Ziare.com

Protest pentru renumararea voturilor in Sectorul 1. Clotilde Armand: Suntem aici pentru democratie (Video)

Sambata, 11 Iunie 2016, ora 17:48

   

Protest pentru renumararea voturilor in Sectorul 1. Clotilde Armand: Suntem aici pentru democratie (Video)
Aproximativ 500 de oameni au protestat, sambata, timp de aproape doua ore, pentru renumararea voturilor in cele 17 sectii din Sectorul 1 unde Uniunea Salvati Bucurestiul a cerut acest lucru, acuzand suspiciuni de frauda.

Oamenii au inceput sa se stranga incepand cu ora 15 in Piata Universitatii, la protestul care a fost anuntat pe Facebook si la care s-au inscris peste 4.000 de cetateni.

Protestul a fost unul fara scandari, fara prea multe pancarte cu mesaje, caldura determinandu-i pe oameni sa se refugieze in locurile cu umbra si sa stea la dicutii.

Intrebati de ce au venit la protest, cei mai multi dintre oameni, majoritatea tineri, au spus ca s-au saturat de 26 de ani sa fie mintiti de aceiasi politicieni.

"De 26 de ani ne conduc aceleasi fete politice, aceiasi mincinosi de diverse culori politice si atunci cand apare o speranta si o fata noua, ei o anihileaza. D-aia am iesit sa protestez, m-am saturat", a declarat pentru News.ro Sorin, student la Arhitectura.

"Alegerile de duminica trecuta nu au fost cu adevarat libere si corecte asa cum prevede Constitutia. Au fost semilibere si corecte si nu ma refer doar la ce s-a intamplat la Sectorul 1, unde nici acum nu s-a clarificat problema cu cele cateva mii de voturi anulate, nu le iese la numaratoare, tot le rotesc, tot le intorc. Ar trebui clar o renumarare, indiferent cu cine ai votat avand in vedere ca e un sector cu probleme in care primarul vechi a fost arestat. E clar ca ar trebui transparenta", crede Cristian.


Sursa: Digi 24


Linistea protestului, "tulburata" de Clotilde Armand

Linistea protestului a fost tulburata cand in jurul orei 16:00, in Piata Uiversitatii, si-a facut aparitia Clotilde Armand. Ea fost aplaudata de cei prezenti pe care i-a salutat si cu care a schimbat cateva cuvinte.

"Sunt trista ca am pierdut, dar sunt bucuroasa ca sunteti aici. Noi, cu totii, suntem aici pentru democratie, pentru transparenta. Este o lupta pe care o avem in comun si va multumesc ca sunteti aici, pentru ca avem aceleasi idealuri, aceeasi cauza", a declarat Clotilde Armand din mijlocul protestatarilor.

Ea a mai spus ca USB a ridicat exceptia de neconstitutionalitate la CCR acuzand nereprezentativitatea candidatului PSD in fruntea Primariei Sectorului 1.

"Evident ca nu se va aplica retroactiv, dar era o fereastra de oportunitate. Noi am sesizat CCR pentru a cere ca pe viitor in Romania sa nu mai fie alegeri intr-un singur tur", a spus ea.

Clotilde Armand a tinut sa spuna ca nu cei care protesteaza sunt alaturi de ea, ci ea este alaturi de ei. Canditatul USB la Sectorul 1 a stat printe oameni aproximativ 30 de minute, timp in care a stat de vorba cu o parte din ei.

Gabriel Liiceanu: Fraudarea votului, cel mai grav atentat la adresa democratiei

La protest a venit si Gabriel Liiceanu, care a spus ca fraudarea votului este cel mai grav atentat la adresa democratiei.

"Inteleg ca exista suspiciuni serioase legate de o fraudare a alegerilor in Sectorul 1, ori, pentru mine, fraudarea votului este cel mai grav atentat la adresa democratiei pentru ca ii surpa fundamentele, iar noi cei care votam devenim niste caraghiosi distribuiti intr-o mascarada politica.

Ideea ca se aleg ei intre ei folosindu-ne pe noi in scenariul acesta mi se pare intolerabil. Pur si simplu as vrea sa protestez la ideea ca desi exista oameni politici condamnati pentru fraudarea votului in 2012, s-ar parea ca acest demers inimaginabil pentru democratia autentica mai exista azi la noi. Daca n-ar fi nicio problema nu vad de ce nu s-ar numara voturile sau de ce nu s-ar reface alegerile", a spus Liiceanu.

El a adaugat ca este primul protest la care participa dupa cel din Piata Universitatii din 1990. De asemnea, scriitorul i-a blamat pe cei care nu s-au dus sa-si exercite dreptul la vot la scrutinul din 5 iunie.

Urmareste Ziare.com pe Facebook  si pe Instagram  Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.
Sursa: NEWS.RO

Articol citit de 5827 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
31 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Ce mi-e PSD, ce mi-e V Blaga! Cererea USB de renumărare a voturilor

.. a fost respinsă. De ce? De ce a fost respinsa daca nu aveau nimic de ascuns? Asta-mi aminteste de Vasile Blaga care, in 23 martie 2013, a fugit in noapte cu urna, refuzand renumărarea voturilor deoarece el stia că Elena Udrea era aleasă sefa PDL de atunci si nu el.
Si azi, V Blaga se dă cinstit si de dreapta... Atata rău... El, cinstit si de dreapta...

 

PRIMARIA CARE NU ESTE

Je suis clotilde

 

Doar 500 de participanti ?!

Se laudau pe Facebook "tinerii frumosi si liberi" ca vor fi cel putin vreo 4000. Inseamna ca Soros chiar ca s-a zgarcit ! Cam cat populatie cu drept de vot sa fie in Sectorul 1 ? Si doar aproximativ 500 sunt suparati ca frantuzoaica nu a ajuns primar ? Penibil, ce sa mai ! Asta-i societatea civila cu care tot ameninta unii PSD-ul ?

 

vrajeala manipulatorilor.

ceilalti tineri ori nu erau frumosi, ori nu sunt liberi, ori sunt in centrul vechi la o bericioaica. restul e cancan :) !

mai draga Kalle,

O mica remarca: de regula nu se spune "cam cat populatie", ci "cam cata populatie", ca populatia aia e o "ea", nu un "el". Sa stii ca si eu simt uneori nevoia sa-mi reimprospatez cunostintele de gramatica a limbii romane. Cu scuzele de regoare, dar n-ar strica sa-mi urmezi exemplul si sa faci si tu la fel.

Si-n rest, sa stii ca nu prea sunt de acord cu tine. Sa stii ca adevarata democratie inseamna sa iei in seama pana si nemultumirea unui singur om nemultumit. Fiindca si el face parte din populatie si din peisajul democratic al unei tari. Ca are dreptate sau nu, ca nemultumirea lui e intemeiata sau nu, omul trebuie luat in considerare si problema lui trebuie rezolvata sau explicata ca fiind inadecvata, dupa caz. Fiecare cetatean conteaza. Si eu contez. Si tu contezi. Ca parte a unui intreg popor. Ca au fost "doar" 500 de manifestanti la manifestatia aia de protest? Putea sa fie doar unul singur, asa cum spuneam. Sau numai doi sau trei. 500 sunt deja prea multi, deci cu atat mai mult trebuie luata in considerare nemultumirea lor. Daca e fondata, trebuie rezolvata. Daca e nefondata, trebuie sa se explice si sa se demonstreze ca e nefondata. Cam asta inseamna cu adevarat democratia, amice Kalle.

Si inainte sa ironizezi pe fondul simpatiilor tale politice, ia gandeste-te: sa zicem ca maine ai avea o problema majora, ai fost nedreptatit la vreo succesiune sau la vreun proces, ai ramas pe drumuri ca urmare unui abuz, in esenta ti s-a incalcat un drept fundamental. Si iesi in strada sa protestezi. Numai tu cu tine insuti, deci numai o singura persoana, fiindca pe altii ii doare la basca de problema si de nemultumirea ta. Cam ce ai vrea, in cazul asta? Sa fii bagat in seama cu protestul tau de cetatean, sau sa fii ignorat pe motiv ca nu esti "suficient de multi", adica peste 500, peste 1.000, peste 5.000 care protesteaza?

Nu numarul protestatarilor conteaza, amice, ci insemnatatea si gravitatea problemei pentru care se protesteaza. Sa tii minte lucrul asta.

kalle, esti varza... aia 500 de participanti au fost mai multi

decat aia 1200 de pensionari scosi in strada de PSDeu - stii tu cand...
stii de ce ? din cauza profilului votantului PSD-ist, contra profilul votantului anti-PSD-ist.
ma gandesc cu groaza ca unul ca tine ne "educa" copii, transformandu-i in loaze...
Clotilde, impreuna cu cei 500 de manifestanti valoreaza infinit mai mult fata de voi.

Intrebare catre USB

Oare, atunci cand clamati democratia uitati ca trebuie respectata o decizie a unei autoritati sau atacata pe alte cai legale?
De ce ati ordonat unor observatori ai dvs sa plece din sectii inainte de numararea voturilor? Ca sa puteti face scandal acum?
Asta aveti de oferit Bucurestiului? Scandal, nerespectarea hotararilor autoritatilor statului, indemnarea la nesupunere, la manifestari de strada?
Sau, cumva, daca ati fi dvs n-ati permite nimic din toate acestea? Adica democratia dvs e speciala!?

 

Distinse Ivan, fara votul cetatzeanului "autoritatea" despre

care vorbeshti este dictatura. De ce ne mai plangem ca nu vin oamenii la vot ? Ce incredere sa mai aiba cetatzeanul ca votul lui conteaza ? Pas cu pas se surpa increderea in toate institutziile statului.

:)

In 2009 Geoana / PSD a cerut renumararea voturilor nule in, atentie, 18,200 de sectii cu tot ca aveau cate un reprezentant in fiecare sectie care au semnat procesul verbal.

Biroul electoral central NU a facut plecaciuni in fata PSD si a dat verde renumararii, din pacate pentru PSD, Basescu a luat si mai multe voturi dupa ce au verificat buletinele.

Adica, "democratia" PSD e speciala si a altora ba ?

Ai bagat-o si pe aia cu nerespectarea hotararilor statului :):):)

Traiasca USL-ul, nu-i asa?

 

@ivanturbinca

Poate ca cei de la PSB au gresit, poate ca nu. Dar nu asta este important. Importanta este o problema care ne priveste pe toti: corectitudinea alegerilor, corectitudinea acestor alegeri. Corectitudinea, in general.
Cererea PSB este legala, suspiciunea intemeiata. Cum si-au permis sa nu aprobe verificarea? De ce BES, BEC nu doresc sa se stie adevarul?

D-na Clotild Armand

Nu uitati ca multi Romani din Nord America sunt alaturi si va sustin in aceasta situatie, in care trebuie sa se schimbe mentalitatea Romanilui despre dreptul de participare la alegeri.Dreptul de a candida nu este un privilegiu, nu este doar a unei categorii de Gorile, Criminali si ***, ce este un drept de a candida a fiecarui cetatean Roman, pe o peroada de 4-5 ani, care vine cu noi propuneri si are viziuni fantastice pentru locul unde candideaza.
Jos cu mentalitatea comunista si rasismul din Romania, in contextual in care romani au invadat Europa.Va sustinem pentru a schima politica si partidelor vechi , uzate fara imaginatii de dezvoltare a tarii, sa dispara definitive si sa nu intre nici in istorie, ca nu au facut decit crime si subdezvoltate a tarii si prosta reputatie international.

 

1900...

E ft bine ca iti pasa de Romania,de democratie.Totusi,niste lectii de gramatica ti-ar prinde ft bine.Dupa cum scrii,nu prea ti-a placut scoala,ai cam tras chiulul.Deh,e cam grea gramatica romaneasca. Nu e frumos ca un agramat sa vorbeasca in numele unei intregi comunitati(cea de peste Ocean)care numara cateva milioane de romani...

corect-incorect

Sa stii ca a cazut prima victim a articolului meu TU si ma bucur, si altii au descoperit acest lucru.Despre gramatica ce sa mai vorbim, ai scris citeva cuvinte ca nu cumva sa gresesti si sa iei in oglinda. Referitor la tine si cei din nord-america te descoper ca fiind in ***, dar sa mai ai o idee citi Romani sunt pe acel continent,auzi milioane, dar ce crezi ca sunt ca in Spania la pus ce cepe cu degetul, cum faci tu?
Comunitate….nu sunt doar cei din PSD cu tine, sunt multi altii, dar tu esti prea limitat intellectual sa-mi pierd timpul si pe viitor cu tine.
Cu cit esti platit sa lingi pe aici????

Sustinre

Si eu sunt roman-amrican si o sustin pe doamna Armand - Insa as vrea ca paridul domniei sale sa gaseasca o cale de alinata cu PNL. Desi sunt multi in PNL care au dezamagit/dezamagesc totusi politica inseamna si un pic de compromis. Prioriatea numarul 1 acum este impiedicare pSD sa ajunga la guvernare si apoi eliminarea acestui residuu bosevic de pe scena poitca din tara noastra.

bun comentariu....

noi Romanii cei mai buni la toate(gramatica,stiinta) etc.Sicand vine vorba despre nivelulul de viata santem cei mai prapaditi si asta pentru ca santem condusi de niste hoti nsi escroci experti in gramatica ca si tine (CORECT).Si daca vrei sa stii ceva cei ce scriu de pe calculatoare din afara tarii li se modifica automat ortografia.

@Android Rank user: x5 11.06.2016, 20:03

Rectificare, Biroul electoral central a facut plecaciuni in fata PSD

 

Silvico....

de data asta ai dreptate,asa este.Buldogul l-a tradat atat pe Base cat si pe Udrea.Toti trei,niste derbedei...

 

Stimati protestatari,

Stati linistiti, nu v-a furat nimeni nimic! Unde ati fost cind cu adevarat se furau voturi la ambasada din Paris, Chisinau, etc. in 2009 si s-au cerut verificari asupra votului? Nu s-au ingaduit atunci, nu se ingaduie nici acum se pare. Oricum miza la sectorul 1 nu a fost asa mare ca in 2009 la prezidentiale, fiecare carte de identitate a fost scanata, nu au vost voturi multiple asa ca acceptati numaratoarea. Nu-i nicio paguba!

 

De acord cu tine,

Dar oare nu ar fi mai bine ca noi toti cei care iubim Romania, (dar nu cea a hotilor si criminalilor,) pe care o purtam in inima , sa ne unim cu toti, dar nu sa distrugem un partid, ce sa ne unim sa construim ceva mult mai bun, un partid puternic,un partid care se prezinta in 2016 cu multa deschidere spre noi viziuni noi orientari , in care fiecare dintre noi sa se vada si nu in cele din urma cu oameni curati, caci oricine in politica are un inceput, cel la inceput de cariera in politica nu poate face ce el doreste, deoarece tara il ghideaza in si pre nevoile ei, deci nu este singur.
Problema eu stiu care este la Romani, sunt multi care sunt needucati, de proata calitate, rau voitori, rau intentionati si cred ca fac bine atunci cind sunt impotriva la tot ce ar fi bun pentru ei si tara lor. Romanil este mindru in Europa, cu ce au facut altii 100 de ani, dar oare acasa la noi…, hai sa nu mai fim rai si sa ne sustinem in proiecte noi si de durata, adica pentru urmatorii 20 de ani.
Este frumos in England, Olanda, Franta, Germania, etc, oamenii nu se maninca in *** uni pe altii ca poporul Roman.

Te-au pacalit!

In 2009 nu s-au furat voturi in strainatate si nu s-a reclamat nimic. Te-au pacalit ca au camioane cu dovezi si n-au putut prezenta un dosar macar. Din ce s-a renumarat, tot la hotii PSD a iesit cu minus. Expertiza furatului la vot e de departe a pesedeului. Ei au si un condamnat pentru asa ceva.
Iar in strainatate nu merg smecheriile romanesti. Acolo e si presa straina, si politie straina, si alta civilizatie. La ambasade nu se fura. Marea hotie se face in tara. Nu degeaba au vrut sa interzica dreptul la vot a cetatenilor romani din strainatate.

USB....

trebuie sa se transforme in UNIUNEA SALVATI ROMANIa si sa candideze la viitoarele alegeri pentru parlamentul romaniei.fara a primi in randurile ei cei ce au fost alesi pana acum.romania cu actualii parlamentari nu are nici un viitor.am ramas o tara de hoti si escroci condusa de clanuri mafiote.legea nu este respectata de cei ce conduc si acolitii lor.nu vor sa faca renumararea voturilor pentru ca vor iesi la suprafata noi hotii electorale.

 

1900....

Mai nene 1900 ,n-ai inteles nimic.Eu nu locuiesc in Europa ci in North America (miami,oras Hollywood-Fl)la 300 de m de "la vendetta" lui borcea,(inca din iulie 2001),voiam doar sa spun ca nu poate vorbi un agramat in numele meu.Tu poti vorbi in numele tau,sa-ti exprimi ideile tale,dar nu vorbesti tu in numele a milioane de romani.Nu ca n-as fi de acord cu ceea ce scrii tu,dar nu trebuie sa te dai tu exponentul sau purtatorul de cuvant al tuturor romanilor de peste ocean...

 

pentru CURAT murdar

Scuzama, dar trebuie sa te intreb daca esti din Moldova, si esti sofer de track in Miami. Ai grija cum conduci, si oricum este nevoie si de votul tau, noi te iubim asa cum esti tu cu toate lipsurile tale, ce *** doar esti moldovean.

1900...

nu sunt moldovean,sunt targovistean(pina la 19 ani,cand am terminat liceul),apoi bucurestean ,pina la plecarea in state,prin loterie(2001).Nu sunt sofer desi cei care lucreaza pe trak castiga ft bine.Lucrez int-o farmacie de boli de nutritie.Desi am cetatenie inca din 2007,n-am fost niciodata la vot,dar anul asta o sa merg,Multumit?

 

Refuzul renumararii voturilor ascunde clar fraude!!!

Sectorul 1 din capitala a fost clar castigat de dna Clotilde!
Altfel,renumararea voturilor nu ar trebui blocata!Teo

 

Or fi votat...

Votanții lui Dragnea de se opune cu atata inverșunare renumărarea. Și le este frica sa nu descompune. Oricum și la aceste alegeri cei smecheri au cumpărat votul cu 2000000 lei vechi.Spunandu-le prostimii ca valorează 50 euro.

@$tig

Dece mey sa se renumere? Nu a iesit cine trebuia? $$oro$z si compania?

Sa se renumere, dar daca voturile au fost dublu stampilate,

nu va reiesi nimic. Sistemul actual de votare inlesneste fraudarile.

 

Platforma pentru solutionarea online a litigiilor