Meciul anului 2013: Crin vs. MRU (Opinii)

de Lucian Lumezeanu
Sambata, 29 Decembrie 2012, ora 19:33

   

Meciul anului 2013: Crin vs. MRU (Opinii)
Ce fac politicienii imediat dupa ce se termina o runda de alegeri? O pregatesc pe urmatoarea. In cazul de fata, cea prezidentiala din 2014, intrucat europarlamentarele nu au (inca) o miza foarte importanta pe plan intern.

In momentul acesta, avem doar doi favoriti pentru a juca finala. Crin Antonescu si Mihai Razvan Ungureanu. Amandoi au anuntat ca vizeaza functia de sef al statului, amandoi sunt singurele variante ale taberelor lor.

Si, dintre ei, marele favorit e Crin Antonescu. E primul in sondaje, in ciuda scaderilor recente, si are marele atu de a fi candidatul unei aliante politico-mediatice redutabile, USL.

Multi nu cred ca Antonescu va fi candidatul USL pentru functia de presedinte, dar scenariile inlocuirii sale sunt, deocamdata, fanteziste. USL are toate motivele sa ramana unita - Crin Antonescu vrea sa fie candidatul unei asemenea forte, iar PSD ar face o prostie sa scoata astfel PNL de la guvernare si sa-l impinga alaturi de PDL, astfel incat pierderea alegerilor parlamentare din 2016 sa fie aproape sigura pentru social-democrati.

Doar o atitudine imposibila din partea vreuneia dintre parti sau o prabusire in sondaje ar face ca USL sa se rupa inainte de parlamentarele din 2016 si ca fiecare sa mearga cu un candidat propriu la prezidentiale. Nici n-ar fi inteligent.

O rupere rapida a USL, in 2013, e aproape imposibila, ceea ce inseamna ca un candidat al PSD ar avea nu doar putin timp sa-si faca o campanie adevarata (in realitate, campania nu se face doar o luna), ci si Antenele lui Voiculescu impotriva.

Al doilea mare avantaj al lui Crin Antonescu e acela ca e in campanie de foarte mult timp. Lumea stie ca vrea sa fie presedinte de la candidatura din 2009, a fost interimar in 2012 si tot ce face face pentru a-si spori sansele.

Atitudinea nationalista aducatoare de voturi, de la terfelirea UDMR si acuzatiile de separatism chiar in timp ce negocia cu acelasi partid in culise, la racnetele patriotarde la adresa Uniunii Europene, se incadreaza tot aici. Atitudinile "principiale" fata de UNPR, Traian Basescu si asa mai departe sunt si ele gandite tot pentru asta.

Marile lui probleme? Pe de o parte, depinde de performanta guvernamentala a USL. Pe de alta, izvorul criticilor la Traian Basescu, atat de productive pentru USL, va scadea, mai ales ca actualul sef al statului intra pe ultima suta de metri a mandatului.

Sansa lui MRU

De partea cealalta, Mihai Razvan Ungureanu e singura solutie a dreptei ca propunere pentru alegerile prezidentiale. Alta nu exista si, avand in vedere ca mai sunt doar 2 ani, nici nu cred ca va exista.

Si bratul armat al USL, adica Antena 3, il identifica pe MRU drept contracandidatul lor, adica al lui Crin Antonescu, si il toaca marunt cu fiecare ocazie. Desi la un moment dat, imediat dupa numirea in functia de premier, se bucura de multa popularitate, MRU are acum o pozitie si mai fragila, insa potentialul sau e inca ridicat.

Lovit de asocierea cu impopulara guvernare PDL, dar mai ales de scandalul in care e acuzat ca a folosit creme pe banii statului, MRU nu a raspuns atat de convingator pe cat ar fi putut, desi o putea face cu usurinta, mai ales ca multi dintre cei care il acuza sunt politicieni suspectati, la randul lor, ca au deturnat milioane de dolari din banii publici. Cel mai probabil, strategia lui a fost sa nu inflameze subiectul pentru a-l face uitat, insa va trebui sa-l atace frontal acum.

Credentialele lui de prezidentiabil n-au fost sporite nici de faptul ca a pierdut la peste 10 procente colegiul in care a candidat si a intrat in Parlament doar prin redistribuire, dar asta nu inseamna defel ca e scos din calcule.

De ce are nevoie? Cum spunea celebrul consultant american Dick Morris, orice politician are nevoie de o tema foarte buna, cu care sa se asocieze. Unii lupta pentru taxe mai mici, altii pentru a scapa de sistemul ticalosit al lui Nastase sau Basescu. MRU trebuie sa-si gaseasca si el tema.

Singurul proiect anuntat de el pana acum e cel al Codului Etic pentru parlamentari. Unul interesant, principial ca idee, insa ii trebuie mai mult de atat, daca vrea sa-l bata pe Crin Antonescu.
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 7789 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
Comentarii
niculaeda
rank 5
* * *
Meciul anului 2013: oricine vs. Crin
Valentin78
rank 5
Mru inamicul public nr. 1 al USL
MRU inamicul public numarul 1
MRU a devenit tinta principala acum a USLasilor. El trebuie atacat dupa cum spunea Bogdan Teodorescu mancatorul de ... al Antenei 3 pentru ca avea procente prea multe in optiunile electoratului.
După absolvirea Facultătii in anul 1992, Mihai Răzvan Ungureanu a devenit pentru o scurtă perioadă profesor la Liceul de Filologie-Istorie "Mihai Eminescu" din Iasi. Din acelasi an, este angajat drept cadru didactic universitar de istoria modernă a Romaniei la Facultatea de Istorie a Universitătii "Al. I. Cuza“ din Iasi, detinand pe rand următoarele grade didactice: preparator (1992-1995), asistent (1995-1998), lector (1998-2004) si apoi conferentiar (2004-2006). In anul 2007, devine profesor universitar de istoria modernă a Romaniei la Facultatea de Istorie a Universitătii din Bucuresti.In paralel cu activitatea didactică, conf. dr. Mihai Răzvan Ungureanu a desfăsurat si o bogată activitate stiintifică, fiind membru al Societătii Romane de Heraldică, Sigilografie si Genealogie a Academiei Romane, filiala Iasi (din 1993), membru al board-ului stiintific al Fundatiei Soros pentru o Societate Deschisă, Iasi - Bucuresti (1996-1998), director al Centrului de Studii Romanesti din Iasi al Fundatiei Culturale Romane (1996-1999), membru al European Association for Jewish Studies din Oxford, Marea Britanie (din 1997), Senior Fellow al Oxford Centre for Jewish and Hebrew Studies, St. Cross College, University of Oxford, Marea Britanie (din 1998), membru al Consiliului Institutului de Studii Genealogice si Heraldică "Sever Zotta" din Iasi (din 1998) etc. In perioada 1998-2000, a detinut si functia de membru al Consiliului National al Reformei Invătămantului din cadrul Ministerului Educatiei Nationale. Din anul 2004, conduce, in calitate de director, Centrul de Studii Iudaice din cadrul Facultătii de Istorie a Universitătii "Al. I. Cuza" din Iasi. Mihai-Răzvan Ungureanu a sustinut cursuri la o serie de institutii de invătămant superior din tară si de peste hotare: profesor invitat (in germană: Gast Wissenschaftler) la Departamentul de Istorie Europeană, Universitatea Albert-Ludwig din Freiburg im Breisgau, Germania (1993-1997), profesor asociat la Scoala de Studii Slavone si Est-Europene, Universitatea din Londra, Marea Britanie (1996-1998), lector la Scoala NATO (SHAPE) din Oberammergau, Germania (din 2001), lector asociat la Soala Natonală de Studii Politice si administrative din Bucuresti (din 2002), lector la Centrul de Studii de Securitate "George C. Marshall" din Garmisch-Partenkirchen, Germania (din 2003). De asemenea, din anul 2005, este si profesor asociat la Universitatea Natională de Apărare. MRU a fost ministru de externe, sef al SIE si prim ministru! Antonescu ce a facut la viata lui?
Utilizator sters
Daca tov.Alifie v-a ajunge sa mai ocupe vre-o functie publica prin
vot direct, chiar am fi o natie de balamuc.
bastoss
rank 5
Cine este
MRU de i se acorda atata importanta?
Stipulez
rank 1
un nimica,pe clantza .
.
sedricro
rank 5
cine este?
Viitorul presedinte al Romaniei.:)
silvia_h
rank 5
bastoss - da' cine este Antonescu de i se acorda
... atata importanta? Ce calitati il recomanda pe Antonescu pentru functia suprema in stat la care ravneste cu atata disperare?
Despre Antonescu eu stiu - si stiu din presa, nu din alta parte - ca este un chiulangiu notoriu, un politician care, de mai bine de 20 de ani, mananca paine buna din banii contribuabililor romani fara sa fi muncit vreodata, un om cu o cultura superficiala, un mediocru care a ajuns sef de partid pentru ca asa a hotarat Patriciu care, la vremea aceea, avea un cuvant de spus in PNL, si sef de senat pentru ca l-a indepartat, brutal si golaneste, pe Blaga. Si acum, e sef de senat, in prelungiri, nu ca ar avea vreo calitate de lider.
ultras
rank 5
potentialul lui Mr. Unguent s-a vazut la parlamentare
cat a luat Mr.Unguent la parlamentare? daca asta e singura solutie a pdl (nu a dreptei, ca si liberalii sunt de dreapta si il propun pe Antonescu) atunci pdl o sa fie batut mar si la prezidentiale, ca la locale, ca la parlamentare, ca la referendum
silvia_h
rank 5
ultras - poate ceea ce a patit la parlamentare, o
... sa-i fie lui MRU invatatura de minte, ca locul unui politician adevarat, este intre oameni, intre alegatori, si nu sa se arate publicului cu 30 de zile inainte de alegeri.
Ii recomand lui MRU sa ia exemplu de la Udrea, de felul cum si-a facut aceasta campania. Eventual si niste notite.
Ceea ce trebuie sa faca MRU, daca va vrea sa candideze la prezidentiale trebuie sa fie diferit si superior fata de tot ceea ce va face candidatul propus si sustinut de comunisti, fie Oprescu, fie Antonescu.
Saineanu
rank 5
hai să fim seriosi. degeaba resuscitati fantome
N-am mai auzit de acest MRU, iar de Antonescu aud din ce in ce mai putin in ultimul timp. Mi-e cam greu să cred că vreunul dintre ei e capabil de vreo bătălie. Mai degrabă l-as vedea pe Oprescu la Cotroceni, ceea ce ar fi mult mai logic, mai ales că e primar general al capitalei si ne-am obisnuit cum e bătătorit drumul. Pe de alta parte, măcar omul asta a făcut ceva si e cam singurul politician care merită si căruia i se acordă atentie.
niculaeda
rank 5
@Mircea_Badea
- si daca ajunge crin , cum suntem ? in salon pe perfuzii ?
silvia_h
rank 5
Mircea_Badea - lasa ca-i bun Ponta, n-asa? Ce ne trebuie noua
... romanilor, oameni invatati, educati, cu scoala facuta pe munca, pe renuntari si sacrificii, pe examene sustinute cu emotii si teama?
Noi avem mediocrii nostri, plagiatorii nostri, ne multumim cu impostorii, nu-asa? De ce nu? Ce nevoie avem noi, ca tara si romani, de respectul celor care stiu ce inseamna cinstea, demnitatea, onestitatea, n-asa?
Utilizator sters
Daca sotia mea ar lua zeci de mii E de la OMV nu
as mai minca *** kobe si nu m-as unge pe banii contribuabililor ! Asta nu ca sotia lui ar fi vre-o somitate in materie,dar prietenii de la sie, stiu de ce .
Valentin78
rank 5
CACARAU
Crin Antonescu seful PeNaL-ilor este “competenta si prezenta" din politica romaneasca. Din 1990 in Parlament (din 1990 pana in 2012 si mai departe) a devenit cel mai mare chiulangiu.Ca realizari in Politica remarcam 0,98 la suta la prezenta, 0 la suta la proiecte legislative si un an ministru al Tineretului si sportului cand a dat ginerelui lui Ion Dinca (Teleaga) strandul Tineretului. Acum doreste sa devina prim ministru, presedinte daca se poate. Este papusa de paie de la teatrul Tandarica manuita de catre conu Patriciu. Daca vor reveni la putere PSD si PeNaL vor da ca prima lege in Parlament amnistierea tuturor hotilor de neam si tara pentru ca acestia sa-si readuca din paradisuri fiscale conturile grase. Ce spui conule Dinu? Crinuta pe unde fusesi???La Bruxelles? Cine ti-a fost nas? Patriciu? Numai acolo poti sa faci cununia? Romanica noastra nu iti place? Ti-ai pus concubina(viitoarea sotie) pe loc eligibil in Parlamentul european? Numai de EBA vorbiti?? Eu spun ca aveti dreptate cu EBA. Dar de sotiile liderilor opozitiei puse pe loc eligibil in Parlamentul European nici o vorba!!!? Legatura dintre Antonescu si Patriciu este de notorietate dar si legatura dintre Patriciu si Nastase deasemenea. Romanii sunt masochisti vrand sa aduca din nou la conducerea tarii pe cei ce au distrus agricultura, industria, au devalizat bancile si au vandut resursele de petrol si gaze al subsolului terestru si maritim????!!!!!!!!! Cu cine s-a unit Crinutza? Cu Felix Voiculescu. Ii leaga ceva? Poate seniorii liberali colaboratori ai securitatii si dovediti Constantin Balaceanu-Stolnici, Dan Amedeo Lazarescu, Alexandru Paleologu si Mircea Ionescu Quintus colegi de generatie cu Voiculescu! (Quintus s-a judecat cu CNSAS pentru sentinta primita si a cistigat in final, la Curtea de Apel, pe chestiuni de procedura !!!).
Azilect
rank 2
de ce l-au pus tocmai Arad?
Tovarasul portavoce a lui Basescu nu a ajuns sa ocupe niciodata o functie prin vot direct Acolo unde a candidat el au participat la vot numai membrii PDL. Restul populatiei se scarbita.
silvia_h
rank 5
Păi, sa vedem... In ceea ce priveste candidatura lui Antonescu la
... prezidentiale, ceva nu se invarte rotund. E o facatura, o cursa intinsa cuiva, dar cui?
In ultimele zile, presa a tot scris/vorbit despre Sorin Oprescu si candidatura lui la prezidentialele din 2014, despre sansele pe care le-ar putea avea...
Sigur, un subiect extrem de sensibil, un loc la care Antonescu viseaza zi si noapte, si cand doarme si cand nu, pentru ca asa s-a hotarat la imparteala USL. Undeva e o cursa si cineva trebuie sa pice in aceasta cursa. Cine? De ce tace Antonescu si-i lasa loc lui Oprescu sa se desfasoare pentru un loc care, crede Antonescu, i se cuvine de drept?
Cu cine se joaca USL de-a soarecele si pisica? Este extrem de straveziu ceea ce face USL...
copilul
rank 1
Za-Zanie ? Poate doar aici,pe ziare.com,in rest munca-n zadar
:))
Saineanu
rank 5
cine are mai multe sanse? Oprescu sau Antonescu?
Silvia, cred ca toata lumea din USl stie ca de fapt Antonescu a pierdut mult capital de imagine in scurtul interimat pe care l-a avut. In schimb, Oprescu castigă tot mai multi simpatizanti si pe bună dreptate. In conditiile astea ar fi nesocotit ca Uniunea, vazandu-se acum cu rezultate bune la parlamentare să se arunce cu un candidat ales la intamplare. Nu, USL trebuie sa isi tină spatele si sa aibă grijă să isi aleagă un candidat cu multe sanse.
niculaeda
rank 5
@Mircea_Badea
- nu poti sa faci un efort , sa-l convingi pe ponta sa publice cheltuielile guvernului ponta 1 , tot asa detaliat si tot la antenatrei ! datele sunt la ra.apps ! e simplu .
Azilect
rank 2
ca si la locale, usl nu are alta sansa
Din pacate, USl a avut si mult de pierdut in acest an, iar suspendarea presedintelui si atacurile unuinii europene ne-au cam costat, trebuie sa recunoastem. Singura sansa a USL-ului ramane tot oprescu, care si-a pastrat o imagine neatinsa. Asa cum la locale n-au avut alt candidat pentru primaria generala, asa va fi si la prezidentiale. si asa cum PDL-ul ne-a oferit atunci numai circ cu Prigoana, tot asa ne va amuza crunt si de data aceasta
Taro
rank 5
Daca ar fi avut
vana,Ungureanu trebuia sa candideze in Iasul natal.Sa vad ce isprava ar fi facut acolo,intre moldovenii care sunt greu de pacalit.
niculaeda
rank 5
@Azilect
- da pe crin in teleorman !
Utilizator sters
Ete-na! Să plătească fraierii,nuuu!?
Ce a cumpărat Alifie/Kobe din banii de protocol: Printre primele griji ale lui Mihai Răzvan Ungureanu poreclit cu duioșie Alifie, premier abia instalat in functie in Romania aflată in recesiune si tocmai răvăsită de căderile nemaiintalnite de zăpadă si de geruri cumplite din iarnă trecută, a fost una … salutară: si-a cumpărat pomezi si alte sulimenuri necesare actului guvernării responsabile, vizionare, fără excese. Prim-ministrul cu valente de mare sperantă a politicii romanesti, si universale după părerea sa si a apropiatilor săi, a decis pentru inceput să cumpere din greu lotiuni, parfumuri, creme, forfecute, pomezi, dezinfectante, odorizante. Toate menite să-i asigure confortul. Unul de tip băsist, insă: pe banii statului! - Deodorant stick sans alcool – Armani Code by Giorgio Armani (75g) – 1 buc. - Lip Care – with propolis organic beeswax and olive oil – 1 buc. - Deodorant roll-on Neo by Givenchy (75ml) – 1 buc. - Eau florale – Petale de rose lotion naturelle (100ml) – 1 buc. - Antiperspirant deodorant roll-on – Clinique skin supplies for men (75ml) . 1 buc. - Cremă Apivita – Men’s care – Antiwrinkle anti-fatigue (50ml) – 1 buc. - Parfum – Givenchy pour homme blue label aftershave (100ml) – 1 buc. - Aftershave – Apivita Men’s care balm moisture and soothes (100ml) – 1 buc. - Sampon – Head&Shoulders anti dandruff for men hair endurance – 1 buc. - Cremă de fată – Clinique – skin supplies for men maximum hydrator – 1 buc. - Ser fiziologic – 9mg/ml – 10 fiole de la antibiotice a+1buc. - Plasturi – Neosheer (mici) – 3 buc. - Medicomp de la Hartmann – comprese sterile – 1 cutie - Netildex – picături oftalmologice, solutie unidoză – ptr. uz oftalmologic – 20 flacoane a 0,3 ml – 1 buc. - Seringi – 10 ml Parasel – 3 buc. - Fasă sterilă – 1 buc. - Servetele Puff – 1 cutie - Prosoape de hartie – o rolă - Hartie igienică – 2 suluri (albă) - Cremă Bepanthene Plus – 50mg/g (50g) – 1 buc. - Baneocin unguent de la Sandoz – 1 buc. - Alcon Tobrex – 3 mg/g – unguent oftalmologic – 1 buc. - BioRepair – Zahncreme (2 ml) – 1 buc. - Pahar (2 buc.) - Pieptene cu dinti scurti si mărunti – 1 buc. - Prosoape fată – 4 buc. - Prosoape corp – 3 buc. - Papuci de casă – mărimea 43 (albi, 1 pereche). - Spray Forest Essentials – Stress Reliever (10 ml) – 2 buc. - Spray Forest Essentials – Sound Sleep (10ml) – 2 buc. - Cos de gunoi – 1 buc. ........................................................................... ...asta numai intr-o săptămană...+multe hălci de wită de Kobe de 1000 de euro kilogramul...iar romanii făceau foamea și Alifie se indopa cu carne de Kobe...
Viva Voiculescu & Antenele lui minunate!
Mircescu
rank 2
nu avea nicio sansa
la Iasi, prezenta la vot e ceva mai crescuta decat in Arad. Ne dam seama de cat de rusinoasa e indrazneala de a cere votul romanilor din toata tara, dupa acest esec. In Romania, deocamdata nu exista decat un om politic prezidentiabil si acela e Sorin Oprescu.
Valentin78
rank 5
Scoala-te Cacarau ca sa inveti macar limba engleza!
CV -ul lui MRU este impresionant in raport cu repetentul de Antonescu care a tocat banii statului degeaba!
Ghilotina
rank 5
iar ne imbatam cu apa rece !??
MR ungureanu sa invete sa stea de vorba cu oamenii .

Altfel nu are nici o sansa .
Mircescu
rank 2
cine face jocurile lui basescu
nu se cheama destept, ci demn de mila si lipsit de caracter. Acest no-name caruia i se zice dupa initiale vrea de dragul puterii si a setei de recunoastere sa se vanda si pe sine. In constiinta sa, MRU e in stare sa treaca pragul candidaturii cu portocalii si apoi sa-i tradeze si pe Basescu si pe Boc. Indemnul ala cu "fiti ungurenii mei" e reprezentativ pentru penibilitatea personajului. Imi pare rau sa vad ca dreapta recurge la astfel de solutii pentru a-si salva imaginea. Va trebui sa recunoastem pana la urma ca singura solutie viabila pentru Romania ramane Oprescu, cu bune si rele, macar a stiut sa dovedeasca ca poate.
anty virus
rank 5
Diferenta crasa intre cei doi, ca de la cer la....
...pamant. Sigur, MRU nici nu a avut sansa de a comunica prea multe cu electoratul deoarece baronii care au fost refuzati in a primi bani MOCA din fondul de rezerva al premierului, au tradat trecand in barca celor de aceeasi teapa. Va mai amintiti episodul usei trantite de MRU cind Frunza uscata a cerut citeva milioane ptr. campanie. Nu va grabiti, MRU va fi viitorul presedinte al Romaniei. Cacarau va ramane istorie.
JE
rank 5
Diferenta este cosmica..
..pentru ca s-ar confrunta un demagog fara onoare si cinste cu un om rasat ,cult si corect .Ar fi o lupta a nesimtirii lui Antonescu cu bunul simt si masura date de o educatie pe masura ale lui MRU.
loralia
rank 4
Kobe
nu e doar un oras nipon!Multumim MRU ca ne-a imbogatit cunostintele de geografie si sofisticareala in domeniul alimentar.Ramaneam la sarmale si caltabosi,nu stiam de asemenea mancaruri;la el pe gratis,pe banii romanului de rand!Deh,obrazul subtire,cu parale de la buget se tine!
Utilizator sters
Rog pe fanii ARD-PD-L, sa nu mai faca comentarii la articolele cu si
....despre Crin Antonescu.
El este o nulitate in stat, si este doar un papagal la cotetul numit Antena 3 !
opus9
rank 5
.
Meciul dintre Mihai Razvan Ungureanu si Crin Antonescu nu afost programat ! Antonescu a pierdut meciul de pe banca de rezerve, iar Mihai Razvan Ungureanu , inca nu are un electorat viguros pe care sa poata conta ! Din pacate, cartile sant facut pentru Sorin Oprescu ... sa dea Dumnezeu sa nu am dreptate !
Demiurgul
rank 5
Sa fim seriosi, MRU e o inventie de presa!
CUm puteti spune lucruri de asemenea factura cand MRU a iesit pe locul 3 in colegiul din Arad, sub aripa "marelui" Falca?
Gionny
rank 1
Da,a pupat l,aba si poala ciuruitului .
.
Demiurgul
rank 5
Crin Antonescu e mult peste MRU
Dar tot Oprescu va fi urmatorul presedinte al Romaniei! O spun si sondajele, o spun pana si astrele http://www.zigzagonline.ro/povesti-povestiri/ce-spun-astrele-despre-principalii-politicieni-romani-si-despre-romania-anului-2013.html
Valentin78
rank 5
Va mai trebui sa treaca cel putin 2 generatii
ca sa ne desteptam. USL asii sunt platiti sa-l atace pe MRU. Au ordin de la Bogdan Teodorescu deoarece MRU a crescut in sondaje si are 35%. A devenit foarte periculos pentru ei MRU si, cu toate fortele platite pe siteuri cu cate 50 RON / 8 ore pentru discreditare (suma si timp reiesite din inregistrarile adunarilor membrilor PNL) totusi MRU creste in sondaje! Observ ca isi rezerva primele pozitii cand este vorba de MRU. Sunt prezenti intocmai si la timp! Marele nostru filozof Petre Tutea inchis de regimul comunist din care facea parte si eminenta cenusie comunista Ion Iliescu scria: "Am facut 13 ani de puscarie pentru un popor de idioti". Mare dreptate avea!
adevar
rank 1
despre si pentru cacarau!
Supervisor
Acest repetent betiv sau ;,Lolek ' sau ,, Linda Color',se crede Napoleon Bonaparte. Cu o aroganta demnă de un ' trepadus implinit,, acest betiv atacă presedintele ales ori de cate ori ii da ocazia Felix. De indată ce a intrat in Parlament cu ajutorul altui debedeu din Teleorman,acest birepetent isi permite orice spre a arată cat de 'competent,, este ,cu ajutorul celor naivi si neinformat care l-au votat. Da,presedintele a fost in vacantă la Predeal si s-a plimbat cu snow-mobilul,este oare interzis ? Iată cat de mult l-a interesat soarta Romaniei pe acest repetent ,citez : ,, am păstrat coalitia,am spus că numesc pe Vosganian si pe Fenechiu ministru,am spus că ministerul de finante vă fi a liberalilor,sunt....etc,etc.Pentru astea a vrut voturi de la populatie repetentul si plagiatorul. Ptr 588 de parlamentari cu 117 mai multi decat ceilalti de la PDL,ptr 26 ministri,cu 10 mai multi decat guvernul Boc ,taxe noi,cresteri de preturi la energie,gaz,taxa auto introdusă ,16,1 procente in plus taxe către primarii,sporuri la bugetari mai mici sau delooc,etc'. Iată ptr ce votau romanii USL,ptr Repetentul betiv si adormit,ptr Fenechiu,Felix,Sova,Voicu,ptr toti trepadusii si acolitii din teritoriu nu ptr popor. In august 2012 ,plagiatorul spunea că taxa auto pe care Boc a suspendat-o,este ilegală. Astazi este legală,mincinosule irecuperabil,nu-i asa. Asadar,ptr cei ce credeau că Repetentul si Plagiatorul ii umplu de bunăstare după alegeri,sa-i tină in brate,sa-i pipe intre fese spre a le da un impuls !
Mircescu
rank 2
comică, da
asta suna ca si cand Sarkozy s-ar decide sa candideze impotriva lui Poteras. zău, Sarkozy a pierdut mult la capitolul imagine, dar toată lumea a auzit de el. dacă vrem sa fim realisti cu adevarat, trebuie sa admitem ca numai Oprescu ar fi in stare sa castige alegerile si e deocamdata e singrul caruia i-am rezerva dreptul de acandida
Demiurgul
rank 5
E clar ca MRU nu trece nici de Dan Diaconescu!
Ce sa mai vorbim de Crin sau de Oprescu care se vor bate pentru presedintie!
DAN-795
rank 5
Este si meciul anului tot un blat ?
De cind Basescu si-a considerat partidul un simplu lest si l-a aruncat peste bord, preferind coabitarea cu USL-ul, multe salve s-au mai tras aiurea de presa si de binevoitori .

Exista un partid pe lumea asta care sa se sinucida fara a avea nici cel mai mic regret ?
Cui ii mai putea folosi un muribund de care rideau pina si copiii si care incurca pe toata lumea, decit sa-i dai mai bine un motiv sa piara-n lupta si sa-i scrie pe cruce, ca a murrit taind salarii ...
Linistea de care avea nevoie cinicul comandant se cumpara mult prea usor , mutind adapatoarea celor atit de setosi de putere, in gurile unui popor flamind , de fapt , a REPREZENTANTILOR LOR .
Daca va desvirgina Mazare mai multe brazilience pe banii primariei, paguba-n ciuperci!
Este limpede ca din acest scenariu cel care este deja in plus e numai Voiculescu , care a inceput deja sa urle ca un lup in pustiu si nimeni numai stie daca haita il mai pastreaza sau il va sacrifica .....
Falum
rank 4
ce prostie
se vede de la o posta ca pe astia de la ziare.com i-a lasat inspiratia de la atata porc de Craciun... mai bine vedeti-va de reclamele voastre la okazii.ro si faceti bani prin asa de cat sa luat banii de la copii ca MRU care vor si ei sa mai scrie cineva despre ei... si l-ati pus cu Crin... credeti cu USL nu e constient ca n-are decat o varianta pentru presedintite si aceea e Oprescu!
Azilect
rank 2
100 de voturi daca a adunat marioneta lui Base
Ce improvizatie marca Ziare.com. va rog sa ma credeti ca dintre cunostinetele mele, poate 2 persoane maxim au auzit de papitoiul ala care merge dupa cum il maevreza Basescu. Hai sa fim seriosi acum, ce fel de sanse are amaratul asta bagat pe undeva intr-un colegiu unde n-avea sanse sa castige decat prin prisma faptului ca judetul are o prezenta scazuta la vot... ma lasati... in afara de Oprescu nu vad pe nimeni la orizont cu sanse reale.
m.omiduta
rank 5
@Azilect
Din pacate ai dreptate. A ajuns Romania sa stea in unii ca Antonescu-Adormitu, Oprescu-Securistu si MRU-Imbalsamatul. Nu inteleg de ce nu incepem sa ne organizam si sa venim cu alternative viabile la aceasta clasa politica de mafioti. Nu inteleg de ce intelctualii tarii nu isi fac cunoscut punctul de vedere, de ce nu iau atitudine in fata acestei batei de joc care se chema politica romaneasca. Daca Romania ar avea macar 100 de intelectuali seriosi de pe intreg curpinsul tarii, care sa bata saua ca sa priceapa iapa, un canal media, sprijin extern, elitele din diaspora ar fi suficiente, probabil lucrurile ar incepe sa se miste.
Falum
rank 4
Oprescu ramane singurul cu potential
ca l-au pus pe MRU drept posbil candidat am inteles prin sponsorizarea portocalie a ziarului, dar Crin contracandidat? Ma indoiesc ca liberalii sunt atat de putin calculati. Cred ca Crin Antonescu el el insusi un om cu prea mult bun simt sa nu se dea la o parte cand vede ca sansele-i ii sunt de erodate la momentul acesta.
Cob
rank 5
Este necesar sa folosim numele de Razan UNGUREANU.
Asta ca si omul simplu sa stie cine-i persoana UNGUREANU si nu niste initiale ca la fotbal.

In loc de Antonescu, presa poate folosi apelativus securitatii, PORUMBACU
niculaeda
rank 5
@Mircescu
- hai , c-a mai aparut unu' care face propaganda pentru oprescu ! ma intreb in campanie , faptu' tatal sau a fost general de securitate , o sa conteze sau nu !
Valentin78
rank 5
Un Parlament plin de puscariabili, 90 la suta USL
Din ura pentru Basescu iata ce a facut desteptul popor roman! Marele nostru filozof Petre Tutea inchis de regimul comunist din care facea parte si eminenta cenusie comunista Ion Iliescu scria: "Am facut 13 ani de puscarie pentru un popor de idioti". Mare dreptate avea!
Romani ati votat pe 9 Decembrie USL adica PSD (PNL nu mai exista) ati ales pe urmatorii: Iliescu inca nejudecat pentru crimele de la Revolutie si mineriade si autorul MARELUI JAF asupra economiei Romaniei, Voiculescu zis si "varanul Felix Turnatorul" autorul puciului parlamentar si care s-a infruptat cu sarg din trupul sfasiat al Romaniei (cu procese rasunatoare vezi ICA), Patriciu cel ce s-a infruptat cel mai adanc din trupul tarii, Antonescu vesnicul adormit vandut lui Voiculescu, Vantu cu escrocheriile financiare FNI si FNA , Ioan Nicolaie, Nastase multe case, oua, conturi grase, Ponta plagiatorul sef al Romaniei, Dan Ioan Popescu, Vacaroiu, Tariceanu zis si “Motocicleanu" Vanghelie care este zis si “garantat Ecaterina Andronescu"cu a lui odrasla comunistoida Oana Mizil (parlamentara ce mai cu conturi nenumarate in Liban spune gura lumii), Catalin Voicu care voteaza la 2 maini si mafia din Justitie, Rovana Plumb plangacioasa de la Parlamentul European, Daciana Sarbu sotia lui Ponta pusa pe lista eligibila PSD, Adina Valean sotia lui Adormescu pusa pe lista eligibila PNL, Bogdan Olteanu zis si “nepotul Giselei Vass" ajuns viceguvernator al Romaniei, Mitrea and Mitrea sot si sotie parlamentari!!!, Hrebenciuc zis si “ideologul si combinatorul", baronii PSD din judete ca de exemplu Mocanu de Buzau, Dragnea zis si “teroristul"cu aprox. 2 milioane voturi furate la referendum + secretara aleasa de populatie europarlamentara, Boscodeala de Buzau, Bigiu de Buzau aliat cu Mafia locala, Mazare zis “alifie"cu ale lui fetite plus dosar de 110 milioane paguba adusa statului prin inginerii cu terenuri si frate senator de Constanta, Nicusor Constantinescu adormit mort de beat intro intersectie din Constanta zis si "v-o dau in bot romani", Nicolescu de Arges zis si “vecinul"care este scapat de serviciul de Ambulanta cand este chemat la DNA pentru multiplele acordari de terenuri lui si “familiei" cu iesire la Autostrada A1, Oprisan de Vrancea zis si "portofele", Frunzaalbastra de Caras zis si "imparatu"si lista nu mai poate suporta enumerarea. Astia va spun ceva romani? Nu va ia cu frig pe sira spinarii? V-au pacalit romani marind taxele si impozitele cu 16,5%, neacordand 6% la educatie (as dori sa o vad pe madam Anghel din nou in greva foamei), au luat tichetele de masa la bugetari, nici o angajare la bugetari pentru 2013 etc. Astept sa-i vad pe muritorii de foame in strada! Ce ati votat asta aveti romani!
m.omiduta
rank 5
@Valentin
Asa este. Avem un Parlament plin de puscariabili, avem o clasa politica mafiota. Cine isi mai aduce aminte de 30 decembrie 1947? Cine isi maia duce aminte cum au furat prima oara comunistii voturile, confiscand vointa poporului? Cine isi mai aduce aminte de Romania, de faptul ca fiecare cetatean al ei ii este dator. Cand o sa ne platim datoria pe care o avem pentru tara?
Falum
rank 4
si pana acu?
pai si pana acum cum a fost? ma rog, nu stiu ce treaba are asta cu articolul, dar daca e cineva care poate negocia cu USL-ul d epe o pozitie avantajoasa acela nu e nici traian Basescu, nici Uniunea Europeana, ci Sorin Oprescu, care la momentul acesta are cel mai important capital de imagine pe scena politica romaneasca.
DAN-795
rank 5
Crin e marele invingator, dupa care poate ataca
cu succes chiar si fostul URSS....e putin jigarit dupa atita efort dar, daca-l furajam cu ceva caviar o sa puna pe el la fel ca Ponta .
Utilizator sters
înseamnă
că nu ești bucureștean dar sigur ești fie pensionar fie din gașca Oprescului.

Au mai fost președinți "fără neveste" ? Păi dacă nu și-a putut administra o căsnicie, un oraș e gata maidan sub semnătura lui, cum să-i dai Oprescului o țară ? Iar la limbajul și manierele Oprescului nici deținuții nu i-aș da in responsabilitate.

In altă ordine de idei,.. in care limbi străine se vor duela MRU și CrinA (umaniști de formare) ?? Cred c-ar fi de tot hazul. Vom face și desene animate din asta.
niculaeda
rank 5
@Falum
- ia zi bre ! ce-l recomanda pe doctor pentru functia asta ? nu te grabi , poti sa-mi raspunzi si pe 3 ianuarie !
Profa
rank 5
Eu adaug grindina....
cine e "Ca.ca.rau"alias "porumbelu'"?
Acum ca s-au mai linistit apele avem tot timpul din lume sa-i punem in fata pe cei doi prezidentiabili si sa le aratam diferenta in onestitate,cultura si profesionalism.Sa ignoram poza "perfecta"afisata de antene lui crinut si le masuram valoare celor doi.Cred ca balanta va arata greutate in plus pentru Ungureanu,in timp ce Crin va fi invizibil ca in functia de senator(mi-e si rusine sa amintes prestatia lui in calitate de interimar ,cu al sau "mader et father".
spartacus
rank 5
@Falum, dezvaluie tactica USL-ului!
A inceput propaganda pro Oprescu pentru prezidentialele din 2014!!! Era clar ca Iliescu lucreaza submersiv, Oprescu fiind comunistul, fiu de securist, de incredere pentru Ilici. Antonescu este deja istorie. Deocamdata Ponta il sustine pe Antonescu, dar nucleul dur al PSD isi va spune cuvantul. Abia atunci se intrevede o eventuala rupere a USL. Cacarau va iesi atunci din prim plan, liberalii se vor regrupa si probabil ca trec pe dreapta. Psd-ul va culege tot ce se poate din tot spectrul politic si se separa apele: stanga si adevarata dreapta.
Dar, sa vedem ce-l recomanda pe Oprescu pentru functia de presedinte? Absolut nimic. Este un "0" barat. Este un securist agramat, fara calitati de conducator de stat, nu cunoaste o limba straina, nu are carisma pentru acest post. Asa cum n-a facut niciun proiect important pentru Bucuresti, uitati-va cum le-a continuat pe cele in derulare: Pasajul Basarab, Stadionul National!!! Singurele lui reralizari au fost demne de cartea recordurilor: cel mai mare carnat si cei mai multi mosi Craciuni!!!.
Dar intrebarea fara raspuns este: cum se poate ca cei mai educati si informati cetateni dintro tara, din capitala ei, sa aleaga in doua mandate o asemenea catastrofa??? Aici iarasi trebuie sa-i dam dreptate lui Petre Tutea:"Am facut 13 ani de puscarie pentru un popor ***".
Comentariu inadecvat
Porcul
rank 1
Aha,deci ovrei?Asta explica tot,dar sa nu folosesti secera ,
nici ciocanul.
m.omiduta
rank 5
@Falum
Tu de pe ce lume vi?
executorul
rank 5
Unguentul asta, un jalnic amarat,
A ajuns de rasul curcilor.
doru0506
rank 4
este tragico-comic, elemente ale fostei ....
...securitati care mai detin 'bucati' din servicii dupa ce ne-au procopsit cu un pcr-ist de rang3 cu cursuri de securist in persoana lui Basescu acum ne propun un utc-ist de prim rang trecut si el prin servicii in persoana Mru.Si-au batut joc de aceasta tara.Numai scapam de leprele securiste ,auzi la ei ca sint asa zisi de dreapta.Iti vine sa vomiti continuu.
Mircescu
rank 2
comedia erorilor
paradoxul e ca omul i-a dat numele de forta civica.... ce imi aminteste putin de nicusor... marele portocaliu mascat. Cu toate fortele "civice" adunate ale PDL-ului tot n-au reusit atunci sa adune un procentaj decent in fata lui Oprescu. Asa se va intampla si acum.
Falum
rank 4
e o prostie
mie greu sa cred ca unul ca "fiti ungurenii mei" poate fi impins de la spate atat de departe. rigid si antipatic. pe langa asta, necunoscut. Romania n-are voie sa se arunce acum cu capul inainte, ii trebuie o marturie de competenta din partea fiecarui candidat care doreste o astfel de functie, iar daca e sa privim lucrurile asa, in cazul in care Oprescu ar candida, ceea ce imi doresc foarte tare, ar castiga fara prea mult efort.
Ghilotina
rank 5
eu stiu ce spun si o spun !
MRU este de 10 ori peste CAntonescu ;
o stiu amandoi .
E chestie de propaganda si de aranjamente cum numai in Romania se intampla .

Azi a aparut CAntenescu si a facut niste declaratii .
Am inteles ca stie si ca s-a resemnat : nu o sa mai vina pe la Cotroceni nici macar in vizita .

Totusi ,
MRU trebuie sa stie oamenii , in totalitatea lor .
Acum cand inca e mic .
Comentariu inadecvat
nolticus
rank 5
Haideti sa gandim un pic: la viitorele prezidentiale poate accede o-
ricine mai putin Antonescu. Intreaga cariera politica il clasifica si innobileaza drept omul care nu face nimic da vrea tot ce se poate de la societatea care voteaza dupa matz/interes si impotriva. Lumezeanu s-a ales cu rrating ca l-a opus pe mru adormitului nationale; in contextul in care societatea civila e varza, legislatia svaitzer iar aristocratura proletaroasa infloreste indiferent de culoare sau criza cel mai indicat ar fi o persoana care mai si munceste. Consideratiile care insotesc ipoteticele candidaturi trebuie sa se dezbrace de orice veleitarisme traditionale si sa indemne patriotu la cugetare: baaaa, daca nu mai si producem de unde mama lu antena tz sa mai impartzim... ca sa ajunga macar la ielite, ca altfel vom fi spectatorii pennabilitatii jennabile intr-un singur act: ori noi ori nimeni.
Profa
rank 5
@nolticus,oricine?ha,ha,ha!
Te pomenesti ca vrea si jiji si senzationescu DD si mai hilar ar fi si Felix.Suntem tara "tuturor posibilitatilor",macar atat am invatat de la americani.Numai ca,ei stiu cum sa separe graul de neghina,la momentul oportun.Noi inca n-am invatat subtilitatea jocului.
m.omiduta
rank 5
Domnule,
Sansele lui MRU in fata lui Crin Antonescu sunt nule. MRU nu are un partid puternic in spate, nu are o tema mare de campanie si nu stie sa se faca inteles de popor. Vorbeste prea elevat si prea de sus pentru a fi pe placul poporului si in plus este prea rece. Cand il vezi si il auzi, incepi sa dardai de frig. Sigur ca in fata unui ca Antonescu, un erudit precum MRU pare net superior. Are fata de intelctual, vorbeste frumos engleza, are experienta in diplomatie, si-ar putea face prietni in exterior, intr-o confruntare directa cu Antonescu l-ar putea face praf. Numai ca MRU nu-i profund, empatic, patimas si nici nu stie sa fie, nu-i in stare sa destepte nici portarul de la Parlament, de masa celor dezinteresati de politica, nemultumiti sau anti USL nici nu incape vorba. Eu zic ca ar fi bine ca PDL sa-si gaseasca alt candidat pana nu e prea tarziu. MRU nu va stii sa profite nici de greselile mari ale USL si nici de neajunsurile multe si mari alele lui Crin Antonescu. MRU ar fi avut sanse la Presedintia doar in situatia in care ar fi avut, la fel ca Antonescu sau Geoana in 2009, un parti sau o alianta mare in spate.
Demiurgul
rank 5
MRU, nici macar pe locul 4
N-are sanse acest om. Sa fim seriosi. In orice cariera, fie ea si politica, trebuie sa treaca ceva timp pana a ajunge undeva
m.omiduta
rank 5
Demiurgule,
Nu-i vorba doar de timp ci si de calitatea umana, lucru care-i lipseste cu desavarsire lui MRU, lui Antonescu si tuturor politicienilor de azi. Si daca n-ar fi cine in tara asta, daca nu am avea oameni capabili si de calitate, nu ti-ar parea rau, dar asa iti vine sa urli.
Profa
rank 5
@Lasa demiurgule ca,
sunt atatia mascarici-sotii,fiice,fii,amante,secretare- de care nimeni n-a auzit si s-au pricopsit cu locuri in parlament.Pe ce criterii au ajuns acolo?Despre MRU s-ar putea spune muuulte....daca conjuratia mafiota multicolora nu l-ar fi demis inainte de vreme.
Utilizator sters
Omiduta- ai judecat f. corect sansele teoretice ale lui MRU
in ceeace il priveste pe Antonescu insa gresesti total. De ce ?
Antonescu :
1) a edificat USl cea mai puternica forta politica din istoria recenta a Roamniei,o construcrtie politica supersofisticata a trei partide,fiecare cu ambitiile sale individuale si cu conceptii ideologice
2) a condus pnl la cel mai mare scor electoral
3)a condus usl la 3 victorii electorale zdrobitoare asupra lui basescu si al acolitilor lui
4)este un comunicator si un orator de exceptie
Pe scurt Antonescu este un mare politician cu rezultate de exceptie pe cand MRU este o nulitate politica, compromis total prin alipirea de basescu,dar mai ales de scurta guvernare prin care a reusit sa coaguleze o majoritate parlamentara impotriva guvernului lui de marionete manipulate de la cotroceni.
Numai niste inapoiati mintali pot crede ca MRU are vreo sansa in fata lui Antonescu cand populatia il uraste pe base, iar MRU este identificat ca marioneta lui base,fara de care este un nimeni
Sa fim seriosi !
m.omiduta
rank 5
@Calculator
De acord cu tine, dar spune-mi, care-i diferenta dintre un aparat TV si Antonescu-Adormitul? Ca mi-e nu-mi da:
- au cap de plastic, ca lemnul nu se mai poarta;
- vorbesc incontinu fara sa se opreasca;
- comunica cu tine;
- nu pricep nimic din ce spun;
- n-au nioci o logica, totul functioneaza pe automat;
- cand le inchizi gura adorm.
- au fanii lor, desi nimeni cu capul pe umeri nu-si pune sperantele in ei.
Falum
rank 4
s-ar face de ras
ma indoiesc. atat MRU cat si Antonescu au fost exilati in judetele unde era imosibil sa piara si sa faca de ras cu totul partidul. deci ce formatiune pleca la razboiul prezidentialelor cu astfel de candidati? ce-o sa te faci tu usl, ce-o sa te faci tu, ARd cand o sa ai nevoie de voturi din toata tara? Iti trebuie un candidat cu sanse reale, comparati numai cu numarul de voturi obtinut de Oprescu la locale. aceasta este calea catre Cotroceni.
Utilizator sters
chiar și așa,
Cu toate balbele unui cărturar scos din bibliotecă și aruncat in mlaștina politicii, fără partid și inghițind la comandă, pe nemestecate, niște bube venite de sus pentru că i s-a explicat că "așa e politica", tot pe MRU l-aș vota pentru că mi-ar fi rușine să mă reprezinte CrinA.
Utilizator sters
nu stiu ce aveti cu astia doi de-i tot bagati pe prima pagina!
nu intereseaza pe nimeni spusele acestor nulitati. Astia se intrec care are mai multe zerouri dupa virgula!
Falum
rank 4
pai nu se vede ce au
un contract de promovare a imaginii flacaului de la securitate care se da mare intelectual si esueaza pedant la malul democratie. Altfel, cam slabute rezultatele la parlamentare. cum viseaza la presedintie oare? comparati cu numarul de voturi cu cele ale lui Oprescu la primaria capitalei. asa ca exercitiu
m.omiduta
rank 5
@Falum
Calea catre Cotroceni trebuie sa treaca musai prin securitate, alt drum nu poate sa ia? Nu ne-am saturat oare de securisti, contrabanditii, hoti si impostori, ne mai trebuie unul pentru alti 5 ani de zile?
vestala
rank 5
Kakaru....marele favorit?
Ce gluma buna!
m.omiduta
rank 5
@Vestala
Nu-i nici gluma si nici buna, e adevarul prost de tot!
Falum
rank 4
marele favorit e Oprescu
dragilor
Utilizator sters
Omiduta-Eu cand il vad pe Antonescu
-nu mi se pare niciodata deloc adormit, ba chiar este f. pe faza
-nu mi se pare ca foloseste un limbaj de lemn ,ba dimpotriva limbajul lui mi se adeseaza afectiv in aparitiile Tv
-in discursurile publice mi se pare cu totul exceptional si are capacitatea de a produce emotii pozitive si de a antrena afectiv un public larg
Fiecare insa cu simpatiile lui si cu acel limbaj cu care rezoneaza.
Eu il apreciez in cel mai inalt grad pe Antonescu pentru capacitatile sale politice si pentru comunicarea sa.
Din punctul meu de vedere are numai mica problema: are uneori scapari si este prea sincer.
Sa improsti cu invective o persoana impecabila moral ca Antonescu mi se pare detestabil.
Cui i-a facut rau Antonescu?
u961945
rank 5
@niculaeda 18:07
matale habar nu ai ce se petrece la americani...cat despre MRU,l-am angajat pentru un discurs de anul nou,nu pentru ca-mi place,dar trebuia cumva sa-mi ascund contributia la ARD!!!acuma trebuie sa-l chem si pe ponta...noi suntem de dreapta si de stanga,dupa cum cere PATRIA!!!ha,ha,...ce-mi place "politica" voastra!!!
Utilizator sters
Vestala-kakarau e tac-tu
Finita la comedia portocalia!
m.omiduta
rank 5
@Falum
La fel de mare favorita poate fi si secretara lui Dragnea, mai ales ca are un nume de poveste -Catalina.
niculaeda
rank 5
@calculator 17.28
- poate va vedeti in vis !
u961945
rank 5
ati facut sondajul?
cat are mru si cat are antonescu?
niculaeda
rank 5
@m.omiduta
- corect ! cum trece la americani , prin cia si la rusi prin kgb,fsb sau ce-or mai avea ei p'acolo !d'aia a si inceput campania petru felcer ! iti doresc un an mai bun , desi sincer nu cred ca e suficient !
u961945
rank 5
"meciul anului"
intre un "adormit" care a castigat alegerile si unul "treaz" care s-a redistribuit in parlament???mai sa fie,GREA decizie...
miytyi
rank 2
Cand 42% din romani cred ca Soarele se invarte in jurul Pamantului..
..iar 53% doresc reintoarcerea la comunism ce pretentii poti avea de la acest electorat?
Electoratul roman compus,in marea lui majoritate, din anelfabeti functionali ca si demnii lui reprezentanti pe ziare.com,maxi & comp.,vor avea exact ce merita!
Iar bunastarea uslamista isi arata adevarata fata,vezi bataia pensionarilor pentru ajutorul de 30 de lei acordati de Primaria Pitesti!Iar asta e doar prologul programului uslamist "Apa,paie si bataie"!
Concluzia,atat timp cat electoratul roman voteaza nu cu neuronii ci cu tubul digestiv MRU nu va avea nicio sansa sa conduca Romania!Deci,pe cale de consecinta,nici poporul roman sa iasa din tiparul creionat de Lucian Boia in "De ce e Romania altfel"!
LIBERALUL
rank 5
LuLu!
Ce rinocer ți-a șoptit ție cum că MRU e de DREAPTA și
ar putea fi adversar pentru Crin?
Nu te-ai convins ce reprezintă USL pană la plecarea-
final grăbit,ori de drept-al chiriașului din Cotroceni?
Mă refer la forța ce ți-o dă un scop ca un program,
un program care trebuie să ne ducă la drum,de la care
s-a abătut cei de la carmuire de patru ani, pe poteci de capre negre!
In plus,dacă există pentru MRU un oarecare interes in PDL,acela e indus de forțe oculte,antiromanești!Dar
mă indoiesc că e proiect PDL!Au și ei orgoliile lor.
Dacă pleacă de la Băse ori "anturaj", Băse va simți din plin amărăciunea unui eșec!
Utilizator sters
meciul anului
o ce veste minu naaaata
in 2013 n-i se a raaaa ta
Lovit de asocierea cu impopulara guvernare PDL, dar mai ales de scandalul in care e acuzat ca a folosit creme pe banii statului, MRU nu a raspuns atat de convingator pe cat ar fi putut, desi o putea face cu usurinta, mai ales ca multi dintre cei care il acuza sunt politicieni suspectati, la randul lor, ca au deturnat milioane de dolari din banii publici
Te-o
rank
Diferenta dintre cele doua personaje sunt ca de la cer la pamant!
-Pe de o parte avem un intelectual rasat,de mare valoare ,respectat de toata lumea civilizata atat la intern,cat si la extern,caruia nu i s-a dat nici o sansa la guvernare,fiind eliminat dupa cateva saptamani de tradarea parlamentara a "minoritatilor",
-pe de alta parte ,avem un personaj-Crin Antonescu,tot mai compromis in fata romanilor,incepand cu ilarianta atitudine aroganta si prosteasca din timpul"interimatului".
Nu cred ca cineva o sa uite grotesaca lectie de engleza data de Crin,membrilor FMI,la Cotroceni!
Au ras si curcile!
La investirea guvernului Ponta 2 ,toata lumea a vazut un Crin nevrotic fara echilibru psihic!
Iesiri de isterie a mai avut si le va avea tot mai des!
L-a auzit cineva o singura data pe Crin vorbind ,concret si competent despre viitorul Romaniei!
Dar despre programe de administrare a tarii?
O nulitate!
-Principalul concurent a lui Antonescu la presedentie,este el insusi.Nimeni nu-l va compromite mai bine de cat o face personal.
-Sub aspectul contra-candidatilor,nu cred ca USL va renunta la un cadidat propriu.Are toate atuurile:resurse umane si pozitia de cel mai mare partid actual!
Se vorbeste,cu temei,despre"independentul"(fost PSD-ist)Oprescu!
-Diferenta fundamentala dintre MRU si Antonescu este aceea ca Ungureanu vizeaza presedentia ,in timp ce Antonescu o viseaza !Teo
Profa
rank
Fara niciun dubiu.
Cine nu vrea sau e spalat pe creier nu vede evidenta.
Constanteanul43
rank
Saraca limba romana...
Cum adica, citez "Diferenta dintre cele doua personaje sunt ca de la cer la pamant!" Mataluta n-ai invatat la scoala despre acordul subiectului cu predicatul? Se pare ca nu prea...
In atari conditii nu ma mir ca il vezi pe MRU ca pe un intelectual rasat, se stie doar ca in tara orbilor chiorul e imparat! Fata de tine el vorbeste fara erori gramaticale dar sa stii ca asta, intre noi fie vorba, nu-l face sa fie un intelectual rasat...
LIBERALUL
rank
E satisfăcută de ”diferență”!
Ce atarnă,nu contează.Și tocmai de aceea ,distribuitul
va fi uitat pe la jumătatea anului 2013.Și iar va fi un
re-distribuit in alt scenariu!
sevastian
rank
Crin vs. MRU
FC Lehliu-FC Barcelona.Cam asa este disputa intre Mihai Razvan Ungureanu si Cacarau pentru alegerile prezidentiale din 2014.
Constanteanul43
rank
Am si eu o curiozitate...
Vad ca o droaie de comentatori, atunci cand se refera la Antonescu ii spun Cacarau...Las deoparte manifestarea specific infantila, de utilizare a unor porecle pe post de arma psihologica si v-as ruga sa-mi explicati si mie, daca se poate, de unde provine un asemenea apelativ...banuiesc ca el are o anumita origine, adica i-a fost atribuit lui Crin Antonescu in baza vreunei fapte sau declaratii...
Multumesc anticipat !
niculaeda
rank
gasesti
informatii pe net !
sevastian
rank
Pe net
pentru curiozitatea ta, manifestata infantil.
Constanteanul43
rank
Citesti si te crucesti!
Multe nazdravanii mi-a fost dat sa aud/citesc anul asta dar ca aceea pe care o comite autorul acestuiminunat articol, mai rar! Nu mai vorbesc despre majoritatea comentariilor, care sunt ca nuca in perete! Dar inainte de orice, o precizare pentru cei care s-ar simti obligati sa ma atace: Nu sunt fan Antonescu, nici fanatic al USL-ului, ci doar un om neinregimentat politic care isi permite luxul de a comenta meciul de pe margine!
Pe scurt:
1. MRU nu are nici-o sansa in cursa pentru presedintia Romaniei! Asa cum corect constata Omiduta intr-un comentariu, nu are nimic din carisma care aduce un om in fruntea unui popor!
2. Incercarile stangace ale diversilor gazetari, de tipul celei de fata, de a-l propulsa caznit inainte nu pot starni decat ilaritatea!
3. Sa vorbesti despre modul eleva in care vorbeste MRU, pe mine, unul, ma face sa rad cu hohote...Analizati cu atentie orice luare de pozitie a domniei sale si veti constata, dupa ce dati deoparte frazeologia goala de continut ca nu mai ramane NIMIC Daca a fi elevat inseamna a vorbi fara sa spui nimic pe fond dar invartind frazele intr-o maniera pompoasa, atunci accept ca MRU este un tip elevat!
4. Chiar daca, printr-o minune, toate cele de mai sus ar fi sterse cu buretele, legaturile cu fosta Securitate si cu partidul comunist roman, din perioada studentieiil impiedica pe "ïntelectualul rasat" sa reprezinte ceva substantial in politica romaneasca!
In concluzie, pentru Valentin 78 si cei asemenea lui, care au sperante de la MRU si considera ca acesta urmeaza sa fie victimizat, un anunt: ati pariat pe o martoaga lesinata, nu pe un cal de curse si, intre timp martoaga a mai si murit! Cautati alt challenger pentru ca MRU este loser-ul perfect
asterix
rank
Da ce spuneti de?: "voiculescu presedintele romaniei"
urmat de toti puscariabilii din guvern si din parlament? O gasca de banditi.Ce sa ne mai ascudem dupa degete,asta-i realitatea.Da noi romanii ce facem ? ne cautam alta tara?
ovidiu caraiman
rank
Constanteanul4,o surpriza frumoasa pe un site infect.
Comentariile sale dovedesc o buna cunoastere atit a personajelor in discutie,cit si a situatiei politice reale.Logica si bunul simt din comenteriile sale ar trebui sa fie un etalon pentru toti postatorii.Ma deruteaza rank-ul sau mare,ceeace ar trebui sa insemne,ca are o activitate destul de indelungata in acest spetiu.In aceasta situatie ar trebui sa stie:
-Ziare.com este un site in slujba exclusiva a lui Basescu si PDL;
- Majoritatea postacilor servesc aceeasi cauza si nu sunt deloc preocupati de logica,bun simt,adevar,ci numai de stipendiile pentru serviciile prestate;
- Atribuirea de porecle,cit mai jignitoare posibil adversarilor(!?)politici,atribuirea de actiuni ireale dar condamnabile acelorasi adversari,sunt metode folosite in mod curent.
Deci,lipsa de scrupule caracteristica acestor "propagandisti" este prezenta in toate comentariile lor,inlocuid fara jena ceeace ar trebui sa fie argumete.
De unde nu e,nici Dumnezeu nu cere !
Constanteanul43
rank
Multumesc pentru aprecieri!
Este realmente o placere sa vezi ca pe aici apar si oameni care pot utilia civintele asa cum este cazul, nu pe post de pari!
Ca site-ul ar fi in slujba PDL-ului, nu stiu, e posibil,m intr-adevar atat articolele cat si postarile par sa aiba o pondere sensibil mai mare pro-PDL, pro-Basescu si anti USL...
Sunt cativa pe aici care toata ziulica nu fac altceva decat sa posteze in nestire aceleasi sabloane fetide si imunde...Pacat, asa nu se castiga votanti, sincer nu stiu ce spera cei care ii finanteaza, singurul lucru pe care il reusesc este sa enerveze niscai nehotarati si asta le-a reusit de minune pana in 9 decembrie!
Ma minunez in fata lipsei de realism de care dau dovada cei care posteaza pro TB, pro PDL, pro ARD, fiindca textele pe care le produc sunt atat de proaste atat pe fond cat si pe forma incat e ralmente imposibil sa convinga pe cineva!
Eu nu am de gand sa renunt la a posta aici, chiar daca e fief portocaliu, pentru ca raman la parerea pe care am mai exprimat-o in cateva comentarii, ca si oamenii de buna credinta dar mai putin informati care citesc diferite articole pe aici au dreptul sa poata vedea si alta fateta alucrurilor decat aceea care le este, in mod subiectiv si partizan, infatisata!
Daca aveti vreo sugestie cu privire la alte site-uri, mai obiective, unde se pot exprima opinii libere, va raman indatorat pentru orice eventuala sugestie!Sa auzim de bine!
LIBERALUL
rank
Ce bucurie pe voi,portosecilor!
Acum,pe final de an,vă dară-ți rău in petec!Auzi ce
prolifici sunt!Căutară printre petice ARD să găsească un inlocuitor Băse.Decă,inapoi la stadiu de mus și
așteptați-l pan-o crește!Vă dispărut și jena și orgoliu, cat le-a mai rămas vechilor pd-iști.Probabil că MRU e totuși iepure,nici cum vanător de scaun la
Cotroceni...Apropo,tot MM e nașa?
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor