Ziare.com
Anunt surpriza al lui Borcea. Pe cine va sustine in lupta la titlu

Sambata, 18 Ianuarie 2014, ora 18:25

Anunt surpriza al lui Borcea. Pe cine va sustine in lupta la titlu

Dinamo / stiri Dinamo

Petrolul va avea un fan surpriza in viitorul retur de Liga I, fostul finantator de la Dinamo Cristi Borcea fiind omul care va fi un aprig sustinator al prahovenilor, dupa aducerea lui Adi Mutu. Borcea l-ar fi dorit enorm pe Mutu la Dinamo, la final de cariera, chiar Adi declarand faptul ca si-ar fi dorit sa ajunga in "Stefan cel Mare", dar Ionut Negoita nu a dorit acest transfer, chiar daca o parte din salariu i-ar fi fost suportata chiar de Cristi Borcea. Fostul presedinte executiv a declarat, la revenirea in tara, ca va fi un sustinator al Petrolului in lupta la titlu, el sperand in acelasi timp si ca Dinamo va prinde un loc de cupa europeana la final de sezon. "O sa fiu suporterul Petrolului in lupta pentru titlu. Dinamo va prinde cupele europene in acest an.", le spunea Borcea jurnalistilor prezenti la aeroport, la venirea sa in tara. D.A.

2 comentarii
Patronii romani au speriat lumea fotbalului. I-au depasit si pe arabi!

Duminica, 04 Martie 2012, ora 13:32

Patronii romani au speriat lumea fotbalului. I-au depasit si pe arabi!

Gigi Becali / stiri Gigi Becali

Romania conduce detasat in clasamentul numarul de antrenori schimbati din Europa. Surpriza apare insa la nivel global, patronii din Liga 1 depasindu-i chiar si pe seici. In primele 18 etape incheiate in 2011, in Liga 1 s-au schimbat deja 18 antrenori. Tara noastra ocupa primul loc in Europa, fiind urmata, la mare departare, de Croatia, cu 11 antrenori. Patronii din Liga 1 au reusit insa...

1 comentariu
Opinii: Turul lui Marius Stan, nu al lui Gigi si Borcea

Miercuri, 22 Decembrie 2010, ora 19:29

Opinii: Turul lui Marius Stan, nu al lui Gigi si Borcea

Otelul / Marius Stan

Intr-un campionat in care ne-am obisnuit ca patronii, proprietarii, bosii echipelor sa vorbeasca mai mult decat antrenorii si jucatorii la un loc, prezenta unor conducatori de club discreti n-are cum sa nu lase urme adanci si sa nu se reflecte in ierarhia Ligii I de fotbal. Un exemplu a fost Dumitru Bucsaru, cel pe care inca nu l-au vazut la fata niciodata multi iubitori ai sportului rege si...

1 comentariu
Urarile lui Mitica: Echipa pentru Becali, spital pentru Borcea si magarusi pentru Porumboiu

Marti, 21 Decembrie 2010, ora 20:32

Urarile lui Mitica: Echipa pentru Becali, spital pentru Borcea si magarusi pentru Porumboiu

Dumitru Dragomir / Gigi Becali

Dumitru Dragomir, presedintele Ligii Profesioniste de Fotbal, i-a "colindat" pe cei mai cunoscuti patroni din Romania. Daca lui Becali i-a urat sa isi faca echipa de Liga Campionilor iar lui Cristi Borcea un spital de lux, pentru Porumboiu a avut in minte in cadou mai aparte... doi magarusi. "Lui Gigi Becali i-as ura sa-si faca echipa de Champions League. N-are... Lui Borcea i-as lua un...

Borcea face dezvaluiri incredibile. "Tiganusii" de la Rapid, scosi din Europa de Dinu Vama

Miercuri, 03 Noiembrie 2010, ora 10:33

Borcea face dezvaluiri incredibile. "Tiganusii" de la Rapid, scosi din Europa de Dinu Vama

Cristi Borcea / Liga I

Razboiul dintre Cristi Borcea si Dinu Vama scoate la suprafata detalii incredibile, dinamovistul marturisind ca actualul presedinte al Rapidului i-a scos pe giulesteni din Europa in sezonul trecut, pe cand activa la FC Brasov. "Marele rapidist Dinu Gheorghe m-a sunat inaintea meciului din mai, anul acesta, cand Brasovul urma sa joace cu Rapid si mi-a spus: Cristi, dai si tu o prima la...

Dinu Gheorghe il ataca pe Borcea: Minte cu nerusinare

Marti, 02 Noiembrie 2010, ora 18:08

Dinu Gheorghe il ataca pe Borcea: Minte cu nerusinare

Cristi Borcea / stiri Cristi Borcea

Presedintele rapidist Dinu Gheorghe a raspuns atacurilor lansate de Cristi Borcea la finalul meciului incheiat la egalitate intre giulesteni si Pandurii Targu Jiu, scor 1-1. "Daca la noi a fost jaf armat, atunci la Dinamo - Gloria a fost jaf cu arme albe. Daniel Stanciu nu mai poate sa tina minte de dimineata pana seara ce vorbeste, nu poate sa sustina vreodata ce spune. Asta e caracterul...

2 comentarii
Borcea si Becali, dupa Rapid-Pandurii: Masacru! Jaf la drumul mare!

Luni, 01 Noiembrie 2010, ora 23:10

Borcea si Becali, dupa Rapid-Pandurii: Masacru! Jaf la drumul mare!

Fotbal / arbitri

Gigi Becali si Cristi Borcea au catalogat arbitrajul meciului Rapid - Pandurii, scor 1-1, drept cel mai mare furt din Liga I. Patronul Stelei a declarat ca nu mai are cuvinte dupa ultimele arbitraje din Liga I. "Nu mai am cuvinte dupa ultimele arbitraje, nu mai inteleg nimic. Nu imi vine sa cred ca arbitrii mai pot sa ia bani dupa asa ceva. Am vazut ca Spadacio l-a impins pe Vranjkovici,...

3 comentarii
Borcea: Meciurile cu Otelul si Steaua nu sunt decisive pentru Andone

Joi, 30 Septembrie 2010, ora 15:06

Borcea: Meciurile cu Otelul si Steaua nu sunt decisive pentru Andone

Cristi Borcea / Dinamo

In ciuda seriei de patru meciuri fara victorie in Liga I, Cristi Borcea spune ca postul lui Ioan Andone nu este in pericol. Oficialul dinamovist precizeaza ca "Falcosul" nu va fi demis, indiferent de rezultatele inregistrate in meciurile cu Otelul Galati si Steaua. "Nu sunt decisive meciurile cu Otelul si Steaua pentru Andone la Dinamo.", a declarat Cristi Borcea, conform Sport.ro....

1 comentariu
Borcea: Dinamo a fost dezavantajata de-a lungul intregului sezon

Miercuri, 05 Mai 2010, ora 20:41

Borcea: Dinamo a fost dezavantajata de-a lungul intregului sezon

Cristi Borcea / Dinamo

Actionarul echipei Dinamo, Cristi Borcea, crede in continuare ca formatia sa a fost cea mai dezavantajata de arbitri in acest sezon al Ligii I. "Daca este vreo echipa in Romania care sa imi arate ca a fost mai dezavantajata... In campionatul asta nu a existat vreo etapa in care Dinamo sa nu fie dezavantajata si in Cupa si in campionat. Chiar daca nu vom alinia cea mai buna echipa, ne...

2 comentarii
Borcea o ataca pe FC Timisoara

Marti, 04 Mai 2010, ora 17:05

Borcea o ataca pe FC Timisoara

Cristi Borcea / Liga I

FC Timisoara e cea mai avantajata echipa de arbitri din Romania, sustine presedintele executiv al lui Dinamo, Cristi Borcea. "Timisoara pune presiune inainte de fiecare meci. Arbitri sunt slabi, si, cand pune Timisoara presiune pe ei, cedeaza. Tocmai de aceea este cea mai avantajata echipa din campionat", a spus Borcea la Sport.ro. In schimb, Dinamo e cea mai dezavantajata, afirma...

2 comentarii
Borcea: Mai am un singur dor, Dinamo in Liga Campionilor

Miercuri, 31 Martie 2010, ora 12:28

Borcea: Mai am un singur dor, Dinamo in Liga Campionilor

Cristi Borcea / Dinamo

Presedintele executiv al lui Dinamo, Cristi Borcea, spune ca mai are o singura dorinta in fotbal, aceea de a-i vedea pe "caini" in grupele Ligii Campionilor, iar dupa ce si-o va indeplini se va retrage. "Viata mi-a oferit totul, mai am un singur dor: sa joace Dinamo in Liga Campionilor. Dupa aceea ma retrag, iar in locul meu il voi propune pe Florin Prunea", a spus Borcea pentru Click....

1 comentariu
Borcea: Cu victorii la Galati si Urziceni avem 80% sanse la titlu

Vineri, 19 Martie 2010, ora 19:34

Borcea: Cu victorii la Galati si Urziceni avem 80% sanse la titlu

Cristi Borcea / Liga I

Presedintele gruparii Dinamo Bucuresti, Cristi Borcea, crede ca "ros-albii" pot reintra in lupta pentru titlu daca obtin victorii cu Otelul Galati si Unirea Urziceni. "Daca obtinem doua victorii la Galati si cu Urziceni, avem 70-80% sanse de a castiga titlul. In meciurile importante, Dinamo se mobilizeaza altfel. Anul trecut le-am castigat pe toate, cu exceptia celui de la Timisoara.", a...

Becali il acuza pe Borcea dupa amanarea etapei 22

Joi, 11 Martie 2010, ora 14:53

Becali il acuza pe Borcea dupa amanarea etapei 22

Cristi Borcea / Gigi Becali

Finantatorul Stelei, Gigi Becali, crede ca amanarea etapei cu numarul 22 din Liga I a fost propusa si aprobata de Cristi Borcea, presedintele executiv al lui Dinamo fiind si membru in Comitetul Executiv al FRF. "Nu stiu nimic despre aceasta amanare. Cand sa jucam cu Dinamo?! Week-end-ul viitor? Pai nu avem alt meci atunci? A, se amana toata etapa. Ce daca avea Dinamo meci la Cluj, si noi...

Borcea: Daca nu ne dezavantajau arbitrii, Dinamo era lider in Liga I

Joi, 18 Februarie 2010, ora 17:13

Borcea: Daca nu ne dezavantajau arbitrii, Dinamo era lider in Liga I

Cristi Borcea / Liga I

Presedintele executiv al lui Dinamo, Cristi Borcea, a raspuns acuzatiilor lansate de Adrian Mititelu spunand ca "ros-albii" erau lideri in acest moment in Liga I, daca nu existau greseli de arbitraj. "Vreau sa avem parte de arbitraj corect, sa fie un campionat corect. As vrea sa fim arbitrati numai de romani, dar suta la suta vor fi numai probleme. Mititelu s-a obisnuit sa faca asa presiuni....

3 comentarii
Delegarea lui Constantin la Dinamo-Craiova, primul scandal al returului

Joi, 18 Februarie 2010, ora 10:25

Delegarea lui Constantin la Dinamo-Craiova, primul scandal al returului

Dinamo / Cristi Borcea

Delegarea lui Augustus Constantin la cel mai important meci al primei etape a returului, Dinamo - Craiova, a amplificat situatia deja tensionata din jurul acestui derbi. Patronul Universitatii Craiova, Adrian Mititelu, s-a declarat nemultumit de delegarea lui Augustus pentru a oficia partida din Stefan cel Mare: "Nu stiu cine a facut delegarile, dar sper ca nu Borcea! Augustus Constantin nu...

1 comentariu
Borcea: Dinamo are de departe cel mai bun lot

Sambata, 06 Februarie 2010, ora 18:13

Borcea: Dinamo are de departe cel mai bun lot

Cristi Borcea / Dinamo

Presedintele lui Dinamo, Cristi Borcea, sustine ca jucatorii sai formeaza cel mai valoros lot din Liga I. "Am facut o prima repriza buna, chiar daca au lipsit foarte multi jucatori. Pentru noi este o victorie foarte importanta. Dinamo are doua echipe si mai are trei rezerve! Avem, de departe, cel mai bun lot din tara. Leonardo este un jucator tanar, cu 40 de meciuri in campionatul...

4 comentarii
Becali rade de Borcea: I-am luat un CD cu muzica de Liga Campionilor

Sambata, 16 Ianuarie 2010, ora 13:47

Becali rade de Borcea: I-am luat un CD cu muzica de Liga Campionilor

Cristi Borcea / Gigi Becali

Patronul Stelei, Gigi Becali, nu-l menajeaza pe prietenul Cristi Borcea nici macar de ziua lui. Seful din Ghencea spune ca i-a pregatit deja cadou un CD cu muzica de Liga Campionilor, pentru ca oficialul din Stefan cel Mare sa-si poate pregatit echipa pentru Champions League. "I-am luat un CD cu muzica de Liga Campionilor ca sa e pregateasca. Sa fie mereu pregatit de Liga. Toata viata va...

5 comentarii
Padureanu: Se va trage cu pistolul in Liga I

Vineri, 08 Ianuarie 2010, ora 10:27

Padureanu: Se va trage cu pistolul in Liga I

Jean Padureanu / Gloria Bistrita

Presedintele Gloriei Bistrita, Jean Padureanu, crede ca lupta pentru titlu si banii din Liga Campionilor va duce la noi scandaluri in returul Ligii I. "Lupta pentru bani va duce la un retur in care scandalurile, presiunile asupra arbitrilor se vor amplifica. Unii conducatori se ocupa de echipele altora, in loc sa aiba grija de echipele lor. Gigi si Borcea zic ca sunt prieteni, dar si-ar lua...

2 comentarii
Andone, aproape de Dinamo: Am tupeu sa-i duc in Liga Campionilor

Joi, 07 Ianuarie 2010, ora 19:18

Andone, aproape de Dinamo: Am tupeu sa-i duc in Liga Campionilor

Ioan Andone / Dinamo

Antrenorul Ioan Andone a marturisit ca sunt sanse maris a preia banca tehnica a echipei Dinamo, el negociind in aceasta perioada cu presedintele executiv al ros-albilor, Cristi Borcea. "Falcosul" nu se teme de locul 8 ocupat de Dinamo in clasamentul Ligii I si spune ca ii va duce pe "caini" in Liga campionilor. "Sunt sanse mari sa preiau Dinamo in cateva zile,daca ma voi intelege cu...

1 comentariu
Muresan si Borcea s-au pus de acord: CFR Cluj e principala favorita la titlu

Duminica, 20 Decembrie 2009, ora 21:22

Muresan si Borcea s-au pus de acord: CFR Cluj e principala favorita la titlu

CFR Cluj / Iuliu Muresan

Presedintele lui CFR Cluj, Iuliu Muresan, si cel al lui Dinamo, Cristi Borcea, s-au pus de acord asupra favoritei la titlul in acest sezon, formatia ardeleana fiind cotata cu prima sansa. "Suntem principalii favoriti la titlu, suntem printre echipele din fata, am luat 4 trofee in doi an isi avem deja o mentalitate de campioni si invingatori. Dar, de aici pana la a transforma campioana de...

1 comentariu
Borcea: De cand e Lupescu la FRF numai probleme am avut cu arbitrii

Luni, 16 Noiembrie 2009, ora 19:21

Borcea: De cand e Lupescu la FRF numai probleme am avut cu arbitrii

Fotbal / derbi

Oficialul dinamovist s-a declarat nemultumit de delegarea arbitrilor germani la partida cu FC Timisoara. "Am vorbit cu domnul Iancu pentru ca nici eu nu sunt de acord cu arbitrii din Germania. Ati vazut ce arbitraj am avut cu Galatasaray cu arbitrii germani. Va spun acum ca suta la suta se va termina meci nul daca arbitreaza germanii. Avem jucatori la limita suspendarii, iar arbitrii germani...

5 comentarii
Borcea: Am avut mereu probleme cu arbitrii romani

Marti, 03 Noiembrie 2009, ora 20:44

Borcea: Am avut mereu probleme cu arbitrii romani

Cristi Borcea / Liga I

Directorul executiv al clubului Dinamo, Cristi Borcea, a comentat decizia Comitetului Executiv al FRF de a renunta la delegarea arbitrilor straini in Liga I. "Eu am sustinut ideea cu arbitri straini tot timpul. Ati vazut ca am castigat toate meciurile cind ne-au arbitrat straini, cu cei romani am avut mereu probleme. O sa mai discutam acest caz intr-un cadru mai larg pe 21. Eu nu puteam sa...

3 comentarii
Dinamovistii au salariile blocate

Luni, 26 Octombrie 2009, ora 21:51

Dinamovistii au salariile blocate

Cristi Borcea / Dinamo

Presedintele executiv al formatiei Dinamo, Cristi Borcea, a anuntat ca va bloca salariile fotbalistilor pana cand acestia vor urca pe primul loc in clasamentul Ligii I. "Dinamo e singura echipa care a platit contractele la zi, dar jucatorii nu vor mai primi banii pana cand nu vor reveni pe prima pozitie. Care sa fie problema? Nimeni de la Dinamo nu mai spune nimic despre jocul echipei sau...

Borcea si Becali, pusi la zid de Mircea Sandu

Vineri, 23 Octombrie 2009, ora 20:53

Borcea si Becali, pusi la zid de Mircea Sandu

Mircea Sandu / presedinte FRF

Presedintele FRF, Mircea Sandu, critica atitudinea conducatorilor de club din Liga I si ii considera responsabili pentru rezultatele proaste obtinute in cupele europene. "Acolo unde e seriozitate si oamenii nu stau pe la televizor, exista si rezultate. Pentru mine nu e o surpriza ce se intampla. Dincolo, unde ne place sa aparem la TV, ca ne place, nu sunt rezultate. Unii considera mai...

6 comentarii
Borcea sustine ca Dinamo a fost dezavantajata intentionat

Luni, 28 Septembrie 2009, ora 09:51

Borcea sustine ca Dinamo a fost dezavantajata intentionat

Cristi Borcea / Dinamo

Presedintele executiv al lui Dinamo, Cristi Borcea, a acuzat dur arbitrajul de la meciul pe care echipa sa l-a jucat cu Gaz Metan Medias, in etapa a 8-a a Ligii I. Oficialul "cainilor" crede ca a fost furat intentionat, bazandu-si acuzele pe niste imagini ce-i infatiseaza pe vicepresedintele FRF, Patritiu Abrudan, supervizor al partidei, stand de vorba, pe gazon, inainte de meci, cu...

2 comentarii
Borcea: Ne batem cu Urziceniul pentru titlu

Vineri, 11 Septembrie 2009, ora 10:04

Borcea: Ne batem cu Urziceniul pentru titlu

Cristi Borcea / Liga I

Presedintele executiv al lui Dinamo, Cristi Borcea, crede ca echipa sa se va lupta pentru titlul de campioana cu Unirea urziceni, dar nu exclude din aceasta cursa nici pe Steaua, CFR Cluj sau FC Timisoara. "Din cauza celor de la Unirea, fotbalistii de la Dinamo au pierdut 200.000 de euro pentru ca nu au luat campionatul! De aceea trebuie ca jucatorii nostri sa ii bata. E o chestie de...

2 comentarii
Borcea catre Becali: Gigi, ai grija unde cazi ca se termina clasamentul!

Joi, 10 Septembrie 2009, ora 20:11

Borcea catre Becali: Gigi, ai grija unde cazi ca se termina clasamentul!

Gigi Becali / stiri Gigi Becali

Vestea transferului lui Adrian Cristea la Al Ahli il bucura pe patronul Stelei, Gigi Becali, care nu s-a abtinut si l-a intepat din nou pe rivalul Borcea de la Dinamo. "Pentru mine este o veste buna ca pleaca Adrian Cristea de la Dinamo, e un jucator bun, periculos. Dinamo e moarta fara Cristea. Insa Borcea nu stie ca "Printul" lui va ajunge la Steaua", a spus cu ironie patronul Stelei la...

Borcea: M-am saturat de mizeriile arbitrilor romani

Joi, 20 August 2009, ora 17:18

Borcea: M-am saturat de mizeriile arbitrilor romani

Cristi Borcea / Liga I

Presedintele executiv al lui Dinamo, Cristi Borcea, spune ca va solicita arbitri straini la fiecare meci al "cainilor" deoarece s-a saturat de arbitrii romani. "Cu totii vrem ca la Dinamo sa fie rezultate, pentru asta muncim. De aia am si cerut arbitri straini, vrem sa zambim la meciuri si sa nu mai stau incrancenat. Noi vom fi de acord ca toate meciurile lui Dinamo sa fie conduse la centru...

5 comentarii
Borcea: Noi aducem puncte pentru Romania! Vrem arbitri straini!

Luni, 17 August 2009, ora 18:02

Borcea: Noi aducem puncte pentru Romania! Vrem arbitri straini!

Cristi Borcea / Liga I

Finantatorul dinamovist, Cristi Borcea, sustine in continuare delegarea arbitrilor straini la partidele importante din Liga I. "Noi aducem puncte pentru Romania si nu poate domnul Huzu sa se opuna daca cerem arbitri straini! Dinamo a fost cea mai dezavantajata echipa in acest start de sezon... Bagam atatia bani in fotbal si se fac experimente pe pielea noastra! Noi cerem doar ca meciurile...

3 comentarii
Borcea le arata pisica arbitrilor romani

Duminica, 09 August 2009, ora 15:52

Borcea le arata pisica arbitrilor romani

Cristi Borcea / Dinamo

Presedintele executiv al lui Dinamo, Cristi Borcea, ii ameninta pe arbitrii romani ca va face cerere oficiala in Comitetul Executiv pentru aducerea strainilor in Liga I, in cazul in care acestia nu isi vor schimba atitudinea. "Greselile sunt premeditate pentru ca am cerut sa il schimbe pe Craciunescu, iar domnul Huzu mi-a spus ca garanteaza ca nu vor exista probleme. Cand am aflat ca domnul...

3 comentarii
Suparat pe dinamovisti, Borcea nu merge la meciul cu FC Arges

Marti, 09 Iunie 2009, ora 11:15

Suparat pe dinamovisti, Borcea nu merge la meciul cu FC Arges

Cristi Borcea / Liga I

Presedintele executiv al lui Dinamo, Cristi Borcea, este in continuare extrem de afectat de ratarea titlului. Oficialul dinamovis nu va insoti echipa in deplasarea de la pitesti, din ultima etapa a acestui sezon. Alaturi de Borcea, in Bucuresti vor ramane si Adrian Cristea, Bostina, Marius Nicuae si Simao, toti 4 suspendati pentru aceasta partida, dar si gabi tamas, fundasul fiind exclus din...

1 comentariu
Frunza: Cand o sa-ti auzi, tu, imnul Ligii Campionilor, Borcica?

Luni, 01 Iunie 2009, ora 19:14

Frunza: Cand o sa-ti auzi, tu, imnul Ligii Campionilor, Borcica?

Fotbal / derbi

Mijlocasul Unirii Urziceni, Sorin Frunza, nu a uitat de Cristi Borcea, pe cale l-a ironizat atunci cand imnul Ligii Campionilor canta in autocarul ialomitenilor. "Borcea, Borcea, cand o sa-ti auzi tu melodia asta, Borcica? Iar plange Borcica", a fost reactia lui Frunza in autocarul echipei ialomitene, informeaza Gazeta Sporturilor. Frunza si-a amintit si de fostul sau patron de la Vaslui,...

3 comentarii
Borcea, la vestiare

Duminica, 31 Mai 2009, ora 21:32

Borcea, la vestiare

Fotbal / derbi

Presedintele executiv al lui Dinamo, Cristi Borcea, s-a dus la vestiare in pauza meciului dintre Dinamo si FC Brasov, din etapa a 33-a a Ligii I. Nemultumit de prestatia "cainilor" in prima parte a disputei care poate pune capat sperantelor dinamovistilor de a mai castiga titlul in acest sezon, Borcea a coborat la vestiare pentru a-si certa salariatii. La pauza, FC Brasov conduce pe...

4 comentarii
Borcea: Nu-mi mai arde de fotbal

Marti, 26 Mai 2009, ora 19:40

Borcea: Nu-mi mai arde de fotbal

Fotbal / derbi

Presedintele executiv al lui Dinamo, Cristi Borcea, spune ca echipa pe care o conduce are inca sanse la titlu, Unirea Urziceni putand pierde puncte in derbiurile cu Timisoara si Steaua. "Nu-mi mai arde de fotbal. Sunt foarte suparat. Am pierdut numai pe mana noastra, nu mai are rost sa comentam. Am avut cel mai mare buget, am platit salarii mari si numai noi suntem de vina pentru ca...

11 comentarii
Borcea: Nu cred ca isi risca cineva libertatea pentru a ajuta Unirea

Marti, 26 Mai 2009, ora 14:22

Borcea: Nu cred ca isi risca cineva libertatea pentru a ajuta Unirea

Unirea Urziceni / Liga I

Cristi Borcea crede ca Steaua si FC Timisoara isi vor apara corect sansele in partida cu Unirea Urziceni, in ciuda speculatiilor aparute in ultima vreme. "E suparare mare, desi cred ca mai avem sanse la titlu. Ce, Urziceni poate sa castige cu Timisoara si cu Steaua? Eu nu cred ca poate sa-si riste cineva, antrenori, jucatori, libertatea ca sa faca jocuri necurate in acest campionat. Daca...

5 comentarii
"Arogantele" se platesc

Luni, 25 Mai 2009, ora 07:14

"Arogantele" se platesc

Fotbal / derbi

Inainte de "finala campionatului", asa cum a fost numita partida de la Urziceni, dinamovistii nici nu concepeau sa rateze victoria. De la declaratii gen "Cine mai e si Unirea asta?" facute in special de Vasile Turcu si continuand cu "Noi suntem Dinamo, o sa invingem", oficialii alb-rosiilor erau cu gandul mai mult la sarbatoarea de dupa meci. Lucrul acesta si-a pus amprenta si asupra...

3 comentarii
Borcea: Daca pierdem la Urziceni suntem prosti

Joi, 21 Mai 2009, ora 22:39

Borcea: Daca pierdem la Urziceni suntem prosti

Cristi Borcea / Liga I

Cristi Borcea afirma ca partida de la Urziceni este ca o finala pentru dinamovisti, care ar putea rata titlul de campioana in cazul unei infrangeri. "Pentru noi meciul cu Urziceni e o finala! Celelalte doua meciuri nu mai conteaza decat daca nu reusim nici macar un meci nul. Daca, Doamne fereste, luam bataie, eu spun ca am pierdut campionatul, pentru ca Steaua si Timisoara vor rula tot lotul...

6 comentarii
Borcea a ajuns la spital din cauza fotbalului

Vineri, 15 Mai 2009, ora 08:29

Borcea a ajuns la spital din cauza fotbalului

Cristi Borcea / Liga I

Presedintele executiv al lui Dinamo, Cristi Borcea, se afla la o clinica din Viena pentru un control medical. Actionarul Vasile Turcu sustine ca Borcea se simte rau din cauza stresului provocat de finalul de sezon si dezvaluie ca l-a vazut pe conducatorul "cainilor" luand calmante inainte de meciuri, informeaza Sport.ro. "Am discutat cu el si ieri si la el e stresul mare, vedeti si ca om...

4 comentarii
Borcea: E mai bine ca ne arbitreaza Tudor

Marti, 12 Mai 2009, ora 18:16

Borcea: E mai bine ca ne arbitreaza Tudor

Cristi Borcea / Liga I

Presedintele executiv al lui Dinamo, Cristi Borcea, a explicat decizia luata de comun acord cu oficialii Timisoarei de a-l solicita la meciul de duminica pe arbitrul Alexandru Tudor. "E mai bine sa ne conduca la centru cel mai bun arbitru roman decat un strain de care sa fie nemultumite ambele tabere. Am cazut de comun acord cu oficialii lui Poli sa ne conduca la centru Alexandru Tudor, nu...

Borcea: Batem cu 3-1, ii mancam pe stelisti!

Vineri, 08 Mai 2009, ora 19:20

Borcea: Batem cu 3-1, ii mancam pe stelisti!

Cristi Borcea / Liga I

Presedintele executiv al dinamovistilor, Cristi Borcea, se arata increzator in victoria formatiei pregatite de Mircea Rednic. "Batem cu 3-1! Ii mancam pe stelisti! Sunt optimist inainte de aceasta partida si sunt sigur ca vom face un meci foarte bun. Am incredere in baieti, in Mircea (n.r.- Rednic), fara o victorie cu Steaua, titlul nu ar mai fi la fel de valoros", a declarat Borcea pentru...

4 comentarii
Borcea: Daca pierdem cu CFR, pierdem campionatul

Joi, 30 Aprilie 2009, ora 21:02

Borcea: Daca pierdem cu CFR, pierdem campionatul

Cristi Borcea / Liga I

Cristi Borcea considera partida cu CFR Cluj, din Stefan cel Mare, cel mai important test al 'cainilor' din acest final de sezon. "Meciul cu CFR este cel mai greu din acest final de campionat. Daca nu ne vom concentra 100%, vom pierde meciul si totodata si campionatul!", a declarat oficialul dinamovist, conform Prosport. Partida Dinamo - CFR, contand pentru etapa a XXVIII-a a Ligii I, va...

Iancu: Timisoara ia titlul/ Borcea: Noi suntem pe primul loc

Luni, 27 Aprilie 2009, ora 08:07

Iancu: Timisoara ia titlul/ Borcea: Noi suntem pe primul loc

Cristi Borcea / Liga I

Patronul echipei FC Timisoara si presedintele executiv al lui Dinamo au avut un schimb de replici pe tema viitoarei campioane a Ligii I. "Timisoara va lua campionatul, iar Urziceniul va termina pe 2!", a declarat Marian Iancu la GSpTV. Daca seful de pe Bega e sigur ca echipa sa va fi pe primul loc la final, Cristi Borcea spune ca dimpotriva, "cainii" vor castiga campionatul in acest...

1 comentariu
Borcea se teme: Daca invinge CFR, Steaua se bate pentru primele 2 locuri

Miercuri, 22 Aprilie 2009, ora 08:38

Borcea se teme: Daca invinge CFR, Steaua se bate pentru primele 2 locuri

CFR Cluj / Liga I

Dinamovistii simt ca pot pierde titlul in acest final de sezon. Cristi Borcea sustine ca Steaua se pate bate pentru primele 2 locuri in clasament daca va invinge pe CFR Cluj miercuri. "Daca Steaua bate CFR-ul, se bate pentru primele doua locuri. Eu zic ca daca Steaua o bate pe CFR, poate sa bata si restul meciurilor pana la partida cu Dinamo. Imi doresc un meci nul intre Steaua si CFR Cluj",...

1 comentariu
Borcea: Dinamo merge la Craiova sa-si respecte blazonul

Marti, 07 Aprilie 2009, ora 17:57

Borcea: Dinamo merge la Craiova sa-si respecte blazonul

Cristi Borcea / Dinamo

Presedintele executiv al alb-rosilor, Cristi Borcea, a anuntat ca echipa sa merge la Craiova pentru a-si respecta blazonul si pentru a se apropia de titlul de campioana. "Noua ne plac meciurile cu miza! Craiova are o echipa foarte buna, domnul Mititelu a investit foarte mult acolo si sunt convins ca ne asteapta un meci greu, dar Dinamo merge sa isi respecte blazonul si vrea sa castige...

2 comentarii
Goian: E adevarat, m-am intalnit cu Borcea in club

Luni, 16 Martie 2009, ora 14:03

Goian: E adevarat, m-am intalnit cu Borcea in club

Cristi Borcea / Liga I

Fundasul lui Dinamo, Lucian Goian, a recunoscut ca s-a intalnit cu Cristi Borcea intr-un club din Bucuresti in noaptea dinaintea meciului cu CS Otopeni, contand pentru etapa XX din Liga I. "Sambata seara am ajuns intr-un club impreuna cu prietena mea. Domnul Borcea era la o masa, m-am dus si l-am salutat, pentru ca asa este normal. Totul s-a intamplat in jurul orei 1-1:30. Nu stiu nimic de...

Borcea: Dinamo e cea mai penibila echipa din Liga I

Luni, 16 Martie 2009, ora 07:32

Borcea: Dinamo e cea mai penibila echipa din Liga I

Cristi Borcea / Dinamo

Cristi Borcea este foc si para dupa egalul "reusit" de Dinamo cu CS Otopeni. Oficialul alb-rosilor a lovit fara mila in proprii jucatori, pe care i-a acuzat de nesimtire. "Nu o sa le dam niciun ban pentru ca nu se poate sa se intample ce s-a intamplat azi. Nimeni nu alerga, toti asteptau migile. Cu mentalitatea asta nu batem pe nimeni, nici macar echipe din Liga a II-a. Noi am fost penibili,...

1 comentariu
Borcea: Meciul de la Medias e greu, anul trecut am pierdut titlul cu echipele mici

Vineri, 06 Martie 2009, ora 17:36

Borcea: Meciul de la Medias e greu, anul trecut am pierdut titlul cu echipele mici

Cristi Borcea / Liga I

Cristi Borcea isi atentioneaza elevii inaintea partidei pe care Dinamo o va sustine la Medias si spune ca Gaz Metan e o echipa imprevizibila. "Orice meci este greu. Ei joaca probabil una din ultimele carti pentru ramanerea in prima divizie. Si in tur am avut un meci greu, dar acum avem o echipa puternica si nu ne facem probleme. Trebuie sa castigam. Mediasul este un oras plin de dinamovisti...

2 comentarii
Borcea: M-am saturat de mizeria din fotbalul romanesc

Miercuri, 18 Februarie 2009, ora 20:04

Borcea: M-am saturat de mizeria din fotbalul romanesc

Cristi Borcea / Liga I

Presedintele lui Dinamo, Cristi Borcea, a declarat ca nu este de acord cu premierea si considera ca poate fi asociata cu un fenomen de coruptie. "Daca Dinamo va castiga titlul ma voi retrage din functia de presedinte al echipei. Voi ramane numai actionar, ca si ceilalri. Eu vreau sa ma retrag pentru ca in fotbalul romanesc este foarte multa mizerie. M-am saturat! Eu unul nu sunt de acord...

5 comentarii
Borcea: Dinamo nu a fost avantajata de arbitri in tur

Miercuri, 28 Ianuarie 2009, ora 21:54

Borcea: Dinamo nu a fost avantajata de arbitri in tur

Dinamo / Cristi Borcea

Presedintele executiv al lui Dinamo, Cristi Borcea, spune ca echipa sa nu a fost niciodata ajutata de arbitri in turul campionatului. "Nu ne intereseaza butoane si valize, depinde doar de noi sa castigam titlul. Dinamo nu a fost niciodata avantajata de arbitri in turul acestui campionat. Niciun adversar nu s-a declarat nemultumit de arbitraj in meciurile cu noi", a spus, la GSPTV, Borcea....

3 comentarii
Borcea: Lobont n-a vrut sa plece de la Dinamo, vrea in Liga Campionilor

Miercuri, 21 Ianuarie 2009, ora 11:25

Borcea: Lobont n-a vrut sa plece de la Dinamo, vrea in Liga Campionilor

Dinamo / Liga I

Presedintele executiv al clublui Dinamo, Cristi Borcea, spune ca Lobont este de apreciat ca nu a dorit sa paraseasca echipa, chiar daca a avut destule oferte. "N-a vrut sa plece, e de superapreciat. Vrea sa mergem in Champions League. Doar daca nu va fi ceva de nerefuzat, vreo oferta 'extraterestra', de la unul din granzii Europei... Dar n-a venit nici o astfel de propunere", a spus Cristi...

1 comentariu

 1 2
 
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor