Ziare.com

Iliescu, despre Miscarea Populara: Si Hitler a inceput cu asa ceva

de Lucian Lumezeanu
Marti, 04 Octombrie 2011, ora 15:13

   

Iliescu, despre Miscarea Populara: Si Hitler a inceput cu asa ceva
Presedintele de onoare al PSD, Ion Iliescu, a declarat ca proiectul pregatit de PDL, cel al Miscarii Populare, se aseamana cu miscari extremiste de dreapta din anii '30, precum cea nazista.

"Seamana cu miscarea anilor '30, cand se apela la formule din astea. Si Hitler a inceput cu asa ceva, si legionarii au inceput cu miscari asa-zis populare", a declarat Iliescu, pentru Ziare.com

In opinia sa, principalul scop al Miscarii Populare e acela de a deruta alegatorii din Romania.

"E o demagogie care cauta sa deruteze lumea si sa creeze o stare de confuzie generala in fata alegerilor", a mai spus fostul sef al statului.

Miscarea Populara: Modelul lui Berlusconi si diferenta de USL

Miscarea Populara e un proiect in care PDL vrea sa coaguleze in jurul sau structuri predominant de dreapta, care sa candideze pe liste ca o alianta politica.

Parasirea Parlamentului, posibila

Ion Iliescu a vorbit si despre varianta vehiculata de presedintele PSD, Victor Ponta, ca parlamentarii PSD sa-si dea demisiile daca se va adopta votul prin corespondenta.

"E o discutie de principiu, tinand cont ca e blocata agenda parlamentara si ca se impun de o maniera brutala tot felul de legi in care Opozitia e total anihilata. E o varianta posibila, trebuie luata in discutie, nu e o decizie ca sa se paraseasca Parlamentul. E o chestie cu doua taisuri parasirea Parlamentului", crede fostul presedinte al Romaniei.

Presedintele PSD, Victor Ponta, a afirmat ca una dintre situatiile in care Opozitia ar trebui sa boicoteze actuala putere prin prezentarea demisiilor din functie ale parlamentarilor, dar si ale alesilor locali este adoptarea votului prin corespondenta.

Ponta: Daca trece votul prin corespondenta, alesii USL trebuie sa demisioneze

"Daca va exista un moment in care, prin prezenta noastra in structurile parlamentare, dar si in cele locale nu vom face decat sa legitimam un sistem cu totul si cu totul abuziv, mai bine plecam de acolo. Pot sa va dau un exemplu concret, in care eu as crede ca trebuie sa plecam din toate functiile, daca se adopta Legea votului prin corespondenta, care inseamna ca indiferent ce voteaza romanii se fura cu scrisori, nu cred ca mai are rost nu doar sa mai stam in Parlament, cred ca nu are rost nici sa candidam.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 5150 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
65 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Gura pacatosului Ilici adevar graieste:

Din 1917 si pina astazi toate razboaiele le-am pornit noi socialistii in frunte cu mult-iubitii nostri dictatori
1917 Lenin declara razboiul civil.
1930 Stalin declara razboi inginerilor de la Metroul din Moscova.
1934 Dolores Ibarruri declara razboi bisericii catolice
1936 Mussolini declara razboi Abisiniei
1939 (septembrie) Adolf declara razboi Poloniei si apoi Frantei.
1939 (septembrie)Stalin cotropeste Polonia
1939 (noiembrie) Molotov declara razboi Finlandei
1940 Molotov cotropeste Letonia si Estonia
1940 NSDAP (National Sozialistische Deutch Arbeite Partei) cotropeste Danemarca si Norvegia, apoi Franta.
1940 URSS cotropeste Basarabia
1941 Mussolini (partidul muncitoresc Italian) declara razboi Albaniei si Greciei.
1941 NSDAP declara razboi Serbiei
1941 NSDAP cotropeste Uniunea Sovietica
1942 Iosip Broz Tito declara razboi nationalistilor cetnici in frunte cu Draja Mihailovici
1941 generalul Tojo declara razboi USA
1949 Mao declara razboi civil
1949 Kim Ir Sen declara razboi civil
1949 Ho si Min porneste un razboi de 30 de ani cu Franta, Vietnamul de Sud, USA, Cambogia, Laos, China.
1950 Partidul Comunist Roman porneste arestarile de maicutze, calugarite, preoti ortodocsi, credinciosi catolici, martori ai lui Iehova, rabini, muftii, penticostali, adventisti...
1959 Che Guevara si Castro pornesc 10 ani de razboaie civile in Cuba, Bolivia, Panama, Angola, mozambic, Zimbabwe.
1975 Pol Pot porneste un razboi cu propriul popor.
1978 bolsevicii pornesc un razboi in Afganistan
1980 socialistul (BAAS) Sadam Husein porneste un razboi cu Iranul
1982 socialistii lui Yaser Arafat bombardeaza Beirutul Crestin
1983 socialistii sirieni (tot BAAS) bombardeaza Beirutul Crestin
1990 socialistul BAAS Sadam Husein cotropeste Kuweitul
1991 socialistii lui Milosevici de la Belgrad pornesc un razboi cu Croatia, apoi Bosnia, apoi Kosovo.
Am sarit pe vreunul?
2005 Vaduva egipteanca a comunistului patriot yugoslav Iosip Broz Tito recunoaste ca are un cont de 2 miliarde de parai in Elvetia capitalista
2011 Jamahiria Libiana Socialista porneste un razboi de cotropire cu libienii.

 

Ha ! ha !

Victor Ponta zice cu avant ca exista varianta "ca parlamentarii PSD sa-si dea demisiile" la care tatucul cel intelept pune punctul pe i aducandu-l la realitate : " E o chestie cu doua taisuri parasirea Parlamentului". Desi nu-si duce gandul pana la capat este evident ca tov. Iliescu stie el ce stie, dar aceste lucruri nu-i bine sa fie facute publice. Care parlamemtar, mai ales psd-ist ar renunta nu numai la pozitie, dar mai ales la imunitate ? Ca sa nu mai vorbim de pierderea unor resurse materiale si a unor deschideri relationale aducatoare si ele de bani si protectii.
Primul care n-ar renunta la scutul statutului de parlamentar este Adrian Nastase. Si .... cati ca el ?

 

Hitler este de apreciat , in comparatie cu comunismul !

il prefer pe Adolf ! baiat bun !

 

Daca

ai fi fost cazat intr-un lagar nu cred cati mai manifestai acum adoratia fata de Hitler.

.

Criminalul asta continua sa aiba o pozitie privilegiata in randul electoratului romanesc ... atunci cand Iliescu va deveni amintire, o parte din nesansa noastra va deveni si ea istorie !

Criminalul Ilici e in libertate!!!

Asta e cea mai buna dovada ca justitia romana e execrabila,la fel si presa,care ar fi fost mult mai oripilata daca erau macelariti cativa maidanezi,decat cei peste 1000 de romani in mascarada numita revolutia din '89.

nu sunt nici evreu , nici tigan , nici comunist !

deci .... varianta ta propagantista - cade !

In iunie 2009 OSCE a pus semnul egal intre stalinism-comunism

si nazism,faptele savarsite de basescu traian in ultimii 3 ani confirma aceasta rezolutie a OSCE,stalinist-comunistii PDL-isti sunt nazisti.

Ulivia ghinion mare pentru PDL

ei n-au niciun comunist de marca, precum Iliescu, nicun securica cu diploma ca Voiculescu si nici odrasle ale stabilor din (cc al) PCR! Ca USL nu mai "ezista" in politica romanesca....

ULIVIA=ILIESCU comunisti cu o demagogie buna

ULIVIA=ILIESCU comunisti cu o demagogie buna si f. buna cistigate la Stefan Gheorghiu...felicitari pt acesti doi demagogi.
Sa va fie rusine sa asemanati timpurile de acum cu cele ale lui Hitler...
dar vorba aceea A fost cum a fost cu "Was ist das"dar a fost mai rau cu "Davai ceas"

GREATA

Deci legatura matematic-logica este urmatoarea:

Iliescu = socialist
Hitler = socialist

de unde rezulta ca:

Iliescu = Hitler.

Te cuprinde o greata si senzatie de voma acuta cand vezi cum socialistii, in frunte cu Iliescu se apuca sa dea in stanga si in drepata. Este Iliescu socialist? Este! A declarat el insusi ca exist un plan pentru revigorarea socialismului in lume in 2010, la congresul PSD, declaratie ce a fost urmata de aplauze furtunoase! A fost hitler socialist? A fost! Nazism vien de la numele partidului condus de Hitler: National Sozializmus!!!

Se poate aplica aceeasi logica si in cazul lui Iliescu si Stalin. Nu exista insa nici o legatura logica care sa sutina vorbele tupeiste si mincionoase ale lui Iliescu!

Daca ajungeti sa ziceti...

Ca si Hitler e mai bun decat comunismul psd inventat de Basescu, mare securist reprezentant Navrom la Anvers in 1989... atunci meritati o Revolutie si o judecata exemplara! trebuie sa-l suportam noi pe fuhrerul marinar din cauza viselor de comunism pe care le are el in legatura cu psd-ul! Culmea nesimtirii politice! La puscarie cu voi!

te astept ! dar o sa plangi si o sa te doara !

vino sa ma arestezi si sa ma bagi la puscarie mieluselule dragalas !

Economistule,

Atita timp cit esti dee acord cu mentorul tau bolsevicul de Ilici,tin sa sti reamintesc ca Miscarea Legionara la care acesta face referire ca la un regim criminal , nu a fost condamnata de Triubnalul International de la Nurnberg pe cind comunismul este condamnat CONDAMNAT OFICIAL in Romania.Si asta datorita Presedintelui Basescu, spre ,marea dezamagire a criminalului Iliescu. Ca si a ta de altfel...

Economistul socialist

Minte cu nerusinare. Daca exista vreo asemanare cu Hitler acela este Ion Iliescu, cel care a declarat ca exista un plan de revigorare a socialismului in lume. Si de vreme ce Hitler conducea prtidul national Socialis al Muncitorilor din Germania, legatura este clara.

In ceea ce priveste Anvers acolo nu s-a intamplat nimic grav. Pierderi materiale si atat. Un mic accident. in ziarele vremii accidentul abia este pomenit. Asa ca minciunile sfruntate nu tin.

Economistule, Internetul este o minunatie. Invata sa il folosesti. Ai ramas in urma! Informatia circula liber, nu mai poti aburi cum te taie capul! Trebuie sa fi mai atent ca sa nu te umpli de ridicol!!!

Are dreptate Iliescu!

PDL-eii nu realizeaza ce cadere de imagine va avea ROmania daca se ajunge la plecarea PSD-ului din parlament!
Ce e Nokia...un timid inceput, va fi 10xNOKIA!
O sa fim tratata ca o tzara de mana a 5-a, fara justitzie, fara legi, fara posibilitatea de a organiza alegeri corecte, care sa respecte intocmai optziunile alegatorilor!
Portocalii nu au invatzat nimik din istorie, nu-si dau seama ca Noul-Hitler conduce Romania!
Are si o uriasa lipsa de respect fatza de istoria tzarii!

 

Maxi

vine de la Marx nu?

Psd-istilor si usl-asilor nu le-a mai ramas nimic decat sa faca apel la comparatii fortate si absolut lipsite de suport real ca aceasta a lui Iliescu.
mai ieri si poantilica zicea de catarescu, Tismaneanu si altii ca sunt fascisti etc etc.
Asa fac mereu comunistii cand vorbesc de adversarii lor.
mai vreti mereu dovezi ca astia tot comunisti sunt? Putin nu zice la fel? Voronin nu zice la fel?

 

va agitati degeaba!

Curand zboara de la Cotroceni, poate chiar cu ocazia mitingului din 25 octombrie!
Vor fi 2 milioane de romani pe strazi, la Cotrocelul la poarta!

Spurcăciunea criminală tuciurie cu alunițe

albastre ar trebui să-și sape cu mana lui o groapă și să se ingroape de viu. Uită că face parte din haita bolșevică criminală care a asasinat toate personalitățile Romaniei, culminand cu cel mai infricoșător experiment din istorie, cel de la Pitești? A uitat că a ucis 1500 de copii de romani ca să incalece Romania și să dea cale liberă ruinării ei de către camarila mafiotă securisto-comunistă? A uitat hoașca stalinistă de terorizarea sistematică a Romaniei cu sprijinul minerilor și cu foștii securiști?
Hitler măcar nu și-a măcelărit nația lui și nu a creat un sistem cum a fost comunismul care a făcut de cel puțin de 10 ori mai multe victime decat nazismul și a creat o imensă populație de mutanți(adică de alde ETC, ulivia, maxi,Kiatra, Mușatin, Ambidextru și alții).
Ai mai auzit Iliescule de țară așa de proastă ca asta unde tu zburzi liber și spurci in loc să fi fost condamnat și executat de acum 18 ani???

De gustibus non disputandum est!!

Iliescu il prefera pe Stalin,e o chestie de feeling!

Daca l-au bagat pe teren si l-au scos la inaintare pe Iliescu inseamna ca-i disperare mare in USL :)))

Asta este noua generatie a USlasilor???

Ingineria sociala

Termenul de "inginerie sociala" presupunea lichidarea fizica a varfurilor societatii: profesori, medici, ingineri, ofiteri, politicieni. La acest lucru se refereau Marx, Engels si Lenin, care au stipulat aceasta idee ca fiind de maxima importanta atunci cand au teoretizat socialismul... Socialismul caruia ii ia apararea Ion Iliescu, care i-a avut ca ilustrii predecesori pe Hitler si Stalin!!! Iliescu este deja un anacronic. Solutia este mereu capitalismul. Doar individul din capitalism are nevopie de imbunatatire. La nivel de cosntiinta. Asta este tot. Socialismul este un non-sens. Un anus contra naturii.

noul stalinism

ai dreptate! ura na stalinaaa! tinerelul ilici abia asteapta sa treaca de la OT-PSD la seniori! daca il mai duce mintea...

dinozaurul Ilici-KGB provoaca scirba...

comunistul asta care a dat lovitura de stat din 89, a asasinat cuplul Ceuasescu, a chemat minerii in Bucuresti pt a omori manifestanti nevinovati, si a instalat toti securistii ovrei la putere prin Frontul Salvarii Nationale pt jaful economic fara limite, este cel mai mare dusman si tradator al Romaniei! La streang cu tine comunistule Ilici-KGB!

Tu esti "maxi" in prostie!

Batrinu Iliescu, are motiv de senilitate,cind vorbeste de extremism de dreapta. Extremism de dreapta se gaseste azi in parlamentul Finlandei, Olandei, Danemarcei, Italiei,Ftrantei.
In Romania sunt frustrati cei ce si-au dat cu comunismul in piept si au furat si vindut tara.
Democratii lui Basescu, au ajuns la putere cind toate jocurile au fost facute si cind ciuma lui Iliescu a fost oprita de la a ciuguli pe mai departe din cascaval. De aici vine oftica ce se revarsa prin cele doua personaje de cancan crin de balta si poante oltenesti!

Ti se pare ca PDL-ii au reusit sa refaca tara ?

Ce-i cu tine, te-ai imbatat? Inca nu este clar ca sunt niste gasti de hoti care se tot schimba unii cu altii ?

Iliescu Ion este deja condamnat de CEDO pentru

crime ce nu se prescriu, adica crime impotriva umanitatii in dosarele revolutiei ,aceasta dupa ce procurora Kovesi la ordinul lui basescu traian daduse NUP in aceste dosare,dar iliescu ion nu are nici o activitate fatisa de nazism in Romania postdecembrista.Basescu traian este cel acuzat international de aceasta mare crima savarsita ,la vedere,impotriva romanilor, dupa 2008.Acesta si este motivul pentru care marile companii straine parasesc in graba Romania,na zismul PDL-basescu traian isi arata coltii prin miscarea"populara " si auntattul "partid"noua republica.

Si Ilici lenin cu ce a inceput ?

Dar mai ales cum a evoluat pana la KGB ?

 

 

Domnule draga ...

... daca in 1989 nu era Iliescu acum dumnevoatra nu aveati ce pupa la Basescu ... pupati fratilor ca altceva nu stiti ... ma gandesc ca pupatul pe bani este mai gustos ...

PSD si PNL se mandresc cu un criminal de onoare

Atat partidul din care face parte acest criminal,Ion Iliescu, cat si partidele aliate acestui partid ar trebui interzise in Romania.Cum pot romanii fi atat de ta-m-piti sa dea voturi unor politicieni din care face parte acest criminal?

Stalinist-nazistii Iliescu-Basescu Traian sunt

complici in denigrarea Romaniei si a personalitatilor romanesti, de aceea am si fost atacata de stalinist nazistii spionului sovietic,reactivat de iliescu ion, basescu traian.Iata aici cum stalinist-nazistii rusi profita de insecuritatea creata de Basescu Traian la granitele Romaniei ,chiar din interiorul presedentiei romanesti:

Băsescu, Antonescu si Hitler, eroii unui documentar rusesc despre Romania.

http://www.cotidianul.ro/basescu-antonescu-si-hitler-eroii-unui-documentar-rusesc-despre-romania-159896/

Iliescu nu e democratul ala…

Care a devastat Bucurestiul cu batele si lanturile hoardelor de barbari la mineriade, cel care a innabusit prin teroarea brutala un inceput de protest anticomunist? Ba el e! Dupa fotografie, ai zice ca vrea sa-si bage degetele in ochii oricui e de alta parere decat cea de la scoala de partid comunist, si culmea, ca si Leca, tot el face el morala altora.

No hai,

ca fata de ce ai facut in Decembrie 1989, impreuna cu ceilalti tradatori, asta-i mizilic. "E o demagogie care cauta sa deruteze lumea si sa creeze o stare de confuzie generala" la fel ca si cuvantarile matale despre democratie si libertate. Tataie veziti de batranete si lasa-ne sa uitam !

 

Iliescu nu mai gavari ,denunta-l imediat la foruri internationale

pe nazist-stalinistul basescu traian,arata macar acum in ultimii ani de viata ca mai ai un strop de omenie in d-ta.Terminati cu fel de fel de declaratii politruc -kgb-iste,actionati cat mai este timp.In afara de aceasta iliescu ion are O mare datorie fata de romani,sa spuna cine i l-a recomandat pe necunoscutul securist basescu traian sa fie coaptat in guvernarea postdecembrista si cine a impus ascensiunea politica criminala a teoristului international si spionului sovietic basescu traian pana la Cotroceni.

 

Momente comice cu ulivia

Iliescu declara la congresul PSD ca exista un plan pentru revigorarea socialismului. Hitler a condus o miscarea National-Socialista (de unde si prescurtarea nazi, nazism). Insa ulivia conform logicii ei personale, ce sfideaza intelectul elementar sustine ca nu iliescu ii este similar lui Hitler. Vezi sa nu!!! Ma tin cu mainile de burta si rad... Si rad. Cu pofta. Si e rasul meu. uite asa a reusit ulivia sa isi ridiculizeze proprii stapani!

Pentru Cronos,in PDL sunt nomenclaturisti comunist

dar si asasini ai securitatii ceausiste care acum impun in tara stalinism -nazismul.Nomenclaturistul Stolojan theodor,in anii ‘70 , a figurat pe schema institutului de economie mondială, institutie sub acoperire a fostei brigăzi "U“ din cadrul UM 0920,in perioada cat a fost sef al directiei operatiuni valutare din Ministerul de Finante a colaborat cu departamentul AVS din cadrul Compartimentului de Informatii Externe, de unde a fost demis. In 1989 a fost numit consilier personal al fostului ministru al Finantelor, Ion Pătan. Traficul de influenta practicat de Theodor Stolojan este deja o practica de ani de zile. In afara de celebrele cazuri ALRO Slatina si RAFO, "draga Stolo" a intervenit, cu cativa ani in urma, pe langa Viorel Catarama, Crin Antonescu si Calin Popescu Tariceanu pentru a-l sprijini pe Anghel Sandu, etnic rrom, membru al lumii interlope, in vederea achizitionarii in conditii avantajoase a unei statii de benzina din comuna Daneasa, Judetul Olt. Anghel Sandu a finantat, apoi, cu sume substantiale campania electorala a PNL din anul 2000, avand interesul ca, in eventualitatea in care theodor stolojan ar fi fost ales presedinte al Romaniei sa beneficieze de o "acoperire" a afacerilor ilicite in care era implicat.Adaugati-l aici pe utecistul boc emil un inrait activist comunist ,etc.etc. ...

ulivia, ai dreptate: Iliescu "gavareste" cum a invatat la Moskva,

...si cu siguranta acolo a recamat de mult!
Problema este ca sperietoarea de pe timpuri s-a transformat intr-o sperietoare de ciori; ca urmare acolo ar putea fi reclamat Iliescu insusi, regele Cioaba si alti bruneti...

Cel mai inrait securist ,executant al crimelor

ordonate de comunisti,un adept autodeclarat al stalinism-nazismului este Basescu Traian.Iata aici ,in rezumat bogata biografie de asasin securist a lui basescu traian. Colaborator al Securitatii Statului inca din tinerete a fost racolat in 1978 de locotenentul major de Securitate Avramidis, la data de 9.09.1978, si era folosit ca sursa in Portul Constanta.
Devine ofiter acoperit al Securitatii cu activitate in domeniul informatiilor externe. A activat la Anvers. 1987-1989 Sef al Agentiei NAVROM din Anvers.
Traian Basescu, folosit ca sursa a Securitatii incepind din 9 septembrie 1978, a fost promovat ofiter sub acoperire al Departamentului Securitatii Statului (DSS) in anul 1981, functionind in aceasta calitate pina in 1987;
.In 1987, anul numirii sale in calitate de sef al Agentiei Navrom din Anvers, ofiterul sub acoperire Traian Basescu a fost transferat de la Departamentul intern al Securitatii la Centrul de Informatii Externe (CIE) din cadrul Departamentul Securitatii Statului.
Date suplimentare la : http://www.securisti.ro/old/informatori.html
Intre 30 aprilie 1991 – 16 octombrie 1991 este Ministrul Transporturilor in guvernul petre roman. In aceasta calitate are un rol decisiv la aprobarea deplasarilor garniturilor de trenuri din Valea Jiului catre Bucuresti, trenuri cu mineri care au fost adusi tocmai pentru a rasturna Guvernul Roman. Traian Basescu, ministru al transporturilor in acea perioada , poate fi chemat in instanta ca martor acuzator sau de ce nu , complice, deoarece. fara avizul ministerului transporturilor cum ar fi putut fi transportati ortacii la Bucuresti.
http://www.ziua.ro/f.php?data=2007-02-14&a…b70dc5ee5582dc3

http://nu-basescu.blogspot.com/2010/10/un-dictator-securist.html

liescu........

Cel mai abject politician roman din ultimii 20 de ani!

 

Iliescu omite esentialul!

Gruparea lui Hitler s/a numit de la inceput pana la sfarsit NATIONAL-SOCIALISTA!

Dar batranul KGBist a luat-o tare de tot pe aratura!

batranul (?) n-a luat-o pe aratura !!! Stie f bine

ce da pe gura!!! El este lafel de batrin ca acum 50 de ani!!

nu uita, ci omite !

rastalmaceste si el ce poate ca sa ajunga unde vrea. Oricum, tovul este campion national absolut la toate categoriile de minciuna, omisiune si manipulare.

Eminentei cenusii a PSD-ului ii este frica!De cine?

O dictatura Militara cpe timp de 5 ani de zile dupa 1990,consusa de Ofiterii tineri,nemanjiti de javrele si raia comunismului,ar fi schimbata fatza si traiul Romanilor intr-un mod pozitiv!Romanul ca si Rusul/Slavul etc,a fost obisnuit cu biciul ,ca atare o Dictatura Militara de tranzit nu i-ar fi facut rau de loc;indiferent ce-ar fi spus,astia de aici!Astfel jigodiile de securisti si "baietzii de bine"nu ar fi mai ciordit ca-n Codru Banii Romanilor iar acei bani s-ar fi transformat in bunastare !Ce spune Iliescu este o mare manevra "Iliesciana" de a arunca praf in ochii romanilor!De cine-i este teama D-lui Iliescu?De Dreapta..?!?!Pai Dreapta a luat avant in Toata Europa ,la ora actuala (chiar si aici in Olanda),ca atare de ce nu si in Romania ?Cui ii este frica de politica de dreapta ?;numai celor care sunt puturosi/certati cu legea si care urasc disciplina!;ca atare de ce-i este frica eminentei cenusii a p.s.d.-ului ?!

 

Batranetea insasi este o boala

Cati ani ai mosule Ilici ?

 

@ D-le...conti

Acest cadavru (inca) viu, puternic formolizat sa nu "im-
-***" lumea cu duhoarea stirvului in descompunere copie
la scara mica a lui Hitler..care a omorit evrei,tzigani etc. Asta a omorit copii Ro-ei ptr.a instaura haosul, distrugerea economica shi la "ordinul" Moscovei instalarea hienelor (sobolanilor roshii)psd-iste...
Dupa tragedia germana.."nebunul" a avut taria sa se
sinucida impreuna cu Eva Braun..iubita lui..Lashul asta
nu bea cu Ninochkita lui o sticla de Furadan...!!

prea multi *** are tara asta!!!!!

cred ca Romania este o enclava a cretinilor

 

unii cu miscari populare

altii cu republici bolsevice asa cum si-a inceput ilici cariera, in rpr !

 

Iliescu, tupeistul tupeistilor

Iliescu nu are nici rusine. El, cel care sustinea cauza comunismului in decembrie 1989 in fata unei natiuni intregi, el cel care a spus raspicat ca exista un plan pentru revigorarea socialismului in lume, el care stie cu siguranta ca si Hitler si Stalin au fost socialisti cu doctrine dieferentiate doar doar de bilogia falsa si sociologia falsa ca premise, Iliescu indrazneste sa spuna acum ca asa a inceput si Hitler! Tocmai Iliescu care este socialist si urmas al lui Hitler. Tocmai iliescu, var cu Cioaba, individ care a chemat minerii si fiul unui care a fost inchis cu Ceausescu pentru ca milita pentru dezmembrarea Romaniei! Tocmai Iliescu! Cat tupeu! Dar de aici li se va trage si sfarsitul uslasilor si socialistilor. ne asteapta o confruntare mondiala. din nou. Si din nou socialismul se face vinovat pentru asta. nu-i nimic. De data asta socialistii vor fi exterminati. Fara mila. Pana si Einstein, un pacifist a ales sa reziste fortei cu forta, asa ca suntem indreptatiti sa ne aparam!

 

@dom_cenzor

Acea condamnare oficiala a comunismului in Romania a fost una hilara. Imi aduc aminte cand Basescu a citit materialul acela in Parlament, iar condamnarea asta s-a facut tot in ideea de a asocia, fortat, PSD cu comunismul. Iliescu , pe vremea cand era activ in PCR, era vazut ca un comunist reformator. De aceea a si cazut din gratiile lui Ceausescu, pentru ca Iliescu era Comunist, iar Ceausescu era Dictator - Basescu nu are o alta doctrina decat aceea de a ramane el la putere - si el e tot Dictator! Iliescu nu si-a impus niciodata pozitia, nu dicta guvernului niciodata iar presa se lua mereu de el ca el zicea mereu "nu intra in atributiile mele", respectand pozitia de presedinte constitutional, exact opusul lui Basescu, presedintele jucator (a se citi "care face jocurile"). Prin urmare, Iliescu a evoluat de la nivelul de comunist la nivelul de presedinte constitutional, reformator, iar Basescu a evoluat de la nivelul de securist la nivelul de presedinte dictator. Greselile lui Iliescu - nerespectarea punctului 8 din Proclamatia de la Timisoara, si anume interzicerea accesului fostilor securisti la functii, nerespectare datorata careia toata tara e sub papucul blestematilor astora, in frunte cu Basescu, si, in al doilea rand, ajutorul, pe care voi nu i-l recunoasteti, care l-a dat lui Basescu in 2004, prin gratierea lui Miron Cozma exact inainte de alegeri in ideea ca furia bucurestenilor sa se reverse asupra lui Nastase, cu care nu se intelegea. Ulterior a inteles ce monstru a adus la putere...

Nu uita, ca si in confruntarea televizata din 2004 cu Adrian Nastase, Basescu recunostea cu afisata amaraciune, ca tara are de ales dintre doi fosti comunisti.

Dar, dupa cum intelegi, pe noi nu ne intereseaza teoriile despre trecut. Nu ma intereseaza nici trecutul comunist al lui Iliescu, nici trecutul securist al lui Basescu. Ma intereseaza prezentul: e unul care taie si spanzura in tara asta, caruia i se supune totul, ca intr-o monarhie absoluta, si care vrea sa-si pastreze la putere camarila si dupa alegeri. Asta trebuie sa dispara din Romania!

 

Iliescu este socialist!!!

Sovieticii erau international-socialisti iar germanii erau national-socialistii. Partidul lui Hitler era si el o ramura a socialismului. O parte a stangii internationale s-a indreptat spre Hitler (Franta, Statele Unite). Sovieticii sustineau eliminarea fizica pe baza de apartenenta la clasa. Nazistii sustineau ca aceeasi metoda de actiune trbuie folosita facand selectia pe criterii de nationalitate

 

Si ce conteaza ca Iliescu este socialist?

Ce daca e socialist?

E un dictator comunist? E un dictator de dreapta? Un dictator la urma urmei?

Poate mai inteleg de ce atacati comunismul, datorita interferentei comunismului cu dictatura si cu securismul, dar voi atacati toata stanga?

Cine va da dreptul de a ataca toata stanga? Dupa voi, trebuie sa nu existe stanga, deci conducerea unei tari trebuie sa fie intotdeauna nemiloasa - ca asta inseamna doctrina de stanga, spune ca omul este bun dar traieste intr-un mediu rau, care trebuie corectat, prin masuri sociale,

in vreme ce dreapta, considera ca omul este originar rau, iar ce este in interiorul lui este o primejdie permanenta. Prin urmare masele nu trebuie ajutate, ci cat mai constrinse - cat de mult seamana cu tezele basiste privind taierea salariilor cu acelasi procent indiferent de venit, cota unica de impozitare, razboiul cu presa, pensionarii si bugetarii ("sunteti cam multi").

Ce e uman in Basescu si PDL? De ce trebuie tara sa fie condusa numai de monstri? Cu ce e condamnabil socialismul actual?

Dreapta romaneasca, reprezentata de PNTCD si de PDL a fost un blestem pentru amarata asta de Romanie care se taraste de pe o zi pe alta! Dar pentru voi nu conteaza! Sa crape bugetarii, sa crape si pensionarii, iar populatia activa sa lucreze pe ciuciu, ca tara e tarlaua lui Basescu, nu-i asa, ha-ha-ha, fraierilor, ca-i al nostru Conducator Iubit!

iar PDL-ul este cadoul facut lui basescu traian de iliescu ion

pentru ca a smanglit flota romaneasca,PD -ul este o parte din FSN-ul "socialistului "iliescu ion.Concluzia ?basescu traian este un stalinisto-nazist.aceasta ca o consecinta a faptelor postdecembriste,conform faptelor savarsite de basescu traian, acesta este un asasin securisto-stalinisto-nazist, de care toata Europa fuge ca de cel mai mare pericol infractional.Punct.


Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor