Un nume mare din handbalul romanesc ii critica pe straini: Joaca pentru salarii pe care nu le visau

Vineri, 28 Aprilie 2017, ora 11:31

Un nume urias din handbalul romanesc se declara impotriva strainilor care sunt adusi de cluburile din Romania.

Radu Voina sustine ca antrenorii romani sunt demoralizati atunci cand vad ca formatiile cu pretentii prefera tehnicienii straini, in timp ce sportivii nostri ajung sa fie rezervele celor adusi de peste hotare.

"Sunt contra jucatorilor si antrenorilor straini. Si eu vin din tagma asta. Antrenorii romani, aia de care ne plangem noi ca nu au valoare, au facut si ei performanta la nivelul echipei nationale, la baieti si la fete. Sunt categoric demoralizati. Toate cluburile importante financiar isi aduc antrenori straini, chiar mai multi in acelasi an, antrenorii romani ce o sa zica... Nu are rost sa mai continui pentru ca locurile sunt ocupate. Jucatori, jucatoare straine cat cuprinde. Eu am avut si sansa sau nesansa sa antrenez afara un numar de ani. Ca jucator strain, sa vii sa evoluezi aici este mare dragoste pentru Romania. Asa, dintr-o data, de vreo 2 ani de zile vin si spun ca s-au indragostit de Bucuresti, de Romania, de paduri si asa mai departe. Asta este pentru adormit copiii, s-au indragostit de salariul pe care il iau in fiecare luna si care este important, trebuie ca lucrurile sa fie spuse pe nume.

Am avut o intrebare zilele trecute: Vedeti, nu este nicio echipa din tarile astea nordice, care domina handbalul. De ce? Pentru ca toate jucatoarele de valoare au venit in Romania, sa joace pentru salarii pe care nici nu le viseaza in toata viata din tarile de unde vin. Asta e situatia, iar daca jucatorii si jucatoarele din tara sunt rezerve la club, primele reprezentative sunt formate din rezervele de la echipele de club. Si vrem performanta. Si la nivelul federatiei vrem numai medalii de aur, dar nu se poate pentru ca lipseste valoarea", a spus Voina, citat de ProSport.

Chiar daca Radu Voina critica "importurile" din handbal, echipa feminina a celor de la CSM a devenit campioana a Europei bazandu-se pe jucatoare din strainatate.
Urmareste Ziare.com pe Facebook  si pe Instagram  Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Articol citit de 4824 ori