Remus Cernea il critica pe Antonescu si anunta ca il sustine pe Tokes

Duminica, 13 Iunie 2010, ora 16:09

Remus Cernea, presedintele executiv al Partidului Verde, il critica pe Crin Antonescu, liderul PNL, pentru ca, explicand de ce PNL nu trebuie sa-l sustina pe Laszlo Tokes ca vicepresedinte PE, a apelat la un discurs "nationalist", "caduc" si contrar doctrinei liberale.

"Viziunea lui Crin Antonescu asupra statului exprimata in aceasta declaratie (n. red. a lui Antonescu ) este una caduca, de secol XIX. Astazi insa construim impreuna in Uniunea Europeana un alt tip de comunitate social-politica: una care se revendica de la valori civice, economice si democratice nu etniciste, nationaliste sau rasiste. Iata insa ca partidul liberal din Romania pare a nu intelege ideea modernizarii afisand un discurs public de secol XIX. (....)

Discursul nationalist este unul contrar filosofiei liberale. Este cu atat mai surprinzator si strident ca el sa fie promovat de liderul unui partid care se revendica de la o traditie de gandire liberala care, prin toti teoreticienii ei importanti, critica nationalismul.

Invocarea tratatului de pace de dupa Primul Razboi Mondial, crearea Romaniei Mari si statalitatea actuala a Romaniei in ce priveste acordarea unei functii in forul legislativ al Uniunii Europene reprezinta un tip de discurs nationalist nu doar inadecvat temei, dar si specific populismului asumat de partidele nefrecventabile la nivel european", afirma Remus Cernea, intr-un comunicat de presa.

Cernea face cu aceasta ocazie un apel catre toate formatiunile politice sa se abtina de la un discurs "care sa invoce in mod patriotard etnicitatea ca argument pentru excludere sau stigmatizare".

Remus Cernea: Ar fi un succes pentru Romania ca Laszlo Tokes sa ajunga vicepresedinte al PE

"Pentru tara noastra ar fi un important succes ca europarlamentarul roman Laszlo Tokes sa devina vicepresedinte al Parlamentului European. (...) Reverendul Laszla Tokes este o personalitate care a jucat un rol crucial in initierea protestelor de la Timisoara care au dus la caderea regimului comunist in decembrie 1989 si la castigarea libertatii in Romania", continua liderul Partidului Verzilor, amintind si de pozitia "salutara" a lui Tokes pentru interzicerea mineritului pe baza de cianuri.

Antonescu a declarat sambata ca va propune conducerii partidului sa impuna europarlamentarilor sai o decizie imperativa de a vota contra alegerii lui Laszlo Tokes ca vicepresedinte al Parlamentului European, precizand ca aceia care nu o respecta sunt in afara partidului.

Sursa: rNews

Articol citit de 1789 ori

31 comentarii

@CERNEA VANZATORUL NEAMULUI ROMANESC

dar discursul dumitale care e Cernea, lingaule? "Hai sa-i pupam in c.ur pe nationalistii unguri ca poate ne arunca si noua un osisor sa-l halim sub masa?"
Treci pe la caseria lui Tokes, Cerneo sa-ti incasezi cei 30 de arginti pe care vrei sa ne vinzi.Spurcaciune!
Asta este Europa NATIUNILOR, nu Europa MOLUSTELOR, Cerneo!Tu ce vrei sa faci ca sa "fim in secolul XXI"?
Sa fim de acord cu sfasaierea Romaniei prin acceptarea unui stat maghiar in inima Transilvaniei? Asa-numitul "Tinut Secuiesc" iti spune ceva?Pentru asta se lupta Laslo Tokes ca si pentru revizuirea Trianonului prin care Transilvania a revenit la patria mama.Est alaturi de el? Daca esti alaturi de el atunci afla Cerneo ca esti mai ticalos decat el. Fiindca el isi apara neamul lui pe cand ti ti-l tradezi pe al tau.Pentru ce faci asta Cerneo? Pentru bani? Pentru un locusor la masa revizionistilor si extremistilor maghiari?Rusine !

antonescu&cernea&tokes,trei deseuri ale politicii romanesti

destinatie finala unica : rampa de gunoi.
certurile voastre nu ne intreseaza,sinteti niste paraziti ordinari,la munca,nu la intins mina si frecat menta.

Tokes

Dle Cernea,ideile pe care le expuneti sunt generoase si..futuriste.Din pacate faceti abstractie de ce se intampla in jurul nostru si nu numai.Uitati-va in ograda Ungariei si o sa vedeti cat de ramasi in sec.XIX sunt politicienii maghiari,care contesta pana si tratatele semnate de Ungaria in urma cu un secol.Dar cetatenia de rang secund(fara drepturi)acordate etnicilor maghiari(de fapt este o insulta la adresa acestora).Cand Romania a acordat cetatenie basarabenilor le-a acordat-o integral cu toate drepturile.Cat despre Tokes,ia afara de mitul ca a avut un rol la prabusirea cominismului in Romania(de fapt a fost o scanteie involuntara care a aprins ceiace oricum se intampla).Acelasi Tokes care fusese aparat de romani s-a transformat intr'un fervent ultra nationalist sovin ungur pe care sovinismul UDMR nu l-a mai satisfacut si a creiat o organizatie si mai radicala.Siret,inainte de a fi ales, Tokes promite sa fie o punte a intelegerii romano-maghiare.O punte care vrea sa duca la destramarea unitatii nationale.Uitati-va la soarta romanilor din Ucraina sau din Valea Timocului,carora nu li se recunoaste de "prietenii"sarbi nici existenta.Sunt multe de spus fata de naivitatea dvs..Am sa ma limitez doar la un exemplu de tara"civilizata":Belgia sau Scotia,ca sa nu uit Catalunya sau tara bascilor.Nu d-le Cernea ,lumea este departe de a fi evoluat unde o visati dvs.Este prima situatie in care sunt de acord cu Antonescu.Te-o

Tokes - CEVA BUN PENTRU ROMANIA?!

Cum poate fi cineva atat de lipsit de luciditate, sau de plin de crasa rea-vointa, incat sa afirme ca alegerea lui Tokes ca vice al PE ar fi un castig pentru Romania?! Incredibil!

Nu cred ca sunt mai mult de doua saptamani de la o actiune a lui Tokes in care, prin minciuna, calomnie si dezinformare, toti cetatenii romani au fost manjiti cu venin si ipocrizie sovina!
S-a folosit de incidente obisnuite si a mistificat date din presa pentru a-i acuza pe romani, in fata tuturor autoritatilor europene, ca ii ucid si violenteaza, ca niste brute si fiare sangeroase, pe concetatenii lor maghiari...

Tot atunci a lovit cu "iubire de tara" si in ce a mai ramas reprezentativ pentru bietii romani, dintre institutiile statului - armata si biserica. Asa ca

LASZLO TOKES NE-A SPURCAT IN FATA STRAINILOR PENTRU CA UCIDEM MAGHIARI PE STRADA, NE PERMITEM SA MAI TINEM ARMATA ROMANA IN HARGHITA SI COVASNA SI CONSTRUIM BISERICI SI MANASTIRI IN ARDEAL, MURES, HARGHITA, COVASNA SI IN TOATE VORBIM IN LIMBA ROMANA!

DOAR ARMATA SI BISERICA NU TE LASA SA MAI ORCHESTREZI UN TARGU-MURES, ASA CUM AU FACUT UNGURII IN 1990, CA SA PROCLAMI AUTONOMIE, SAU SA ASIMILEZI EFICIENT VORBITORI DE ROMANA...

IUBITE PASTOR TOKES LASZLO, N-ATI VREA SA FITI SI PRESEDINTELE, PATRIARHUL, ISTORIOGRAFUL, BA CHIAR SI STAPANUL INIMILOR NOASTRE, CA UN TATUC INTEGRU SI MODEST CE SUNTETI, CA SA "EVOLUAM" SI NOI DUPA PLACUL LUI REMUS CERNEA?!

DOAR SI DVS. NE IUBITI ATAT DE MULT!...

Tokes deja a facut pentru Romania ceea ce nici un roman n-a facut

De ce n-a fost un roman in 89 sa faca ce a facut Tokes?

VASILE LA PATRAT,RASPUNSULE FOARTE SIMPLU

Tokes nu a militat in 1989 pentru caderea comunismului ci a infierat o asa zisa,,denationalizare"a maghiarilor din Romania,desi acestia aveau atunci,ca si acum,toate drepturile nationale(televiziune,scoli,publicatii,teatru,biserici in limba maghiara).Lucru care le-a fost refuzat romanilor din Ungaria,care au ajuns de la 200.000 de mii in 1918 la 10-15.000 acuma.Romani maghiarizati(vezi legile de schimbare a numelor,si cartile publicate in acest sens in Ungaria)Exemple si dovezi pot sa-ti dau nenumarate.Acesta-i ,,europenismul"maghiarilor pe care nulti apologeti ai globalismului si sovismului revansard ni-l imputa noua romanilor.
In concluzie LASZLO TOKES A MILITAT PENTRU DREPTURI POLITICE MAGHIARE,NU IMPOTRIVA COMUNISMULUI.De aceea el,,eroul revolutiei"a declansat un lucru(revolutia anticomunista)pentru care el nu a militat

Apropos de nationalism si conflicte etnice

Pentru nationalistii cei care fac spume la gura, iata ce se va intimpla cind vorbele devin fapte:

Un mic pasaj din acest articol aparut astazi: "Fires set by rioters have destroyed most of Osh, the second-largest city in Kyrgyzstan, and food was scarce after widespread looting."

Data viitoare votati-l pe Cernea ca are o propunere mai buna...

In sfirsit, cineva care are o pozitie rationala (Remus Cernea)

Critica pe care o face nationalistului Antonescu este justificata. Acest Antonescu promoveaza conflicte etnice si trebuie demascat. Trist este ca mai toti politicienii romani sint la fel ca Antonescu.

esti o flegma basesciana...

cu *** ca tine tara asta s-a dus draccului...
bai baiatule tu vezi ce tampenii scrii... poate esti basescu mascat...

antonescu va salva tara asta de *** ...

De unde-ai dedus ca sint basescian?

Mai citeste o data ce am scris si lasa vulgaritatile deoparte.

Acest Antonescu este complet ratat: incompetent, nationalist, maestru al confuziei si rautatii gratuite.

Remus Cernea, de cand e asta politician..., toti papitoii au ajuns politicieni..!

auzi la el, il critica pe C. Antonescu pt. ca nu-l sustine pe L. Tokes...,un iredentism maghiar care urmareste pe fata dezbinarea romanilor si a RO. Incredibil ce cretinoizi apar pe scena politica a Ro, ce vremuri, Remus C., cretinoidul asta se crede mare politician, evident, mai sunt asemenea tembbeli in diferite posturi sau functii care, vezi Doamne, daca faci afirmatii cu iz patriotic, gata, esti ultranationalist, daca spui "romilor" ca-s tigani, gata, esti rasist, imediat se sesizeaza cei care cenzureaza si-ti tai postarea ca esti homofob,...., tara de *** cu un popor inrobit de niste jeguri care-si zic politicieni, exista si exceptii, nu zic, dar cu un R. Cernea, cu un asemenea prosttalan ne ducem de rapa, vezi Yugoslavia. Uita cumva R. Cernea ce discursuri antiromanesti avea Tokes la adresa RO peste tot unde mergea, uita ce rol a avut L. Tokes in revolutia romana, acest spion ungur, hmm, chiar asa uituc esti mai secatura pupicurista..!? Doamne fereste sa ajunga asta vice...in PE, sa vezi atunci ce discursuri antiromanesti si ce atacuri face L. Tokes la adresa RO pe tema Transilvania....., chiar asa idioti suntem noi, romanii, punem securea de buna voie in mana calaului....., si la unul si la altul stiu eu ce le-ar trebui,......, mai ales jigodiei care se trage din neamul romanilor,..., mda, face ce face poporul asta si naste cate-un scarba din asta care pt. putere si-ar vindeo si pe masa..., pe Tokes il inteleg, cand dai de prosti de ce sa nu profiti...!

cam multe neologisme

pentru o .........autocaracterizare, nu crezi ?

avea bunicul o vorba..!

Nu te pune cu prostul ca are mintea odihnita...! Iti sugerez sa nu mai stai in soare...!

si ai ramas conform cu

vorba lui.
poate nu m-ai inteles . hai sa recapitulam:"..... cretinoizi... cretinoidul ... tembbeli ....., .....
jeguri ... prosttalan ..... secatura pupicurista..!? ... idioti .... jigodiei care se trage din neamul romanilor,..... scarba ...."
eu sunt convins ca aceste epitete iti vin ca o manusa - romarlane/o.

bigone, asta-i problema ta, esti f. usor de inteles...!

bigone, nu e nimeni vinovat pt. obtuzitatea ta.....,stai linistit sunt multi ca tine, continua sa visezi daca asta-ti place.....,dar incearca sa mai mergi si pe la scoala si mai ales invata ce-s alea neulogisme si care sunt......esti ca noaptea!
mda, daca ma agaseaza ceva in lumea asta e fariseismul oamenilor din ce in ce mai des intalnit.....forma cea mai de actualitate e ceva in genul " ..sefa bordelului se da virgina.."....si multi chiar cred ! Cred ca e bine unui imbecill sa-i spui imbecill, sigur , e la moda sa faci by-pass la chestii din astea, "specialistii" iti vor explica acelasi lucru dar in fraze lungi si "stilzate", iti vor explica, de exemplu, ca folosesti prea multe neulogisme( cuvinte sau expresii nou aparute..)dar fara sa stie ce-s alea....,cretin/*** in opinia lui bigone, care a ramas repetent din cauza asta , sunt neulogisme.....!

ma simt nevoit sa-mi recunosc greseala

asa ca voi inlocui : "cam multe neologisme" cu "cam multe tampenii"
sa sti ca uneori ghilimelele se pot sesiza, nu este nevoie sa le afisezi ca atare, dar pentru asta ai nevoie de un pic de simt... al umorului, sau al ridicolului. tu ai dovedit contrariul.
nu te ambala prea mult ca efectul va fi unul advers, pe langa autoportretul uman, iti devoalezi si autosuficienta caracteriala. o fi de la licenta de telegent achizitionata de la spiru haret ? asta ti-o transmite cu condescendenta un repetent la ...romarlanisme.

bigone, singura ta greseala e ca tu insuti esti o greseala ......!

bigone,nu fi trist,zau, nu e vina ta, natura, ce sa-i faci, ......!

imi place aceasta fraza,citez:"nu te ambala prea mult ca efectul va fi unul advers, pe langa autoportretul uman, iti devoalezi si autosuficienta caracteriala" :))

odat in plus mai convins ce mare idiott mai esti, atat iti amintesti de la cursul de psihologie umana, ce sa zic, mai dat pe spate filosofule, mda, tot e bun, stii si tu ceva.....,chiar ma intrebam daca poti sa scrii si tu o fraza in care sa spui ceva fara sa faci observatii de om complexat pe marginea celor scrise de altii....!

@furnica: Ai uitat sa-ti iei medicamentele?

Esti rasist, nationalist si homofob, te pun in aceeasi oala cu Vadim.

Remus nu este printre cei care au adus Romania unde este acum. Mesajul lui este rational si atitudinea lui este foarte corecta.

Ia-ti medicamentele inainte de a scrie urmatorul mesaj.

tr2006, esti intre penibil si ridicol.....!

iata un crampei din "filozofia" asa-zisilor "pacifisti de buzunar", niste panglicari care se cred afiliati cu drepturi depline la masa vest europenilor trambitand in stanga si-n dreapta, in infantilitatea lor, drepturile si democratia lu' Peste Prajit, citez: "Remus nu este printre cei care au adus Romania unde este acum. Mesajul lui este rational si atitudinea lui este foarte corecta.",... mai papagalul bengalez, subiectul nu se referea la ce si unde au adus x sau y RO, e f. clara distinctia intre situatia creata de politica romaneasca in ultimi 20 de ani, rezultat pe care-l vedem azi ca o suma a greselilor facute de clasa politica, una mediocra, in ansamblul ei de la '89 si pana azi, dar nu despre asta-i vorba, subiectul il are in centru pe R. Cernea, un individ care este probabil in criza de personalitate, e de-nteles, a ratat in mod penibil alegerile prezidentiale, in sfarsit, nici asta nu are importanta, dar, este de luat in seama afirmatiile acestui individ care-si permite sa atace presedintele PNL pe considerentul ca, vezi Doamne, nu-l voteaza pe L.Tokes la PE,.....,care-i problema acetui R. Cernea daca liberalii nu-l voteaza pe Tokes, trebuie sa ai probleme serioase la cap sa pui problema in acest fel din pozitia de Neica Nimeni, pt. ca asta e R. Cernea....!

Cat despre medicamente, esti naiv si superficial.....!

@furnicii suparate

Prea multe emotii pe centimetrul patrat. Daca m-ai fi ascultat si ti-ai fi luat medicamentele, nu mai faceai spume ca Vadim.

Mesajul lui R. Cernea este exact ce auzi in academiile, in politica si presa din Occident de vreo 50 de ani (Europa de Vest, US, Canada). Nu e un mesaj original, dar e unul de bun simt.

In legatura cu Iugoslavia. Nationalismul sirbesc a dus la genocid, nu cred ca romanii trebuie indemnati in directia aceea. Ia exemplu de la Cehia si Slovacia: nu s-au mai inteles, s-au despartit, n-a murit nimeni si o duc bine si una si alta. Serbia mai are de tras cel putin o generatie de pe urma dementei nationaliste.

Furnica lui Vadim: Medicamentele!

tr2006, vad ca perseverezi in prosttie......!

auzi cultura la panglicarul asta ".. ia-ti medicamente..., ..Vadim.." hmm,

tr2006, incearca te rog sa nu mai faci tumbe, esti penibil rau de tot in nevolnicia ta......! Daca poti sa explici si tu ceva coerent cat de cat, ok, sa auzim, dar daca continui cu texte imbecile mai bine lasa-ne.......! stii ceva despre istoria sarbilor, cinstit, eu zic ca esti paralel....., daca-i sti ceva ai fi facut o remarca absolut obligatorie......! Nimeni nu a spus ca nationalismul sarbesc e un model, de undea-i scos perla......., la fel cum nimeni nu trebuie sa creada ca RO trebuie lasata la mana unor d'alde ca R. Cernea sau la mana unui sarpe ca L. Tokes, vezi Doamne, trebuie sa fim in pas cu academiile din vest, ce se spune acolo e lege, aiurea, se vede ca esti limitat rau de tot......, mergi ma *** de-ti termina scoala, mai intra-n carti vreo 20 de ani si apoi vii sa explici ceva care sa aiba un inteles argumentat.... Nu spune nimic in academiile din vest de imperialismul american, de nesemnarea de catre SUA a tratatului de la Kyoto, de invazia din Iraq, Afganistan sau de bombardarea Serbiei ortodoxe...etc.., de criza provocata in lume.., am o intrebare pt. tine, de ce esti prostt....., nu e lumea plina,hmmm!? In momentul in care Europa de vest sau SUA vor claca d.p.d.v. economic vor face pipi si *** pe drepturile omului si pe fraieri ca tine, spre deosebire de tine eu stiu f. bine acest lucru, de asta orice argument bazat pe abureala gen democratie vest europeana, americana, .....sau spunerile academiei lu' Peste, hmm, pt. mine sunt fasuri, abureli fraiere, povesti pt. visatori si fraieri ....... sigur, am un crez, cred in deviza "prin noi insine si nimic fara Dumnezeu"...! Nu sunt un fan Vadim, dar trebuie sa recunosc ca e un om extrem de cult si un bun poet, politic nu ma intereseaza...!

@furnica: "si nimic fara Dumnezeu"

Nu e de mirare ca esti asa de ignorant si agresiv si faci spume la gura - esti crestin.

Ia-ti medicamentele, furnicuta lui Vadim!

tr2006,NU VADIM A ADUS TARA IN SITUATIA IN CARE ESTE...

...Ci jefuitorii Romaniei aciuiti in partidele FSN,PDL,PSD,PNL care au preacurvit cu metresa de serviciu,iubita lui Bigone,UD(a)MR-eu.Cei cativa romani si majoritatea alogena a corbilor din partidele enumerate au dat bogatiile tarii,resursele naturale,combinatele,retelele de distributie,bancile,flota- strainilor la pret de matineu,si-au luat comisioane si retributii viagere iar KOORVA UD(a)MR-eu A SPRIJINIT LA GUVERNARE JAFUL IN SCHIMBUL APROBARII DEMERSURILOR SALE REVIZIZIONISTE SI REVANSARDE IN PROBLEMA TRANSILVANIA.

QUOT ERAT DEMONSTRADUM

tr2006,TE IEI DE VADIM,DESI ESTI O MICA GRAMAJOARA DE INCULTURA ASEZATA IN FATA UNUI MUNTE DE CULTURA

tr2006,Vadim are mai multe carti publicate decat ai tu ani de scoala.Stau si ma intreb insa,de ce voi cei ce-l contestati pe Vadim,catalogandu-l ,,extremist" si ,,nationalist",repet,de ce ignorati nationalismul sovin si revansard al revizionistilor gen Tokes,M.Bela&CO,care minoritari in Transilvania,ne vor pe noi romanii ardeleni parte a Ungariei si militeaza pentru ,,recastigarea patriei pierdute"?DE CE NATIONALISMUL SOVIN AL REVIZIONISTILOR MAGHIARI E BUN IAR PATRIOTISMUL LUI VADIM IN PROBLEMA TRANSILVANA(respectarea legii,Constitutiei,integritatii nationale a Romaniei)E CONSIDERAT,,ETREMISM"?
Amice,ai idei putine si fixe,sablonoide,gen,,medicamenteeee" si ,,spume la fura"De medicamente ai nevoie dumneavoastra,amice,putina lecitina,sa mai asimilezi putin,ca esti sarac tare cu duhul

un discurs modern si european

nu ca cel al socialisto-liberalului de filiatie rusa aflat permanent sub comanda kgb-ista, via paturiciu.
verzii europeni nu sunt legionari asa cum cred si au fost indoctrinati bolsevicii !

DA,BIGONE,DUPA CE UDMR-ul VOTEAZA GUVERNUL BOC SI GENOCIDUL SOCIAL...

...O sa voteze acest revizionist bagat de Basescu in Parlamentul Europei prin frauda electorala,fiind,,votat"de zeci de mii de olteni si moldoveni.Stii ceva?Se merita unul pe celalalt; ,,preotul"adulter(dovedit de fosta nevasta)plin de ura si venin impotriva romanilor(doar e ,,slujitor"(al lui Iisus,nu?)TOKES,alcolistul satanic BASESCU(care militeaza pentru legalizarea homosexualitatii,legalizarea drogurilor ,,usoare"-care au dus deja la nenumarate morti-si legalizarea prostitutiei) si ,,europeanul" RReMU(I)S CERNEA,care visa la o Romanie democratica condusa de O TIGANCA LESBIANA.Vorba romanului; ,,a tunat si-a adunat".O posibila candidata a lui Cernea la prezidentia Romaniei ar fi Renate Weber,care dupa tata e sasoaica,dar dupa mama este tiganca.Pana aici totul in regula.Nu are copii,deci mari sanse sa fie gay(doar daca vine George Soros s-o apere in aceasta privinta,si sa confirme zvonurile care zic ca intre ,,croncanitoarea"Weber si ,,vulturul plesuv"Soros George ar fi fost o idila.Ce se stie insa sigur e ca alogena Weber a afirmat ca-l va sustine pe Tokes.Ma rog,fac parte si unii si altii din haznaua,,societatii deschise"a ,,alesului"kazaro-askenard,SOROS.
P.S.Crin Antonescu o fi omul de paie al tiganului Patriciu,dar nu e securist.SECURIST DOVEDIT(si-a si recunoscut dosarul de informator,rapoartele inaintate)E LASZLO TOKES.Astept sa ma contrazici,sa-ti dau o tona de dovezi in acest sens

cazuri tipice de romarlanie ( si cel de sus si cea de mai jos)

decat sa se cazneasca sa stoarca ceva inteligent din ei mai bine spurca tot ce intalnesc in cale si apoi declama satisfacuti ca numai ei sunt aparatorii traditiei si ai neamului. hai,s........ !

SE BAGA SI EL IN SEAMA

??????????

NICI NU A TRECUT MULTA VREME SI TI-AI DAT CU STANGUL IN DREPTUL.

S-AR PUTEA SA INTRI IN MIERCUREA CIUC CU PASAPORTUL MAI "COPIL RET.ARDAT"VORBESTI MULT SI PROST SI FARA ROST.

mmmda, D-l lider de partid

daca acest reverend (cum iti place tie sa ii zici) reprezinta interesele ROMANIEI, ai dreptate, dar, fii sigur ca el nu va face asta siiiiii chiar va lucra impotriva romaniei

Oricare prost poate sa spuna adevarul, dar e nevoie de un om cu cap ca sa stie sa minta bine. - Samuel Butler

Tinere domn Cernea,daca vrei sa ajungi sus, foloseste picioarele tale, nu te catara pe spinarea sau pe capul altora.Nu stiu cu ce te ocupi,insa reusesti de multe ori sa ne distrezi.Du-te la coafor,viziteaza un salon de masaj,apuca-te de strans musetel,dar las-o incolo de politica ca nu este pentru tine.Dar ma rog ,la ce partid aveti,asa oameni...