Ziare.com

Denuntul Olgutei Vasilescu

de Ioana Ene Dogioiu, Senior editor
Miercuri, 20 Iulie 2016, ora 18:26

   

Denuntul Olgutei Vasilescu
Cred ca am primit o noua dovada ca dnei Olguta Vasilescu, peremista de baza la origini, nu ii lipseste tupeul, lucru de care, eu, una, nu m-am indoit niciodata.

Si cu maxim tupeu, dna Vasilescu, proaspat trimisa in judecata, a lansat la Antena 3 ceea ce trebuia sa fie o bomba: DNA i-ar fi cerut sa il denunte pe Klaus Iohannis, pentru fapte similare celor imputate primarului Craiovei.

Si sa vezi scenarii: DNA il vaneaza pe presedinte sau DNA face presiuni pana si in privinta presedintelui, in general, DNA e abuziv si procurorilor le-a luat puterea mintile.

Din start am sa va spun ca, in opinia mea, dna Vasilescu nu spune adevarul, mizand pe faptul ca nu poate fi combatuta, pentru ca nu veti vedea niciodata procurorul iesind pe ecran sa se apere si sa infirme. Nu are voie.

Cel mult poate exista o cerere de aparare a reputatiei si o decizie a CSM in acest sens, fara sanctiuni, deci inutila.

Si cred ca Olguta Vasilescu face asta din mai multe motive. In primul rand, procurorul putea avea nevoie de un denunt din partea dnei Vasilescu doar daca domnia sa avea cunostinte despre detaliile faptei cu pricina. Pentru ceea ce scrie in presa, procurorii se pot autosesiza fara niciun denunt.

Deci ca sa fie vorba despre un denunt care sa fie si moneda de schimb pe deasupra, dna Vasilescu trebuia sa fie cumva legata de presupusa fapta a dlui Iohannis despre care sa stie lucruri, nu doar sa considere ca este in aceeasi situatie cu fostul primar, potrivit informatiilor publice care exista.

Si asta ar fi presupus ca fie domnia sa sa le spuna procurorilor ca exista o legatura sau acestia sa fi descoperit o legatura.

Sa zicem ca suntem intr-o asemenea situatie. Dl Iohannis este aparat de imunitate, deci nu vad de ce si-ar bate vreun procuror capul sa obtina un denunt pe care nu il poate instrumenta.

Dar sa zicem ca, totusi, un procuror ar vrea asa ceva. Ce ar fi rau? Dimpotriva mie mi se pare ca un sistem judiciar in care un procuror nu se teme sa ceara informatii despre eventuale fapte penale comise de chiar presedintele Romaniei este unul foarte sanatos si foarte puternic.

Era in ordine daca procurorul nici nu indraznea sa rosteasca numele presedintelui? Sigur ca ar fi fost grav ca dna Vasilescu sa fie fortata sa faca denuntul, ceea ce insa domnia sa nu sustine.

De ce sa fi mintit dna Vasilescu? Pentru ca in acest moment domnia sa, la fel ca tot PSD, este antrenata in primul rand intr-o batalie de imagine si electorala, dar mai ales cu justitia a carei decredibilizare pare sa fi devenit principala tinta.

Asadar, pe de-o parte, dna Vasilescu vrea sa sugereze trocuri murdare si cat de usor poate ajunge cineva o "victima" a anticoruptiei. Dar in egala masura cum pentru fapte similare, domnia sa e judecata, iar dl Iohannis e bine merci.

Dar probabil ca mai e si o lovitura cu manta. Orice om, fie ca se numeste el Ionescu, Popescu sau Iohannis, cand aude ca procurorii vor denunturi pe numele lui ciuleste urechea.

Chiar daca nu ii vine, poate, sa creada, chiar daca intreaba si informatia e infirmata, undeva un tantar poate continua sa bazaie: "si daca totusi?".

Si bazaitul acela poate fi un inceput de bruiaj in relatia dintre omul acela cu functie de presedinte si o institutie a statului care in anumite zone cheie depinde si de semnatura lui.

Asta cu atat mai mult cu cat bazaitul se adauga unei intregi mitologii despre ambitii nu numai politice, ci de-a dreptul prezidentiale ale dnei Kovesi.

Ma veti intreba probabil, pe buna dreptate, de ce atata discutie despre o manipulare. Pentru ca este simptomatica. Am mai spus-o, cred ca suntem in plin razboi de decredibilizare a anticoruptiei.

Singurul motiv care cred ca a impiedicat pana acum asaltul cel mare impotriva DNA a fost sustinerea publica. Daca ea se va subrezi, nimic nu il va mai opri. Si sunt multi oameni care, asemeni Olgutei Vasilescu, cu siguranta il asteapta cu sufletul la gura.
Urmareste Ziare.com pe Facebook  si pe Instagram  Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 22564 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
39 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Toarasi, domne, noi acuma vorbim discutii, finca nusa stie cum va fi

Finca ie posibil casa dea astia o lege care sa stipuleasca ca toce sa ciordeste pentru binele poporului si al partidului sa fie cosiderat sponsorizare da iteres public si ca atare nosa sa mai pedepsasca.

Asa ca, io zic casa mai asteptam si sa vedem daca apare vrun articol cu DETINUTU OLGUTZA VASILESCU, ca atuncea, chiar ca va fi da comentat.

SA TRAITI DA DOO ORI!

P.S. Din start am sa va spun ca, in opinia mea, dna Vasilescu nu spune adevarul, mizand pe faptul ca nu poate fi combatuta, pentru ca nu veti vedea niciodata procurorul iesind pe ecran sa se apere si sa infirme.

 

patrula Rank user: x5 20.07.2016, 18:34 SPUNE:

"Da' ce?! te-ai indoit tu vre-o data de ceva, dragostea mea!? Tu ai numai convingeri ferme, iubito!"

RASPUNS:

Robert De Niro: "Every day for 40 years someone has said: You talkin' to me?"

 

Cred ca am primit o noua dovada ca dnei Olguta Vasilescu, peremista

de baza la origini, nu ii lipseste tupeul, lucru de care, eu, una, nu m-am indoit niciodata...
Da' ce?! te-ai indoit tu vre-o data de ceva, dragostea mea!? Tu ai numai convingeri ferme, iubito!

 

DE CE NE-AM MIRA atunci cind dnei Olguta i se cere sa faca

ea ce stie cel mai bine , de cind a venit in politica si de cind lumea o cunoaste , ca doar nu s-a ocupat de proiecte care ar fi putut creste PIB-ul ci , exclusiv de dat pe goarna .

Din pacate , spre ghinionul ei , turnatorii s-au inmultit si concurenta-i mare si din vinator poti deveni vinat si din turnator poti fi si tu turnat .
Nici nu trebuie sa-i pretindem distinsei doamne sa cunoasca mecanismele si legile denuntului , atita timp cit la bolsevici se face in legea lor si la auzul ca Olguta e chemata la parchet , mirlanul a si pus mina pe furca .
Are doamna asta o replica celebra , dupa atitea apelative peremiste cu rezonante mirlanesti ...daca ei (opozitia) vor iesi in strada , noi vom fi de o mie de ori mai multi .
Si au fost mereu mai multi , nu inseamna ca erau mai intelepti decit OLGUTA TURNATOAREA .

Aceasta olga minte, vorbeste ca o mahalagioica;(((

Acesta este nivelul psd, partid plin de penali si doctori a la plagiatorul ponta??
Vad ca nici sa minta macar un pic credibil nu mai pot, stiu ca au ajuns la 11 m: sau ei la puscarie sau statul de drepr demolat.

Evident ca statul de drept o sa supravietuiasca atacurilor alde-pesediste-anteniste. Ar vrea vul.gara olga sa fie dragnea erdogan si sa aresteze toti procurorii/judecatorii care au dosare pe rol cu penali psd-alde.

Despre ce vorbim ?!?

Doamna Senior editor, ce a făcut Olguța la Craiova, s-a intamplat și in marile orașe Sibiu, Cluj, Timișoara etc., juriștii primăriei deplasandu-se la Sibiu pentru a lua "lecții"! De ce DNA-ul acționează selectiv numai la Craiova și nu la Sibiu, asta a vrut să transmită primărița, ce este așa de greu, mama lui de jurnalism!
P.S. Domnul broker hoț Sima, ce mai face, este bine ?!?

bengosul2007o discutie cu un penal traseist in

casa unui turnator, nu se poate numi decat manipulare! Stiau foarte bine ce fac si nimic din acel dialog nu a fost intamplator!

 

 

Domnule Bengosu, dumneata vezi alt film.

La Craiova bunaoara tovul Ponta a "investit" 50 de milioane de euro pentru Stadion. Din banii nostri. De ce la Craiova, cand la Cluj de exemplu s-a facut Stadion din bani locali pe care a evoluat intre altele Campiona Mondiala Spania, de ce nu la Timisoara, care are un Stadoin care ar putea gazdui inclusiv un meci international refacut din banii timisorenilor, sau la Arad, unde UTA face un Stadiondin banii Primariei Arad? Va spun eu. Pentru ca la Craiova, sub ocupatia PSD, se pot fura banii mai usor deca la Cuj, la Timisoara, la Arad si in multe alte locuri unde PSD nu este in capul mesei. Acesta este numai un exemplu de ce DNA este cu ochii in primul rand pe Craiova, pe Ploiesti, pe Bucuresti. Ca acolo se fura cel mai siumplu, mai usor, mai politic.

Toarasi, domne, vam spuso si vo repet, susemnatu io, are salaru fix

idiferent daca postesc sau nu, asa ca puneti mana si ma despuncati in cotinoare, finca face bine la tiraj sii creste si actiunile lu dom Bebe.

SA TRAITI!

P.S. Si cu maxim tupeu, dna Vasilescu, proaspat trimisa in judecata, a lansat la Antena 3 ceea ce trebuia sa fie o bomba: DNA i-ar fi cerut sa il denunte pe Klaus Iohannis, pentru fapte similare celor imputate primarului Craiovei.

.............................Dom' PSD-rie!........

...Nu-mi aduc aminte sa Va Fi Notat Vreodata sub 5! Ca mai mult nu se poate!...
viorel ratiu cincinnati oh usa

Toarasu Simson, domne, sa stiti ca nuie vorba da dumneavoastra, cide

toarasu Chelu, din cauza ca la lasat muierea, a devenit foarte nervos cu nervii capului cand a aflat ca io ie platit la norma intreaga si iel nu. Casa nuva spui ca mantrebat direct cu cat ma plateste astia, ca crez ca vrea sa ma reclame la aia cu ipozitele, alfel nusa esplica.
Io iam spus si un proverb, da vaz ca na priceput nici pana in ziua da astazi, daia io il mai spui odata:

Dragi toarasi, nu fiti tristi,
Daca iar va despuncteaza,
Fti ca mine, optimisti,
Ca alfel, nu ma ponteaza.

SA TRAITI !

P.S. Si sa vezi scenarii: DNA il vaneaza pe presedinte sau DNA face presiuni pana si in privinta presedintelui, in general, DNA e abuziv si procurorilor le-a luat puterea mintile.

Doamna Olguta e una, Justitia e alta.

Sigur, doamna Olguta poate sa spuna ce vrea. Si la DNA, si la Tribunal, si la Antena 3, si la piata sau la stand. Nimeni nu-i limiteaza acest drept. Dar si daca ar spune adevarul in ceea ce il priveste pe Iohannis, si nu doar pe el, pe oricare alt cetatean, ar fi absolut necesare si dovezi, ca altfel vorbirea fara dovada este nula. Categoric nula. Deci ce vrea Olguta? Vrea sa mai fie ascultata si evental vazuta inca o data la Antena 3? DA, a reusit. Dar in situatia penala in care este, la ce ii ajuta?

 

Gresiti

Acuzatiile fara divezi fac parte din categoria calominii si pot if pedepsite legal. Presendentia ar trebui sa-o actioneze in judecata pe Olguta permista/boshia rosie hota si excroaca, iar DNA-ul sa se autosezize, inclusiv in privinta Latrinei 3

Da, aici aveti perfecta dreptate.

Dar puneti-va in situatia Presedintiei, sa-l tarasca in Judecata pe fiecare care injura Presedintele, care spune, care crede, care poate chiar stie despre Presedinte.

Daca Antena 3 nu a prezentat si un filmulet, nu o credem pe Olguta !

Filmul , scenariul, va rugam !

 

Domnule,

nu si filmul si scenariul. Filmul, o fi film, dar SCENARIUL e genial, grandios, galactic, e de Oskar, de Nobel, de Champions League. Scenarii din astea nu pot fi gandite decat la Antena 3. Prezentate la Antena 3 si intelese tot la Antena 3. Ca oamenii normali nu pot cobora chiar atat.

Cand incepi sa jignesti

asa cum face madam dogioiu inseamna ca situatia e nasoala. Disperarea de a ataca si jigni este specifica basistilor. Si iata de ce!
Dogioiu face confuzie voita intre denunt (incunostintarea făcută de către o persoană fizică sau o persoană juridică despre săvarsirea unei infractiuni - art. 223) si plangere (care conform art. 222 poate fi facuta numai de persoana vătămată).
Sigur ca e prea complicat pentru o minte incarcata de ura, sigur ca a jigni este mai simplu. Dar iata cum adversarii declarati ai Antenei 3 se poarta EXACT ca acestia. Deseori am remarcat la A3 acelasi limbaj aruncat cu tupeu. Dogioiu ar putea deci lucra usor acolo. Spre deosebire insa de Dogioiu UNEORI Antena 3 are dreptate (vezi doar trimiterea in parnaie a lui basescu m.). Astept cu interes momentul in care si Dogioiu o sa aiba dreptate. Pana acum numai a aruncat cu.... cum ziceti dumneavoastra, basistii?.... zoaie???

 

Romania ar fi fost cu cel putin 10 ani mai evoluata daca nu

ar fi existat Antena 3. Nu-i singura tembeliziune din Ro dar cu certitudine este cea mai antinationala.

Eu zic ca fara basescu Ro ar fi fost 20 de ani

inainte. Problema e ca eu nu am putut sa scap de basescu ca se baga in toate si a nenorocit sute de mii de oameni cu obsesiile lui dictatoriale pe cand tu ai la dispozitie telecomanda!
Din cauza asta eu nu injur si nu am sa injur NICIODATA o televiziune. Fie B1, realitatea, romania sau nasu - pentru ca e dreptul lor la a a vea o parere iar daca mie nu imi place schimb canalul.
Asta e o lectie despre democratie. Stiu ce e greu dar scuturati-va de tendintele dictatoriale!
Eu nu am nimic cu Olguta. Am trecut prin Craiova (cred ca de 10 ori in toata viata mea si am oprit doar de vreo 5) dar mi-a placut! Frumos, curat, un centru care intrece Sibiul atat de laudat, cu investitii in derulare. Un oras modern, bine administrat!

Marean1967 Rank user: x4 20.07.2016, 18:41 SPUNE:

"Cand incepi sa jignesti asa cum face madam dogioiu inseamna ca situatia e nasoala. Disperarea de a ataca si jigni este specifica basistilor. Si iata de ce!"

RASPUNS - Asa ca in in exemplul asta din "opera" ta:

Marean1967
Rank user: x4 13.12.2015, 11:23

"O problema doar in mintea unora

nu avem nevoie de o prima doamna sau prim copil sau prim nepot.
Constitutia e clara in ceea ce priveste rolul presedintelui. Sigur latraii Basisti au siluit constitutia cum au vrut. Presedintia nu mai era o institutie ci doar un Bas. Sa revenim la normal - un mutulica ce se plimba in strainatate!
Nevasta sasului sa isi vada de viata ei. Ea a fost aleasa de UN OM - barbata-su. Cand o participa si ea la alegeri si o sa fie votata mai vedem..."

Motivul pentru care a fost sters: adreseaza insulte

AUD ?!

Marean 1967

Noi intelegem si ce scrii dumneata, si ce scrie doamna Dogioiu, si ce prezinta Antena 3. Totusi, unde e jignirea? Cand crezi ceva, despre ceva, comiti o jignire? Ca la noi, la asazisii basisti, nu ne este interzis sa gandim. La voi cum este? Intreb asa, pur si siplu, nu ne-ar interesa direct avand in vedere un eventual transfer, ne intereseaza sa stim, chiar ar trebui sa va plangem de mila, sau sa va radem de mila?

:) corect

un comentariu civilizat! In acest caz nu e vorba de Dumneavoastra!
Unde e jignirea? Pai acum vreo 2 luni am scris despre Turcescu (pe atunci inscris in lupta politica recent) ca domnul respectiv "nu ii lipseste tupeul".
Probabil ca un "basist de bine" a considerat asta o jignire, la fel si ziare.com si comentariul a fost sters si eu sanctionat!
Deci "nu ii lipseste tupeul" e o jignire! Atlfel astept scuzele de la cel care m-a raportat! :)
Iar eu am fost basist. Chiar mai inversunat decat Dogioiu pana in momentul in care si-a trimis odrasla la Bruxelles. Am considerat asta o palma trasa celor care il consideram daca nu un exemplu macar un pic mai putin murdar decat PSD-ul.

 

gresesti

- un fost profesor avea o vorba , citez "sa nu-ti pui mintea cu un prost ca ala o are odihnita "

 

Limbaj de port....

Va rog un pic de civilizatie! Eu nu imi permit sa va spun "ba".
Iar despre marlanii.... aluzia lui basu despre sotul mort al oponentilor politicii (antonescu, Firea) este culmea marlaniei. Dar de inteles la un marinar.
Sau "o fi zis copilul ceva", sau ... oho!
Olguta este OK! Mult mai putin inversunata decat Cristescu sau ala de la PSd....cum il cheama?

Marean1967 mai bine ati vorbi urat si ati spune

ceva destept! Posturile pe care le urmariti v-au virusat toti neuronii cu Basescu! Sa va dea Dumnezeu sanatate!

@sorincardy

Precizati EXACT care este insulta! Raman sa cred ca nu avem nevoie de "institutia primei doamne" decat atunci cand o sa fie si ea votata!
Sigur, intr-o dictatura toti cei care au alta parere trebuiesc suprimati! Ia priviti de cati basisti e nevoie ca sa injuri pe cineva! Evident ca si a spune despre zeul vostru ca e doar un om cu defectele sale este o blafemie si interpretata drept insulta de ziare.com
Ce nu inteleg eu e de ce nu interziceti complet alte comentarii???? Sa ramana doar un sir lung de injurii si osanalecatre Marele Basescu!
Unu se adreseaza cu "ba" dar se crede superior lui Ponta cu al sau "fa". Chestie de perspectiva!
Chiar este greu sa acceptati ca cineva poate sa aiba o alta opinie decat domniile voastre? Olguta a vorbit vreo 3 minute. Dogoiu et. Co. o comenteaza pe largi pagini de atunci. Felicitari lui Olguta.

 

daca dra Vasilescu a transformat un reporter TV

in consilier la CNVM (Consiliul National al Valorilor Mobiliare) cu un slariu anual de aproximativ 2 miliarde lei vechi, doar ptr ca dl Ovidiu Răzvan Wlassopol i-a devenit sot de ce va deranjeaza oare DOAR insititutia primei doamne?

http://www.libertatea.ro/stiri/stiri-interne/sa-tot-lucrezi-ca-bugetar-vezi-ce-salariu-nesimtit-are-sotul-olgutei-vasilescu-foto-875518

https://newskeeper.ro/articol?id=771688A172B4312FD31943F0A7C1C48A&data=2013-04-30

vorbele de claca ale ologutzei sunt insinuari calomnioase

orice afirmatii fara dovezi sunt vorbe in vant - de atata dat cu subsemnatul la DNA, papagalitza peroanelor de la metrou s-a zapacit si s-a gandit sa il atraga si pe Iohannis in hardaul ei cu zoaie

 

olga

Lumea nu vede padurea de copaci ..Craiova este condusa de interlopi cum toata lumea stie iar politia si procuratura au miinile legate .Olguta a cistigat alegerile pentru ca ea trebuia sa le cistige iar cei cu bani s-au asigurat ca nu se face nici o greseala…Asa a fost posibil ca o penala cu dosar sa fie aleasa primar din nou.Nu se putea nici macar din greseala sa fie ales un primar nou care ar fi incercat sa mai curete locul si sa mai limpezeasca apele . Cineva ar trebui sa cerceteze de unde vin banii la noul stadion, cum se justifica veniturile primariei si cine « cistiga » mai toate contractile de stat in Craiova. Stiu ca asta se intimpla peste tot, insa nu toti au protectie politica. Femeia asta trebuia sa ajunga la puscarie de mult dar cind esti PSD-ist si ai prieteni in « high places » poti declara orice si ameninta pe oricine. Si asta nici macar nu putem spune ca se intimpla doar in Craiova…

 

Toarasi, domne, noi acuma vorbim discutii, finca nusa stie cum va fi

Finca ie posibil casa dea astia o lege care sa stipuleasca ca toce sa ciordeste pentru binele poporului si al partidului sa fie cosiderat sponsorizare da iteres public si ca atare nosa sa mai pedepsasca.

Asa ca, io zic casa mai asteptam si sa vedem daca apare vrun articol cu DETINUTU OLGUTZA VASILESCU, ca atuncea, chiar ca va fi da comentat.

SA TRAITI!

P.S. Si cu maxim tupeu, dna Vasilescu, proaspat trimisa in judecata, a lansat la Antena 3 ceea ce trebuia sa fie o bomba: DNA i-ar fi cerut sa il denunte pe Klaus Iohannis, pentru fapte similare celor imputate primarului Craiovei.

 

Ce ne facem cu tine tovrasa colonel, mama ei de manipulare?

Cred ca dictatorul Erdogan ar fi fost mindru sa te aiba in slujba lui. De ce te-as cree pe tine, care n-ai produs niciodata dovezi si n-as crede-o pe Olguta pe care n-a luat-o gura pe dinainte pentru a declara cele spuse? Dar, vezi tu, in loc sa te preocupe cum de n-au fost luati cu catuse Klaun si catastrofa de Boc, pentru ca au facut acelasi lucru ca si Olguta, marea ta grija e sa-ti aperi noul stapin. E usinos, Ioano! Foarte rusins. Nu te baza pe o mina de postaci ce te aproba la fiecare articol, caci, cu siguranta, fituica ziar.com n-ar fi cumparata de la chioscul din colt de absolut nimeni.

 

Avantaj pentru dna Vasilescu

Olguta Vasilescu poate fi credibila avand in vedere ca zeci de denuntatori au declarat deja in instante ca au fost fortati de procurori sa scrie denunturi false sub presiunea santajului . Probabil ca exista mii de astfel de anonimi anchetati aflati in astfel de situatii extrem de grave . Iar de aici si pana la o invitatie aparent amicala adresata Olgutai din partea unui procuror zelos de a fi in ton cu noile cerinte profesionale este chiar un maruntis . Intr-o tara in care 'noua' procuratura a preluat masiv personalul si apucaturile vechii procuraturi securiste , orice este posibil inclusiv ca declaratia Olgutei Vasilescu sa fie adevarata . De ce sa nu o credem , cand realitatea toxica a zilei de azi este in favoarea afirmatiilor sale .

 

a facut fix acelasi lucru ca Iohnnis si Boc, fix ca Ponta, generalii

de la SRI, Codruta ( au copiat}...si fix acelasi lucru se va intimpla cu cei mai vechi postaci de pe acest site care vor ctiona cu ... Astea sunt faptele

 

@79w3k5 04.10

- e un mix ! olgutza nu face altceva decat sa asculte directivele lu' draknea aka pesedeaua care chibitzeaza guvernu' ciolosh in sperantza cashtigarii postului de prim-ministru(daca nu-l salta) dupa parlamentare !:o)))

"Denuntul Olgutei Vasilescu"

Arest...

Nu mai stiu sigur, dar din cite tin minte Olguta vasilescu se afla intr-o oarecare stare de arest sau anumita privare de libertate (la domiciliu ?). In orice caz, oricui aflat in asteptarea inceperii uni proces in care este parte vinovata ar trebui sa i se interzica dreptul de a face declaratii publice (ca si cum ar fi in inchisoare), cel putin pina la inceputul, sau chiar terminarea procesului.

 

Platforma pentru solutionarea online a litigiilor