Ziare.com

Florin Catu: Pensiile pot creste cu 10 %. Ministrul Finantelor sustine ca o majorare cu 40 % "ar fi fost o bomba pentru stabilitatea economica"

Joi, 09 Iulie 2020, ora 07:03

   

Florin Catu: Pensiile pot creste cu 10 %. Ministrul Finantelor sustine ca o majorare cu 40 % "ar fi fost o bomba pentru stabilitatea economica"
Ministrul Finantelor Publice, Florin Citu, afirma ca pensiile pot creste cu 10%, chiar daca efortul financiar va fi mare. Cresterea cu 40%, asa cum este prevazuta in legea adoptata de Parlament, "ar fi fost o bomba pentru stabilitatea economica", chiar daca nu exista criza provocata de coronavirus, mai apreciaza ministrul. "Cand sunt oameni care poate nu isi gasesc locuri de munca, somajul explodeaza in Europa, economiile sunt la pamant si totusi facem acest efort", a afirmat Citu.

Florin Citu a anuntat, miercuri seara, la B 1 TV, ca pensiile pot creste cu 10% in acest an.

Intrebat de ce doar cu atat, Citu a raspuns: "In primul rand, cresterea pensiilor, asa cum a fost ea trecuta prin Parlament, nu avea nici o sursa de finantare. Guvernul socialist, asa cum am prezentat parti din document anul trecut, in noiembrie, a prezentat o nota in care spunea foarte clar ca nu poate sa creasca pensiile fara sa influenteze, sa destabilizeze bugetul si propunea - e un document pe care il voi prezenta - reesalonarea cresterii. Deci toata lumea stia acest lucru. Nu are nicio legatura cu cresterea economica. Chiar si daca am fi avut crestere economica de 4%, tot ar fi fost o bomba pentru stabilitatea economica".

Citu afirma ca Guvernul PNL nu face lucruri populiste.

"Noi nu facem lucruri populiste, noi am spus ca facem o schimbare de paradigma. Nu putem sa discutam despre pensii fara sa discutam despre investitii sau despre alte cheltuieli, care sunt in buget. Astazi, in Romania, avem problema cu aceasta criza care continua. Poate maine oamenii iar trebuie sa intre in somaj tehnic. Am platit anul acesta 4 miliarde de lei doar pentru somaj tehnic. Nu putem sa separam, sa spunem ca avem aici o categorie spre care trebuie sa ne uitam toti pentru ca exista aceasta lege, dar sa scoatem din discutie faptul ca trecem prin cea mai mare criza economica din ultima suta de ani. Trebuie sa avem alte prioritati acum si de aceea venim si spunem , chiar daca va spun toate discutiile pe care le am cu institutii internationale, cu oameni rationali, cu totii spun ca este greu sau imposibil sa facem acest lucru astazi, cand sunt oameni care poate nu isi gasesc locuri de munca, somajul explodeaza in Europa, economiile sunt la pamant si totusi facem acest efort. In acelasi timp, mai facem ceva: crestem investitiile, pentru ca este pariul nostru, ca daca vom creste aceste investitii vom putea sa platim si pensii, si ajutoare sociale si alte investitii in viitor, pentru ca economia o sa creasca. In acelasi timp, continuam reforma in administratia publica", a mai afirmat Citu.

Acesta a precizat ca decizia finala este a Guvernului, fiind o decizie politica, insa datoria sa este sa prezinte situatia.

"Nu Ministrul Finantelor decide. Este o decizie a Guvernului, dar eu prezint situatia. Eu am depus un juramant in fata romanilor si eu ma tin de acest juramant. Eu am datoria sa fiu responsabil, precaut cu finantele publice ale Romaniei si transparent. (...) Bineinteles ca poate fi o decizie politica de a creste pensiile cu 40%, dar eu voi spune ca in acel moment Romania o sa fie inchisa pe pietele internationale, nu o sa mai putem finanta nimic (...), bugetul va exploda. Acest 10% este ceea ce eu spun ca putem face in contextul in care crestem investitiile", a mai declarat Citu.

Acesta a explicat ca, in 2021, acest 10% inseamna un punct procentual la cheltuieli.

"Doar acest 10% la cheltuieli publice e un punct procentual. Este enorm pentru un an care va fi unul dificil, de aceea trebuie sa vedem", a mai declarat ministrul finantelor.
Urmareste Ziare.com pe Facebook  si pe Instagram  Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Citeste mai multe despre pensii florin catu crestere
Sursa: NEWS.RO

Articol citit de 3726 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
42 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

@Florin Catu: Pensiile pot creste cu 10 %. Ministrul Finantelor

sustine ca o majorare cu 40 % "ar fi fost o bomba pentru stabilitatea economica" - 90% va da sandy bell , dupa ce castiga alegerile !🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪

 

Totusi, de ce pensile trebuie sa creasca cu 10%,

sau 20, sau 40 sau 200%, toate, si nu trebuie sa creasca gradual, adica cele mai mici cu un procent mai mare, cele mai mari cu un procent mai mic, iar cele nesimtite sa nu mai creasca, sa creasca cu 0%, ca sa nu vina iarasi Avocata Poporului Penal si sa spuna ca vezi Doamne, unii sunt discriminati. Pentru ca acest 10% aplicat uniform ii va mai aduce pensionarului cu o pensie de 1000 de lei, inca 100 de lei. Total 1100. Celui care are deja 10 mii, ii va creste pensia cu inca 1000 de lei, adica ala va avea 11 mii de lei, distanta dintre ala cu 1000 de lei si ala cu 10 mii, va creste acum si mai mult. Deci cred eu ca modul asta de a mari pensiile, nu este nici corect, nici util. Pensiile mici ar trebui sa se apropie de cele mari, nu pensile mari ar trebui sa se distanteaza si mai mult de pensile mici.

 

De ceee... Cic-ăi lege și trebuie aplicată sau abrogată/modifi

cată, c-al'fel ii infracțiune, abuz in serviciu!

Foarte corect rationamentul lui darnic00 !

Si eu am propus acelasi lucru de la bun inceput .

Pana la impozitarea pensiilor NESIMTITE, ar fi bine daca

cele ce depasesc 10000 lei ar fi inghetate pur si simplu.

Este o lege ILEGALA, intrucat nu prevede SURSA ...

FONDURILOR necesare maririi aberante promovate de ciocoii pesedisti ai ciumei rosii !!!
Orice babuin din sparlamentul ce functioneaza la fel de ILEGAL cu peste 300 de sparlamentari poate propune orice nazdravanie de marire a oricaror salarii si a oricaror pensii si cu 10.000 la suta fara sa fundamenteze propunerea, asa cum zice legea si cu sursa fondurilor necesare acelei mariri.
Cresterea procentuala este cu dedicatie pentru ciocoii cu pensii nesimtite, fiind de natura sa agraveze discrepantele ce sunt deja NESIMTITE intre pensiile mici ale pulimii si pensiile nejustificat de mari.
O masura de mijloc, nu radicala de diminuare a uriasei diferente intre pulime si ciocoi este cresterea tuturor pensiilor cu aceeasi suma fixa, de 400 de lei, NU CU ACELASI PROCENT !!!
Aceasta lege este ILEGALA (scuzati antinomia), ABUZIVA, FRAUDULOASA si a fost promovata de ciocoii ciumei rosii, fiind votata de TOTI CIOCOII!!!

Frumoasa Tara, oare TU cand postezi despre

legea promovata de ciocoii PSD, ai stiinta ca legea aia a fost votata in UNANIMITATE, deci si de ciocoii PNL ???
Cand au votat Legea ciocoii pnl, stiau sau nu ca voteaza o lege ilegala???, spui tu, pt ca nu are prevazute sursele de finantare???
Poi tu frumosule, chiar nu stii din ce se finanteza pensiile de contributivitate ???
Se numeste Bugetul Asigurarilor Sociale, frumosule !!!
Peniile speciale pe care le primesti tu, se platesc din Bugetul de stat !
Mare HaHaLera de pensionar special mai esti mai frumosule !

Pentru ca nu s-ar respecta principiul proportionalitatii...

...cu punctajul calculat in functie de veniturile contractuale realizate si perioada de contributie.
Proportionalitatea (inclusiv aplicarea unei cote procentuale) se face prin operatia de inmultire, nu de adunare. Daca punctajul unui cetatean este de trei ori mai mare decat al altui cetatean, primul trebuie sa aiba o pensie de trei ori mai mare, nu mai mare cu 300 de lei sau cu 1000 de lei.
Asa cum se practica in toate statele dezvoltate si civilizate, veniturile mari (salarii, pensii) sunt impozitate progresiv. Se actioneaza asupra netului, nu asupra brutului. Stiti de ce? Pentru ca in functie de mersul economiei, programe politice etc. impozitele pot fi mai mari sau mai mici (in anumite perioade). Dar baza de calcul (salariul brut sau pensia bruta) trebuie sa respecte principiul proportionalitatii directe.

Ai dreptate

Asta vroiam sa-i spun si eu lui darnic00, ca e gaga, (dar s-a blocat la raspunsuri), procentul trebuie sa se mentina, nu sa se apropie pensiile una de alta, altfel principiul contributivitatii e nul.

@danielsinescu . Cate pensii din contributivitate

sunt peste 5000 lei ?

Vom avea un an fantastic !!!

Cițule, la cat ai imprumutat pană acum, poți să le majorezi și cu 90%! Noi avem incredere in tine!

Sunt și eu pensionar cu o pensie sub 900 lei și n-am crezut

nici odata in creșterea cu 40% a pensilor. Și nici nu vreau ca generațiile viitoare sa plătească pt bomba lăsată de psd . Creșterea e mai mare decat orice s-a văzut pe pamant. Gogoșile lui Dragnea!

Tzie, bey byga mica, oricum nu tzi-o marea nimeni

... ca nu meritzi. Esti prea to.lomac, nu te califici... :)

Păi, și nu se-aleg cu cate-o plangere penală pentru abuz in serviciu

toate dactilografele cupoanelor de pensii, pentru nerespectarea legii?

 

Asta suna a...

... "fiti multumiti ca va dam si nu va luam".
Domnilor guvernanti, conform legii (inca) in vigoare, la 1 Septembrie se va lua 30% din valoarea punctului de pensie.
10% (minim 6-7%) ar fi trebuit date de la 1 Ianuarie, nu de la 1 Septembrie. 10% nu acopera cresterea masiva a preturilor din ultima perioada. Si uite asa, pensiile cele mai mici din Uniunea Europeana (cot la cot cu Bulgaria) marite cu 10% vor deveni... si mai mici. Si asta pentru ca guvernantii nostri dragi sa aiba bani de investitii care ori sunt (semi)inutile, ori nu se finalizeaza niciodata. Investitii care sunt intotdeauna pagubitoare pentru stat, dar foarte profitabile pentru firmele private clientelare.
Vorbim dupa alegeri. Nici nu vreau sa ma gandesc la ce s-ar putea intampla...

 

Au furat

incă de la 1 ianuarie cand trebuiau sa indexeze pensia cu 10%. PNL = hotie + incompetenta + demgogie

iar ai luat-o razna ? pardon, la vale ?

sa ne reamintim ce a facut ciuma rosie ?
iata calendarul indexarilor:

2014 Ianuarie 790,7
2015 Ianuarie 830,2
2016 Ianuarie 871,7
2017 Ianuarie 917,5
Iulie 1.000
2018 Ianuarie 1.000
Iulie 1.100
2019 Ianuarie – August 1.100
Septembrie 1.265
2020 Ianuarie – August 1.265
Septembrie 1.775

deci, cine a venit cu furaciunea de la pensionari?

PSD = hotie + incompetenta + demgogie

Tot-la-deal

Poti sa precizezi unde scrie in Legea nr. 127/2019 (a pensiilor, capodopera Olgutei Vasilescu) ca pensiile trebuia sa se indexeze cu 10%? Daca nu poti da un link, si nu poti, inseamna ca scrii doar ca sa te afli in treaba.

Nu-i bai ! Nu maritzi pensiile, o luatzi in freza

... la alegeri, si anul asta avetzi 2 randuri de alegeri, Mai Draga ! Cineva ar trebui sa-i traduca propozitzia asta simpla si "intelectualului" de Citzu, din romana in romana, poate pricepe si el... :)

Nu este chiar asa

Valoarea punctului de pensie nu mai este legata de inflatie nicicum pana in 2022. Potrivit Legii nr. 127/2019 evolutia valorii punctului de pensie este una stabilita din pix, adica politic, fara legatura cu evolutia economiei sau a inflatiei, plus ca sunt date fixe, stabilite arbitrar, nu de la intai ianuarie. Art. 86, alin. (4) din legea mentionata - "Incepand cu anul 2022, valoarea punctului de referintă se majorează anual cu rata medie anuală a inflatiei, la care se adaugă 50% din cresterea reală a castigului salarial mediu brut realizat". Si oricum, inflatia se ia ca valoare cunoscuta, nu estimata sau valoare instanta. De exemplu, pentru 2022 se va lua in calcul indicele de inflatie din 2020.

evident ca nu este chiar asa

Legea be țivei nu mai tine cont de nimic, nici de inflatie, nici de starea economiei, nici de venitul mediu din economie, nici de bun simt.
Au amgit o mare parte din pensionari ca vor ajunge cu pensiile mai mari decat salariul, doar pentru a mai prinde un mandat de sparlamentar fara sa le pese de oameni, de pensionari de viitoarele generatii.
Pe principiul: dupa noi potopul , sau falimentul (vezi cazul Argentina sau Venezuela, unde masurile populiste au prabusit economia).
Si mai trebuie subliniat faptul ca avem o economie deschisa (sau pe acolo), ceea ce inseamna ca toata cresterea se va disipa prin preturi atat la produsele alimentare/nealimentare cat si pentru servicii.

Cand pretul la gaze, apa, canal, electricitate vor creste cu 10% fiecare adio crestere de pensie.

Cel mai mult vor suferii salariatii care nu vor beneficia de cresteri salariale. Multi vor avea chiar scaderi de salariu.

Si atunci, catre cine trebuie sa ne indreptam atentia, catre salariat, cel activ in societate si platitor de pensii sau cel inactiv, beneficiar de pensii ??

Intrebarea este si pentru politicieni demagogi, betivi si oportunisti, taietori de frunze la caini pe banii contribuabililor si mancatori de shaorme la miezul noptii.

harris_bmb, in primul rand ar trebui sa ne spui

daca esti un pensionar special, caci altfel, nu pricep cum de nu te deranjeaza ca pensiile URIASE speciale, doar anul asta au crescut, in medie cu 1400 de lei (1200 din ianuarie si 200 din iunie) dar faci clabuci la buricele degetelor pentru cresterea pensiilor de mizerie de contributivitate care sunt ACUM in medie de 1200 de lei !!!
Legea be tivei cum spui TU a fost votata in UNANIMITATE !!!
Nici liberalii si nici rezistentii nu au votat impotriva sau sa se abtina !!!
Acum, gasiti tot felul de tertipuri sa gasiti scuze pt neacordarea drepturilor potrivit acestei legi !!!
Sa va fie rusine, cu atat mai mult cu cat sunteti pensionari speciali de la 45 de ani !

Indexarea

10% trebuia sa fie indexarea la 1 ianuarie pe care "liberalii" au FURAT-O. Acum vor sa fure in continuare pensionarii, acesti mafioti galben-portocalii. Speculantul de valuta Catu asta stie - sa fure

 

Tot-la-deal

Omule, nu mai scrie prostii, liberalii nu au furat nici-un 10% de la pensii, pentru ca nu este prevazut in nici-o lege. Chiar nu realizezi ca te faci de ras sustinand asa ceva?

Hai cu propaganda, neamule !

E bine sa iei tu lectii, nu sa dai altora. De buna cuviintă. Pe midanul unde te-ai nascut nu se "preda" asa ceva. Stiu: iti cer pea mult.

@Tot-la-vale Rank user: x5 09.07.2020, 08:11

-mai gramofon psdist ai inteles ceva din chestia de mai jos !?

2014 Ianuarie 790,7
2015 Ianuarie 830,2
2016 Ianuarie 871,7
2017 Ianuarie 917,5
Iulie 1.000
2018 Ianuarie 1.000
Iulie 1.100
2019 Ianuarie – August 1.100
Septembrie 1.265
2020 Ianuarie – August 1.265
Septembrie 1.775

Si mai termina cu maidanele copilariei tale !

😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈

De realizarea planului cincinal nu ne spui nimic?!

???

Aiuritor

Pensionarii au fost folositi de PSD ca masa de manevra in mod premeditat. Potrivit art. 102 din vechea lege a pensiilor, nr. 263/2010, valoarea punctului de pensie avea un algoritm de calcul in care erau incluse 100% indice de inflatie si 50% crestere salariu mediu brut pe economie. Prin programul de guvernare PSD a prevazut o evolutie a valorii punctului de pensie stabilita pe intreg ciclul electoral, adica 2017-2021, fara nici-o legatura cu economia sau inflatia, ci pur si simplu ca vointa politica, acel 40% prevazut pentru septembrie 2020 fiind evident o mita electorala pentru pensionari, alegerile parlamentare fiind la 3 luni distanta. In 2017 s-a dat Legea-cadru nr. 153 privind salarizarea bugetarilor, dar s-a schimbat si paradigma fiscalizarii, TOATE taxele fiind trecute pe seama angajatului. Fapt care a dus la marirea salariului mediu brut pe economie cu 32% in 2018. Deci, dupa vechea lege, jumatate, adica 16%, plus 100% inflatie, ar fi trebui sa se regaseasca in pensii de la 01.01.2018. Dar nu, PSD a dat o marire de 11,5% din vara. Tot potrivit legii salarizarii, bugetarii primesc o crestere de 25% in fiecare unu ianuarie pana in 2022, iar pensiile ar fi trebuit ca si ele sa fie cumva crescute macar cu 50% din cresterea asta. Dar nu, PSD a hotarat ca pensionarii trebuie fidelizati, scosi din circuit si, precum cainele lui Pavlov, sa fie convinsi ca PSD le da si lor ceva. Da, le da praful de pe toba...

 

o rectificare la

"bugetarii primesc o crestere de 25% in fiecare unu ianuarie pana in 2022"

nu primesc 25% la 1 ianuarie pana in 2022

cadrele medicale si profesorii au derogare de la lege si au primit in 2018 salariul la nivelul lui 2025.

restul primesc cei 25% (diferenta dintre nivelul din 2018 si cel din 2022) in transe egale. A fost creata o confuzie intentionat. Cei 25% se impart la cei 4 ani dintre 2018-2022 si rezulta cate 25% pe an (adica 1/4 din cei 25% pe care ii primesc bugetarii mai putin profesorii si cadrele medicale)

@Kasper Rank user: x5 09.07.2020, 08:26

Mai informeaza-te. Grosolaniile de exprimare nu te ajuta sa pari mai destept.

 

@Tot-la-vale Rank user: x5 09.07.2020, 08:51

- hodoronc-tronc si putin zdronc ! iote' cine ne educa , berbeleacu' psdist ! 🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐

TU nu mai poti fi educat!!!

.

Tot-la-vale Rank user: x5 09.07.2020, 08:51

Si totusi, ia da un link din care sa rezulte ca de la 01.01.2020 trebuia dat 10%. Dar pe lege, nu pe opinii cum ca ar trebui...

 

Citu un mare MINCI nos !!! In ianuarie cand marea pensiile

speciale, in medie cu 1200 de lei, precum si salariile functionarilor publici cu 25%, Citu ne POVESTEA, ca marirea pensiilor de contributivitate cu 40% este BUGETATA prin Bugetul de stat, deci nu sunt probleme din acest punct de vedere.
In IUNIE, Citu a mai dat cca.200 de lei "saracilor" pensionari speciali ce au la 45 de ani pensii de aproape 20 de mii de lei !
Acu ne canta aria "NU SUNT BANI": cresterea pensiilor amarate, ce sunt in medie de 1200 de lei, ar fi o BOMBA pt stabilitatea economica...
Deci cand a dat in iunie, din Bugetul Statului grasilor pensionari speciali, INCA 200 de lei, au fost bani, acum sa dea si pensionarilor ce au muncit o viata tot atata, se scufunda economia, desi EL spunea ca banii sunt prevazuti in Bugetul de Stat.
Ce poti spune despre individul asta decat ca este un mascarici mincinos !
Va asteptam la vot dragi liberali mincinosi !

 

@Gurgui017 Rank user: x5 09.07.2020, 09:44

- asteapta-i ! pan'atunci reduceti masiv electoratu' psdist cu relaxarea masurilor anticovid 19 !💀💀💀💀💀💀💀

Humor kaghebist!!!

.

FrumoasaTara Rank user: x5 09.07.2020, 09:13

Gresesti, impactul bugetar al cresterii pensiilor a fost prezentat in Parlament si chiar daca da cu minus, Vasileasca a spus ca vor exista resurse financiare din cresterea economica, inchipuindu-si ca Romania este trigrul economic in UE. http://www.cdep.ro/proiecte/2018/700/20/5/em969.pdf Si cum logica socialistilor schioapata in domeniul financiar, ei fiind specialisti in a imparti ceea ce nu au, au venit cu argumentul ca aceasta crestere va stimula consumul, deci si economia. Ce uita ei este ca o crestere sanatoasa esti pe investitii, nu consum, iar deficitul comercial este urias, ajungand sa importam pana si mancare - cartofi din Franta si Egipt, mere din Polonia, ceapa din Ungaria etc. etc. , dar pe care, traditional, le produceam si noi. Sa nu mai vorbesc de tramvaie si autobuze turcesti, dar care producem, sau macar asamblam si noi. Cu alte cuvinte cumparam platind forta de munca din alte tari.

 

Gurgui017 Rank user: x5 09.07.2020, 09:44

Mai sunteti multi dezinformatori scosi pe piata de PSD? De unde ai aflat ca a dat Catu, cu de la sine putere, cate 1.200 lei, in medie, la cei cu pensii speciale, si 25% pentru bugetari? Banii pentru bugetari sunt potrivit calendarului de marire anuala cu 25% prevazut in Legea cadrul nr. 153/2017 data de PSD, nu i-a dat PNL sau Catu, ca asa au vrut muschii lor. Cresterea pensiilor de serviciu s-a facut in ianuarie 2020 potrivit OUG nr. 59/2017 privind modificarea si completarea unor acte normative din domeniul pensiilor de serviciu, nici aici nu a fost mana PNL sau Catu. Iar cresterea a fost de 4,6%, adica indicele de inflatie pe 2018. De unde ai scos media aia de 1.200 lei? Singurele pensii de serviciu care au crescut mai mult sunt cele ale magistratilor, care nu au fost prinsi in OUG nr. 59/2017 dat de PSD, fapt pentru care lor le cresc pensiile cu acelasi procent cu cat le cresc salariile celor in activitate, deci la 01.01.2020 le-a crescut cu 25%. Vrei sa dai link din care sa rezulte ca PNL a modificat legislatia in sensul celor afirmate de tine? In noiembrie si decembrie aia nu au avut timp sa se dezmeticeasca, au lucrat la definitivarea Bugetului de stat, si tu zici ca s-au gandit ei fix la cresterea pensiilor speciale... Bah, mai sunteti multi?

 

Kasper, am inteles, si TU esti un pensionar special, caci

altfel, nu ai veni cu "scuze" de genul banii pt speciali sunt bugetati conform legii si de aia li se dau cresteri URIASE fata de mediea pensiilor de contributivitate in plata, pe cand pensiile celor ce au muncit o viata si primesc acum o mizerie de 1200 de lei nu se pot mari, caci legea e gandita de be tiva, care nu a tinut cont de posibilitatile de plata ale statului RO, cu toate ca si aceste cresteri de pensii au fost bugetate, conform spuselor lui Citu !!!
Deci mai Kasper pensionar special, cine este deinformator ???
Scarba cat muntele Himalaia !!!
Voi pensionarii astia speciali ce patati pensie de la 45 de ani, nu aveti nici o empatie pt cei ce au muncit o viata ca sa traiasca la batranete dintr-o pensie de mizerie de 1200 de lei !!!

Gurgui017 ...

Nu ti-ai luat medicamentele azi? Asta si atat ai inteles din ce am scris? Eu vin cu argumente ca dezinformezi, te intreb de unde ai scos marirea aia medie de 1.200 lei la toate pensiile speciale inceputul anului si tu le zici "scuze", si mai iei cu ba pe a ma-ti... Intamplator am tangenta cu sistemul de pensii, nu sunt pensionar special la 45 ani, iar pe decizia mea de pensie scrie un punctaj mediu anual de putin peste 5,8 puncte. Cat despre scarba, pastreaz-o pentru tine, vocabularul meu nu are asa termen.

Tot-la-vale Rank user: x5 09.07.2020, 08:53

"Pe midanul unde te-ai nascut nu se "preda" asa ceva. Stiu: iti cer pea mult."

- asa e , pe "midan" nu se preda ! 😛😛😛😛😛😛😛😛😛😛

Logica

1. Exista o lege de marire a pensiilor cu 40 % la 01.09.2020!
2. Guvernul poate modifica legea numai prin OUG !
3. OUG-ul va fi respins in parlament de mafia PSD !
4. Ca urmare guvernul este obligat sa mareasca pensiile cu 40 % !

 

@Gile Rank user: x5 09.07.2020, 10:19

- pai ei se pregatesc sa-l tranteasca prin motiune de cenzura ! 🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶


Platforma pentru solutionarea online a litigiilor