Ziare.com
Frunda: OUG privind interceptarile nu e suficient de bine explicata, copiem modelul francez

Luni, 14 Martie 2016, ora 12:31

Frunda: OUG privind interceptarile nu e suficient de bine explicata, copiem modelul francez

Gyorgy Frunda / stiri Gyorgy Frunda

Ordonanta de Urgenta a Guvernului privind interceptarile trebuie sa prevada "foarte clar si limitativ" situatiile in care SRI poate face acte de cercetare, spune Gyorgy Frunda, avocat si fost senator UDMR. "Trebuie adoptate norme de aplicare si trebuie prevazute foarte clar si limitativ situatiile in care Serviciul Roman de Informatii poate face acte de cercetare. Incercam iarasi sa copiem modelul francez, care permite serviciilor secrete franceze ca in cazuri de siguranta nationala si terorism sa faca acte de urmarire penala, dar prevede limitativ acest lucru si interzice legea franceza ca serviciile speciale de securitate franceze sa faca interceptari sau sa faca alte acte de urmarire penala pentru orice alt fel de infractiuni", a spus Frunda, la RFI Romania. Fostul parlamentar considera ca OUG "nu e suficient de bine explicata si acest lucru trebuie sa se faca in normele de aplicare si evident, este un act normativ...

1 comentariu
Consilier al lui Ponta: Solicitarea privind demiterea lui Kovesi nu e justificata, dar Stanciu...

Miercuri, 27 Mai 2015, ora 13:01

Consilier al lui Ponta: Solicitarea privind demiterea lui Kovesi nu e justificata, dar Stanciu...

Gyorgy Frunda / UDMR

Cazul femeii nevinovate care a stat sase luni in arest preventiv este "un exemplu ce arata ca justitia din Romania aduce si decizii proaste", spune Gyorgy Frunda, consilier onorific al premierului Victor Ponta. Presedintele Senatului, Calin Popescu Tariceanu, i-a transmis marti o scrisoare deschisa presedintelui Klaus Iohannis, in care ii cere "sa le inlature, prin demitere ori prin demisie,...

3 comentarii
Consilier al lui Ponta: Sunt impotriva arestarilor pe banda rulanta facute de DNA

Joi, 26 Martie 2015, ora 17:28

Consilier al lui Ponta: Sunt impotriva arestarilor pe banda rulanta facute de DNA

Gyorgy Frunda / UDMR

Gyorgy Frunda, consilierul premierului Victor Ponta si fost senator UDMR, nu este de acord cu arestarile "pe banda rulanta" facute de DNA in dosarul ANRP, in care joi s-a cerut si arestarea colegului sau de partid Marko Attila. Joi, DNA a solicitat pentru a doua oara Camerei Deputatilor sa incuviinteze retinerea deputatului Marko Attila, de data aceasta in dosarul ANRP in care au fost...

16 comentarii
Consilier al lui Ponta: O lege a gratierii si amnistiei este necesara - ce spune despre "gainari"

Joi, 05 Februarie 2015, ora 12:42

Consilier al lui Ponta: O lege a gratierii si amnistiei este necesara - ce spune despre "gainari"

Politica / Legea amnistierii

O solutie la problema suprapopularii inchisorilor este munca in interesul comunitatii, sustine Gyorgy Frunda, consilier onorific al premierului Victor Ponta si membru UDMR. El crede ca ar ajuta si o lege a gratierii si amnistiei pentru infractorii care au comis "gainarii" si care sa nu se aplice coruptilor, criminalilor si violatorilor. Gyorgy Frunda considera ca "scopul pedepsei penale,...

4 comentarii
Frunda: UDMR a luat o decizie gresita iesind de la guvernare

Luni, 05 Ianuarie 2015, ora 10:17

Frunda: UDMR a luat o decizie gresita iesind de la guvernare

UDMR / Victor Ponta

UDMR trebuie sa gaseasca mijloacele de a se apropia de comunitatea maghiara de care s-a departat foarte mult in ultimii doi-trei ani, sustine Gyorgy Frunda, membru UDMR si consilier onorific al premierului Victor Ponta. "Comunitatea maghiara din Romania are aceleasi scopuri pe care le are de cand exista, din 1918 incoace, daca vreti, sa traiasca ca cetatean egal cu vecinul sau roman, sa nu...

6 comentarii
Consilier al lui Ponta: Trebuie facuta alta lege a gratierii, dar nu pentru corupti

Joi, 20 Noiembrie 2014, ora 15:34

Consilier al lui Ponta: Trebuie facuta alta lege a gratierii, dar nu pentru corupti

Gyorgy Frunda / UDMR

Gyorgy Frunda este de parere ca trebuie redactat un alt proiect de lege de gratiere a infractiunilor mici. Un document de acest gen ar rezolva problema suprapopularii penitenciarelor, crede consilierul onorific al premierului. Gyorgy Frunda, consilier al premierului Victor Ponta, considera ca legea amnistiei si gratierii trebuia respinsa in contextul actual. "Cred ca nu era politic alta...

13 comentarii
Avertisment de la Guvern pentru UDMR: Daca intra in Opozitie...

Joi, 20 Noiembrie 2014, ora 13:34

Avertisment de la Guvern pentru UDMR: Daca intra in Opozitie...

Gyorgy Frunda / UDMR

Faptul ca Victor Ponta a pierdut alegerile prezidentiale nu este motiv nici pentru schimbarea Guvernului, nici pentru schimbarea coalitiei guvernamentale si nici pentru iesirea UDMR din coalitie, este parerea lui Gyorgy Frunda, membru al Uniunii si consilier onorific al premierului. Cum justifica UDMR ramanerea in Guvern, in conditiile in care majoritatea alegatorilor maghiari a votat cu...

22 comentarii
Frunda nu vrea asocierea cu Vadim si critica discursul lui Ponta: Ne face sa ne gandim pe cine sustinem in turul 2

Marti, 04 Noiembrie 2014, ora 21:52

Frunda nu vrea asocierea cu Vadim si critica discursul lui Ponta: Ne face sa ne gandim pe cine sustinem in turul 2

Gyorgy Frunda / UDMR

Gyorgy Frunda, membru UDMR si consilier al premierului Victor Ponta, nu este de acord cu asocierea candidatului PSD la prezidentiale cu liderul PRM, Corneliu Vadim Tudor. Frunda a comentat astfel pactul facut de PRM cu UNPR pentru sustinerea lui Ponta in turul al doilea al alegerilor, in conditiile in care UNPR face parte din coalitia de guvernare, iar UDMR a semnat un acord de colaborare cu...

12 comentarii
Gyorgy Frunda il sustine pe Ponta in turul doi: Lui Iohannis i-a fost rusine de etnia lui

Luni, 03 Noiembrie 2014, ora 14:59

Gyorgy Frunda il sustine pe Ponta in turul doi: Lui Iohannis i-a fost rusine de etnia lui

Victor Ponta / Candidat Alegeri Prezidentiale 2014

Gyorgy Frunda, fost senator UDMR, in prezent consilier al premierului Victor Ponta, a declarat, luni, ca ar fi bine ca maghiarii sa il sustina in turul doi al alegerilor prezidentiale pe romanul Victor Ponta, nu pe etnicul german Klaus Iohannis. Intrebat la postul B1TV cu cine merge in acest moment, Frunda a raspuns: "Cu Victor Ponta". "Analiza e logica, pragmatica", a explicat Frunda. El...

14 comentarii
Iohannis, aparat de un consilier al lui Ponta: Poate fi presedinte, indiferent ce zice CCR

Marti, 28 Octombrie 2014, ora 11:33

Iohannis, aparat de un consilier al lui Ponta: Poate fi presedinte, indiferent ce zice CCR

Gyorgy Frunda / UDMR

Gyorgy Frunda, in prezent consilier onorific al premierului Victor Ponta, spune ca liderul ACL Klaus Iohannis isi va putea prelua mandatul de presedinte fara nicio problema, chiar si in cazul in care va fi declarat incompatibil. "Din punct de vedere juridic, indiferent ce stabileste Curtea, daca domnul Iohannis ar fi ales, decizia potrivit caruia este incompatibil n-are niciun efect juridic...

1 comentariu
Frunda: UDMR e in pericol sa obtina sub 5% si sa nu intre in PE

Vineri, 04 Aprilie 2014, ora 16:32

Frunda: UDMR e in pericol sa obtina sub 5% si sa nu intre in PE

Gyorgy Frunda / UDMR

Gyorgy Frunda, consilierul premierului Victor Ponta, este de parere ca exista pericolul ca UDMR sa nu depaseasca pragul de 5% si sa rateze intrarea in Parlamentul European. "Vom avea doua fronturi politice puternice: pe de o parte, PSD contra PNL, iar pe de alta parte, vom avea PDL contra PMP. In lupta acestor partide, exista pericolul pentru noi, UDMR, sa nu prindem pragul de 5%. Acum cinci...

6 comentarii
Razboiul Rece din Romania (Opinii)

Miercuri, 12 Martie 2014, ora 21:04

Razboiul Rece din Romania (Opinii)

Gyorgy Frunda / UDMR

Nu este normal ca Romania sa aiba atatia politicieni si judecatori in inchisoare. Aceste sentinte duc la o frica generalizata la nivelul administratiei centrale. Are loc o dictatura a justitiei asupra statului de drept. Sunt vorbe rostite de Gyorgy Frunda. Ca persoana privata, la domnia sa acasa sau la un pahar de vorba cu prietenii, dl. Frunda are dreptul, desigur, la orice opinie. Doar ca...

47 comentarii
Frunda: Locul UDMR este in toate guvernele democratice romanesti

Duminica, 09 Martie 2014, ora 22:14

Frunda: Locul UDMR este in toate guvernele democratice romanesti

Gyorgy Frunda / UDMR

Fostul senator UDMR si consilier onorific al prim-ministruli, Gyorgy Frunda, a spus ca locul formatiunii maghiarilor din Romania este "in toate guvernele democratice romanesti", afirmand ca participarea UDMR la guvernare este una benefica si normala. "Daca UDMR nu era la guvernare, Romania nu era nici in NATO. Si pretentiile noastre nu sunt deloc exagerate. Si marea majoritate a romanilor...

13 comentarii
Frunda, despre UDMR la guvernare: Ne vom intelege cu toti, dar nu cu Voiculescu (Video)

Joi, 27 Februarie 2014, ora 14:28

Frunda, despre UDMR la guvernare: Ne vom intelege cu toti, dar nu cu Voiculescu (Video)

Gyorgy Frunda / UDMR

Consilierul premierului Victor Ponta, Gyorgy Frunda de la UDMR, spune ca isi doreste ca partidul sau sa voteze pentru intrarea la guvernare alaturi de USD, spunand ca se vor intelege inclusiv cu Partidul Conservator, dar nu cu liderul informal al acestuia, Dan Voiculescu, cel cunoscut pentru atitudini dure anti-maghiare. "Se hotaraste sambata la Consiliul Reprezentantilor. Eu sper sa intre...

19 comentarii
Optimism in echipa lui Ponta: Ce spune un consilier despre "dominatia justitiei" si MCV

Luni, 20 Ianuarie 2014, ora 14:56

Optimism in echipa lui Ponta: Ce spune un consilier despre "dominatia justitiei" si MCV

Gyorgy Frunda / UDMR

Gyorgy Frunda se asteapta ca raportul MCV, care va fi publicat de Comisia Europeana cel mai probabil miercuri, 22 ianuarie, sa fie "mai pozitiv" decat precedentul. Consilierul onorific al premierului Victor Ponta spune ca instantele judecatoresti vor fi laudate in acest document. "Eu cred ca acest raport va fi mai bun, mai pozitiv decat cel de anul trecut, pentru ca fara doar si poate, in...

1 comentariu
Frunda: Ponta are dreptul sa critice justitia, nu sunt de acord cu Inspectia Judiciara a CSM (Video)

Luni, 20 Ianuarie 2014, ora 12:05

Frunda: Ponta are dreptul sa critice justitia, nu sunt de acord cu Inspectia Judiciara a CSM (Video)

Gyorgy Frunda / UDMR

Consilierul onorific al premierului, Gyorgy Frunda, il apara pe Victor Ponta si spune ca prim-ministrul "are dreptul sa critice justitia, tot asa cum au dreptul acesta Viktor Orban, presedintele Hollande sau fostul presedinte Chirac". Frunda respinge astfel pozitia Inspectiei Judiciare, care a decis ca declaratiile premierului dupa condamnarea lui Adrian Nastase afecteaza justitia. "Eu nu...

11 comentarii
Frunda: Ponta va legaliza arborarea steagului secuiesc pe cladirile publice

Joi, 10 Octombrie 2013, ora 20:18

Frunda: Ponta va legaliza arborarea steagului secuiesc pe cladirile publice

Gyorgy Frunda / UDMR

Consilierul personal al premierului Victor Ponta, Gyorgy Frunda, a declarat pentru cotidianul ungar Nepszabadsag ca folosirea simbolurilor comunitatilor locale va fi reglementata printr-o Ordonanta de Urgenta. Potrivit Nepszabadsag, la congresul UDMR din luna mai, de la Miercurea Ciuc, premierul Ponta a anuntat ca "respecta simbolurile secuiesti" si a promis "o lege care, pe langa steagul...

12 comentarii
Frunda: UDMR vrea recunoasterea limbii maghiare ca limba regionala

Vineri, 31 Mai 2013, ora 15:39

Frunda: UDMR vrea recunoasterea limbii maghiare ca limba regionala

Politica / constitutie

Gyorgy Frunda, consilier al premierului Victor Ponta, sustine ca UDMR va negocia cu USL dreptul de a-si folosi limba materna in toate domeniile vietii publice. "UDMR propune recunoasterea statutului minoritatilor nationale ca factor constitutiv al statului roman. Minoritatea maghiara atunci cand a devenit parte a Romaniei a fost un factor de stabilizare a statului, de formare a Romaniei...

16 comentarii
Frunda: Basescu l-ar putea numi pe Daniel Morar la sefia Parchetului

Marti, 09 Aprilie 2013, ora 09:27

Frunda: Basescu l-ar putea numi pe Daniel Morar la sefia Parchetului

Gyorgy Frunda / UDMR

Consilierul premierului Gyorgy Frunda a declarat luni seara ca presedintele Traian Basescu este "un om al surprizelor" si ca nu ar fi exclus ca acesta sa respinga propunerea avansata de Victor Ponta pentru sefia Parchetului General, anume Tiberiu Nitu, si sa il numeasca in loc pe Daniel Morar. "Presedintele este un om al surprizelor si un mare strateg. N-ar fi o surpriza sa semneze numirea...

5 comentarii
Gyorgy Frunda: Dan Voiculescu trebuie sa apartina trecutului (Video)

Luni, 14 Ianuarie 2013, ora 11:33

Gyorgy Frunda: Dan Voiculescu trebuie sa apartina trecutului (Video)

Gyorgy Frunda / UDMR

Gyorgy Frunda, consilierul premierului Victor Ponta pe probleme juridice, afirma ca nu e mandru ca trebuie sa imparta viata politica alaturi de un colaborator al Securitatii, referindu-se la Dan Voiculescu, presedintele de onoare al Partidului Conservator. "Eu cred ca Dan Voiculescu este intr-adevar o persoana care trebuie sa apartina trecutului si nu sunt mandru ca impart o viata politica...

27 comentarii
Frunda a devenit oficial consilierul premierului Ponta, dar fara plata

Miercuri, 09 Ianuarie 2013, ora 23:14

Frunda a devenit oficial consilierul premierului Ponta, dar fara plata

Gyorgy Frunda / UDMR

Fostul senator UDMR Gyorgy Frunda a fost numit, miercuri, consilier onorific al premierului Romaniei. El nu va fi remunerat in aceasta functie. Premierul Victor Ponta a anuntat inca de saptamana trecuta ca Gyorgy Frunda va deveni consilierul sau. "Am discutat cu el si a acceptat. Va fi consilierul meu pe probleme juridice, internationale si de minoritati", a spus Ponta laAntena 3....

2 comentarii
Frunda, consilierul lui Ponta: Romania nu se comporta institutional ca stat national

Luni, 07 Ianuarie 2013, ora 10:02

Frunda, consilierul lui Ponta: Romania nu se comporta institutional ca stat national

Gyorgy Frunda / UDMR

Viitorul consilier pe minoritati al premierului Victor Ponta, Gyorgy Frunda, a declarat duminica seara ca Romania nu este national, deoarece nu se comporta ca atare si e puternica doar cand are de-a face cu o comunitate mica. "A sustine ca Romania este un stat national pur si simplu nu este adevarat. Romania s-a comportat ca un stat national in perioada interbelica, cand in primarii era...

12 comentarii
Gyorgy Frunda (UDMR) va fi consilierul lui Ponta

Sambata, 05 Ianuarie 2013, ora 08:35

Gyorgy Frunda (UDMR) va fi consilierul lui Ponta

Victor Ponta / premier

Premierul Victor Ponta a anuntat ca Gyorgy Frunda, care nu a reusit sa obtina un nou mandat de senator UDMR, va fi consilierul sau pe probleme juridice, internationale si de minoritati. "Am discutat cu el si a acceptat. Va fi consilierul meu pe probleme juridice, internationale si de minoritati", a spus Ponta la Antena 3. Liderul UDMR Frunda Gyorgy a pierdut mandatul de senator in urma...

11 comentarii
Frunda: Sunt revoltat de ceea ce s-a intamplat in colegiul meu!

Marti, 18 Decembrie 2012, ora 12:03

Frunda: Sunt revoltat de ceea ce s-a intamplat in colegiul meu!

Gyorgy Frunda / UDMR

Fostul senator Gyorgy Frunda se arata "revoltat" de faptul ca a pierdut alegerile pentru Senat, desi a obtinut 40% din voturi in Colegiul sau. Este "imoral si nedrept", spune la RFI Romania fostul parlamentar UDMR, care afirma ca "in mod cert" va gasi ce sa faca in continuare in plan politic. "Voi fi activ, in mod sigur voi fi activ. Am fost foarte revoltat de rezultatul din Colegiul meu....

9 comentarii
Senator din 1990, Gyorgy Frunda nu intra in Parlament nici dupa redistribuire

Marti, 11 Decembrie 2012, ora 19:13

Senator din 1990, Gyorgy Frunda nu intra in Parlament nici dupa redistribuire

Gyorgy Frunda / UDMR

Senatorul UDMR Gyorgy Frunda, parlamentar din 1990, nu va intra in Legislativ in urma alegerilor de duminica, desi el si-a castigat colegiul 1 Senat din Targu Mures, dar nu a obtinut peste 50% din voturi. Frunda a fost votat in proportie de 36,86%. La redistribuire, colegiul a fost castigat de candidatul ARD, Marius Pascan. Un alt candidat ARD, Florin Urcan, a obtinut un mandat de deputat...

8 comentarii
Cat a pierdut UDMR din cauza rivalilor maghiari

Luni, 10 Decembrie 2012, ora 19:55

Cat a pierdut UDMR din cauza rivalilor maghiari

Alegeri / rezultate alegeri parlamentare 2012

Senatorul UDMR Gyorgy Frunda spune ca cea de-a doua formatiune maghiara care a participat la alegeri, Partidul Popular al Maghiarilor din Transilvania, a scazut scorul formatiunii sale pana la aproximativ 5% si a dus la pierderea a 3-4 mandate parlamentare. "La Senat cred ca ne vom pastra acelasi numar de parlamentari, insa la Camera Deputatilor cred ca vom pierde 3-4 locuri, o sa vedem dupa...

10 comentarii
Frunda: Basescu, un presedinte autoritar tip Ceausescu

Marti, 27 Noiembrie 2012, ora 21:44

Frunda: Basescu, un presedinte autoritar tip Ceausescu

Gyorgy Frunda / UDMR

Senatorul UDMR Gyorgy Frunda spune ca are "un profund gust amar in gura" cand vede ca seful statului "se poarta cum se poarta si insulta pe toata lumea", adaugand ca "un Parlament mic poate fi mai usor supus de un presedinte autoritar tip Ceausescu, Basescu sau altii". Gyorgy Frunda a declarat, marti, intr-o conferinta de presa, ca declaratia presedintelui Traian Basescu "in care facea...

43 comentarii
Frunda, despre cazul Diaconu: Senatul trebuie sa se supuna, sa nu deschida un front

Miercuri, 21 Noiembrie 2012, ora 19:05

Frunda, despre cazul Diaconu: Senatul trebuie sa se supuna, sa nu deschida un front

Gyorgy Frunda / UDMR

Senatorul UDMR Gyorgy Frunda a declarat ca Senatul trebuie sa se intruneasca in cel mai scurt timp si sa ia act de decizia Curtii Constitutionale, care spune ca mandatul de senator al lui Mircea Diaconu, declarat incompatibil, a incetat in vara si ca decizia Senatului prin care era mentinut in functie e neconstitutionala. "Hotararile CCR sunt obligatorii, asta inseamna ca Senatul trebuie sa...

4 comentarii
Alegeri parlamentare 2012: Frunda se plange de vandalizarea afiselor electorale

Joi, 15 Noiembrie 2012, ora 08:05

Alegeri parlamentare 2012: Frunda se plange de vandalizarea afiselor electorale

Alegeri / alegeri parlamentare 2012

Senatorul UDMR Gyorgy Frunda a reclamat, miercuri, faptul ca "persoane necunoscute, ajutate fiind de lucratori ai Politiei Locale Targu-Mures, au indepartat afisele electorale de pe frontispiciul mai multor cladiri din oras". Frunda a acuzat Politia Locala ca este "partasa" la actele de vandalim, scrie Adevarul. "Afisul nostru electoral de pe cladirea Parohiei Romano-Catolice, din strada...

3 comentarii
Frunda: Nu-i mai spuneti ANI, o jigniti pe fiica mea

Luni, 12 Noiembrie 2012, ora 17:33

Frunda: Nu-i mai spuneti ANI, o jigniti pe fiica mea

Gyorgy Frunda / UDMR

Senatorul UDMR Gyorgy Frunda considera ca declararea ca incompatibili a 4 membri ai Guvernului Ponta de catre Agentia Nationala de Integritate e o "executie politica" in prima zi a campaniei, dar si ca aceasta institutie nu-si merita numele. "Nu-i mai ziceti ANI, o jigniti pe fiica mea (pe una dintre fiicele lui Frunda o cheama Anna-n.red). E o autoritate administrativa autonoma, nu face...

17 comentarii
Frunda: Basescu se amesteca in campanie prin cererea pentru Dobre si Borbely

Luni, 12 Noiembrie 2012, ora 15:05

Frunda: Basescu se amesteca in campanie prin cererea pentru Dobre si Borbely

Gyorgy Frunda / UDMR

Senatorul UDMR Gyorgy Frunda a declarat ca cererea presedintelui Traian Basescu de reluare a votului pentru avizarea urmaririi penale a fostilor ministri Laszlo Borbely si Victor Paul Dobre e o incercare de a lovi partidele din care fac parte acestia si inseamna o implicare in campania electorala. "Pe prima reflectie, nu stiu daca presedintele are asemenea atributii constitutionale. Mi se...

23 comentarii
Frunda: Voi convinge Romania sa o lase mai usor cu statul national

Luni, 05 Noiembrie 2012, ora 23:31

Frunda: Voi convinge Romania sa o lase mai usor cu statul national

Gyorgy Frunda / UDMR

Senatorul UDMR Gyorgy Frunda afirma ca "numitorul comun al Uniunii Europene si al Imparatiei Mariei Tereza sunt regiunile, iar viitorul se bazeaza pe aceste regiuni". El a precizat ca regiuni din Transilvania au dobandit autonomia sub Maria Tereza, dar si ca va convinge Romania "sa o lase mai usor cu statul national". "Cred ca in urmatorii patru ani voi putea convinge Romania sa o lase mai...

9 comentarii
Frunda se apara: Nu vreau desfiintarea CCR. Or fi parlamentarii ingusti la minte, dar...

Luni, 05 Noiembrie 2012, ora 13:16

Frunda se apara: Nu vreau desfiintarea CCR. Or fi parlamentarii ingusti la minte, dar...

Gyorgy Frunda / UDMR

Senatorul UDMR Gyorgy Frunda s-a aparat de acuzatiile ca ar dori desfiintarea in fapt a Curtii Constitutionale, prin propunerile de modificare a atributiilor institutiei, pe care le facuse presedintele CCR, Augustin Zegrean. "Pe mine ma acuza? N-am cerut desfiintarea Curtii niciodata, sunt un sustinator al ei, e nevoie de Curtea Constitutionala (...)Dupa modificarea atributiilor sale, in...

13 comentarii
Seful CCR: Frunda vrea desfiintarea Curtii Constitutionale (Video)

Luni, 05 Noiembrie 2012, ora 08:58

Seful CCR: Frunda vrea desfiintarea Curtii Constitutionale (Video)

CCR / judecatori

Presedintele CCR Augustin Zegrean il critica pe senatorul UDMR Gyorgy Frunda, care a apreciat ca Legea fundamentala ar trebui modificata, astfel incat Parlamentul sa poata trece peste deciziile Curtii Constitutionale "cu o majoritate substantiala". "Ma mir ca un fost membru al comisiei de redactare a actualei Constitutii face asemenea declaratii", a declarat Zegrean pentru Evenimentul Zilei....

9 comentarii
Frunda: Declaratia lui Antonescu e corecta, dar Basescu nu ar risca a treia suspendare

Luni, 29 Octombrie 2012, ora 11:10

Frunda: Declaratia lui Antonescu e corecta, dar Basescu nu ar risca a treia suspendare

Gyorgy Frunda / UDMR

Presedintele Traian Basescu "nu ar risca sa fie suspendat a treia oara", pentru ca "nimeni din Europa nu l-ar mai apara", spune senatorul UDMR, Gyorgy Frunda. "O asemenea suspendare ar fi absolut logica", in opinia sa, facand referire la spusele de duminica ale presedintelui PNL, Crin Antonescu. Gyorgy Frunda considera ca declaratia lui Antonescu este "din punct de vedere constitutional,...

9 comentarii
Frunda: Presuspendarea e un fenomen curent in tarile UE

Sambata, 27 Octombrie 2012, ora 20:31

Frunda: Presuspendarea e un fenomen curent in tarile UE

Gyorgy Frunda / UDMR

Presuspendarea in cazul unor programe cofinantate prin fondurile structurale ale Uniunii Europene reprezinta un fenomen curent in tarile membre UE, iar problemele care au legatura cu presuspendarea se vor rezolva, insa este posibil ca acest lucru sa nu aiba loc in termenul de doua luni, este de parere senatorul UDMR Gyorgy Frunda. "Presuspendarea a existat, e un fenomen curent, are rol de...

5 comentarii
De ce candideaza Becali pe listele PNL? UDMR: Intrebati-l pe Antonescu!

Miercuri, 17 Octombrie 2012, ora 10:41

De ce candideaza Becali pe listele PNL? UDMR: Intrebati-l pe Antonescu!

Gyorgy Frunda / UDMR

Candidatura lui Gigi Becali din partea PNL nu este vazuta bine in interiorul UDMR, din cauza trecutului xenofob si rasist al presedintelui PNG, iar cel care trebuie intrebat in legatura cu acceptarea candidaturii lui Becali pe listele USL este presedintele liberal Crin Antonescu. Declaratiile au fost facute de senatorul UDMR Gyorgy Frunda, pentru Ziare.com. Intrebat de ce a contat asa de...

6 comentarii
Frunda: Dezbaterea PE a facut bine tarii

Joi, 13 Septembrie 2012, ora 20:52

Frunda: Dezbaterea PE a facut bine tarii

Gyorgy Frunda / UDMR

Senatorul UDMR Gyorgy Frunda considera ca dezbaterea de miercuri din Parlamentul European "a facut bine tarii, ca entitate politica" si ca oamenii au inteles ca la noi in tara exista "o lupta politica in care ambele parti si-au depasit, uneori, competentele". Acesta a precizat ca dezbaterea "a purtat amprenta grupurilor politice din care provin vorbitorii, ceea ce e normal", insa au fost si...

Frunda, raportor pentru afaceri juridice si drepturile omului in Consiliul Europei

Joi, 06 Septembrie 2012, ora 20:55

Frunda, raportor pentru afaceri juridice si drepturile omului in Consiliul Europei

Gyorgy Frunda / UDMR

Senatorul Gyorgy Frunda, membru al Delegatiei romane la Adunarea Parlamentara a Consiliului Europei (APCE), a fost desemnat, joi, raportor al Comisiei pentru afaceri juridice si drepturile omului. Raportul va fi dedicat intaririi protectiei si rolului aparatorilor drepturilor omului in cele 47 de state membre ale Consiliului Europei si este continuarea unor precedente rapoarte redactate pe...

Frunda: Sansele unei aderari partiale la Schengen in 2012 sunt foarte mici, sub 50%

Luni, 03 Septembrie 2012, ora 11:34

Frunda: Sansele unei aderari partiale la Schengen in 2012 sunt foarte mici, sub 50%

Gyorgy Frunda / UDMR

Romania are sanse "foarte mici" sa mai obtina o aderare partiala la Schengen in acest an, considera senatorul UDMR Gyorgy Frunda. "Mici, foarte mici! Sub 50%", a precizat acesta la RFI Romania. Gyorgy Frunda aminteste ca "exista o decizie a Comisiei Europene, potrivit careia Romania si Bulgaria intra la pachet (in Spatiul Schengen-n.r.). Deci pe mine nu ma nelinistesc declaratiile facute...

Ce i-ar cere Frunda pestisorului de aur: USL sa obtina sub 50%, ca sa aiba nevoie de UDMR

Luni, 03 Septembrie 2012, ora 10:47

Ce i-ar cere Frunda pestisorului de aur: USL sa obtina sub 50%, ca sa aiba nevoie de UDMR

Gyorgy Frunda / UDMR

Senatorului UDMR Gyorgy Frunda ii este "teama" de pragul electoral de 5%. "Sper sa trecem de pragul de 5%, dar va trebui sa lucram enorm in aceasta campanie electorala", a declarat parlamentarul. Frunda a spus, la RFI Romania, ca USL oricum va trebui sa discute dupa alegerile parlamentare din 9 decembrie cu UDMR, care nu este "un simplu partid politic". Intrebat daca in opinia sa UDMR va...

6 comentarii
Gyorgy Frunda: Unele masuri ale USL sunt la limita constitutionalitatii

Vineri, 06 Iulie 2012, ora 11:28

Gyorgy Frunda: Unele masuri ale USL sunt la limita constitutionalitatii

Traian Basescu / suspendare Basescu

"Presedintele Traian Basescu a incalcat grav si repetat Constitutia. Pe de alta parte, unele masuri ale USL sunt la limita constitutionalitatii", este de parere Gyorgy Frunda, senator UDMR. "Suntem convinsi ca tot comportamentul presedintelui Basescu a fost caracterizat prin nerespectarea Constitutiei, printr-o atitudine autoritara, iar firul rosu care strabate ambele mandate ale...

5 comentarii
Frunda: Vom modifica atributiile CCR, in mod cert

Joi, 28 Iunie 2012, ora 16:39

Frunda: Vom modifica atributiile CCR, in mod cert

Gyorgy Frunda / UDMR

Curtea Constitutionala este politizata, aceasta va trebui sa devina parte a Inaltei Curti de Casatie si Justitie, sustine senatorul UDMR Gyorgy Frunda. Intr-o declaratie acordata Ziare.com, senatorul UDMR a acuzat politizarea Curtii Constitutionale si a promis ca aceasta nu se va mai bucura mult timp de actualele puteri. "Curtea Constitutionala este foarte politizata. Ultima data, PDL a...

31 comentarii
Gyorgy Frunda, despre condamnarea lui Nastase: Este un semn rau

Miercuri, 20 Iunie 2012, ora 22:30

Gyorgy Frunda, despre condamnarea lui Nastase: Este un semn rau

Adrian Nastase / condamnat

Senatorul UDMR Gyorgy Frunda a declarat, miercuri, ca este regretabil daca decizia in cazul fostului premier Adrian Nastase este una politica, punctand ca nu ar trebui sa se bucure nimeni de acest lucru. "Am nevoie de timp sa vad, pentru ca informatiile sunt contradictorii. Daca este adevarat ce spune Adrian Nastase, ca nu i s-a asigurat dreptul la aparare si este o hotarare politica, atunci...

17 comentarii
Frunda: Sunt convins ca Basescu va merge la Bruxelles

Miercuri, 13 Iunie 2012, ora 16:25

Frunda: Sunt convins ca Basescu va merge la Bruxelles

Gyorgy Frunda / UDMR

Senatorul UDMR Gyorgy Frunda crede ca declaratia Parlamentului nu are efect juridic si ca trebuie un al doilea pas, motiv pentru care este convins ca presedintele Traian Basescu este cel care va pleca la Bruxelles. "La Consiliul European, Romania trebuie sa fie reprezentata intotdeauna de seful Guvernului, de primul-ministru. Uniunea Europeana nu este subiect de drept international public. O...

4 comentarii
Frunda: Singurul chemat sa reprezinte Romania la Consiliul European e primul-ministru

Marti, 12 Iunie 2012, ora 18:29

Frunda: Singurul chemat sa reprezinte Romania la Consiliul European e primul-ministru

Gyorgy Frunda / UDMR

Senatorul UDMR Gyorgy Frunda a declarat marti, in plenul reunit, ca "singurul chemat sa reprezinte Romania in sedinta Consiliului European este primul-ministru", fiindca forul european este unul de natura executiva. Consiliul European este un organism de decizie interguvernamentala, a argumentat Frunda. "In cazul Romaniei, fara doar si poate, singurul chemat sa reprezinte Romania in...

11 comentarii
Rezultate alegeri Targu Mures 2012

Luni, 11 Iunie 2012, ora 14:30

Rezultate alegeri Targu Mures 2012

Alegeri / Rezultate Alegeri Locale 2012

Candidatul Aliantei pentru Mures, Dorin Florea, a castigat un nou mandat la Primaria Targu Mures cu 50,07%, devansandu-l pe principalul sau contracandidat Gyorgy Frunda din partea UDMR, care a obtinut 37,26% din sufragii. Potrivit datelor finale furnizate de Biroul Electoral de Circumscriptie nr. 1 Targu Mures, Dorin Florea a obtinut 38.757 voturi, in timp ce Gyorgy Frunda a obtinut 28.837...

1 comentariu
Frunda, despre UMF Tg Mures: Recomand Guvernului sa nu modifice nimic

Vineri, 11 Mai 2012, ora 17:47

Frunda, despre UMF Tg Mures: Recomand Guvernului sa nu modifice nimic

Gyorgy Frunda / UDMR

Senatorul UDMR Gyorgy Frunda, candidatul Uniunii la Primaria Targu Mures, a recomandat Guvernului, vineri, intr-o conferinta de presa, sa nu modifice hotararea de guvern referitoare la facultatea maghiara de la Universitatea de Medicina si Farmacie (UMF) si sa lasa Justitia sa isi faca datoria. "In baza principiului separatiei puterilor in stat, atunci cand o lege sau o hotarare de guvern...

12 comentarii
Frunda: Imi place stilul lui Ponta

Luni, 07 Mai 2012, ora 12:23

Frunda: Imi place stilul lui Ponta

Gyorgy Frunda / UDMR

Senatorul UDMR Gyorgy Frunda saluta corecturile pe care le-a facut in cabinet premierul desemnat Victor Ponta. "Mie imi place stilul domnului Ponta: un stil direct, pe fata, neascuns. Are curajul sa repare acolo unde are o vulnerabilitate a guvernului. Cazurile Dumitrescu si Alistar sunt exemple in acest sens, si sunt incurajatoare". Senatorul UDMR atrage atentia ca Executivul care...

10 comentarii
C.Diaconescu, despre "prostitutia politica": Suntem pe cale sa invatam de la UDMR

Vineri, 04 Mai 2012, ora 17:20

C.Diaconescu, despre "prostitutia politica": Suntem pe cale sa invatam de la UDMR

Cristian Diaconescu / UNPR

Liderul UNPR Cristian Diaconescu a declarat, vineri, ca "prostitutia politica" ar putea fi invatata de la UDMR, replicand astfel acuzatiilor facute de senatorul Gyorgy Frunda la adresa reprezentantilor UNPR. "Probabil ca suntem pe cale sa invatam de la dansii", a spus Diaconescu, raspunzand unei intrebari referitoare la acuzatiile senatorului UDMR despre faptul ca reprezentantii UNPR...

11 comentarii

 1 2 3 4

Citeste despre:

 
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor