Ziare.com

OTV a inceput sa emita ilegal, din Bucuresti, pe frecventa DD TV

Sambata, 19 Octombrie 2013, ora 21:30

   

OTV a inceput sa emita ilegal, din Bucuresti, pe frecventa DD TV
Televiziunea OTV a inceput sa emita din nou in Romania, in noaptea de vineri spre sambata, pe frecventa de satelit a postului DD TV. Oficialii Consiliului National al Audiovizualului (CNA) spun insa ca inserarea OTV pe DD TV este ilegala.

Pe data de 22 ianuarie 2013, CNA a retras, cu unanimitate de voturi, licenta audiovizuala a televiziunii OTV, astfel ca postul nu mai avea dreptul sa emita, potrivit Mediafax.

De atunci, Dan Diaconescu, patronul OTV, a incercat de mai multe ori sa reia emisia postului, insa tentativele sale nu au avut succes.

In noaptea de vineri spre sambata, OTV a inceput din nou sa emita din nou pe satelit, pe frecventa televiziunii DD TV (Direct Digital TV), care este controlata tot de Diaconescu.

Laura Georgescu, presedintele CNA, a declarat ca emisia OTV pe licenta DD TV este ilegala. Oficialul CNA a precizat ca institutia pe care o conduce nu a aprobat modificarea grilei de emisie a DD TV, astfel incat DD TV sa poata sa retransmita programe in direct ale OTV.

"Aseara, cand pe DD TV a intrat semnalul OTV, a fost facuta o ilegalitate. Ca atare, in cursul zilei de sambata vom demara un control, vom ridica inregistrarile martor de la DD TV si, in sedinta de marti a Consiliului, vom hotari ce sanctiune aplicam", a mai spus Laura Georgescu, sambata dimineata.

Televiziunea DD TV a inceput sa transmita vineri, in jurul orei 23:00, o emisiune in direct cu Dan Diaconescu, pe ecran fiind postata pe langa sigla DDTV si sigla OTV.

Informatia a fost confirmata de Rares Gardus, administratorul firmei Digital Sky SRL, care ridica semnalul televiziunii DD TV la satelitul Eutelsat 16 grade Est.

Rares Gardus a mai spus ca el a semnat in luna martie un contract cu firma Telecroma Media SRL, care detine licenta audiovizuala a DD TV, pentru ridicarea la satelit a semnalului acestei televiziuni. Potrivit lui Gardus, contractul a fost semnat pe o perioada de un an.

"Eu am contract cu Direct Digital TV. Si eu am constatat cu stupoare aseara ce fac ei. Semnalul vine din bulevardul Preciziei din Bucuresti. DD TV, care a emis pana ieri desene animate, are sediul in Preciziei (cartierul Militari din Bucuresti - n.red.) ", a spus Rares Gardus.

Gardus a mai spus ca, din punct de vedere legal, compania sa Digital Sky nu poate sa intervina si sa nu mai retransmita DD TV.

In ultima saptamana, Dan Diaconescu a declarat de mai multe ori ca va relua emisia OTV si ca va emite dintr-o biserica de la Vatican. Insa, Arhiepiscopia Romano-Catolica Bucuresti a anuntat, vineri, intr-un comunicat de presa ca "OTV nu emite de la Vatican, iar Diaconescu nu are rezidenta in Statul Cetatii Vaticanului", precizand ca "afirmatiile lui Dan Diaconescu sunt absolut false si nefondate".

Pe de alta parte, pe 16 octombrie, Dan Diaconescu a anuntat ca a inceput sa emita in Italia pe frecventa televiziunii Romit TV, dar si pe internet. Romit TV emite insa in Italia pe o licenta digitala terestra si nu detine o licenta de satelit proprie, dupa cum nici OTV nu detine vreo licenta audiovizuala in Italia.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 2320 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
5 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

haznalele

varanului basinos nu mai sunt ilegale ca spala creierele celor care se uita. Insamna ca nenea Dan tot spunea el o farama de adevar. Mai bine OTV decat 3x antena+televizunea lui Ghita securistul!

 

 

Stie cineva cum poate fi receptionat pe cablu sau pe 'ternet?

Mersi!

 

 

Nu! Da' de ce te intereseaza? :)))

.

 

 

Că Dan Diaconescu minte nu mai e pentru nimeni o noutate, ultima

... minciună fiind aceea cum că OTV s-ar transmite de la... Vatican, lucru dezmintit, de altfel, de către biroul de presă al Sfantului Scaun...
Problema e că Romania tv e pe urmele OTV si Dan Diaconescu. Mai devreme a si arătat un loc din Bucuresti de unde ar transmite Dan Diaconescu, mintind "milioane de romani si castigand bani!"
In acelasi timp insă, Romania tv nu ezită să se folosească de oamenii candva salariati ai lui Dan Diaconescu, dar si de subiectele care nu cu mult timp in urmă i-au adus acestuia rating nevisat de alte canale tv.
De ce se agită Romania tv? Păi, e foarte simplu: Dan Diaconescu isi recapătă telespectatorii, canalului Romania tv ii scade rating-ul, deci influenta in randul romanilor, in acest fel pierzand Ponta...
Vedeti ce bine se leagă?
Ce să fac, am si eu sclipirile mele...

 

 

Am auzit că dă-n reluare serialu' cu Elodia si de

data asta vreau să nu-l mai pierd.

 

 

Platforma pentru solutionarea online a litigiilor