Codul lui Basescu

Vineri, 25 Martie 2011, ora 20:03

   

Codul lui Basescu
Cine a ascultat cu atentie interviul acordat miercuri seara de presedintele Basescu unui cunoscut post de televiziune a putut afla adevaruri cam cifrate, peste care altfel trecem cu usurinta, sau chiar le ignoram.

Printre ele, descoperim ca fregata "Regele Ferdinand", unul din bastioanele de ultima ora ale marinei noastre militare, achizitionata acum cativa ani anume ca sa nimicim flota dusmana - daca e cazul -, nu face fata decat daca dusmanul se prezinta neinarmat, iar noi nu dorim sa-l nimicim, ci sa-l perchezitionam.

Rolul nostru de SPP al NATO

E cazul sa facem apel la memorie. Achizitionarea celor doua fregate, cumparate de la englezi ca fier vechi si vandute noua ca un fel de ultimul racnet al modei, a facut valuri la timpul sau.

Unii s-au bucurat ca ne inzestram armata, altii s-au intrebat la ce ne trebuie fregatele si, desigur, cei mai multi s-au repezit la dictionarul explicativ, ca sa afle despre ce este vorba.

S-au lamurit ca fregata este un "vas de razboi cu trei catarge, dotat cu numeroase tunuri, instalate pe ambele borduri si destinat serviciilor de protectie si paza".

Asta era, deci. Rolul nostru in cadrul NATO, functia noastra politica si militara in cadrul organizatiei, a fost harazita sa fim nici mai mult nici mai putin, decat un simplu SPP pe mare.

Hop si noi, la programul "rabla" al altora

Opinia publica a bagat de seama la timpul sau cat de mare e cheltuiala si, observand ca statul nu mai poate mari pensile si salariile (pe atunci, se mareau, nu se micsorau) intreba retoric la ce ne trebuie niste fregate scumpe, care pareau valorificate in cadrul programului "rabla" din Marea Britanie.

Ba chiar unii ziaristi, bagandu-si nasul printre hartii clasificate, au incercat sa dezvaluiasca firul ascuns al comisioanelor, totdeauna prezente si clasificate, cand e vorba de fier vechi.

Replica guvernului de atunci a fost darza: trebuie sa echipam armata la standardele NATO, daca vrem sa stam cu fruntea sus in fata dusmanului (deocamdata invizibil) si sa luptam cot la cot, langa ceilalti membri ai organizatiei.

Chiar daca navele erau vechi, s-a prevazut ca tot englezii sa le echipeze pe banii nostri cu tot ce trebuie, pentru ca dusmanul sa tremure, atunci cand observa cu binoclul fregatele noastre in zare.

Patrulam, veghem si luptam neinarmati

Iata insa ca interviul presedintelui ne readuce la realitate. Nici un proiectil nu va fi tras de pe fregata, care nu a plecat la razboi. A plecat, asa cum spune si definitia din DEX, pentru o actiune de protectie si paza, sau cum zice presedintele, si mai exhaustiv, "intr-o misiune pe mare".

Pe scurt, citind printre randuri interviul presedintelui, devine foarte clara misiunea noastra in cadrul NATO: patrulam si veghem, ca sa nu se spuna ca stam.

De altfel, am fi putut foarte bine sa si stam. Occidentul are din ce in ce mai putin timp pentru noi. Ba chiar, as zice ca iesirea presedintelui Basescu la TV n-a fost niciodata asa de scufundata in tacere ca acum. Am gasit o referire vaga in ziarul "Le Figaro" alta, si mai vaga, in rusescul "Novosti", plus cateva aluzii prin presa electronica. Mai mult, n-am gasit.

Sinceritatea presedintelui frustrat

Chiar interviul domnului Basescu lasa sa se inteleaga cam cum ne trateaza aliatii occidentali. Citez: "Informatiile pe care le primim sunt cele publice. Romania nu este informata despre ceea ce fac cele trei tari. Este o alianta care s-a constituit si opereaza independent de NATO".

"Informatiile pe care le primim sunt cele publice", inseamna ca Guvernul, Presedintia si, pana la urma, Romania afla de la televizor ce se intampla in lume si care ii este soarta.

Sinceritatea presedintelui ma copleseste, dar o asemenea situatie, chiar si recunoscuta, nu pare sa faca cinste intregii noastre clase politice.

Nu cred ca vom intra in istorie cu indrazneata noastra fapta de arme savarsita patruland spatiul mediteranian, pentru a-i pazi vitejeste pe aliatii nostri de inamicul cu care se lupta ei.

In orice caz, Mihai Viteazul si Stefan cel Mare n-au intrat in istorie cu explicatia ca, din cand in cand, ii perchezitionau pe turci.
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 5044 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
Comentarii
Utilizator sters
Regele Ferdinand / HMS Coventry
Name: HMS Coventry
Operator: Royal Navy
Builder: Swan Hunter
Laid down: 29 March 1984
Launched: 8 April 1986
Commissioned: 14 October 1988
Decommissioned: 17 January 2002
Fate: Sold to Romania on 14 January 2003
General characteristics
Displacement: 4,800 tons
Length: 146.5 m (480 ft)
Beam: 14.8 m (48 ft)
Draught: 6.4 m (21 ft)
Propulsion: 2-shaft COGOG
2 × Rolls-Royce Olympus TM3B high-speed gas turbines (54,000 shp / 40 MW)
2 × Rolls-Royce Tyne RM1C cruise gas turbines (9,700 shp / 7.2 MW)
Speed: 18 knots (33.3 km/h) cruise
30 knots (56 km/h) full
Range: 8,000 nm (16,000 km)
Complement: 273
Armament: 2 × 6 GWS25 Sea Wolf SAM launchers
4 × 1 Exocet SSM launchers
2 × Twin 30 mm AA guns
2 × 20 mm GAM-BO1 guns
4 × 7.62 mm GPMGs
Aircraft carried: 2 × Lynx MK 8 helicopters
...............................................
Name: Regele Ferdinand
Namesake: King Ferdinand of Romania
Laid down: 29 March 1984
Launched: 8 April 1986
Acquired: 14 January 2003
Commissioned: 9 September 2004
Fate: in service
General characteristics
Class and type: Type 22 frigate
Displacement: 5,300 tons
Length: 148.1 m
Beam: 14.8 m
Draught: 6.4 m
Propulsion: 4X Rolls Royce gas turbine engines
Speed: 18 knots (33 km/h) cruise
30 knots (56 km/h) sprint
Range: 4500nm
Complement: 250
Armament: 76/62 Oto Melara Super-Rapid gun
Aircraft carried: IAR-330 Puma Naval
lia_stoenescu
rank 5
Noi, cu muschii de otel,
Vom culege musetel.
Utilizator sters
Pai de ce le-am achizitionat ?? Sa le facem pe plac ??
Asa era si cu acele avioane care trebuia duse la FIER VECHI ...
Cine a DISTRUS ARMATA ROMANIEI ??
Tot CLANURILE INTERLOPE POLITICE care se perinda de 21 de ani la conducerea acestui POPOR sub diferite denumiri si coaliti...
Cls. POLITICA din Romania -in momentul de fata este de NE-NTRECUT la JAFURILE si INGINERIILE FINANCIARE cu acte normative...aici nici o tara nu ne poate depasi , nu mai spun de MAFIA INTERLOPA ...mai ales ca INTERLOPUL SECURIST de la Cotroceni sa inrudit indirect cu BERCEA MONDIAL...
Ce frate de presedinte a botezat nepoata unui INTERLOP ?? si noi nu stim...
Ce DOAMNA de PRESEDINTE este imbracata in PORTUL TIGANESC ??si noi nu stim ....

Toate cele enumerate sunt OBICEIURI SECURISTE INTERLOPE mostenite de acest PERICOL NATIONAL si INTERNATIONAL.....
Utilizator sters
tov kiatra, cine a dat o caruta de bani pe acerste 2 fregate?
acum sa te vad daca treci clasa...
Utilizator sters
@ crin-geoana - Sincer nu ma intereseaza ....
Toata clasa INPOLITICA am spus care se perinda de 21 de ani la putere sub diferite denumiri si coaliti ,este vinovata .
Am spus ca sunt apolitic....
Utilizator sters
da kiatra, tu esti foarte "apolitic", singura ta tema este jos basescu/jos pdl, dar tu in capul tau chiar crezi ca esti apolitic;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
treci te rog pe la un dr, asa, un control de rutina...
sanatate, ca in rest le ai pe toate!
Utilizator sters
Escadra turca intra in Egeea !
Priviti clipul de pe ziarele turcesti. Turcii trec cu steagul rosu cu semiluna printre insulile grecesti sfidindu-i. Si au si de ce.Cinci fregate ,doua distrugatoare,floarea Marinei de Razboi turcesti pleaca sa lupte pentru NATO. Mai mult decit Spania si Italia la un loc. Unde este flota Greciei ? Dar cea a Rominiei ? Cumva prin buzunarile afaceristilor din guvern ?
ETC
rank 1
Basescu nu este decat un ihtiozaur trist din galeria sinistra de dinozauri a istoriei ce si-au pus solzii la bataie pentru "cladirea" democratiei originale (horribile dictu)
Halucinatiile sarpelui il lasa rece si pe cel mai neexperimentat comentator/observator politic.

Descurajant este ca mai tot spectrul politic romanesc e sufocat de astfel de specimene: iguanodonti, stegozauri sau tiranozauri.
Ghilotina
rank 5
Domnule Moldovan -- cam cu cat a luat teapa Romania cu cele 2 bampoare ?
Ca parca 2 erau .
Cat costa o fregata d'asta noua si cat am dat noi pe asta veche .
Ca sa realizam teapa .

Pe de alta parte : saracu' Gadaffi .... i se intorc in mecla toate fitzele lui cu cortul , cu armata de femei , tot .
Am auzit ca Berlusconi i-a pupat mana . Asa-i ?
Na , ca Sarkozy are alte apucaturi . Nimicul vrea sa ramana in istorie .

La cata desfasurare de forte e acum in Mediterana , au inceput seicii sa tremure , dictaturile traditionale sa dea inapoi . Pana si Siria si Iordania si toate miscarile prefera sa-i cumpere pe manifestanti decat sa se opuna revendicarilor .
Sunt curios cum va reactiona Franta sau America la niste revendicari populare .

Dl Pitigoi a observat el ceva . De-aia mie imi place de dansul . Ca le vede .
Presedintele a fost inghesuit de Striblea . De fo 3-4 ori cam tare . A iesit , dar i-a placut pt ca a vazut o rautate jurnalistica necesara si nu o rautate gratuita (ca a lu musiu asta de la Kiatra) . De-aia l-a mai si invitat .
josprostia
rank 5
‘’ Chiar interviul domnului Basescu lasa sa se inteleaga cam cum ne trateaza aliatii occidentali.’’
De ce nu intelege dl Pitigoi ca noi suntem partener doar in NATO, nu si al aliantei ad-hoc SUA-Franta, care a deschis focul in Libia. Din aceasta alianta nu facem parte si de aceea aceste doua tari nu sunt obligate sa ne dea raportul noua sau altor tari asupra actiunilor lor. Situatia s-a schimbat cand comandamentul a revenit la NATO, acum suntem si noi parte ca tara cu drept egal de a fi informati asupra planurilor aliantei.
Utilizator sters
Dle Victor Pitigoi
Sunteti acelasi care ati comentat pe ziare.com impreuna cu noi?. Sunt nedumerit pentru ca constat o diferenta mare de exprimare.Daca vreti raspundeti-mi pe mesajele mele. Va multumesc si daca sunteti acelasi personaj va zic la multi ani si multa sanatate.
Utilizator sters
ROMANIA A"LUAT TEAPA"CU CELE DOUA FREGATE IN REGIMUL BASESCU TRAIAN.SCANDALUL FREGATELOR.
Iunie 2006.La vremea respectiva tranzactia dubioasă a fregatelor era analizată si in presa britanică. Fregatele Regele Ferdinand si Regina Maria, construite acum 15 ani, au fost cumpărate de firma BAE de la statul britanic cu 200.000 de lire, modernizate si apoi revandute Romaniei cu 116 milioane de lire.Cotidianul The Guardian, care a investigat cazul timp de un an si jumătate, a anuntat că Barry George si sotia sa de origine romană au fost elibetati din arest.(SECURISTII LUI PLESITA SI AI LUI BASESCU TRAIAN!) Din locuinta lor au fost confiscate documente si 20.000 de lire sterline. Barry George, care a lucrat in numele firmei de armament BAE, este cercetat pentru că ar fi dat 6 milioane de lire sterline mită unui politician din Romania, pentru contractul de vanzare a fregatelor.William Bach, ministrul britanic de la acea vreme, insărcinat cu vanzarea de armament, a refuzat să comenteze acuzatiile.
Singurele persoane cercetate au fost sotii Barry si Georgiana George, agentii BAE. Politistii au primit ordin să confiste orice sumă de bani găsită in apartamentul acestora, din Chelsea, bănuiti că ar fi rulat milioane de lire sterline.
Sym Taylor, inalt responsabil din ministerul britanic al apărării, cel care a negociat contractul de vanzare a fregatelor in numele guvernului de la Londra, a declarat pentru The Guardian că nu a stiut că BAE a plătit comisioane pentru a vinde navele.
Anchetatorii anti-coruptie din Marea Britanie au stabilit ca tranzactia dintre ministerul britanic al apărării si autoritătile de la Bucuresti, realizat prin intermediul firmei BAE,nu a fost corect incheiat.Coruptia securistilor din Romania regimuluii Basescu Traiasn compromitea guvernul britanic.(sursa wordpress.com)

Si mai mult, chiar pe ziare.com

http://www.ziare.com/ioan-mircea-pascu/biografie#Scandalul_fregatelor
Andradda
rank 5
@ulivia - ca de obicei, minti cu nerusinare!
Fregatele au fost cumparate de Adrian Nastase in anul 2003 si nu au absolut nicio legatura cu Basescu.

Adresa ta de "wordpres" nu poate fi considerata o sursa pt ca este o simpla adresa general unde opricine doreste isi poate face un blog.

Iar la adresa data de tine din "ziare.com" iata ce apare:
"Afacerea fregatelor "Regele Ferdinand" si "Regina Maria" a fost incheiata in primavara anului 2003, intre guvernul Marii Britanii si cel al Romaniei, in perioada cand Ioan Mircea Pascu era ministru al Apararii. (Adrian Nastase premier)"

Se pare ca SRS v-a instruit bine dar tot degeaba. NU prea va duce capul!
ovidiu_r55
rank 1
Miniciuna si propaganda PDL-ista,tocmai pentru ca Basescu Traian este implicat in coruptia achizitionarii fregatelor.
Fregatele "Regele Ferdinand" si "Regina Maria" au fost achizitionate de statul roman in 2004, in baza unui acord incheiat in 2002 intre ministerele Apărării din Romania si Marea Britanie. La acel moment, fregatele aveau o vechime de 15 si, respectiv, 16 ani si fuseseră scoase din uz de Armata Regală Britanică.

Afacerea s-a derulat prin compania BAE Systems care, potrivit acordului de achizitie, a realizat o primă etapă de modernizare a celor două nave militare, mai exact aducerea la 80% din cerintele operationale maxime pentru una dintre fregate si la 60% pentru cea de-a doua.

Cert este faptul că, in final, pentru cele două fregate, statul roman a plătit către BAE System suma de 116 milioane de lire sterline.

Ancheta anticoruptie, oprită din motive de securitate

La doi ani după ce fregatele au ajuns in Romania, BAE Systems a intrat in atentia Oficiului antifraudă din Marea Britanie, compania fiind suspectată că ar fi plătit comisioane ilegale unor oficiali guvernamentali din mai multe tări, inclusiv din Romania, in scopul incheierii de contracte.

Ancheta procurorilor britanici viza, printre altele, un presupus comision de aproximativ 7 milioane de lire sterline pe care BAE l-ar fi plătit unor demnitari romani in afacerea fregatelor.

Cateva luni mai tarziu, ancheta in cazul BAE a fost oprită de guvernul de la Londra, pe motiv că ar dăuna securitătii na tionale.
(motivul real,inceperea monitorizarii coruptiei proaspatului regim Basescu traian)
Procurorii anticoruptie din Romania au demarat si ei o investigatie cu privire la afacerea fregatelor, dar, in cele din urmă,in 2006,(IN REGIMUL CORUPT BASESCU TRAIAN) dosarul a fost clasat.

Sursa EVZ:

http://www.evz.ro/detalii/stiri/ce-valuri-face-fregata-care-pleaca-la-razboi-924844.html
ovidiu_r55
rank 1
Banii i-a dat ,
..Basescu Traian si complicii lui printre care si progenitura secuerista Mihai Razvan Ugureanu,Melescanu, securistul UNOR-ist si alti securisti care si-n prezent sunt alaturi de Basescu Traian.
cOMISIOANELE CINE LE-A IMPARTIT?GHICI.
Andradda
rank 5
ovidiu 55 (sau aceeasi ulivie) degeaba o tot suciti si rasuciti!
Fregatele au fost cumparate prin mituire de Nastase pe cand acesta era premierul Romaniei. Asta e clar ca Amin in biserica!.
S-a demarat o ancheta in Londra dar a fost blocata pt ca s-a ajuns la nivele prea inalte de coruptie.
Romanii la randul lor au fost nevoiti sa blocheze ancheta din moment ce de la Londra li s-a interzis practic accesul la absolut orice document legat de acea afacere!

O tot dati intr-una cu Basescu si mai si puneti in articolele citate pasaje de la voi din burta, sa dea bine la Postacime!

In 2006 premierul era Tariceanu iar justitia era condusa de Barbulescu si de Voicu, de Costiniu si de Jipa!

Saui vreti sa spuneti ca Basescu a intervenit in justitie in favoarea lui Bombonel?
O gogomanie mai mare si mai nerusinata chiar n-ati gasit? :)
Utilizator sters
" Noua Ordine Mondiala strivește România! "
Noua Ordine Mondiala are fanii sai in Romania. Oameni care nu se sfiesc sa-si publice programul, ca pe o palma in obrazul romanului obidit si adus la disperare de o guvernare incompetenta! Cititi urmatorul articol:
Secolul 21 va distruge tot ce a creat secolul 20.
Pensie de stat? Ha! Ajutor social? Haha! Concediu si ziua de lucru de 8 ore? Hahahaha…Asta veți primi in cațiva ani, daca o sa va cereți “drepturile". Singurul drept pe care il veți avea, va fi sa va vindeți munca. Daca găsiți pe cineva s-o cumpere. Pentru ca numărul șomerilor va fi mult mai mare, decat vor mai putea angaja patronii. De ce? Simplu: pentru ca nu mai sunt bani. De fapt, si mai grav: nu mai sunt resursele care stăteau in spatele banilor.Analiștii impart criza globala in “feliuțe": criza financiara, criza pensiilor, criza alimentara, criza petrolului, criza suprapopulării… De fapt exista o singura criza enorma si ea se numește așa: ați consumat fără număr. Acum v-a venit nota de plata!
Care e nota de plata?
Miliarde de oameni rămași fără pensii de stat. Sute de milioane concediați. Un dezastru global. Si pur si simplu nu exista scăpare. Știu ca oamenii ar vrea ca, prin magie, sa vina vreun lider epocal, sa le spună: nu trebuie sa mai faceți sacrificii ca sa ieșiți din criza. Va dau eu paine si peste, la infinit, fără sa mai munciți. Cei flămanzi se vor satura si cei blanzi vor moșteni pămantul. Si toate astea, fără sa cresc datoria externa si deficitul bugetar!Imi pare rău sa va trezesc, dar Isus nu e disponibil sa conducă guvernul. Nici Moș Crăciun. Disponibili sunt doar oameni ca Angela Merkel, care i-a anunțat anul trecut pe germani ca trebuie sa facă cea mai dura reforma din istoria tarii, si ca zeci de mii de bugetari vor fi concediați. In ultimii ani, am trăit peste posibilitățile noastre, le-a zis doamna Merkel.Imi vine sa rad cand ii aud pe comuniști smiorcăindu-se: pai ce, ne intoarcem la secolul 19? O, nu! Va fi mult mai rău ca in secolul 19, vă asigur! In secolul 19 nu se băteau 7 miliarde de oameni pe resursele unei planete epuizate.
Noua Ordine Mondiala strivește Romania socialista sub senile.După articolul Romania socialista a murit sub ochii voștri, cațiva cititori mi-au scris pe Capitalism pe paine, ca socialismul romanesc e incă foarte solid si ca nu e clintit de noul Cod al Muncii:
“plata nemuncii se face in continuare? Contribuțiile la invățămant si sănătate sunt in continuare obligatorii? (Ba s-a băgat si coplata intre timp, dar numai pentru cei care oricum contribuiau, normal). Investițiile publice se fac in continuare cu dedicație? Populația rurala (50% din tara) continua sa fie scutita de orice fel de impozite si sa trăiască in afara circuitului fiscal al statului roman?" .................
.........
mai multe pe :
http://newsro123.blogspot.com/2011/03/noua-ordine-mondiala-striveste-romania.html
Utilizator sters
Domnilor !
Codul lui Basescu este ...Numarul de cod a depunerilor in conturile Elvetiene,Luxemburgheze din BAHAMAS si incepe cu EBAxxxPDxxx2012. Pe acest presedinte nu la interesat niciodata cum traieste rominul.A facut avere ca securist,a vindut flota,a spaguit ca Ministru la Transporturi,a furat ca Primar si astazi se afle in fruntea Hotilor din Guvern.Este Regele Vamilor interna si de la frontiere,lui i se da PARTEA LEULUI din toate Smenariile cu Asfaltangii si energetica.
Atunci de ce mai cautati CODU ? Il are tatuat sub brat ? Il are Udrea tatuat ? Oricum,cind va cadea,totul se va prabusi, prafu si pulberea se va alege din Basescu si familia lui PDL-ista ! Asa sa dea Dumnezeu !
Ghilotina
rank 5
Moldovene , la postarea asta esti in plus .
Penibil .
Cu citate recitate din Manualul de instructiuni al antenarului loial si supus .

Te-ai facut de ras cu atat de putin ...
Asa sa-ti ajute Dumnezeu .
Y.O
rank 5
KIATRA,inceputul distrugerii Romaniei l-a facut asa-zisa Revolutie din 1989...
apoi,rind pe rind,au participat la asta toate guvernele pe care le-am avut...vazind ca nu li se intimpla nimic,au prins curaj!Acum e prea tirziu pt ceva bun,indiferent cine vine la putere va face acelasi lucru,clasa politica este total compromisa iar poporul...total indiferent.
Utilizator sters
@ Y.O
In totalitate sunt deacord...

Noi trebuie sa "PLANTAM" - MENTALITATE - ca sa nu mai facem INGINERII FINANCIARE cu exportul de MENTALITATE...
Sunt convins 100% ca si la acest capitol sar gasi INGINERII FINANCIARE numai sa se fure banul public...
niculaeda
rank 5
@Kiatra-Neamt
- intreaba-l pe nastase !!!
Utilizator sters
CODUL LUI BASESCU ESTE CODUL INFRACTORILOR CORUPTI IZOLATI INTERNATIONAL.
1.In NATO a fost primita Romania ,nu Basescu Traian, dar pentru ca Basescu Traian si regimul sau mafiot de traficanti de arme pentru terorismul international NU PREZINTA GARANTII conforme Tratatului de aderare la NATO, in acest moment Basescu Traian si acolitii lui in frunte cu un impostor general cu trei stele,Oprea Gabriel, nu sunt nici macar SPP -istii NATO ci cel mult gonoierii NATO,pentru ca strang pentru ei gonoaile celorlate armete membre NATO.

2.In lupta impotriva terorismului international rigoarea NATO nu poate admite prezenta unor complici, deja doveti, la terorism international. Tacerea lui Basescu Traian si ai acolitilor lui din PDL-UDREA -BOC dar si din falsul pluralism politica fata de aceste grave acuzatii este la randul ei acuzatoare si dovedeste vinovatia clara a celui acuzat.
Conform unui principiu de drept roman(latin) tacerea acuza si autoacuza.
Comentariu inadecvat
Comentariu inadecvat
Utilizator sters
ANDRADA VIOLENTA COMENTARIILOR TALE ARATA CA NERUSINAREA ESTE LA TINE ,
De ce ai atacat cu atata nerusinare si violenta tipica politiei politice PDL-iste, omniprezenta pe ziare.com?Pentru ca va infUriat pasajul din comenatariul meu care spune ca toata coruptia de la cumparara fregatelor IN 2004,a fost printre primele momente ale inceperii monitorizarii internationale a coruptului Basescu Traian.Punct.
parerea
rank 5
DOMNULUI PITIGOI,
Poate-l intrebati pe Ilici, ca pe Brucan nu mai puteti, Roman si Nastase de rodul negocierilor cu sortuletele fratesti? P.S. Fiti sigur ca nu stiu nici celelalte state ce fac "sefii" alb-ros-albastri! La aceasta ora, intregul mapamod, asista LIVE, la IRELEVANTA statelor nationale si a popoarelor, in fata unei gasti de AVENTURIERI CRIMINALI! Adevarul? Nu stiu cum sa se fereasca de viteza Chinei! Asa ca, pe unde pot si ei, ii mai fura o resursa din drum! Chiar daca acest lucru il numesc "protejarea populatiei" libiene! Nu observati ca nici macar cuvantul "popor" nu-l mai au in vocabular? Haideti sa haidem, d-le Pitigoi! Ii intereseaza crearea pietei Middle-East si atat! Anuntati-ma cand vor interveni sa salveze "populatia palestiniana"?
darnic00
rank 5
Domnule Pitigoi
Remarci dumneata, corect dealtfel, ca noi nu prea contam in razboaiele astea moderne. Nu prea avem armament, nu prea avem credibilitate si ne uitam si noi la CNN ca sa nu fim chiar straini de ce se mai intampla in lume. Corect. Dar poate ne spuneti dumneavoastra cand a fost Romania o mare putere militara, ca eu nu imi amintesc acele vrenuri. Aaaa, ziceai dumneata ceva de Stefan si Mihai. Domnule Pitigoi, Stefan si Mihai si-au aparat tara, nu au aparat sau atacat alte tari. In toata Istoria noastra aia glorioasa, Armata Romana a trecut doar de cateva ori frontierele Romaniei, si atunci pentru foarte scurt timp si de regula in alianta cu alte armate. Asa ca pretentia dumneavoastra ca Romania sa fie vioara I in nu-stiu-ce batalii care pana la urma nu ne prea privesc in mod direct mi se pare cam deplasata.
m.omiduta
rank 5
@darnic00: Stefan siMihai?! Eii, aicea te inseli!
Daca vei reveni la istorie, vei observa ca Stefan si Mihai nu doar s-au aparat. Stefan cel Mare a dus lupte de cucerire, a intrat in Ardeal, in Tara Romaneasca si chiar in Polonia, iar Unirea lui Mihai Viteazu este celebra, a fost o lupta de cucerire a celoralte doua state romanesti; Transilvania si Moldova.
darnic00
rank 5
m.omiduta
Dreptate ai, dar asta nu schimba prea mult cele spuse de mine in precedenta postare. Repet si intaresc: noi nu am fost niciodata o mare putere militara, iar remarca domnului Pitigoi ca am fi ramas in urma la dotare militara sau implicare in conflicte in calitate de "Gigi Duru" este cam tendentioasa.
koko51955
rank 5
m.omiduta iar scrie din burta
1. Daca cei mentionati au intrat sa cucereasca ceva, au facut-o pe teritoriul romanesc, nu in alte parti. Daca nu stii istoria dacilor, stai pe tusa. 2. D-l Pitigoi nu este altcineva decat sneezy, cel ce comenteaza alaturi de noi si toarna venin impotriva sustinatorilor puterii. Ketroi este "APOLITIC" doar cand vorbeste cu familia sa, probabil, desi mi-e greu sa cred ca se poate abtine o clipa din a scoate foc pe nari doar impotriva actualei puteri, acuzandu-i, de ceilalti neaducand vorba. Nava de "razboi" a fost achizitionata de prim mistrul (la acea vreme) Tariceanu si cu asta am spus totul. Spaga a fost impartita egal cu PSD care i-a secondat in miscarile acestora de afaceri. In rest apa de ploua. Am zis.
Utilizator sters
OBSERVATI,COMENATATORII POLITIE POLITICE PDL-iste,
..nu fac alata ceva decat sa-i atace pe cei care argumentat au alte pareri decat ei.Oare asa vrea Basescu Traian si complicii lui sa-si impuna prezenta in NATO?Prin violente ,chiar verbale?
costelus2011
rank 5
Domnilor ce tot aveti cu domnul presedinte...
... doar flota tarii noastre este identica cu (si sper sa nu gresesc) chipul si starea Comandantului Suprem.
Utilizator sters
Absurditatile pitigoilor!
Domnule, faceti atata caz pe chestia acelei fregate!
La ce bun sa aiba Romania nevoie de armament?

Sa ne aparam de rusi, de americani, de francezi, de englezi sau de turci?
Pai aia ne spulbera in cateva secunde daca e vb sa li se puna pata pe noi pt ca ne-ar trebui
1000 de ani ca sa-i ajungem din urma (cu conditia ca ei sa stea pe loc)!.

De bine de rau, Romania e in NATO si, asa amarata cum e, se duce cu barcuta ei si isi face datoria fata de NATO si ONU.
N-am auzit cu ce contribuie Austria, Bulgaria, Ungaria, Cehia, Slovacia, Lituania, Estonia, Letonia, Belgia, Olanda, Luxemburg, Cipru, Portugalia, Irlanda...cu ce se duc aia la razboi?
Se duc cu cate 20 de avioane de lupta, cu crucisatoare, cu portavioane?
Se duc cu mana-n gura...aia e, pt ca n-au nici macar cat Romania!
Dar de aia nu va legati niciodata.
Voi tocati intr-una Romania de parca n-ar fi tara voastra!
De ce trebuie Romania mereu injosita de voi "colaboratori" la o fituica de propaganda???

La ora asta, cei inarmati sunt marile puteri USA, Rusia, China, India, Franta, Anglia....
Astia sunt cei care conteaza.

Noi, astialalti, nici macar n-ar mai trebui sa dam bani pe armament. Ce sa facem cu el? Sa ne umflam muschii...in fata cui?

Dar, culmea...apare cate-un Leca, cate-un Pitzigoi, cate-o Cantacuzino sau cate-un Chis sa ne explice noua ce slabi sunt romanii ca n-au armament cum au americanii!

Nu v-ar fi rusine!

V-ati trezit voi, o adunatura de "colaboratori" care mai de care mai paralel cu subiectul.
Unul e fost invatator la Cuca Macaii, altul a facut filologia la seral, alta a facut liceul de vanzatoare la aprozar, iar altul n-are nici macar bacalaureatul...dar toti aveti gura mare si va bagati in toate subiectele si faceti "analize" semidocte, indiferent ca e vb de cultura porumbului, centrale nucleare, zborul interplanetar, codul genetic, sau economia mondiala!

Ia mai scutiti-ne!

Ca nu degeaba sunteti doar niste bieti "colaboratori " la o pagina de propaganda!

Daca erati numai pe sfert atat de inteligenti si de pregatiti pe cat va pretindeti, erati la ora asta profesori universitari sau conduceati niste centre de cercetare in toata lumea.

Cand colo, asa cum am zis:
Voi dati din gura pe toate subiectele, incasati cate 7 euro pe articol si va mai credeti si niste genii!

Hai, gata ca v-a ajuns!
WindowsXP
rank 5
Bine le-ai spus-o, bravo, asta da, postare comunista!
Esti ca ala care desi e scuipat in fiecare seara de tiganii de pe strada vecina, tot pe-acolo trece si-a doua zi...numai ca sa-i poata-njura-n gand cand a ajuns acasa! Tare, nu?
De ce e-n romania asa de bine? De ce exista un severin? Sau un becali? Sau multi nastase si si mai multi ca petcu? Pentru ca astia ca tine, intelectualii "de Baneasa" ai unei tari de exceptie, stau si scriu idiotenii pe site-ul unei "fituici de propaganda"!
pupupica
rank 1
Comisioanele!
Domnule draga,

Bine ai grait/scris - cam 90 la suta din postare!
Numai ca...."La ce bun sa aiba Romania nevoie de armament' ai picat examenul!
Pai cum la ce?
Pai...comisioanele?
Niste domni fosti tovarasi isi rod si acum unghiile ca nu am avut parale sa luam sicriele zburatoare de la unchiul Sam! Ce comisioane babane se incasau!
de ce ne inarmam? ca sa...comisionam!
Pai se compara cumpararea unei 'frecate' cu 10 km de asfalt dati lui...asfalteanu? De la asfalteanu, vami, etc ies bani ptr..partide! Portocalii, trandafirii, nu conteaza! dar...de la frecate si alte armamente ies ptr contul propriu - NU, nu ala care se pune in declaratia de avere, ala care numai tu si familia ta stie pe unde dospeste!
Asa ca...sa traiti bine!
Andradda
rank 5
"In orice caz, Mihai Viteazul si Stefan cel Mare n-au intrat in istorie cu explicatia ca, din cand in cand, ii perchezitionau pe turci. "
Ce penibilitate domnule Pitzigoi! Chiar sunteti mandru de ceea ce ati scris?

Stefan si Mihai au intrat in istorie pt ca au aparat Romania atunci cand au fost atacati!

Poate ne explicati dvs, cu vastele cunostinte istorice pe care, desigur, le stapaniti, ...cand a fost Romania atacata de Libia?

Sunteti de o nerusinare fara pereche!
Nu atat prin ignoranta cat prin tupeul pe care-l abordati!
marius64
rank 4
Andradda !
cata istorie stii tu ?

iti spun eu . 0.

mihai viteazul a cucerit Ardealul ... pentru ca a avut sprijinul imparatului de la Viena si al secuilor ... care nu se intelegeau cu ... ungurii .

... a cucerit Moldova pentru ca avea acelasi sprijin ... impotriva ... polonezilor .

,,, cat despre Stefan ... se cam batea cu valahii
ovidiu_r55
rank 1
Subscriu marius64,
..toate tzoapele stranse din stabilimente se dau mari aparatoare ale contrabandistului sef de la Cotroiceni.Istorie? De la cine sa invete ?De la arabei?
LIBERALUL
rank 5
Ştie,
Cat stie Udrea!Nu e suficient?
OTHERWORDS
rank 1
INALTI CA BRAZII SI CU M..CII PE PIEPT, ARMATA CU CAI DE LEMN SI SOLDATI DE PLUMB, ADEVARUL..DOARE
Cine si-a facut iluzia ca de mai bine de 50 de ani ca ARMATA ROMANA este pavaza poporului(pe care l-a tratat cu gloante in singura si reala confruntare din '89)iata acum pin gura "pacatosului"(care adevar graieste)se spune pe sleau si nicidecum codificat d-le PITIGOI cam cum stam si cum am stat.
ARMATA ROMANA nu putea sa fie in alta alianta decat NATO dupa ce-a rupt-o cu TRATATUL DE LA VARSOVIA.
Pt linistea unora pot spune ca nici alte state membre NATO nu stau mai bine decat ROMANIA la capitolul participare. Si asta nu e un blam, astea-s regulile jocului.
As amiti astfel Albania, Estonia, Belgia, Slovenia, Slovacia, Croatia, Islanda, Ungaria, Republica Ceha, Lituania, Latvia, numai cateva dintre care unele n-au nici macar jumatate din populatia ROMANIEI, ca sa nu mai vorbesc de dotarea si inzestrarea armatelor lor.
Faptul ca si-asa cum necum, cu-o fregata si 200 si ceva de militari participam la o misiune as zice istorica este remarcabil.
Nu se bate nimeni cu pumnu-n piept ca fadem si ca dregem ci simplu s-a expus cum participam si de ce nu maimult.
Eu as zice ca nici nu trebuie mai mult, nu este ROMANIA tara cuceritoare care sa riste o actiune nesabuita.
ARMATA ROMANA este inca in perioada de refacere morala si profesionala. Mai "este mult pana departe" insa.
ROMANIA insasi nu este inca trezita din somnul si linistea "societatii socialiste multilateral dezvoltate".
Generatia dumitale d-le PITIGOI nu va mai prinde ceea ce eu sper de la ROMANIA! Atunci si ARMATA ROMANA va fi altfel, un altfel de cachi, altfel de cai(nu de lemn) si altfel de soldati(nu de plumb).
Deocamdata in anul 2011 putem balacari si ARMATA si PRESEDINTELE si GUVERNUL ca si-asa n-avem ce face, iar in lipsa amintirilor despre vremurile cand ARMATA era "garantul moral" al societatii socialiste multilateral dezvoltate, putem spune ce vrem, unde vrem, cand vrem ca doar "ie democratie care este"..
vin_de_sfecla
rank 3
Suntem integrati deja in NATO si Uniunea Europeana si nu mai e nevoie sa continuam programul "Rabla" de inzestrare a armatei pentru a cumpara voturi; atunci de ce sa cumparam si junk-urile expirate din SUA ? Ne integreaza americanii al 51-lea stat ?
Pai atunci mai bine sa-si vanda tzoapele cu ifose cateva posete Louis Vuitton si niste papuci de firma (sa umble si dansele cu papuci populari, ca Talmacean, cu tenisi de Dragasani) si sa doneze banii obtinuti pentru finantarea acelor piese de muzeu pe care americanii voiau sa le arunce la gunoi - Ce a ajuns tara asta, talcioc pentru ghesheftari ?

Nemernicia si micimea unor concetateni cu functii care au degradat tara si fac posibile in continuare asemenea ticalosii, domnule Traian Basescu & Comp., ma fac sa nu mai simt nici o mandrie ca sunt cetatean roman
Sile this Millennium
rank 5
Replica guvernului de atunci a fost darza: trebuie sa echipam armata la standardele NATO,
Guvernul de atunci este opozitia de azi de pe fregatele cu ANTENE ale Motanului Felix unde sef de guvern era TRĂDICEANU si Ministru de apărare era ...?Cine oare ?Apoi in guvernarea TRĂDICEANU 2 ,după ce i-au alungat pe partenerii democrati PSD i-a sustinut mai departe .
Codul lui Dan Voiculescu care este domnule Victor Pitigoi?!
ovidiu_r55
rank 1
TREBUIE SA RECUNOASTEM, GUVERNELE DINAINATEA GUVERNULUII MAFIOT PDL-IST SI NICI INSTITUIILE PREZIDENTIALE NU ERAU ACUZATE DE COMPLICITATE LA TERORISM INTERNATIONAL,
..mai mult decat atat in guvernarea Tariceanu contrabanda din vami scazuse foarte mult , ca apoi contrabandistii PDL-isti PRIN LACOMIA LOR SA SPERIE VESTUL:

http://www.ne-cenzurat.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=16160:arcul-psd-pdl-pnl-protector-al-contrabandei-cu-tigari-la-frontierele-cu-ucraina-moldova-si-ungaria-retelele-politice-si-po
Comentariu inadecvat
Utilizator sters
SERVICIUL SECRET UDREA ELENA DE PE INTERNET BAJBAIE SI DEBITEAZA AIURELI.
Andrada a scris:"ovidiu 55 (sau aceeasi ulivie) degeaba o tot suciti si rasuciti!"

Ai dovezi ,sau ,vorba lui Ovidiu sunt doar mahalagisme?

Sa va reimpros[atez memoria despree Serviciul Secret dfe pe Internet al Udrei Elena,foarte activ ca politie politica PDL-ista pe ziare.com:

"Agentia de Investigatii Media dezvaluie planurile de protectie contrainformativa prin care blonda de Plescoi a dispus demararea operatiunilor de bruiaj online pe bani publici, inca din luna septembrie a anului trecut. Consilierii loiali au fost insarcinati cu crearea unui departament secret pentru protejarea imaginii ministresei cu ambitii prezidentiale , pe Internet.

Cei din serviciul respectiv - repetam, e secret, deocamdata restul angajatilor nu stiu de el, nu apare pe state, dar este bine platit, surse indicand chiar banii personali ai doamnei Cocos - trebuie sa frunzareasca zilnic netul si sa caute tot ce apare negativ despre Ministerul Turismului si Dezvoltarii Regionale, dar mai ales despre Elena Udrea. Apoi trebuie sa porneasca o campanie de comentarii pozitive care sa schimbe sensul celor din articolul cu pricina. Sunt vizate marile ziare cu domenii de Internet, Agentii de presa, bloguri de atitudine care inregistreaza trafic etc. Serviciul cu pricina se afla intr-o alta locatie, nu in cladirea ministerului, de el se ocupa direct unul dintre consilierii personali - Ana Maria Topoliceanu - si are deocamdata 15 angajati, urmand sa se extinda la 25, care vor monitoriza Netul in trei schimburi 24 din 24 de ore.

Probabil ca multi administratori de domenii de media au remarcat ca atunci cand apare un articol negativ despre Elena Udrea, in replica, o cohorta de comentatori se repede sa refaca imaginea lezata a doamnei ministru. Ne bucura faptul ca nici Agentia de Investigatii Media nu este ocolita de oamenii Elenei. Le dam insa un sfat. Sa cumpere mai multe IP-uri, sa nu mai scrie toti din acelasi loc. Exista oferte pe Internet ca la 75 de euro poti cumpara pe viata 255 de IP-uri diferite. Asta daca tot vor sa faca lucrurile temeinic. Apoi, e bine sa ascunda locatia IP-urilor cu pricina, pentru ca pe acesta, fixat si folosit in sectorul 1 al Capitalei, noi l-am putut localiza foarte usor. E drept cu o marja de eroare de 50-60 de metri. Dar cu putin efort putem da si adresa exacta. (Agentia de Investigatii Media)"

http://mariusmina.blogspot.com/2010/05/elena-udrea-isi-confectioneaza-un.html
Comentariu inadecvat
Utilizator sters
POLITIA POLITICA PDL-BASESCU AMENINTA ZIARISTI CU BATAIA! INTRE TIMP BASESCU TRAIAN LE FABRICA DOSARE PENALE:
Amenintari cu moartea cu bataia, exprimari grobiene,de o gravitate extrema care sperie intreaga Romanie si Uniune Europeana.Disperarea contrabandistilor si calailor PDL-isti devine de acum extrem de violenta si ea este gazduita aici pe ziare.com????

"Roșca-Stănescu susține că există un lot de jurnaliști incomozi de prim rang care sunt supravegheați permanent și ilegal de serviciile secrete; mai grav, el deține informații, după cum ne-a declarat, că "se incearcă, in acest moment, legalizarea interceptărilor respective, pentru a se elimina orice riscuri. Acest lucru ar urma să se producă prin deschiderea unor anchete penale, indiferent sub ce pretext, pentru ca ulterior, serviciile să poată cere judecătorilor, de această dată legal, mandate de supraveghere a ziariștilor".
El anunță, totodată, printr-un comunicat, că i-a dat in judecată pe Traian Băsescu, Laura Codruța Kovesi, George Maior, Lucian Pahonțu și Iulian Fota pentru că au refuzat să răspundă, in termen legal, cererii jurnalistului de a confirma sau infirma acțiunea de supraveghere pe siguranța națională a 27 de colegi de breaslă, inclusiv a sa.Publicăm, mai jos, integral, comunicatul lui Sorin Rosca Stanescu, trimis tuturor redactiilor."Informez, pe aceasta cale, opinia publica asupra deciziei pe care am luat-o de a-l actiona in judecata pe domnul Traian Basescu, Presedintele Romaniei si Presedintele Consiliului Suprem de Aparare a Tarii, pe doamna Laura Codruta Kovesi, procurorul general al Parchetului de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie, pe domnul George Cristian Maior, directorul Serviciului Roman de Informatii, pe domnul Lucian Silvian Pahontu, directorul Serviciului de Protectie si Paza si pe domnul Iulian Fota, consilierul in probleme de siguranta nationala al Presedintelui Romaniei. Motivul acestui demers este faptul ca respectivele persoane au incalcat dispozitiile legii, privind accesul la informatiile de interes public, neraspunzand in termen de 30 de zile, si nici macar in termen de 90 de zile, unei solicitari indreptatite pe care am facut-o. Concret, le-am solicitat sa confirme sau sa infirme actiunea de supraveghere pe siguranta nationala a 27 de jurnalisti, printre care ma numar. In plus, tin sa informez publicul larg ca, intr-o incercare disperata de a legaliza supravegheri dispuse si desfasurate in afara legii, astazi se incearca declansarea, de forma, a unor investigatii de natura penala, rezultatul fiind transformarea interceptarilor si supravegherilor ilegale in interceptari si supravegheri dispuse de un judecator.""(sursa Inpolitics)
Comentariu inadecvat
Utilizator sters
"calitatea comentariului, nu are nimic in comun cu infractionalitatea PDL-ista.
Noi ne spunem parerea despre crima organizata PDLpista,conform datelor din mass-media romaneasac si occidentala,iar pentru aceasta nu putem avea nici o relatie calitativa cu asasinii , chiar on-line ai PDL-ului.

Monitorizarea politiei politice PDL-iste ,aici pe ziare.com este foarte importanta pentru a putea intelege pericolul criminalitatii PDL-Udrea Basescu Boc pentru fiecare dintre romani.
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor