Ziare.com

Basescu, dupa intalnirea cu Ponta: Reducerea CAS, o masura electorala pripita, va aduce noi taxe pentru populatie

de Camelia Badea
Luni, 14 Iulie 2014, ora 18:51

   

Basescu, dupa intalnirea cu Ponta: Reducerea CAS, o masura electorala pripita, va aduce noi taxe pentru populatie
Presedintele Traian Basescu a sustinut, luni, o conferinta de presa, la Palatul Cotroceni, in care a precizat ca premierul si ministrul de Finante nu i-au adus argumente in favoarea sustenabilitatii reducerii CAS de la 1 octombrie si a anuntat ca, in premiera, va face publice discutiile purtate cu acestia.

Declaratia presedintelui a venit la scurt timp dupa ce seful statului a avut o intalnire cu Victor Ponta si Ioana Petrescu pe tema reducerii CAS cu 5%, la finalul careia Ponta a sustinut ca s-ar fi "certat", iar seful statului a avut o atitudine "badaraneasca".

Ponta, dupa cearta cu Basescu pe CAS: A avut un ton badaranesc fata de ministrul Finantelor

Presedintele a declarat ca se va consulta in perioada urmatoare cu reprezentanti ai mediului de afaceri si specialisti, dupa care va decide daca promulga legea privind reducerea CAS sau o retrimite la Parlament.

Motiveaza-ti angajatii cu mixul perfect de beneficii extrasalariale! Alege cardul de masa Up Dejun cu cost 0 si ai abonamente medicale Regina Maria de la 3 EUR/angajat. Afla mai multe AICI!

Seful statului a atras atentia ca toate calculele arata ca masura nu este sustenabila pentru 2015, cand vor trebui acoperite 11 miliarde de euro de catre guvern, si a criticat-o pe Ioana Petrescu pentru faptul ca nu i-a prezentat concret de unde va lua banii pentru a acoperi deficitul creat prin reducerea CAS de la 1 octombrie.


Ziare.com a transmis principalele declaratii ale presedintelui in format LIVE text:

- Nu am avut mare succes, dar din cauza incompetentei guvernului, care nu a reusit sa imi prezinte niste cifre si de unde ar veni ele pentru deficitul crescut la fondul de pensii cu circa 5 miliarde. Nu am avut argumente cifrice care sa ma faca sa fiu mai linistit.

- S-a venit doar cu afirmatii: reducerea CAS va scoate la suprafata munca la negru, stimuleaza infiintarea de noi locuri de munca. Nu stiu cum se poate spune ca reducerea CAS creeaza locuri de munca, cat timp ai bani europeni si nu ii tragi pentru a crea locuri de munca.

-O echipa foarte nepregatita. Singura abordare pe care o are si premierul si ministrul Finantelor este politica.

- Am fost intrebat daca, fiind om de dreapta, nu agreez masura. Sigur ca o agreez, orice roman ar vrea sa se reduca CAS. Fiind 'om de Romania', nu sunt nici de stanga, nici de dreapta.

- Eu am mai trait experienta unui prim-ministru care a facut cadouri electorale in 2009-2010.

- Legea e promovata de guvern si am mai avut o experienta cu Parlamentul care a votat cresterea cu 50% a salariilor profesorilor, tot in unanimitate, ca si acum.

- Nu au fost in stare sa imi dea expicatiile de care aveam nevoie. Ma asteptam ca doamna ministru sa vina cu o foaie A4 si sa spuna: 1 miliard de euro de aici, 1 miliard de acolo si acoperim deficitul.

- Una peste alta, ramanem la cele 5 miliarde pe care le-am constatat la deficitul de pensii.

- Nu sunt placute argumentele cu cifre, dar tema e extrem de complicata.

- Sunt ingrijorat de crearea acestui deficit suplimentar pentru ca prin Tratatul fiscal si angajamentele transmise la Bruxelles pentru 2015, deficitul structural trebuie sa fie de 1 %, deci reducerea deficitului bugetului de stat trebuie sa fie cu 0.8%, adica 6 mld. Fata de cele deja angajate - 6 mld cu care trebuie sa reducem deficitul bugetar si implicit deficitul structural - am mai adauga 5 mld la pensii, 11 mld in total.

- Trebuie sa stiti ca discutam despre 11 miliarde in total si insistentele mele de a afla ceva de la domnul premier si doamna ministru au fost un esec.

- Ma asteptam ca doamna ministru sa vina cu un desfasurator, o foaie A4 sa imi dea argumente. Nu au fost.

- Este o masura electorala pripita, care va aduce taxe suplimentare la populatie.

- Nu discut despre 2014, ci pentru 2015.

- Ideeea legii este sa se acorde facilitati companiilor, lucru pe care il sustin, dar banii vor fi recuperati de la populatie - taxe directe, indirecte. Tentativa cu codul Fiscal s-a vazut, si-au dat seama ca e o problema electorala, l-au retras, probabil vor reveni cu el dupa prezidentiale.

- In mod cert nu va putea fi mentinut acordul cu FMI, CE si BM fara a se prezenta surse atat pentru cele 6 miliarde, cat si pentru acoperirea deficitului la pensii.

Intrebari:

- (ce faceti cu legea?) Ramane de vazut, imi propun sa am o discutie si cu mediul de afaceri, data promulgarii e 24 iulie, am timp sa largesc sfera consultarilor.

- Eu atentionez ca riscam un derapaj consistent.

- Ce discutie sa mai am cu premierul, mai ales ca spune ca discutiile au fost nepoliticoase, dure? E interesant cum stie sa minta.

- (cu FMI ati discutat?) Nu, asteptam solutii de la premier. Ii contactez dupa ce ma dumiresc ce e de facut.

- (ce riscuri sunt ca in 2015 sa ajungem la situatia din 2009?) Destul de consistente. Cresterea economica a incetinit si in Franta si Germania, Spania nu e foarte consolidata, riscurile sunt sa ne creasca iar dobanzile, pentru ca Romania trebuie sa se imprumute continuu. Se vor taia bani de la investitii.

Basescu, acuzat ca a fost "badaran": Ponta minte! Voi face publice inregistrarile

- (discutii aprinse?) O sa fie prima data cand fac publice discutiile, ca sa vedem cine minte RTV, premierul... Sunt convins ca Ghita a avut multe contracte cu EADS, nu are o ingrijorare? Televiziunea dvs minte si ca atare voi face publice discutiile.

- (nu puteti decat intarzia promulgarea legii, ce se va intampla?) Eu imi termin mandatul pe 21 decembrie si din acest punct de vedere ar trebui sa nu ma intereseze. Am vazut declaratia premierului Victor Viorel Ponta in EVZ ca efectele reducerii CAS nu sunt problema lui, ci a guvernului care vine. Daca as gandi la fel, as spune nu e problema mea, eu nu o sa mai fiu presedinte in 2015. Am vazut in 2008 cum si-a batut joc un guvern de banul public, si costul l-a platit tot populatia. Nu as vrea sa se repete, dar nici nu am mijloace, pentru ca ma impiedica Constitutia.

- Nu stiu daca voi ataca la CCR, e o majoritate care a votat in unanimitate si ei vor fi in parlament si la anul. Si cand vor veni taxele suplimentare pe cetateni, ii veti intreba. Deocamdata toata lumea ma intreba pe mine de ce nu promulg legea.

- Va dau un exemplu: pentru a se compensa 4 miliarde eficit in buget fata de nevoia de finantare, s-a introdus acciza de 7 centi si o taxare suplimentara la gaze, care e tot in factura cetatenilor. Cum vom compensa 11 miliarde? E intrebarea pe care eu o pun.

- Va asigur ca se vor plati pensiile, dar se vor reduce investitiile dramatic, ceea ce inseamna cresterea somajului. Deocamdata incerc sa conving la prudenta. Daca nu era masura electorala, puteau sa voteze legea dupa prezidentiale. E electorala, dar va avea costuri.

- In 2008 s-a redus CAS si in 2009 s-a reintrodus. Importanta este sustenabilitatea masurii.

- (parlamentul e in aceeasi masura responsabil) Parlamentul a fost inselat de Guvern, de doamna ministru. Am rugat-o sa trimita o foaie, azi, maine - de unde vor veni veniturile. Sper sa o faca. Parlamentului i s-a spus ca se va imbunatati colectarea, nu are cum sa verifice argumentele, nu are decat sa creada.

- (ati luat in calcul si cresterea economica?) Categoric da, e introdusa si in calculele Guvernului, in expunerea de motive.

- (ati spus ca ati luat in calcul demisia, care erau institutiile cu care v-ati consultat?) Nu va pot spune, dar cu toate care au responsabilitati, (...) Mai multe institutii.

Traian Basescu: Voiculescu e vai de steaua lui, pusese ochii pe terenurile mele

- (declaratiile lui Capatana?) Are nevoie Voiculescu de asta? Inteleg ca e vai de steaua lui cu pamanturile. Va aduceti aminte ca televiziunea dvs s-a suparat ca familia mea a cumparat terenuri? Acum m-am lamurit, pusese ochii si pe terenurile astea, de langa terenurile mele.

Reducerea CAS, sustenabila sau nu?

Legea privind reducerea CAS cu 5% la angajator de la 1 octombrie a fost adoptata in sesiune extraordinara, fiind votata in unanimitate de parlamentari, in conditiile in care ea figura in programul de guvernare cu care fosta USL a castigat alegerile.

Saptamana trecuta, presedintele a convocat guvernul pentru consultari la Palatul Cotroceni, explicand ca nu poate promulga aceasta lege pentru ca reducerea CAS priveaza bugetul asigurarilor sociale cu 5 miliarde de lei si nu este convins ca guvernul va avea de unde sa acopere acest minus.

Basescu cheama Guvernul la consultari, pe tema scaderii CAS: Ar putea creste taxele pe proprietate

In conditiile in care nu s-a ajuns la nicio intelegere, presedintele are doua posibilitati - sa retrimita legea la Parlament si sa o atace la Curtea Constitutionala.

Ambele masuri nu ar face decat sa intarzie intrarea in vigoare a legii, pentru ca Parlamentul, aflat acum in vacanta, o poate retrimite inapoi la Cotroceni fara sa faca vreo modificare.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 5144 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
57 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Saracul, dom' presedinte! Chiar mai crede ca-l baga acreva in seama!

Dupa ce l-a umilit pe tovarasul Boc, facindu-l si mai mic decit ii e statura, vad ca in continuare se da atoatestiutor. Dar singurul lucru la cre se pricepe e doar la circ. Mai era coruptia si traficul de influenta, dar i le-au dat in vileag televiziunile. Acum se pregateste sa-i duca pachetel aluia cu bratari cu cheita, Dar pe la Bercea Mondial o trece? Inca o salba de galbeni pentru Maria cred ca l-ar multumi.

 

Constat ca s-au prezentat la discutia cu presedintele total

nepregati . La Plagipitulescu ma asteptam dar la d-soara ministru....cam nu.
.........
Per total au picat bacul .....si astia.
.........
Habarnisti politruci.

 

Si de ce nu spune plagiatorul ponta cum poate acoperi gaura

de 5 miliarde a bugetului?
"Saptamana trecuta, presedintele a convocat guvernul pentru consultari la Palatul Cotroceni, explicand ca nu poate promulga aceasta lege pentru ca reducerea CAS priveaza bugetul asigurarilor sociale cu 5 miliarde de lei si nu este convins ca guvernul va avea de unde sa acopere acest minus."

 

ai rabdare ...

o sa bage mai incolo 2-3 taxe care sa acopere si sa mai faca si niste banuti in plus pt campania electorala!

 

nu inteleg

ce legatura are prezidentia cu economia?!
altfel,sunt convins ca daca nu-i crestere economica nu se pot reduce taxele.

au fost publicate inregistrarile ''consultarilor''

si ceea ce era de banuit s-a confirmat :cand a zis ca nu se pricepe la economie acest tolea ciumac a spus intamplator adevarul iar fetitza de la finante e numai ifose.
In primul rand demersul Presedintelui decurge din fisa postului si nu este o gaselnita pentru sicane, asa cum se vrea acreditat pentru mentinerea masei electorale cabrata.
1.in legea 69/2010-a responsabilitatii fiscale-sunt prevazute principiile fiscal-bugetare.Din 6 principii pontache incalca primele 5.
2.in legea 500/2002-a finantelor publice- avem ''Limite privind micsorarea veniturilor si majorarea cheltuielilor bugetare
(1) In cazurile in care se fac propuneri de elaborare a unor proiecte de acte normative a căror
aplicare atrage micsorarea veniturilor sau majorarea cheltuielilor aprobate prin buget, trebuie să
se prevadă si mijloacele necesare pentru acoperirea minusului de venituri sau cresterea
cheltuielilor.
In acest scop Guvernul, prin ordonatorii principali de credite in domeniul cărora se initiază proiecte de acte normative si Ministerul Finantelor Publice, va elabora fisa financiară, care se atasează la expunerea de motive sau la nota de fundamentare. In această fisă se inscriu efectele financiare
asupra bugetului general consolidat, care trebuie să aibă in vedere:
a) schimbările anticipate in veniturile si cheltuielile bugetare pentru anul curent si următorii 4 ani;
b) esalonarea anuală a creditelor bugetare, incazul actiunilor multianuale;
c) propuneri realiste in vederea acoperirii majorării cheltuielilor;
d) propuneri realiste in vederea acoperirii minusului de venituri''

Reducerea fiscalitatii se produce numai in anumite conditii ,mai guvern de muhaiale, ca altfel se darama sandramaua .

Noaptea minții!

Ce ne-a spus Băsescu? Voiculescu și Ghiță sunt vinovați de tot răul din țară!?!

Asta ai inteles tu?

Votant PSD ce esti!

va aduce noi taxe pentru populatie

Da bah Base bah, daca iarasi semnezi idiotze.nii de miliarde cu FMI-ul ca sa pupi undeva Washingtonul, atunci vor creste taxele la pop.ulatzie :-)
Bah Base, ia cara-te bah d'acolo si sa-tzi taie si tzie pensia speciala, cand te baga la priponeala ptr CORUPTZIE.
Cand FMI-ul semneaza cu o tzara un acord de spoliere a tzarii respective, 10% din miliardele hokus-pokus de la FMI intra in buzunarul coruptului escroc din tzara respectiva. In cazul RO..

Daca Ponta nu se opreste, talharia pe care a pus-o

... la cale, numai Dumnezeu stie cu cine, va aduce noi taxe pentru populatie, noi biruri care vor face viata si mai grea, si mai scumpa.
Asta vreti, romani? Treziti-vă!

Am vazut solutiile miraculoase ale lui basescu: - 25%!!!

Hai sa-i lasam si pe-astia si sa vorbim dup-aia! Pana acum se vede ca se misca ceva, spre deosebire de anii guvernarii basescu & udrea & boc...

@silvia_h: nu te dezmintzi, parca ai fi din garda

..de femei a lui Gaddafi, stramutata lefegioaica la Base-Clan.
"Daca Ponta nu se opreste, talharia pe care a pus-o ... la cale Basescu" => FMI, Chevron Bechtel

Vezi coana, ca iar mancashi cuvinte din text, in rest ai scris bine ;-)

Ba, m-am lamurit: toti vor sa-si bata joc de Tonta

Pana si CTP-ul a devenit basist, fir-as al naibii. Cica Base i-a violat si i-a supus la perversiuni pe Tonta si pe... Harvytza.

Vacauanu incepe sa emita gaze..???

Vacauanu incepe sa emita gaze..???Dupa cum se vede unii postaci sint ca dusi cu vorba de poNta Plagiatorul. Daca nici acum dupa ce s-au prezentat discutiile dintre cei doi aerieni ministru de finante si poNta Prim mistret nu le ste clar atunci...se vede ca sint psD-sti!!
Vorba aceea daca partidul a hotarit(PSD)...atunci ne executam!!!

Cred ca Premierul nu explica foarte bine !! Altfel nu se intelege de

..ce Presedintele nu intelege !! El a inteles foarte bine cand Boc ii explica ca romanii n-au probleme cu acoperirea gaurilor de -25%.

 

Poate ca presedintele nu intelge totul dar noi

romanii poate am pricepe daca ni s-ar comunica cu cat a crescut bugetul Ro dupa scaderea TVA la paine respectiv crestrea pretului benzinei si cati bani s-au economisti prin eficientizarea conducerii unor fabrici/companii care lucreaza in paguba!

Marin, 18:36 - acum, domnul Basescu este singurul

... in masura sa dea solutii pentru ca este singurul politician lucid, realist, cu o vasta experienta, este un om care judeca, intelege ce se intampla si o face cu sufletul pentru noi, pentru romani, sa nu mai suportam atatea taxe si impozite. Fii convins ca domnul Basescu s-a sfatuit cu cei mai buni finantisti, nu ca cea de la ministerul de finante, si stie ce vorbeste. Dumnealui vorbeste numai in cunostinta si, pana acum, spusele dumnealui s-au dovedit, de fiecare data, drepte, corecte, adevarte.

 

 

Marin2134, lasa domnule, ca la anu', cei care acum desconsiderati

... spusele Presedintelui, la anu' ii veti ridica statuie. Numai ca va fi inutil - statuia lui Băsescu nu va putea sa dea solutii.

Nimeni nu asteapta solutii de la Basescu. El a

..fost la guvernare si a aratat ce poate. Acum sa-i lase pe altii, fara bete in roate.

De obicei se ridica statui

la aia care au dat coltzul.Eu inca nu am vazut dezveliri de statui la cei in viata.Sa inteleg ca nu-i dati lui basica mai mult de un an.

 

Nu ba Marin2134,

premierul explica bine, problema e ca nu minte foarte bine.

Votant PSD ce esti!

... ca sa fii votant Neocons zionisto-pokait amerlocit, o fi maaare fudulie. Aia din Dreapta of corZ ;-)

Vacauanu si gaze_prom..iscure....

Vacauanu si gaze_prom..iscure....o cam i-au razna si se pare vca folosesc limbajul Secretarilor de partid PCR din vagaunele Olteniei sa nu spun de pe malul dimbovitei!!!

Basescu si Ponta nu sunt specialisti in Finante,

Mi se parea firesc discutarea reducerii CAS in prezenta specialistilor din ambele tabere. Masura este bine venita, altfel mediul privat ramane sufocat de taxe si vor folosi munca la negru> In orice caz acoperirea nu se face de la bugetul local, din impozie si taxe pe proprietate, asa cum sustine presedintele. Fondurile s-ar putea obtine din incasarea efectiva a contributiilor datorate de regii, firme unde statul este actionar, firme ale politicienilor, ce insumeaza restante de peste 7 miliarde la bugetul asigurarilor sociale, dar o discutie doar cu pemierul si presedintele nu poate aduce clarificari.

 

La ora 18 va declara iarasi ceva Presedintele. Nimic nou,

..aceleasi sageti la adresa Premierului, care in nici un caz nu folosesc tarii. Ce poate spune un marinar despre finante ??

 

La cate cifre si socoteli a utilizat Premierul Ro

si ministra sa, putea fi numita ministru de finante Mihaela Ispas!!

Bah @Ernst kippios, pe tine nu te

..mai cenzureaza ca aduci jigniri? Sau cat timp improsti cu gunoi portocaliu, o fi OK in haznaua asta perciunisto-pokaita (haznauace ppo.o.o.tzeste de departe a "rivulutzie portoicalie-Kiev" marca Geroge Soros).

Bah potzi sa te scremi pana-tzi plezneste o vana, Base-i un nimic corupt badaran de scoala old-communist, se vede pe el ca aduce a incrucishare de shakal cu varan. Doar atat ca acum se gudura la Wall-Street si EU ca s aprinda un post , ceva gras pe langa Barroso sau Juncker. Necazul lui este ca nu-l respecta nicicare p'acolo iar amerlocii isi planteaza deobicei putorile de vandutzi si turnatori... pe la europeni pe buzunar. Cat timp ii scuipa Martin Schultz in cap piticotului politic Base, USA n-o sa-l ia la ei ca pe Pacepa ca n-au niciun interes cu un presh (a)fumat.
Varanul .. ca Base dar pe invers :-))
Hai bashti

da, eu ma pricep la finante.

sa ne spuna pontanacul cum poate acoperi gaura. nu ma intereseaza ca e in campanie electorala, bugetul de stat nu-i contul privat al dacianei, sic. vorbeste si tu vorbe fara sa argumentezi concret.

@ernest da, eu ma pricep la finante.

te pricepi la fiannte cum ma pricep eu la popice - esti total pe langa. Dar te-a luat gura pe dinainte. Toti basisiti se cred genii in toate domeniile - sindromul Ceasca

Ernst, 18:38 - nu stiu, dar nu-mi vine sa cred ca oamenii acestia

... care se proclama pe fata adversari ai Presedintelui in stilul Antena 3, chiar nu rationeaza, chiar nu vad pericolul pe care-l anunta domnul Basescu. Cred c-o fac numai si numai din spirit de contradictie, ca sa nu recunoasca /// ca Seful are dreptate, pentru ca altfel nu se explica aceasta contradictie.
Pe de alta parte insa, ma intreb ce venituri lunare au toate aceste persoane care, fara sa clipeasca, dar si fara sa aduca vreun argument, sunt de acord cu toate birurile pe care Ponta le pune pe umerii romanilor? Aici e ceva neclar, de neinteles. Cum poate cineva sa fie de acord sa se lase jecmanit, furat, talharit fara sa tipe, fara sa opuna rezistenta sau mana pe par. Mi-e foarte greu sa inteleg aceasta atitudine mai mult decat slugarnica. E ca si cum i-ai pune cuiva biciul in mana si-l rogi sa te loveasca.
Oare romanii nostri chiar si-au pierdut mintile?

@Ernst,lasa-ne tu cu priceputu' kippios la Finante

Vrei sa invetzi ceva despre Finantze? No atunci vezi chestiile astea, ca-s atat de explicite, de ar trebui sa le dea dreptate pana si in taliban zionist:
A look at the Fractional Reserve Banking System: MONEY AS DEBT
http://vimeo.com/2244372

Rothschild & Money -USA FED, Wilson, Trotzky, Kennedy
http://www.youtube.com/watch?v=NzLIz27GqWs&feature=related

'Cine controleaza volumul banilor din tara noastra este stapanul absolut al industriei si comertului _ si cand vei realiza ca intregul sistem este foarte usor de controlat intr-un fel sau altul de cativa oameni din top, nu va fi nevoie sa ti se spuna cum perioadele de inflatie si depresie apar.' - James A. Garfield ~ assassinated president of the United States 1864

'Toate nedumeririle, confuziile si suferinta din tara au crescut, nu din cauza greselilor din Constitutie sau Confederatie (SUA), nu din dorinta de onoare si virtute, ci de la atata ignoranta asupra naturii monedei, creditului si circulatiei banilor.' ~ John Adams ~ Founding Father of the American Constitution 1792

D'aia ma cenzuratzi in disperare, ptr ca lamuresc oamenii ce fanariotzi vandutzi Potomacului suntetzi mah Goarna Zionului.com (Nici macar vandutzi Stapanului absolut, Eveline de Rothschild, ci catzeii catzeilor aluia!)

DIANAD, 17:57 - pai, n-au avut specialist in finante pe ministrul de

... la finante? Ce alt specialist mai vrei, mai specialist decat ministrul?

lasa-i Silvia, antenistii se pricep la finante cum

ma pricep eu la bombe atomice;)

 

@Silvia_h,

Da, cred ca aceasta Dna Ministra a Finantelor nu are experienta de munca efectiva in Finantel Publice.
De ce cred ? Fiindca era imposibil sa te duci si sa nu rgumentezi concret care va fi elementul bugetar al obligatiei fiscale ce acopera reducerea CAS, sau care este alt element cheie de chltuiala din bugetul asigurarilor sociale ce va fi diminuata. In concuzie, ori argumentezi cu venituri suplimentare ori cu reduceri suplimentare.

Face scandal inutil,

ca este a doua oara cand o tara importanta in economia evenimentelor din Romania,adica Franta,ii da cu flit si nu-l invita la un spritz de ziua lor nationala.Primul semnal a fost de la USA care au tinut si in ploaie o receptie,la care au invitat pe toti neica nimeni,cu exceptia coruptului number one.
Trebuie dat afara si inchis urgent la balamuc,ca prin atitudinea sa partizana duce tara in merde total.

 
 

DianaD, cand vrei se poate,

vii cu argumente! Toate cele bune, io

Pt. Silvia: te inseli. Majoritatea sunt postaci, slugi la

grivco, deci evident ca posteaza doar minciuni. Posteaza ce primesc via email de la stapan.
Ai vazut vreodata antenisti care si argumenteaza, indiferent de subiect?
Never!

"Antenistii" sunt ca turnatorii lui Ceausecu!

Ei nu sunt prosti, ei sunt fara caracter si demnitate!! Pentru niscai privilegii si-ar spurca si parintii si rudele daca asta le-ar cere stapanul!!

Gaz si prom are o ideie tare interesanta ..de pe vremea...

Gaz si prom are o ideie tare interesanta ..de pe vremea...revolutiei din 1948...trebuie facuta nationalizarea si toate companiile particulare vor trece in bugetul statului!!!dar nu am auzit nimic de trusturile lui Voiculescu, Patriciu,nasTase..ETC..ETC..

Baselu a cuvantat.

Adica s-a bagat in seama singur latrand la tribuna prezidentiala. A face gat ca trebuie sa ti se spuna si explice tie ce si cum cu economia ,cand tu cu frate-tu nu ati fost capabili nici macar sa conduceti pe profit o manufacturerie cu 5 oameni sa faca inghetata,e o problema de psihiatrie.Acum face spume din nou ca frantzujii beau de ziua lor si pe el nu l-au invitat si bineinteles de vina e Voiculescu,dusmanul lui personal,ca de bombonel a scapat.Crede el ca numai bine iese bombonel cand nu mai are tribuna de unde sa latre.

 

Chiar ba Ponta,

cum vei compensa cei 11 miliarde care trebuie acoperiti in 2015?
Nu mai conteaza, prostii voteaza.

 

Solutie Cocialicta

Ia un imprumut de 15 miliarde. Ca doar nu o sa creeze locuri de munca!

Cum sa nu se creeze locuri de munca??

D-voastra n-ati remarcat ca in Ro a disparut somajul, s-au construit zeci de km de autostradazi terestre si suspendate, au disparut cainii vagabonzi, spitalele sunt dotate ca in orice tara europeana, et etc Spuneti d-voastra o promisiune electorala pe care PSD nu a indeplinit-o :))).

3D

Eu va trimit un biletel, si va scriu in el ca aveti peste 200.000 de pensii speciale absolut nejustificate, care costa statul cam 1 miliard de euro pe luna. Venitul minim garantat ptr "votantul"- marilor orase, care a trait numai din smenuri, este mai mare decit pensia celor cu 40 de ani de munca. Mai aveti un miliard bonus!

 

@Ernst

"Si de ce nu spune plagiatorul ponta cum poate acoperi gaura de 5 miliarde a bugetului"

Ptr ca nu trebuie sa-i mai dea raportul unui amarat de corupt vandut ca Base.
5 miliarde se aduna repede prin confiscarea moshiilor si canturilor bancare frauduloase ale Clanului Basescu.
Mai 5 miliarde as aduna daca as jumuli si Tziganiada lui Cioaba si Clanul Iliescu.
Prin blocarea conturilor unor firme escrooacfe care jecmanesc Tzara, as mai aduna o gramada de banet.
Ce zici, ..ma votezi? ;-))

 

da, mai ottoman, te votez

dar, de ce-ti schimbi mereu nickul, tot flasnetar plictisitor ramai. deci?:)

 

@silvia-h 18:49

tu te intrebi "Oare romanii nostri chiar si-au pierdut mintile?". Pai tu cu siguranta da(asta in cazul in care aveai ce pierde). Citez din ineptiile tale "Aici e ceva neclar, de neinteles. Cum poate cineva sa fie de acord sa se lase jecmanit, furat, talharit fara sa tipe, fara sa opuna rezistenta sau mana pe par. Mi-e foarte greu sa inteleg aceasta atitudine mai mult decat slugarnica. E ca si cum i-ai pune cuiva biciul in mana si-l rogi sa te loveasca.".
Pai silvico tu cum te-ai lasat jecmanita de -25% (cu toate ca in campanie base iti promise +50% la salariu) de clanul base boc udrea fara sa tipi,sa opui rezistenta sau mana pe par??? ba chiar mai si ridici pe acesti hoti in slavi!!! pai asta a ta este atitudine slugarnica...

 

...

ha ha ha. rade ciob de oala sparta. Da tovarase basexu poate ca asta e o "masura electorala pripita" a celuilalt tovaras (poanta victosash), dar chiar tu sa o afirmi ??? pai nu esti un pic mojic tovarase ??? oare nu tu promiteai profesorilor 50% la leafa, (in campanie electorala fiind) ca dupa alegeri sa le tai 25% ??? Si de cate ori a spus tariceanu sa nu promiti ca nu aveti bani de unde sa le dati... dar vedeti voi, in campanie promiti orice sa-i pro.stesti pe pro.sti...

 

Reducerea CAS

E bună si necesară!Dar e si electorală si asta deranjează competitorii.Pustoaica a argumentat "de suflet"si azi,sufletul nu mai merge-n RAI cu atatea ispite.Dacă era ai lui Băse la guvernare.putea să fie
si electorală,că o sustinea.
Greseala cu taxele noi si aiurite,a suplimentat ce se
dorea cu CAS-ul.Nicio problemă,CASul se va reduce din
2015,dar ce ne facem cu promisiunea pentru pensionari,
că fondul nu CRESTE ,iar pensionări cu contributie mare
vor fi multe.De salarii,nu guvernul ar trebuie să zică si să hotărască,pană nu se face analiză economică cu
PRODUCĂTORII si pană nu se ajunge la o stabilitate
a colectării obligatiilor către stat.
Mi se pare curios,că in sistemul privat,nu se ivesc cresteri salariale decat la directori...

 

Platforma pentru solutionarea online a litigiilor