Ziare.com

Conflictul israeliano-palestinian in imagini tulburatoare. Zeci de morti si sute de raniti in doar cateva ore VIDEO

de Teodor Serban
Miercuri, 12 Mai 2021, ora 11:45

   

Conflictul israeliano-palestinian in imagini tulburatoare. Zeci de morti si sute de raniti in doar cateva ore VIDEO
Teroristii Hamas, care controleaza Fasia Gaza, au initiat in noaptea dintre 11 si 12 mai multe atacuri cu rachete in sudul si centrul Israelului, atacuri care au provocat 5 morti in Israel, 35 in Fasia Gaza, peste 120 de raniti si au trimis milioane de copii, femei si barbati in adaposturi.

Tensiunea a escaladat intre cele doua parti, iar atacurile cu bombe lansate de Israel in Fasia Gaza au ucis nenumarati civili palestinieni, chiar si copii, desi au fost tintite cu precizie locuri care ar fi adapostit teroristi Hamas.

Ambasada Israelului in Romania a postat mai multe imagini tulburatoare ale distrugerilor si terorii provocate de rachete.



Militantii palestinieni declara ca au lansat 130 de rachete asupra Tel Avivului, dupa ce un atac aerian israelian a distrus un bloc turn din Fasia Gaza.
Cladirea cu 13 etaje a fost atacata la o ora si jumatate dupa ce locuitorii si localnicii au fost avertizati sa evacueze, potrivit rapoartelor.



Sistemul de aparare Iron Dome al fortelor israeliene a interceptat zecile de rachete lansate din Gaza catre centrul Israelului.



La Rishon LeZion, in centrul Israelului, o racheta Hamas a ucis o femeie si a facut distrugeri semnificative.



Un tanar isi apara sora mai mica in timpul unui atac, in plina zi.



Scene din Moscheea Al-Aqsa care prezinta credinciosii palestinieni ce isi fac Rugaciunea Fajr, in timpul confruntari violente cu fortele israeliene.

Urmareste Ziare.com pe Facebook  si pe Instagram  Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 10061 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
18 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Sunt absolut neutru in acest conflict. Dar nu pot sa nu va arat

harta Palestina/Israel din 1946 pana astazi. Cineva este suparat rau de tot, si este posibil sa aiba si putina dreptate. Ghiciti cine.
Daca as fi trait pe acel pamant, daca as fi trait ceea ce traiesc unii din cauza celorlalti, nu stiu cum as fi reactionat!
In loc sa fie un pamant de pace, de nastere a celor 3 religii majore, acest pamant este imbibat de sange de mii de ani.
Pentru mine, este un razboi ***, fara castigator.
Nu exista religie a PACII!

https://static.mediapart.fr/etmagine/portfolio/files/portfolios/481816/56a252cfb5501.jpeg

 
 

 

Erdogan ,nu se exprima ?nu da si el o mana de ajutor?

au trecut timpurile cand alah dadea musulmanilor casele si pamanturile gheaurilor? e ce s-a luat prin sabie si lacrimi se ia inapoi prin sabie si lacrimi.

 

@Flying- Dutchman

Aveti perfecta dreptate!
Sionismul(nici o legatura cu evreii cinstiti si constructivi)este o forma perversa a imperialismului !
A inceput cu diversiunea Isus cu doua mii de ani in urma care le-a scapat de sub control.
A urmat teoria marxista a comunismului care voia sa distruga lumea alba,culminand cu aprinderea revoluitiei bolsevice pe care au cotrolat-o pana cand nationalistii rusi s-au trezit si l-au gonit pe Trotzki.
Dupa razb.II mondial au invadat Europa rasariteana acaparand toate pozitiile cheie ,incercand sa comunizeze(sionizeze)aceste tari,dar au esuat in fata nationalismului local etc etc
Putin se vorbeste despre incercarile sionistilor de a coopera cu Hitler in razboiul contra URSS(tot propria lor creatie)si membrii SS evrei!
In Palestina problema este simpla!
Cu ajutorul capitalului sionist international,mai ales american,au invadat pamanturile ancestrale arabe(de fapt verii lor semiti)si i-au gonit in lagare de concentrare(eufemistic numite "de refugiati")!
Intre timp lucrurile s-au "sedimentat"situatia "de facto"a fost acceptata in fata sprijinului enorm acordat de USA sub presiunile lobiului sionist american controlor a mass media care influientau radical alegerile americane(si-au pierdut dramatic rolul in epoca internetului!)!
Problema grava a situatiei prezente este cauzata de incercarile extremistilor sionisti de a ocupa pamanturile ramase arabilor si ,mai ales ,incalcarea grosolana a drepturilor arabilor asupra locurilor sacre islamice!
Sunt provocari permanente care duc la pierderea simpatiei fata de Israel,erodarea sprijinului american ,el insusi erodat de forta in crestere a Chinei unde sionistii nu au nici o influienta!
Evreii cinstiti(si majoritatea sunt)trebuie sa inteleaga faptul ca stau pe un butoi de pulbere mentinut de radicalismul sionist,pana cand nu-si vor lua soarta in propriile maini ,se vor debarasa de extremistii acestora,si vor ajunge la o pace cinstita cu musulmanii din intreaga lume nu numai cu victimele palestiniene!Teo

@teo

Foarte bun comentariul tău, un mic istoric al istoriei recente a celor mai buni și mai importanți oameni din Univers!

DAR..."A inceput cu diversiunea Isus"...? ce poate insemna asta?

Teorii teoretice

Probabil, prin pace cinstita intelegeti o situatie in care toate popoarele implicate intr-un conflict sa fie multumite. Nu cred ca s-a intamplat vreodata asa ceva in toata istoria lumii. Cu atat mai putin in zona Orientului Apropiat in care lumea araba (musulmana) este larg majoritara si s-au opus permanent infiintarii statului Israel in 1948. Este o realitate istorica. Evreii au parasit masiv acea zona in urma cu 2000 de ani, in timpul cat au fost sub ocupatia Imperiului Roman. Si alte popoare au fost sub Imperiul Roman, dar nu si-au parasit pamanturile.
Plasati gresit problema extremismului. Nu evreii sau unii evrei sunt extremisti, ci fundamentalistii musulmani.
Practic, pacea nu se poate obtine decat intr-un singur mod pentru ca marea majoritate a arabilor (musulmanilor) nu accepta decat o singura solutie: plecarea tuturor evreilor din Orientul Apropiat si desfiintarea statului Israel. Desigur ca evreii (puternic sprijiniti de Statele Unite) nu vor accepta niciodata sa plece. In lumea de astazi, pe o planeta mica si supra-populata, cu suprafata terestra o treime fata de suprafata oceanelor de doua treimi, nimeni nu renunta nici macar la un metru patrat de pamant. Deci conflictul va continua mult si bine. Chiar daca pare (este) o solutie imposibila si chiar amuzanta, mai degraba ar exista sanse de aplanare a conflictului in cazul in care ori trec evreii la religia musulmana, ori renunta arabii la religia lor (!!!)

lol

mai rar o asemenea amestecatura de aberatii. Dar cind gasesti in aceeasi fraza pe Iisus, Trotki si membrii SS evrei, iti cam dai seama cu cine ai de a face.
Pacat din nou Te-o.

Anexarea Jerulasimului de Este este ocrima de razboi!

Colonistii israelieni sunt criminali de razboi,Israelul trebuie condamnat si boicotat peste tot in lume!
Nu mai cumparati produse din Israel!

Acest indemn,nu este antisemit,deoarece amfoarte multi prieteni israelieni,care sunt vehement impotriva politicii guvernului israelian cu privire la cetatenii palestinieni!

 

acum 2000 de ani acolo era statu lui israel

ce a a cucerit arabii si imperiul otoman prin sabie nu inseamna ca este al lor. de ce nu da nimeni cu bombe in oltenia? ca nu au luat pamanturile nimanui, au avut n-au avut si-au mancat painea lor.Ardealul cucerit de unguri s-a intors la romania dupa 1000 de ani.Grecia a stat sub turcia sute de ani, pai turcii au drepturi asupra grecilor? sau albaniei , e atunci pentru ce palestina au drepturi asupra israelului ? i-a blagoslovit alah cu case si pamanturi " castigate jihadeste " prin sabie si sange pe timpul otomanilor? e acum sa se uite si sa se roage sa nu le fie luate prin sabie sange si lacrimi. Sa nu uitam genocidul otoman , facut tuturor popoarelor balcanice inclusiv cel armean.

Ptr ca palestinienii sunt majoritari

Si exemplul Kosovo ne-a aratat ce se petrece cu un teritoriu in care majoritatea decide, indiferent de apartenenta lui istorica. Kosovo trebuia sa ramana al Serbiei deci fara duble standarde...

...si inainte de statul Israel...

...cine știe ce alte formații statale sau prestatale au fost, cucerite pe rand de alții si alții!
In orice caz, n-a existat nici odată un "stat palestinian" sau un "popor palestinian", asta o recunosc si arabii, inclusiv cei ce au introdus expresia din motive propagandistice!

@arsul e statul ( cu L la urma) Israel acum 2000

de ani,era o afunatura,nu un Stat.o afunatura fara constitutie..
Daca vorbim de “ state" de acum 2.000 de ani inseamna ca trebuie sa schimbam harta lumii complet.Esti penibil.
Inainte de 1948 exista Statul Palestina,colonie Britanica.
Criminalii si ticalosii au englezii,deoarece dupa razboi ,dupa decizia ONU cu privire la granitele fixate ,in loc sa puna in practica si sa supervizeze decizia,si- au luat talpadita lasand acest lucru in mana israelinilor ca Nota bene,e rsu in minoritate.Restul este istorie..

MacGigi Rank user: x5 12.05.2021, 13:11

Domnule MAcGigi,

Indiferent de ce parte ne situam dupa 1946, nu ma asteptam din partea dvs.la o asemenea distorsionare a istoriei ? De unde ati gasit aceea "harta" ? Situatia dinainte de 1946 este cred unanim acceptata si stiuta. NU A EXISTAT un stat numit Palestina. O regiune geografica, da, o denumire a unui tinut, OK. dar niciodata un stat in sensul de guvernare sau domnire sau ce vreti.
Pe scurt :

From about 1517 to 1917, the Ottoman Empire ruled much of the region.

When World War I ended in 1918, the British took control of Palestine. The League of Nations issued a British mandate for Palestine—a document that gave Britain administrative control over the region, and included provisions for establishing a Jewish national homeland in Palestine—which went into effect in 1923.

In 1947, after more than two decades of British rule, the United Nations proposed a plan to partition Palestine into two sections: an independent Jewish state and an independent Arab state. The city of Jerusalem, which was claimed as a capital by both Jews and Palestinian Arabs, was to be an international territory with a special status.

Jewish leaders accepted the plan, but many Palestinian Arabs—some of whom had been actively fighting British and Jewish interests in the region since the 1920s—vehemently opposed it.

 

Palestina si Falestina

Arabii nu au avut de-a lungul istoriei nicio treaba cu ceeace se va numi mai tarziu Palestina.Palestina-este de fapt Falestina cum ii ziceau romanii si apoi arabii pronuntand gresit cuvantul- deoarece filistinieni au fost primii invadatori ai acestor zone-cu origini discutabile dar toti istoricii sunt de acord ca provin din asa zisele popoare ale marii mai ales din Marea Egee fara nicio legatura cu arabii.Intrucat au dus lupte aprige cu vechii evrei aratate si in Biblie-inclusiv lupta dintre David si Goliath-iar arabilor le-a placut ura filistienilor contra evreilor si si-au insusit inclusiv cuvantul pronuntat gresit Palestina.Pe urma de-a lungul anilor arabii au colonizat teritoriile care nu le-au apartinut istoric vorbind.

Statul Israel a luat nastere dupa congresul evreu din Basel, Elvetia

Atunci s-a decis ignorarea deciziilor ONU si a blocajului militar al Marii Britanii. Atunci a inceput operatiunea de debarcare in PALESTINA a colonilor evrei. Atunci a fost razboiul civil din Palestina, intre arabii si evreii din Palestina. Acest razboi s-a extins ulterior si in staele vecine.

Israel si Ismael, verisori de sange, nu s-au inteles niciodata. Cel putin asta este ceea ce se poate afla din Biblie. Restul istoriei a fost scrisa cu sangele celor doi beligeranti.

https://fr.wikipedia.org/wiki/Guerre_civile_de_1947-1948_en_Palestine_mandataire

PS Harta teritoriului palestinian vs. israelian se poate gasi simplu pe Internet. Este un document public si mai ales istoric. Ea va arata cine este cotropitor si cine este cotropit. Evolutia istorica si geografica a protectoratului Palestina nu poate fi negata.

 

mai taie, bag-o pe aia cu "schöne musik, was ist das?"

mai taie, bag-o pe aia cu "schöne musik, was ist das?" congresul mondial evreiesc din basel a avut loc cu multi ani inaintea infiintarii onu, parca prin 1897, dar probabil acesta este un detaliu lipsit de importanta...

mamelucii din gaza, cei mai buni agenti electorali ai lui netanyahu?

se pare ca acestia vor sa-i faca cadou un nou mandat de premier. marul discordiei si factorul declansator este pamantul atribuit de iordania refugiatilor palestinieni cu zeci de ani in urma, in cartierul Sheikh Jarrah. iordanienii au uitat sa le dea acestora si actele de proprietate. evreii au profitat de aceasta neglijenta juridica patrimoniala si au hotarat sa-i evacueze pe palestinienii fara acte de proprietate, dorindu-se inlocuirea cu colonisti evrei pentru extinderea si consolidarea prezentei evreiesti in ierusalim.

avand in vedere problemele penale legate de coruptie si scaderea popularitatii electorale, pentru netanyahu declansarea acestui conflict a venit la fix, ca un colac de salvare politica si personala. s-a aliat politic cu extreama dreapta israeliana si a lasat conflictul cu palestinienii sa escaladeze de la sine.

mamelucii din gaza au intrat in logica escaladarii "ochi pentru ochi, dinte pentru dinte", probabil incurajati de iranieni care vor sa plateasca politze si sa testeze capacitatea de aparare a israelului. insa cei din gaza nu au forta militara necesara pentru a obliga israelul sa negocieze cu ei.

mai mult, mamelucilor chiar le convine sa fie atacati de armata israeliana, pentru a avea cat mai multi martiri civili (copii, femei, batrani) cu care sa castige simpatie internationala pentru demersurile lor. din acest motiv si-au amplasat lansatoarele lor de rachete in zonele rezidentiale civile, langa spitalele si scolile din gaza. sa demonstreze lumii ca sunt victimele unei politici de apartheid si exterminare.

 

Excelenta subliniere!Chapeau.Un observator excelent.

“avand in vedere problemele penale legate de coruptie si scaderea popularitatii electorale, pentru netanyahu declansarea acestui conflict a venit la fix, ca un colac de salvare politica si personala. s-a aliat politic cu extreama dreapta israeliana si a lasat conflictul cu palestinienii sa escaladeze de la sine."


Platforma pentru solutionarea online a litigiilor