In sud avem Hertegovina, care este in profunda instabilitate. Avem Ucraina, o tara instabila, si avem Republica Moldova care are si ea probleme.

- In nordul R. Moldova se preconizeaza organizarea de catre comunisti a unui referendum pentru a se merge cu Uniunea Euroasiatica.

- Avem peste 1.200 de kilometri de frontiera instabila.

Basescu, despre modificarea Constitutiei: Este lipsa de profesionalism!

(CCR a gasit 26 de articole din proiectul de modificare a viitoarei Legii fundamentale care nu sunt de acord cu Constitutia)

- Am aici minuta CCR, aceasta nu este inca hotararea Curtii. Ea trebuie elaborata, pentru ca toate aceste puncte de vedere trebuie explicate intr-o hotarare a Curtii.

- Nu sunt 26, sunt 85 de recomandari facute de Curte. 85 trebuie refacute. E lipsa de profesionalism.

- Au fost neprofesionisti in Comisia de revizuire a Constitutiei. Nu poti sa ai 85 de articole cu necorelari, 29 care trebuiesc recolerate, nu sunt in limbaj constitutional. Adica la fel de bine puteau sa le scrie si niste baieti care stau in Piata Chibrit si fac trafic de etnobotanice. Alte 15 trebuie eliminate din diverse motive. Deci un profund neprofesionalism. Asta arata de ce avem in Parlament actiuni impotriva legii.

- Cred ca putem scrie de pe acum pe aceasta tentativa de revizuire "esec". Ei se vor mai agita ca sa indulceasca esecul, dar nu vor putea sa isi atinga obiectivele.

(Despre articolul privind nominalizarea premierului) Ganditi-va un PSD care ar lua 35 la suta, deci ne-ar trimite in alegeri anticipate. Ori asta e obligatia presedintelui, sa incredinteze mandatul unui politician care poate strange 51 la suta.

Basescu: Revizuirea Constitutiei, un esc al USL. Antonescu nu are pregatirea necesara, este un amator din acest punct de vedere.

(Consultarile CCR rol consultativ?) Pe minuta scrie "definitiva si general obligatorie".

- Politicianul care spunea asta habar nu are pe ce lume traieste. Dupa ce se fac modificarile, care sunt obligatoriu sa fie facute, Curtea se autosesizeaza. Este obligata sa se autosesizeze pe forma finala.

(Esecul lui Antonescu sau al lui Ponta?) Este esecul USL. Antonescu nu are pregatirea necesara sa fie seful unei comisii de revizuire a Constitutiei. Este un amator din acest punct de vedere.

- Ei alterneaza: Cand Ponta il acuza pe Antonescu de colaborationism cu mine, cand Ponta pe Antonescu. Realitatea este ca amandoi sunt toxici pentru Romania.

- Premierul, fiind si seful Executivului, il am mai des in atentie. Antonescu, atunci cand se odihneste, nu ma stimuleaza la nicio luare de pozitie.

(Despre Ponta) Traficul de influenta este element de coruptie puternic. Rompetrolul este un alt act de coruptie al premierului, care a incercat sa il rezolve prin Parlament. CFR, aduceti-va aminte ce presiuni exercita pe mine sa ii avizez cumparatorul prin CSAT.

- E fara precedent: Niciun premier nu si-a luat companii in subordine directa. Cea mai evidenta dovada de coruptie este crearea ASF. Toata clientela politica e acolo.

(Aveti convingerea ca Ponta e parte?) E parte sigur. Nu-i departe ziua (a unei plangeri penale pentru coruptie). Foarte posibil, nu doar pentru coruptie, ci si pentru abuz in serviciu. Decizii ale Guvernului, decizii personale, minciuna.

- In primul rand, am informatiile pe care le vedeti si dvs. Nu am alte informatii decat cele pe care le vedeti public. Este limpede.

- Nu avem probleme de Servicii, avem probleme de initiative ale premierului: abuzuri prin care serveste clientela politica.

Basescu: Voiculescu este stapanul lui Ponta

(Despre Voiculescu) Antonescu a inteles ca cel mai mare risc este sa te dai pe mana unui om corupt, detinator de mass-media.

- Nu am acceptat compromisuri cu oameni ca Voiculescu, ca Vintu, ca Patriciu, chiar. Voiculescu este si un turnator de frunte si este stapanul lui Victor Viorel Ponta, un om slab.

- Voiculescu are un rol mult prea mare in deciziile politice ale premierului si influenteaza mult prea puternic chiar arhitectura politica a majoritatii. Este nepermis sa fii atat de slab incat sa nu il pui in coltisorul lui.

- Dupa ce l-a impins pe Ponta la tentativa de separare de Antonescu, Voiculescu a tinut sa isi arate triumful in arhitectura majoritatii parlamentare, datorita lasitatii oamenilor politici care nu au curajul sa infrunte campaniile mizerabile ale salariatilor de la Antena 3.

- Ponta nu este premierul Romaniei, este al Guvernului Romaniei.

(Despre cresterea economica) Cei care au dubii sa se uite cum s-a inregistrat caderea economica. In 2008, cand niciunul din noi nu isi dadea seama, in trimestrul patru a fost o cadere formidabila din luna noiembrie, de 7 procente, care s-a dus pana in 2009.

- Cheltuiala pe care a facut-o Tariceanu a contribuit la diminuarea prabusirii.

- Cresterea a fost peste estimare, in trimestrul patru al anului 2013, dar ea este din acumulari. Ce s-a acumulat: investitii straine din timpul Guvernului Boc, investitii industriale din 2011, 2012, care au inceput sa functioneze in 2013. Este acumularea din anii anteriori. Este rezultatul unor decizii luate in 2009, 2010.

- In mod cert, 2013 a reprezentat anul in care s-au finalizat niste investitii care au inceput sa produca.

Basescu: Florin Georgescu, artizanul "electoratei"

(Despre reprosurile la adresa FMI si BNR) Duminica seara, am avut discutia cu Fondul si se stabilisera toate criteriile principale, toate obiectivele, eram multumit ca recomandarile CE erau incluse in acord, nu aveam nimic de reprosat.

- Lucrurile au evoluat negativ luni dimineata, cand prima vizita facuta de Fond a fost la BNR si apoi s-au dus la Guvern. Si BNR, si guvernul au cerut "electorata". Artizanul a fost Florin Georgescu, prim-viceguvernator.

- Observati aceasta goana a lui Victor Ponta de a subordona tot. Nu vreau ca BNR sa ajunga la cheremul Guvernului. A fost criza in 2009-2010 si nimeni nu si-a permis sa spuna BNR ce are de facut.

- Teama mea este sa nu pice sub control politic BNR. Mai am un argument care ma ingrijoreaza. Romania, ca sa nu fie decuplata de statele din zona euro, a fost printre statele din avangarda a angajamentelor ca ceea ce se stabileste pentru statele din zona euro sa fie optional valabil si pentru cele din zona non-euro.

- Rog bancherii sa ma scuze daca fac o afirmatie care nu este placuta si care poate fi contrazisa: Este un risc cand intri in uniunea bancara.

- Lucrarea in linii mari este clara: ce trebuie facut ca sa fii in uniunea bancara.

- "Electorata" nu ascunde altceva decat populism. Dar este un populism costisitor.

- Georgescu a fost unul dintre artizani. A lucrat la o masura cu caracter electoral. Aceasta este teama mea. Se poate intampla o data, dar nu as vrea sa se intample si a doua oara, si a treia oara.

- Esential este sa nu se treaca la un sistem in care BNR sa execute deciziile guvernului. BNR nu se coreleaza cu Palatul Victoria.

Basescu: Iohannis, un mare castig de limba germana in Consiliul JAI

(Despre Klaus Iohannis) La Consiliul JAI, cand se discuta Schengen, merge ministrul de Interne, Iohannis ar fi un mare castig in JAI, pentru ca vorbeste in mod cert cel putin limba germana, Stroe dadea din maini pe acolo. Iohannis ar fi un castig de limba germana, important. Sustinerea Germaniei ar fi importanta, pentru a dezgheta sustinerea Schengen.

- Sustinerea sa s-a facut la Grivco, dar de aceasta data a fost o initiativa a PNL.

- Sa nu credeti ca un primar nu este obisnuit sa dea dispozitii sau ca are complexe. Primarul unui oras mare nu are complexe.

(Despre criza din USL) Voiculescu le creeaza, el le opreste.

Basescu, la Bruxelles: As putea sa fac echipa cu un ministru la Interne care s-ar numi Iohannis

(Ce se intampla cu Schengen?) Am discutat si cu Barroso, si cu Van Rompuy. A fost ministrul de Externe olandez aici, sper ca dl Victor Ponta si ministrul de Externe au reusit sa explice. Inainte de raport, am fost la Bruxelles si am avut o discutie cu Van Rompuy inainte de MCV. Am rugat ca raportul sa reflecte evolutiile institutiilor si sa fie capitol separat partea politica.

- Se vede clar ca institutiile functioneaza si sunt in progres. Se vede din raport ca institutiile functioneaza. Cand venim la Parlament se constata lipsa de instabilitate a legilor samd. Fratilor, Schengen este despre institutii! Si daca acest raport mentioneaza ca institutiile functioneaza si sunt in progres, care este rolul Parlamentului in spatiul Schengen?

- Romania are un raport bun pentru spatiul Schengen pe anul 2013, MCV imi arata institutiile functionand si politicul cu mari probleme.

- Electoratul nu i-a ales ca sa schimbe Codul Penal, electoratul i-a ales ca sa traiasca mai bine, sa creeze locuri de munca, nu sa se protejeze creand penali si incompatibilitati.

(Cum pot politicienii din Romania sa convinga politicienii din alte tari?) Nu ii poti convinge, pentru ca politicienii sunt imorali nu numai in Romania.

- Am reprosat ca MCV a devenit un instrument pe care il folosesc pe plan intern unele state. Si a devenit o maciuca. Pe politicienii britanici nu o sa reusim sa ii educam, asa cum nu o sa ii educam nici pe ai nostri.

- Nu este doar oportunism, este si incultura, si lipsa de proeuropenialism. A fi proeuropean inseamna sa nu discriminezi nicio tara a UE.

- Romania trebuie sa devina extrem de consistenta in a sustine necesitatea intrarii in Schengen. Altfel avem tot dreptul sa ne simtim marginalizati.

- Nu avem ce face decat diplomatic, pentru ca nu putem lua la bataie pe nimeni.

(Despre discutia cu Joe Biden) Tema principala a fost problema regionala. Regiunea pare a fi intr-un cerc de instabilitate.

- Unul dintre semnalele date de Biden a fost legat de statul de drept: "Atentie, stabilitatea statului de drept!".

- SUA nu au redus niciun fel de suport pentru R.Moldova fata de ce aveau. Imediat dupa instalarea presedintelui Obama s-a simtit o retragere a SUA din regiune, ca interes. Romania a ramas ca interes pentru scut, dar SUA nu au mai avut printre prioritati si Europa de Est. Este o revenire a SUA in regiune dupa ce au realizat ca Europa nu a fost suficient de eficienta.

- Parteneriatul Estic poate fi etichetat pentru Romania un succes, dar pentru UE a fost un mare esec prin intoarcerea Armeniei si Ucrainei.

- Saptamana aceasta se voteaza in plenul PE (despre vizele moldovenilor pentru UE). Eu estimez ca la sfarsitul lunii martie procesul va fi incheiat, mai trec 20 de zile si totul depinde de cat de rapid autoritatile de la Chisinau incep sa emita pasapoartele biometrice. Eu zic ca, in iunie, cetatenii din R.Moldova circula fara viza in UE.

(Despre pilonul III al pensiilor) In afara de pensia de la stat, mai primesti o pensie privata si atunci iti duci batranetea mai bine.

Basescu: PNL si PSD sunt condamnati sa piarda impreuna, Antonescu a inteles ca nu va fi candidatul USL

(Ce se va intampla in perioada urmatoare?) Este clar ca USL va ramane, pentru ca pierd amandoi. Ponta ar avea o majoritate la limita, iar Antonescu, daca iese din Guvern, in 30 de zile nu mai este presedintele PNL. Sunt condamnati sa stea impreuna si sa piarda impreuna. Cred ca Antonescu a inteles ca nu va fi candidat la prezidentiale (din partea USL).

- Antonescu ar trebui sa aiba ca obiectiv iesirea din capcana pe care i-a intins-o PSD acum 2-3 ani. A fost un naiv daca a crezut ca Ponta poate sa ii impuna PSD un candidat la presedintie.

- Liberalii vor veni ca niste oameni infranti in propriile lor idei utopice. Le-as dori sa fi facut pentru Romania cate am facut eu, dar deocamdata distrug. Si-au facut un inamic din Basescu, dar inamicul pleaca. Care le mai este obiectivul?

- In PNL, foarte multi sunt de stanga, i-a acreditat presa, lumea, ei, "suntem de dreapta". Nu, aduceti-va aminte cum a distrus Tariceanu obiectivele macroeconomice. Tariceanu este un om de stanga, in mod categoric, oricat il eticheteaza unii dupa papion ca fiind de dreapta. Stroe e de stanga, Ionescu Quintus e de stanga, el oricand s-ar fi pupat pe gura cu Iliescu decat cu Roman.

Harta alegerilor locale 2020. Lista cu toti candidatii la consiliile judetene si la primariile marilor orase din Romania

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 10277 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
51 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

q

hai base! asa te vrem. baga-i pe toti la bulau.ai spus odata ceva de genu:"LA TEPE!"ei au inteles sa dea tepe.daca reusesti sa-i bagi la bulau ai sa stergi cel putin jumatate din tampeniile pe care le-ai facut

 

Cacialma politica si electorala PMP, marca prezidel si coristii lui

Ma mir ca nu a trimis-o pe nutzy la interviu caci ea conduce partidul intelectualilor finuti-PMP si este specialista in Constitutie. De surasul curcilor
Nu a acceptat demisia ministrilor si ei raman in functie pana li se aproba demisiile pt a conduce treburile curente ale tarii. In orice tara civilizata se procedeaza asa.Guvernele demisionare au condus tara pana la alegerile anticipate si nu s-a intamplat nimic.In Belgia au condus ani de zile si nu a murit nimeni.In Italia,Cehia,MB si altele idem. Udrea conduce partidul intelectualilor finuti. De surasul curcilor
Sa ne spuna cum a luat-o in freza vineri de la Barroso si ce a rezolvat pt Romania nu pt el,acolitii lui si ficele sale.Schengen este esecul sau si al lui boc + blaga,igas si berca Sunt 25 articole ce sunt neconstitutionale ce vor fi reformulate dupa publicarea Hot CCR cu detaliile de rigoare. La propunerile lui din 2011 manevrate la secret cate au fost neconstitutionale avand in vedere ca dorea doar securizarea si imunizarea mandatului sau si perioada sa post mandat. Atunci a revizuit aproape toate articolele ce se refereau la presedinte.

 

Nu mai spune!

"Orice companie straina poate sa spuna "acolo e instabilitate, stiu eu ce urmeaza?".
Pai mai bine spune-le tu, direct, sa nu mai vina. Da-o draqu de tara, Ponta sa pice.

 

Foarte bine, sa fie in februarie 2014!

"Ziua in care ii fac plangere penala lui Ponta nu e departe"

are destule carti in mina, ce mai asteapta?

tonata are atitea bube pe el ca nu-l mai curata nici dreaqul asa ca ar fi usor sa fie obligat sa raspunda in fata justitiei pe care o terfeleste in fiecare zi. cu asta la putere ne indreptam spre o dictatura gen putin, personajul este infiorator de needucat, deh trait si ''educat'' in mizeria strazii parisiene sau la kkurul lui nascase

Macar de s-ar tine domnul Basescu de cuvant, ca

... motive de plangere penala impotriva lui Ponta sunt destule. Ar scapa astfel, tara de acest circar care-si ascunde incompetenta si neputintele dupa crizele periodice pe care - intentionat! - le provoaca in USL, in cardasie cu Antonescu, ca sa-i zapaceasca pe romani, ca acestia sa nu mai inteleaga nimic din ceea ce li se intamplă.

Ar fi bine sa ne scape de acest plagiator....

Articolul 10 alin. (2) din Constitutie ii permite aceasta:"Numai Camera Deputatilor, Senatul si Presedintele Romaniei au dreptul să ceară urmărirea penală a membrilor Guvernului pentru faptele săvarsite in exercitiul functiei lor. Dacă s-a cerut urmărirea penală, Presedintele Romaniei poate dispune suspendarea acestora din functie."

 

Traiasca dom doctor Victor Ponta !

Dom doctor, aveti grija, ca poasa va reclame si pentru MALPRAXIS, finca dumneavoastra ie doctor in drept si naveti voie sa faceti cezariana la costitutie, lasatio sa nasca normal !

SA TRAITI !

Traiasca lupta dintre USL !

Sunt 25 de articole declarata ca neconstitutionale

din 125 revizuite. 20% Restul se refera la formulari pe texte
La propunerile lui base din 2011 CCR a declarat ca neconstitutionale 27 din 62 de articole propuse la revizuire. Deci 43,5% Haaaaaaaaaaaaaaaaaa Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Suspendatul contra plagiatul.

Doi oameni in plus, care vor sa conduca Romania cu forta, lasatine- ne sunteti compromisi. Nici unul nu merita atentie, amandoi vor putere, in sens propriu.

@Ernst - Balcanisme de pe malurile Dimbovitei

Presedintele Romaniei aduce acuze grave Primului-ministru (coruptie, trafic de influenta, etc) dar in acelasi timp spune cu seninatate ca momentan nu are dovezi. Cred ca numai in Romania este posibil asa ceva:))

D-l presedinte i-a spus clar Plagiatorului..il v-a

D-l presedinte i-a spus clar Plagiatorului..il v-a acuza de coruptie si Abuz in servici!!! De cazul cu plagiatura..dosarul este pe rol..!!!

Ponta crede ca si Guvernul functioneaza ca si doctoratele

Nu crede.Este convins.Se bazeaza pe indiferenta manifesta a romanilor.

 

@banateanul, ai dreptate, Ponta nu capituleaza. Comunistii...

...nu pleaca niciodata de buna voie. Din nefericire pentru el, are multe bube dulci, unele chiar buboaie pline de puroi!

Cu o plangere penala bine argumentata, sunt multe, multe, motive, Ponta poate avea mari probleme. Incepand din 2012 si pana in prezent a comis multe incalcari de legi, multe abuzuri, care s-au facut la lumina zilei in vazul lumii intregi sau unele mai pe ascuns. Iata cateva:

1.- Imediat dupa preluarea puterii , in aceiasi zi, Ponta l-a adus la conducerea Inspectoratului pentru Constructii pe renumitul Grajdan. Acesta avea sarcina sa trimita la justitie,o adresa prin care Inspectortul pentru lucrari in Constructii nu se constituia parte civila in Dosarul lui Nastase privind trofeul calitatii.
Lucru care s-a si intamplat, dar, in final au fost obligati sa revina asupra deciziei.
2.- Cu ocazia suspendarii Presedintelui au fost o serie de incalcari de legi si chiar a Constitutiei. Printre cele mai grave nelegiuiri a fost golirea de continut, pe anumite probleme, a CCR!!!
3.- S-au elaborat OUG in situatii premeditate pentru a nu putea fi atacate la CCR.
In acest sens a fost schimbat Avocatul poporului cu un om al casei-care nu a schitat niciun gest.

4.- Au pus la cale o strategie diabolica de furt electoral la Referendumul de suspendare a Presedintelui, in legatura cu care exista Dosare penale , cel mai grav implicat fiind Dragnea.
5.- In derularea guvernarii s-au comis multe fapte dubioase in privatizarea Oltchim si CFR marfa.
6.-S-au emis OUG cu dedicatie prin Ministru de finante, cu stiinta Premierului,cazul de la Autoritatea de Supraveghere Fiscala (ASF).
7.-Prin comasarea tuturor Institutiilor de control financiar in ASF au adunat toate nemurile si prietenii liberalilor si PSD intr-o cloaca cu salarii uriase. O comoara pentru clasa politica prin care isi insusesc din impozitele si taxele platite cu greu, de noi toti.
8.- Scutirea a 500 mil de $ din datoria Statului Azer in conditii total dubioase.
9.- Multe probleme are Ponta si din inainte de a deveni Premier. Sa amintim doar de serviciile Casei de avocatura Sova impreuna cu Ponta la Regia huilei Gorj. Nu intru in detalii. Au fost prezentate pe tv.

10.- Martea neagra. Incercarea de scaparea tuturor penalilor din USL prin manevre legislative total netransparente. Se cunoaste cazul.
Am amitit doar cateva fapte vazute de toata lumea. Probabil ca Presedintele are mult mai multe elemente pe care isi bazeaza eventuala plangere penala impotriva Premierului.
Va fi interesant. Ramane de vazut.

si cine l-a numit pm pe plagiator?

joaca la cacialma marinaru, stia ca tonta este plin de mizerie si s-a gindit ca il va manipula usor. asa au gindit aia si cu cizmarul dictator si la final ala ne-a mincat viata 25 de ani. tonta pare pornit spre glorie si in badarania lui nimic nu-l misca, nici acuzatia de plagiat, crima, coruptie, distrugerea tarii etc. este un comunist pur ca si nastase si ilici, poporul nu are nimic de zis important este sa fure ca de aia s-a cocotat pe putere. va spune eu ca si Rosia Montana a fost aranjata si banii luati, nu se mai aude nimic, azerilor le-a dat 500 de milioane cadou si fiti siguri ca nu pe degeaba, si-a tras comisionul si va continua cu restul. si intrebarea ramine, ca presedinte base trebuia sa spuna NU numirii acestuia chiar daca il demiteau si sa il demaste pe plagiator la momentul respectiv, acum circul este in floare si tontalaul nu va capitula, are obrazul mai gros ca grohaila pe care il am in cotet

 

Ponta a fost "garantat" de PSD, PC si PNL

Basescu nu putea contrazice ceea ce 3 partide garantau!!

Pe de alta parte plagiatura este oniprezenta in mediu academic din Ro deci, era ultimul lucru care putea deranja pe telectualii din USL!!

Prin atacul la plagiatul lui ponta, presedintele Ro loveste cam 2/3 din mediu academic romanesc.....

super garantat plagiatorul

tocmai de independenta trebuia sa dea dovada marinarul si sa spuna natiei ca nu il numeste pe tonta pt ca este plagiator, corupt, mincinos si ca este acuzat de crima. si astfel evita mizeria infinita creata de obraznicul plagiator crescut in mahalalele Parisului in alcovul lui nascoaie. nici marinaru nu este ce vrea sa fie si mult fum a iesit si de pe urma lui, casa aia pe care si-a dat-o cind era primar, faptul ca in 10 ani nu a reusit sa faca ce A PROMIS ETC. stiu ca o sa spuneti ca poporul, partidele nu l-au sustinut dar el a sustinut pe cine trebuia sau a umplut pdl de fufe ca udrea si smechecheri ca blaga etc?

Nu te poti opune oricat de mult curentului, mai ales daca

acel curent puternic era vointa electoratului. Mai ales daca esti presedintele unei tari din UE.
Dar, dupace a vazut cum este, ar fi de neiertat daca s-ar limita numai la vorbe si nu ar declansa procesul despre care a vorbit la aceasta emisiune.

banateanul d-voastra faceti parte din cele 15%

romani care detin 90% din QI Romaniei!! Dar... nu vreti sa vedeti ca in ciuda multor belele (mai mult sau mai putin cunoscute), Ponta a fost votat de popor iar USL l-a propus si a 2-a oara ca premier!!
Am convingerea ca si dumneavoastra, ati fi procedat lafel ca presedintele Romaniei in conditiile in care USL era cea mai iubita alianta printre cei care au venit la vot iar Ponta cel mai valoros membru cu care uniunea putea guverna Ro!!
Nu-i i-au apararea presedintelui dar Constitutia Ro nu prea pare ca-i permite presedintelui sa fie impotriva votului popular!

banatene

Nu prea stii prevederile Constitutiei !

Abuz de putere?

Situatia 1:
trei ministri isi prezintă demisiile. Acestea devin active din momenrul publicării lor in Monitorul Oficila. Premierul nu le trimite la publicare. Cei trei il pot suspecta pe Ponta de abuz de putere.

Situatia 2:
Guvernul negociază si convine un acord cu FMI, conform Constitutiei.
Presedintele refuză să il semneze, motivul fiind de natură fiscală. Presedintele nu are nicio atributie legală privind politica fiscala a statului. Presedintele poate fi acuzat de abuz de putere.

Două situatii perfect egale.

Vai de noi cu asa demnitari!

 

vai de noi ...

cu asemenea logica ......
beeah

Nu te extenua!

Este vorba de logica legii fundamentale, Constitutia. Nu se aplică logica fotbalistică. La ligă se aplică altă logică, acea cunoscută de tine.

sa faca plangere penala primarului care si-a dat casa singur !

eu zic sa faca o plangere penala si primarului care si-a dat casa singur

@casandra

- n-o avea preshedintele atributzii fiscale , da' se pare ca ca scrisoarea catre fmi nu trebuie neaparat semnata de el ! asha ca ponta sa scoata din scrisoare acciza pe care vrea sa i-o binecuvanteze fmi-u' !

Pana in acest moment, 11:35, presedintele s-a prezentat exceptional

Nu l-am vazut niciodata atat de sobru, concis, precis si argumentat. Urmaresc cu emotie partea a doua. Este cea mai buna aparitie din cate am vazut pana acum.

 

@valll, subscriu in totalitate

Din pacate numai avem niciun politician de valoarea Presedintelui Basescu. Ma gandesc cu groaza la nenorocirea Romaniei in cazul ca am putea avea un presedinte ca Antonescu sau Ponta.

 

* * *

- "da' se pare ca ca scrisoarea catre fmi trebuie neaparat" cu scuze .

valll, poate de la Dumnezeu a primit puteri sa ne salveze de hoti!

Presedintele tari ce poate face mai mult de unul singur? Guvernul si Parlamentullucreaza impreuna pentru scoaterea politicienilor infractori din puscarii.Societatea civila tace, iar cum cateva minute parlamentul a refuzat ridicarea imunitatii deputatului Vlad Cosma,urmarit penal, sfidand o tara intreaga. Shalom

 

 

Gheorghe...vezi-ti de oile tale

Nu uita sa mergi cu un miel de pasti la "dr"

Pierdut premier, il declaram nul !...

Hai Romania !

 

Ce trebuie inteles!! Ce ne transmite dl Basescu!

1. Toti sunt niste prosti/tampiti/amatori/lipsiti de profesionalism/hoti/excroci/etc.
Ponta - hot, excroc, plagiator, vandut mogulilor, amator, lipsit de profesionalism, etc In curand dl Basescu va face plangere penala...ca s-a plictisit sa tot faca plangere mediatica.
Antonescu - prost, adormit, criminal(a lasat-o pe prima nevasta sa moara), lipsit de profesionalism (vezi proiectul de Constitutie) etc.
Arafat - prost, nu asculta de cine trebuie.etc
Isarescu - manipulat de guvern, etc Georgescu prost, neprofesionist, amator, populist...
doamna de la FMI, fara experienta= proasta
etc
2 Dl Basescu i-a explicat lui Barosso ca trebuie sa intram in Shenghen, avem toate conditiile indeplinite. Acum ii transmite ca "Avem peste 1.200 de kilometri de frontiera instabila", un argument cu care sigur il va convinge definitiv!!!!
3. Toata lumea e de stanga. Tariceanu e de stanga, Antonescu e o nulitate, Quintus e de stanga, Stroe e de stanga, Blaga e de stanga, practic la dreapta a mai ramas dna Udrea si Boc!!!! Si bineinteles dl Basescu!!!!!

Asta ne transmite dl Basescu! Oare are dreptate? Convinge el pe cineva???? Daca da, atunci sigur intram in Shenghen!!!

 

Nici ziua ta nu e departe bashinescule cind vei raspunde penal

pentru tradare nationala, subminarea economiei ,incurajarea fraudelor si hottiei si mai ales alienarea poporului roman. Impertinenta , usurinta diabolicca cu care minti, razbunarea iddioata pe toti care nu-ti canta in struna , comportamnetul schizoffrenic si dicatatorial sunt deja de mult cunoscute de cei care direct sau indirect au lucrat cu tine. Tu nu poti prosti pe cei care te stiu foarte bine si care cunosc micimea si mizeria comportamentului si carcaterului tau de-a lungul timpului. Cei care se lasa orbiti de vrajeala si minciunile tale vor vedea curind cine ai fost si cine esti, dar pentru cei care te stiu direct nu tine diversiunea orice ai face si oricit ti-ai pune cenusa in cap. Destul e destul iar a vorbi de funie in casa spanzurratului e prea de tot. Ai depasit orice limite iar cei care te mai sustin aiurea o fac ca nu stiu adevarul despre tine sau cine se aseamna se aduna.Nici in ceasul din urma nu poti sa ai un dram de demnitate , tot improsti cu noroi peste tot . Asmuti pe unii contra altora din placere masochistta acum cind tara are nevoie mai mult ca oricind de liniste. Te duci si vorbesti numai prostii pe la Bruxelles de parca ai vrea distrugerea tarii tu desteptul desteptilor dind lectii de politica si economie la toti sefii de guverne occidentali inclusiv FMI. Tu realizezi cit de departe ai mers in nebunia ta? Repet gindestete ca sunt inca o multime de oameni care te cunosc direct si care nu pot inghiti mizeriile si minciunile tale iar celor care te cred si sar la gatul celorlalti sa le fie jena ca vorbesc in absoluta necunostiinta de adevar.

 

creier spalat de antene

bla bla bla ......ce scrii matale acolo se poate spune si despre tine sau despre mine sau despre oricine basescu a fost clar ;rompetrol-viorel [idiotul cel mai cel],tariceanu tocat bani din privatizari pe electorate, bnr-georgescu ,asf toata cocina usl-ista,voiculescu turnator ....tu vii cu creierul spalat de antene, nu ca ar fi greu, si nu spui nimic.

Mai Basescule !

Daca vrei sa faci plangere penala, de ce nu o faci fara sa anunti ? Populatia ar trebui sa te alunge de la Cotroceni cu un picior in dos ( fara plangere prealabila ).........

 

Ca de obicei, Presedintele Romanaie a facut un "état de la nation"

just si explicat in termeni simpli. Aceasta inseamna un bun politician. Ceea ce lipseste, este o explicatie a perspectivelor prin care RO sa revina in familia europeana, o perspectiva a viitorului politic (indicatii despre candidati potentiali), o strategie de tara pentru integrarea europeana completa si cit mai rapida.
Dar aceasta ultima perspectiva face parte din atributiile executivului, deci ale guvernului Ponta.
Trag concluzia ca mafia politica cangreneaza viata politica si interzice decolajul economic real al tarii. Poate ca o condamnare a lui Voiculescu, sabotorul no.1 al tarii, va calma ardorile socialiste si va pune dreapta la locul ei, inclusiv liberalii (evident, fara Antonescu).

 

Sa dea bunul Dumnezeu.

Speram ca nici ziua cand va ajunge la parnaie, sa nu fie departe.

 
 

 

@george61 14.28

- "sau pentru douazeci de daminge de troscot" ???


Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor