Ziare.com

Barna: In Strategia de Aparare a Tarii, coruptia devine un fenomen secundar. E ca si cum odata cu disparitia lui Dragnea toate problemele s-au rezolvat

Joi, 04 Iunie 2020, ora 12:09

   

Barna: In Strategia de Aparare a Tarii, coruptia devine un fenomen secundar. E ca si cum odata cu disparitia lui Dragnea toate problemele s-au rezolvat
Liderul USR, Dan Barna, afirma ca, in Strategia Nationala de Aparare a Tariii, elaborata de CSAT si trimisa Parlamentului spre aprobare, "coruptia devine un fenomen secundar".

"In mod inexplicabil, in Strategia Nationala de Aparare a Tariii, elaborata de CSAT si trimisa Parlamentului spre aprobare, coruptia devine un fenomen secundar.

E ca si cum o data cu disparitia lui Liviu Dragnea din prim-plan toate problemele s-au rezolvat. Nu s-au rezolvat. Simplul fapt ca acum la putere e PNL nu schimba cu nimic datele problemei. Romania inca n-a reparat dezastrul legislativ din justitie lasat in urma de regimul Dragnea", a scris, joi, pe Facebook, Dan Barna.

Potrivit acestuia, "profiturile uriase obtinute din infractiuni inca n-au fost recuperate", iar "cazurile de mare coruptie anchetate de institutiile abilitate sunt tot mai putine".

"Asta in timp ce zilnic aflam despre achizitii dubioase (care au loc chiar si in momente grele cum e aparitia unei pandemii), despre conducte de bani publici scursi catre clientela de partid si despre programe guvernamentale din care intotdeauna statul si romanii pierd. Coruptia ramane unul dintre principalele obstacole in calea dezvoltarii acestei tari. Refuzand sa vedem asta, refuzam realitatea", a mai scris Barna.

Acesta a anuntat ca USR nu va vota Strategia Nationala de Aparare in forma actuala, intrucat "lupta anticoruptie trebuie sa ramana o prioritate a statului roman".

Citeste si Iohannis, dupa CSAT: Strategia Nationala de Aparare a Tarii a fost trimisa la Parlament. Cati militari trimitem in zone de conflict
Urmareste Ziare.com pe Facebook  si pe Instagram  Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Citeste mai multe despre Barna Strategie Aparare coruptie
Sursa: NEWS.RO

Articol citit de 835 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
38 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

@alfabeta Rank user: x5 04.06.2020, 14:00

- nu , cu d'aia miruiti , ca pe vremea psdelei ! :o(((

 

Domnule Ciolos, sunteti un fost premier! Aveti o experienta

europeana si una diplomatica. Nu va asociati cu un Barna care strica tot ce atinge. Barna nu este inca copt! Pentru nimic! Domnule Ciolos, aveti alta clasa si alt discurs. Asociati-va cu pnl si pmp. Este cea mai buna optiune pentru situatia actuala!

Cu usr, ori sunteti in caruta, ori sunteti in teleguta!
Romania nu este inca o democratie suficient de evoluata, care sa permita existenta unor partide neutre. Plasati-va clar: DREAPTA sau STANGA!

 

Corupția

Infractori sunt in toate partidele. De pildaă grupul infracțional Fenechiu (PNL) are acum interpuși in Parlament (Gorghiu & Co), Guvern (Alexe) și chiar la Cotroceni. Nu ai spun de mafia portocalie sau de vopsirea unor reziduuri pesediste cum e Chirica 5 Case. Dar cum grație numirilor lui Predoiu (pe procedura politicianista a lui Tudorel) DNA și DIICOT au fost scose din joc, rezulta că nici corupție nu mai e.

 

coruptia ? uita-te in ograda ta mai Barna !

USR e fara corupti ? tu ai explicat foarte detailiat de unde ai sutele de mii de euro ?

Cu cine te cerți ?

Poate ne spui

orban: eu am fost somer! beau&fumez banii statului

*

PSD = PNL - aceeasi mizerie

daca dai la o parte declaratiile sfornaitoare ale psd si pnl la televiziunile de partid in care fiecare baga milioane de euro, observi ca oamenii psd si pnl sunt aceeiasi de ani de zile, fac afaceri impreuna golind bugetul statului si candideaza in alegeri cand din partea PSD, cand din partea PNL, dupa cum bate vantul.

E drept ca in timp pesedistii au furat mai mult, dar asta penstru ca au stat si mai multi ani la butoane. Si azi in teritoriu fiecare primar se gandeste: anul asta din partea cui candidez? CONTEAZA?????

restul e can-can.

Așa ceva ...

Corupția a dispărut in Romania din 4 noiembrie 2019 incoace. Corupția nu mai ucide, corupția nu mai scoate lumea in stradă, corupția nu mai inflăcărează nici măcar procurorii. Ambasadele au tăcut complice și brusc. Suntem pe drumul cel bun. Deocamdată, drumul acela duce spre cimitirul unde, in sunet de vuvuzele, corupția este temporar coborată in groapă. Pe oasele ei se va pune carne nouă, dar nimic proaspăt. Tot hălci inverzite și bătute de muște de prin galantarele trecutului recent. Cefele groase, pulpele fragede, mușchii fezandați ai actualei guvernări sunt ferite de măcelarii măieștri de la DNA. Parchetul General nu vrea să se autosesizeze, deși, pe vremuri, era suficientă o plangere trimisă pe mail de Mistrețul, din Japonia, pentru a declanșa o adevărată prigoană prin satele Romaniei, in incercarea de a-i face pe oameni să recunoască, jurand pe Biblie, că s-a fraudat referendumul impotriva lui Băsescu.

Cu cine anticoruptie? Cu coruptii mangaiati...

... pe crestet de Cotroceni?

"Acuzații GRAVE: Florin Cițu a DESFIINȚAT un departament din Ministerul de Finanțe care trebuia să se judece cu părinții săi

Sunt acuzații incredibile la adresa ministrului de Finanțe, Florin Cițu. Acesta ar fi desființat Direcția Generală Juridică din Ministerul pe care il conduce pentru a evita un proces in care e parte tatăl său. Familiei Cițu i-a fost retrocedat un teren de 50 de hectare de pădure langă partia de schi din Voineasa. Retrocedarea este acum subiect de proces, iar statul roman ar trebui să fie apărat chiar de Ministerul condus de Cițu, care ar trebui să se judece cu părinții ministrului. Cițu a desființat Direcția Generală Juridică a MF, prin HG 380 din 2020, pentru a evita procesul. "

pai daca toti sunteti de acord ca

in continuare coruptia e o problema in toate partidele, inseamna ca ii dati dreptate lui Barna, coruptia ar trebui sa ramana ca risc major in strategia de aparare.

NU coruptia e"tema electoratului"!Marirea pensiilor cu 40% la 01/09!

Pro-Romania a egalat deja scorul usr! Ponta, spre deosebire de tine barna, are un discurs clar/fara echivoc!! 1)pnl NU STIE cum sa mareasca pensiile si va pierde alegerile-GARANTAT 100%! 2)Ponta/Pro-Romania N-A VOTAT guvernul orban!

 

PNL+PSD...

... de aia si trec asa de usor de la unii la altii si sunt primiti cu bratele deschise cei despre care se acuzau ca sunt corupti.

@alfabeta Rank user: x5 04.06.2020, 14:24

- fix ca alde cu psdeaua ! 😜😜😜

da, asa este !

Ponta are un discurs clar - in subsidiar - care arata ca e doar un mincinos interesat sa puna din nou mana pe putere, ca sa.... sa ce ?... sa ne fericeasca ? un pagiator ? fereasca Dumnezeu ! te informez ca plagiatul e furt intelectual - dar tot furt - practicat de impotentii intelectual !

Baiatul asta

pare tot mai rupt de realitate, pare ca incearca din rasputeri sa fie bagat in seama, la fel ca si restul USR.
Da, sunt subiecte importante, dar sa pedalezi in acest moment pe coruptie la fel ca pe vremea lui Drakne..e penibil. USR parca a disparut de cind cu criza, par complet irelevanti. Pacat

 

Musteanul7

Trollule uslist, ataci persoana ca sa ascunzi sub pres gravul adevar spus de acea persoana, in cazul asta Barna. Ceea ce nu intelegi e ca nimeni nu isi mai doreste meschinaria colectivist-uslista pe care tu o vezi ca ideal luminos. Peneleul se pregateste de o viitoare guvernare cu psd in siaj si stanse legaturi, ca urmare strategia de aparare a tarii trebuia golita de termenul coruptie pentru a scoate din reflexul autoritatilor cautarea, prinderea si condamnarea coruptilor.... simplu, in urmatorii ani pnl va fura nestingherit cu complicitatea partenerilor lor psd,totul e rezolvat,idealul luminos al hotzilor de partid pnl/psd se va implini.
Ce nu intelegeti voi, hotzii de partid pnl/psd si trolli lor senili si primitivi este ca timpul acestui orizont penelist a ramas mult in urma iar sfarsitul vostru lipsit de glorie si coroane de flori e aproape. Hai usr.

Ha ha ha

ce pe linga esti....te las in plata Domnului sarakule

Intreaba 100 de romani

care este subiectul cel mai important al politicii din Romania si vei primi acelasi raspuns: Coruptia
Din el decurg toate celelalte. Dar daca vrem sa le bagam sub pres numai pentru ca "ai nostri" sunt la putere sau in parlament atunci mai asteptati voi inca 30 de ani brucani

Voi chiar nu ati inteles

eu sunt la fel de PNList cum sunt PSDist. Cred ca nu ati remarcat "din pacate" la sfirsitul mesajului meu. Dar sigur daca esti USRist la singe , orbit de lumina prea iubitului conducator unic Barna...e greu sa deschizi ochii un pic. Evident Coruptia este critica, dar despre asta se vorbeste de ani, sa vii acuma din senin cu acest subiect ca nuca in perete, cind toata lumea e cu ochii pe ce se intimpla in lumea larga .... e penibil. Din pacate.

@Attila. Sunteti chiar atat de obtuz incat luati

afirmatia lui Barna drept litera de lege? Ma astept la mai multa luciditate din partea dvs.
Nu pot decat sa aprob fara rezerve comentariile lui Roger "Munteanu7" Federer :)))

"subiectul cel mai important din Romania":PENSIILE

Alegerile vor fi determinate de majorarea cu 40% a pensiilor! PUNCT!

Dar cand trebuie pedalat pe anticoruptie? In 2030?

Poate nu ati observat, dar ANI e moarta de mult. DNA-ul face 33 de dosare pe an. Sectia Speciala e tot acolo, PNDL-ul e tot acolo se se toaca miliarde prin el. Baronii locali sunt toti acolo, iar in SEAP ploua cu contracte de milioane de euro sparte in 273 de achizitii directe de 25.000 de euro si incredintate direct in 3 minute aceleiasi firme.

Cum se poate repara dupa tot dezmatul produs de Dragnea, Tariceanu, Tudorel, Iordache, CCR si compania? Bagand capul in nisip si spunand ca totul e bine?

Daca va uitati la politica asa cum va uitati la fotbal, e bine. Echipa favorita (PNL) conduce, chiar daca a dat doua goluri cu mana si unul din offside. Nu mai conteaza nimic altceva, decat sa castige ai nostri meciul.

Daca va intereseza mersul inainte al societatii romanesti, gresiti profund.

vezi raspunusl pentru Attila

si tu pari orbit de preamaretul leader Barna....

DEMONSTRATIE DE DAT CU ...tesla la peretele unui imobil cenusiu,

scorojit si parasit cand , lipsa acestui personaj ar fi fost mult mai utila daca astfel , ar fi putut salva partidul cu masca sanitara de la guvernare , sa nu coboare in sondaje ...

Ca sa atace sistematic acea grupare politica ce ar fi putut fi parte din intregul propriului partid este o logica greu de inteles , daca nu apartine unor matematici mult prea superioare ce ar putea cu ceva noroc sa o explice Nicusor Dan , daca se mai afla pe PAMANT si nu are o noua croaziera , de cateva luni , pe o naveta spatiala dus-intors , cand va putea fi iarasi abordat la un TV , care inca nici nu s-a infiintat ...

 

Dle Barna...

Pacat de USR ca s-a pricopsit cu un asemenea sef.

Cat ai fi de autist in ale politicii, ar trebui sa stii ca problema confiscarii averilor tine exclusiv de justitie si nu are absolut nimic de-a face cu strategia politica de aparare a tarii, elaborata de CSAT.
Barna isi imagineaza ca daca in document ar fi fost trecut negru pe alb "trebuie cconfiscate averile ilicite" dintr-o data ar disparea coruptia.
A uitat probabil cine are majoritate in Parlament si la CCR?
Sau Barna, cu cei cativa parlamentari ai USR se crede un fel de Messia al politicii, mai inteligent ca Titulescu si mai puternic (politic) decat Merkel, Trump si Macron la un loc!?

Jenant dle Barna.
Lasati-i pe PSD-isti sa se distreze la TV, ca restul rezolvati voi!
Macar faceti ca Vosganian si lipiti-va oficial de PSD, ca oricum luptati alaturi de ei impotriva PNL si a lui Johannis.

 

Alandradda

Cand se pregatea psd de guvernare, tema "coruptie" a fost introdusa in strategia de aparare a tarii. Acum, cand se pregateste pnl de guvernare tema asta a fost scoasa din strategia de aparare a tarii....tot de Iohannis. De ce? Coruptia e mai prezenta ca oricand conform statisticilor si raportului mcv al ue. Daca nu stii ce inseamna asta si ce implicatii are mai bine taci.
Apropo de Barna, pe cine va doriti voi, postaci abjecti ai mafiei usliste, in locul lui Barna? Ca sa stie toata lumea cine va fi calomniat in locul lui barna in perioada urmatoare, mizeria asta o faceti indiferent de om. Se rezolva.

Am inteles. Daca zici ceva de Iohannis sau PNL, esti PSD-ist!

Iohannis, Orban si PNL-ul sunt niste ingeri. Doamne fereste sa zici ceva de ei, ca devii imediat omul lui Ciolacu.

PNL-ul nu anuleaza mizerul PNDL si merge mai departe cu aruncarea de tone de bani complet fara control spre primariile PNL? Nicio problema, Doamne-fereste sa spui ceva. Elimina PNL-ul oamenii PSD-ului, dar planteaza in toata administratia, DSP-uri sau spitalele chelneri, sefi de sali, condamnati penali, oameni fara CV, dar "Scoala vietii"? E foarte, foarte bine, excelent!

Preaia PNL-ul absolut toata organizatia ALDE de Teleorman, adica o gasca chiar mai sulfuroasa chiar decat PSD Teleorman? E nemaipomenit, e exceptional, sa nu cumva sa ii criticam pe ingerii de la PNL.

Voteaza Predoiu pentru a pastra Sectia Speciala? Il preia PNL-ul pe Chirica, psd-istul ala care a cumparat case de sute de mii pe numele copilului de 2 luni? Voteaza PNL-ul impotriva infiintarii DNA-ului padurilor, ca sa nu afecteze interesele unor baroni locali, gen Flutur, bagati in afaceri cu lemn pana peste cap? Exceptional, nemaipomenit, incredibil, chiar nu putem spune nimic de PNL, asa oameni politici mai rar. Aferim, bre!

Nene, PNL-ul merge exact pe linia PSD-ului in materie de bani publici si politizare a administratiei. Calitatea umana la nivel local e fix la fel, de aia se si fac atatea transferuri intre PSD, PNL si ALDE, ca nu e nicio diferenta de valori sau ideologie intre ei.

Nu vreti sa vedeti asta? Ok, sa nu va plangeti ca dupa alegeri nu se schimba absolut nimic. Spitalele or sa ramana la fel, scolile - la fel, infrastructura - la fel, furtul din banul public - la fel. Doar ca va fura altii mai tare, PSD-istii fac si ei o mica pauza pana in 2024, pauza neturburata de nimeni, ANI a moarta, DNA-ul trage si el sa moara, iar Iohannis doar ce a spuc ca nu mai avem nicio problema majora cu coruptia.

Singurii care nu au intrat (inca!) in jocul asta sunt aia de la USRPlus. Va displac atat de tare? Nu-i bai, va pot conduce si Flutur, Orban, Blaga, Chrica, Rares Bogdan, ajutati din spate de oamenii lui Kelemen, Ponta si Base.

Dar sa nu va plangeti dupa aia.

Rezerva mea fata de USR este infiltrarea seku...

si oareceri probleme de profesionalism...
Dar fata de ceilalti par de multe ori mai cinstiti.

Nea Daneeeeee!

Cum iti permiti sa il contrazici pe intaiul strateg al tarii? Tu nu stii ca strategia a fost facuta in laboratoarele de la Cotroceni?
Lasa *** tema coruptiei ca nu iti aduce capital electoral, ne-am cam plictisit sa combatem ceva ce reapare sub alte forme si cu alti actori.

 

@alfabeta Rank user: x5 04.06.2020, 14:03

"si oareceri probleme de profesionalism..."

- da' "oareceri" probleme de alfabetizare , nu ? :o(((

N-am avut timp sa ma "alfabetizez" in furt...

... ca gasca de sekursiti care te inconjoara..

Barna

a descoperit, in sfarsit, un subiect interesant. depinde doar de el ca acest subiect sa duca la cresterea aliantei din care face parte.
mecanismele anticoruptie au fost dezvoltate pentru a permite Romaniei integrarea in UE. au fost incheiate capitole sensibile in procesul de aderare prin toate legislatia legata de lupta impotriva coruptiei. evident, cand s-au calmat spiritele, partidele aflate la putere au inceput sa taie din mecanismele acceptate in urma cu peste 15 ani. nu pentru ca ar fi disparut coruptia din Romania...

prin urmare, un discurs coerent pe aceasta tema poate duce la cresterea USR+PLUS. dar va avea Barna capacitatea de a dezvolta acest discurs?

 

Atata caz

cand de fapt este vorba despre decizia CCR care a dus la anularea interceptarilor facute in 800 dosare de pe rolul DNA cu prejudicii imense.Deci, nu este vorba despre abandonarea luptei impotriva coruptiei ci intai repararea legislatiei si apoi la treaba.Asadar, haideti sa vedem unde-i problema reala si apoi sa "punem mana pe piatra" pentru a lovi!

 

ghinion. strategia de aparare a statului nu mai vede coruptia o

amenintare de prim rang. cum sa pui un stat corupt sa se lupte cu sine insusi? doar clerul stapaneste aceasta tehnica. insa noile conflicte internationale au devenit "hibride", razboaiele se duc acum cu virusuri, manipulare si autodistrugere din interior. se tot vorbeste despre "independenta" justitiei. insa o justitie corupta si independenta face ravagii. distruge tara, cu stat cu tot, in doi timpi si trei miscari. vezi ccr-ul. bugetarii oficiali primesc vouchere dar au si rate la banca si vor siguranta, nu anchetatori si puscarie. asa merg treburile la marginea europei. eterna reintoarcere (la cal si carutza). daca pui un berbec mioritic intr-o tesla model 3, se sparie si isi face cruci. oricum, culegatorilor de spanac si asparagus nu le pasa. orizontul lor perceptual a fost redus la functiile primare si nu pricep nimic din certurile avocatilor din politica. comunismul a fost inlocuit de o idiocratie evlavioasa. idiocratia culegatorilor de asparagus si a spalatorilor de mosi si babe pe ***, pardon, badante. pepiniera de sclavi analfabeti a europei. cu cele mai multe "doctorate" pe cap devita furajata.

 

iata de ce

partidul lui Barna, alaturi de aliatul sau PLUS si de oricine ii va sustine in viitor trebuie votat, pentru ca face afirmatii foarte corecte si extrem de importante privitoare la dezvoltarea viitoare a tarii si a societatii romanesti. Asa este, p.s.d.-ul pare sa vrea - alaturi de toti aliatii sai - sa puna pe linie moarta lupta anticoruptie via DNA (de exemplu); de ce vrea asta ? fiindca nici nu le trece prin cap sa construiasca un viitor al meritelor profesionale si al domniei eticii sociale in Romania. Si pentru acest foarte simplu motiv p.s.d. trebuie trimis in decor, fiindca timpul si evolutia situatiei economice mondiale nu mai permit asemenea atitudini demolatoare.

 

Din circotas ai devenit circodas! Faci campanie usr! Trist!

*

dar pentru cine ai vrea

sa fac "campanie" ? pentru tine ? spune ceva intelept si... am s-o fac !

 

 

Platforma pentru solutionarea online a litigiilor