Un fost capitan al nationalei Romaniei il critica pe Daum pentru selectia facuta pentru meciul cu Polonia

Duminica, 06 Noiembrie 2016, ora 15:16
4232 citiri

Un fost cunoscut jucator si chiar capitan al nationalei de fotbal a Romaniei a reactionat dupa ultimele convocari ale germanului Christoph Daum, pentru meciul cu Polonia din preliminariile CM 2018.

E vorba de fostul capitan Razvan Rat, care nu a fost chemat deloc la nationala in mandatul lui Daum: "Era de asteptat sa se intample asta intr-un final. Daca nu m-a chemat la actiunile din 2016, cu atat mai greu este sa fiu convocat anul viitor. Respect decizia, n-am ce sa fac, nu am cum sa schimb lucrurile. Din declaratia asta e destul de clar ca a renuntat la mine. Totusi, sper sa nu fie asa. Pana nu ma suna sa-mi spuna personal, tot mai visez sa joc la nationala", declara fostul fundas de la Rapid intr-un interviu acordat cotidianului Libertatea.

Vorbind despre cum a aratat nationala in era lui Daum, Rat a analizat startul nationalei in preliminariile CM 2018: "Fotbalul poate sa te minta uneori. Cu Muntenegru a fost un meci echilibrat, dar am pierdut doua puncte acasa. Cu Armenia am invins 5-0, dupa ce adversarii au ramas in 10 oameni si au cazut, iar in Kazahstan n-am aratat ca o echipa care emite pretentii la calificare. Am castigat cativa jucatori tineri, Benzar, Razvan Marin, Filip, Rotariu, dar ei trebuie sa confirme".

Rat nu s-a abtinut sa nu trimita o sageata catre germanul Daum, vorbind despre faptul ca el a fost titular meci de meci in ultima vreme la Rayo Vallecano, in liga secunda din Spania, in timp ce Chipciu, chemat la nationala pentru jocul cu Polonia: "Nu critic, dar de atunci si pana a anuntat lotul largit pentru meciul cu Polonia, eu am jucat vreo cinci meciuri titular la Rayo Vallecano, iar Chipciu, spre exemplu, era accidentat si nici nu s-a antrenat la Anderlecht. Cu toate astea, eu n-am fost convocat, iar Alex, da! Repet, nu critic, spun doar ce cred", incheia Razvan Rat.

Fundasul roman are 35 de ani si 113 selectii la nationala Romaniei, pentru care a bifat ultimele 2 turnee finale, EURO 2008 si 2016.

D.A.

Liderul PSD îi răspunde lui Clotilde Armand: ”Să-și ia un avocat bun”