Ziare.com

In scandalul Antena 3 - ANAF intervine si CNA: Dezinformare si santaj public!

de Redactia Ziare.com
Marti, 16 Februarie 2016, ora 07:29

   

In scandalul Antena 3 - ANAF intervine si CNA: Dezinformare si santaj public!
Dupa ce toata seara de luni, programul Antena 3 a constat in prezentarea unilaterala a punctului de vedere al trustului Intact referitor la evacuarea decisa de ANAF din sediile unde isi desfasoara activitatea, intra in scena si CNA.

"Ceea ce face acum Antena3 se numeste DEZINFORMARE si SANTAJ PUBLIC. De ce? Fiindca Antena3 stia din august 2014, data hotararii judecatoresti ramasa definitiva, faptul ca trebuie sa isi gaseasca alt sediu. Au sperat ca vor fi tinuti in brate", scrie pe Facebook Valentin Jucan, membru CNA, care adauga ca va sesiza plenul Consiliului in legatura cu ceea ce a difuzat Antena 3 luni seara.

Jucan aminteste si subliniaza ca notificarea de evacuare s-a realizat in vederea punerii in executare a unei sentintei penale ramasa definitiva. Este vorba despre decizia din august 2014, cand Dan Voiculescu a fost condamnat la 10 ani de inchisoare, iar instanta a pus sechestru pe unele bunuri ale sale, pentru a recupera prejudiciul de 60 de milioane de euro din dosarul ICA.

"Termenul pe care il au la dispozitie persoanele notificate este de 5 zile lucratoare de la data notificarii, asa cum este reglementat la art. 1039 din legea nr. 134/2010 privind Codul de Procedura Civila, cu modificarile ulterioare, se mentioneaza in comunicat (-ul ANAF - n.red.) ", mai explica Jucan.


Citeste si:
Seara de luni la Antena 3 a fost dominata de fel de fel de acuzatii si scenarii pentru care s-a ajuns ca decizia instantei sa fie pusa intr-un final in aplicare.

In sprijinul acestor teorii au fost mobilizati toti angajatii Antenei 3, invitatii traditionali, personalitati care si-au aratat sustinerea fata de televiziune, telespectatori, parlamentari si chiar presedintele Senatului, Calin Popescu Tariceanu, si fostii ministri ai Finantelor Eugen Teodorovici si Gheorghe Ialomitianu.

Mai mult, pentru a-si arata solidaritatea cu Antena 3, fostul premier Victor Ponta a distribuit pe Facebook postarea prin care directorul televiziunii, Mihai Gadea, anunta actiunea Fiscului.

Printre principalele idei enuntate la postul de televiziune se numara aceea ca este "un atentat la libertatea de exprimare si cel mai grav atac la democratie de dupa 1989", avand in vedere ca termenul impus de ANAF este extrem de scurt si astfel este pusa in pericol emisia posturilor.

O alta teorie intens vehiculata a fost aceea ca fostul director al Fiscului, Gelu Diaconu, demis dupa ce DNA a inceput urmarirea penala pe numele sau in dosarul de frauda si spalare de bani al deputatului PSD Madalin Voicu, a fost de fapt inlaturat astfel pentru ca nu voia sa semneze ordinul pentru evacuarea Antenelor.

Ceva mai tarziu au aparut documente conform carora chiar Diaconu a fost cel care a semnat, lucru recunoscut in direct si de Mircea Badea. Asta nu a insemnat insa ca scenariul nu a fost vehiculat in continuare.

Tot printre teoriile enuntate pe postul in cauza este si cea conform careia decizia de executare vine dupa ce jurnalistii Antenei 3 au facut "dezvaluiri" despre judecatorul Camelia Bogdan, care a dispus in dosarul lui Voiculescu confiscarea sediilor Intact.

Verdictul cel mai extremist l-a dat Alessandra Stoicescu, realizatorul emisiunii "100 de minute", care a catalogat actiunea inspectorilor ANAF drept nici mai mult, nici mai putin decat "un act terorist".
Urmareste Ziare.com pe Facebook  si pe Instagram  Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 32164 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
42 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Daca pentru ziare.com Jucan este CNA, asta da dezinformare.

Il stim pe Jucan. E un individ ajuns la CNA cu sprijin politic si asta face in aceastainstitutie. Cum si-ar justifica gestul daca va vedea ca Romania va fi condamnata international pentru abuz? Tot dezinformare o v numi? N-ar fi d mirare din partea acestui individ. Dincolo de manipularile si deznformarile celor de la ziare.com, trebuie sa privim actiunea celor de la ANAF, ca un abuz inacceptabil intr-un stat de drept. O televizune nu se uta in 5 zile ca a venit un desant de comisari ANAF cu o hirtie. Cele 5 posturi de televiziune au tot dreptul din lume sa ramina chiriasi intr-o cladire confiscata atita timp cit aceasa nu a fost scoasa la vinzare. Statul e obligat sa negocieze o chirie pentru acestecladiri, nu sa faca o demonstratie de forta asupra unu Trust media, pentru ca ne facem de ris in oata lumea civilizata. Asa cevanici in Rusia nu s-ar inimpla.

 

Antena3 stia din august 2014

Asa ca nu stiu despre ce mai vorbim.
Sigur, antenutele s-au dat cu dorsalul de pamant, sigur, ceea ce s-a vazut si auzit de aseara pana in noapte tarziu, a fost ce a fost. De la greata si dezgust pentru mine si probabil altii, la lacrimi sincere pentru populimea antenista.
Personal sustin libertatea de exprimare, insa aici nu e vorba de inchiderea antenulelor, ci doar sa-si mute calabalacul in alta parte. Stiau asta de un an jumate. S-au bazat pe xeroxel si altii. Uite ca nu se mai poate. Au fost maturati si ei.
Nu pot sa cred ca nu au o varianta de rezerva pentru emisie. Oricat i-as detesta nu pot sa cred ca nu au luat o clipa in calcul acest deznodamant. Ar inseamna ca gadea in special nu-si merita functia. Si tot poporul antenist lui sa-i multumeasca.
In concluzie, desi nu-mi place acest trust de presa, nu-i doresc disparitia ci doar sa revina in randul lumii si poate asa se vor reevalua, pote cu alte personaje mai putin sinistre, caci pastorul gadea a "pocaizat" si isterizat o parte importanta a populimii salasluitoare acestei arii geografice numita Romania.
Asa ca tuturor celor din studioul lui gadea de aseara le urez numai de bine si ... la gara !

 

Evaziune?

ANAF?Evaziune?Ei stiu sa caute?normal ca nu!daca ar sti......dar nu stiu ce se petrece in Policlinica Industriala!Iasi! Incepand cu cele doua fete din triaj si pana la femeia de servici ,nu fac altceva decat Fise auto pe banda rulanta fara a elibera chitante pe sumele pe care le percepe! In mod normal o fis auto costa 80-90lei,insa de la triaj se ia direct 1250lei si merg ele pe la cabinete,fara ca pacientul sa ajunga pe la cabinete,doar la un singur cabinet suntem dusi,la ochi,unde ni se elibereaza chitanta,in rest..se pune stampila fara nici o problema pana si la directoare....asa se fac lucruile acolo...dai banii si fisa e gata intr-o ora...nimeni nu se ia de ei din cauza directoarei care din cate intelegem e stiuta in tot orasul si are pile peste tot......vreti fise auto,mergeti acolo,vreti fise port arma mergeti acolo....toti moldovenii merg la sigur acolo pentru ca de la triaj se ocupa de tot avand in spate pe directoarea policlinicii!

 

Pentru Idolii Antenei 3

Nu va mai imbatati cu apa rece. Anaf-ul doreste cladirile acestui trust de presa, nu doreste televiziunea lor. Instigarea cu " iesiti in strada ", s-ar putea sa aiba soarta unui esec total. Daca exista o hotarare judecatoreasca, ea trebuie pusa in aplicare. Antena 3 trebuie sa iasa in strada, sa-si puna in functiune toate carele de reportaj, si sa transmita din aceste masini, tot ce a inregistrat dinainte. Cale de intoarcere nu mai exista, Gadea ia in calcul si transmiterea in viitor a Antenei 3 din alta tara, precum Italia sau SUA. E bine si asa, dar ce te faci cu invitatii, o sa-i aduca pe meleaguri straine?. Mai este si fusul orar pentru SUA, cand romanii dorm, acolo este ziua, numai bine de facut transmisii in direct.Eu le urez, spor la treaba ( ma refer la stransul bagajelor ),in rest vom trai si vom vedea cine-i cu dreptatea.

 

Bun

Asteptam acum si inchiderea Realitatii TV. Astia au o multime de datorii, nu?
sau la astia nu e voie?
Bai anaf, pe la ei cand mergi? La astia iti dam voie sa le acorzi 15 zile, nu 5.

 

Cata dreptate are acelasi ZC in articolul alaturat al dlui Mircea C

"http://www.ziare.com/preturi/scumpiri/de-rusi-ne-apara-americanii-dar-de-noi-insine-cum-ne-aparam-1408811"
Adica citind reactia cetateanului european la adresa abuzului antenistic, ma crucesc pana-mi sar ochii din cap direct pe monitor. Dumnealui este ferm convins ca democratia invocata trebuie sa fie materna cu trustul dator la stat, pentru ca asta inseamna democratia.
Deci nu tonul sau insistenta lui ma cutremura, cat mai ales credinta justificata ca statul comite un veritabil abuz la adresa unui trust de presa discutabil profesional, dar curat dator la stat: asta e RO actuala demo sprijinita pe o economie macro duduitoare....adica RO lor(antenistica curat cinstit) si RO cealalta, care nu gusta deloc maroniul vandut ca ciocolata.
Culmea ca formal are oaresce dreptate: dreptatea nascuta din libertatea de a alege; momentan tranzitional doar ceea ce ii convine, aranjeaza si-l defineste: televiziunea A3. Curat murdar democratic si deontologic peste suta la suta, nu credeti ?

 

Lacrimogen comentariu, n-am ce zice!

Aici nu e vorba de a menaja pe cineva, ci ciar de aun abuz veritabil. Fie ca iti convine sau nu. Daca Rarica a fost achitata intr-un dosar cu sefa ICCJ, s-au gasit mediat cei care sa o spele pe L. Stanciu. Azi, DNA, vrea sa arate cine-i institutia de forta in Romania. Iar parteneriatul acesteia cu Securitata creeaza despotism si abuz. Dar niciodata nu va ingenunchea adevarul.

un cetatean european-latrinist convins

Unde-i lege nu-i tocmeala.

"Termenul pe care il au la dispoziție persoanele notificate este de 5 zile lucrătoare de la data notificării, așa cum este reglementat la art. 1039 din legea nr. 134/2010 privind Codul de procedură civilă, cu modificările ulterioare"

,,Antena1 si Antena 3 trebuie evacuate in cinci zile. Este termenul stabilit de Fisc intr-o notificare trimisă fostilor proprietari. Documentul face referire la decizia definitivă din august 2014 pronuntată de judecători in dosarul privatizării ICA''

vad ca spalatii pe creier nu pricep ca se cere ca antenele sa plece

din sedii, nicidecum sa opreasca emisia - chiar daca ar fi fost un lucru foarte bun.
am rezistat aseara vreo 40 de secunde, privind la atmosfera de priveghi care domnea in studio. toti "ziaristii" aveau capul plecat si suspinau de mama focului - conform instructiunilor primite de la Gadea. Oana Stanciu o tinea langa ca lumea va fi un loc mai trist fara Antene, inducand ideea ca se cere oprirea emisiei. Gadea se strofoca sa fie subtil, amenintand elegant cu iesirea in strada... fereasca Dumnezeu sa fie asa, ca latrinistii sunt cata frunza si iarba. asta e rezultatul educatiei deficitare din Romania...
din moment ce Antena3 stia din august 2014, e clar ca ei umbla cu santaje de doi lei - la fel ca si emisiunile lor.
pe langa evacuare, ar trebui sa li se opreasca emisia, si sa fie acuzati si de instigare la revolta. motivul e absolut ridicol si practic nereal. chiar sunt curios, latrinistii sunt asa de naivi dupa cum se spune, si ar accepta sa fie manati ca oile de Gadea ?

 

hopa .. a rasarit si maimutza joe !

tu insisti sa arati celorlalti care-ti este nivelul ! foarte bine , sa fi mandru cu iq-ul tau subunitar !

sa se mute in 5 zile .. e normal pentru tine ?
pariu ca nici tu nu te poti muta , din garsoniera in care stai, in 5 zile ?

sa se inchida antenele .. de ce ? pentru ca a3 spune multe adevaruri nerostite de sclavi insolventi ?
nu mai e libertatea de exprimare ?
sa injurati si sa jigniti pe net e libertate de exrimare .. dar trebuie sa fie doar libertatea voastra , ceilalti nu au voie !

cat despre inteligentii de la 'redactia ziare.com' :
"In scandalul Antena 3 - ANAF intervine si CNA: Dezinformare si santaj public!"
de cand ce scrie un numit politic la cna , pe facebook, inseamna pozitia institutiei CNA ?

ps. mai faceti un articol cu : magistratii si csm-ul sunt de acord cu abuzul anaf ! (pentru ca ieri a postat judecatorul daniletz pe fb ceva cu bucurie mare) .

aditza, e inventar pe Facebook ? n-ai teme de

facut pentru la scoala ? nu vezi ca ai cam ramas in urma ? ursul panda e destul de diferit fata de o maimuta, dar daca nu mergi la scoala n-ai de unde sti.
vad ca te irita tare subiectul "troaca 3". sincer, imi place cand te vad ca faci spume la gura. tu acuma ai renuntat la haina de baiat educat care te dadeai, si te comprti conform celor cativa ani de acasa. insa, vorba reclamei: "putini, foaarte putini" ...
IQ-ul tau e atat de sus incat vad ca nu poti fara un copy/paste din articol. asta e: de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere.
eu zic sa fac un ban cinstit: fuga la Gadea si vezi cat iti da pentru carat inventarul din fostul sediu in noua garsoniera. pui osul la treaba si strangi bani de vacanta. daca tot nu vrei la scoala, macar iti iei un bilet la Navodari . doar n-oi fi vrand la Mamaia ? :)))
cu scandalul antentelor las-o jos ca macane. din pacate, vor continua sa emita. te vei bucura in continuare de inteligentii Mircea Badea, Dana Grecu si restul. dar trebuie sa plece din sediu, pentru asa cere legea. furtul de 60 de milioane trebuie reparat cumva. tu, bea un ceai de tei, ca nu vrem sa patesti ceva. asa cum esti tu, tot esti bun la ceva. inca nu stiu la ce...

...

...nene adrianopt nu cred ca e nevoie sa jignesti pe careva doar fiindca nu da doi bani pe postul ala de tot ra.hatul...
...si tu te bucuri de libertatea de exprimare asa cum si cei de la antene au avut-o si au in continuare. E vorba de o cladire care este confiscata si nu de altceva...

Ipocrizia la superlativ.

Latrinistii care pina ieri aratau cu degetul spre altii ca nu ar respecta legea. astazi se pitesc dupa cires. sfidand legea.

 

cit de jos se face propaganda mincinoasa asa cum face.....

....acest articol....nu puteti sa puneti ghilimele la dezvaluiri asa la dorinta din suflet....Camelia Bogdan in fisa de venituri anuale,act oficial fiind persoana publica, are bani primiti de la parte implicata in proces....GIP a prezentat la A3, documentul...se discuta pe documente....legea zice clar judecatoarea era incompatibila....si mai era incompatibilaa odata prin opiniile politice publice exprimate anterior procesului si a doua oara numirea sotului in functii importanta la UE cu putintimp inaite de proces,si a treia oara avansarea dumneaei dupa proces ....sintem o tara unde se face politica primitiva,banana-Joe....

 

Toti platim pana la urma...

"Omul nefericit isi caută mangaiere in amalgamul format din necazul lui si necazul altuia"

 

Unde este santajul?

Statul este in proprietatea acestor sedii confiscate de mai bine de un an. De ce nu doreste statul sa faca un contract de inchiriere? Oare statul nu are nevoie de bani? Probabil ca Statul are acum nevoie decit de intreruperea emisiei antenelor.....si cam atit....pentru ca vine campania electorala si ii incurca mult pe unii pe care ii stim prea bine!

 

Apollo13 Statul vrea recuperarea prejudiciului acum.

-Asta cu chiria e vrajeala antenista.

Evacuarea antenelor: corect sau incorect ?

Nu e normal sa dai termen de evacuare 5 zile. Daca legea prevede asa si tehnic nu e posibil, este responsabilitatea celor care solicita evacuarea sa dea o notificare prealabila care sa ofere timp suficient pentru mutare. Daca fac treaba asta public e perfect. Actul efectiv pentru evacuare se poate emite cu 5 zile inainte de evacuarea propriu-zisa.

Daca nu procedezi asa, aplici legea doar in litera ei si nu si in spiritul ei(spriritul legii insemna corectitudine si bun simt, pentru ca legea trebuie sa apere dreptatea, dreptate care in lipsa corectitudinii si bunului simt nu are cum sa fie aplicata), nu esti un politruc incapabil si iresponsabil. Nu doresc nimanui sa primeasca o solicitare de evacuare cu termen de 5 zile nici macar dintr-un apartament obisnuit.

Ca se stia de multa vreme ca, cindva, intr-un interval de timp nedefinit, poate va exista o evacuare, asta e adevarat, dar asta nu e o certitudine si in baza unei atare non-informatii, nu poti lua decizia sa muti 5 canale de televiziune, o fabrica de castraveti, ferma de porci sau birourile ministerului X.

Mai intii se da o hotarire prin care se spune "va exista o evacuare dupa urmatoarele X luni de exemplu". Odata ce exista o asemenea hotarire, evacuatul ia nota(i-o trimiti recomandata, ca sa ai si semnatura) si apoi dupa ce expira termenul, poti sa-l evacuezi oricind doresti, chiar si a doua zi. Dai decizia efectiva de evacuare cu 4 zile inainte de expirarea termenului. In prima zi de dupa cele 3 luni, intra decizia de evacuare in executie si gata.

Daca nu procedezi asa, reiese ca, de fapt, nu urmaresti strict sa aplici o hotarire judecatoreasca, ci ca urmaresti sa desfiintezi un canal de televiziune/trust folosindu-te de o hotarire judecatoreasca, adica in situatia in care, decizia judecatoreasca se refera la evacuarea unei cladiri si nu la inchiderea unui canal de televiziune (e irelevant pentru ce discutam acum cit de bun sau rau e acel canal sau trust - e chestie de procedura administrativa si de stat de drept).

Orice greseste din punct de vedere profesional un trust sau un canal de televiziune, poate fi sanctionat cu masuri special gindite pentru asa ceva si nu prin aplicarea abuziva a unor decizii judecatoresti. Mai clar, in baza unei hotariri judecatoresti perfect corecte si legale, se poate comite un abuz, daca legislatia existenta permite acest lucru, lucru care insa contravine principiilor statului de drept. Statul de drept trebuie sa apere persoanele fizice si juridice de abuzuri, chiar si de abuzuri comise prin decizii, legi sau aplicarea legilor existente.

Daca am trai intr-o tara de perfectionisti, probabil ar fi prevazute toate cazurile posibile in legislatie. Cum insa legislatia romana lasa de dorit, o parte din corectitudinea aplicarii deciziilor judecatoresti revine celui care solicita executarea solicitarii de evacuare, in cazul nostru, statul roman, prin reprezentantii sai.

@Apollo13

Te vezi de pe Luna, tati.
Despre ce vorbesti tu acolo ? Te crezi in studioul lui pastor gadea ? Documenteza-te, tati, ce Dumnezeu, de la tine am pretentii, esti vechi in "meserie". Incearca ceva mai credibil. Situatia e cu totul alta de cum incerci tu s-o pictezi.

Sa nu ne spui catu estifoarte documentat!

...Daca nu stii ce-i ala abuz, l-ai vazut ieri facut in forta de o institutie a unui stat de drept. Statul si-a recuperat prjudiciul prin confiscarea cladirilor lui Voiculescu. Acest abuz trebuie intrerupt URGENT caci deja amdevenit rusinea Europei prin aceasta actiune. Ori, o evacuare se face in baza unuo ordin judecatoresc, nu vine nimeni sa te scoata din casa doar cu o sentinta penala in care n-i mentionat acest lucru. Dar cum la voi, ura e visceraa ca la Antena 3 s-au dezvaluit foarte multe abuzuri ale indivizilor care distrug Romania, nu ma mira atitudinea voastra.

@Dan! gresesti baietzel ! nu-mi place gadea,ba as spune,chiar mi-e

nesuferit !!!! mie,imi plac invitatii :Ilie Serbanescu, Ciuvica,Dumitru Coarna, Abrahah Ham,.....

 

A3 ESTE CLUB DE PERVERSI

care sfideaza legile noastre si , de fapt dispretuieste democratia prin chemarea la dezordine sociala a unor ratati , expirati , si reprezenanti ai unor restauratii apuse ce a dominat prin abuzuri si spirit de gloata , fiind de fapt armata oculta sau la vedere a unor trogloditi de ofiteri ca Dogaru sau pricina , numai buni de dus la un muzeu de REBUTURI SOCIALISTE !!

Mint si cei de la A 3 dar mai tare mintiti voi citandu-l pe

basistul notoriu de la cluj,pupilul lui boc. A3 a castigat in prima instanta dreptul de preemtiune(cumparare sau inchiriere) asupra sediilor Intact si de incetare a evacuarii.La CA Bucuresti,cum era si normal au pierdut. Cladirile intact sunt intabulate pe statul roman din 2014,asa ca figureaza ca si confiscate. Tot in lege se prevede ca cel de la care se confisca un imobil are drept de preemtine sa-l cumpere sau sa-l inchirieze.Conform art.30 si 31 din Constitutie prevede dreptul la libera exprimare si dreptul la informare iar statul roman trebuie sa asigure acest drept. Cu aceasta evacuare fortata, ca urmare a demascarii judecatoarei corupte camelia bogdan ce a judecat procesul lui voiculescu Antenele sunt ajutate crescandu-le audienta

...

.. de ce neaparat Antena 3 .. ce legatura are cu audienta ? .. stirile pot fi gasite in n surse .. Antena 3 este depozitarul adevarului in Romania ? ..

LEGILE DEMOCRATIE au obligatia sa faca lumina

in cotloanele antenelor , acolo unde salasuiesc tot felul de praziti si frustati ai economiei de piata , unde niste codosi sfideaza legile noastre , si cred ca lumea ar putea fi condusa dupa mintea lor .

In numele libertatii presei , descurcaretii sfideaza pina si elementarul bun simt , cersind bunavointa si sprijinul unor batrini senili , a caror speranta se afla in moaste si escroci de circumstanta , ca acest duhovnic care zimbeste timp si fals , un pocait introvertit corupator si maestru de ceremonii, in
CLUBURI DE PERVERSI

 

@ dan.....

replica dintr-un vechi serial al TVR:"in ciuda terorii si impotriva terorii,transmitem!"

@un cetatean european 16.02.2016, 09:17

Tati, parerea ta e parerea ta. OK. Eu chiar vreau sa iesiti in strada. Sa vada toata lumea "din univers" (dupa cum ziceai) cine sunteti si cum aratati. Crede-ma ca imi pare rau ca sunt unii dintre voi care inchid caloriferul iarna ca nu au bani de caldura si se incalzesc la televizorul dat pe antena3. In general varsta dincolo de 55-60 va caracterizeaza. Iti dai seama ca in cativa ani o sa ramaneti putini, foarte putini. Natura, deh.
Zici tu pe acolo: "...langa-danga cu ce te plateste propagnda sa scrii." Pai tati, la punctajul tau de aici ... esti super profi fata de multi dintre noi astialalti de alta parere. Asa ca los-o, nu tine. Sau tu nu crezi ca unii scriu si din convingere ? Nu zic ca nu sunt si postaci pe aici. Ma refer strict la cei care sunt si platiti. Nu ma intereseaza. Cine se simte, se simte. Sper ca nu te simti, nu ?

nenorocitii de la antena il tin mai departe in

pe "ni s-a luat dreptul de exprimare" cand in fond li se ia o cladire cumparata prin jaf!
numai un copil,un spalat pe creier sau un terorist ar putea crede in contnuare vrajeala latrinei!
Romanii solicita ANAF sa mearga mai departe,iar daca autorii circari de grupa mare doresc sa mai emita,sa o faca platind chirie ca orice persoana fizica sau juridica!

 

Afara cu antenele !

Afara cu asa-zisii jurnalisti , cu mincinosii si manipulatorii !
In strada , in boscheti cu ei !

...

...gadeo scoate banul pentru un miting la universitate sau de-o plimbare in jurul sediului anaf! voi trebuie sa existati ca sa fiti un exemplu de cum NU se face jurnalism...

@un cetatean european 16.02.2016-10:12

Tati, ... n-ai priceput nimic. Nu mai am pretentie la tine.
Cat despre:"...te invit sa ne privesti din orice colt dorsti. i vom fi acolo pentru a nu-ti mai permite tie, si altora ca tine, sa ne aduceti regimuri de trista amintire in tara asta." La cat te cunosc, mintea ta duce tot la Basel. Mergeti in strada, mergeti. Nu uitati de autorizatie ! Pe urma sa nu va mirati dupa aia daca nu aveti, ca democratia doare. Strigati neaparat "jos Basescu !". E important pentru pshihicul vostru. Esti cumva si iubitor de caini ?
La gara !

oricata campanie electorala ati face voi,psd-ului,pe mine,nu mai ma

pacaliti,.....Nu voi mai merge,la vot ! E clar,anaf si cna, face campanie pe fatza pentru psd !!!

 

CNA: Dezinformare si santaj public!

Daca se dovedeste asta, antenutele ar putea avea probleme mult mai mari decat o mutare. Este posibil ca o perioada sa nu mai emita(datorita mutarii) sau si mai rau, sa pateasca precum OTVul.
Sunt curios ce sobolani o sa paraseasca ambarcatiunea in flacari. Bineinteles ca Baselu i-a dat foc. El este vinovat pana la coada, nu-i asa ? Cica si Nuti ar fi vinovata. Nu gadea, badea, radu tudor, grecu, stoiceasca, ciuvica, ursu si ursoaica. Basescu e !!

Eu,eu sunt de vina. Daca pana la urma vor reusi sa

inchida antena,ma mut la voi si tot o sa vorbesc .

ANAF

ANAF-ul este Barnevernet!
Iata ca rapeste sediul Latrinelor!Unde se vor mai arunca oare toate mizeriile?
otv-nu,latrina-nu,...

In sfarsit o institutie a statului are curajul sa rupa...pisica si

sa demonstreze prostimii cacanului latrina 3,nu este unul de stiri,ci de deformare de opinii,plin de ura,minciuna,instigare si manipulare!
Ratingul cu care se lauda mereu Gadea si acolitii,era dat de o populatie telespectatoare ne...integrata in civilizatie,care doreste sange pe pereti cu orice pret!
In context,declaratiile senatorului gagicar Tariceanu sunt inainte de orice-penale si autoritatile abilitate ar trebui sa se autosesizeze!
Sper ca masele sa realizeze ca virgula confiscarea sediului Antenei,nu este si nu inseamna interzicerea emisiei,cum permanent echipa se soc incearca sa se autoflageleze,ci o masura legala de recuperare a prejudiciului creat de un mafiot turnator ordinar,care a sfidat legile si demnitatea acestei tari,iar institutiile statului sa nu cedeze in fata santajului!

"Ceeace face acum Antena3 se numeste

dezinformare si SANTAJ PUBLIC??
Pai in 14 Aug erau in campanie POM-poasa cu Albanezul de gorj,Nu se puteau muta!nici nu au gasit unde se se mute fara sa plateasca.
Avem multi care le place sa fie mintit,santajati,
lasati latrina3 sa se foloseasca lumea de ea.
Maroooaniu 2314,1789,adrian8 blegosu,copilu,fatrule
ciudetenu PRAZilian,etc(lingai hotilor psd)

scandalul Antena 3

Ma uit la comentarii si apoi la voturi :))
Asti, varanistii, intra dau 1, citesc, nu stiu cum sa se exprime in avantajul lor si ies. Atat pot la prima ora. Unii(putini, foarte putini) o sa se si gandeasa, restul vor primi o linie directoare.
Ma intreb ce s-o fi intamplat, de badea mirciulica nume de pisica nu a mai mieunat ieri la radio ZU. O fi fost prea nervos si/sau nu-i mai merge filtrul de "basisti". Cine stie ? In orice caz e o mare decizie in viata multor antenisti. Acum vom vedea cine merge pana la capat. Cu orice risc.

Numai t i g a n i i, cand au un eveniment plăcut sau mai putin

... plăcut, fac tămbălău in stradă si-si pun poalele-n cap să stie toată lumea. Asa a fost aseară la Antena 3 - minciună, manipulare, dezinformare, victimizare cand ei stiau din 2014 ce-i asteaptă, cand deja au sediul pregătit in vederea mutării.

E clar ca tu habar n-ai pe ce lume traiesti!

Noi vorbim de un abuz inacceptabil intr-un stat de drept, si european, pe deasupra, iar tu o tii langa-danga cu ce te plateste propagnda sa scrii. Acest abuz se vede si din Univers, dar Jucan, acompaniat de propaganda stiuta, o ia ca pe o dezinformare. Nu, e o crima la libertatea de exprimare si informare. Daca miine B1 ar fi scoasa in strada din cladirea statului, ati fi tipat ca e un atac inacceptabil. Insa, pentru a ne apara dreptul la informare, acum e momentul sa iesim in strada si sa protestam, sa nu mai avem securisti in functii pe la ANAF sau prin justitie.

Ma bucur din inima!

Sper sa arunce latrinele1-3 in strada.Cei spalati la creier de antene,sa le plateasca salariile nesimtite(Gidea-20000+Euro,Badea-13000,etc),apoi sa le plinga de mila.Eu ma bucur.Sper sa mearga pina la capat cu evacuarea."Succesuri"!


Platforma pentru solutionarea online a litigiilor