Ziare.com

Domnule Arafat, vine o zi... E timpul

de Ioana Ene Dogioiu, Senior editor
Joi, 26 Noiembrie 2015, ora 19:41

   

Domnule Arafat, vine o zi... E timpul
Meritele lui Raed Arafat sunt, cred, incontestabile. Aparitia si extinderea SMURD reprezinta una dintre putinele politici publice cu adevarat de succes din ultimii 25 de ani ai Romaniei. Toti cei carora SMURD le-a salvat viata, si sunt mii, poate zeci de mii de oameni, au motive sa-i fie recunoscatori.

Rezervat, masurat la vorba, cu un profesionalism dovedit, omniprezent, domnia sa a fost, dupa parerea mea, multa vreme un reper de competenta si seriozitate. Iar cand acest reper a intrat in coliziune cu Traian Basescu, a strivit politicianul.

Dar, vedeti, exista un principiu numit al lui Peter, potrivit caruia fiecare angajat de succes este promovat pana la nivelul sau maxim de competenta, iar dupa aceea nu poate urma decat promovarea la un nivel pentru care este incompetent.

Si dl Arafat cred ca a trait acest moment dramatic de trecere de la competenta la incompetenta in momentul in care a parasit Ministerul Sanatatii, deci zona medicala si a organizarii medicale in care excelase, si s-a avantat in Ministerul de Interne, pentru a conduce Departamentul de interventii in situatii de urgenta, din care faceau parte nu numai medici, nu numai civili, ci si militari.

Se intampla dupa accidentul din Apuseni, misiunea domniei sale fiind sa reorganizeze tot ce insemna interventie de urgenta in Romania pentru ca oamenii sa nu mai moara cu zile.

A urmat insa accidentul de la Siutghiol, alta prestatie lamentabila a salvatorilor. A urmat pierderea fara urma a planorului, gasit dupa aproape 4 luni, nu de padurari, ci de turisti, acolo unde era previzibil dintr-un bun inceput sa fi cazut si teoretic fusese cautat.

N-am vazut pana in ziua de astazi nici concluzii clare in privinta interventiilor in cazurile Apuseni si Siutghiol, cu atat mai putin niste masuri de corectare a deficientelor. Grija dlui Arafat a fost sa ne spuna ca totul e bine.

Si a venit nenorocirea Colectiv. Nu avem nici aici o analiza a interventiei. Dl Arafat sustine ca treaba a mers ata. Martorii spun ca pompierii ar fi venit tarziu si nepregatiti in prima faza, ca desi ambulantele din sistemul public nu faceau fata a fost refuzata interventia celor private. Desi ranitii erau resuscitati pe trotuar si se agatau de medicii si salvarile insuficiente, spitalul mobil nu a fost activat.

Am informatii ca spitalele private s-au oferit sa preia raniti in sectiile ATI, preluare care a fi degrevat sufocatele spitale publice, insa au fost refuzate de Raed Arafat. Ajutor extern s-a cerut dupa aproape o saptamana.

Nu fac parte dintre cei care isi permit sa conteste decizii medicale, desi nu au o minima pregatire, si sustin ca ranitii in stare critica nu au fost transferati in strainatate rapid. Mi se pare noaptea mintii si aroganta extrema sa pretinzi ca stii tu ceea ce nici macar un medic nu stie daca nu a pus mana pe pacient.

Dar ma intreb de ce dl Arafat si ministrul Sanatatii Banicioiu nu au dispus transferul rapid in strainatate al celor care erau transportabili, cei necritici, pentru ca efortul spitalelor interne sa se concentreze pe ranitii in stare critica netransportabili.

Sunt multe aspecte care trebuie clarificate. Insa exista ceva dezlegat deja, in crunta defavoare a dlui Arafat.

Domnia sa ne-a spus dupa incendiu ca ISU habar nu avea de existenta Colectiv. Prima bresa in teoria nestiintei s-a produs odata cu arestarea celor doi inspectori ISU care fusesera in Colectiv fara sa ia nicio masura. Dar sa zicem ca ei nu facusera documente de control, nu anuntasera institutia.

Dezvaluirea lui Catalin Tolontan il dinamiteaza insa pe Raed Arafat: IGSU stia oficial de existenta clubului Colectiv, fiind sesizat in scris, pe 23 septembrie, de firma Emagic, care urma sa organizeze acolo in 25 si 26 septembrie un mare eveniment cu 2.000 de participanti estimati.

IGSU a trimis sesizarea la ISU Bucuresti, care ce a facut? Nimic. Nu a trimis la evenimentul semnalat pe nimeni.

Deci avem pe de-o parte minciuna in privinta Colectiv, pe de alta parte, pasivitatea dupa semnalarea facuta de Emagic. In plus, o mare caracatita a afacerilor PSI in "famiglia" ISU, dezvaluita de Adevarul.

De aici incolo pentru dl Arafat nu cred ca mai exista alta solutie cat de cat demna decat demisia. Poate reveni acolo unde este competent pentru a face bine. Acel bine pe care ca secretar de stat la Interne l-a ratat.

Dar dl Arafat isi refuza demnitatea: "Nu fug de responsabilitate. Daca gasesc ca am neglijat eu personal ceva, ma pun la dispozitia premierului, spun ca am gresit. Daca stiam de aceasta adresa, plecam. Dar nu am stiut, eu am fost mintit". Eu cred ca un manager pe care subordonatii il mint este un manager slab, jucat pe degete, care nu-si merita locul. Te-au mintit? Pleaca ei pentru minciuna, dar pleci si tu, pentru ca nu ai fost capabil sa-i tii in frau.

Nu spun ca dl Arafat are vreo raspundere penala sau administrativa, dar cred ca are o raspundere morala si manageriala. Nu a reusit sa controleze IGSU, nu a reusit sa faca eficienta aceasta structura si din cauza asta au murit oameni.

Incompetenta domniei sale in functia actuala a fost un cui batut in marele cosciug de la Colectiv.

Deci pentru dl Arafat cred ca a venit ziua sa faca pasul inapoi. Pasul revenirii la competenta. E timpul sa coboare din aburul care l-a facut probabil sa se creada infailibil si l-a impins spre o pozitie in care nu avea ce cauta. E timpul sa se salveze din iluzia mesianismului.

Daca se va crampona de o functie pentru care este incompentent, asteptand eventual sa fie demis, nu se va compromite doar pe sine, ci va face tandari si acel reper pe care l-a reprezentat candva. Iar intr-o tara cu atat de putine repere, acesta e un mare rau in sine.


Urmareste Ziare.com si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 13868 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
40 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Domnul Arafat daca ramanea la SMURD, domn ramanea

Dar l-au atras pesedeaua si pohta de putere, pana la urma a esuat lamentabil.

 

O alta aplicatie a principiului lui Peter?

Ce-ar fi sa fie aplicat si la asazisii "jurnalisti independenti" care si-au dovedit de preamulte ori "independenta"?
Vorbind de funie in casa spanzuratului.
Nu ca n-ar avea dreptate dansa in acest caz.

"Dar, vedeti, exista un principiu numit al lui Peter, potrivit caruia fiecare angajat de succes este promovat pana la nivelul sau maxim de competenta, iar dupa aceea nu poate urma decat promovarea la un nivel pentru care este incompetent."

Nu inteleg cum alte tari pot iar noi suntem faliti

Ce dreaku de tara avem ca nu gasim intre atatea milioane de romani cati suntem indivizi onesti sa-si faca treaba pentru care sunt platiti fara sa fure fara sa ia spaga fara sa dea mita si sa-si vada naibii de munca cu seriozitate si responsabilitate.
Macar unul nu gasim in toata tara asta sa fie cinstit si dupa ce ajunge pe post ?
Nu gasim unul care sa nu fie implicat in vreo magarie care mai devreme sau mai tarziu sa nu iasa la iveala.
Uitati-va la mine cei care ne conduceti :nu ati mancat din rahhat cand erati mici si v-ati gandit sa o faceti acum de adulti ...
Nesimtitilor ...

Greseala lui Raed Arafat

este ca nu a rezistat tentatiei de a fi mare sef si nu a avut luciditatea sa renunte atunci cand a vazut ca nu face fata sistemului militarizat care i-a fost incredintat, chiar si cand a fost evident ca sunt consecinte nefaste.
Un medic, dupa sase ani de studii pe bune, la care adaugam si celelalte etapele pe care le parcurg ei, nu avea cum sa se impuna si sa controleze niste colonei cu mintile prea odihnite de atata stat degeaba pe timp de pace, unsi cu toate alifiile, inclusiv cu doctorate. Pe acestia as vrea sa-i vad pusi la locul lor.

OMUL E PUTIN PARALEL , nicidecum incompetent

si mai are ceea ce nu au multi autohtoni , acel lustru de bazar pe care ti-l poate da orientul adica un descurcaret de suprafata care nu are nevoie sa aprofundeze , atunci cind discipolii domnului Iliescu incepuse fuziunea in partid, cu micii negustori arabi si politicieni-patroni de perspectiva ai Romaniei.

Excelent artizan in aranjat vitrine si luat fatza la niste gura casca , acest arafat pe care niciodata nu trebuia sa-l pui sa faca injectii sau sa elimine vinovatii din propria batatura ...fie-i numele laudat , a carui rasa a prajit-o si pe doamna Merkel ...

"Mama ei de manipulare" ...

Dacă Arafat pleacă, sistemul de urgență va fi imediat căpușat de către firmele particule (deja și-au cumpărat autoutilitare!). De fapt asta se urmărește, Băsescu a făcut și face lobby din acest motiv-bani de la buget pentru "băieții deștepți din sănătate", similar cu electricitatea! Și dacă Băsescu vrea ceva, imediat ZIARE.COM transmite mai departe.
P.S. Nu vă mai faceți mendrele pe seama morții tinerilor, Dumnezeu nu iartă așa ceva !

 

Vai de mintea voastra....aia de pe urma

Tot Basescu e de vina ca Arafat si-a demonstrat incompetenta.
Cred ca nu mai aveti fonduri de la PSD si nimeni nu se mai ocupa de voi, altfel ati fi mai coerenti in postari. De cand a plecat Plagiatorul sunteti nauci, debusolati si de-a dreptul comici (de fapt, jalnici)

nu ,basica este de vina

pentru faptul ca a condus tara cu udrea, cocos, sleata de la anrp, de la fisc, de la diicot, cu ion oltean, cu atatia altii, toti corupti, tartori ai coruptilor. cu un frate neam cu basaldoi. de asta ar merita un glont . atat.

desi culpa lui Arafat este indirecta,ca si in orice stat

civilizat,institutie democratica,atunci cand un muritor subaltern faceporcarii,raspunde!
...in plus din cauza lui Yasser a iesit narodul in strada impotriva lui Boc si Basescu!
Mai devreme sau mai tarziu fiecare isi primeste rasplata,cei mai multi inca in timpul vietii!
...calculati cati dusmani a avut Basescu,toti au trecut si urmeaza sa treaca prin beciul ...respectiv,sau s-au facut de ***!

Prin meseria ei IED sta numai in tribuna.

Medicina este departe de ea. Se ocupa de leacuri babesti.

parerea mea

vina lui arafat este ca nu ii miroase pe aia corupti din jurul lui. sunt sigur ca stie despre multe din ceea ce se face cu suport politic de catre subordonatii sai. daR EL CREEAZA un nou sistem, chiar si la isu, si daca s-ar bate si cu cei din subordine sansa lui de a reforma ar fi =0. DNA si diicot sai salte pe cei corupti dar arafat sa continue. nu va faceti iluzii ca mai sunt in tara asta si altii care sa lucreze la stat pentru a face reforma. cei care ar vrea nu stiu si cei care stiu lucreaza la privat. eu nu as mai rezista la stat nici 5 minute fara sa-i trimit la origini pe cei 90% din d0b1tocii angajati acolo.

adevar 26.11.2015, 20:45 SPUNE:

"...in plus din cauza lui Yasser a iesit narodul in strada impotriva lui Boc si Basescu!"

RSPUNS:

Wow! Caldă, de la Cristoiu: "Asta e o stire!"

Acum imi explic si eu cum a avut lc ascensiunea lui Arafat:

"Arhivele secrete ale lui Yasser Arafat:
De-a lungul carierei sale, Yasser Arafat a deschis dosare unui număr impresionant de personalităti. Informatiile sunt cu atat mai importante, cu cat multe dintre acestea se află, incă, la putere. "

MAREA VINA a lui Arafat

este ca a organizat ceva care merge,unde nu trebuia.Unde fiecare saltimbanc i-l judeca.Fii destept domnule si pleaca. Ma gandesc la cei morti in spitalele din strainatate.Dati-i si pe doctorii de acolo pe mana doamnei Ene,ca-i face praf si pe ei.

Ehe, de cand se vrea pielea lui R. Arafat...

Baietii destepti asteapta dupa colt. Se va alege praful, ca de toate celelalte.

Articolul e bun

Sigur vorbeste Baseala din IED dar asa e scris bine. Sigur daca venea Cocos si Udrea cu salvarile lor private treaba mergea mai bine. Toate articolele astea ma conving ca face bine ce face acolo asa cum chitaiala Antenei 3 ma convingea ca Basu facea bine dand independenta justitiei!!!!

 

@ IED

Ce usor este declari pe cineva incompetent...
Dincolo de valoarea de adevar a unei afirmatii, conteaza foarte mult pozitia de pe care vorbesti.
Oare, dumneata ce ai lasat in urma pana acum? Poate fi comparabil cu activitatea lui R.A.? Pe bune...

 

@adisan

Cand o institutie se dovedeste corupta si incompetenta, managerul aceslei institutii, indiferent de calitatile lui ca persoana particulara, este primul vinovat.

de acord

Sunt si eu de parerea ca Arafat a fost promovat dincolo de competenta sa - adica pana la nivelul in care incepe sa isi dovedeasca incompetenta. Eu sunt doar mahnit cand vad multe personaje din mass-media care arunca cuvinte grele asupra oamenilor care vor sa ajute si poate ca sunt acolo doar ca nu s-a dovedit altcineva mai competent...

dom'soara

Daca matale stii sa faci prajituri de-ti lingi degetele de bune ce sunt, nu inseamna ca te pricepi si la facut biciclete.
Exact asta a patit Arafat.
S-a priceput la SMURD, a facut treaba buna dar s-a intins mai mult decat ii era plapuma si a crezut ca poate gestiona si alte cateva institutii. Uite ca s-a plafonat si si-a atins limitele.
Nu e nimic complicat aici, nu e niciun complot impotriva lui..
Pur si simplu omul si-a demonstrat incompetenta intr-un domeniu paralel cu adevarata lui vocatie.
Ce e atat de greu de inteles?

dulce romanie

Probabil asa ar trebui sa ma adresez daca tot ne luam dupa avatar :-) (no ofence)
Nu am contrazis articolul pe fond. Este clar, a vazut toata lumea. Eu am carcotit pe forma.

in principiu suna bine...

..,nivel de incompetenta, bla, bla...o singura intrebare am: in mareea asta de impostori total inadecvati ce stau pe functii, dam taman in cineva ce chiar a facut ceva. Pia si pe cine pui in loc? Dr Menghele ala ce se si vedea pus pe fotoliu, altii care sa-si aduca neamurile sa dea autorizari de moarte clinica?...deci, de acord cu spiritul articolului, dar poate curatenia ar trebui inceputa cu cei care chiar n-au facut nimic...toate bune, cr

 

Ce-mi place ...

"Sunt destept, am aifon. Vad bulina rosie pe cladire dar nu ma duce capul sa nu intru. Eu vreau in spelunca din interior. Ca e gratis intrarea si ragai bere ieftina cat vreau. Plus ca ma simt cool pentru ca toti *** din anturajul meu real sau virtual sunt si ei acolo. Asta inseamna sa fii in randul lumii, dau si check in! Distractieeee!
O ardem dreapta si-i injuram grav pe aia care vor sa ne tina pe noi, tinerii frumosi si liberi, in comunism. Dar noi avem net si suntem bengosi. Aflam totul de acolo si nu putem fi manipulati de Iliescu si mineri.
Daca se intampla vreun cutremur cat suntem in bomba cu bulina, statul e de vina, se stie. N-a analizat, n-a intervenit, n-a renovat, nu ne-a dat, n-a creat conditii! Jos,jos,jos! Coruptia ucide!"
P.S. Postare de Mircea Badea ! Oare se va șterge?!?

 

ma,tu si acum plingi dupa dottorele ponta ?

individul ala cu glas de soprana si doctorat plagiat
e idealul tau in viata ?

un hot,un provocator,o nulitate patentata :)

credeam ca totusi ai mai multe pretentii de la tine,
ca ai standarde mai inalte...

dar tu tragi inainte cu gasca nulitatilor penale,
ponta,badea & comp :)
iti doresc fericire fara dureri insuportabile
alaturi de idolii tai...

Vorbesti de Basu?

Cum? De Dumnezeul infractorilor?

Cred ca i s-a propus o functie unde nu isi poate dovedi

calitatile. A reusit sa faca fara bani un serviciu de urgenta competitiv. Nu i s-a propus de exemplu sa se ocupe de decontarile de medicamente de la Cnas sau de productia de medicamente romanesti, unde fiind tot in domeniul medical putea face performanta tot in lipsa banilor.

 

Arafat va pleca doar daca va fi dat afara si nici atunci!

Se va agata cu ghiarele si cu dintii de acel scaun si va ajunge sa plece huiduit si fluierat.
Este rusinos dar s-a invatat cu puterea si va fi foarte greu de scos din acel scaun in care s-a infipt.
Articolul explica foarte bine de ce !

 

Doamna IED

nu vede principala greseala a lui Arafat. A crezut ca pe malul Dimbovitei e ca in Tg. Mures sau Cluj. Si mai e si basista doamna.

 

Se adevereste povestea.

Daca un roman cumpara un lucru si ala merge bine il desface sa vada de ce ....merge.Dupa ce il remonteaza nu mai merge in vecii vecilor.
Nicaieri in lumea civilizata nu exista doua categorii de ambulante de URGENTA.Cum nu exista nici pompieri particulari,nici militari particulari si nici militieni particulari in spatiul public.Ca ar iesi o debandada totala sa traga ambulantierul particular de accidentat de un picior si ala de stat de altul.Un sistem este bun numai in momentul in care seful nu este important.Numai in Romania este confundat sistemul cu Popescu,Ionescu,Iohannis,Hunor,pe persoana fizica.

 

Iata, pentru prima data sunt de acord cu Hamurabi!

Dupa ce v-a pleca Arafat, multi il vor plange! Dar, nici nu vreau sa mai spun nimic, pentru ca @Hamurabi si@boiabarzii au spus totul, in cuvinte putine, dar clare.

Cat se poate de corect grait-ai, Hamurabi!

Numai la noi se depun eforturi imense pentu a se face afaceri particulare si profitabile din absolut orice, chiar si din (sau mai ales din) domeniile care ar trebui sa ramana monopol de stat, fiind de importanta vitala, nationala si strategica. Petrolul e "particular", energia electrica e "particulara", gazul e "particular". Si daca fereasca Sfantu' vine vreun razbel sau vreo alta situatie in care "particularii" ne devin brusc si oficial adversari, apoi ne lasa aia la fel de brusc si fara curent, si fara gaz, si fara combustibil. Ne paralizeaza tara cu totul. Mai ramane sa avem si armate particulare (cum si-a facut si Hitler la vremea lui -Camasile Brune), si primarii particulare, si parlamente particulare, si guverne particulare. Si sa-si faca toate concurenta ele intre ele, sau ele cu cele ale statului, luptandu-se sa arate care-s mai mari si mai tari. Ar fi o frumusete! O frumusete de haos vreau sa zic.

Pana una-alta, de acord cu faptul ca Arafat a facut niste greseli imense. Inclusiv greseli legate de organizarea si coordonarea celor din serviciile pe care le conducea. Ca sef ar fi trebuit sa fie atent la tot, sa vada tot, sa stie tot, sa controleze tot (iaca, aici nu-s chiar de acord cu tine ca seful nu trebuie sa raspunda pentru greselile sistemului pe care e obligat sa-l dirijeze la modul performant -ba trebuie, ca de-aia e sef!). Bun, a gresit, am gasit singurul tap ispasitor pentru greselile tuturor, il dam jos. Dar PE CINE punem in loc? Aia-i problema! Cand il inlocuiesti pe careva din diverse motive, il inlocuiesti cu altul mai bun sau cel putin la fel de bun in domeniul respectiv. Or, eu unul chiar nu vad pe careva care sa faca mai mult decat a facut Arafat in domeniul lui. Nu vad nici macar pe careva care sa fie in stare sa pastreze ce-a facut Arafat. Nu vad decat afaceristi care vor sa treaca totul "la particular", spre propriile lor beneficii si interese. Si tare mi-e ca pana la urma sa va distruge unul din putinele lucruri facute totusi bine in Romania. Fiindca asa o cer unele "enterese". Se tot aduc in discutie si unele esecuri, cum ar fi accidentele din Apuseni si de la Siutghiol. Sunt regretabile. Insa in oricare mare institutie din oricare mare tara din lume au fost, sunt si vor fi esecuri. Multe dintre ele cu mult mai mari si mai tragice decat cele sus-pomenite, petrecute la noi. Nimeni nu poate fi perfect. As vrea sa-i vad pe acuzatorii lui Arafat in locul lui: ar fi perfecti? Ar fi o laie! Si nu stiu de ce, dar in situatia de fata imi vin in minte vorbele lui Nicu Ceausescu, ala care a zis: "Nu o sa fiti in stare nici macar sa zugraviti tot ce-a construit tata". Dintr-o foarte mare nefericire, a cam avut dreptate. Fiindca au venit talharii care s-au pus pe demolat sau pe vandut pe-o nimica toata intreaga industrie, intreaga agricultura si intregile resurse romanesti. Cam asa e si-n cazul Raed Arafat. Nu o sa fie altii in stare nici macar sa pastreze ce-a construit el. Sunt convins.

Raed Arafat, un om, cred eu, de buna cuviinta, a fost jucat...

... de spagarii din M. de Interne. E mare pacat sa aruncam la gunoi un profesionist sufletist precum romanul-palestinian Raed Arafat - care s-a dovedit mai mare roman decat multi romani pur sange!
Intr-un fel, Dna Ene are dreptate. Pentru ca un om ca Arafat nu poate tine in frau o mafie cu gena latina, sora cu cea italiana. In asemenea situatie nu poate face fata decat un sef cu cohones puternic, care cunoaste mai bine modul nostru de a fi,care sa benificieze de informatii de la Servicii. Nu avea de unde sa stie el ce fac subordonatii sai, chiar cu rang inalt, care trebuie sa raspunda personal pentru tot ce au facut.
Cum se face ca nimeni nu l-a informat despre ce se intampla in sistem? Ce fac serviciile proprii ale M. de Interne - care trebuie sa actioneze pentru protectia de coruptie in sistem?
Nu Arafat este adevaratul vinovat ca abia acum se afla putregaiul de la ISU si alte Institutii abilitate, Administratie locala (Primarii),responsabile cu siguranta cetateanului.

Meritul lui este ca a facut posibila aparitia unui asemenea Serviciu in tara noastra - care, asa cum spunea Dna Ene, a facut posibila salvarea a mii de vietii in ultimii ani.

 

Parintele SMURD,

nascut in '64,venit in Romania in '90,primeste in 2003 ordinul"Pentru merit"in gradul de cavaler.
Ca si in povestile cu voinicul care crestea intr-o zi cati altii intr-un an.
Eu cred ca ,intr-un fel,proiectul SMURD i-a fost copil,iubita,sotie;i-a fost familia pe care nu si-a intemeiat-o,pentru care nu a mai avut timp.
Poti sa-ti iubesti,dincolo de orice evidenta,copilul?Creatia?

M-a impresionat in mod deosebit scrisoarea deschisa a parintilor Aurei Ion.
Cu argumente de netagaduit,se dezvaluie musamalizarea anchetei( si a rezultatului )accidentului din muntii Apuseni.
Medicii care au supravietuit,isi continua viata,in resemnare si tacere.
D-l Arafat minte.

 

Stimata doamna.

Chiar nu se mai poate stopa niciodata ineptia cu accidentul sau cu accidentele stupide si trebuie sa ne sinucidem in masa.
1.Dupa 11 sept.nimeni din USA nu si-a dat demisia si nici un *** nu le-a cerut asa ceva.Nici macar seful Pentagonului ca i-a fost atacat propriul sediu.Ca sa nu mai pomenesc de seful statului care trebuia sa impuna masuri de protectie a populatiei.Ca aia nu au guvern sa vina cateva mii de ....sa zicem faisbucisti ca sa-l dea jos ca le umplea Politia capul de bastoane.
2.Accidentul din Apuseni a fost pur si simplu un accident in care studenta NU AVEA CE CAUTA in acel avion,sa nu mai umblam cu prostii ca e eroina ca Ecaterina Teodorescu ca si faptul ca pilotul era un fel de taximetrist pirat care nu a tinut cont de nici o regula,practic un sinucigas.La fel ca si doctorii respectivi care faceau o afacere particulara.
3.Afacerea Cap,adica Colectiv,a devenit de a doua zi o afacere pur politica ce nu are absolut nici o legatura cu un stupid accident in care autoritati,organizatori si victime ar trebui sa imparta in mod egal vinile.
Numai pro Arafat nu sunt dar va rog sa va reveniti odata si sa nu cautati doar TAPUL ispasitor si dupa care sa mergeti in aceiasi nota total gresita.

Sigur a fost un stupid accident?

Dar daca a fost provocat de o mana criminala? Si cui a folosit tragedia, faptul ca... "A fost nevoie sa moara oameni ca aceasta demisie..." etc., etc... Acum e randul lui Arafat, deci cade alt iepure din aceeasi lovitura. Ancheta va confirma, desigur, accident, dar sa nu inghitim pe nemestecate tot ce ni se livreaza. Stim, 'coruptia ucide', insa politica poate folosi orice mijloace.

nu e

E doar doamna si atat. Nu are nici o treaba cu meseria de ziarist. E usor sa scrii fara sa ai expertiza de a judeca un om si faptele lui. Dar ca orice sluga credincioasa trebuie sa scrie ce i se spune sa scrie si nu ce vrea sa scrie.

Cimu, Ciomu

Sa vina Ciomu! Au..., dar ce taie la dna Ene? O găsi el, că la cată răutate avem in noi, nu strică un bisturiu.

 

arafat finanteaza terorismul arab

ajutat de aripa comunista a sri care l-a adus
pe ponta la putere in 2012.

de pe urma smurd,smecherul asta de duzina care minte
ca o precupeata,a facut milioane.
a pastrat si pentru el,a dat si sri dar grosul
banilor s-a dus spre bandele teroriste.

individul si-a facut bine treaba,degeaba il aparati
sau il acuzati,in mod normal ar trebui condamnat
pe viata(pedeapsa capitala s-a interzis).

in 2012 basescu a vrut sa-l inlature dar era sa fie
facut ko de banda srista a arabului.

 

Romania are doua modele de management si conceptii de succes....

....unul este Mugur Isarescu si celalat este Arafat....este superevident acest fapt,numai un *** contesta acest fapt....daca Romania ar fi avut in toate domeniile asemenea management ??!!!....eram departe...Se naste o intrebare de bun simt=cu ce este vinovat Arafat ca i s-au dat date false?!!...este evident ca nu putea verifica mii de hirtii la o sucursala Isu...alta intrebare:de unde stiu eu ca nu este o facatura in contextul 'agentilor sub acoperire' si ca i s-a servit la ordin o dezinformare pentru a se compromite,siii propaganda mincinoasa platita din bani negrii sa-l astepte 'la interval' si sa-i ceara trimbitind demisia??!!!...deci este bine sa ne batem joc de meritocratie in continuare??!!...bine numai vorbesc de cretismul basist ca Arafat este vinovat de ce a facut Basescu,este culme a cretismului...

 

Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor