Ziare.com

Pensionarii militari ii dau in judecata pe Boc, Oprea, Igas si Maior

Joi, 13 Ianuarie 2011, ora 11:48

   

Pensionarii militari ii dau in judecata pe Boc, Oprea, Igas si Maior
Sindicatul Cadrelor Militare Disponibilizate, in Retragere si in Rezerva depune, joi, la Parchetul ICCJ plangeri penale impotriva premierului, a ministrilor Gabriel Oprea, Traian Igas, a directorului SRI, George Maior, pentru incalcarea legislatiei si a hotararilor judecatoresti privind pensiile.

Demnitarii vor fi dati in judecata pentru "neaplicarea hotararilor judecatoresti privind recalcularea pensiilor precum si neaplicarea normelor statului de drept", a declarat colonelul (r) Valeriu Pricina, vicepresedintele Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate, in Retragere si in Rezerva (SCMD), potrivit Mediafax.

MApN: Cine a primit pensie militara mai mica in ianuarie isi va primi banii retroactiv.

Pricina a mai spus ca sindicatul pe care il reprezinta ii va da in judecata si pe sefii centrelor militare care au eliberat adeverintele pe baza carora au fost recalculate pensiile, deoarece acestea nu au fost emise de autoritatile competente, nu indica sursa veniturilor inscrise si nu sunt semnate de organul financiar contabil.

Recalcularea pensiilor militare, irevocabil suspendata-ICCJ.

"De altfel, cu exceptia catorva plutonieri in cazul carora calculatiile initiale fusesera gresite si care au primit intr-adevar sume in plus, toti pensionarii militari au primit mai putin la pensie decat li se cuvenea", a spus Valeriu Pricina contrazicand astfel Ministerul Apararii care a anuntat miercuri ca nicio pensie sub 3.000 de lei nu va scadea dupa recalculare, a mai adaugat Pricina.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 4612 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
55 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Armata romana umilita de n iste neica-nimeni

Citesc si ma minunez ! Doamne cat pot fi unii de limitati ! Acesti militari pensionari, sunt cei care au construit Transfagarasanul, Canalul Dunare-Marea Neagra, au lucrat in constructiile civile (blocuri, spitale), sunt cei care au muncit zi/noapte la Casa Poporului !
Scriu pt.ca stiu. Fiul meu cat a fost in soldat, a lucart cot la cot cu ofiterii (care nu aveau casa, nu aveau masa), ore-n sir, prin frig, ger, la cules recoltele, la constructii si la alte lucrari grele...
Militarii au fost prezenti la cutremur, la inundatii...Acestia sunt si au fost oameni pe cara tara s-a bazat si inca se bazeaza ! Cum poti sa arunci asemenea zoaie, peste haina militara ? Cum poti sa-i aduci pe acesti oameni la o umilinta fara seaman.
Ca o obligatie a intrarii noastre in NATO - a fost restrangerea efectivelor militare. Acesti oameni au fost trecuti IN REZERVA, fiind gata, ca la un strigat de ajutor al tarii - sa plece unde-i cheama juramantul : adica sa apere tara si poporul !
Sa le fie rusine celor care indraznesc sa judece armata romana !

 

VOTAM CU PDL SI CU BASESCU ! DACA PENSIILE PUTUROSILOR PENSIONARI MILITARI VOR FI REDUSE LA MAXIMUM 2000 RON

HAI SA VEDEM DACA BASESCU SI PDL AU SANGE IN INSTALATIE !

 

Serviciile speciale asteapta listele cu pensionarii care vor vepune plangeri penale......

RAZBUNAREA E O ARMA FOARTE EFICIENTA ! Metodele vor fi din cele utilizate de cadrele militare din MI pe vremuri ...Pensionarii mai au si ei cate o familie , cate un copil poate si un nepot , asa ca diferenta de bani ce nu poate fi acoperita prin reducerea pensiilor se va plati dupa legile nescrise folosite si de Securitate pe vremuri .

 

Sa le fie rusine acestor militari care si cat au fost activi au primit salarii nemeritat de mari si au avut privilegii fara sa faca nimic pentru ca razboaie nu au mai fost de aproape 70 de ani...

Greul armatei, daca a fost vreodata, l-au dus cei cu grade putine si care azi au o pensie care-i ajuta sa supravietuiasca, sa se tarasca prin viata de la o zi la alta.
Sa le mai fie rusine pentru ca si asa, cu pensia redusa, tot sunt dintre ei care primesc pensie cu de zece ori mai mare fata de muritorii de foame.
Ce vor, ce mai vor? Nu le este rusine ca au primit pensii mari datorita unor legi croite stramb? De ce numai ei sa aiba dreptul la viata si ceilalti romani, care poate au muncit mai mult decat ei si le-au fost servitori, sa crape de foame ori de lipsa medicamentelor?
RUSINE!

 

Cum NIMIC ... ?

Ca doar au fost inundatiile din 1970 si cutremurul din 1977 , iar intre ele au stat cu burta la soare sau au uns tancurile cu slanina si rotile cu crema de ghete pentru defilarile de la 23 August !

Pensionarii armatei ar trebuii sa fie adusi cu picioarele pe pamant/suntem toti Romani si deci solidari in toate.

Obisnuiti cu un nivel de trai ridicat cadrele din aramata au punctul lor de vedere.Nu vreau sa vorbesc cu rautate departe de mine dar nu credeti ca sunt totusi diferente mult prea mari intre pensiile lor(la care nu au contribuit cu nici un ban)si ale celorlalti care au contribuit de la angajare pana la iesirea la pensie?Cineva pe Realitatea tv spunea ca armata a construit multe in Romania.Este f adevarat dar au construit cei care dupa stagiul militar au plecat in diverse locuri de munca iar azi au pensii obisnuite,mici,nu pensii din armata.Pe langa pensii mai mult decat indestulatoare dupa o viata linistita(nici un fel de razboi)cu salarii f mari au iesit la pensie si la o varsta convenabila de 55 ani cu dreptul de a mai ocupa si alte locuri de munca cu pensia intreaga.Armata are si uniforma gratuita si pantofii si ghetele si popota mai ieftina etc.privilegii de care au beneficiat cei care azi sunt pensionari si nemultumiti ca au pensiile de 40-60 mil reduse la nivelul celorlalti.Care ceilalti?nu sunt tot Romani ca si ei?in caz de razboi nu ;ceilalti; vor fi mobilizati in primele randuri?sau ;ceilalti; sunt paria societatii?

Doamna profesoara,

inainte de a-ti varsa veninul impotriva unor oameni despre a caror munca n-ai habar ar trebui, macar, sa te informezi daca nu-ti mai aduci aminte din tinerete despre ce este vorba. Acesti oameni au realizat transfagarasanul, unul dintre cele mai frumoase drumuri din lume dupa cum apreciaza cei care se pricep. Stii cate vieti a costat acest drum si cu ce eforturi s-a facut? Au muncit la canalul Dunare-Marea Neagra. Numai cine n-a lucrat vara sau iarna pe un santier poate minimaliza efortul depus. Au adunat recolta in locul taranilor, ocupati cu berea si barfa pe marginea santului, pentru ca sa avem noi ce manca. Au lucrat la Casa poporului, acolo unde habar n-ai matale ce eforturi s-au facut si cati oameni si-au pierdut viata sau au ramas infirmi, fara sa stie ca va fi folosita de catre cei care-si bat joc de ei astazi numai pentru a ramane sa roada ciolane grase. Si as putea continua cu exemplele.
Ti s-a facut mila de cei cu grade mici. Te-ai gandit, macar o secunda, ca inainte de a ajunge colonei sau generali au trebuit sa fie, mai intai, sublocotenenti si ca au avansat cu greu pe scara gradelor, pentru ca atunci cand erau ei tineri nu exista un presedinte care sa dea grade oadata la un an sau doi celor care-i fac pe plac.
De asemenea ai stiut vreodata ca un militar, indiferent de grad, la ordin isi facea bagajul si se ducea la celalalt capat al tarii, acolo unde era nevoie de el? Ca atunci cand plecau in aplicatii erau TOTAL rupti de familie?
Spui ca au pensie data pe baza unor legi facute stramb. Pe matale te deranja cineva acasa sau atunci cand erai in vacanta? Sti ca TOTI ofiterii erau obligati sa anunte atnci cand pleaca de acasa sa anunte unde anume pot fi gasiti, sau ca trebuie sa ceara voie sa plece din localitate? Ai avut parte de acelasi regim de munca sau de concediu?
P.S. Nu sunt pensionar militar, n-am facut decat cateva luni de armata, la care ma obliga facultatea pe care am urmat-o si, mai ales, nu ma simt nedreptatit ca pensionarii militari au pensia dubla sau tripla comparativ cu a mea. Am scris cele de mai sus pur si simplu din respect pentru acesti oameni care au avut o viata mult mai gera decat a mea.

Cine nu a avut un baiat in armata (soldat fiind),sa nu vorbeasca

Cine a stat cu sufletul la gura, cu arma la picior, saptamani intregi - departe de casa, in cazarmi, atunci cand a fost invadata Cehoslovacia ? Cine a cules recoltele? Erau ofiteri si soldati, prost imbracati, prost hraniti, care au muncit cot la cot...fara sa tina seama de vreme, de stare psihica, de situatia familiala, de vara-iarna...Aveau picioarele vara fierte in bocanci, iar iarna inghetate...SI MUNCEAU !
Mergeam la baiatul meu in fiecare duminica si stiu exact ce scriu...Au fost dusi pana si in Delta Dunarii, la adunat de stuf si de porumb din Balta Brailei...Era noiembrie, zapada si acesti copii impreuna cu ofiterii lor, cautau prin zapada stiuleti de porumb...Li se aduceau cu barcile mancare, cazane cu fasole si varza in care plutea gheata...

Nedumeritu - se impune putina decenta din partea acestor hiene lacome...

... sunt oameni care nu au ce sa manance si seara, stau la lumina lumanarii ca nu au cu ce plati curentul si acestia ce vor? Pensii de privilegiati? In cate razboaie si-au riscat viata? C-a fost greu pe timpul lui Ceausescu? Pentru toti a fost greu. Suntem o tara de eroi, da? Atunci sa avem toti pensiile pe care le pretint, fara rusine si demnitate, acesti nesatui...

 

iata profilul militarului roman : CURAJOS, DEMN, IUBITOR DE NEAM STRABUN

si acesti asa zisi pensionari militari sa vedem cine sunt ei si cum au ajuns in armata romana.
imi aduc aminte ca dupa anii 1946 cei ce erau niste ratati in civilie ramaneau in armata ca sa mai faca si ei o scoala, in civilie se promova totusi pe competenta si examene ceva mai dure ca in armata, daca aveai "origine sanatoasa" promovai rapid la grade inalte vezi ceausestii cu fratii lui.
daca proveneai dintro familie cat de cat educata si cu ceva scoli absolvite armata obligatorie era un calvar, daca veneai dintro familie de betivi infractori sau puturosi, armata era faina si loc de a mai invata cum sa te porti si sa mananci corect si cum sa mergi la wc (in unitatea unde am facut armata au existat catva tarani ce nu stiau sa mearga la wc. si isi faceau nevoile pe culoarul dintre paturi noaptea).
si acum sa vedem ce au facut timp de 60 de ani militarii romani : au ucis romani ca erau chiaburi, au stat cu armele indreptate spre interiorul tarii nu cu teava pustii indreptate spre frontiera, nimeni nu a dat explicatii nici acum la 21 de ani de la revolutie de cine ne apara armata cand armele erau indreptate spre romani.
am participat la cutremurul din 1977 in Bucuresti, multe ordine date de ofiteri erau proaste murind o multime de soldati.
la revolutie multi ofiteri, acum generali au ucis cu mana lor civili si soldati ce nu s-au supus ordineleor aberante : sa-ti ucizi proprii frati?
un castig mare a fost dupa intrarea in NATO sa nu se mai faca armata, o institutie degradanta pentru om si o bataie de joc la adresa omului pe perioada de 1 an si patru luni. Am cunoscut barbati mutilati si fizic si moral dupa armata.
TATAL meu a luptat in Basarabia cu grad de sergent, in timpul razboiului acest grad impunea multa responsabilitate si mult curaj, inaltii ofiteri nu erau stropiti de sangele celor ce mureau langa tine, ofiterasii erau departe de locul bataliilor si de aceia numai ei au supravietuit. TATAL meu a luptat din 1939 pana in 1944 23 august si a depus armele NU LE-A INTORS fapt ce a fost persecutat cate zile a mai avut EL A fost un om integru, nu a lucrat o ora pentru statul comunist. a murit la 25 de ani de la razboi ranit fiind fara nici un ajutor din partea statului roman dar ajutat de PRIETENI, nici de neamuri ca le era frica sa ajute un fost aliat al Germaniei.
presedintele CNEFS-ului la sfasitul anilor70 era generalul dragnea, la o sedinta la Dalles spunea : "pentru a avea 'succesuri' la disciplina schi nautic propun sa se construiasca bazine cu apa inclinata" strict autentic cine a fost in sala sigur isi aduce aminte.
Un strungar la Grivita la ora 4 dim. pleca de acasa cocotat pe scara tramvaiului sa ajunga la munca, pana la ora 6 trebuia pregatit locul de munca si la 6 fix se pornea pe treaba pana la orele 18 ca era planul de indeplinit si depasit sa mai vorbim si de peroada de cincinalul in patru ani si jumatate cand nu mai mergeai nici la toaleta. MILITARII AVEAU PAPA GRATIS TRANSP. DE LA DOMICILIU SOMNIC DE VOIE PANA LA U.M.

cecsobecson

Ai perfecta dreptate in ceeea ce scrii si faptul ca nu esti inteles se vede din punctaj.Numai pe motivul ca nu sunt de acord cu acest guvern si cu Basescu multi nu pot intelege ca sunt si unele masuri corecte de echilibrare a situatiei financiare in cadrul populatiei.Pensia unui om calificat cu 45 ani in campul muncii este de maxim 10-12 mil.iar a unui subofiter cu 25-30 ani de munca de 18-22 mil.Pensia unui ing.cu 40 ani munca este de 12-14 mil. iar a unui ofiter se duce si la 80 mil.Nimeni nu a zis ca trebuie egalizate (cu toate ca nu vad de ce nu)dar nici paritate de 1/8.Intreb pensionarii obisnuiti daca atunci cand guvernul era sa le reduca pensiile a existat un singur pensionar militar sa-i sustina?

 

mquin, ca si cum ai trait acele vremuri...

mquin, tu la cei 25 de ani pe care-i ai , n-ai vazut in viata ta nici macar un gard de unitate militara, ce sa mai zic sa fi fost macar soldat. Batjocora la care sint supusi pensionarii este o caracteristica a celora care, gindind ca si tine, au un singur tel: buzunarul propriu si teama de a nu mai ramine la putere. Majoritatea familiilor de militari aveau un singur venit in casa, cel al militarului, care era plimbat de la canal la mina si dintr-un oras intr-altul. Sa afirmi ca erau persoane care stateau toata ziua si incasau solda la sfirsit de luna, este o dovada ca , mintea incetosata, inca mai crede in minciunile si bunastarea promisa de portocalii tai. Daca i-mi spui o singura masura venita sa incurajeze romanul si sa-i dea sperante ca va fi mai bine te rog, sa o faci, altfel, te inscrii in nota toxica propagandistica portocalie de tip stalinist, pe care n-ai avut ocazia sa o traiesti atunci, dar pe care, constient sau inconstient o promovezi azi.

silvia_h

Ca si lui mquin, iti spun si tie.In viata ta nu te-ai apropiat de un gard al unitatii militare, dar sa mai sti ce inseamna sa fii detasat cu lunile, departe de casa, in economia nationala? Nu au fosta razboaie, dar tu cind iti iei hainele pe tine, dupa ce iesi afara sau cind pleci din casa? In rest, aceiasi toxica propaganda portocalie de tip stalinist, specifica acestei conduceri boc-basiste.

Propaganda scirboasa a portocaliilor.

Cinismul si infractionalitatea portocalie au atins cote insuportabile pentru romani. Ca exista acesti toxici propagandisti portocalii de tip stalinist este orealitate promovata si incurajata de chiriasul de la Cotroceni.

un cetatean european

Spui;Sa afirmi ca erau persoane care stateau toata ziua si incasau solda la sfirsit de luna, este o dovada ca..;
Eu cred ca tu esti portocaliu sadea din moment ce uzezi de minciuni.Cand am afirmat eu asa ceva.Este adevarat ca nu prea stiu ce insemna efectiv armata dar asta nu insemna ca sunt extraterestru,traiesc intre oameni am si o biblioteca si in plus un membru de familie fost ofiter,decedat.Si ca cetatean cred ca-mi pot spune parerea chiar daca nu-ti convine tie,este mult prea putin important ce crezi tu,este important ce cred eu si atat.
Daca de 99 ori am criticat guvernul si acum consider ca este bine ce face comentez in consecinta.Si daca o data acum cand sunt de acord ma inscriu in nota toxica,nu-i nici o suparare,este parerea mea,punct.

mquin

...punct. Ca parerea ta nu este impartasita de mine si de altii, nu inseamna ca nu pot comenta asupra optiunilor tale. Guvernul, presedintele sint si ai mei si ai tai, dar faptul ca acestia creeaza nemultumiri evidente in viata romanilor, de mine sint catalogati ca incompetenti si inacceptabili, iar de tine, admisibili. imi pare rau ca acel membru de familie, fost cadru militar, este decedat, dar daca era in viara, cu totul altfel ai fi agordat situatia. Un lucru cert, propaganda toxica portocalie este menita sa acopere, cu argumente inventate si mincinoase, incompetenta si ineficienta acestui guvern si partid portocaliu. Tu poti fi rima in fata lor, eu nu ma las strivit de prostia lor.

Tocmai

Pai mai ales pe ei ii ajuta recalcularea. As putea sa zic ca ii salveaza.

PT MCQUINSpui ca: Pensia unui om calificat cu 45 ani in campul muncii este de maxim 10-12 mil.iar a unui subofiter cu 25-30 ani de munca de 18-22 mil.Pensia unui ing.cu 40 ani munca este de 12-14 mil. iar a unui ofiter se duce si la 80 mil

Nu confunda un inginer cu un aviator, nu orice om poate lucra in aviatie. De ce nu compari 2 aviatori care au avut functii echivalente dar unul a lucrat in aviatia civila si celalalt in aviatia militara.
Pana la urma pensiile nu sunt mari, si ma refer pentru conditiile de trai din Romania. Trebuie sa le multumim in primul rand celor care au distrus economia reala a tarii si care au permis saracirea populatiei. Ii stim, din 90 incoace.
Din cate am citit majoritatea celor care au facut cereri de recalculare vor primi bani mai multi sau vor primi banii retroactiv.

de-ar sti omul ce-ar pati ... si-ar alege alti sefi

Dogaru si Pricina i-a consiliat prost pe militarii rezervisti sfatuindu-i sa nu formuleze cererea de recalculare. Cine nu are cerere va primi pensia in functie de salariul mediu pe economie si nu decat unde si cat a muncit.

Asta e romanul

In loc sa se intereseze si sa fie receptiv la informari corecte ii plac mai mult zvonurile.

Cazuri izolate in MApN , varza mare e la MAI

MApN a adăugat că militarii care au incasat pensii in ianuarie mai mici decat in decembrie (cazuri generalizate de către Realitatea TV si Antena3 - n.r.) isi vor primi retroactiv banii cuveniti.

Ce le fac de-i ametesc in halul asta?

O lectie de viata foarte dura pentru aceste persoane. Pacat ca isi risca banii din abnegatie pentru niste falsi luptatori pentru drepturile pensionarilor militari. Sunt totusi oameni pregatiti, nu vanzatori de legume si fructe. Bine ca inca mai pot repara situatia prin depunerea cererilor de recalculare la centrele militare.

De acord

Si mai mult s-a mintit boboru cu tembelizoru

precizare de bun simt

Dogaru primea dupa legea veche 3200 de lei in mana, iar dupa legea noua doar 1400 de lei. Ceea ce omite in mod intentionat sa ne spuna domnul Dogaru este faptul ca are 5 ani lipsa din activitatea completa si nu a depus cererea de recalculare a pensiei, motiv pentru care astia i-au calculat-o la valoarea salariului mediu. Daca ar fi completat si depus aceasta cerere ar fi avut probabil vreo 2500 de lei fara cei 5 ani lipsa si vreo 3000 cu vechimea completa, deci aproape aceeasi pensie. Mai grav este faptul ca i-a instigat si pe alti rezervisti sa nu completeze si sa depuna cererea si au patit la fel ca el. Aceeasi situatie si pentru vicepresedintele Valeriu PRICINA. Lua in mana vreo 3600 de lei dupa cum a decrarat la o televiziune fortat de o intrebare indiscreta a unui telespectator, iar acum calculat la salariu mediu pe economie ridica doar 1700. Daca era de acord cu recalcularea primea probabil si el vreo 2800. Treaba lui e treaba lui. Chestia e ca i-a incurcat alaturi de Dogaru si pe altii care nu au avut nicio vina decat faptul ca si-au ascultat liderii.

L-at uitat pe bashinnescu artizanul si semnatarul principal al legii

Asta trebuie tras primul la raspundere ca e timpitt de bubuie si face numai cum crede el fara sa asculte de nimeni. E o bataie de joc tot ce au scos demenntii astia ca legi,decrete si OGU in ultimii 2 ani de guvernare. Au ajuns romanii de rind sa manince din gunoaie iar el sa hahaie pe toate posturile de televiziune cu SA TRAITI BINE....DACA VA LAS EU. Ti- e scirrba sa mai si comentezi aceste acte krriminale.

 

Persoanele fizice trebuie introduse in cauza iar prejudiciile se pot solicita de la cei care au gresit..., pentru suguranta ca nu-si vor vinde averile... secvhestrul asigurator trebuie solicitat instantei...

Daca instanta refiza si prejudiciul nu poate fi recuperat de la faptuitori atunci pagubitii se pot indrepta si impotriva judecatorilor care s-au opus instaurarii sechestrului asigurator favorizand infractorii sa le instraineze pentru a scapa de plata daunelor si repararea prejudiciilor... Statul si ceiu care i-au angajat pe incompetenti este de asemena solidar la recuperarea daunelor... Nu va sfiiti si introiduceti in cauza cat mai multe persoane si finctionati publici care sunt posibili vinovati de prejudiciile create... Nu uitatii avocatii si consilierii juridici care dau consultanta ministrilor, miniserelor si guvernului.... In timpul anchetei sau procesului penal se pot formula noi plangerii penale prin care pot fi introdusi in cauza toti cei vinovati. Intrebati si solicitati ministriulor sa expuna tot lantul decizional care a facilitat adoptarea deciziilor gresite. Includetii pe toti cei implicati daca le stiti functia solicitand Procuraturii sa le stabileasca identitatea in caz ca cei vinovati pretind sau nu vor sa le dezvaluie identitatea...

Exemplu este bun de urmat de catre intreaga societate romaneasca, totul este ca oamenii sa se reuneasca in jurul intereselor comune si in fata nedreptatilor autoritatilor... Asa nu li se poate intampla absolut nimic iar adevarul va iesi la suprafata pana la urma... SUCCES TUTUROR !!

... unii nici nu stiu ce-i asteapta dupa ce nu vor mai fi la putere sau chiar si atunci...

boc&co

ar trebui cat mai multe procese indreptate impotriva lui bOOc pentru incompetenta cu care conduce guvernul si pentru haosul legislativ creeat.

 

Acum in barca cui se afla acest DOGARU?

Pe pagina de internet a SCMD a aparut un "Comunicat catre fericiti" semnat de col.r.dr.Mircea Dogaru, din care citam: " Unor rezervisti le-au fost stabilite pensii mai mari. Pe acesti fericiti ii sfatuim sa-si retraga din cont numai sumele la care stiu ca au dreptul, deoarece este posibil ca dupa reglementarea situatiei (pt.ca nimeni nu este vesnic,nici macar Basescu) este posibil sa se considere ca au obtinut foloase necuvenite si sa li-se retraga banii". Se pare ca dl. Mircea Dogaru s-a molipsit nu doar de ideologia lui Ilie Ceausescu (in subordinea caruia a lucrat la Institutul de Istorie Militara) ci si de paranoia fostei familii prezidentiale.

Sa fie disperare??!!

Si mai mult decat atat, pensionarii militari care au primit pensiile marite sunt sfatuiti de Dogaru "de bine". Sa conteste temeiul legal in baza caruia au primit bani mai multi. Este ca asa ceva depaseste capacitatea rationala a oricarui individ cu toti neuronii la locul lor? Sa fie oare disperat acest demagog in urma reactiilor din ce in ce mai vehemente din partea celor care si-au primit pensiile micsorate ca urmare tot a sfaturilor "bune" administrate de acest individ lipsit de scrupule? Tot ce se poate . . .

Rememorati!

Anul !989: ,,ARMATA E CU NOI!''

Anii 1995-2005(aprox.) ,,Afaraaa!!! NU MAI E NEVOIE DE VOI!""

Anul 2010: ,,ARMATA?!? ... LA GUNOI!!!!''

,,SA NU DEA DUMNEZEU SA AVETI NEVOIE DE NOI!''
Ca de obicei, un ADEVAR(UL) utilizat in scopul manipularrii!
Mesajul? ,,Uite popor la nesimtiti, cum iti sug sangele!''
Cele doua exemple pot fi adevarate, DAR REPREZINTA APROX. 0,00001%, adica doar 1 la 10.000.
Altfel sa va fie de bine mancatorilor de ...!

NOTA:Chiar asa foame va este?
Totusi cu cat sunteti platiti pentru publicarea marsaviilor?
Stiam ca d-l Patriciu, altfel om cu principii LIBERALE FERME(?), are suficienti bani, ca nu se preteze la asemenea potlogarii.
Tentativa de postare comentariu la articolul de pe site-ul Adevarul( http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Pensia_militara-_cine_pierde_si_cine_castiga_0_407359892.html )
Replica site-ului:
,,Rada C.Gavril13.Jan.11-12:12hs
-- Comentariu dezactivat din motive de securitate/spam -- ,,Fara comentarii!
Texttul se potriveste si aici!

 

Militari nesimtiti(pleonasm?)

Am vazut la Antene,plinse de panarama aia de Mihaela,pensionari fragezi de 50-55 de ani,care dupa o viata de trindaveala,au iesit cu pensii de 30-35 mil lei,plus compensatii de sute de milioane(la nivelul anilor 95-2000),iar acuma se pling ca nu le ajung banii.Sa li se dea pensii dupa contributii,si asta la TOTI cetatenii acestei tari.Noi fraierii care muncim si le platim salariile ,pensiile nesimtite acestor trintori(plus parlamentari,judecatori,politai,etc),daca ne da cineva afara incepind de miine,credeti ca luam vreun ban compensatie? NIMIC!
Asa ca ptr toti pensionarii militari,fosti activisti,judecatori,ex comunisti/ilegalisti,etc,un sincer HOU! Muriti ba!

 

Pleonasm in mare parte

Cei care intr-adevar au si facut ceva in armata sunt multumiti.Tot cei care au trandavit prin unitatile militare si popote tipa acum.Principiul contributivitatii este foarte bun.

TU AI FACUT ARMATA OCHIOSULE ?!?!?!?

NU CRED , PENTRU CA VORBESTI IN DODII !!!!

si cine a ajuns sa-i reprezinte

pricina si cu dogaru, doi ceausisti, care au luptat din greu pe frontul comunismului, ca si comisari politici , la tvr si revista "pentru patrie"
asa se intampla dupa orice revolutie: cel pe care nu-l ajuti sa moara nu te lasa sa traiesti !

Nesimtiti sinteti voi care va bagati unghia in git de ciuda

Uite asa sa muriti voi de necaz ca militarii isi vor primi pensiile inapoi sa vedem ce o sa faceti voi dupa aia va internati la psihiatrie ?ha ha ha ha ce bine-mi pare ca muriti de ciuda

Nyky tot ce incerci sa comunici, in fapt rezumandu-te la "strigate" este lipsit de orice farama de moralitate

Cu ce sunt obligati copiii nostri sa plateasca pensii aberant de mari, pentru oameni care in dictatura comunista au cules porumb, grau, s-au au lucrat in constructii?
Pentru oameni care au primit oricum in timpul vietii de salariati, mari privilegii materiale pe langa retributie (haine, case, mancare, etc.)si care acum sunt atat de vehementi ca au pensii "MICSORATE", pensii de "MIZERIE" si "UMILINTA" de 5-7 ori mai mari decat marea majoritate a romanilor?

"Si ce foloseste unui om sa castige toata lumea, daca isi pierde sufletul?" (Marc.8:36)

Nyky, ai reusit sa ne convingi ca bucuria ta de a-ti bate joc de romanii obisnuiti este nemarginita

P.S
La comentariul anterior am uitat sa amintesc momentul vostru de glorie din decembrie 1989.

cel mai bun comentariu

felicitari.

Cei nemultumiti de pensia care au primit-o, NU AU DEPUS ACTELE NECESARE

In lipsa adeverintelor cu venituri, pensia se calculeaza pe baza salariului mediu. S-au dat pensii mai mici in ianuarie in unele cazuri, dar situatia se poate corecta prin depunerea adeverintelor, aceste dosare fiind procesate in regim de urgenta.

 

ALT ISTET !!!!MAI SUNTETI ????

>>

Ba daca nu stii taci in pana mea si citeste aici,

Cadrele militare trecute in rezervă cu drept de pensie după implinirea varstei legale au primit, pentru fiecare an rezultat ca diferentă intre varsta de 55 de ani si varsta pe care o au la data trecerii in rezervă, o plată compensatorie neimpozabilă egală cu două solde lunare brute din ultima lună de activitate. Spre exemplu, un cadru militar mentinut vreme de 10 ani in plus, in structurile militare, si care avea o soldă lunară brută de 50 milioane lei vechi, a primit la trecerea in rezervă suma de un miliard de lei vechi!

Interese meschine?!

"S-ar putea ca noi, militarii pensionari, care nu au toti 80 de ani, sa fim dispozitivul care va duce la explozia mamaligii. Cei de la Palatul Victoria si Cotroceni nu se vor ascunde in gura de sarpe." Cam acestea erau afirmatiile domnului Pricina cu cateva luni in urma. Sa inteleg ca SCMD-ul este de fapt o arma de manipulare a pensionarilor militari pentru oarecare schimbari politice? Din pacate au uitat sa specifice bietilor pensionari speriati de perspectiva reducerii pensiilor, ca nedepunerea cererilor de recalculare a pensiilor va genera tocmai reducerea acestora datorita lipsei actelor necesare recalcularii. Asa ca, cei care doresc sa-si primeasca drepturile retroactiv, ar face bine sa mearga si sa depuna acele cereri.

 

Cum-necum vor partid!

Eu am auzit ca Dogaru intentioneaza sa transforme SCMD-ul in partid politic. Probabil ca asta este motivul pentru care incearca sa mareasca randurile sindicatului. Ce este trist este faptul ca oameni nevinovati cad in plasa acestor manipulatori si au de pierdut. Toti cei care nu au depus cereri de recalculare, au primit pensiile diminuate drastic. Poate ca inainte de a-si indrepta pasii si mai ales sperantele catre acest sindicat, oamenii ar trebui sa se documenteze mai bine in legatura cu acesti conducatori Dogaru si Pricina.

Uite una mai buna!!!

Dogaru primea dupa legea veche 3200 de lei in mana, iar dupa legea noua doar 1400 de lei. Ceea ce omite in mod intentionat sa spuna domnul Dogaru este faptul ca are 5 ani lipsa din activitatea completa si nu a depus cererea de recalculare a pensiei, motiv pentru care astia i-au calculat-o la valoarea salariului mediu. Daca ar fi completat si depus aceasta cerere ar fi avut probabil vreo 2500 de lei fara cei 5 ani lipsa si vreo 3000 cu vechimea completa, deci aproape aceeasi pensie. Mai grav este faptul ca i-a instigat si pe alti rezervisti sa nu completeze si sa depuna cererea si au patit la fel ca el

Seful Statului Major ar trebui sa-l mobilizeze pe Oprea

si sa-l bage in arest

 

nu se poate

In tara asta nu se poate pune adevarul. Am incercat sa comentez in cifre modalitatea aberanta in care Guvernul Boc, prin cadrul legislativ in viguare (partial) a reusit, dupa recalculare, sa dea unui plutonier o pensie mai mare ca a unui colonel. D-l administratot de siteu mi-a sters cu de la sine putere comentariul. Dragi veterani si pensionari militari, sesizati la toate parchetele din tara abuzurile facute de Boc, si ministri lui contra castei militare.

 

Uitat-te in jur sa vezi cat de mic esti

Bine ca nu ti-a sters si creierul oricum nu ai nimic in el. Cum poti sti tu ca un subofiter are pensia mai mare decat a unui colonel, nu vezi ca aberezi. Nu incerci prin comentariul tau sa invrajbesti si mai tare pensionarii militari, esti injectat cu SCMD? Daca esti un pensionar militar, taraste-ti basinile tale si lasa-i pe altii, iar daca nu esti pensionar- mars la munca.

PDL-istule

Daca ai sti putina matematica, ceeace ma indoiesc, si ai fi citit cu atentie prevederile HG735/2010, de aplicare a legii nr.119, ai fi constatat singur acest lucru. Eu nu sunt pensionar, dar tu nu esti nici maca portocaliu veritab. Am facut referire la persoane care nu au depus adeverinte de serviciu si li s-a acalculat aleatoriu pensiile.

@Boby 23

Desigur iti respect parerea. Dar am facut armata chiar si la Tr si ca soldat am fost umilit si pus la munca prosteasca de cadrele militare, nimicuri arogante in majoritea lor. Si astazi cadrele sunt la fel considerind ca datoria noastra este sa-i intretinem si sa-i resectam. N-au facut mai nimic dupa absolvirea liceului sau academiei militare. majoritarea sunt bolnavi de la fumat si cafele ca sa nu adaug si betiile. Cam asta este armata mai nimic dar stiu o gramada de lucruri despre potiticieni si noi trebuie sai intretinem bine ca sa nu dea pe goarna lucruri care ne-ar destabiliza increderea in sistemul politic, judecatoresc si secu...

 

Hă, hă, hă, ... hăăăă!

Si ce ai fi vrut, sa raneasca cadrele dupa tine, sau vreun amarat de soldat in termen.
Pentru ca nu-i asa tu esti un T.R.-ist, cum sa cureti WC-ul pe care il folosesti, cusa speli tu pe jos in dormitor, um sa cureti cartofi, etc.?
Pentru tine, adica un viitor 'telectual de teapa celor care ne conduc azi, ,,nesimtiti'' trebuiau sa angajeze o femeie de serviciu!
Altfel sa-ti fie de bine!

bai, astia de la armata, voi stati bine; ia cititi de aici

Casa de Pensii a Ministerului Administratiei si Internelor (MAI), institutia care are sarcina de a recalcula pensiile fostilor angajati ai institutiei, proceseaza in jur de doua pensii pe zi. Aceasta situatie se inregistreaza in contextul in care doar 50 de angajati se ocupa de aceste documente, in timp ce la MApN sunt peste 4.000. Totusi, incepand de saptamana viitoare, numarul angajatilor va fi suplimentat cu aproximativ 150, a anuntat consilierul ministrului Administratiei si Internelor, Nicolae Chesnoiu, scrie Mediafax. Potrivit acestuia, doar in jur de 1.000 de pensionari din MAI si-au depus adeverintele necesare recalcularii pensiilor in functie de venitul pe care l-au avut, pana pe data de 22 noiembrie, in timp ce alti 7.000 de pensionari care au avut adeverintele la dispozitie nu le-au depus la timp.

Astfel, pensiile lor au fost recalculate pe baza salariului mediu brut pe economie.

Aproximativ 14.000 de dosare au fost procesate, pana in prezent, la Casa de Pensii a MAI, din aproape 70.000 de pensii ce trebuie recalculate, a precizat Chesnoiu. Pe lista persoanelor care au fost dezavantajate la recalculari sunt cele care au venit in minister in urma numirilor politice, care au stat doi-trei ani sau chiar mai putin si apoi au iesit la pensie si nu angajatii care au muncit 30 de ani si au inaintat treptat in grade. Chesnoiu a precizat ca peste 80 la suta dintre pensiile fostilor angajati MAI erau de sub 3.000 de lei, iar dupa recalculare au crescut macar cu 100 - 200 de lei.

 

si acum sa va zic cine e Chesnoiu...

Pana in iunie 2010 a fost Directorul General al Directiei Financiare din MAI. A iesit la pensie, desi nu avea varsta de 60 ani, la care ies generalii, pentru a primi salarii compensatorii si ajutoare. Colegii d-lui spun ca a incasat cu titlu de salarii compensatorii si ajutoare in jur de 2,5 miliarde lei in 2010. Ofiterii marunti care s-au pensionat in 2008-2009 si 2010, cu stagiul complet, adica la 55 ani, inca nu au primit ajutoarele ce li se cuvin conform legii. Intrebare:
Ce mai cautati la Casa de pensii a MAI. Pensionarii din MAI, ca un semn de respect pentru ei, va roaga sa va dati demisia. Daca nu, vor fi sesizate organele de urmarire penala. Banii pe care ia-ti luat cu titlu de compensatii si ajutoare vi i-ati aprobat singur. Cum i-ati aprobat si D-lui chestor Ardelean. Eu nu stiu, dar asa mi s-au confensat pensionarii care au lucrat in minister cu dvs.

 

Platforma pentru solutionarea online a litigiilor