Ziare.com

Prezenta la vot: Un milion de romani s-au dus la urne in prima zi. Cum arata situatia in tara si o comparatie cu referendumul din 2003 - UPDATE

de Alexandra Sandru
Sambata, 06 Octombrie 2018, ora 22:30

   

Prezenta la vot: Un milion de romani s-au dus la urne in prima zi. Cum arata situatia in tara si o comparatie cu referendumul din 2003 - UPDATE
Biroul Electoral Central a anunta datele referitoare la prezenta la referendumul pentru revizuirea Constitutiei. Daca in primele ore ale diminetii mobilizarea a fost mica, de sub 1%, pana la ora 13:00 procentul aproape se triplase. Cresterea a fost sustinuta de la o raportare la alta, insa mica, asa ca, bilantul la 12 ore arata ca putin peste 5% dintre romani s-au prezentat la urne, iar pana la finalul zilei nu a ajuns la 6%.

UPDATE 22:30 - Prezenta la vot pana la ora 21:00 - Prima zi de referndum se incheie cu o prezenta la urne de 5,72% la nivel national.

Vezi AICI cum arata situatia in detaliu

UPDATE 20:30 - Prezenta la vot pana la ora 19:00 - La nivel national au votat 5,15% dintre romani, adica sub un milion de cetateni. Prezenta in Bucuresti continua sa depaseasca media pe tara, insa clivajul s-a micsora. Astfel, in 12 ore in Capitala au votat 5,88% dintre cei inregistrati pe liste, adica 105.319 de persoane, din care aproape 10.000 pe listele suplimentare sau cu ajutorul urnei mobile.

In ce priveste prezenta pe sectoare, Sectorul 1 e de departe cel fruntas, cu 7,10%. In Sectorul 2 s-au prezentat la urne 6,31% dintre alegatori, in Sectorul 3 - 4,93%, in Sectorul 4 - 5,89%, in Sectorul 5 - 4,95% si in Sectorul 6 - 6,61%.

Judetele care depasesc media nationala sunt Timis - 5,63%, Teleorman - 5,46%, Suceava - 6,03%, Prahova - 5,18%, Olt - 6,55%, Neamt - 5,42%, Mehedinti - 6,67%, Ialomita - 5,38%, Hunedoara - 5,94%, Giurgiu - 5,76%, Calarasi - 5,31%, Caras-Severin - 6,55%, Buzau - 5,39%, Braila - 6,04%, Brasov - 5,39%, Botosani - 5,48% si Arad - 5,84%.

Judetele fruntase ca prezenta sunt Dambovita - 7,78%, Bihor - 7,61% si Dolj - 6,90%.

Cea mai slaba prezenta la urne continua sa se inregistreze in Harghita (2,03%) si Covasna (2,11%), dar si in Satu Mare, unde abia a depasit pragul de 3% (3,04%).

La acest moment prezenta este mai mare in mediul urban decat in mediul rural (578.301 - urban vs. 364.080 - rural) . Cu urna mobila au votat 22.638 de persoane, iar pe listele suplimentare 119.444 de cetateni. In strainatate au votat pana la ora 19:00 un numar de 36.942 cetateni.

UPDATE 17:30 - Prezenta la vot pana la ora 16:00 - La nivel national au votat 3,78% dintre romani, adica sub 700.000 de cetateni. Prezenta in Bucuresti depaseste media pe tara. In 9 ore aici au votat 4,42% dintre cei inregistrati pe liste.

O prezenta de 5% a fost depasita doar in Bihor si Dambovita. In alte cateva depaseste 4% - Timis, Olt, Suceava, Neamt, Mehedinti, Hunedara, Giurgiu, Dolj, Caras-Severin, Braila, Brasov, Botosani si Arad.

Sub 3% prezenta sunt Valcea, Vaslui, Tulcea, Salaj, Sibiu, Satu Mare, Mures, Maramures si Gorj.

Judetele unde in mod traditional electoratul voteaza cu UDMR inregistreaza cele mai slabe prezente: Harghita - 1,50% si Covasna - 1,62%.

In strainatate pana la aceasta ora au votat 23.491 de persoane, cele mai multe in Italia (4.932 de persoane) si in Spania (3.656 de alegatori) . In Germania au votat 2.408 persoane, in Marea Britanie 3.037, in Franta 1.309, in Austria 2.226, iar in Republica Moldova au votat 1.096 de alegatori.

Sunt tari unde procesul de vot s-a incheiat pentru prima zi a scrutinului, fiind inregistrat numar mic de voturi. Astfel, in Australia au votat 170 de persoane, in Japonia 18, in China 11, in Noua Zeelanda si in Singapore cate 9 alegatori, iar in Thanilanda 5 persoane.

UPDATE 14:30 - Prezenta la vot pana la ora 13:00 - La nivel national au votat 2,54% dintre romani. Proportia s-a pastrat si pentru Capitala, prezenta inregistrata fiind de 2,88%.

printre judetele cu cea mai mare prezenta se numara Bihor - 3,66%, Braila - 3,17%, Caras Severin - 3,38%, Dambovita - 3,47%, Dolj - 3,14%, Mehedinti - 3,14% si Olt - 3,11%. Amintim ca in Olt se desfasoara si un referendum pentru schimbarea numelui judetului in Olt-Ramanati.

Sunt insa si judete unde prezenta abia a depasit 1%: Harghita, 1,01%, Covasna, 1,12%, Satu Mare - 1,47%, Mures - 1,86%, Maramures - 1,64%.

Prezenta la vot pana la ora 10:00 - La nivel national in 3 ore au votat 0,97% dintre romani. In Capitala, pana la ora 10:00 au votat 0,85% dintre cetatenii cu drept de vot.

In ce priveste situatia din tara, sunt putine judete in care s-a depasit putin procentul de 1%: Bihor, Caras-Severin, Dolj, Dambovita, Mehedinti, Suceava si Timis.

Urmariti pe Ziare.com toate informatiile relevante despre referendum - Va transmitem in format LIVE Text declaratii de la urne, cifre si date, precum si orice incident.

Totodata, daca aveti informatii, poze, sau vreti sa ne semnalati nereguli sau incidente la vot, trimiteti-ne un mail la adresa redactia@ziare.com.

Iata cum arata harta prezenti la vot pe fiecare judet in parte:

Prezenta la referendum pe JUDETE
Bucuresti - prezenta de 15,47%



Comparatie cu referendumul din 2003

Ultimul referendum national pentru revizuirea Constitutiei a avut loc la 18 si 19 octombrie 2003, atunci fiind vizata armonizarea legislatiei romanesti cu reglementarile Uniunii Europene si cu cele ale NATO.

Atunci s-a votat tot in doua zile, pe 18 programul fiind intre 08:00 si 22:00, iar pe 19 octombrie urnele fiind deschise de la ora 08:00 pana la ora 20:00. Numarul persoanelor inscrise in listele pentru referendumul din 2003 a fost de 17.842.103, iar pentru validarea legea prevedea atunci o prezenta la urne de 50 la suta plus unu din numarul total de alegatori inscrisi pe liste.

Iata acum arata atunci prezenta, potrivit datelor BEC:

Sambata, 18 octombrie 2003:

  • ora 12:00 - prezenta de 4,14%;
  • ora 16:00 - prezenta de 8,19%;
  • ora 22:00 - prezenta de 14,29%.

Duminica, 19 octombrie 2003:

  • ora 12:00 - prezenta de 23,19%;
  • ora 18:00 - prezenta de 45,50%;
  • ora 20:00 - prezenta de 54,46%.

La 21 octombrie 2003, BEC a anuntat rezultatele finale. Dupa validarea celor 42 de circumscriptii electorale, participarea la urne a fost de 55,70%, la nivel national, respectiv 9.938.441 dintre persoanele cu drept de vot.

Dintre votanti, 89,70%, adica 8.915.022 de persoane, au votat "DA", iar 8,81%, adica 875.172 de persoane, au votat "NU". Procentul voturilor nule a fost de 1,49 la suta, adica 148.247 de persoane.
Urmareste Ziare.com pe Facebook  si pe Instagram  Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Citeste mai multe despre prezenta vot referendum
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 36674 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
48 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Ar fi fain sa NU le iasa "combinatia" HOTILOR si Yidiotilor.Jos PSD!

Buna Dimineata! Boicot Referendum! Iata de ce...

Acest referendum poate fi sansa Romaniei sa se elibereze de domnia Ciumei Rosii. Efect de Bumerang. In Anglia David Cameron a lansat referendumul pentru iesirea UK din UE mizand pe faptul ca britanicii vor vota "NU" si astfel el si partidul lui vor iesi intariti. Englezii avand nemultumirile lor contra lui DC si partidului plus nemultumiri fata de UE au votat "DA" si au aruncat si partidul in haos si pe David Cameron ca loser, dar si UK a suferit si sufera enorm. Iata cum se poate distruge o tara , din dorinta de politicianism. Pe de alta parte Margaret Tatcher a fost cel mai mare PM britanic! Mai mare chiar si decat Winston Churcil. Winston Churcil a propus % pentru impartirea sferelor de influenta intre URSS si VEST dandu-i lui Stalin pe o bucatica rupta de hartie procentele, pentru noi WC e un tradator al Romaniei si nu numai, ci si al Ungariei, etc.

Revenind: Liviu Dragnea a lansat acest referendum pentru a se salva pe sine si a salva PSD de la dezastru, ca si DC. Numai retarzii cred ca PSD e pe roze. Numai dobbitocii cred ca Dragnea e nevinovat. In mod evident Drgnea are nevoie de validarea si de rezultatele acestui referendum cu "DA"-uri pe el , ca de aer. Chestiunea extrem de grava e ca poporul nu-si da seama in totalitatea lui, de faptul ca acest referendum e "facatura lui Dragnea", si ca nu are nici o legatura cu familia ( Dragnea are o concubina pustoaica, si-a lasat nevasta, Tariceanu e la 5-a nevasta, etc. , ma intreb cati realizeaza absurdul acestei situatii in aceasta tara pe drept Absurdistan), nu are legatura cu homosexualii, copiii, etc. are in schimb legatira cu INAPOIEREA NOASTRA SITUATIONALA, EDUCATIONALA, MENTALA, ECONOMICA. Faptul ca ne lasam prinsi in tot felul de gainarii arata ca acesta-i nivelul acestui popor, foarte jos , sa nu zic "gainar". Pentru ca acest popor NU ISI VEDE NEVOILE REALE! Lipsesc Scolile, Uzinele, Drumurile, Agricultura, Banii, Sanatatea, Copiii si Viitorul lor sunt in pericol maxim. Acest popor ce trebuie nu vede. Un popor orb si talamb! La aceasta contribuie si BOR, unii "intelectuali" /in fapt nulitati d.p.d.v al inteligentei si educatiei ,etc. Sunt si inocenti intrati aici , se foloseste naivitatea lor, de asemenea a celor credinciosi, dar cu mai putina intelegere a situatiei. Cei credinciosi pe buna dreptate sustin casatoria ca fiind intre barbat si femeie , asa a lasat Dumnzeu, dar familia e un termen mai larg!!! Include spre exemplu o mama singura cu fiica ei, un orfan adoptat de o batrana si tot asa. Tot familii sunt! O batrana si catelul sau piscile ei tot o familie sunt, chiar daca nu include exclusiv indivizi umani. Evident nu o casatorie.

Marea problema a acestui popor este lipsa INDRAZNELII, LIPSA PASIUNII PENTRU INTELEPCIUNE , pentru intelegerea Lumii, pentru cugetare. Si asa fiind am stat tot timpul legati de glie, nu am navigat de exemplu.
Si nici nu am evoluat...

Boicot trebuie! Ce va fi?

Stima,
gg

 

Se pare ca va fi nevoie si de a 3 zi pentru a vota sau cel putin

a doua NOAPTE:)))
Te pui cu Filiera MANELISTA - Sudista condusa de Penalul Draknea??
prezenta la vot o sa depaseasca 110%:)))

 

Pai pana diseara cand se inchid urnele se ajunge

pe la vreo 4-5%, pana maine dimineata vom razbate spre 30% asa, iar cu ce voturi se mai aduna maine gata, s-a validat referendumul, familia traditionala poate rasufla usurata.

 

"In 3 ore, au votat la referendum sub 1% dintre romani. Cum arata

situatia in tara"

- nu va entuziasmati , ca basculantele cu voturi gata stampilate sunt pregatite pentru la noapte ! :o(((

asa cum am promis, m-am sculat de dimineata,

la 5:30 m-am suit in trotineta inca cu 3 colegi, la 7:30 am ajuns la consulat si am votat DA... toti patru... pentru dreptul la existenta al familiei traditionale compusa din femeie, barbat si copii.

Traiesti din amintiri tovarase Niciolae!!!

Daca pe vremea ta asa se facea asta nu inseamna ca asa va fi si acum !!!

Dublu Condamnat Penal Porkar si Manelist SUDIST

dorește cu acest Referendum sa afle pe 35 000 000 € cat de ESCROC este!!!
resturile ce inca il mai aplaudati ...Luati din FATA va rog!!

@ggPushy - PR

5*!
Sunt binevenite toate analizele pertinente, ca a dvs.

O zi buna!

DUTTY la DUTTY la DUTTY...zi si nopate!

Nu esti la VOT prin tara ???azi poti face o avere cu Votul multiplu si mai servești si un Bufet Suedez in autocar!!!Iar noptea asta bagi voturi in urne si satisfaci presedinti de sectie....Ai de munca treci la
DUTTY...DUTTY:))))

Ce mai scriu si alte ziare ?

https://www.20minutes.fr/monde/2349607-20181006-roumanie-divisee-vote-bannir-mariage-gay

traficul de persoane si secsul in ue...2018

romania e principala tara din ue care exporta prostitute,imi cer scuze dar asta e termenul din dex pentru o persoana de gen feminin care practica acest sport,ocupatie,sau placere in scopul obtinerii unor foloase economice si materiale rezultate in urma inchirierii corpului pe perioade cuprinse intre minim 10 minute la mai mult timp......
adica un castig nefacturat si in urma caruia nu se platesc impozite,bani la negru...
multe femei din romania spun ca lucreaza bone sau interne in case desi ele saracele sunt in cluburi,in spatele lor au pesti gen boy lover care "le iubesc mult"...
dar cum sunt peste 18 ani nici-o lege nu le obliga sa denunte acest comportament masculin...
ei de obicei stau acasa asteptand ca ele sa aduca bani...
romania ar trebui sa aprobe legea care controleaza de unde au bani romanii si care sunt firmele la care lucreaza in srainatate...
altfel banii sunt obtinuti ori din prostitutie ori din furt ori din vanzare de droguri...
bani negri care intra in romania...
ori asa ceva nu ar trebui sa fie permis acei bani trebuie confiscati iar victimele de obicei femei trebuie protejate de acesti pradatori masculini care profota de incredulitatea,analfabetismul si in general slaba educatie...
acele fete sunt vanate din romania cu timp inainte,ei stau pe elela inceput cu cadouri si promisiuni ca fara ele nu pot sa traiasca.ca ele sunt viata lor...
de obicei sunt fosti indivizi certati cu egea care le spun povesti ca merg sa fire pentru ele...
fetele aduse in strainate automat sunt puse in contact cu prietenele altora,prietenele altora practicand deja prostitutia,bombardand mintea noii venite cu tot felul de avantaje gen bani,haine si cadouri pe care le-ar avea daca ar practica prostitutia...
aceste fete trebuie protejate,de obicei provin din familii destramate,sunt usor de influentat,mintea lor este imatura...
in caz de se opun sunt batute sau amenintate ca vor ajunge pe mana golanilor care le vor pune sa se prostituieze si le vor lua banii...
adica vezi doamne ei sunt baietii buni si altii rai...
mai nou a aparut si forma de a se casatori cu ele ca sa se asigureca in caz de divort ei vor avea partea lor..
chipurile caatoria le arata lor ca sunt iubite sau ca lumea vorbeste prostii ca ei le msnanca de bani...
avantajele lor sunt insa ca au toti banii pe mana,isi cumpara masini chipurile sa le plimbe,mai toti au carnete de condus obtinute usor in romania...
in caz ca ele se satura rezulta ca ei au toti banii lor si e dificil de demonstrat ca au existat acei bani cand nu exista niciun document bancar sau stat de plata...
asa traiesc multe dintre fetele plecate din romania in occident,acum stiu si parintii lor de unde le vin banii....

Despre , in - competenta P.Ministru a Romaniei

Așa arată documentul pro-căsătoriile gay semnat de Dăncilă și alți pesediști

https://www.realitatea.net/a-a-arata-documentul-semnat-de-dancila-i-al-i-pesedi-ti-pro-casatoriile-gay_2165242.html

Raportul care poate fi văzut aici

http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-//EP//TEXT+REPORT+A8-2015-0023+0+DOC+XML+V0//RO&language=ro#title1

regulile jocului s-au schimbat...

daca vor ceva de la noi sa bage bani in romania mai intai...
apoi vorbim ca au drepturi...
au ei mai mult avantaj ca ne-au primit in ue decat noi romanii ca suntem in ue...
iar bilantul financiar nu minte luam datele tuturor firmelor straine adnam banii care ii primim si vedem ca ei scot de la noi o cantitate mult mai mare...
in plus impozitele pe care bancile lor si firmele lor multinationale nu le platesc...
sa mananci produse romanesti cu eticheta occidentala la suprapret mi se pare c noi pierdem...
ar trebui protejata industria alimentara romaneasca si fara impozite,impozitele pentru occidentalii care vin sa ne vanda produsele noastre...
asa de simplu...
nu le convine si vor sa ne dea afara din ue?...sunt liberi imediat gasim parteneri dispusi sa ne construiasca sosele,poduri,blocuri pe care occidentalii in 11 ani nu le-au facut...
asta e politica sa gasesti de unde iei bani dar nu sa te lasi pacalit lanesfarsit ca ue este taramul minunilor...
nu este,peste tot impozite,cheltuieli enorme si cand privesti banii care iti raman ai pierdut ani de zile sa crezi ca te vor lasa ca in sua sa prosoeri...
in ue prospera multinationalele clasa de mijloc a saracit cu politica lui merkel de stransul curelei...
sa stranga ea cureaua ca are nevoie de dieta restul suntem supli si atletici...

Cu Stangul in dreptul... :(((

Daca nu s-a inteles de ce trebuie mers la vot si votat DA, iar cei care sunt pro-bociot sunt incapabili sa ia o decizie rationala fie si atunci cand au exemplul lui Traian Basescu sau Eugen Tomac, inseamna ca suntem un popor demoralizat, incapabil sa ia decizii rationale si sa urmeze lideri, fiind orbiti de narcisismul indus de propaganda socialista, narcisism care da sustinere emotiilor si nu faptelor sau datelor.

I.m.p.o.t.e.n.t.a intelectuala vadita a sustinatorilor boicotului are la baza pareri personale subiective si irelevante nu ratiune si logica, iar de viziune pentru viitor nici nu poate fi vorba. De aceea PSD castiga mereu si mereu: stiu sa valorifice in folosul lor pana si ura ce in mod justificat le-o poarta romanul cinstit. Nu avem viitor cu asa o natie.

20% voteaza PSD, 60% sfertodocti ce se cred geniali nu merg la vot, iar 10% voteaza aiurea. Cu doar 10% oameni disciplinati si cu capul pe umeri nu poti face treaba. Problema nu sunt cei care voteaza PSD sau aiurea! NU! Problema sunt cei 60% care desi traiezc in bezna mintii nu vor in ruptul capului sa isi recunoasca mediocritatea si sa asculte.

Asta creeaza premise pentru instalarea unei dictaturi. Cineva ii va folosi pe acesti buhai si le va pune capastru. Sa vezi atunci plansete. Pana nu le ajunge cizma si adevarata opresiune sa le sugrume cu adevarat vietile nu se vor trezi. Asta este fatalitatea noastra: 60% sunt geniali de dau in gropi!

Socialismul va disparea!

Yapp,de acord ca trebuie sa iesim cu totii la vot

Dar de ce la acest referendum INUTIL?!?
Si de ce sa votam DA?
Pentru ce?

Bani aruncați

Trebuiau sa facă un referendum cu 2 intrebări,una cu fără penali si una cu familia, așa adunau 6 mil,se făcea o singură cheltuială.

 

Cu prezenta de 2% la jumatatea primei zile

e clar ca nu va trece referendumul. Romanii par multumiti de forma actuala a Constitutiei, asa ca s-au cheltuit banii degeaba.

ggPushy Rank user: x5 06.10.2018, 12:10

Vezi tu cum esti in eroare orbit de ura (justificata nu zic nu) fata de PSD? Acest referendum a fost intiat in 2012 de cultele crestine din Romania, urmare a faptului ca doi barbati au cerut sa fie casatoriti.

Sa nu cumva sa crezi ca cei doi nu stiau de Codul Civil. Stiu. Si inca foarte bine. Dar fisura este in Constitutie, izvor de lege p0entru toate legile tarii. Le refuzi dreptul de casatorie conform codului civil, ei ataca articolul din codul civil, argumentand ca nu este trecut expres in constitutie, cerand modificarea articolului din Codul Civil, care se face in Parlament. Dupa ce codul civil a fost modificat, la fel ca in Occidentul care a uitat ca isi datoreaza bunastarea si democratia valorilor si standardelor crestine, cererile LGBT de modificari vor curge neincetat. Ele sunt sutinute de marxistii ghidati din umbra de la Moscova. De ce? Pentru ca sa creeze tensiuni sociale. Moscova deja capitalizeaza aceste nemultumiri castigand in imagine nu doar in interior cat si in exterior. De aceea PSD nici nu s-a agitat foarte tare. Ne-a lasat sa dam cu stangul in dreptul. De aceea va sunt stapani PSD: stiu sa foloseasca pana si ura ce au au romanii pentru ei in folosul lor. Imi pare rau, dar v-au fraierit. Din nou.

Socialismul va disparea!!!

Cine plateste cele 35 milioane de Euro imprumutate

pentru acest REFERENDUM INUTIL!?
Tot noi,prin cresterea preturilor la combustibili,alimente...

Pappy esti tare, domn'e. Printre cei 60% sfertodoc

ti, este si acela care afirma:
1.
"David Cameron a lansat referendumul pentru iesirea UK din UE mizand pe faptul ca britanicii vor vota "NU" si astfel el si partidul lui vor iesi intariti. Englezii avand nemultumirile lor contra lui DC si partidului plus nemultumiri fata de UE au votat "DA" si au aruncat si partidul in haos si pe David Cameron ca loser, dar si UK a suferit si sufera enorm."
-Iata ca dupa limpezirea apelor, urmasa lui MT, Tereza May nici nu se gandeste sa considerea repetarea referendumului brita, ba declara cu aplomb, "cu Accord, sau fara acord (cu UE), vom iesi din UE". Cameron nu este un loser, el a a jucat cinstit, s-a luptat pentru o idee, UK este cea mai inaintata tara din lume. Britanicii, au hotarat "iesirea din UE", nu moarte politica a unui politician. De aceea ura viscerala impotriva lui Dragnea si Co. va aduce voturi PSD .... indiferent daca referendumul va avea castigul de cauza scontat sau nu.

(Urmeaza a doua declaratie a sfertodoctului, frustat si orbit pana la orice limita de ura impotiriva oamenilor simpli, .... sau a oamenilor cinstiti care vad rezolvari diferite de cele clocite de mintea persoanala si strigatele de "hai, ...."

2.
"Acest referendum poate fi sansa Romaniei sa se elibereze de domnia Ciumei Rosii (psd)." Declaratie fara nici o viziune politica. Are el o oferta (program) pe care sa o prezinte electorilor ? Cel mai mare partid de opozitie, PNL nu are "program de tara". Calin Caliman spune mereu, unde exista partidul acela care sa aiba un program, mereu intreaba si este depunctat. Fara partid, un om nu poate face nimic de unul singur. Il tot arunca pe Ciolos in fata, ori asta este nepotul Securitatii, un singur om, care nu va face decat sa perpetueze3 puterea data de catre rusi Securitatii, nu unor partide politice. FSN nu a fost un partid, Iliescu a fost omul rusilor si al Securitatii. Tato oamenii politici importanti ai tuturo partidelor au fost cartitele securitatii, aori santajatii, ori papusi le docile.
c i u m a r o s i e este de fapt Securitatea - acel partid comunist din Ro a fost omorat de catre Sovietici,odata cu seful acestuia. Secu este incapabila sa fie partid politic, sa aiba program, VIZIUNE, sa apere romanii, Romania, viitorul neamului. Un partid rosu a fost capabil sa se reinventeze si sa duca societatea la dreapta si sa "construiasca" cu succes Economia de Piata. China a ajuns a doua economie a lumii si cel mai feroce stat de dreapta.

Legea nr. 3 din 2000

Asta e legea pentru cei care chiar vor sa afle de ce apare intrebarea aia pe foaia de la referendum e la articolul 7 alineatul 1. Pentru ceilalti "scopul scuza mijloacele" sau "orice lucru e permis atata timp cat imi asiguara victoria"

CAPITOLUL II
Organizarea referendumului national

SECTIUNEA 1
Referendumul privind revizuirea Constitutiei
Art. 6.
(1) Initiativa si procedura revizuirii Constitutiei sunt supuse normelor prevazute la art. 146 si 147 din Constitutie, iar organizarea si desfasurarea referendumului se stabilesc prin lege.
(2) Organizarea si desfasurarea referendumului cu privire la revizuirea Constitutiei, precum si rezultatul acestuia sunt obligatorii.

Art. 7.
(1) Cetatenii care participa la referendum au dreptul sa se pronunte prin "DA" sau "NU" la urmatoarea intrebare inscrisa pe buletinul de vot: "Sunteti de acord cu legea de revizuire a Constitutiei Romaniei in forma aprobata de Parlament?"
(2) Rezultatul referendumului se stabileste in functie de majoritatea voturilor valabil exprimate pe intreaga tara, astfel: Cifre absolute Procente
a) Numarul persoanelor inscrise in listele pentru referendum
b) Numarul participantilor
c) Numarul voturilor valabil exprimate la raspunsul "DA"
d) Numarul voturilor valabil exprimate la raspunsul "NU"
e) Numarul voturilor nule

repulsie Rank user: x5 06.10.2018, 23:15

Referendumul nu este inutil. Doar ca tu vei intelege aceasta peste vreo douazeci de ani. Cand vei realiza greseala ea va fi mult mjai greu de reparat.

Socialismul va disparea!

in 3 ore

'Societatea vestică s-a ridicat prin moralitatea crestină si va cădea răpusă de imoralitate'
Mergeti la vot si votati DA

 

Dar de ce sa ne deranjam sa votam,

oricum se va vota si pentru cei lipsa. Rezultatul s-a stabilit deja, a fost salvata familia traditionala, felicitari.

Presupunerile

Sunt sursa tuturor dezastrelor stimabile...

Socialismul va disparea!

@ProDeo 12.11

- i-auzi ce zice ProDeo(Malizia uomo) , zis si varanu' ! :o)))

"In 3 ore, au votat la referendum sub 1% dintre romani. Cum arata situatia in tara"

referendum invalidat din prima

repetitie PSD pt parlamentare? ... data viitoare va ateptam .. noi, Diaspora

Au pornit autocarele cu morti si vii

Nu-i nicio problema, chiar daca cei care au votat pana acum sunt cei mai fanatici aparatori ai famigliei traditionale reprezentate de Draknea, Moliceanu si nepoata Irina.
Oricum, cele mai multe voturi se vor inregistra in noaptea de sambata spre duminica si pe listele suplimentare... In tara, autocarele cu morti si vii se plimba nestingherite si zglobii (n-am gasit alta rima) ;-)
Ca sa-l parafrazam pe Ponta, "masina de furat voturi a PSD-ului va functiona acum mai bine decat masina de boicotat a opozitiei".

 

Pai haideti sa facem pariuri,

eu estimez o prezenta de 7-8% pana diseara la 9. Nu ma pot hazarda totusi sa estimez mai departe, caci odata lasat intunericul, Dumnezeu cu mila.

nasty

sa nu va speriati daca se aud zgomote prin cimitire... sunt aia cu urna mobila...cata nerusinare si manipulare.
de le-ar pasa de familie, ar cheltui banii pentru a ajuta familiile nevoiase, copii care merg kilometri intregi pe jos prin ploaie si frig zi de zi ca sa ajunga la niste scoli ramase la acelasi nivel ca si pe timpul raposatului, cu latrine in curte, nu ar arunca 35 milioane de euro pe un exercitiu de imagine si de indepartare a atentiei populatiei de la adevaratele probleme.
sper din suflet ca din nepasare, daca nu din intamplare sa nu se realizeze cvorumul, iar cei care conduc tara la momentul actual sa-si dea seama ca vorba " tara arde si baba se piaptana" e mai actuala ca niciodata

Zombi

Maine seara sectiile de votare vor ramane deschise pana la orele 24 din cauza afluxului de votaci.
Se vor prezenta 38% din cei inscrisi, iar proportia celor care au votat DA va fi 97,3%.
Misiune indeplinita!

 

DACA.....mergeti la vot,

aveti INCA o sansa sa faceti ceva pentru binele vostru.

Daca NU mergeti la vot, va meritati soarta!

Asa cum spune vechiul proverb: "Este imposibil sa faci bine cuiva, impotriva vointei lui"

 

"Este imposibil sa faci bine cuiva, impotriva vointei lui"

Aveti dreptate,daca studiati mai mult si va informati si din altete surse decit latrina 3 va dadati seama ca acest referendum nu are nici un sens,dar ce sa-i faci Este imposibil sa faci bine cuiva, impotriva vointei lui"

daca nu are sens de ce te agiti?...

vorbeste pe gura ca oamenii hai incearca otui sa te speli pe gura si sa te clatesti cu ceva dezinfectant...
nu vrem germebi,hiv si alte boli in societate...
nu avem nevoie de voi sa existam...
voi aveti nevoie sa ne parazitati societatea...
mergeti in brazilia aveti teren cat cuprinde,selva,circ,carnaval...
nu mai infectati restul lumii...
sunteti zombi care incercati sa muscati cu turbarea voastra lumea normala...
iar pentru un zombi e doar un leac...

Caddilac

trezeste-te, a venit noaptea!
ai dreptate, avem sansa sa ne facem bine, prin absenta la acest simulacru, la acest gest de cheltuiree de bani fara folos, pentru o problema care oricum nu deranjeaza pe nimeni. Poti sa-mi spui cate cereri de casatorii pentru persoane de acelasi sex exista?
poate fi un procent de 0.001% din populatie, vrei sa cred ca este suficient pentru a avea un plebiscit pentru o astfel de proportie?
consumati minciuni si inghititi propaganda fara a digera.
foarte probabil, informatiile le obtineti de la A3, iar daca e asa aveti o scuza...

Cadillac, e referendum, nu-s alegeri!

Tu stii diferenta? La referendum e vital cvorumul, de aceea avem boicotul ca arma. Nici nu mai conteaza cati voteaza cu da sau nu.
Oricum matale realizezi ce spui? Stii ce se voteaza? Te-au aburit cu "familia traditionala", dar intrebarea de la referendum e daca esti acord ca pesedeaua hoata sa modifice Constitutia. Nimic dsespre barbat, femeie, familie. Astea sunt povestile cu care e adormita prostimea, sa se realizeze cvorumul.
Practi dai un cec in alb pesedelei hoate sa faca ce vrea cu TOATA Constitutia. Poate sa scrie acolo si ca politicienii nu mai pot fi condamnati si alegerile se fac din 10 in 10 ani. Dau exemplu. Mai pot fi scrise si alte minuni, nu vreau sa dau idei, dar foarte usor puteam cadea in dictatura, sau sa iesim din UE cu votul democratic al referendumului. Si asta pentru ca partidul care il organizeaza si ne conduce e format din hoti, mincinosi si experti in fraude electorale. Pe pesedelele hoate nu le intereseaza familia traditionala, ci sa scape de puscarie.
Cum spune si Ioana Ene: ce vei spune cand iti va confisca votul? Poti sa urli pana nu mai poti ca ai fost pacalit, o sa-ti raspunda obraznic, de ce n-ai citit Constitutia? Ca in final asta a fost intrebarea referendumului. Acuma te intreb, tu ai citit Constitutia tinuta de pesedeaua hoata la sertar si secretizata? Nu observi ca asa se lucreaza? Totul e la secret, legile se voteaza pe repede inainte fara dezbateri, trec tacit, se modifica de seara pana dimineata, mizandu-se pe metoda hoteasca "iuteala de mana si nebagare de seama", se dezbat intr-o forma si se publica in Mof in alta forma si asa mai departe.

ambigua

jos palaria!

Baiatu' tatii.......

Daca-ntr-o zi - Fereasca Dumnezeu - se da ordin sa fie impuscati toti filozofii, tu mori nevinovat.....

Pe de alta parte, fii copil cuminte; nu strica jucariile, mananca tot ce-ti da bunica, spala-te pe dinti inainte de culcare si promite-mi ca nu mai faci pipi-n pat.

Ai inteles? Good boy....

Ciuma rosie

Daca asta este situatia pana acum cateva concluzii sunt aici: 1. Acest referedum nu va fi validat fara o frauda masiva, cu toata propaganda stridenta si cu argmente false partidelor, popimii, pasotrilor, postacilor si latrailor ciumei rosii ; 2. Romanii chiar si aia care se uita la Latrina 3, Guitza Tv sau ctitesc Excrmentul zile is Romania Penala 9fost RL) nu se mai lasa usor manipulati; 3. Prezenta asta modesta arata totusi ca socieatate romaneasca este din ce in ce mai ancorat la valorile europene; 4. Este o infrangere major pentru putina kaghebist si muscali ca ei ii coordoneze pe Dragnea, Tariceanu, Dancila si toata haita psesdisto/alde/iudmr/pcr. Indiferent ca v-a fi sau nu vaildat referendumul este o iunfragnere major a ciumei rosii.

 

Intrebarea

Reuseste dublul condamnat penal Dragnea sa-si faca cvorumul la referendum ?
Oricum suntem de rasul curcilor : un condamnat penal pentru fraude la referndum organizeaza un nou referendum ! Macar interdictia de a organiza noi referendumuri pe o anumita perioada de timp ar fi trebuit s-o primeasca din partea judecatorilor daca alte interdictii nu au vrut sa-i dea !

 

Traiasca RPR

adica Republica Poponara Romana in frunte cu ilustrul ei conducator.Pentru ca drapelul national nu are si stema sa fie pus un vibrator cu baterii Duracel ca sa fie si romanul olandez.

 
 

Bau bau !

A venit noaptea, se deschid cimitirele! Incepe marea votare pentru mafia PSD!

 

3 milioane de semnatari

3 milioane de voturi la referendum. amin

 

Interesant

Ar fi interesant sa nu voteze 3 milioane !

gile

sper sa ai dreptate...sa ramana cati sunt azi, dar nu uita ca suntem condusi de un infractor, condamnat pentru FRAUDA la referendum...

Interesant

Are Dracnea de munca din greu la noapte !
Bu hu hu !

 

@Cadillac, n-am inteles nimic!

In afara de mistocareala si dat cu tifla, mai stii si altceva? Ceva pe subiect, o idee, o contra-opinie motivata, nu-ti fata creierul? Ca atacuri la persoana orice analfabet poate, ba inca mai bine ca un filosof!

 

Platforma pentru solutionarea online a litigiilor