Ziare.com
ANALIZA Cazurile Mona Musca si Dan Voiculescu, invocate de CNSAS in procesul in care Mugur Isarescu este acuzat ca a colaborat cu Securitatea

Duminica, 05 Iulie 2020, ora 10:44

ANALIZA Cazurile Mona Musca si Dan Voiculescu, invocate de CNSAS in procesul in care Mugur Isarescu este acuzat ca a colaborat cu Securitatea

Mugur Isarescu / stiri Mugur Isarescu

Consiliul National Pentru Studierea Arhivelor Securitatii (CNSAS) atrage atentia judecatorilor Curtii de Apel Bucuresti, in procesul in care cere constatarea calitatii de colaborator al Securitatii in cazul sefului BNR, Mugur Isarescu, asupra deciziilor definitive date in dosarele Monei Musca si ale lui Dan Voiculescu. Ce au in comun Mugur Isarescu, Mona Musca si Dan Voiculescu? Declaratiile date de acestia priveau activitatea unor cetateni straini. In cazul lui Mugur Isarescu, cercetatorii de la CNASAS sustin ca acesta a semnat mai multe note despre colegii de la Institutul de Economie Mondiala si diplomatii straini de la Bucuresti, in special cei americani sau britanici, cu care avea contacte constante. De exemplu, una din notele date de "Manole", numele conspirativ atribuit lui Mugur Isarescu in documentele fostei Securitati, viza chiar o intalnire din martie 1985, la care au participat mai multi diplomati straini. Iata...

35 comentarii
Voiculescu pierde un proces legat de Basescu si Securitate

Miercuri, 10 Decembrie 2014, ora 20:31

Voiculescu pierde un proces legat de Basescu si Securitate

Dan Voiculescu / Traian Basescu

Judecatorii de la Curtea de Apel Bucuresti au respins miercuri, ca nefondata, actiunea lui Dan Voiculescu prin care acesta contesta decizia CNSAS din 2013 prin care s-a stabilit ca presedintele Traian Basescu nu a fost lucrator sau colaborator al fostei Securitati. Hotararea instantei nu este definitiva si poate fi contestata in termen de 15 zile de la comunicare. Dan Voiculescu a...

1 comentariu
Voiculescu a contestat verdictul de necolaborare cu Securitatea al lui Basescu. Cand incepe procesul

Joi, 25 Septembrie 2014, ora 13:39

Voiculescu a contestat verdictul de necolaborare cu Securitatea al lui Basescu. Cand incepe procesul

Traian Basescu / presedinte

Presedintele Traian Basescu a fost chemat joi la Curtea de Apel, in calitate de parat, intr-un dosar in care Dan Voiculescu a contestat verdictul dat de CNSAS ca actualul presedinte al Romaniei nu a fost lucrator sau colaborator al fostei Securitati. Procesul, care se judeca la Curtea de Apel Bucuresti, urmeaza sa aiba primul termen pe data de 15 octombrie. Sedinta de judecata se va tine...

14 comentarii
Verisoara lui Dan Voiculescu: Scoala de Securitate l-a invatat sa lupte

Marti, 01 Iulie 2014, ora 15:49

Verisoara lui Dan Voiculescu: Scoala de Securitate l-a invatat sa lupte

Dan Voiculescu / CNSAS

Verisoara pe care Dan Voiculescu a turnat-o la Securitate, Paraschiva Silaghi, afirma ca fondatorul PC este specialist in prelungirea proceselor si isi exprima nedumerirea fata de faptul ca avocatii sai "nu sunt sanctionati de justitie". Declaratiile au fost facute la postul B1TV in conditiile in care Dan Voiculescu s-a prezentat, marti, la Curtea de Apel Bucuresti, unde un nou complet a...

1 comentariu
Voiculescu, lui Basescu: Desecretizati grabnic toata arhiva Dunarea!

Joi, 21 Noiembrie 2013, ora 21:48

Voiculescu, lui Basescu: Desecretizati grabnic toata arhiva Dunarea!

Dan Voiculescu / CNSAS

Dan Voiculescu spune ca arhiva si dosarul Dunarea il "lasa rece" pentru ca nu are nicio implicare in ele. Mai mult, el cere desecretizarea grabnica a intregii arhive Dunarea. Afirmatiile au fost facute in replica la dezvaluirile presedintelui Traian Basescu, potrivit carora Victor Ponta a refuzat nu o data, ci de doua ori sa semneze Hotararea CSAT privind desecretizarea arhivei Dunarea...

20 comentarii
Dan Voiculescu vs Mona Musca: Cum il iubeste Antonescu pe Felix si a urat-o pe Dana

Marti, 04 Iunie 2013, ora 12:45

Dan Voiculescu vs Mona Musca: Cum il iubeste Antonescu pe Felix si a urat-o pe Dana

Dan Voiculescu / CNSAS

In 2006, CNSAS a decis ca Dan Voiculescu si Mona Musca au fost colaboratori ai fostei Securitati. Cele doua cazuri au evoluat complet diferit, atat in Justitie, cat si din punct de vedere politic, iar acest lucru spune multe despre societatea romaneasca. In timp ce verdictul final, de colaborator al Securitatii, a venit dupa ani de zile in cazul lui Dan Voiculescu, Mona Musca l-a aflat in...

47 comentarii
Procuror, despre Dan Voiculescu: Nu era obligat sa faca o declaratie conforma cu realitatea

Luni, 27 Mai 2013, ora 11:16

Procuror, despre Dan Voiculescu: Nu era obligat sa faca o declaratie conforma cu realitatea

Dan Voiculescu / CNSAS

Parchetul General a decis la data de 15 mai ca Dan Voiculescu a dat declaratii mincinoase atunci cand a semnat, inainte de alegeri, ca nu a fost colaborator al Securitatii, dar a decis sa nu inceapa urmarirea penala pe numele lui, procurorul apreciind ca nu era obligatoriu ca declaratile sa fie conforme cu realitatea. In aprilie 2011, la o luna dupa ce a primit verdict definitiv de...

15 comentarii
NUP si pentru Dan Voiculescu, desi a semnat ca nu a fost colaborator al Securitatii

Sambata, 25 Mai 2013, ora 20:31

NUP si pentru Dan Voiculescu, desi a semnat ca nu a fost colaborator al Securitatii

Dan Voiculescu / CNSAS

Procurorii de la Parchetul de pe langa Inalta Curte au decis neinceperea urmaririi penale in dosarul in care fostul senator Dan Voiculescu a fost acuzat de fals in declaratii, pentru ca la alegerile din 2004 si 2008 nu si-a asumat calitatea de fost colaborator al Securitatii. Dupa ce Inalta Curte a decis definitiv ca Dan Voiculescu a turnat la Securitate sub numele de "Felix", au existat...

42 comentarii
Dan Voiculescu a recunoscut: ''FELIX sunt eu..."

Joi, 18 Aprilie 2013, ora 14:26

Dan Voiculescu a recunoscut: ''FELIX sunt eu..."

Dan Voiculescu / CNSAS

Curtea de Apel Bucuresti a publicat miercuri motivarea deciziei de respingere a contestatiei depuse de Dan Voiculescu impotriva sentintei prin care a fost declarat colaborator al Securitatii. In una din cele 43 de pagini ale motivarii, se arata ca Voiculescu si-a recunoscut scrisul pe doua documente, care poarta semnatura FELIX. In motivarea Curtii de Apel, magistratii explica de ce...

20 comentarii
Deutsche Welle: Imperiul securitatii

Miercuri, 03 Aprilie 2013, ora 23:14

Deutsche Welle: Imperiul securitatii

Dan Voiculescu / CNSAS

Incape o tara intreaga in buzunarul vestei unui fost colaborator al securitatii? Incape, daca e vorba de vesta unui oligarh ca Dan (Felix) Voiculescu, fostul turnator al politiei politice comuniste devenit, dupa 1989, mare capitalist. Cine e Vociulescu, de unde vine si ce vrea, precum si modul in care si-a dobandit si isi exercita puterea reiese, cu lux de amanunte, dintr-un foarte amplu...

6 comentarii
Voiculescu: Basescu e vinovat de verdictul privind colaborarea cu Securitatea

Miercuri, 13 Februarie 2013, ora 18:20

Voiculescu: Basescu e vinovat de verdictul privind colaborarea cu Securitatea

Dan Voiculescu / Traian Basescu

Presedintele fondator al PC, Dan Voiculescu, il acuza pe Traian Basescu ca se afla in spatele verdictului CNSAS privind colaborarea sa cu Securitatea. Dan Voiculescu aminteste ca prima decizie a CNSAS cu privire la colaborarea sa cu Securitatea i-a fost favorabila. "In 2004, in momentul in care am candidat pentru Parlament, CNSAS a studiat arhivele si a decis ca nu am colaborat cu...

64 comentarii
Dan Voiculescu, in dosarul de candidatura: Am colaborat cu Securitatea (Video)

Joi, 01 Noiembrie 2012, ora 20:29

Dan Voiculescu, in dosarul de candidatura: Am colaborat cu Securitatea (Video)

Dan Voiculescu / CNSAS

Presedintele fondator al PC, Dan Voiculescu, declara, in documentele depuse la dosarul privind candidatura pentru parlament ca a colaborat cu Securitatea. Totusi, el a mentionat ca "in prezent este deschisa o actiune in justitie pentru revizuirea deciziei de fond". Potrivit legii, candidatii in alegerile parlamentare trebuie sa depuna o declaratie pe propria raspundere in care sa specifice...

55 comentarii
Verii lui Voiculescu vor sa ii faca plangere penala

Joi, 11 Octombrie 2012, ora 09:40

Verii lui Voiculescu vor sa ii faca plangere penala

Dan Voiculescu / CNSAS

Verii lui Dan Voiculescu vor sa ii faca o plangere penala de fals in declaratii, dupa ce, la inceputul mandatului de parlamentar, fondatorul PC a semnat ca nu a colaborat cu Securitatea. Paraschiva si Vasile Silaghi, rudele care acuza ca au fost turnate la Securitate de catre Dan Voiculescu, au depus la dosar un memoriu, in care arata ca Dan Voiculescu, prin notele date la Securitate decenii...

40 comentarii
Ponta nu scapa de "vulnerabilitatea" Dan Voiculescu - Fondatorul PC candideaza, daca vrea

Sambata, 15 Septembrie 2012, ora 09:03

Ponta nu scapa de "vulnerabilitatea" Dan Voiculescu - Fondatorul PC candideaza, daca vrea

Dan Voiculescu / CNSAS

Premierul Ponta a declarat, recent, ca cei care au verdicte definitive de colaboratori ai fostei Securitati nu pot candida la alegerile parlamentare, deoarece asa "prevede legea". Nu e adevarat. Victor Ponta are de multa vreme "problema Dan Voiculescu", declarandu-l intr-o emisiune la TV Ziare.com "singura vulnerabilitate reala a USL". Cum zilele acestea se discuta impartirea candidaturilor...

78 comentarii
Patapievici: Cel care va face numirile la ICR este Dan Voiculescu

Miercuri, 20 Iunie 2012, ora 11:18

Patapievici: Cel care va face numirile la ICR este Dan Voiculescu

Horia Roman Patapievici / presedinte ICR

Institutul Cultural Roman (ICR) va functiona politizat, la fel ca TVR, CNSAS si CNA, iar cel care va face numirile la ICR este Dan Voiculescu, considera Horia-Roman Patapievici, seful institutiei. Patapievici a declarat la RFI Romania ca, dupa mutarea de sub autoritatea Presedintiei in subordinea Senatului, ICR "va functiona politizat. Aveti un model deja sub ochi, mai multe. Este vorba...

56 comentarii
Djuvara: PNL a facut o porcarie cand a fuzionat cu escrocul de Dan Voiculescu

Joi, 08 Decembrie 2011, ora 13:54

Djuvara: PNL a facut o porcarie cand a fuzionat cu escrocul de Dan Voiculescu

Dan Voiculescu / CNSAS

Neagu Djuvara pare sa aiba multe reprosuri de facut presedintelui PNL, Crin Antonescu, unul dintre ele fiind acela ca a infratit PNL cu PC-ul lui Dan Voiculescu in Alianta de Centru Dreapta. Seniorul liberal i-a acordat un amplu interviu jurnalistului Robert Turcescu, interviu care va fi difuzat integral in curand, dar din care au fost prezentate pe post cateva fragmente. Neagu Djuvara...

46 comentarii
Imagini in premiera cu domeniul lui Dan Voiculescu de la Corbeanca

Joi, 08 Decembrie 2011, ora 12:20

Imagini in premiera cu domeniul lui Dan Voiculescu de la Corbeanca

Dan Voiculescu / CNSAS

Familia vicepresedintelui Senatului Dan Voiculescu detine la Corbeanca o proprietate impresionanta de circa 38.000 de metri patrati, despre care pana recent nu aparusera informatii in presa. Primele imagini cu vastul domeniu si cu constructia ridicata acolo de Dan Voiculescu au fost prezentate miercuri seara in emisiunea lui Robert Turcescu de la B1TV. Imaginile sunt filmate din elicopter...

30 comentarii
Magistratii dau dreptate CNSAS: Dan Voiculescu a colaborat cu Securitatea

Marti, 30 August 2011, ora 14:12

Magistratii dau dreptate CNSAS: Dan Voiculescu a colaborat cu Securitatea

Dan Voiculescu / CNSAS

Instanta suprema a facut marti publice motivele pentru care a decis ca Dan Voiculescu a fost colaborator al Securitatii, respingand contestatiile depuse de senatorul USL. Completul magistratilor de la Inalta Curte de Casatie si Justitie (ICCJ) a stabilit ca judecatorii care au judecat procesul lui Dan Voiculescu au luat in calcul fiecare proba adusa de acesta, dar si de catre cei de la...

48 comentarii
Voiculescu merge la CEDO sa scape de verdictul de colaborarea cu Securitatea

Vineri, 24 Iunie 2011, ora 14:05

Voiculescu merge la CEDO sa scape de verdictul de colaborarea cu Securitatea

Dan Voiculescu / politie politica

Senatorul PC Dan Voiculescu isi cauta dreptatea la Curtea Europeana a Drepturilor Omului (CEDO) in procesul cu CNSAS, care l-a declarat colaborator al fostei Securitati. Dupa ce Curtea Suprema i-a declarat inadmisibila contestatia, Voiculescu anunta ca va cere o ancheta a CSM si va continua procesul la CEDO. "Voi solicita CSM sa efectueze o ancheta in acest caz si voi continua procesul la...

27 comentarii
Dan Voiculescu a pierdut din nou la Inalta Curte

Joi, 23 Iunie 2011, ora 15:40

Dan Voiculescu a pierdut din nou la Inalta Curte

Dan Voiculescu / CNSAS

Inalta Curte de Casatie si Justitie (ICCJ) a respins, joi, ca inadmisibila contestatia in anulare formulata de Dan Voiculescu impotriva deciziei prin care s-a stabilit definitiv ca a colaborat cu fosta Securitate, hotararea fiind definitiva. In sala de judecata de la Inalta Curte de Casatie si Justitie, avocata lui Dan Voiculescu a invocat o serie de motive pentru care decizia anterioara a...

35 comentarii
CSM verifica modul in care un dosar al lui Dan Voiculescu a fost repartizat la Inalta Curte

Vineri, 03 Iunie 2011, ora 15:28

CSM verifica modul in care un dosar al lui Dan Voiculescu a fost repartizat la Inalta Curte

Dan Voiculescu / CNSAS

Consiliul Superior al Magistraturii anunta ca Inspectia Judiciara s-a sesizat din oficiu si va face verificari in legatura cu modul in care a fost repartizat un dosar al lui Dan Voiculescu la un anumit complet de judecata. CSM a reactionat astfel ca urmare a aparitiei recente in Revista Kamikaze a articolului "Ultimul glont al lui Felix: contestatie in anulare dirijata din pix la judecatorii...

23 comentarii
Voiculescu a publicat nota de informare care i-a adus verdictul de politie politica

Vineri, 06 Mai 2011, ora 17:55

Voiculescu a publicat nota de informare care i-a adus verdictul de politie politica

Dan Voiculescu / CNSAS

Dan Voiculescu, presedinele fondator al Partidului Conservator, a publicat vineri pe blogul sau nota de informare care i-a adus verdicul de politie politica la Inalta Curte de Casatie si Justitie. Dan Voiculescu a primit verdictul de politie politica in urma unei note informative date despre un cetatean austriac, despre care scria ca se opune practicilor comerciale ale Romaniei, in vremea...

52 comentarii
De ce a primit Voiculescu verdict de colaborare cu Securitatea - vezi motivarea ICCJ

Joi, 05 Mai 2011, ora 15:51

De ce a primit Voiculescu verdict de colaborare cu Securitatea - vezi motivarea ICCJ

Dan Voiculescu / CNSAS

Dan Voiculescu a furnizat informatii catre structurile politiei politice comuniste, arata judecatorii Inaltei Curti de Casatie si Justitie (ICCJ), in motivarea deciziei definitive din 10 martie 2011, prin care au stabilit ca senatorul a fost colaborator al Securitatii. Colaborarea lui Dan Voiculescu cu Securitatea este inscrisa, potrivit motivarii, chiar in fisa personala a acestuia ce emana...

70 comentarii
Voiculescu, singur impotriva tuturor (Opinii)

Miercuri, 23 Martie 2011, ora 15:47

Voiculescu, singur impotriva tuturor (Opinii)

Dan Voiculescu / CNSAS

Cateva schimbari de nuante, cateva reorientari ideologice, unele interventii in forta ale intereselor imediate si alte indisponibilitati temporare au facut ca pe scena mediatica sa se produca usoare prabusiri in sistemele de percepere si intelegere in ceea ce priveste realitatea. Patriciu s-a facut frate cu Codul, Realitatea inca isi cauta drumul, iar Voiculescu a ramas oarecum izolat. Nu...

55 comentarii
Fenechiu: Nu consider PC mai putin serios decat UNPR

Sambata, 12 Martie 2011, ora 11:29

Fenechiu: Nu consider PC mai putin serios decat UNPR

Dan Voiculescu / CNSAS

Partidul Conservator nu este mai putin serios decat UNPR, considera vicepresedintele PNL deputatul Relu Fenechiu, precizand ca desi Inalta Curte de Casatie si Justitie a stabilit ca Dan Voiculescu a fost colaborator al Securitatii PNL nu va rupe alianta cu PC. "Astept sa arunce piatra pedelistii care spun ca ei s-au aliat doar cu partide sau formatiuni politice de o mare seriozitate. Oricat...

29 comentarii
Macovei: Voiculescu sa dispara din orice constructie politica

Vineri, 11 Martie 2011, ora 23:47

Macovei: Voiculescu sa dispara din orice constructie politica

Dan Voiculescu / CNSAS

Monica Macovei spune ca afirmatia lui Dan Voiculescu ca se va adresa CEDO dupa decizia ICCJ este o "pacaleala" si o actiune fara sanse, iar conservatorul trebuie sa "dispara" din functia de vicepresedinte al Senatului, dar si din orice constructie politica. "Dan Voiculescu a primit joi decizia definitiva si irevocabila de la Inalta Curte de Casatie si Justitie (ICCJ) prin care i se atesta...

23 comentarii
Cu Musca pe caciula si cu Felix pe palarie (Opinii)

Vineri, 11 Martie 2011, ora 23:32

Cu Musca pe caciula si cu Felix pe palarie (Opinii)

Dan Voiculescu / CNSAS

Isi da oricine seama cam ce simt, in inima lor, urmasii Bratienilor atunci cand isi aduc aminte cat de patriotic sutau ei in doamna prinsa cu musca pe caciula si cum sunt nevoiti, acum, sa priveasca spre domnul, cel prins cu Felixul pe palarie, facandu-se ca ploua. Flacara violet - ultima sansa a lui Felix Apare un oarecare contrast intre momentul fericit, cand ti se parasuteaza, din...

27 comentarii
Dinu Zamfirescu despre cazul Voiculescu: E o chestiune interna a PC

Vineri, 11 Martie 2011, ora 20:01

Dinu Zamfirescu despre cazul Voiculescu: E o chestiune interna a PC

Dan Voiculescu / CNSAS

Seniorul liberal Dinu Zamfirescu a declarat vineri ca situatia lui Dan Voiculescu, care a primit un verdict definitiv si irevocabil de la ICCJ ca a facut politie politica, este o chestiune personala a liderului PC si a partidului sau, nefiind legata de PNL. "E o chestiune interna a PC-ului, PNL nu are nimic de-a face cu domnul Voiculescu", a spus Zamfirescu, cel care a condus pana in...

7 comentarii
Voiculescu, eroul disidentei in regimul Basescu (Opinii)

Vineri, 11 Martie 2011, ora 18:29

Voiculescu, eroul disidentei in regimul Basescu (Opinii)

Dan Voiculescu / CNSAS

Ce tara blestemata! Nu cred deloc in functionalitatea termenilor de sorginte religioasa, de la granita dintre crestinism si paganism, insa ceea ce se petrece in aceste zile in Romania parca doar asa ar mai putea fi explicat. Ce sa mai intelegi cand auzi ca o decizie finala si definitiva a Inaltei Curti de Casatie si Justitie il declara pe Voiculescu Dan "colaborator al Securitatii", dar in...

132 comentarii
Voiculescu e fericit. USL nu e (Opinii)

Vineri, 11 Martie 2011, ora 11:49

Voiculescu e fericit. USL nu e (Opinii)

Dan Voiculescu / CNSAS

Nu, nu are legatura cu "felix" (fericire, lat.). Pentru ca, in fond, a fost si Mircea, si Dorin. Voiculescu e in primul rand Voiculescu si cred ca asta ii face mai mult rau decat orice. Dan Voiculescu a lucrat inainte de 1989 in comertul exterior. In zilele tulburi ale Revolutiei, Voiculescu a hotarat sa devina capitalist in propria tara. Pentru ca pana atunci fusese capitalist, dar in alte...

125 comentarii
Editorial: Drepturile lui "Felix" - capcana pentru prosti

Vineri, 11 Martie 2011, ora 10:58

Editorial: Drepturile lui "Felix" - capcana pentru prosti

Dan Voiculescu / CNSAS

Reactia lui Dan Voiculescu la aflarea oficializarii a ceea ce el stia deja, si anume ca a colaborat cu Securitatea, construieste un moment de respiro pentru partenerii din PNL, treziti intr-o situatie stingheritoare. Asta daca au un dram de minte si sesizeaza oportunitatea de-a iesi elegant din combinatie. In ciuda opiniilor liberalilor afiliati la linia antonesciana, ca verdictul n-ar conta...

11 comentarii
Cu turnatorii sau cu turnatii, domnule Antonescu? (Opinii)

Vineri, 11 Martie 2011, ora 09:37

Cu turnatorii sau cu turnatii, domnule Antonescu? (Opinii)

Dan Voiculescu / CNSAS

Verdictul Inaltei Curti de Casatie si Justitie in privinta lui Dan Voiculescu nu aduce, de fapt, nicio noutate. Confirma doar pentru eternitate si fara putinta de schimbare ca acest individ, cunoscut sub numele de Felix, face parte din galeria celor mai odiosi dintre semenii nostri. Dan Voiculescu si-a turnat la Securitate colegi, prieteni si rude. Si nu pentru ca se afla in vreo situatie...

95 comentarii
"Felix" le-a incurcat matele liberalilor

Vineri, 11 Martie 2011, ora 07:34

"Felix" le-a incurcat matele liberalilor

Dan Voiculescu / CNSAS

Cu toate ca s-au straduit sa para echilibrati in declaratii dupa aflarea verdictului Inaltei Curti cu privire la Dan Voiculescu, ba chiar au bagatelizat povestea, liberalii din "grupul Antonescu" sunt departe de starea afisata. Si s-au straduit cu greu sa se abtina de la cugetari publice asemanatoare cu ale lui Ludovic Orban sau Adriana Saftoiu. Se aude ca filiale unde mariajul cu Partidul...

27 comentarii
Voiculescu, fata cu adevarul (Opinii)

Joi, 10 Martie 2011, ora 23:56

Voiculescu, fata cu adevarul (Opinii)

Dan Voiculescu / CNSAS

Pot marturisi cu mana pe orice sfant simbol ca nu m-au bantuit contradictiile in cazul Voiculescu-Securitate. Cu cat incerca mai mult magnatul conservator sa-si acopere damnatul pact apeland la justificari, in opinia lui conforme unui adevar compatibil vremurilor, senzatia de fals se amplifica. Nu voi da curs expresiilor despre viteji de dupa razboi si nici prezumtiei antepronuntare. Dan...

67 comentarii
Mazare: Basescu era sef de retea la Securitate si ne conduce tara de sase ani

Joi, 10 Martie 2011, ora 22:20

Mazare: Basescu era sef de retea la Securitate si ne conduce tara de sase ani

Dan Voiculescu / CNSAS

Presedintele PSD Constanta, Radu Mazare, a comentat, joi, verdictul de informator dat de justitie lui Dan Voiculescu, afirmand ca subiectul tine de "fantomele trecutului" si a sustinut despre seful statului ca ar fi fost sef de retea, potrivit unui registru cu informatorii Securitatii. "Acum 18 ani, cand eram ziarist, tineam in mana registrul cu informatorii Securitatii. In registrul asta...

55 comentarii
Adriana Saftoiu: Ne va fi foarte greu sa mai sustinem "revolutia bunului simt"

Joi, 10 Martie 2011, ora 16:04

Adriana Saftoiu: Ne va fi foarte greu sa mai sustinem "revolutia bunului simt"

Dan Voiculescu / CNSAS

Deputatul PNL Adriana Saftoiu a comentat verdictul instantei supreme in cazul Dan Voiculescu spunand ca "trecutul conteaza!", iar PNL-ului ii va fi greu de acum inainte sa mai sustina discursuri despre revolutia bunului simt. Adriana Saftoiu considera ca liderii PNL dau dovada de "lasitate", pentru ca aplica standarde duble. Deputatul liberal aduce in discutie precedentul Mona Musca. "As...

12 comentarii
Dan Voiculescu, colaborator al Securitatii - vezi reactii (Video)

Joi, 10 Martie 2011, ora 15:04

Dan Voiculescu, colaborator al Securitatii - vezi reactii (Video)

Dan Voiculescu / CNSAS

Vicepresedintele Senatului Dan Voiculescu a primit, joi, decizia finala de colaborator al Securitatii din partea magistratilor Inaltei Curti de Casatie si Justitie. Reactiile politicienilor si istoricilor romani nu au intarziat sa apara, majoritatea considerand ca este o decizie corecta. Mai mult, liderii Puterii considera ca Dan Voiculescu ar trebui exclus din USL, idee impartasita si de...

139 comentarii
Ludovic Orban: PNL sa-i ceara lui Voiculescu sa se retraga din toate functiile

Joi, 10 Martie 2011, ora 13:46

Ludovic Orban: PNL sa-i ceara lui Voiculescu sa se retraga din toate functiile

Dan Voiculescu / CNSAS

Deputatul PNL Ludovic Orban crede ca Partidul National Liberal ar trebui sa-i ceara lui Dan Voiculescu sa se retraga din toate functiile publice si din Partidul Conservator pentru a nu afecta imaginea USL, dupa ce instanta a dat verdictul final privind colaborarea acestuia cu Securitatea. "In mod normal ar trebui sa se retraga din orice functie publica(...) PNL ar trebui sa sustina ce sustin...

27 comentarii
Dan Voiculescu a fost colaborator al Securitatii - verdict final

Joi, 10 Martie 2011, ora 12:37

Dan Voiculescu a fost colaborator al Securitatii - verdict final

Dan Voiculescu / CNSAS

Vicepresedintele Senatului Dan Voiculescu a primit, joi, decizia finala de colaborator al Securitatii din partea magistratilor Inaltei Curti de Casatie si Justitie. Dan Voiculescu scrie pe blogul sau ca verdictul este incorect si va fi contestat la CEDO. "Este un verdict absolut incorect, care reflecta imensele presiuni exercitate asupra magistratilor. Procesul va continua la CEDO!...

258 comentarii
Cui ii pasa daca Voiculescu a colaborat sau nu cu Securitatea?

Luni, 07 Martie 2011, ora 16:49

Cui ii pasa daca Voiculescu a colaborat sau nu cu Securitatea?

Dan Voiculescu / CNSAS

La mai bine de 21 de ani de la Revolutia din 1989 si la 5 ani de la primul verdict dat de CNSAS, Dan Voiculescu va afla, in sfarsit, daca a colaborat sau nu cu Securitatea, in temeiul legii. Inalta Curte de Casatie si Justitie ii va spune acest lucru, joi, 10 martie 2011, dupa o analiza temeinica a tuturor probelor existente la dosar. Va schimba aceasta decizie ceva in Romania? Ce importanta...

139 comentarii
Voiculescu, colaborator al Securitatii? - verdict final pe 10 martie

Joi, 03 Martie 2011, ora 15:50

Voiculescu, colaborator al Securitatii? - verdict final pe 10 martie

Dan Voiculescu / CNSAS

Magistratii de la Inalta Curte de Casatie si Justitie au amanat, joi, pronuntarea in cazul procesului dintre Dan Voiculescu si CNSAS cu privire la colaborarea acestuia cu Securitatea. Verdictul final se va da pe 10 martie. Surse din CNSAS au declarat pentru Ziare.com ca avocatii lui Dan Voiculescu au depus abia joi dimineata la Inalta Curte de Casatie si Justitie concluzii scrise, in...

117 comentarii
Dan Voiculescu afla joi daca instanta mentine verdictul de politie politica

Joi, 03 Martie 2011, ora 07:22

Dan Voiculescu afla joi daca instanta mentine verdictul de politie politica

Dan Voiculescu / politie politica

Dan Voiculescu, presedintele fondator al Partidului Conservator (PC), afla joi decizia Inaltei Curti de Casatie si Justitie in procesul privind colaborarea sa cu Securitatea. CNSAS a stabilit in 2006 ca Dan Voiculescu a fost colaborator al Securitatii si ca a facut politie politica. Contestatia lui Dan Voiculescu impotriva deciziei a fost respinsa la Curtea de Apel Bucuresti, iar pe 5...

25 comentarii
Ultima stratagema a lui Voiculescu: "Felix" era un pseudonim colectiv

Marti, 22 Februarie 2011, ora 16:53

Ultima stratagema a lui Voiculescu: "Felix" era un pseudonim colectiv

Dan Voiculescu / CNSAS

Avocatii vicepresedintelui Senatului Dan Voiculescu au depus la ultimul termen al procesului cu CNSAS un document semnat de fostul sau director in care se sustine ca sub pseudonimul "Felix" dadeau note informative mai multi angajati de la Vitrocim. Magistratii Inaltei Curti de Casatie si Justitie au respins proba respectiva, apreciind ca este tardiva, iar Curtea a ramas in pronuntare pana pe...

85 comentarii
Dan Voiculescu sustine ca a fost obligat sa colaboreze cu Securitatea

Joi, 17 Februarie 2011, ora 18:58

Dan Voiculescu sustine ca a fost obligat sa colaboreze cu Securitatea

Dan Voiculescu / CNSAS

Dan Voiculescu a incercat sa depuna la dosarul pe care il are cu CNSAS, si a fost judecat joi de ICCJ, o cerere de interventie in care sustinea ca ar fi fost obligat sa colaboreze cu Securitatea. Aceasta, prezentata de avocatul lui Voiculescu magistratilor, era sustinuta de Constantin Ciubotaru, fost sef al politicianului la Intreprinderea de Comert Exterior Vitrocim, informeaza Evenimentul...

70 comentarii
Nu, nu am fost toti turnatori ai Securitatii!

Miercuri, 16 Februarie 2011, ora 10:12

Nu, nu am fost toti turnatori ai Securitatii!

Stiri / securitate

"Subsemnatul (...), profesor de romana in localitatea (...), refuz sa dau informatii organelor de securitate intrucat nu imi sta in caracter". O fraza simpla, care iti taie respiratia cand o citesti de pe fila ingalbenita aflata in dosar. Si un subiect pe care avem datoria sa il reluam ori de cate ori avem prilejul, iar si iar, pana cand, in sfarsit, lucrurile se vor limpezi si se va face...

111 comentarii
Dan Voiculescu: Institutiile sunt sub presiuni politice, nu am facut politie politica

Vineri, 05 Februarie 2010, ora 14:52

Dan Voiculescu: Institutiile sunt sub presiuni politice, nu am facut politie politica

Dan Voiculescu / politie politica

Omul de afaceri Dan Voiculescu se arata suprins de decizia Curtii de Apel Bucuresti, care a respins cererea sa de anulare a verdictelor CNSAS de colaborare cu Securitatea, si asigura ca nu a facut politie politica si nu a fost informator. Fostul lider al Partidului Conservator a primit cu surprindere decizia Curtii de Apel de vineri, omul de afaceri sustinand ca "impotriva acestei decizii...

35 comentarii
Voiculescu sustine ca era obligat sa dea informatii despre rude fugite din tara

Vineri, 29 Ianuarie 2010, ora 19:14

Voiculescu sustine ca era obligat sa dea informatii despre rude fugite din tara

Dan Voiculescu / CNSAS

Dan Voiculescu a declarat vineri, in cadrul audierilor de la Curtea de Apel Bucuresti, ca era obligat de conducerea intreprinderii unde lucra inainte de Revolutie sa dea informatii despre rude ale sale plecate din tara, dar ca nu stie in ce scop erau folosite respectivele informatii. De asemenea, Voiculescu a negat ca ar fi stiut ce "cadru" a contribuit la fuga din Romania, in 1974, a...

1 comentariu
Voiculescu, audiat in procesul cu CNSAS si verisoara sa

Vineri, 29 Ianuarie 2010, ora 15:52

Voiculescu, audiat in procesul cu CNSAS si verisoara sa

Dan Voiculescu / CNSAS

Dan Voiculescu s-a prezentat, vineri, la Curtea de Apel Bucuresti, pentru a fi audiat in dosarul in care Dan Voiculescu a contestat decizia de colaborator al Securitatii, dupa ce, pe 16 octombrie, instanta a dispus audierea lui si a uneia dintre verisoarele sale. Curtea de Apel Bucuresti a decis, la termenul din 16 octombrie, ca Dan Voiculescu si Paraschiva Silaghi, una dintre verisoarele...

1 comentariu
Verisoara Paraschiva, parte in procesul lui Dan Voiculescu cu CNSAS

Vineri, 19 Iunie 2009, ora 12:09

Verisoara Paraschiva, parte in procesul lui Dan Voiculescu cu CNSAS

Dan Voiculescu / CNSAS

Curtea de Apel Bucuresti a admis, vineri, cererea de interventie facuta de Paraschiva Silaghi, verisoara lui Dan Voiculescu, si de sotul acesteia, in procesul in care liderul PC cere anularea deciziei CNSAS prin care s-a constatat calitatea sa de colaborator al fostei Securitati. Curtea de Apel Bucuresti a admis cererea familiei Silaghi, in baza notelor de la dosarul de la CNSAS in care apar...

Presa de azi: Felix si-a ingrozit verisoara cu turnatoriile

Sambata, 09 Mai 2009, ora 11:06

Presa de azi: Felix si-a ingrozit verisoara cu turnatoriile

Dan Voiculescu / CNSAS

Felix nu isi turna doar seful, cu facaturi, ca sa castige si el o paine pe vremea comunistilor, ci si propria familie. Paraschiva Silaghi, verisoara lui Dan Voiculescu, cere instantei sa constate calitatea de colaborator al Securitatii a importantului om de afaceri. Mai sustine ca abia anul trecut a aflat despre adevarata tradare a varului sau, Dan Voiculescu, presedintele fondator al PC....

22 comentarii

 1 2
 

Ce cred cititorii despre Dan Voiculescu

tunnder11
Rank user: x1
16.12.2010tunnder11
PARERE
D-le Voiculescu, nu ar fi binevenita o lege care sa stipuleze ca se poate crea un partid parlamentar cu nu mai putin de 10% din voturile populatiei ? Nu este posibil ca o tara sa...
Citeste toate parerile
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor