Ziare.com

Baronul, specia daunatoare in bataia pustii (Opinii)

de Ioana Ene Dogioiu, Senior editor
Luni, 13 Iunie 2011, ora 12:06

   

Baronul, specia daunatoare in bataia pustii (Opinii)
Desi nu prea au cum sa recunoasca deschis, liderii Opozitiei nu au niciun motiv sa fie nemultumiti de amenintarea letala care-i paste pe baronii din toate partidele.

Dimpotriva, eventuala reusita, macar partiala, a acestei reforme in egala masura administrativa si politica ar restaura o parte dintre puterile pierdute de centru in favoarea jupanilor locali, care in ultima vreme ajunsesera sa aiba cuvantul decisiv in fiecare partid.

Credeti, de exemplu, ca Victor Ponta are curajul sa ridice glasul in fata unui Dragnea, Oprisan, Constantinescu sau a unui Mazare, de exemplu? Nici in vis. Si sa vrea sa faca altfel, politica PSD este aservita total intereselor baronilor din teritoriu. Dar nu este vorba numai despre presedinti de paie cum este domnul Ponta. Si lideri grei au mari dificultati sa se impuna in fata baronilor.

Ion Iliescu i-a tot mustruluit, dar a pierdut batalia cu ei si inca pe vremea cand nu aveau nici pe departe puterea pe care o au acum. Traian Basescu sparge cu greu frontul intereselor lor comune, nu reuseste intotdeauna ce-si propune chiar daca depune eforturi uriase. Caci nu numai ca nu mai sunt controlati de la centru, ei au ajuns chiar sa controleze centrul, inclusiv in chestiuni guvernamentale.

In primele Guverne Boc ei controlau direct principalele portofolii, dupa remanierea din septembrie si-au trimis reprezentantii. Iar razboaiele dintre ei pentru fiecare minister pus in joc este titanica. Nu vor baronii premier tehnocat? Nu au premier tehnocrat. Vrea premierul vot pentru o lege, impotriva unei motiuni sau la conventie, pentru un nou mandat, trebuie sa verse tainul catre baron ca sa-si cumpere sprijinul.

Dar de unde au aparut si pe ce se bazeaza uriasa putere a baronilor? Aparitia lor a fost, pana la urma, un efect pervers al descentralizarii declansat in vremea lui Adrian Nastase. Descentralizarea a devenit in principal descentralizarea coruptiei. In virtutea ei, liderul local al partidului de guvernamant, de cele mai multe ori presedinte de Consiliu Judetean, a avut tot mai multe de impartit si, implicit, a capatat tot mai multa putere. Puterea i-a adus tot mai multi bani, mai mare control asupra firmelor si asupra primarilor din zona lui de influenta.

Presedintele de Consiliu Judetean a ajuns treptat un fel de Dumnezeu local, care taie si spanzura, face si desface, da si ia, numeste si destituie. Parlamentarii n-au mai fost impusi de la centru in filiale, ci invers, iar ei raman fideli jupanului. De aceea, decizia politica in chestiuni esentiale nu mai este dictata de conducerea centrala, ci tot de baronet, care poate pica legi sau guverne fara foarte mare efort.

Evident baronul este nodul coruptiei locale, caci toate contractele importante din judet trec prin pixul sau si cine nu pupa inelul isi ia adio de la banul public. Dar asta l-a facut pe baron si prinicipalul finantator al partidelor, cheia imensei sale puteri. De ce credeti, spre exemplu, ca il jeleau pesedistii pe Nicolescu de Arges? De ce credeti ca pe Falca nu-l va ajunge in veci niciun criteriu de integritate?

Baronii nu au, cu adevarat, culoare politica. Liviu Dragnea, Constantin Simirad, Gheorghe Stefan au schimbat barca fara nicio problema shimband practic culoarea politica a intregului judet. Baronii nu sunt cu adevarat dusmani intre ei, cel mult competitori. Stiti doar vorba aceea, intre hoti sa fie cinste. Ei se respecta reciproc, clientii cei mai mari sunt comuni, isi continua si isi completeaza politicile in interes comun tranpartinic. Acum, de exemplu, baronii USL se lupta la baioneta contra reorganizarii, dar nici cei din PDL nu sunt pasivi. Traian Igas, omul lui Falcone de Arad, si Elena Udrea de Bucuresti recomandau abandonarea proiectului de reorganizare, intr-un document a carui autenticitate nu au negat-o niciodata.

Interesul ultim al baronilor de toate culorile este sa mulga cat mai bine, pana la ultimul banut, bugetul, nu numai al tarii, ci si ce pot ciuguli din banii europeni. De aici se pare insa ca li s-a tras, caci restul Europei a depasit demult stadiul feudal. Coruptie exista peste tot, dar baroni avem doar noi.

Daca pana la urma Consiliile Judetene si toate deconcentratele judetene vor fi desfiintate, baronul va ramane fara hrana si abia atunci va incepe lupta fratricida pentru supravietuire. Vor ramane cam 8 de partid si nu cred ca vor fi mai puternici decat acum, dimpotriva. Caci cu cat sunt mai putini, cu atat sunt mai usor de supravegheat. Disparitia baronetului ar fi o prima sansa ca politica romaneasca sa reintre, macar organizatoric, pe un fagas nomal in care centrul si teritorul sa-si aiba fiecare locul sau, iar ierarhiile sa fie cele firesti. Ma tem insa ca pana acolo va curge mult sange politic.
Harta alegerilor locale 2020. Lista cu toti candidatii la consiliile judetene si la primariile marilor orase din Romania

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 4254 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
62 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Ioana Ene :

"Credeti, de exemplu, ca Victor Ponta are curajul sa ridice glasul in fata unui Dragnea, Oprisan, Constantinescu sau a unui Mazare, de exemplu?" . Sunt la modul absolut de acord . Dar hai sa inlocuim Ponta cu Boc si Oprisan sau Mazare cu Basescu . Oare iese vreo tampenie ? Sa vedem : "Credeti, de exemplu, ca Boc are curajul sa ridice glasul in fata unui Basescu , de exemplu?" . Eu zic ca iese un adevar la fel de absolut - asta-i o gogomanie din partea mea , pentru ca adevarul este intotdeauna absolut . Bine , cand e vorba de adevarul pupincuristilor , trebuie sa avem oarece reticente . Apropo , astazi sustinatorii portocalii sunt in greva . Au urmat exemplul unui Boc , care este intr-o greva perpetua si chiar daca este treaz , chiar nu face nimic . Doar sa ia oua in cap de la tac-su . Ce vreau eu sa spun prin cuvintele Ioanei Ene este faptul ca Baronul Suprem si Lacheii Lui Credinciosi sunt neatinsi de aceasta pseudoreforma a Famigliei Basescu . Pentru ca Reforma de acolo trebuie sa inceapa : la Guvern , la Presedentie . Tineti minte ce gargara demagogica faceau Boc si Basescu in 2009 despre agentiile guvernamentale lasate mostenire de Tariceanu ? Tineti minte ce cocosi infoiati erau conducatorii natiei cand condamnau risipa lui Tariceanu , birocratia si nepotismul regimului anterior in materie de angajati privilegiati la guvern ? Tineti minte cum o infiera userul Ghilotina pe madam Lulache - aici chiar ii dau dreptate ( regimul Tariceanu a avut si el - cu ghiotura , pipitele si nonvalorile lui )? Ei bine , chiar ziare.com ne anunta acum 2 saptamani ca :" Executivul roman a cheltuit, in 2010, peste 400.000 lei pentru cazarea, in Bucuresti, a consilierilor premierului Boc si angajatilor Secretariatului General al Guvernului (SGG). Aceasta suma este comparabila cu cea inregistrata in 2009 si dubla fata de cea din 2008, cand aceste cheltuieli au fost efectuate pentru un numar de doua ori mai mic de consilieri." - citat din articolul : http://www.ziare.com/politica/guvern/guvernul-a-cheltuit-peste-400-000-lei-pe-cazarea-angajatilor-lui-boc-in-2010-1082809 Deci , Ioana Ene , chiar nu te-ai saturat sa rumegi iasca ? PS : Mai jos , Kris ne readuce aminte , citez : "13-15 Iunie 1990 Acum 21 de ani mureau oameni zdrobiti de tarnacoapele iliesciene. Romania cadea in comuna primitivă." Imi permit sa adaug : ...si nimeni nu a avut interesul vreodata sa ne scoata de acolo . Cand ajugeam sa scoatem capul afara , se gasea cate un bocanc sa ne dea un spit care ne arunca iar pe fundul prapastiei . Acum este de serviciu Demagogul Populist Basescu si Sluga Sa Preaplecata Boc cu Ou in Frunte .

 

FRAIERI COCLITI

Ma uit la toti savanti politici de pe acest site cum nu pricep cel mai simplu act politic:
Inghesuit bine de UDMR, Traienica cere ajutorul opozitiei "romanesti" ca, prin -reorganizare- teritoriala sa puna, pentru totdeauna, UDMR-ul in umbra.
Cine sa priceapa?
Nu imi inchipuiam ca Ponta este atat de putin.

De Antonescu stiam.
Dar voi, mancatori de cerneala ieftina, char niciunul nu deslusiti?

 

Fără justitzie nu dispar talharii si derbedeii nici dacă

reorganizarea mută Romania pe fundul mării. Puterea sub toate formele ei (economică, culturală, militară, morală) depinde numai si numai de felul in care puterea judecătorească face dreptate in stat.
La noi justitia atarnă ca bolovanul de gatul celui care disperat trebuie să treacă o apă adanca. Dacă nu scapă de acest bolovan, nu poate ajunge viu dincolo!

De acord dar

Trebuie schimbat si instrumentul cu care opereaza justitia. Adica trebuie inlocuit actualul cotet legislativ cu un edificiu clar si coerent. O zi buna !

De la alba-neagra la sah

Miza acestui gest nu tine de interesul national - Basescu se face vinovat de inalta tradare sau poate este mai degraba vorba de subminarea economiei nationale - Proiectul lui Basescu prevede retrogradarea a 300 de localitati, care ar urma sa devnina din orase, comune si din comune, sate. Deci 300 de referendumuri odata. In plus, schimbarea configuratiei judetelor, transformarea acestora in voievodate presupune, cum este si firesc, inca 41 de referendumuri. Daca la un singur referendum, dintre cele 342, raspunsul este negativ, intreg proiectul sufera transformari dramatice. Din acest motiv, Basescu se pregateste de o nevazuta. Respectiv sa schimbe legea referendumului. Prin a cincisprezecea asumare de raspundere. Dupa care, prin a saisprezecea asumare de raspundere, sa creeze voievodatele, inainte de alegeri. Pentru ca, prin haosul creat, sa castige alegerile.

Asa cum este gandit proiectul opozitiei, este mult mai rational. Opozitia il va supune, pana in 2013, dezbaterii publice. Si, evident, dezbaterii parlamentare. Apoi, acolo unde va fi necesar, vor putea fi organizate referendumuri. Mult mai putine.

Nu este exclus ca acest proiect USL sa rupa coalitia aflata la guvernare. Sunt sigur ca multi dintre parlamentarii puterii, impartasind proiectul USL si dezaproband proiectul Basescu, vor vota alaturi de opozitie. Ceea ce poate insemna caderea Guvernului. Evident, daca Basescu incearca sa forteze. Dar si daca renunta, tot a pierdut aceasta batalie.

De la Ciresica la Golden Blitz

Da, sustin reimpartirea Romaniei in opt regiuni pentru ca am in fata exemplul Germaniei, Elvetiei, Italiei sau al Frantei dar fara Basescu si partenerul lui SOROS.

De 7 ani Basescu s-a ocupat in mare parte de aceleasi vendete personale si porcarii ieftine. Apropo de bomba secuiasca :)))

De ce se cred ungurii se cred secui :)))???

Primul lucru care trebuie lamurit este numarul secuilor din Romania si din teritoriul revendicat pentru a fi declarat "tinut secuiesc".

La ultimul recensamint au fost inregistrati putin peste 5.000 (cinci mii) de secui. Aceasta cifra practic pune punct discutiei. Sunt prea putini secuii din Romania ca sa li se acorde un statut atat de deosebit. Sa calculeze vreun expert de la UDMR ce intindere ar urma sa aiba tinutul celor cinci mii de secui.

Mai mult, acesti 5000 (cinci mii) de secui nici nu sunt recunoscuti ca ar exista. In nomenclatorul minoritatilor din Romania, secuii nu sunt inregistrati. Drept care ei nici nu au reprezentant in Parlament, alaturi de celelalte minoritati, dintre care nici macar una nu revendica un teritoriu propriu.

Ba chiar daca stai de vorba cu reprezentantii celei mai numeroase minoritati nationale din Rominia, cu liderii maghiarimii, usor de identificat ca lideri UDMR, primesti informatia naucitoare ca secuii sunt maghiari, ca, deci, secuii nu exista. Asadar, ne aflam in plin absurd: o entitate etnica inexistenta cere sa i se acorde cele mai largi drepturi civile. Absurdul este si mai ...adanc: cu toate acestea cei care pretind sa se recunoasca existenta unui tinut secuiesc sunt tocmai cei care neaga existenta secuilor, adica liderii UDMR !

ETC, vezi cine joacă continuu neagra-si mai neagra

Dacă mai ai un dram de libertate prin creierul spălat si dirijat de Felix, aminteste-ti că astăzi se implinesc 21 de ani de la cel mai miselesc, injositor si criminal act ca si lovitura de stat din 1989. Ai bunul simtz si fă o pauză azi să razi toată ziua ca prostul. Ti-ar sta mult mai frumos decat să te lasi manat de Felix ca vita injugată.

baronii PDL si USL stau bine la puscarie!!!

incolonarea cu Udrea, Videanu, berceanu, Bombonel, Dragnea. Mitrea, Hrebe, Vacaroiu in frunte si directia PUSCARIE!!!!

Imbogatitii in urma loviturii de stat...

Aseara la otvkk a aparut un tucalar(la propiu) de a lui Iliescu mare ;revolutionar; alaturi de maries,pe nume lesu.
lesu asta s-a facut ca munceste la Automatica din Floresca pana la lovitura de stat din '89 fiind un obscur impinge caruciorul cu materiale.Se pare ca la '89 taicasu un vasnic activist pcr ia spus ca este bine sa fie langa Iliescu la ;momentul; Televiziunea Romana.De atunci a fost omul de casa a lui Iliescu la fabrica fiind repede avansat ca maistru(fara prezenta,ca tovul preschimbat in donmul avea treba la org.22)si pensionat pe sest la '43 ani.Trai pe vatrai cu excrocheriile psdr si Iliescu & co.Altii au muncit o viata,40-45 ani si nu au nici pe jumatate pensia smecherasului lesu,si ca el cati or fii?
Nu credeti ca ar trebuii revizuite si pensiile ;revolutionarilor;fara revolutie?
Nu credeti ca ar trebuii retrase titlurile de noblete ;revolutionar; si gramada de avantaje ?
Nu credeti ca ar trebuii recunoscuta lovitura de stat si luate toate drepturile smecherasilor hamesiti?

Vreau sa fiu clar :)))

Nu dau doi lei pe basebocii de la ziare.com

Singura solutie pentru Romania este reorganizarea puscariilor romanesti si construirea unor penitenciare noi ca sa cuprinda toata secta basesciana.

Toti dictatorii au vrut sa intre in nemurire dar au sfarsit ciuruiti de gloante sau condamnati de tribunale.

Toti se gandesc sa schimbe lumea, dar nimeni nu se gandeste sa se schimbe pe el.

Astazi profitorii Revolutiei sunt la Putere/Guvernare iar Infiltratorii ne conduc.

Nu vreu ca Basescu sa scape atat de usor si repede.

Acest golan/marinar de port nu merita atata consideratie.
Sper ca Basescu si zeci de acoliti sa se bucure de procese drepte si condamnari pe masura.

Sper ca procesul Presedintelui Romaniei Traian Basescu
sa fie televizat international ... fiind un exemplu de justitie si legalitate.

Sper ca la finalul procesului sa aiba dreptul de a se adresa natiunii si sa fie lasat sa aleaga intre inchisoare pe viata si inchisoare...pana la sfarsitul vietii.

Nicio zi fara secta Basi(s)ta

USL munceste...

PDL/UDMR propaganda...

Zi-lumina...

An de an,

Degeaba :)))

BASESCU DUPA 40 DE ANI DE CAND BAZAIE CA SA SE BAGE IN SEAMA CA AGENT SOVIETIC LA ANVERS :))) A BAGAT TARA IN CACAO !!!

Amiralul Gheorghe Anghelescu, a sef al Marinei Comerciale, era seful lui Basescu, comandantul navei Biruinta. Intre 1987-1989, Anghelescu il trimite pe unul dintre preferatii sai, Basescu, cu avizul Securitatii, la Anvers, ca reprezentant al NAVROM. Tot atunci, Silviu Predoiu, este ofiter sub acoperire DIE, este trimis la Anvers, ca reprezentant comercial, avand biroul alaturat de cel al lui Basescu.

Mentorii tripletei Traian Basescu-Gheorghe Marin-Silviu Predoiu sunt suspectati sau au fost urmariti ca agenti sovietici/rusi. Spionii rusi sunt la fel de rai ca cei ai CIA. NATO si Romania dupa 2004, colaboreaza in alianta,iar economia Romaniei e la pamant. Bravo FMI :))

Felicitari romani (din Diaspora)!

E cea mai proasta perioada de dupa ultimul razboi mondial ...

Portia de circ zilnic:

PDL are o propunere pentru UDMR - Statutul minoritatilor contra reorganizarea administrativ-teritoriala in viziunea Basescu.

UDMR conduce Romania sub Basescu :)))

Votati "schimbarea"!! vezi mai jos:

A great story to be taken in perspective..........and tempered expectation.





There's an old sea story about a ship's Captain who inspected his crew,

and afterward told the first mate that his men smelled bad.





The Captain suggested perhaps it would help

if the sailors would change underwear occasionally.



The first mate responded, "Aye, aye sir, I'll see to it immediately!"





The first mate went straight to the sailors berthing compartment and announced,

"The Captain thinks you guys smell bad and wants you to change your underwear."





He continued, "Pittman, you change with Jones,



McCarthy, you change with Witkowski,



and Brown, you change with Schultz."









THE MORAL OF THE STORY:



Someone may come along and promise "Change", but don't count on things smelling any better.

Trebuie sa intelegem un lucru..

UE nu agreaza organizarea administrativa pe judete. Sunt bunitati mici, multe fara personalitate si coerenta la nivel national. Regiunile sunt agreata de UE.
imeni-putere si opozitie, nu agreaza varianta regiunilor economice propuse de vUDMR. ESte o organizre POLITICA prea evidenta si succetibila de conflicte economice.

Avantaje sunt desigur. Si opozitia recunoaste. La USL le vpare rau ca ele nu au fost acelea care sa faca aceasta organizare.

Pauza de ras.

Proiectul "organizarea basesciana" ...

E in sertar/pregatit din 2002, mai copil- batran... de unde crezi ca Basescu a preluat ideea ?

De la Nastase :)))

Cine e mai mic acum ...

Astia inghit tot :)))

 

13-15 Iunie 1990

Acum 21 de ani mureau oameni zdrobiti de tarnacoapele iliesciene. Romania cadea in comuna primitivă.

ROMANIA SFARTECATA,

In urma cu 21 de ani gorilele "oameni noi"ai ceausism comunismului fost PCR ,actual PSD-PDL aratau omenirii cat de bestiali pot fi si cum pot ucide la ordin tovarasesc.Atunci iliescu ion avea un subordonat de incredere, pe Basescu Traian,pe care apoi l-a rasplatiti regeste,i-a dat tara pe mana, tara pe care acum Basescu Traian o vinde ,bucata cu bucata, cui vrea sa o cumpere , secui, unguri ,sau evrei.

Prin HG 402/2010 ,promulgata de Basescu Traian acesta este acuzat de TRADARE.Punct.

DREPTUL DE A-MI APARA MAMA,

PROSTITUATA CLEO4,ALIAS UDREA ELENA,

..confirma infractionalitatea "menistrei"Udrea Elena Gabriela ,doar despre aceasta activitate penala este vorba in comentariul meu.
Mai mult decat atat una dintre sursele care sustin comenatriul meu este chiar ziare.com.

Cat timp mai acceptati ziare.com teroarea prostituatei Cleo4,alias Udrea Elena,teroare ce este desprinsa din politia politica PDL-ista.

Fac precizarea ca pana nu demult timp [prostituata Cleo4 nu-mi jignea parintii ci ma ameninta cu moartea,pe mine,politia romana si ziaristi.Iata extras din dosarul ce acuza politia politica PDL-ista :

"Cleo4

02.08.2010, 22:38

ai grija pe unde mergi

ai grija pe unde traversezi,
ai grija ce mananci,
ai grija ce bei.

ti-am aflat cele 2 ip-uri de la care postezi
ti-am aflat obiceiurile,
ti-am aflat drumurile zilnice.

iti stim mersul,
iti stim aratarea.

ai mare grija, echipa face totul.
tu esti singura si nu ai pe nimeni "

Cleo4

02.08.2010, 22:41

ar fi pacat de parintii care te-au crescut pna la 38 de ani sa te planga

la ei te gandesti? "

http://mariusmina.blogspot.com/2010/05/elena-udrea-isi-confectioneaza-un.html "

"CLEOPATRU" este aceiasi cu CLEO4 CEA URMARITA IN MAI MULTE DOSARE DE AMENINTARI CU MOARTEA SI DE PORNOGRAFIE,INDENTIFICATA A FI CHIAR UDREA ELENA.

BARONII,POLITICA SI UDREA ELENA.

Baronii locali nu au culoare ,dar au o mama,o mama care a trecut din strada prin toate partidele politruc postdecembriste FSN-PSD-PD-PNL-iste .Asa au aparut prima oara baronii PSD,cu Marian Oprisan in frunte,trimis in judecata in 2006 nici pana astazi dosarele lui de coruptie nu au fost judecate pe fond.

Si pentru ca baronismul-postdecembristo-neostalinist era liber sa zburde liber in tara Udrea Elena si-a baronit proprii concubini ,incLusiv cocosul din dotare,UN BARON CE FACE BANI cu spitalele "comasate "de baronul din Rachtele.

http://www.kamikazeonline.ro/2011/02/de-cind-e-udrea-ministru-asociatii-si-cumnatul-lui-cocos-au-luat-50-de-milioane-de-lei-din-spitale/

In 2004 Basescu Traian promitea cu manie proletara ca va distruge sistemul ticalosit cu tot cu baronii din intreaga tara, astazi Udreea Elena imparte banii publici baronilor, bineinteles EXCLUSIV ai PDL-ului, aceasta in timp ce tara este stoarsa ca o lamaei de baroneasa sefa PDL ista si de ciracii ei PDL-isti cu totii protejati de regele baronilor din tara ,Basescu Traian:

"Elena Udrea da bani publici baronilor PD-L .La doar cateva zile de la alegerile europarlamentare, sefii de judet ai PD-L, care au sustinut intens campania portocalie in teritoriu si au obtinut scoruri frumusele pe 7 iunie, au primit noi fonduri de la Ministerul Turismului.

Evenimentul zilei dezvaluie ca Elena Udrea a reevaluat sumele alocate autoritatilor locale pentru proiecte si a facut cateva ajustari in favoarea colegilor de partid, care se regasesc intr-o hotarare de guvern din 10 iunie, publicata saptamana aceasta in Monitorul Oficial.

Asa se face ca primarii si presedintii de consilii judetene PD-L au primit 59,5% din banii publici pentru turism impartiti pana acum, adica 33 de milioane de euro. PSD a primit 10,8% din suma (6,1 milioane de euro), PNL - 14,7% (8,3 milioane de euro), UDMR - 5,8% (3,3 milioane de euro), iar doi primari independenti - 8,6% (4,9 milioane de euro).

Cel mai fericit dupa aceasta imparteala "echitabila" este Gheorghe Stefan, primarul din Piatra Neamt, care a primit 2,4 milioane de euro."

http://www.ziare.com/stiri/ancheta/elena-udrea-da-bani-publici-baronilor-pd-l-793099

Dar iata si ultima strigare ,dovada a sfidarii subumane a baronilor PDL-UDREA BASESCU BOC. BARONII au bani:

"Fata ce a mare a presedintelui se plimbă cu o masinută de lux

Ioana Băsescu a schimbat Fiat-ul 500 cu un model Abarth sportiv..."

http://www.click.ro/vedete/romanesti/presedintelui-plimba-masinuta-lux-ioana-basescu_0_1192680807.html

Iar te iei de mamele altora?!

dar de m.ata ce zici?
uite-o aici
http://www.220.ro/funny/Baba-Beata/2lcMCSGVGR/

(e aia cu picioarele in sus)

 

Fapte, nu vorbe !

Rezultate de 0 - Zero !
Solutii de 0 - Zero !
Idei de 0 - Zero !

Basescu da bine la prosti :))) A izolat Romania ca sa profite Soros cu tiganii lui.

Pe mare, a vandut Flota - Comandant de nava.
Pe uscat, e un ratat - Conducator de tara.

Vorbitul in necunostinta de cauza cauzeaza grav sanatatii. Sanatatii poporului, desigur !

ulivia si cine-i marius mina ala?

Tu stii?
Iti spun eu cine e!
Un paduche emigrat la New York, parasit de doua neveste si care acum e taximetrist prin suburbie.
Si-acum vine una ca tine sa ne dea linkuri catre pagina acelui brontozaur semianalfabet.
Taximetrist parasit ))))
Altii nu mai ai?
Mai bine ramaneai la SRS si la Nistorescu. Chiar si ta,_pita aia de Roxana e mai frecventabila decat gunoil ala de marius mina )))

Rau ati mai ajuns voi, USLoilor )))

Horwath ala mai e liber sau iar l-au bagat in camasa de forta?
N-ar fi prima data )))

 

Marius Mina,R.Horvath dau insomnii lui T.Basescu

Porumbaco, ai mare grija cand vorbesti fara sa gandesti.Iata ce sriu ARGUMENTATA ZIARISTII ROMANI IN PRESA AMERICANA DESPRE TERORISTUL Basescu Traian:

"Traian Băsescu nu poate ocoli intilnirea cu directorul FBI Sean Joyce. Informatii de ultimă oră arată că FBI este la un pas de blocarea conturilor acestuia, aflate in bănci americane. Aici sint depuse aproximativ 150 de milioane de dolari. Surse din Serviciile Secrete ne-au dezvăluit că amenintarea subtilă a americanilor, privind posibilitatea blocării conturilor detinute de Traian Băsescu la bănci de pe teritoriul SUA, i-a creat o stare de nervozitate accentuată Pacientului Natiunii, care a fost supărat, irascibil si panicat toată ziua de marti. După ce a avut o discutie secretă cu Florian Coldea, ce a durat mai bine de două ore, Chiriasul de la Cotroceni a luat hotărirea de a-i acorda oficialului american audienta dorită, urmind ca, de comun acord, să fie fixat si momentul acesteia. In acest sens, pe canale discrete, Băsescu si-a făcut cunoscută deja disponibilitatea de a răspunde cererii americanilor, urmind ca acestia să-i propună un interval in care directorul FBI va fi in Romania. Conform informatiilor noastre, una dintre concluziile pe care Traian Băsescu si le-a insusit după discutia avută cu Florian Coldea a fost aceea că, dacă nu dă curs cererii, s-ar putea trezi cu blocarea respectivelor conturi, iar dacă va contesta decizia, cel mai probabil va izbucni un scandal international.
Este vorba de 3 conturi, care, impreună, insumează cca. 150 de milioane de dolari, o sumă mică in raport cu banii lui Traian Băsescu depusi in alte tări. Conturile au fost deschise in SUA, in perioada 1995-1997, si au fost alimentate de-a lungul timpului, pină in 2004, din diverse surse, in principal comisioane din afacerile oneroase patronate atita timp cit a ocupat functiile de ministru al Transporturilor si primar al Capitalei. "(wikileaks.doc)

ziare.com v-ati vandut tarfelor PDL-iste?

Comentariul insultator al tarfei cleo4 .nimeni alta decat Udrea elena nu este cezurat si al meu da?

de ce nu ati raspunde mai bine la intrebare:

Ce rost are comentariul tarfei cleopatru?

..AGATAT DE COMENARIUL LIVIEI, comentariul care arata documentat cu sursa chiar de pe ziare.com ca puscariabila ELENA UDREA IMPARTE BANII PUBLICI DOAR BARONILOR LOCALI AI PDL-ului,UNICII BARONI corupti in 2011 DIN ROMANIA.

De ce sunt admise comentariile tarfei Cleopatru, de catre administrator?Pentru ca administratorul are de plasat in aceasta seara tarfe,doar site-ul ziare.com este indentificat ca fiind si un bordel de tarfe, de traficanti de droguri si chiar de arme,principala activitate PDL-ista asa cum a stabilit si Uniunea Europeana atunci cand a refuzat sa dea secrete Schengen adunaturii de tarfe,de proxineti si de contrabandisti ai PDL-Udrea Basescu Boc.

"Baronetul", sau, altfel spus, patura sociala a politrucilor...

...descentralizati Nu va dispare, nici nu se va subtia, in cazul unei reorganizari teritoriale, ei vor ramane un gen de "manageri de proiecte" care vor dispune in permanentza de suficienta "mana cereasca" din care sa "serveasca"!
Problema nu este, insa, de actualitate, intrucat ideea baselariana este atat de inepta incat nu are nici o sansa sa devina realitate!

 

Ce chestii mai scrii, mon cher...

"Manageri de proiecte"? Daca li se ia puterea de a adjudeca proiectele dupa bunul lor plac si contra spaga, de ce proiecte vorbesti? Daca in loc de 40 de baroni cu puteri nelimitate in judetele actuale raman 8 indivizi cu puteri mult subtiate, usor de controlat, imbunatatirea ar fi evidenta. Adevarat ca primariile isi vor mari atributiile, deci si posibilitatile de coruptie, dar la primarii exista consiliile municipale formate din reprezentanti ai puterii si opozitiei si nu se poate face orice ilegalitate fara sa se vada...

ciudata logica mai ai...

aceiasi putere se imparte la mai putini, care domnesc peste mai mult, si totusi puterea fiecaruia in parte scade? foarte logic, n-am ce zice...

@"eu_insami": Problema nu e daca-s mai multi sau mai putini,

Problema e daca au puteri DISCRETIONARE sau nu, daca exista un mecanism bun de control sau nu!
Un primar nu prea poate face ce vrea, are un consiliu municipal pe cap...

Madam Ioana Ene zisă Lupea,Pora,Fati,Mircea Marean și Tălmăcean.

....așa-zisa "reorganizare" a raioanelor bolșevice este un ACT DE TRĂDARE A ROMÂNIEI de către †††băxesk-moloh††† și sectele lui portocalii,verzulii și a păstarnacilor lu' Șpilhozen.Și Madam Ene face parete din....
Cat privește baronii NICIUN baron portocaliu nu ai amintit,madam Ene.De ce?Unde e Flutur,Falcă,Oprea,Kereștoi,...și mulți alții?Unde e?Tot ceea ce scrii e demagogie pură,ipocrizie și fariseism,madamEne.
Se vede clar că ești de rea-credință și mai rău,plătită baban pt ceea ce scrii.

Viva USL!..Viva Antonescu!..Viva Democrația!..Viva și eu care este!
De Tălmăcean nu se știe.

 

Viva securitatea! Viva mineriada!

Deșteaptă-te, măi Crine, din somnul cel de moarte,
In care te-adanciră barbarii de moguli!

De la baron la conte

Intrebat daca nu vor fi pierdute si functii prin reorganizarea teritorial-administrativa a tarii, deputatul PDL Costica Canacheu a replicat senin: "Dar asta-i bună. Si ce dacă se pierd functii? Intotdeauna sunt altfel de functii. Statul stie să se reproducă."

Ce alt raspuns mai transant decat acesta asteptati?

Din naivitate sau din mai stiu eu ce motiv, Ioana Ene fredoneaza acelasi falset precum Emil Boc.

Ce vom avea de fapt? Judete transformate in superjudete, baroni transformati in superbaroni.

Intr-adevar, 8 superbaroni pot fi, la o adica, mai usor de controlat decat 41 de baroni. Dar si bugetele de care dispun acestia vor fi superbugete. Iar controlul de acest tip, nu inseamna altceva decat trecerea de la concurenta la oligopol politico-economic.

Si mai la urma urmei, ideea ca prin reimpartirea administrativa se vor destructura relatiile clientelare este complet falsa. Va disparea cumva fizic, se va retrage la pensie aceasta clientela sau se va replia pe alte pozitii?

Cat timp legile nu impiedica "baroniadele", legi de altfel existente si neaplicate decat dupa interese conjuncturale, degeaba mazgalim harti si redesenam frontiere interne. Fenomenul va persista.

 

O zgaltaiala trebuie sa se produca .

Costul reorganizarii este mult mai mic decat ce se poate castiga .
Mai mult , pana si faptul ca le trenura scaunele si nu stiu ce-i asteapta , ii face pe multi sa fie mai cu bagare de seama , mai retinuti in a fura .
In Teleorman pe baronil Dragnea nu-l clinteste nici NATO cu atacuri aeriene . Asta o stiu de la sursa .
De Falca nu aud decat pe aici , pe la INTACT -- ca face si ca drege dar nu si ce face el asa de nemaipomenit .
Samd .
Aici vad ca se discuta despre baroni si nu despre omul obisnuit . Ce poate face el , ce sanse are . Pacat .

Reorganizarea trebuie sa se faca .
Va fi un plus pt ca simplul cetatean sa-si asume faptele , votul , sa nu mai dea vina pe altii . Voteaza ticalosi , sa se spele cu ei pe cap .

De acord cu Ghilotina

Sper ca in 2012 romanii sa nu mai voteze ticalosi, ca data trecuta.:)))

De acord cu Ghilotina

Sper ca in 2012 romanii sa nu mai voteze ticalosi, ca data trecuta.:))) Sper să voteze ticălosi mult mai mari din menajeria celui mai mare ticălos, turnătorul Felix.

Norocul romanilor ca "ticalosii" astia

fac ce trebuie si isi asuma reformele si au scos Romania din criza . Spre deosebire de "onestul" Tariceanu care a lasat Romania fara bani si cu datorii pt 2009 in valoare de peste 2,5 miliarde ; lucrari comandate dar din care f multe nu se ragaseau pe teren .

Miscarea lui Tariceanu de a infesta structurile statului cu indivizi "fideli-cauzei" liberalior , mai bine zis a ceea ce reprezinta ei acum pe plan mondial (spre est) , ne costa si ne va costa inca multi ani .

Si de acum .... nu mai postez , am uitat ca suntem in greva .

@ Ghilotina

Eu stiam de la Boc ca Tariceanu a lasat o datorie de 5 miliarde.
In ritmul asta, pana la alegeri poate aflam ca de fapt Tariceanu nu a lasat nici o datorie.

Hai, mai Ghilotina! Greva de sarbatori?

"Traian Basescu sparge cu greu frontul intereselor lor comune"

Nu prea inteleg de ce se sparge mafia atat de greu. Eu inca mai astept sa aflu unde ajungeau milioanele de euro primite lunar ca mita in vami. Caci banii nu apar, nu dispar, ci doar se muta dintr-un buzunar in altul. Repet: Ce o fi atat de dificil pentru Parchet?

 

Dar interesele din Parchet ... cine le sparge ?

Eu am facut cateva plangeri catre Parchet si pot spune ca si acolo colcaie interesele .
Procurorii s-au transformat in unelte care "dirijeaza" ancheta functie de ordin sau de "traficul de influenta" . Pe ei ... cine sa-i mai controleze ?

Pai ati uitat ce zicea Soric ?
"ce e rau sa se dea cu camata ? sunt si procurori care dau cu camata" .
Ia sa indraznesti sa te opui unui procuror sau politist ; te lasa in fundul gol de vorbesti singur pe strazi .
Gastile astea ... cine si cum le poate sparge ?

Interesele din Parchet le poate sparge

acela care numeste procurorii.

Bre , matale ma speriati pe mine , bre !

Adica scuristii a reinviat ?
Adevarul e ca tot aud eu vorbindu-se pa la coada ca astia iar a capatat si aer si curaj si cica e suparati rau ca l-a luat pe Vintu si nu mai are omu lor de afaceri .

Da ce vrea nene securistii astia ?
E cu baronii sau cu procurorii ?
Sau cu politia ? Ca eu cred ca mai degraba e cu politia , ca aia le stie pe toate si e pulanu' la ei 24 din 24 .

Cum trebuie sa procedezi pt. a intelege:

Priveste-te in oglinda! Cel pe care il vezi e individul care si-a vindut votul pt.: un litru de ulei, un kil de zahar, un pui congelat si 50 RON!! De la cel din oglinda incepe coruptia!! Comunistii l-au invatat pe cel din oglinda: sa dea un ciubuc la ospatar, la militian, etc.

Orice invat are si dezvat.

Dar exemplul trebuie sa plece intotdeauna de sus, iar legea sa se impuna cu pedepse.

cel mai mare patriot din istoria Romaniei

a fost Nicolae Ceausescu,ca sef de stat vorbind,a fost singurul care a vrut bunastarea noastra a tuturor romanilor indiferent de nationalitate ceea ce nu se poate realiza fara sacrificii.pacat ca grandomania i-a luat mintile.dupa el potopul.

 

Cultul personalitatii lui Ceausescu

a fost abil cultivat de catre fosta securitate, care avea tot interesul ca dictatorul sa fie urat de popor. Si in prezent se intampla cam acelasi lucru. Sper ca dl Basescu sa se trezeasca la timp si sa-si intoarca din nou fata catre romani.

@tonypro.st - tu n-ai trait in "Epoca de Aur" ?

Cum poti sa afirmi ca s-a ingrijit de "bunastarea noastra" cand a facut asa de multe nemernicii ? Cea mai mare a fost legea de dezmostenire care statua ca si pamantul de sub casa este al statului. A desfiintat gospodaria taraneasca si taranul gospodar si mandru a devenit "ma Ceapistule". A "sistematizat" localitatile cu buldozerul, iar in Bucuresti a demolat sistematic mai ceva ca bombardamentele(aberatii monstruase: Casa Poporului, etc.). Aberatii care apasau greu pe cap de locuitor: Combinatul Siderurgic de la Galati producea pagube de peste 1 milion de $ pe zi (minereu adus din Brazilia, India, Australia, carbune din Anglia, etc.).
A permis securitatii criminale sa faca comert - transformat in contrabanda si specula pentru cetateanul de rand - dementul alcoolic de la Cotroceni este unul din imbogatitii de atunci.

Multi ati fost si....inca mai sunteti!!

Dupa mai mult de douazeci de ani, continuati sa existati!! Au disparut specii de plante si animale in citiva ani dar voi sunteti ca buruiana cea rezistenta!! Aseara la TVR-Intel l-am vazut pe Alex. Nicolski!! Marele bandit comunist a murit de frica!! trebuia sa se duca a doua zi la procuratura si credea ca "cercetarea" a ramas ca pe vremea lui!!

Nu numai ca fosta securitate continua sa existe

dar de cativa ani a inceput sa mai si infloreasca. De parca ar fi fost ceva pozitiv in istoria Romaniei, de care nu ne mai putem lipsi. A infestat cu predilectie puterea, dar este bine reprezentata si in opozitie. De aceea, cea mai sigura metoda de a scapa de acesti indivizi naraviti in rele ar fi aplicarea pct 8 al Proclamatiei de la Timisoara. De sus pana jos si de la stanga la dreapta.

decat "bunastarea" pe care ti-o vara altul pe gat, cu forta...

...dupa chipul si asemanarea mintii sale reduse, mai bine saracie pe cont propriu...

Dna Ioana Ene - SRI - ne ia de pro.sti !

A inceput saptamana cu un art diversiune 100%. Ne intoxica cu termeni lansati de securisti: "baroni", "specia daunatoare in bataia pustii", etc. Sa-i amintim ca politologii sec XX au statuat ca un partid puternic nu trebuie sa fie de "lider", deoarece liderul devine paranoic in aproximativ 4 ani. Toate partidele de "lider" sunt fie religioase, fie ultran-ationaliste, fie teroriste.
Ne mai prosteste cu: "Baronii nu au culoare politica", "au schimbat barca", etc. Da de ce au schimbat barca ? Raspuns: 1. au executat misiunea primita; 2. daca nu este cazul 1 se aplica axioma securitatii: "Nu exista persoana curata, ci persoana insuficient documentata" si daca "te documenteaza" devii ori/ori;

 

Interesant ; nu stiam chestia cu "documentarea"

Mai spuneti .

Aoleu mihnapostol, ce le mai incurci...

Pentru tine, opusul "partidului de lideri" e "partidul de baroni", adica "partidul satrapilor"?
Pai nu stimabile, opusul partidului de lider e partidul de personalitati politice preparate si creative, nu de mafioti spagari semianalfabeti!

Cind scrieti singe politic

Va referiti la chestia aia maro care pute urit?Eu mu-mi mai fac de mult iluzii dar imi permit sa reafirm ca unul din pasii necesari pentru a porni pe drumul normalitatii e inlocuirea actualului cotet legislativ cu un edificiu clar si coerent.Asta pentru a redeveni stat de drept. Debirocratizarea trebuie sa inceapa cu legislatia. O zi buna !

 

Parere

Ai o grava tulburare de gandire.Mai sunt ca tine dar putini !

 

Romania fara baroni ...

Stiu! Suna utopic!

Sa ne gandim care ar fi sansele ca Romania sa ajunga o tara in care baronii sa fie doar titlul onorif istoric si nu cel cotidian care de cele mai multe ori ne provoaca sila.

Noua organizare pe regiuni nu ar elimina baronii locali, dar macar le-ar reduce numarul ...

 

Romania fara scapare

Nu cred ca tara mai poate scapa de sub influenta acestor baroni dar mai bine zis hoti si escroci care au distrus aceasta tara.Este prea mare incregatura dintre ei,siau facut adevarat retele care sai apere,deja au inceput sa se incuscresca intre ei indiferent de culoarea politica numai sa poata pastra ce au furat impreuna.Nu vedeti ca deja sunt familii care au reprezentanti in diferite partide politice.Ei lupta sa ajunga in structurile inalte pentru a fura mai bine si mai mult fara sai intereseze situatia omului de rand.Pana acum apareu la televizor nuntile fastuase ale tiganilor iar acum au inceput sa apara fara un pic de rusine si jena si nuntile celor ce conduc aceasta tara.Asteptam viitoarele alegeri sa mai capatam si noi cate o galeata,un zahar sau o punga de orez.

 

"amenintarea letala care-i paste pe baronii din toate partidele"???

Ioana, ma faci sa rad ca de un banc bun...
Daca doreau sa le faca ceva baronetilor, hai sa zicem macar cei PSD daca de ai lor nu se indurau sa se atinga, o faceau de acum 6 ani. Altfel miroase pestilential a bla-bla electoral, deci vorbe fara continut, intentionalitate sau urmari...

 

alooooooo....nu sunteti zdraveni la cap?

care va luti de cei mai de vaza cetateni ai bravei noastre natiuni ?pai vreti voi sa spuneti ca un Oprisan.un Blaga,un Mazare sau o Androneasca nu sau sacrificat pe altarul patriei?pai uitati ca nea ala de la Arges sa imbolnavit de inima si murea daca nul ciopirtea eminentul vraci de la Bucuresti ?sau citi vrednici prefecti si primari au suferit de boli chinuitoare cind au dat cu ochii de catuse? nevolnicilor ce sunteti...nu aveti pic de recunostinta pentru inaintasii si vrednicii neamului ...am sa va dau acatiste la saracul patriarh Daniel si o sa va arda focurile iadului daca nu lasati un biet Patriciu si un modest Voiculescu sa se ocupe de propasirea neamului prin ale lor falnice fundatii...EROI AU FOST ,EROI SUNT INCA ...si sa nu uitam ca pentru a taia capetele balaurului ne trebuie un ST.Gheorghe

 

Reorganizarea se poate face doar prin negociere

Ioana, gresesti cand afirmi ca baronii locali sunt presedintii CJ si mai gresesti o data cand apreciezi ca reorganizarea se face impotriva baronilor actuali(in ideea ca in viitoarea formula nu vor mai exista.
Reorganizarea trebuie facuta in folosul comunitatilor regionale care la noi sunt foarte traditionale cu specific local inconfundabil(Banat, Moldova, Transilvania-de ce ne ferim de aceasta celebra denumire?, Moldova, Dobrogea, Muntenia,Oltenia si Bucuresti)
De ce se eludeaza(cu rea-credinta evidenta) expertiza ONG-urilor dedicate?
Va amintiti de grupul Provincia?

 

Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor