Ziare.com

Traian Basescu, suspendat pentru unicul sau merit (Opinii)

de Ioana Ene Dogioiu, Senior editor
Vineri, 06 Iulie 2012, ora 07:39

   

Traian Basescu, suspendat pentru unicul sau merit (Opinii)
La cum suna actul de suspendare intocmit de USL pentru suspendarea presedintelui, la fel de bine el putea contine acuzatia ca Traian Basescu nu are bucle. Era la fel de intemeiat si credibil.

Din documentul acesta care oscileaza intre ridicol caragialesc, umor involuntar si ipocrizie revoltatoare lipseste insa motivul real al suspendarii. Un motiv care consta in singurul mare merit al presedintelui Traian Basescu.

Lui Traian Basescu nu ii este reprosata nicio fapta anticonstitutionala concreta. I se reproseaza doar declaratii. De exemplu, in opinia juristilor USL a fost anticonstitutionala declaratia presedintelui potrivit careia 4,2 milioane de salariati nu pot sustine 4,9 milioane de pensionari. Si nu e asa? Pentru cine se indoieste reamintesc ca deficitul anual al bugetului de pensii este de peste 3 miliarde de euro. Sa-l suspendam si pe el ca este neconstitutional.

Dar indiferent daca declaratiile incriminate erau corecte sau nu, exista cel putin doua hotarari ale CCR, una din 2005 (cand magistratii constitutionali erau mosteniti din regimul Iliescu- Nastase), alta din 2007, la precedenta suspendare, care stabilesc explicit ca presedintele are exact acelasi drept de libera exprimare ca oricare alt cetatean, deci declaratiile sale nu reprezinta in niciun caz un motiv valid de suspendare.

Presedintele este acuzat ca a impins Romania in criza, de parca ea nu ar fi fost si nu este una mondiala, de parca dezechilibrele care au impus masuri de austeritate fara precedent nu ar fi fost acumulate sub toate guvernarile, in special in guvernarea Tariceanu, si de parca mare parte dintre acuzatori, PSD, UNPR, UDMR si defectorii din PDL, nu ar fi fost partasi la "guvernarile Basescu" incriminate.

"Presedintele a instigat la nerespectarea deciziilor Curtii Constitutionale si a facut presiuni directe asupra judecatorilor Curtii, facandu-le 'vizite' inaintea unor decizii importante", scrie in documentul USL.

Din cate stiu eu, Traian Basescu nu a incalcat nicio hotarare a CCR, in vreme ce premierul Victor Ponta de-abia a refuzat sa se supuna unei decizii a CCR, i-a amputat atributiile printr-o ordonanta ilegala, presedintele Senatului Crin Antonescu anunta proceduri de revocare a doi judecatori ai CCR si califica aceasta institutie drept "o rusine", iar presedintele Camerei Deputatilor Valeriu Zgonea timitea Opozitia despre "mama CCR". USL il acuza pe presedinte de presiuni asupra judecatorilor CCR, cand actiunile lor din ultimele zile au starnit reactii internationale extrem de aspre.

"Presedintele a incalcat in mod grav prevederile Constitutiei si principiul fundamental al democratiei reprezentative, atunci cand declara ca nu va numi un prim-ministru din partea USL, chiar daca aceasta formatiune politica va obtine majoritatea absoluta in Parlament", sustine USL. Daca nu ma insel, Victor Ponta este in acest moment premier.

Sunt doar cateva exemple. N-am sa insist pentru ca ar fi pierdere de vreme. Teoretic, aceste motive vor fi evaluate de CCR si intr-un stat de drept verdictul magistratilor ar atrana greu. Nu e cazul nostru. USL a avut grija sa scoata hotararile Parlamentului de sub control de constitutionalitate, modificand prin orodonanta o lege cu caracter constitutional ceea ce e profund ilegal. Iar acum liderii USL nici macar nu se straduiesc sa mimeze vreun interes pentru ce va decide CCR. Votul e programat la ora 17, iar Crin Antonescu a lasat sa se inteleaga ca el va fi dat indiferent daca pana atunci CCR va da sau nu avizul.

Este clar ca nici USL nu da doi bani pe motivele insailate in cererea de suspendare. Adevaratul si singurul motiv pentru care Traian Basescu urmeaza, probabil, sa fie suspendat este libertatea Justitiei.

Traian Basescu a comis multe erori de-a lungul celor 7 ani petrecuti la Palatul Cotroceni. Unele foarte grave, iar pierderea de popularitate pe care a suferit-o este in mare masura explicata de ele. Dar dincolo de aceste erori are un mare merit. A permis si a aparat emanciparea justitiei de sub cizma politica. DNA a agatat infractori din toate partidele, de la Nastase la Apostu, iar condamnarea si incarcerarea lui Adrian Nastase, dovada cea mai inalta a acestei emacipari, a cutremurat clasa politica. Toate partidele politice care se tem pentru infractorii lor pun acum urmarul la aceasta suspendare pentru ca justitia sa fie din nou pusa la colt, iar politicenii si clientii lor sa-si recapete imunitatea totala.

Este o imensa farsa, un razboi fulger pentru salvarea infractorilor din politica sau care o sponsorizeaza si care simteau ca funia se apropie de par. In Romania, aversiunea fata de presedinte mascheaza deocamdata, in masura mai mica sau mai mare, asaltul extrem de periculos la statul de drept. Peste granite insa ea se vede clar si da fori.

De la Washington si Berlin, la Bruxelles si Paris au venit reactii de ingrijorare fata de incalcarea statului de drept in Romania. Comisia de la Venetia a cerut respectarea institutiilor statului. Comisia europeana ar putea amana pentru iulie sau septembrie raportul pe Justitie, care ar trebui dat publicitatii la inceputul saptamanii viitoare. De el depinde, printre altele, aderarea la spatiul Schengen. Totodata CE a aratat ca monitorizeaza cu mare atentie evolutiile din Romania.

"Romania destrama statul de drept", scrie New York Times. Postul public de televiziune din Austria anunta ca Romania se indreapta cu pasi repezi spre suspendarea din Consiliul European din cauza repetatelor incalcari ale regulilor statului de drept. Iar pentru cine nu citeste presa straina, dovada acestei ingrijorari extreme inclusiv a mediului de afaceri si simte in buzunarul propriu, pentru ca leul a intrat din nou in picaj.

Pretul salvarilor infractorilor din politica este urias.
Harta alegerilor locale 2020. Lista cu toti candidatii la consiliile judetene si la primariile marilor orase din Romania

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 13038 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
106 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Nu sunt motive de suspendaree ci minciuni improvizate.

Ce m-as rade daca la referendum o sa castige Basescu !

 

Cine a inituiat suspendarea presedintelui, in caz de nereusita....

...trebhuie sa-si asume si responsabilitatea materiala cauzata de referendum.

Nu noi, cetatenii, sa platim nesocotinta politicienilor.

 

PDL-ul a condus Romania

Traian Basescu a condus PDL-ul

Restul e gargara basista.

 

logica de fier a la postacii uselisti....

ce sa ceri mai mult ? logica? bun simt?
cu un plagiator prim ministru si un chiulangiu notoriu pus sef, ce sa mai ceri logica sau bun simt?

Hai sa nu fim ipocritzi: la fel cum Nastase-Goring

de Romania a fost condamnat pe dovezi indirecte, formal - o aberatzie, moral - o razbunare justa a Poporului,
tot asa este suspendat si Basescu.
TB a invrajbit si isterizat Romania pana a plesnit coarda.
Ca EBA, culmea nepotismului, participa la mitinguri socio-morale e deja culmea prostelii.

De ce lui Basescu ii este frica de popor ?

La referendum se va vedea exact ce vor romanii.
Dar Basescu si pedeleul sunt disperati sa nu ajunga in fata romanilor.

 

atrag atentia parlamentarilor PDL sa nu semneze nici un act

intocmit de Camerele conduse de impostori , de uzurpatori .
Se vor face complicii lor !
Toate actele -- inclusiv alea care indica pe cei doi noi presedinti -- sunt NULE , fiind facute in frauda legii .
Daca insa semneaza ceva , admit ca cei doi uzurpatori au functiile pe care si le aroga .

A T E N T I E !

Exista termene de decadere pentru intocmirea de contestatii si plngeri penale !
Sa nu cumva sa rateze si sa lase sa se scurga timpul sau sa faca aranjamente , compromisuri .

Daca astia il suspenda pe Presedinte , tot ce fac ei poate fi atacat in Justitie pe civil si/sau penal .
Toate hartiile lor sunt inscrisuri false si nule de drept . Chiar daca il elibereaza pe Nastase , ala se va intoarce la puscarie .

PDL poate sa solicite ajutor avocatial international , fie si numai pentru a castiga sprijin .

Hai , la treaba !

Nimeni nu spune ca pe documentul care sta la baza

suspendarii Presedintelui , Ponta si Hrebenciuc nu au semnat !

Criza = 90%guv Basescu-Boc + 10% cauze ext.

Criza la romani i se datoreaza lui Basescu si Boc . A inceput de fapt in 2009 cu acele imprumuturi demente de la FMI . A fost un an de dezmat total , Boc si guvernantii sai se lafaiau zi si noapte electoral la televiziuni iar Basescu dadea reprezentatii folclorice in toate catunele . Plus reprezentatiile cu ansamblul lui Mondialu . Toate aceste destrabalari nationale se contabilizeaza intr-o nota de plata ce o vor plati si nepotii .

Romani,va dati o noua sansa votand contra USL

Daca USL-ul vroia binele tarii,cand Basescu a propus reampartirea teritoriala a Romaniei in 8-10 regiuni,in loc de 41 de judete,azi Romanii nu aveau salarii si pensii taiate.Romanii sunt suparati pe Basescu ca le-a taiat din pensii si salarii dar de ce nu se supara ei pe USL ca se opun reducerii cheltuielilor bugetare prin reorganizarea teritoriala propusa de Basescu? Daca acea reorganizare ar fi avut loc,azi Romania facea o reducere a cheltuielilor bugetare de cel putin 1,4 miliarde de euro pe an.De ce nu se supara romanii pe USL si sa-i penalizeze la referendul votand in favoarea lui Basescu,pentru ca desi sa votat trecerea la parlament unicameral,USL-ul se opune?

pdl-ul,

a insanatosit economia,useleul nu face nimicaltceva decit sa distruga economia iar Romanii stau si se uita si au convingerea ca acum se face dreptate.Aceasta dreptate perversa oferita de oameni incompetenti va duce spre izolare si saracie .

bula....

pdl-ul a insanatosit economia mafiotilor lor..
ca economia noastra ....au omorit-o...
ce dracu" ai trait bine...ok
sa traiesti bine !!!!

Ioana Ene uite ce ...

merite are base:
http://www.ioncoja.ro/wp-content/uploads/2012/06/Cum-a-disparut-flota-Romaniei.pdf
Esti tanara si mai ai mult de trait este pacat ca nu realizezi ca te afecteaza si pe tine!
p.s. ziare.com in conditiile actuale cine o sa va mai plateasca?...o sa mergeti cu caciula in mana si o sa schimbati tabara?

In loc sa deschizi gura, deschide ochii ! :)))

Teapa cu fostul reprezentant al statului, partidului si securitatii comuniste la Anvers si fostul coleg de partid si subordonat al lui Ion Iliescu in 1990, Traian Basescu.

Politica actuala a adus tarii grave prejudicii, nu numai de imagine, ci si economice, politice si diplomatice.

Fara actul revolutionar USL din 1989...profitorul Revolutiei Basescu nu ar mai fi, astazi la putere (guvernare).

Cine s-a descurcat foarte bine in vremuri dintre cele mai grele !

Voi l-ati adus la putere pe singurul comunist - securist Basescu, cu isteria anticomunista - fara un examen critic, serios, al societatii romanesti de dinainte, din timpul si, iata, dupa comunism !

1999, Basescu s-a laudat "intr-un moment de euforie" ca i-a adus pe mineri pentru a atrage atentia FMI.

Dihania Basescu a fost implicat in toate cele patru mineriade ca sa strice imaginea Romaniei - a Revolutiei si sa fraudeze Guvernul Roman, Ciorbea si Tariceanu. Si a reusit...Avem de-a face cu un regim fantoma antidemocratic. O tara distrusa de o caricatura de regim Basescu.

Dupa 22 de ani brucanieni, din "Stupid People" o foarte mare parte s-a transformat in "Very Stupid People".

Marele pericol din spate

Pericolul pentru tara nu era Basescu . Era insa sistemul pe care l-a creat si care deja sufoca statul de drept asa firav cum l-a gasit . O intreaga retea mafiota formata din politicieni lacomi si corupti si clientii acestora , acei fosti securisti imbuibati si verosi .

 

Statul de drept tocmai a fost violat in grup

de USL, UDMR si UNPR basca niste minoritari.
si tu vorbesti de ce a facut Basescu?
voi postacii USL e serviciu sinteti sub orice critica...

UDMR doar a stat si s-a uitat la viol .

Si a asigurat cvorumul fara de care violul nu se putea face .
E vinovat .

La fel si minoritatile , inclusiv Dl Firczak , cel care mai scria pe aici .

Iar vina noastra este ca nu votam ce trebuie .

statul lui basescu??

statul lui basescu portocaliu a fost violat in grup.adica l-au facut posta impreuna cu toata gasca de lipitori de afise si incompetenti..
si ce ma bucur... !!!!!!
de-abia astept sa-l vad la referendum pe marele concediat..sa pun vreo 20 de stampile ...cu sete....

george2, pericolul din spate, dacă stai cu fata

spre vest. Din spatele de unde scrii tu adus in stare de hipnoză si către care se revarsă in semn de supunere balele verzi ale lui Marga, fireste!

Marele pericol,

consta in faptul ca aveti acum pe crin si ponta,oameni care judeca exact la nivelul vostru ,asta va face pe voi fericiti .

Ponta si Antonescu sunt tot ce are USL mai bun -

... un impostor si un chiulangiu. De asta ii si sacrifica in cele mai inalte functii de conducere.
Ma intreb cum vor fi fiind restul membrilor USL...

Basescu joaca Romania la barbut...Ce facem cu Traian Basescu ?

Daniel Morar preda SUA - tezaurul - de dosare al Romaniei...intrati in panica, portocaliii si-au propus sa salveze... "statul de drept" al lui Basescu...manifestanti fiind adusi cu mai mult cu forta :))) cu autocarele din tara.

...in Piata Universitatii, s-a scandat, ieri, "Jos Basescu!", "Demisia!", "Iesi afara,/ *** ordinara!". Pe pancartele oamenilor se putea citi, printre altele: "Hai suspendarea!", "Jos cu Terminatorul!", "Jos Basescu!".

Astazi suspendarea, maine inchisoarea!

@Imanuel 7:27 :"Ca EBA, culmea nepotismului"

A-ti spune parere, e una. Personal respect toate parerile, indiferent in ce directie sunt. E dreptul fiecaruia la opinie. DAR, ... fumigene si minciuni, NU. Nefericitul asta de Imanuel indrazneste sa ne considere cu capetele descoperite pe dinauntru.
Pai mai desteptule daca tu consideri ca in cazul EA e nepotism sau culmea nepotismului, ia zi tu cu vorbele tale in cazul Adinei Valean , ... ce-o fi ?? ca doar lucreaza cot la cot cu EBA. E la Ponta e mai complicat, ca la el , nevasta-sa de-a doua Daciana, lucreaza si ea cot la cot cu EBA si Adina, dar, mai e si socrela adica ta'su ei, car e e mare scula de bascula si ala. Tu stii mai bine ca mine ce functii are.
In concluzie, mai zi odata cum e cu culmea nepotismului.
Despre articol, nu sunt multe de spus, caci as spune degeaba, insa am o bucurie vinovata: ma bucur pentru populime. Au venit la putere cei pe care ii merita. Amin.
Pacat ca o sa asistam la o lupta intre Basescu contra penibilului si minciunii, ridicate la rang de adevar absolut. Vom vedea daca populimea se va riduica la rang de populatie, atunci Basescu va castiga. Daca aveam un popor, .... ehe ... matura de mult cu astia pe ultimile ulite ale satelor.
Emblematic este ca senatorii (alesi de populime si o parte a populatiei) si-au ales sef (al doilea om in stat), pe cel care a ignorat, a chiulit , a dormit cel mai mult. Basca si faptul ca nu si-a castigat colegiul si a venit de pe locul doi.

C'est ca Jorj,

Ii stim si noi si toata lumea si sunt atat de multi ca l-am uitat numele. Totusi cu un minim efort zicem: mitrea, nastase, mazare, voicu...si poate ma ajuta cineva cu rank mai mare si mai mult spatiu, ca e nevoie!

Un sfat !

Să fiți mai realiști. Vremea lui Băsescu a trecut,el va dispărea politic dar va rămine cu ce a "agonisit". Dar voi, Postacii lui ? Cu ce vă alegeți decit cu oprobiul public ? Nu uitați un lucru,la "***ățenia" generală se vor ști și cine sa aflat sub diverse nickuri ........Asta să vă ingrijoreze !

Serviciile basiste alimenteaza terorismul de stat.

Basescu omoara oameni! Pe Basescu il asteapta 13 mandate de arestare!

1. Flota maritima cuprindea 390 de nave, de la cargouri pana la mineraliere...ocupand locul 4 in lume.

2. Basescu a fost implicat in cele 4 mineriade ca sa atraga atentia FMI.

3. Basescu a falsificat PIB-ul Romaniei in beneficiul FMI

4. Tradarea la nivel inalt si terorism de stat.

5.6.7.8.9.10.11.12.13: basescu vinde zacamintele de cupru in valoare de 5 miliarde Euro cu... 46 milioane.... conform Codului Penal este "subminare a economiei nationale"! afacerea Rosia Montana si implicarea lui Basescu (I) si (II) calendarul vanzarii pachetelor majoritare ale societatilor din portofoliul ministerului economiei...manipularea penibila...lipsa de consultare a poporului... mass-media aservita...sa pierzi controlul asupra resurselor energetice ale tarii in acest moment echivalează cu o crima in masa. Deja nu mai e coruptie in cazul lui Basescu si a gastii sale. Este inalta tradare! Hocus pocus imprumutus. Constitutia lui Basescu sau Genocid social in Romania - ajuns prin siretlicuri ca reprezentant a-l romanilor acum se crede invincibil ca marioneta lui Soros or what ? Colegiile invizibile. Criza structurala a Romaniei...afacerea ALRO...credibilitatea SRI, stirbita...masoneria kaki... miza militara...securistii penali...corbii KGB si GRU...cadre tradatoare in servicii...trafic de arme, tigari, medicamente, copii, samd.

Basescu este cea mai mare aflare in treaba din istoria Romaniei! Basescu este inamicul nr 1 al Romaniei!

Mai, Moldovene..

Te-ai gandit vreodata ca cei mai multi de pe aici scriu ce gandesc? Chiar daca gandesc diametral opus fata de cum gandesti tu? De exemplu, amenintarile tale pe fata (o sa va caute partidul la IP-uri si la nick-uri si o sa vedeti voi pe dracu) MA OBLIGA sa scriu mai departe.

Eu am trait destul in perioada in care daca spuneai ce gandesti ajungeai direct la zdup, rapid si eficient. si eu nu am de gand sa imi vad copii crescuti in tara in care trebuie sa iti tii gura. Si vad ca asta ar cam vrea usl de la noi: sa ne tinem gura in timp ce termina ei cu violul. Dupa ce termina cu presedintele, ccr, avocatul popurului, iccj, dna si ani, o sa trecem noi la rand. Ca ne tinem gura.

CONSECINTE!

Sint curios ce se va intimpla daca nu reusesc sa-l suspende si justitia incepe sa isi faca treaba in legatura cu incalcare constitutiei ,va trebui sa construim repede o puscarie ,dar si daca reusesc faptele ramin si toata viata lor vor tremura la fiecare 4 ani sa vada cine vine la putere pentru ca nu am vazut un regim care sa fie vesnic !

 

Consecintele, indiferent de rezultat, sunt deja dramatice; am

dovedit ptr a mia oara ca suntem incompatibili cu democratia daca nu o manjim cu originalul merge s-asa sau lasa ba ca e de-al nostru. Suntem supusi unor presiuni externe, prin infuzia de verticalitate responsabila in fata crizei economice si morale globale, absolut de bun simt: nu mai tolerati hotia, minciuna si proletcultismul ordinar; fiti drepti, demni si respectati ceea ce respecta o lume intreaga civilizata, produceti valoare si penalizati nonvaloarea, etc. Raspunsul nostru ca natiune este la fel de sec ca si zambetul natang al batranelului care nu cunoaste valoarea respectului: da ce voi ati aflat cine l-a impuscat pe Kennedy, jos Basescu, moftul si noi muncim nu gandim, moarte viitorului. Toate astea in virtutea ideii de legitimare a hotului national; jenibil si penabil pana la extinctie.

 

si eu m-am gandit la asta, Mihai63

Fapte si declaratii :
- ieri in Parlament erau prezent putin peste 300 parlamentari din 477.
- UNPR-ul a spus ca nu voteaza suspendarea. UDMR si minoritatile nu s-au decis inaca, adica tatoneaza, negociaza ... se mai uita si la amploarea manifestatiilor , la ecourile externe si la pozitia UE si USA ... stiu ei ce fac.
Nu ar fi imposibil ca sa aststam azi la o surpriza in Parlament.
Insisi hrebenciuc si poanta nu au semnat documentul final. Tatucu' ilici, tace.

Ma gandeam (am inceput si eu sa fac scenarii !) ce-ar fi sa nu se voteze in Parlament suspendarea Presedintelui, iar saptamana viitoare, Curtea Constitutionala sa decida ca celepresedentiile celor doua caere ale Parlamentului au fost uzurpate ? Ce ziceti de scenariul meu ?

@mihai63-consecinte!

Toti sufera de boala tremuriciului.Cu cine vrei sa incep?!
O cunostinta de-a mea mi-a spus ca daca s-ar da drumul la
dosarele existente la DNA am ramane fara parlament.

@mcgogosica

pai sigur ca am ramane, altfel, cum se explica faptul ca pun presedinte de senat pe cel mai incompetent si absenteist dintre ei !!! sa lipsesti o sesiune intreaga de la senat, sa primesti salar (pentru ce? pentru prezenta la Antena 3!) si sa fii promovat sef!!! pai ori sunt mai incompetenti ca el, ori sunt manjiti!

prezenta in Senat a actualului sau presedinte

Uzurpatorul are urmatoarea participare la sedintele Senatului :
- 2009 = 1,07 %
- 2010 = 0,92 %
- 2011 = 0,00 %
Salariul incasat = in jur de un milion.

Singurul...

...lui merit ar fi autosinuciderea sinucigașă.Dar este prea laș ca s-o facă.

Distrugeți famiglia portocalie!†††††††††††††††††

Vara marilor frămantări

Se spune că pe cat de aspră e iarna, pe atat de fierbinte e vara. Asa s-a intamplat in Romania si in privinta conditiilor atmosferice cat si a celor politice. Am avut o iarnă agitată cu proteste masive de stradă, iar acum avem o vară de-a dreptul clocotitoare. Aproape peste noapte si destul de brutal, USL demarează procedura de suspendare a presedintelui Traian Băsescu. Este un gest legitim si intr-un fel necesar pentru că in situatia ce o avem coabitarea dintre USL si Traian Băsescu este un adevărat cosmar. Un cosmar care face rău Romaniei pe toate palierele. Preventiv, USL a luat de la Curtea Constitutională posibilitatea de a bloca suspendarea presedintelui, pe care magistratii o primiseră ca centură de sigurantă de la PDL. Acum, indiferent de ce va spune Curtea, referendumul poate avea loc, iar Băsescu se va intoarce la popor. Poporul pe care il invoca ori de cate ori avea nevoie de el si pe care l-a sacrificat ca să-si poată mentine camarila pe linia de plutire financiară.
Altfel, fără această modificare in privinta avizului ***tii Constitutionale, am fi ajuns la un blocaj la nivelul intregii societăti.
In acest moment, pentru decongestionarea situatiei, singura solutie este votul popular. Poporul este chemat să decidă cine ne va conduce. Dacă va pleca Traian Băsescu, USL se va vedea in situatia de a-si asuma in totalitate conducerea tării in vremuri incerte, fără scuze. Dacă poporul il va vrea in continuare pe Băsescu, USL va fi nevoită să facă acelasi lucru dacă vrea puterea. Se previzionează o perioadă agitată pană la referendum, deoarece este de asteptat ca Băsescu să-si joace cărtile pană la capăt si e expert in asta. Dar la cată ură a reusit să adune este greu de crezut că va reusi să-si reapropie destui romani incat să-l readucă la Cotroceni.
Traian Băsescu pare să fie impăcat cu suspendarea, acceptand să fie judecat de popor, ii atacă pe Ponta si pe Voiculescu, ii plange de milă Justitiei care nu a fost bună decat sub stăpanirea sa si dă semne că are puterea de a lupta, chiar dacă a rămas destul de singur. Un PDL căzut de tot in sondaje nu poate fi un partener prea sigur in această luptă. Este greu de crezut că se vor mai afla 51% dintre romani care il mai vor la Cotroceni. Probabil că acesta e sfarsitul si noul inceput. Dar pană la gongul final vom avea cea mai fierbinte vară de pană acum.

 

Vara tradarilor.

,

aici gresesti..

este vara datoriilor neplatite....
sper sa se regleze conturile, si sa pice cit mai multi mafioti..
cind se omoara intre ei...(sau singuri) e ok.

atentie:
marinar la apa ! sariti dupa el....

suspendat, arestat, anchetat, condamnat !!!

Ponta a pus saua pe ciclop si il calareste bine si i-o da din toate directiile !
Bun asa !
Despotul isi merita ce-i mai rau !
Sper sa ii dea interdictie la seminte si table in puscarie iar tigari sa vada doar la altii :D
"Daca creste pretul la tigari, ma las de fumat" - baga 3 pachete pe zi... Sa-l ajutam sa se tina de cuvant, ca are memoria scurta !!!

Recomand romanilor sa uzeze de dreptul lor de a face petitii

"Orice cetătean al Uniunii Europene sau rezident al unui stat membru are dreptul, in mod individual sau in asociere cu alte persoane, să adreseze petitii Parlamentului European in legătură cu un subiect care face parte din domeniile de activitate ale Uniunii Europene si care il priveste in mod direct. De asemenea, orice societate, organizatie sau asociatie cu sediul in Uniunea Europeană isi poate exercita dreptul de a adresa petitii, acesta fiind garantat prin Tratat.
Petitia poate fi redactată sub formă de plangere sau de cerere si poate avea ca obiect chestiuni de interes public sau privat.
Petitia poate consta intr-o cerere individuală, o plangere, o sesizare referitoare la aplicarea dreptului comunitar sau un apel adresat Parlamentului European pentru a lua pozitie intr-o anumită chestiune. Astfel de petitii ii oferă Parlamentului European posibilitatea de a atrage atentia asupra oricărei incălcări a drepturilor unui cetătean european de către un stat membru, de către autoritătile locale sau orice altă institutie."

Scrieti tot ce va doare , in limba romana .
Fiti convinsi ca postacii USL vor scrie si ei premarind pe alde voiculescu , nastase sau antenescu .

Sa aratam lumii cce anume ne framanta , ce ni se intampla !

http://www.europarl.europa.eu/aboutparliament/ro/00533cec74/Petitions.html

Vremea petitiilor a trecut deja

Acum e vremea iesitului in strada.

Iar daca traiti in strainatate, se fiti siguri ca USL-ul va va lua dreptul de vot pentru Basescu si atunci trebuie sa va organizati. Atrageti atentia asupra Romaniei si contracarati ministerul propagandei, Antena 3.

Trebuie pus presiune pe CNN sa rupa contractul de asociere cu Antena 3. Cum ar fi ca CNN-ul sa primesaca 10 mii de scrisori fizice care sa ii ceara denuntarea contractului de 3 ani cu Antena 3? Scrieti la ziarele locale, la cele nationale despre ce se intampla in Romania si cereti ajutorul societatii civile unde locuiti. Expuneti minciunile lui Swobodan si compania. Expuneti coruptia ambasadorului SUA si ale generalului Clark.

Sint bune si petitiile,

dar iesitul in strada este necesar urgent ! Orice actiune care poate ajuta in vreun fel trebuie folosita .

@zideiarna ... tu crezi ca jumatate din tara vor mai vota cu basscu?

Nu! Nici pomeneala! Nici n'are nevoie, ca juma de Tzara sa'l voteze! Pentru ca Ion si Maria vor sta acasa. Ei apartzin Romaniei Profunde (versiune Franceza) / Romaniei Veshnice (versiune Noica). La Referendum se vor prezenta ... poate 50% din electorat. Daca ia jumate din voturile astea exprimate (si valide) .. s'a scos. Mai pe shleau ... Base are nevoie de voturile a ... un sfert+1 din electoratu' Romanesc. Nu?

... 51% dintre romani care il mai vor la Cotroceni. ??

N'are Base nevoie de ... 51% din voturile Romanilor! Doar de 50.01% din cei ce se prezinta la vot.

nu te supara

dar tu crezi ca jumatate din tara vor mai vota cu basscu?
sunteti copii...fa si tu o tura prin ce cartier vrei, striga tare ,,sus basescu" si sa vezi ce papara iti ei..
sunteti buni la garagara pe net, in rest....
dar fii calm , acusica se termina pusculita d partid, si sa vad daca mai scrii pe gratis...

Tocmai ca este invers!

Ion si Marie,acolo la sat,vor merge la biserica si apoi la vot ca asa le-au zis popa si "primarele"sa faca.Cam la totate votarile, la tara a votat un procentaj mai mare decit la oras.Ei nu sunt plecati in concediu, ca urmeaza perioada recoltei si cum majoritatea covirsitoare a primarilor de la tara sunt din USL,ghici cum va vota lumea?Apoi la oras,pensionarii si militarii, sti ce vor vota, nu?Restul vor fi divizati,dar fiind perioada concediilor multi vor fi pe litoral,--macar in week-end--sau la munte,sau prin bulgaria sau turcia,Sau alte tari.Si asi dori sa vad si eu pe romanul care renunta la o zi de plaja in Mamaia,sau ma rog in Antalya sa zicem,doar ca sa mearga sa voteze.Vei vedea ca votul in mediul rural va depasi cu mult pe cel din mediul urban,si rezultatele sunt clare,din punctul meu de vedere.

Paraipane!

De unde ai aterizat? Sau traiesti in alta tara....atunci se explica si artrebui sa te abti ca nu sti ce este pe aici. Sau o-i fi vreun acoperit care stai acolo pe banii basesculei si atunci se explica si asta!

Atentie la provocari

Ce stim din anii 90? Ca alegerile de la 20 mai nu au dus la incetarea protestelor in Piata Universitatii. Si ce a urmat stim.

Acum se da gogoasa ca e acum un pic de galagie si dupa ce USL-ul va castiga la vot se va face liniste. Iar minerii vor rescrie teza de doctorat a lui Ponta.

In orice tara normala, plagiatul lui Ponta ducea automat la demisie. Dar nu in Romania. Au mers prea departe cu asta. Strategic batalia e pierduta pentru USL, tactic pentru Basescu.

UE-ul o sa ne suspende, leul o sa o ia razna, tara intra in incapacitate de plata si USL-ul va da vina pe MRU, Neamtu, Macovei ca din cauza lor traieste lumea chiar mai prost decat pe vremea lui Basescu.

Si ce vor face? Le vor cauta nod in papura prin provocari si o sa le deschida dosare penale sa le interzica sa mai candideze. Spre asta duce puciul actual. Daca le permitem sa castige.

 

Bai, lefegiu plitruc porto-verde!...

Pai ... "provocari" esti tu!

Si sintem atentzi.
Sintem cu ochii pe tine!

Stiu deja si de unde cumperi piinea si produsele lactate...
Si mai ales ... cu ce bani!

@fgrooster

- altu' care ameninta !

avem un trai de mizerie.....de cand ne stim din pacate

eu personal nu am votat niciodata cu cei de stanga.....dar as prefera sa nu mai fie republica RO, poate s-ar schimba lucrurile in bine si nu ar mai fi atatea scandaluri,si poate, acel cineva strain sau de vita veche ar avea credibilitate si nu si-ar bate joc de acest neam, si mai cred ca stanga nu va castiga.....daca sunt semnale de la BRUXEL in ceea ce priveste democratia, e grav pt.RO.

.. pericol din spate .. asa'i mincatziash! Doar intoarce spatele

Pontalacu' si pe cine vedeeeeee? Pe unchiu' .... Wesley ... o dulceatza de unchi ... intreaba'i pe Sirbi! Cu ochii lui de peste mort, cind zimbeste zici ca'i aia cu coasa! Saracu Pontalak! Acu' ca sa se duca la buda ... ridica doua degete ... "Ich ... want .. k.k.a ghemacht".
Vezi tu georgica, ... Americanii nu's ca Nemtzii .. cu suspendari ... vrajeli ... ne ingrijoreaza ... stat de drept .. de sting ...bull.sh.it! Au trimis in 48 de ore un ... pistolar linga .. omu' Moskovei la ... Deveseluuuuu. Ca si baza aia ... Antonila Presedinteeeeee ... hm! Vezi? Vezi de ce Base va lua 53% din voturile exprimate? Din cauza deeeee.... Ramstein.

 

@paraipan...

cred ca faci prea multa filosofie, si teorie, dar mai putina practica ....basescu nu se poate scoate la referendum...
5 milioane de bugetari pe care i-a executat in ultimii ani pentru a salva mafia portocalie...
vreo 3 milioane de pensionari , de la care a ciordit din pensie
-toti cei ce s-au simtit umiliti de ,,sa traiti bine"
-cei carora le-a taiat ajutoarele sociale, ( nu mai au de baut la crisma)
SUnt absolut suficienti pentru al demite...
indiferent de propaganda , va fi demis..
in plus de furat la voturi , nu se pune problema(are grija RUSE)
Acest individ este terminat: de 8 ani, toata lumea s-a convins cite parale face.
dupa 20 de ani de politica toti s-au saturat de hahaiala lui...
va mai fi votat de neamurile pedelacilor, de cei care au profitat de pe urma haitei portocalii si care-si pierd benefiicile.
Nici macar membrii de partid portolaci nu-l vor mai vota.
stiu multi care ai-ar da demisia si maine..dar se tem ca-si pierd locurile demunca, daorece sefii lor sunt pusi de partid..
asa ca adios amigos, astept ca basescu al tau sa fie linga nastase ., detinutul BT00050

Paraipane, 100% de acord cu tine!...

".. pericol din spate .. asa'i mincatziash!"...

Ma simt "magulit" cit de ... pofticios esti!
Simt chiar un fior de placere...

Enjoy!

paraipane

dar daca acest consilier a lui Ponta reprezinta de fapt interesele acelor asazisi masoni, care de fapt sunt in slujba iluministilor care vor decimarea populatiei pana la 500.000.000 (din aprox. 7 mld), care vor puterea absoluta?!
Dar, in acelasi timp nu trebuie deranjati prea tare nici SUA ca de el depinde si NATO si aici langa rusi, am cam avea nevoie de ei si de cei de la UE. E criticat PDL-ul pentru programul de austeritate, dar ei, USL-ul daca sunt asa de buni, de ce din clipa cand au fost unsi pe functii nu au revenit macar la veniturile de dinaintea taierilor macar?!
Nu credeti ca in spatele acestor manevre stau asazisii "oameni de afaceri", sponsorii partidelor politice, care vor si ei sa-si recupereze sponsorizarile? Scenariul pare scris de Voiculescu si A. Nastase.

e asa de cand e lumea....

si in tarile cu societati asezate se practica acest lucru dar nu la modul romanesc....la noi a inflorit mafia mai ceva ca ciupercile dupa ploaie

Necaz mare cu Basescu

Adica ce vrea el, sa opreasca hotia in Tara Romaneasca?
Cine s-o crede el, ca doar n-o fi Vlad Tepes ?!

Si acum si prostia asta cu ue
(au fost turcii sute de ani, p-aia ii vrem )

 

@ Unu fugit p-afara-necaz mare...

Pai,turcii ne-au ocupat deja.Ce mai vrei de la ei?Sa ne
schimbe si religia ca sa realizam ca sunt calare?!

Exact ce trebuia !

Asta ca să fie ca o răzbunare a lui Năstase,condamnat pentru ceva iluzoriu. Cind va da cu subsemnatu pentru dosaru Flota....atunci vor fi "pe bune " !

 

@Moldoveanu

flota? aria calomniei interpretata de Antena 3.
e chiar asa greu cu documentarea?

Condamnat pentru ceva iuluzoriu ?

Asa spui tu ? Dar paguba demonstrata de 1 milion euro e ceva banal, ceva neinsemnat? Se vede ca nu ai citit motivarea sentintei!Dar celelate sentinte, chiar cu suspendare,ce crezi, ca nu a existat fapta? Atunci de ce condamnarea? "Cu suspendare" e termenul pe care nu-l inteleg cei mai multi!
Si, ca tot vad pe aici ca toti spun de constitutie, de respectat/incalcat, am si eu o intrebare: cititi va rog constitutia tarii noastre cu mare atentie macar art. 1, cel privind unele drepturi ale cetateanului "garantate" de statul roman si apoi mai vorbim. Haideti sa nu ne dam cu parerea prea usor acolo unde nu ne pricepem, ca uite unde se ajunge. Nu mai luati de buna orice afirmatie a excrocilor politici (indiferent de tabara), cititi, lamuriti-va s'apoi exprimati-va. Acum aveti posibilitatea (de vreme ce scrieti pe aici), nu mai e ca pe timpul lui Ceausescu !

Flota

Din cate stiu a fost gasit nevinovat de iccj ,si aceea este o decizie defintiva si irevocabila,vb si u ca nu ai treaba ,mereu cand un usl-ist este atacat zice de prezumtia de nevinovatie dar in cazul cu flota,basescu a fost gasit nevinovat iar perpetuarea acestei discutii cu flota este doar asa ca sa vedem cine a facut mai mult rau
Revenind la actiunile USL,primul lucru care ar fi trebuit facut era scoaterea din partid a lui Nastase si delimitarea de o persoana care a primit sentinta definitiva si care isi ispaseste pedeapsa
Al doilea lucru era ca d-nul ponta sa isi respecte promisiunea facuta in presa straina si sa demisioneze cand i-a fost dovedit plagiat in cazul temei de doctorat pe care o apara asa de puternic
O alta intrebare in cazul lui ponta ar fi daca la catania a urmat doar un curs de performare si nu un masterat asa cum zisese inainte ,atunci cum de a dat doctorat
Orice om normal ca mearga si sa isi ia teza de doctorat trb sa termine un masterat mai intai
El a facut doctoratul mai intai si abia apoi masteratul?
Nu este ilegal ?
In ultimul rand usl atac dur in ue zicand ca ppe s-ar fi pornit impotriva lor ,in timp ce Socialistii din franta si din germania au fost cei care i-au indemnat la o calmare a lucrurilor

Laborantii

Stai si te minunezi citind opiniile pro si contra acestui act de suspendare initiat de o grupare la fel de pafarista in actul de conducere al unui popor ca si precedentele.Este un alt experiment facut pe spinarea noastra iar ingredientele laboratorului sunt atat de tare amestecate incat bietii spectatori nici nu mai stiu
sa deosebeasca substantele active de cele pasive netinand cont ca unele sunt incompatibile cu altele si
creand astfel pericolul de producere a unor accidente
cu urmari foarte grave,incendii sau chiar explozii.
Laborantii nostri sunt cei care se expun primii acestor
accidente iar noi spectatorii putem fi afectati intr-o
masura mai mare sau mai mica,in functie de distanta,de
efectele dezastruoase ale acestui experiment.Doamna Ene,
care este un supervizor al acestui experiment.declara
ca:"Traian Basescu a comis multe erori de-a lungul celor 7 ani petrecuti la Palatul Cotroceni. Unele foarte grave, iar pierderea de popularitate pe care a suferit-o este in mare masura explicata de ele".Dupa ce ne toarna
in pahar acest reactiv,vine si face un melanj cu un altul,total incompatibil cu primul:" A permis si a aparat emanciparea justitiei de sub cizma politica. DNA a agatat infractori din toate partidele, de la Nastase la Apostu, iar condamnarea si incarcerarea lui Adrian Nastase, dovada cea mai inalta a acestei emacipari, a cutremurat clasa politica".Pun si eu o intrebare,ca tot
omul:"Doamna Ene,cum adica "a permis si a aparat", adicatelea domnul Basescu s-a amestecat cu de la sine
putere in functionarea statului de drept?Pai,asta inseamna ca dumneavoastra acceptati si sunteti de acord
cu presedintele jucator.Ca atare,dati-mi voie sa nu fiu
de acord cu nicio iota din ceea ce ati scris in articol.
Va situati pe aceasi linie cu jurnalistii de la diverse
agentii de presa care scriu fara sa aiba habar de realitate.Aveti grija insa,ca amestecarea asta voita a
substantelor periculoase prin incompatibilitatea lor,
poate conduce la reactii cu totul si cu totul neasteptate.Sau probabil ca va doriti acest lucru?!

 

adicatelea domnul Basescu s-a amestecat

.... in functionarea statului de drept?
Ihi! In 2005 RO nu ierea Stat de Drept. Totul ierea controlat de scuritatte .. justitzie ... finantze ... administratzie ... tot! Sh'apoi .. potzi sa ne spui cum ii elimini din societate pentru 20 de ani pe securisti, intr'un Stat de ... nedrept ... Oligarhic?

@paraipan-adicatelea domnul......

Adicatelea pana in 2005 si dupa nu s-a simtit prezenta
serviciilor secrete?Uite,vezi,asta este deosebirea intre
noi si restul lumii civilizate.La aia amestecul baietilor cu ochi albastri nu este atat de evident.Si mai e o chestie pe care probabil multa lume nu a remarcat-o:Aia de la CI au ochii verzi sau sunt ceacari.

Cam asta a vrut sa spuna

Cand procurorul orădean Alexandru Lele a dispus arestarea traficantului de produse petroliere Aurel Tarău, tatăl acestuia – prefectul PSD al judetului Bihor – si-a sunat Nasul.
Năstase – acest Giulio Andreotti de Tărtăsesti – a spus doar atat: "Nu cred in arestările de vineri seara", si imediat mafiotul a fost eliberat, pentru ca procurorul să fie destituit si acuzat de arestare nelegală, cercetare abuzivă si sustragere de inscrisuri!
Tanărul procuror Cristian Panait a fost trimis, de la Bucuresti, să-l “execute" pe colegul său Alexandru Lele. Ii spune mătusii sale: “Cand mă intorc de la Oradea, voi fi ori jos, ori sus". Isi face ancheta corect si realizează că “probele" impotriva lui Alexandru Lele sunt niste simple făcături. Recomandă Procurorului General, Ilie Botos, neinceperea urmăririi penale. Este degrevat de sarcini, i se iau dosarele iar seful său, Ilie Piciorus, propune mătusii lui Cristian Panait, consultarea acestuia de către un medic psihiatru si internarea intr-un spital de specialitate!Cristian Panait se sinucide. Ministrul sănătătii dă ordin medicilor de la Spitalul de Urgentă să intre in silenzio stampa. Tăcerea “opiniei publice" nu a fost tulburată decat de vocile catorva ziaristi. Putin, Patrusev, Koriakov, luati-vă notite!
In 2003, procurorul Luminita Sega, căreia ii fusese repartizat dosarul FNI, il pune sub acuzare pe Sorin Ovidiu Vantu. Unul după altul, colaboratorii ei sunt indepărtati sub diferite pretexte iar ei, in final, i se ia dosarul si este inlocuită. I se iau si celelalte dosare importante (FNI, FNA, BID si Banca Agricolă) si este indepărtată din Parchetul General unde era sef de birou.
Inlocuitorul ei, procurorul Irinel Paun, il face scăpat pe SOV, in decembrie 2004, deoarece: “inculpatul Sorin Ovidiu Vantu a suferit o interventie chirurgicală ca urmare a unui accident casnic, fiind in imposibilitatea de a participa la efectuarea unor acte de urmărire penală".
In martie 2005, Luminita Sega a fost internată in spital, după ce se prăbusise, tipand de durere, in mijlocul colegilor de birou.Moare in 2006, după un an si trei luni de chinuri groaznice. Diagnosticul pus in urma analizelor făcute de laboratoarele de specialitate din Austria si Italia a fost, “intoxicatie sistematică cu aluminiu"! (Mai multe informații pe blogul Nicoletei Savin)

Usa celulei in care justitia romană stătea inchisă de atata timp a fost deschisă, in cele din urmă, de presedintele anti sistem.

cănd un NEBUNsi un HOȚ te...

judecă,alți prezuntivi bandiți le țin hangul,iliescu și felix sunt de circ și harababură!!!!despre LEGE,hai să schimbăm discuția???

 

@NEUTRONU-cand un nebun si un hot te...

Daca pui 3 judecatori intr-o camera precis ai sa ai
patru pareri.La fel si pentru marinari.Daca pui trei marinari intr-o incapere(Jusitia,Legislativul si Executivul= Basescu)precis se scufunda vaporul.Sau ia
foc,ca la Rouen.

gogosico

am o rugaminte: spune-mi si mie, cum afecteaza nivelul tau de trai, incendiul de care vorbesti?

multora ,prea puțin le pasă de suspendarea ...

lui băsescu,ei nu vor SUSPENDAREA,D emocratiei!!!!

 

STII CE ?...

Voteaza tu la referendum "DA", si-tzi dau eu in scris ca democratzia nu se suspenda in Romanica!...

vise frumoase,

realitae urata !

Ati incurcat-o basistilor !!!!!!

Groaza de judecata poporului,va face sa inventati lovituri de stat,chichite procedurale,invocari ale unor proceduri inexistente,doar doar ati mai tine la putere un psihopat,care a nenorocit tara 8 ani si a ascuns sub pulpana sa o sleahta de golani jegosi si hrapareti!
Gataa !E Destul !!!!! Pscaria!

 

Cine hotaraste Romania?

Cu Basescu sau fara? USL se aseaza la putere si democratic ar fi sa ne exprimam optiunea prin vot... Undeva trebuie sa existe o a treia cale, important e sa fie una mai buna.. Sa tra"ti bine!

 

Prima   1   2   3   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor