Ziare.com

Basescu, primele declaratii in 2014: Nu exclud un nou referendum pentru unicameral (Video)

de Camelia Badea
Luni, 06 Ianuarie 2014, ora 12:07

   

Basescu, primele declaratii in 2014: Nu exclud un nou referendum pentru unicameral (Video)
Presedintele Traian Basescu este de parere ca e nevoie de o intalnire cu liderii partidelor de guvernamant pentru stabilirea unor puncte de vedere comune cu privire la proiectele din 2014 si anunta ca pactul de coabitare semnat cu Victor Ponta ramane in vigoare in acest an.

Presedintele a fost invitat, luni, in emisiunea "Evenimentul Zilei" difuzata de B1TV. A fost prima aparitie publica a sefului statului in 2014.

Acesta a punctat cateva dintre prioritatile politice si economice ale noului an, prima dintre ele fiind respectarea independentei justitiei, obligatorie pentru un raport MCV bun.

Traian Basescu a subliniat inca o data faptul ca USL a socat din nou Bruxelles-ul, cu deciziile luate in "martea neagra", exprimandu-si opinia ca vor trece ani de zile pana cand Romania isi va recapata credibilitatea de care se bucura in 2011.

Seful statului a vorbit pe larg despre unirea cu R.Moldova, subliniind faptul ca Romania respecta independenta si suveranitatea acestei tari, dar "butoanele" rezolvarii conflictului transnistrean si implicit integrarii ei europene se afla la Moscova, motiv pentru care trebuie gasita o solutie "de rezerva", iar aceea ar fi unirea.

De asemenea, presedintele a sustinut inca o data necesitatea unui viitor presedinte de dreapta care sa franeze avantul majoritatii guvernamentale construite in jurul PSD si a anuntat ca nu exclude varianta sa mai organizeze inca o data un referendum pentru parlament unicameral cu 300 de parlamentari simultan cu turul intai al prezidentialelor din acest an.

Ziare.com a transmis principalele declaratii ale presedintelui in format LIVE text:

- (ramane 2014 anul lui Traian Basescu?) As vrea sa fie anul Romaniei. Voi fi un presedinte care isi va exercita mandatul pana in ultima zi, 21 decembrie 2014. Voi fi un presedinte implicat.

- (care va fi batalia cea mai dura?) Mi-as dori mult la inceput de an o discutie cu liderii partidelor de guvernamant pentru a stabili impreuna si sa fim toti in cunostinta de cauza cu punctele de vedere. Eu am cateva prioritati, care cred ca pot fi agreate de partenerii de guvernare: consolidarea justitiei - este fundamentala, crestere economica peste 3% si imi asum responsabilitatea ca putem avea, continuarea proceselor de integrare - fundamentul politicii noastre in UE -, Schengen, zona euro. Toate sunt posibile daca facem ce trebuie.



- (e o invitatie formala?) Esential este sa stim fiecare ce vrem, altfel putem avea blocaje de genul celui cu FMI - e nevoie de o intelegere politica. Pe justitie nu mai avem ce sa negociem, acolo e nevoie de retragere a politicului.

- (legea amnistiei) E o mare greseala. Sa o uitam in sertarele parlamentului sau votata si respinsa. Sper sa nu se mai puna la vot, iar daca se pune doar pentru a fi respinsa.

- (alegeri in CSM, azi) Legea obliga la schimbarea sefilor, e o lacuna a legii. Nu toti oamenii sunt de acelasi calibru in CSM sau cu acelasi nivel de credibilitate. Vine randul schimbarii. Nu sunt ingrijorat ca alegerile de azi vor schimba un trend in justitie, oamenii cheie sunt presedintele si vicepresedintii ICCJ, procurorul general, seful DNA, DIICOT. CSM e cel care administreaza justitia. Oamenii de decizie in justitie sunt cei care se afla in fruntea acestor structuri. Nu plec de la premisa ca CSM ar fi structura care s-ar pune la dispozitia politicului pentru a bloca anchete. Nu cred ca se mai poate intampla.

- (cum va arata raportul MCV?) Si bun si rau. Bun pentru ICCJ, DNA, DIICOT, dar nu va putea sa nu observe problemele generate de parlament, nu numai din martea neagra dar si cu foarte multe respingeri de urmariri penale ale unor membri ai parlamentului. Diplomatic va trebui sa convingem ca eticheta de "lipsa de vointa politica" nu trebuie sa mai apara in raport.



- (Schengen dupa aministie?) Tara nu poate fi judecata pe intentii, deocamdata nu s-a materializat. E o bila neagra pentru majoritatea parlamentara, dar o sa vedem. Decizia cu Schengen e putin mai complicata, are in vedere si aspecte politice, marea problema e creata de minoritatea rroma, ca e la Paris, la Londra, la Roma. Romania a avertizat de acum 5 ani ca problema trebuie tratata la nivel european, dar au fost state care s-au opus. Dreptul la libera circulatie e garantat oricarui cetatean european. Banii CE sunt utilizabili de orice tara in ceea ce priveste problema integrarii rromilor.

- (v-ati gandit la succesor?) M-am gandit la cateva nume, dar voi anunta dupa europarlamentare. As vrea sa fie un presedinte de dreapta. O majoritate in jurul PSD are premise sa functioneze pana in 2016. Or, imaginati-va un presedinte dominat de acest partid. Ion Iliescu a fost dominat de propriul partid, iar Emil Constantinescu nu a avut un partid care sa il sustina foarte puternic, a fost acea coalitie. Dar Iliescu a tinut cont foarte mult de partid in exercitarea mandatului, de aceea a fost si rezervat. La intalnirile cu el, cand eram presedinte PD, domnul Talpes dadea din cap aprobator, dansul se facea ca nu aude, dar Nastase a reusit sa instituie un sistem extrem de greu de dizlocat acum.



- (pactul de coabitare) Treceti-l la "ramane valabil". A avut o valoare exceptionala la inceput, pentru UE. Din pacate, martea neagra a adus din nou Romania in situatia de neincredere majora cu privire la statul de drept. Putini politicieni USL isi imagineaza ce soc au produs in UE cu ce au facut in martea neagra. Vom avea de facut un efort formidabil in anii urmatori pentru a ajunge la nivelul de incredere din 2011.

- Vara 2012 a fost trecuta cu pactul de coabitare, dar martea neagra a aratat ca oricand USL e dispus sa revina la obiectivul din 2012 - sa puna mana pe justitie.

- (de ce premierul nu rupe pactul?) E vorba de limbajul dublu folosit de Ponta. Nimeni nu crede in Europa ca niste parlamentari nauci s-au apucat sa dea legea aministiei sau sa modifice de capul lor codul penal. E de neconceput ca liderii sa nu stie. Toate acuzatiile unul catre altul ca mint nu au facut decat sa ii puna intr-o lumina ridiola.

- Ati auzit la V.Ponta vreo declaratie, nu impotriva Moscovei, ca nu asta e scopul, vreo declaratie in care sa spuna ceva rau despre Transnistria? In schimb, la adresa occidentalilor a facut o sumedenie de declaratii. Asta e Victor Ponta. Dati-mi un exemplu de declaratie a lui Ponta care sa fi afectat Moscova.

- (premierul Leanca a spus ca declaratiile dvs au facut rau) A fost pasiunea lui Ponta de a fi Gica Contra, la fel cum a spus despre Rosia Montana. Nu as vrea sa discut despre premierul Leanca, a facut scoala de diplomatie la Moscova, a fost in ambasada de la Bucuresti in 1989 pana in luna octombrie. Nu discut despre persoane. Moldova are pe teritoriul ei un conflict inghetat - Transnistria. In sud sunt tentatiile autonomiste ale Gagauziei. Cheia, butoanele, nu sunt la Chisinau. (Sunt la Moscova?) Exact. Am vazut ce s-a intamplat cu Ucraina. Nu pot sa nu iau in consideratie posibilitatea unei intoarceri a R.Moldova, mai ales ca urmeaza alegeri si PC are pste 40% in sondaje, iar Voronin a declarat ca o solutie in Uniunea Eurasiatica este buna pentru Moldova.

- R.Moldova trebuie sa aiba un "escape", sa aiba o solutie alternativa pentru a-si continua drumul european. Daca presiunile sunt uriase, Romania trebuie sa ofere solutia unei continuari. Afirmatiile au fost facute in conditiile in care Romania sustine fara rezerve independenta si suveranitatea RM, iar acolo curentul unionist e invers decat in Romania. Maxim 30% sunt pentru unire.

- (care e calea de fuga?) Romania a semnat acordul in 1993 si a fost ratificat in 1995 - iar intrarea s-a produs in 2007. A durat 14 ani intr-o tara in care toate fortele politice au fost pro-europene. RM e impartita. Romania trebuie sa inceapa o dezbatere interna, care nu ii priveste pe politicienii de la Chisinau, daca ar fi de acord cu unirea - administrativa, politica, geografica. De ce? Datorita situatiei interne, Transnistriei, nevoii politicienilor sa faca o politica intre Moscova si Bruxelles, daca ar fi posibila o intoarcere catre U.Eurasiatica sau unei provocari tranistrene, Romania trebuie sa ii dea posibilitatea RM de a-si continua drumul catre Europa. Ar fi si o scurtare. Politic, Romania are aceasta obligatie.

- Vilnius nu inseamna nicio promisiune. Eu am insistat pe devansarea termenelor pentru semnarea celor doua acorduri, la ultimul Consiliu s-a stabilit august, va fi iulie pentru ca august e vacanta. Cred ca RM va semna in iulie cele doua acorduri, urmand ratificarea, care trebuie facuta foarte rapid.

- (pare ca la Palatul Victoria se face o politica si la Cotroceni alta) E joaca premierului, trebuie sa aiba mereu opinii contrare. Urat este ca l-a antrenat si pe premierul Leanca. In ceea ce priveste banii, sa clarificam. Romania a cheltuit foarte mult cu RM. Noi contribuim cu bani pentru tarile in curs de dezvoltare. Romania a platit 500 de mil din care 75% s-au dus in RM. Toata asistenta pentru pregatirea liberalizarii vizelor, pentru reformele in vederea parafarii acordului, in vederea pregatirii semnarii acordului de liber schimb, au fost finantate de aici. Apoi, e al saselea an cand dam 5.000 de burse RM. Sunt tineri sustinuti 4 ani in scolile statului roman. Nu mai vorbim de furnizarea energiei electrice, nimeni nu spune - aveti sa ne dati 40 de milioane - au fost inundatiile din 2011, statul roman a construit case de peste 8 mil de euro in RM, acordarea cetateniei costa si ea. Dar e un soi de incorectitudine a politicienilor din RM. Fratilor, hai sa va facem factura! Si nu uitati ca Romania a trecut prin greutati enorme in ultimii ani.



- (Ponta a declarat ca viitorul presedinte trebuie sa fie un om al pacii si linistii) Pace si liniste, ati vazut vreun hot care fura cu zgomot? Cine porneste difuzorul cand iti sparge casa? E visul iliescian. Eu cred ca viitorul presedinte trebuie sa fie intransigent chiar si cu propriul partid. Nu cred ca garantarea linistii e atributul viitorului presedinte ci continuarea procesului de reforma, care nu se poate face in liniste. Uitati-va in parlament. Ce va spune Ponta daca atunci cand se organizeaza alegerile emit si decret pentru organizarea referendumului de reconfirmare a parlamentului unicameral, pentru ca procedurile au fost parcurse? Ca nu e liniste. Nu exclud aceasta posibilitate. La ce s-a ajuns acum depaseste orice imaginatie si dpdv al valorii parlamentului - 588 e un numar mult prea mare.

- (referendumul dupa noul prag?) Nu ma intereseaza, se poate face in primul tur al prezidentialelor.

- (noul referendum ii poate obliga sa ii respecte?) Cred ca de data asta romanii i-ar sanctiona grav. Trebuie avuta in vedere varianta organizarii referendumului cand ei sunt la putere, ca sa ii responsabilizeze.



- (ce se intampla pe dreapta?) Nici Antonescu nu e mai breaz in ceea ce priveste respectarii normelor democratice. Mi-as dori un presedinte din spectrul de dreapta, echilibrul trebuie facut de un presedinte care sa poata utilizand instrumentele constitutionale sa franeze avantul stangii.

- (dvs sunteti pe un trend de crestere, PMP nu) E si dezavantajul de a nu fi inregistrat exista, mai e si dezavantajul ca eu doar am initiat Miscarea Populara, dar nu m-am implicat inca. M-am saturat sa se spuna ca din cauza lui Basescu nu creste nimic. Asa spunea PDL, m-am despartit de ei si uite unde sunt.

- (nu sunteti fericit cu candidatura lui Predoiu?) Nu sunt, il stiu mai bine. E un presedinte care ar da linistea peste tara.

- (se poate imbunatati situatia?) Povestea cu transferurile de voturi... Nu sunt automate, nu se produc. Amintiti-va cand a candidat Petre Roman, a luat 2,8%, i-a spus Mustatea de la Caras Severin ca e mai mare alcoolemia. Nu se fac transferurile astea decat daca, de ex, la PMP ar fi un angajament direct, ar trebui mai multi lideri.

- (economic - s-a scumpit benzina, asa cum ati prezis, desi acciza a fost amanata. Ce impact va avea?) Incepand cu 1 ianuarie s-au introdus vreo 35 de taxe noi, inclusiv modul de recalculare a accizei la combustibil prin schimbarea modului. Au luat 2012, in loc de 1 oct 2013, ceea ce a dat o crestere. Impactul va fi limitat deocamdata, pierderea pe fond va fi in inhibarea consumului. Romania are o mare problema de relansare economica din perspectiva consumului intern, in 2013 nu a existat o crestere ca in 2012.

- (vor creste acciza inainte de europarlamentare?) De aceea m-am bucurat a au amanat-o pana atunci, sper sa nu o mai faca. Nu vor introduce acciza, asta va fi batalia mea, pentru ca e o taxa inutila, care ar frana si mai mult consumul intern. De ce s-o faci? Ca sa cari bani la Dragnea si el sa ii dea la primari?

- Pe 7 decembrie am dat mandat ministrilor Chitoiu si Voinea sa semneze credit cu BEI pentru dezvoltare rurala. Au semnat creditul inainte de Craciun - 110 milioane pentru asigurarea cofinantarii la programul de dezvoltare rurala.

- (pot fi deturnati acesti bani?) Acestia nu, cei de la buget din acciza pe combustibil puteau. BEI are reprezentanta la Bucuresti si toate cheltuielile se verifica.



- (se poate reduce CAS?) Da, cu conditia sa le mearga incasarile. Sunt convins ca se poate face o mai buna colectare, dupa asezarea ANAF se poate produce. E si o schimbare de filosofie - in timpul lui Boc s-a mers pe reducerea statului "gras". Cabinetul Ponta are alta filosofie - si-au pus cat vor sa cheltuiasca, sa dea la baroni si apoi introduc taxe. Fara acciza si fara 35 de taxe guvernul Boc a trecut prin criza, iar ei nu pot trece prin crestere economica fara sa creasca taxele?!

- (sunt costuri de popularitate la USL) Conform casei de sondaje a lui Dancu, in decembrie aveau 51%, au terminat la 41% incredere. Nu merge asa, cum a mers cand Ponta a zis ca a luat masa cu regele Mihai... Ma mir ca dupa vizita la Sarmizegetusa nu a spus ca a luat masa cu Decebal.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 6381 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
51 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Toarasi, fiti VIGI danu LENTI...maie panan 2015 !

Toata chestia ie sa rabdati si sa strigati :

TRAlASCA LUPTA DlNTRE USL !

LA MULTl ANl !

 
 

 
 

Basescu e pe cai ...de lemn

Toti palmasii pe mosiile boierilor basisti si cozile de topor,precum si apartinatorii gangului mafiot basist sa voteze un proiect de lege precum ca eba poate prelua direct functia lui tata de presedinte.
Poate asa tata nu va face puscarie 15-20 ani

Cui prodest???

Degeaba votam noi la referendum ca sa fie mai putini trantori in Parlament, daca acestia nu vor sa tina seama de rezultatele referendumului....

Asa-i AdyCa, subscriu

Nu ar fi fost nici un portocaliu in parlament, DACA marele maestru Boc implementa rezultatele referendumului.

Pana la uram s-a terminat cu bine, cel putin avem o opozitie OPUSA.

a luat-o pe aratura mosierul

desi a luat-o pe aratura a spus 2 lucruri adevarate:
1)se va forma o majoritate in jurul PSD, caz in care trebuie sa va obisnuiti cu ideea ca Ponta va ramane premier pana in 2014
2)pmp nu creste in sondaje, caz in care trebuie sa va obisnuiti cu ideea ca nu va mai reprezentat nimic dupa europarlamentare, cand va veni confirmarea

Dupa cum merg treburile in UE

dupa alegerile europarlamentare stanga si dreapta se vor unii impotriva partidelor anti-europene asa ca nu ar surprinde sa il vedem pe Ponta alaturi de Basescu facand campanie pt. intrarea in zona euro.

Basecu sa plateasca singur referendumul, daca mai

...vrea un referendum.

Noi o sa vedem daca ne ducem la vot, sau ...boicotam.

@mai"curat muredar" !.Cine a generat in anul 2012

......suspenadrea presedeintelui Baseswcu ?
Desigur Voiculescu si Antonescu.
Cinhe l-a platit referendumul, Voiculescu sau Antonescu ?
Raspunde acum,cu mintea ta !

Interlopul Securist decide "Soarta Romaniei" ??

In Republica Securista Interlopa Romania - INTERLOPI SECURISTI decid viitorul Romaniei.

Dar cefacem cu acel referendum cu 300 de INTERLOPI ??

Unicameral = Marea Adunare Nationala.

Cine mai ia in considerare ce declara acest Interlop Securist NU este Roman -este Tradator de Tara cum adovedit-o el in acesti 9 anii.

Pe aceasta cale transmit acestuia cat si familiei lui sa UMBLE ca BANUL pe care la JEFUIT in stilmafiot prin interpusi.

Sa aiba parte cu toti de injustitia pe care a creeat-o , saumble dintr-o celula in alta pana vor fi luati de Elodia....

Era treaz cand a facut aceste declaratii ??

Cand va fi dus la un control medical , acest pericol la Siguranta Nationala ???

Ai vrea sa o decida ciripoiul securist Porumbacu

.....ori asasinul la Panait, Ponta?

Basismul mai nociv ca Nazismul

Nazismul urmarea nimcirea altor popoare pe cand Basismul urmareste distrugerea propriului stat si popor pentru a permanentiza dictatura mafiota basista
Finita la comedia portocalia!

Domnul,"presedinte alles ataca problema Ponta-Tran

transnistria. Domnle Basescu,nu va suparati,dar ati uitat un mic amanunt.Transnistria a fost a Romaniei cam cu doi ani mai mult decat Mongolia.Ea a fost atasata Basarabiei ca sa capete Ucraina sudul Basarabiei,si ca sa existe un nod al discordiei intre vecini. Sa ni se dea Cernauti-ul si Cahul-cetatea alba,si n-au decat transistrenii sa faca ce vor ei.Drepturile minoritarilor ?Simplu,Reciprocitate.

@Ianis,este mai buhait de cat Parazitul Puturos de la Senat??

Dar spune ceva si de Cap De Musca din fruntea Guvernului???destept tare de tot si este si Dottore....foarte "inteligenti"

 
 

Dar Cap de Musca din merita sa fie Primministru???

dar Parazitul Puturos de la Senat merita sa fie Presedinte?????De acesti nenorociti trebuie sa ferim Romania.Sper ca la urmatoarele alegeri sa iasa diaspora la Vot si sa zburam scarbele de usl-isti si niciodata sa mai ajunga la putere.

Basismul mai nociv ca Nazismul pentru romani

Nazismul urmarea nimcirea altor popoare pe cand Basismul urmareste distrugerea propriului stat si popor pentru a permanentiza dictatura mafiota basista
Finita la

Rau da' bun !

Si totusi, in ciuda resentimentelor generale ce si le-a adjudecat Basescu ,in ciuda a tot de ce este acuzat, este un patriot care vrea sa faca ceva in sensul Unirii ! El a batut moneda pe acest domeniu mai abitir decat toti asa ca cel putin , in sensul acesta, merita toare respectele !
Un nou an 2014 care sa va aduca cele mai frumoase impliniri !
La multi (B)Ani !!!

Una este " a bate moneda"....

....cind mai mulkt strici si una e sa faci.....unire! E prea mic la gindire....nu stie despre ce vorbeste! Unirea trebuie facuta de ceio de peste Prut ....nu de noi .....!

Mai Apollo ! Pai ne unim noi cu ei,nu ei cu noi !

.

Nu vad unde este acordul

intre declaratiile d-lui Basescu,ca "Romania va fi in fruntea asigurarii recunoasterii R.Moldova,si unirea unui stat cu altul.Prin ce mijloace intreb eu,basarabeanul Prin inghitire,decret, sau alegeri ? Tot domnul Basescu afirma ca Romania e un stat al Uniunii Europene.Confuzie.Romania e un stat MEMBRU al Uniunii europene,nu o proppietate a UE.

Chiar credeti ca e important ce mai spune acest individ, de-

...spicuiti live dintr-un interviu? Am trecut de la Scanteia la ziare.com. Adica, din lac in put.

 
 

Pe zaaoaiepunct, iti postezi tu prostiile.

Ce te-ai face fara "zaoaiecom " ?

Raspandacii sunt buimaci

Nu sunt in stare sa formuleze nimic coherent pana la acest moment, dupa ce s-a schimbat contextul de postari.

Ei nu mai inteleg nimic-nimic: nici demonstratii "de amploare", nici dizolvarea parlamentului, nici demisia premierului!?

Noul ordin - COABITARE i-a zapacit.

Chiar e foarte important. E "seful statului" si nu un repetent

.

Imi e scarba de mincinosul comunist

De la Cotroceni.Orice ar spune! Sa se ia de mana cu Putin, fiindca au facut aceeasi scoala comunista!

 

Da ai dreptate

Te referi la Capul De Musca din guvern care este foarte bun prieten nu numai cu Rusalaii ci si cu Chinezii..

 

Dupa argumente si vocabular

cred ca aveti onoare sa faceti parte din opozitie.Cu asemenea motivatie,precis ca veti lua puterea....la sf asteapta.

treci mai intai pe la fratii Cioaba,ca aia sunt de teapa ta.

cred ca si tu esti frate cu ei,dar ai fost dat spre adoptie.

 
 

 

Auzi, Basescule !

Timp de 9 ani nu ai facut mare lucru ca Presedinte si acum vrei sa le faci pe toate ? Nu te mai credem.
Este jenant ca ai ajuns sa te plangi la Merkel si la UE ( prin europarlamentarii pd-ului ), practic ai ajuns sa ne torni cum ai invatat in calitate de colaborator cu securitatea.Speram sa-ti termini mandatul mult mai devreme de 21.12.2014

 

Gogule

In legatura cu Referendumul - nu mai bine vorbeai cu PDL-ul acu' 2 ani, cand avea majoritate si te asculta orbeste, sa faca o lege in parlament ca in baza referendumului sa se treaca la 300 de insi cu una sau doua camere? Si acum am fi avut 300, nu 588?

 

Basescu este mistificator, mitoman

In vremea cand era "solidar" cu PDL-ul, nu a presat pe Boc sa implementeze Referendumul. Ei stiau ca daca implementau referendumul nu ar mai fi capatat un loc in parlament la alegerile care urmau (decembrie 2012).
La fel este cu realipirea Basarabiei (vad aplaudaci basisti, cum ca reunirea este adusa de TB):
Procesul a fost declansat prin aranjamentul retragerii trupelor sovietice (1958), eliberarea detinutilor politici, dar mai ales prin declaratia din Aprilie 1964 - de catre un om curajos care si-a deposit conditia. Acest fapt,e la care se adauga publicarea Notelor lui Marx despre Romani, a scos din minti Politburoul sovietic. Acel om curajos, numit pe buna dreptate "vulpea din Carpati" a fost Gh. Gheorghiu-Dej. Asa, s-a deschis printr-o deschidere politica un proiect academic - restabilirea adevarului privind etnicitatea (stiintifica, daca este permis atributul) locuitorilor majoritari din RSSMoldoveneasca; in mod implicit si adevarul despre limba moldoveneasca. Aceste proiecte duse la bun sfarsit la nivel academic au dus la "trezierea" si afirmarea intelighentiei moldovenesti in perioada glosnosti-ului gorbaciovist.
Reunirea cu Basarabia, a inceput de mult, se vede b ine, se desfasoara cu viteze mai mari sau mai mici: Se va face pe nesimtite prin actiuni guvernamentale si neguvernamentale de fiecare zi. Intr-o zi, cineva va "taia panglica" Re-Unireii; poate chiar Basescu. Asta nu insemna ca el va avea vreun merit in afara unuia la nivel ordinar. Va fi o coincidenta ca el se afla la timona “titanicului" Cotroceni.

Daca accepta referendumul,

pdlul lui nu intra in parlament.L-au informat ascultatorii de la sri.Ramanea Nutzy fara sa se aleaga.Ca doar nu credeti ca au ales-o taranii aia din Ion Creanga.Avea dreptate Stalin nu conteaza cine voteaza ci cine numara.Are cineva curajul sa puna pariu cu mine pe 100.000 de dolari ca daca numar voturile bucata cu bucata rezultatul este altul.

Personajul din fotografie....

....are idei putine si fixe!

 

PACALIREA ROMANILOR!

Pentru ce sa faca un referendum care nu este obligatoriu a fi pus in practica din secunda doi, dupa vot? Domnul Presedinte doreste sa creasca mai mult ca alcoolemia, in 2014! Orgoliul Domniei Sale este sa depaseasca votul dat PDL-ului cu "Hoover" la conducere! Atat! Nu va face decat sa ne povesteasca despre justitie si Romania intreaga, in tot anul ce urmeaza! In 2014, grija pentru ce se va scrie in cartea de istorie la numele Traian Basescu, il mai preocupa si procentul cu care a iesit de la Cotroceni! In rest, va impusca orice pasare ivita de pe plaiul haitei lui Sirbu, trimisa la timp pentru a nu-l lasa fara gloante in ochii romanilor! Pacat! Romanii au nevoie de mai mult decat de vorbe repetate inutil, Domnule Presedinte! P.S. Ultima mea curiozitate in ceea ce-l priveste este numele alesului Domniei Sale! Chiar sunt curios pe cine va convinge s intre in arena?!

 

ROSIA MONTANA SI GAZELE

de sist vor face politica anului 2014! Romanii ce-si vor lua patria in maini vor face politica anului 2014! Abia cand se vor trezi cu taranii la Bucale isi vor da seama ca timpul SISTEMULUI haitelor salivoase s-a incheiat! Restul sunt povesti! Ce ni se vor servi foarte des de Domnul Presedinte!

 

Ponta, Bäsescu, Dragne ,Antonescu,si restul, ...etc...

TOTI HOTI .toti o apa si un pämant.
Cine vrea gaze si aur a pierdut.
Romania va fi in mäna Romanilor adevarati...va apare
mai multi "Pungeni" anul acesta.

Pt site-ul ziare com,,,,,,,,

Domnilor comentatori ( tentative de ziaristi ) si domnilor administratori ai site-ului, nu-l mai ridicati in slavi pe Basescu ! A-ti afisat omaginea in discursul pe care l-a sustinut la tv in mod repetat de parca lumea nul-l cunoaste.....luati-l acasa si puneti-l la voi pe pereti......... ca majoritatea populatiei nu-l mai suporta, ca dealtfel nici pe voi!!

 

Tu esti majoritatea, unul din cei 4 milioane?

Din care se mai scad mort-tii lu' Dragnea? Dar de celelalte 12 milioane ce zici? Ca eu fac parte din acei 12 milioane, respectiv aia 5 milioane care l-au ales si suntem alaturi de presedintele nostru. De cand minoritatea se numeste majoritate?
Ori esti un pacalit de antene, ori esti un hot din USL. Alta categorie nu exista! Ori fraieri, ori profitori, si pentru ambele categorii, are Basescu ac de cojocul vostru.

Dupa vizita marinelului ajuns Imperateur

la CSM lucrurile cu independenta justitiei,asa cum am prevazut,sunt clare.Justitia romaneasca este independenta fata de oricine in afara de Maria Sa.A spus-o cu guritza-i aurita sa intre bine vulgului sub freza.Marinarul smecheras din port a ajuns cu ajutorul sistemului securist intarit la maximum sa devina ce nu a reusit nici pingilica.Macar ala era responsabil,desi securistii din marea adunare nationala il propuneau si se rugau de el sa-l numeasca presedinte pe viata,el a refuzat macar declarativ.
Dupa ce se intampla in viata mea nu mai calc pe la o sectie de votare.Doar daca candideaza Fane Babanu.Este limpede ca oricine ajunge presedinte,preia tot aparatul securistic care se pune imediat la dispozitie si devine in 3 luni un fel de Moubutto Secucu Ture.Adica in traducere suna cam asa,la ordinul lui Moubutto ne ia secu la ture.Este explicabil de ce bugetul sri e mai mare decat cel alocat institutiei similare din Anglia.Arabii,turcaletii si chinezii fac tot felul de afaceri necurate,se umplu de bani din Romania ,nu platesc nici un leu impozite,pe care-i scot ilegal din tara si tot aparatul asta securistic se ocupa de inregistrat tot pe romani sa vada daca omul de afaceri,deputatul,senatorul,judecatorul,etc a cumparat amantei ciorapi si chilotzi tanga.
Nu merita sa ne ducem la votare ci ar trebui sa facem presiuni sa nu se mai cheltuie banii inutil.Macar ar trebui dat foc Cotroceniului ca am impresia ca acolo s-a instalat un virus periculos.Cum ajunge unul presedinte e infestat imediat.

 

"Nu exclud un nou referendum pentru unicameral "

Basescule tin doar sa-ti spun un lucru dupa ce am stat ore la sir undeva prin lume sa te votez"Esti un mare N.e.m.e.r.n.i.c MinciNos'Cine te mai crede de ce nu ai pus in aplicare imediata vointa poporului???Cine te-a impiedicat banda de hoti din PDL dupa care a venit din nou cunoscuta banda de hoti din USL. traiasca Anonymus daca var lua gatul la toti poporul flamand si satul de minciuni.

 

Hotii sun peste tot!

Capitalism = Genocid

@ brumburak

si Comunism inseamna si mai mult Genocid. Aici vorbim despre Oamenii care ne conduc si ne mint de ani de zile dupa care vin iar cu aceiasi placa si vor sa fim iar Oi credule si sa zicem ce baiat bun e asta.Base o sti pe asta care e valabila tuturor politicieniilor Iesi afar J.a.v.r.a. Ordi.nara.

Mincinos esti matale.

Sau dezinformat. Pacat ca mai esti si dus din tara, si tot cazi in capcane din nestiinta. Ia arhiva ziare com si ai sa vezi ca inca din 2009 Basescu a dat drumul la proiectul de Constitutie cu 300 de insi, fara niciun fel de imunitate, cu posibilitatea confiscarii averii in caz de delicte, cu deficit bugetar bine stabilit, pentru a nu mai permite dezmatul bugetar a la Tariceanu. Ai sa vezi ca in 2010 Boc l-a promovat in Parlament si acolo a ramas. Ai sa vezi mai departe protestele vehemente ale opozitiei USL (cei mai vocali, Ponta si puscariasul Nastase, pe atunci deputat): romanii mor de foame cu pensii taiate (minciuna, dar a prins la prostime!) si salarii taiate si lui Boc ii arde de Constitutie! N-am acum rabdare sa caut link-uri, dar daca ma enervezi, o fac!

P.S. Se vede ca nu cunosti Constitutia Romaniei, care spune clar ca nu se pot face modificari in legea fundamentala, fara acordul a trei sferturi din parlamentari. Cand a avut PDL 70% in Parlament? Acuma are USL-ul, dar vrea tot 600 de parlamentari sa avem, 300 doar deputati, restul pana la 600 senatori. Esti de acord? Plus alte tampenii, gen superimunitate pentru alesi si alte bazaconii.


Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor