Ziare.com

Cum s-a descoperit Turcescu pe sine (Opinii)

de Iulian Leca, Senior editor
Luni, 22 Septembrie 2014, ora 17:23

   

Cum s-a descoperit Turcescu pe sine (Opinii)
Dupa spovedania lui Robert Turcescu in fata natiunii in calitatea sa de ofiter acoperit, nu e de mirare ca Romania are nevoie de sapte servicii secrete pentru a face ceea ce alte tari mai bogate reusesc cu jumatate si chiar mai putin.

Cu astfel de colaboratori si angajati, atat de modest inzestrati, inteleg de ce avem nevoie de atat de multi agenti secreti - calitatea e suplinita printr-o cantitate tot mai mare, ca in orice sistem natural sau artificial.

Desi intrebarile ramase fara raspuns dupa auto-deconspirarea lui Turcescu sunt mai multe decat lamuririle misticoide pe care le-a oferit jurnalistul Schengen - aparator fanatic al statului de drept - exista si cateva certitudini.

Eu cred ca exista extrem de putine sanse ca spovedania lui Robert Turcescu sa nu aiba nicio legatura cu promisiunea lui Traian Basescu de a deconspira prezidentiabilul, care si-a ascuns in CV calitatea de fost (sau actual) agent acoperit al unui serviciu secret.

O astfel de iesire in actualul context politic si dupa ultimele postari de pe blogul sau la adresa lui Victor Ponta mi-e greu sa o privesc ca pe o simpla coincidenta sau o intamplare, poate doar in cazul in care jurnalistul Turcescu si-ar fi pierdut cu totul ratiunea si simtul ridicolului.

Exista, ce-i drept, atat de multe trimiteri la Dumnezeu si fraze atat de bizare in confesiunea lui, ca te intrebi daca jurnalistul nu o fi fost sub influenta unor substante speciale.

Cum altfel sa imi explic fraze precum "Raiul e aici. Imparatia de sus e aici" sau "numai Dumnezeu stie cine este Robert Turcescu", fara sa introduc ipoteza unui deranj intern extrem?

Cealalta explicatie ar fi ca sceneta auto-deconspirarii i-a fost pusa in carca lui Turcescu chiar de catre statul de drept, printr-una din institutiile sale de forta sau de catre un alt "Schengen" mult mai important.

Cu toate acestea, patimile pe care secretul de "ofiter acoperit" i le-a provocat au fost extrem de prost interpretate in spovedania televizata. Dar ele nu trebuie sa convinga telespectatorii, ci ar putea fi mai degraba un semnal, un indemn sau o amenintare mai mult sau mai putin directa pentru prezidentiabilul care s-ar simti cu "acoperirea" pe caciula.

De altfel si Monica Macovei a interpretat astfel dezvaluirea lui.

Ca asta ar fi sensul brustei eliberari a constiintei lui Turcescu, cu doar o luna inainte de inceperea campaniei si dupa ce tema ofiterului acoperit a ocupat aproape tot spatiul mediatic pana acum, e dat de acest fragment: "Nu mai puteam veni in fata voastra vorbind despre ofiterul acoperit care candideaza la presedintie si eu sa ma simt asa in interiorul meu. Eram in fata voastra un fariseu, un nimeni, un ins care mintea" - Turcescu in momentul culminant al spovedaniei sale de la B1 TV.

O astfel de marturisire se presupune ca obliga celelalte constiinte sa isi faca o analiza onesta si profunda si sa isi recunoasca propriile greseli ale trecutului. Un apropo mai direct catre prezidentiabilul acoperit amenintat de Traian Basescu nici nu s-ar fi putut.

Si pana la urma nici nu a fost un apropo voalat. Turcescu a facut in repetate randuri apel la cei care il asculta sa spuna ce au pe suflet ca sa fie fericiti ca el.

Oricare dintre scenarii ar fi adevarat, iesirea lui Turcescu sperie indiferent de adevarul sau falsitatea spovedaniei sale. Intr-un caz, e de speriat ca jurnalistul a putut sa se prezinte drept mesagerul adevarului si dreptatii, cand el era la comanda unui serviciu; in celalalt, te ingrozesti sa afli pana unde merge un ofiter acoperit avand incrustata in cap ideea ca se sacrifica pentru tara.


Sursa: Ziare.com

Articol citit de 20077 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
82 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Salutari din departari: pentru prietena mea Kvinna

din diaspora, ca si mine, dar si pentru Profa, Dora, vecina si prietena mea clujeanca care trebuie sa suporte toate minciunile a3 si manifestarile pe stadioane in favoarea lui viorel:(
Doamnelor, subscriu la ce ati comentat si ma bucur sa am asemenea prietene, elevate, urbane, cu o parere proprie!
Nu o uit nici pe Diana, care si ea trebuie sa suporte mizeria massmedia din Romania, deci recunosc ca pentru noi din diaspora e mai usor decat pentru cei din tara.
Corect e: toate cele bune prietenilor din tara, si sunteti multi, noi din diaspora mai intram aici asa, din dragoste fata de tara, rude si prieteni. Dar, nimeni nu o sa ne duca cu autocarul prin stadioane! Nu avem nevoie de un mic, o bere si vazut capitala pe banii psd, de facto al romanilor platitori de taxe!

 

Toarasi,io zic ca ie bine ca sa descoperit singur,cadacal descoperea

altii, sa supara dom doctor W Ponta, finca stie toata lumea ca dansu trebea sa aibe esclusivitate !

SA TRAITI !

Traiasca toarasu scritor Vladimir Iulianovici Leca, cel mai tare scritor dela ziare.com si nu numai !

P.S. O astfel de iesire in actualul context politic si dupa ultimele postari de pe blogul sau la adresa lui Victor Ponta mi-e greu sa o privesc ca pe o simpla coincidenta sau o intamplare, poate doar in cazul in care jurnalistul Turcescu si-ar fi pierdut cu totul ratiunea si simtul ridicolului.

 

iulian leca, avem prea multi agenti secreti?

o fi, aveam si prea multi parlamentari, deci corect era sa scrii: hai sa injumatatim nr. de agenti secreti SI parlamentari!
eh?

 

S-o spunem pe sleau!

Astia nu sunt agenti secreti! Astia sun manipulatori de opinie! Sunt turnatori in adevaratul sens al cuvantului. Singurul lor scop este preaslavirea stapanului si prostirea multimii.

p.s. "Eram in fata voastra un fariseu, un nimeni, un ins care mintea"

tu esti antenist, voua va plac sf-urile=minciunile

eu nu stiu ce agent a fost sau nu a fost, nu stiu nici ce inseamna chestia asta cu "marturisirea". o fi show, o fi adevarat?
habar nu am, stau si citesc ce se mai intampla, nu joc ca voi alba-neagra, mai vioreilor mai. mie nu-mi place sa ma care cineva cu autobuzul pe stadioane, voua da.

E drept....

Chiar.... ce sarcina a indeplinit pe aceasta linie? Ar fi interesant de aflat....

@shakira, exact ce fac cei de la antena3 a

securistului puscarias. Ani de zile au instigat la ura, au mintit si calomniat impotriva lui Basescu. Serviciile secrete trebuia sa faca ceea ce fac in tarile civilizate, apararea tarii. In Romania securistii ceausisti au intrat in politica pentru a putea face afaceri. Cei mai mari miliardari, incepand cu voiculescu, au fost securisti in ceausism si au continuat cu aceleasi metode dupa 89. Macar de s-ar sparge buboiul in fatza mamelucului prin auto-denuntul lui Turcescu. Totu-i putred in Romania.

Voi vă mai uitați la ei?!

Afirmația: "mass media este controlată" o folosesc toți, dar cand apare cate o "surpriză" in genul de mai sus, uimirea este generală. Toți expertopinitelectulii ce se plimbă prin rahamedia sar revoltați de kr in sus, marind și mai mult starea de confuzie prin emanatiile lor.
Sfat pentru cei care mai urmăresc show-u' politic: băgați-va antena acolo unde nu ajunge soarele, vă garantez ca o sa aveti o satisfacție mai mare.

Herr Wolfmann,

mi-a placut comentariul tau, lol!

Brancaleone din bodega Coteț B1 tv.

Tuci știe cu siguranță ce ingroapă pisicile și i s-a poruncit să facă același lucru cu tovarășul securist băsesc.Deci Tuci nu s-a descoperit ci i s-a ordonat să ingroape tovarășul securist băsesc incercand să dea in derizoriu chestia cu aoperirea sau acoperămantul.Numai că micul scrib Tuci o să se ardă rău de tot.Intre 2-7 ani după cum prevede infracțiunea de deconspirare sau auto deconspirare.

Si eu cred ca alta era viata noastra,

daca nu existau haznale potrivnice tarii,daca nu erau securisti si turnatori autentici ca Felix.

Deconspirarea la care am asistat va avea consecinte in plan politic,cat de serioase,nu stiu.
Daca privim atenti la cele intamplate,deconspirarea lui Turci a facut-o insusi Mi.Apararii G.Oprea care i-a acordat gradul de loc.colonel si l-a publicat in M.O.Pe vremea aceea Turci a legat cu vehementa ca a cerut asa ceva si ca el nu are stagiul militar efectuat.Cine l-a apelat constant cu acest titlu ,daca nu stiti va spun eu:turnatorul securist si mai nou puscarias D.Voiculescu.Antenistii n-au scapat nicio ocazie sa repete apelativul de fiecare data cand pomeneau numele realizatorului de la B1.

Poate că romania se va numi țară normală cand Leca va fi

jurnalist.

Din ciclul "Totul pentru inscăunarea lui Viorel"

Veti vedea.

Tuciu,Șerb din CotețB1.

Tuciu n-a descoperit nimic,nici pe el insuși sau insăși.Toată tevatura asta e doar o băselniță.Sper să ia maxim de pedeapsă=7 ani de pandaimos coleg cu Bubba.

Ar trebui si altii sa-i urmeze exemplul lui Robert

Mai ales cei care sunt slugile hotilor si sunt platiti ca sa arunce cu mizerie in putinii oameni care au mai ramas corecti in aceasta tara.....

Asta da articol!

"Cum s-a descoperit Turcescu pe sine"
Prin meditatie la Manastirea Secu!
Judecatorul ce hotarare va pronunta? A fost Turcescu Turnator? Sau ofiter sub acoperire?
Ca se pare ca in ziua de azi nu te mai numesti turnator, delationist, ci ofiter sub acoperire.
O fi tras pe nas Turcescu vreo linie ca Mutu? Sau ca Andrei Gheorghe?

 

Nu serviciile sunt putine , turnatorii sunt multi !

Patimile unui investigator, care a bagat in pushcarie un securist escroc ...

Poate ca niciun analist independent daca , exista asa ceva , pentru ca si ei trebuie sa traiasca foarte bine ar putea pune in balanta , opinia generala formata de A3 in defavoarea lui Basescu si cea facuta de Turcescui in defavoarea varanului ?
Desigur , presiunea si atacurile mirsave ale detractorilor din cloaca varanului , nu au fost putine si pina la urma Turcesciu a spus lumii ceea ce se stia de multa vreme .

Nu putem anticipa ce va face colonelul dar , ne-a aratat ca a avut curajul sa se bata cu securistul babalic si banii lui , fapt de care Leca , nu ar fi facut asta nici intr-o mie de ani, ca multi popindai care rumega in liniste banii murdari ai unor interlopi .

@Leca saracule ...

Te citesc cu greu, te stiu, nu te-ai schimbat. Cu ceva toale noi nu pacalesti. Tot comunist e sub ele. E ca si cand vine maine Mircea Badea si zice ca gata, de acum e basist. Asa cred si ce scrii tu. Te cred cand scrii pe fata, ca acum 2 ani. Lasa-l pe Turcel, ca treaba sta altfel. Ori stii si manipulezi, ori habar nu ai si atunci du-te si te culca.

.....

Daca te uiti in urma , Turcescu a tot intors armele inspre o tabara sau alta , dupa cum probabil i se ordona.
Poate s-a saturat omul sa intoarca iar armele si sa fie papusat, dupa cum se schimba vantul.
Carstiu a avut aceeasi evolutie , dar se pare ca el nu are curajul lui Turcescu sau poate-i face placere sa-si schimbe stapanul ,dupa cum i se ordona de superiorul sau.

Baliverne !

Turcescu nu are nici in clin nici in maneca cu armata. Ar fi fost meritoriu sa fi avut, pana la urma a-ti servi patria nu e, nicidecum, o crima. Dimpotriva. Dar au loc si neinstruitii printre ceilalti, asa cum si Iulian Leca face pe jurnalistul.

 

poate da ..poate nu ..

dar hai sa o lasam cu 'meritoriu' ..ca sa servesti patria e un merit , dar sa fi 'formator de opinie' cand tu ai fi de faopt cu 'telecomanda la altul' ... asta nu prea e ok .

...

Chestia asta cu formator de opinie este valabila doar pentru cei care nu au creierul la ei. Cum sunt votantii PSD-ului, bunaoara. Sau/si privitorii la televiziunile infecte binecunoscute.

@Cronos

pai cine stie dl Cronos, Ponta o lucra cu alte servicii secrete decat base, or avea si ei secrete intre ei! Acum ca s-a dovedit negru pe alb, ca base a fost de fapt sustinut si probabil condus de servicii secrete, Ponta are dreptul sa se apere in orice fel, inclusiv sa se ascunda in bunker, ca sa nu il inregistreze aia!
Noi, care permanent am fost de acord ca base a facut cel mai securist stat din istoria Romaniei, depasindu-l cu mult pe Ceausescu, la aceasta frumoasa si fulminanta confirmare, nu putem decat sa ne uitam cu satisfactie, cum va zbateti, sa gasiti scuze si argumente sa va adormiti constiinta! La fel de tare asta cu Turcescu, ca aia cu sustinerea lui Udrea la prezidentiale! O urmeaza denigrarea lui Cristi Diaconescu si impacarea baloasa de a doua zi!
MA distrez maxim!
Notez intre satisfactii si anihilarea lui Antonescu, presupun ca tot rezultat al masinatiilor unor servicii secrete! Pr-ostul de Anotnescu, ar fi iesit sigur presedinte daca nu rupea USL! Sper sa moara in miserie, a facut jocurile tradatorilor!

ioaniiii atunci poate ne spune securitatea de unde

au politicienii din PSD atatia bani !!

Un lucru este cert!! Intr-o tara in care sanatatea este la pamant, educatia in aer iar infrastructura este abia vizibila daca mai pui ca tara aia se si imprumututa o lansare de tip american pe bani nenumarati este suspecta!!

Dupa d-voastra nu vi se pare firesc sa stiti cat au costat toate afisele/propaganda electorala din 2012 si lansarea candidatilor din 2014 ??

Daca d-voastra stiti ca Ponta nu se ascunde ptr lucruri murdare nu vi se pare firesc sa fim informati cati bani s-au investit in campaniile electorale din 2012 si in cele din 2014??

Ar fi un prim semn de normalitate!!

nu stiu 'Cum s-a descoperit Turcescu pe sine ' dar aseara arata

..speriat si terorizat de ceea ce spunea.

 

Corect! Arata ca unul terorizat de-un santaj

Auto-denuntul vine dupa cearta la B1tv cu securistul Ilie Sarbu. Ce linistiti traim noi in tarile occidentale! Politicienii isi fac treaba lor, noi votam, nu auzim scandaluri, securisti, turnatori, calomnii.

Buna, Kvinna

Subscriu. Noi mergem la firma, ne vedem de familie, prieteni, politicienii isi fac si ei jobul lor. Scandaluri, deviat de la faptul ca viorel nu guverneaza, nu are nici o tara din UE cat in Romania, in Romania scandalul conteaza, barfa. Nu degeaba nu e printre cele mai bogate tari europene...

da vad ca va plac,

ca stati cu ochii si urechile pe scandalurile noastre!

ioanaiiiiii, Basescu a stat la Cotorceni iar

afacerile lui sunt publice!! Ponta insa s-a mutat de la guvern!! Ce are de ascuns?? Este singurul premier care a parasit palatul guvernamerntal in ciuda faptului ca el guvernereaza tara asta!!

PSD-ul de unde are atitia bani ptr campanii electorale cu milioane de afise si spectacole megalomane de lansare a candiatilor??Pe cand finantarea PSD va fi lafel de publica ca afacerile lui Basescu ??

Probabil cat de curand Bucurestiul se va numi Pontagrad

iar cei care nu aduc laude familie Ponta-Sarbu si partidului unic conductor PSD vor fi eliminati fizic!!

Putin va fi multumit de Ponta!

nu va ambalati, ca inca nu am aflat cu ce serviciu

lucra Turcescu si implicit basescu! LA cum s-a imbogatit base din relatia cu rusii, nu e exclus sa fie unul agreat de KGB. Sau cum i-o spune azi!

@cronos, sa nu exageram, n-o di dr.acul asa de

negru! Sa speram ca mamelucul nu va castiga, Turcescu a fost prima surpriza, sigur vor mai fi si altele.

Hallo, Ernst!
Cand vad ce-i in tara sunt fericita c-am plecat cu ultimul tren. Acum n-as fi putut pleca si-ar fi trebuit sa traiesc c-un salariu de mizerie, plus ca tigania din jur m-ar fi deprimat.

Da........

Putin ii va acorda cea mai mare distinctie oferita ofiterilor loiali patriei.

Asta a fost si prima mea impresie.

Ba mai mult,starea de descumpanire si "eliberarea constiintei in fata lui Dumnezeu",pareau venite din partea unui om tranchilizat,in criza ,un om care se pocaieste pentru o vina pe care n-a comis-o.
Nu,nu a fost in fata noastra gazetarul curajos pe care-l stim,n-a fost el,ceva imi spune ca prestatia lui a fost una de actorie aproape desavarsita.
Daca e adevarat ca a fost agent secret,problema e una de morala:nu este compatibila meseria de jurnalist cu pozitia de agent 007.

Oauuu!!!

Ce explicatie alambicata. Nu mai bine o bagi p-aia cu pixelu' albastru. E deja verificata si oricum prostii care te cred o s-o inghita dinnou, chiar daca e deja uzata.

"Incurcate-s caile Domnului", spune-o vorba din popor !

Din amalgamul de fraze spuse aseara de Robert Turcescu la tv. B1, basca daca am inteles ceva. Acest om mi-sa parut puternic ravasit, chiar incoerent in anumite momente.
Sa admitem ca a fost (s-au mai este ?) ofiter acoperit in serviciul de informatii MAPN, serviciu care se ocupa strict de domeniul apararii nationale, si care-i problema ? Ca lua salariu si de la MAPN ?....ca avea acces la anumite informatii considerate secret militar ?
Aici e aici, ia sa ne spuneti d-nule Turcescu, cine din presa, medicina,invatamant,justitie si nu-n ultimul rand in politica v-au fost ori va sunt colegi? De ce d-nul Melescanul a spus la tv. caci luni vom afla daca-si depune candidatura ptr. alegerile prezidentiale ? Stia ceva despre faptul ca d-stra urma sa faceti aceste dezvaluiri ? Este periclitata candidatura lui Ponta, banuit a fi ofiter acoperit ? Trageti dupa d-stra pe toti cei ce raspund si la alte comenzi ? Aveti taria si curajul sa-i dati in gat pe toti ? Eu cred ca da, asa cum a-ti iesit aseara pe tv. asa sa faceti si-n fata procurorilor si judecatorilor. Va doresc succes si mult curaj. O fapta recunoscuta e pe jumatate iertata .

 

adica, ati vrea

sa faca publica reteaua de spioni a serviciilor de informatii? din ce am vazut in filme, nu se prea cunosc intre ei si daca unul sufera de dorinte de spovedanie, i se curma bursc suferinta, sa se spovedeasca direct la Al De Sus! Hai ca e amuzant Turcescu asta, incepe sa imi para rau ca nu m-am uitat la el, ca toti onoratii de pe site-ul asta, trebuie sa fi fst o mega senzatie sa il auzi cum marturiseste!Da ce mutre or fi facut colegii lui, asta ar fi fost fenomenal de vazut! Mai ales cand ii invita si pe ei la spovendanie! PFuu, ce pacat, mai bagati dragi basisti invitatii la B1 cand se intampla chestii din astea importante! CA nici dracu nu se uita la ei si am pierdut cel mai tare swou din ultima perioada!

Tu te uiti la securistii antenei3, fericito!

Auzi, da-n Justitie, cum stati cu ofiterii acoperiti si turnatorii?

Un ofiter acoperit cu cap de gasca s-a deconspirat

spunindu-ne ca Turcescu a gasit ce cauta ...noi ii dorim fericitului beneficiar al prostiei vulgului sa-i dea Dzeu , ceeace i-a dat tatalui sau ...

Uitati-va la ceas !

E ora doua a amiezei si institutiile statului tac malc. Cam ciudat, nu ? Firesc era ca pana acum sa aflam, ca niste contribuabili fraieri ce suntem, un punct de vedere oficial. Alo, mongoloidul, se aude ?

adica sa spuna,

daaa, e spionul nostru, noi l-am platit sa manipuleze natia si sa il pupe un fund pe base? mai asteptati, tot la ce am zis eu mai sus se va ajunge!

anty virus,

sunt de acord cu indemnul si caracterizarea facuta jurnalistului Robert.
Nu pot fi de acord cu deconspirarea retelei de de spionaj,suntem membri in NATO ,parteneri strategigi cu cea mai puternica armata din lume,asa ceva nu se poate intampla.
Dupa multa gandire,am realizat ca Turci n-a devoalat nimic concret ce ar putea aduce atingere sigurantei nationale si nici n-o va face.

Furtuna intr-un pahar cu apa

Asa-zisa copie a livretului militar este incompleta; fluturasii de salariu nu cred ca era nebun sa-l pozeze, mai ales dupa inscriptia de pe ultimul rand, aia cu "confidential...".Ofiter in rezerva in armata sunt si eu de pe urma studiilor superioare, dar de aici pana la agent acoperit, e cale imensa; adevaratul praf abia acum urmeaza !Cred ca R.Turcescu vrea sa foloseasca acest eveniment (cel cu avansarea in grad) tocmai impotriva PSD-ului, pentru ca a fost criticat la vremea aceea si parca se spunea si faptul ca s-a anulat ordinul de avansare in grad.
Deci, adevarul e total altul.O sa-l aflam!

 

Corect, Ioanr,

sper sa aflam candva adevarul.

@kvina

deocamdata, la Antena 3 nu s-a spovedit niciunul ca ar fi securist! Au avut unul pe la Jurnalul National si l-au dat afara de mult!
Nu stiu cum e cu ofiterii acoperiti in justitie, presupun ca e taman asa cum ar trebui sa fie. Poate iese si Kovesi cu o marturisire, cine stie, deja te astepti la orice!

referitor a comentariile tale de mai sus legate de

diaspora. Si eu ma aflu in diaspora de cativa ani buni si am observat un lucru interesant: marea majoritate a celor de afara sunt sustinatori fara cracnire ai lu basescu dar doar pentru ca asa "da bine", din snobism pur si simplu! Sa nu intelegi ca as fi un suporter al psd-ului sau ponta dar nici nu pot inghiti toate abuzurile/ hotiile, etc ai celor zisi "de dreapta"!

Te salut,prietene!

Este atat de reconfortand sa stii ca mai multi romani din diaspora sunt de partea dreapta a baricadei.

Eu nu doresc altceva decat sa fii mereu acelasi roman lucid,deschis si iubitor de tara.

Pe fiica mea o indrum sa se comporte ca o romanca mandra,sa munceasca cinstit pentru tara adoptiva,dar sa nu-si uite niciodata tara natala.E drept,vine des acasa,in acest an a fost de doua ori,eu la fel in Germania.
Incurajarile tale le primesc cu drag si respect.

si as vrea sa completez,

cu permisiunea dumneavoastra: mai e si pixelul albastru! dar presupunand ca turcescu minte, acum sau in trecut, cand a dezmintit ca ar fi ofiter, cum stam cu presa care trebuie sa spuna adevarul, cu neamestecul serviciilor in conducerea societatii, cu reperele si statul de drept?

Nu este incompleta!

Este reala! Numai ca livretul i-a fost schimbat odata cu inaintarea in grad, in 2010. Atunci cand din caporal a fost inaintat la gradul de Lt. Col..

Ce sa fie nu-i nimic a trecut acceleratu....

Mai mare prostie rar am vazut. Pai mai crestinule ce este rau sa fi ofiter acoperit al unei structuri a statului ROMAN. De ce sa-ti torni cenusa in cap. Orice om cu mintea acasa stie ca un stat fara servicii de informatii interne si externe este un stat artificial ( mort). Ce este rusinos in a sluji ststul si implicit cetatenii acestuia prin munca de strangere de informatii in vederea unor tentative de destabilizare a acestuia sau in vederea ajutarii acestuia in diverse scopuri?. Si inca ceva turnatoria adica notele informative cu privire la cetatenii care vorbeau de rau partidul sau aveau intentia de a emigra este cu totul altceva si nu trebuie sa fie amestecat in actul altminteri patriotic de a-ti servi tara in acest mod. Trebuie sa spun ca indiferent intervalul de timp istoric am considerat si consider ca un om care a fost membru al unui serviciu secret este un patriot in masura in care nu lovea in oamenii cinstiti si onesti ai acestei tari la modul josnic asa cum de exemplu a fost cazul lui Voiculescu.

 

Turcescu a fost santajat sau obligat sa faca auto-denuntul

Ori e bun actor daca a jucat scena. Cred ca a fost santajat cu scoaterea dosarului de catre Ilie Sarbu si Oprea. Macar de-ar fi servit la ceva, ca doar nu se asteapta cineva sa se retraga mamelucul fiindca a fost ofiter acoperit.

pai cum, vreti sa spuneti ca e frumos

ca un formator de opinie, cu atata influenta, ca turcescu, sa fie de fapt trompeta unui serviciu de informatii? pai si libertatea presei? dreptul omului la o informare corecta? democratia? serviciile alea secrete, care nu ar trebui sa se amestece in politica? STATUL DE DREPT??????

Tuciu,Șerb din CotețB1 părăsit și de Oana Sarbu.

Tuciu a fost șantajat de Voiculescu și Antena3. Antena3 l-a dat pe goarnă pe Tuci incă din 2012.

nici unul din epitetele cu care a fost caracterizat individu'

(las, tradator, securist, etc) nu trebuie exclus cand ii este pomenit numele! Doar ca nu inteleg acum de ce a facut asta acum? A fost snatajat sau e doar un ultim sacrificiu al slugii in slujba stapanului sau?
Ramane sa vedem in curand de ce s-a desconspirat!

 

Nu.

Tuciurescului i s-a ordonat de la Cotroceni ca să scoată castana securistului băs.O escrocherie băsită.

Frequently given answers:

@ don_Găurel
23.09.2014, 08:41

Briliantule, in ce aleg să mă "afund" eu e strict problema mea, dar stai liniștit, "afundul" tău și aparatul tău de eructat le las țucălarilor tăi la umplut. Nici măcar nu mai am chef să scot vreun "FAQ4FUN" să-ți spun pe șleau ce părere am...

N-am minimalizat nimic! Tu iar bați campii de-i doare. Am spus că nu sunt rezultate ale unor investigații jurnalistice, așa cum te provocam să dai exemple, ci rezultate ale unor reglări de conturi. Și, NU, asta nu le face cu nimic mai puțin grave, ba chiar ar trebui să fie cercetate și soluționate, iar vinovații ascunși de ochii lumii acolo unde au fost ascunși și Felix, Bombonel (pentru prea puțin timp) sau alții. Iar cand le va veni randul ăstora de care crezi tu că mi-e așa de drag, nu te aștepta să mă vezi in lacrimi pentru că voi fi la fel de vesel ca in ziua in care l-au săltat pe "cultivatorul" de "feblețuri" de-ale tale.

Nu sunt --in niciun fel-- "afectat" de problemele lu' Turcescu și nici măcar n-am pretins că "aș fi afectat", dar nu te poți aștepta de la niște agramați să cunoască diferența dintre "afectat" și "interesat" cată vreme ei scriu pronumele legate de verbe. Apropo de asta, nu ochelarii sunt de vină, pseudo-inteligentule, ci ob'ectul pe care stau. Mă refer la "obiect" in ansamblul "cutiei" pătrate de pe gatul tău, nu doar la nas, că tu ai putea să crezi că am ceva cu carligu' cu care scormonești intre FS-le celor pe care-i "adulmeci" in stilu'-ți cainesc.

Și ca să te parafrazez "tot ce-am făcut eu aici a fost să scot o petardă" să-ți amintesc faptul că nu ești numa' de unu' singur. Te mai citesc și alții care nu cad pe spate la logoreea ta de flăcău intrat in călduri, deși trecut de primele (5) tinereți, și să știi că nu sunt toți plătiți să-ți ridice osanale, "bunule", "frumosule" și 'teligentule care ești! Oricum, a-ți acorda cateva secunde e o pierdere de vreme egală cu a-l citi pe cetățeanu'_european sau alți bufoni ca voi. Ultima dată cand te-ai "aprins" pentru că ți-am dat peste "clonț" ai zis că nu-mi vei mai răspunde, dar ai uitat și iar mi-ai dat ocazia să-ți servesc "frișca" de care aminteai. Și, nu, efectiv nu meriți să-ți acord mai mult timp pentru a-ți arăta cate greșeli faci la fiecare articol față de care-ți manifestezi "interesul".

Poți să te mandrești că m-ai păcălit la inceput creandu-mi impresia că ai fi mai "student" decat "Copy_Paste", ăla pe care-l susții din umbra monarhistului care te pretinzi a fi, dar imi dau seama că ești doar alt slujbaș cu ziua care scrie pe ziare•com cu dicționarul de latină in stanga tastaturii și cu dicționarul de sinonime in dreapta acesteia. Adică doar alt țafnos de duzină...
Pa și pu'! La recitire don_prăpădel!

Mda . Te-ai trezit dis de dimineață și te-ai

repezit pe ziare.com să-mi vezi reacția . La baie te-ai dus ? In oglindă te-ai uitat ? Bla-bla-ul contează mult pentru tine , incat , probabil , ți-ai chinuit vezica pană ți-ai deșertat sacul aici . Să inchei . Dacă eu nu mi-am ținut promisiunea că o să-ți ignor interpelările , să vedem cat te ții tu să nu-ți pierzi timpul cu postările mele pline de greșeli , nu numai de ortografie . Nu te mai gratulez cu vechile mele urări . Doar iți urez succesuri cu băseala - modul tău de viață . Hehehe...

Chiar am "tremurat" că o să-ți scoți faq-ul celălalt , responsabil cu transpunerea in viață a prețioaselor indicații ale mărețului conducător , Tătucul tău :"Daca batalia politica este in mocirla, acolo o dai. Nu poti sa stai in nori" - http://www.ziare.com/basescu/presedinte/basescu-daca-batalia-politica-este-in-mocirla-acolo-o-dai-nu-poti-sa-stai-in-nori-1297072

Brrrr...

Uităm lucruri esențiale .

Sunt cațiva jurnaliști care au schimbat tabăra suspect de ușor . Turcescu a "supt" de la țița lui Vantu ( și a supt vartos ) vreme de vreo 5 ani . De la Vantu , care avea la degetul mic toate Serviciile din timpul lui Năstase . Andrei Bădin , după ce l-a acuzat pe Băsescu de viol din studioul Antenei 3 a defectat la B1TV , unde a fost prins cu un șantaj . Cristoiu a schimbat niște tabere cu o larghețe care i-a descalificat și anulat toți anii excepționali de la "Evenimentul Zilei" in care i-a ținut piept cu brio lui Iliescu , dovedind o darzenie de admirat . Pentru ca apoi , in Duminica Kitsch-ului , cand Năstase și-a deschis apartamentul din Zambaccian , să fie de o slugărnicie scabroasă . Pentru ca apoi să-l desființeze ani de-a randul pe Băsescu de la același pupitru de unde perora Mihai Gadea . Pentru ca apoi să-l pupincurească pe același Băsescu la B1TV . Să-i ridice mingea (alături de Turcescu) la fileu , aceluiași mitocan național , in seara cand Băsescu il indesa pe Regele Mihai in mizera troacă a minciunilor revanșarde ce musteau in sufletul de scorpion al lui Cappo de tutti capi . Să aplaude și să tacă complice la aberațiile unui Băsescu tare supărat că nu fusese invitat la aniversarea de 90 de ani a Majestății Sale . Dacă băsiștii detestă Antena 3 , care a dezvăluit multe mizerii adevărate din cămara cu scheleți a camarilei lui Padrone , BITV nu a dezvăluit nimic . Decat o propagandă băsistă infestată de minciuni . Adevărul este că a avut și oamenii al căror caracter și a căror condiție de șantajabili s-a potrivit mănușă acestei propagande : Turcescu , Cristoiu , Bădin .

Mă deranjează enorm acum tăcerea Clubului Roman de Presă . Iși apără prin tăcere "deontologii" . Exact precum Colegiul Medicilor care iși apără cate un "măcelar" care a nenorocit o viață sau a distrus o familie .

Nimeni dintre slugile băsiste de la B1TV , cu excepția lui Banciu ( chapeau !), nu s-a delimitat de Turcescu .Toți jurnaliștii de la EvZ și B1tv , RL și 22 APLAUDĂ CURAJUL LUI Turcescu , care avut "forța morală" să se rupă de trecut . Păi ăsta e o hahaleră și o lichea și voi construiți scenarii care de care mai fanteziste care să ii explice mizeria morală ? . Păi Turcescu cu Cartianu și Cristoiu l-au desființat pe procurorul Iacobescu și au inmormantat cu succes corupția mizeră din familia Băsescu timp de trei ani de zile . Păi acoperiții aștia al cui ordin il indeplineau in 2011 , cand puneau piatra de mormant pe cariera lui Iacobescu , care a fost singurul care a arătat cat este de putredă justiția lui Băsescu ?

Studiați mizeria băsistă a acoperiților : http://www.youtube.com/watch?v=tsBeYKnJiWU

Și voi vreți să-mi fie milă de un gandac ca Turcescu ?

 

Tuciu,Șerb din CotețB1.

Tuciu a incălcat mai multe legi. Una din ele este că jurnaliștii nu pot face parte din serviciile secrete. Aș dori că Tuciurilă să ia dublu cat i s-a dat lui Voiculescu-condamnare absolut politică și fără probe.

Frequently given answers:

@ don_Se_K_K

Post-scriptum la comentariul din 23.09.2014, 00:54

Ca să fie clar, mi se rupe și de pisicii lu' Felix și de pisicii Băselului in aceeași măsură in care mi se falfaie și de tine, iar Vicleanu și ceilalți pe care i-ai pomenit dar și alții pe care nu i-ai pomenit, sper să ajungă cat mai ***and unde le e locul pentru orice se poate dovedi că au făcut...

Subiectul Turcescu mă interesează din motivul acesta:
http://www.youtube.com/watch?v=Q91iLoYcHOE
Este ceea ce am găsit mai rapid pe net cu referire la primele discuții (din 2012) in care Turcescu și alte peronalități ar fi fost inainați in grad.
Poți sări la 2:10, unde Turcescu face un gest care mi s-a părut firesc la vremea aceea, dar un gest pe care n-ar fi trebuit să-l facă vreodată dacă "mărturisirile" din aceste zile sunt reale, un gest care l-ar cobori sub Badea, iar Badea e atat de jos incat are șanse să descopere zăcăminte de petrol.
Nu cred că acțiunea asta poate ascunde "mari dezvăluiri" care nu puteau fi făcute altfel, iar dacă nu sunt adevărate "mărturisirile" e --probabil-- doar alt circ ieftin care nu-l face cu nimic mai bun. Mă indoiesc de faptul că va mai prezenta interes pentru telespectatorii care-l urmăreau.
Hai, pa, trompi'!

Zomboțelule , te afunzi in ridicol cu tonul ăsta

pseudoafectat și cu discuția asta pretins intelectual- investigativă pe care te chinui să o dezvolți , după ce m-ai persiflat că le știu pe toate și să-ți dau exemple , bla , bla ...Ți-am dat exemple grele , le-ai minimalizat pe loc , deși faptele sunt penale și grosiere . Dacă un președinte se laudă că este susținătorul moral al unei justiții independente , atunci garantează pentru oamenii care produc acea justiție . Iar dacă garantezi , atunci oamenii ăia chiar trebuie să-și facă treaba , fără să țină cont de nume , doar de fapte . Dacă nu-și fac treaba , atunci ești doar un gargaragiu , un demagog de duzină , care laudă o poleială subțire ce ambalează doar un miros pestilențial . Asta legat de Georgescu , Videanu , Udrea . Referitor la Turcescu , repet ce am scris mai sus :" Păi ăsta e o hahaleră și o lichea și voi construiți scenarii care de care mai fanteziste care să ii explice mizeria morală ?" . Tot ce ai făcut tu aici a fost doar să-ți scoți o petardă din orificiu și s-o arunci intre noi unde să explodeze ca să ne improști cu desertul tău . De aceea , schimb formularea și-ți declar cu detașare : marș d-aci , slugă băsistă . Sper c-am pus cratime peste tot , pentru că mi-ar fi greu să mă mai cobor in troaca in care ii place lui Băsescu să ne tăvălească pe toți . Și in care te-ai camuflat insidios . Rămane cum am stabilit .

Ia uimește-ne, "don_știe-toate"

cu cateva dintre dezvăluirile "mizerii(lor) adevărate" pe care le-au făcut bravii "mini-voiculescieni dătători din clanțe" ca urmare a unor anchete jurnalistice intreprinse de ei (in genul celor de la Digi24), nu ca urmare a unor "materiale audio-video" primite din partea unora sau altora care au găsit potrivit să-și incheie conturile sau să aducă acuzații "live".
Să fie cu două puncte (după introducere) și alineate noi, "pliz"...

Nu le știu pe toate . Nici măcar voi , băsiștii

nu le știți pe toate . Dovadă că tot apare cate-o bombonică amară , așa ca Turcescu , iar Băsescu n-o să mai aibă nevoie de găinăriile lui frac-su ca să rămană singur pe șlep . Iți zic două , dar pe care nu le bagă nimeni in seamă . Și-s făcute de Oana Stancu , feblețea mea , care-ți stă ție-n gat . Măi băiete , Oana Stancu a fost prima care a dezvăluit cum și-a cumpărat slugulița lui Băse de la ANI , Horia Georgescu , 2 apartamente și o casă . Le-a cumpărat de la părinți , cu bani imprumutați de la nași , cărora le dă banii inapoi cu ajutorul părinților . Ce zicea Băse despre vila lui Ponta de la Cornu ? Parcă cu imobiliarele se spală banii negri din mită și corupție . Faină suveica lui Georgică , nu-i așa , zombică ? Iți mai zic una , măi roboțelule : Oana Stancu a devoalat cum Videanu a cumpărat din banii Primăriei un complex rezidențial (pe care prietenul lui bun nu mai reușea să-l vandă la prețuri de neam prost din cauză de criză) și l-a transformat in locuințe sociale . S-au mutat boschetarii in apartamente cumpărate de Videanu la prețul de 200.000 euroi pă bucată . Iți dau și supliment : tot Oana Stancu a dezvăluit cum a reușit Udrea să scape de creditul de 3 meleoane care n-o lăsa să doarmă noaptea , reușind să-i vandă un teren la un preț cu 2 meleoane peste prețul pieței unui angajat de magazin care n-avea venituri declarate , dar lucra pentru un preten de famelie al DOAMNEI . Bășică zombică , plimbă ursul , mancați-aș .

Apropo , in videăul de mai sus , la minutul 6:10 , slugulița aia de Cristoiu , neavand argumente ca să dea in Iacobescu , se leagă de șapca transpirată și decolorată a procurorului . Exact ca-n bancul ăla cu vulpea și iepurașul :"De ce n-ai , mă , șapcă ?" . Rămane cum am stabilit mai sus .

"Ia uimește-ne, "don_știe-toate""

Felicitari don_Semaca. Mi-a adus mare bucurie, scatoalcele aplicate "robotelului" arogant. Imi sta in gat acest mascarici. Isi ies din minti basisti cand primesc bobarnacele dumitale, ...fiindca nu sunt in stare sa vina cu contra-agumente. Ii faci mat de fiecare data. Incaodata, felicitari!

Excelent, don_studentule prapadit!

Desfata-ne mai des cu postarile tale!

Turcescu este un mincinos caraghios care se afla in treaba

Pionul de sacrificiu al lui Basescu, in lupta acestuia impotriva lui Ponta - Joc politic straveziu - Confesiunea patetica a acestui mizerabil a fost o prefacatorie si un fals grosolan, dovedite de privirile piezise atente si pline de viclenie pe care le furisa sistematic dupa fiecare fraza sforaitoare, sa vada reactiile celor din jur - Acest spectacol grotesc mi-a intarit convingerea ca Turcescu nu a fost niciodata ofiter acoperit al vreunui serviciu de informatii al Romaniei - Ar fi prea degradant pentru aceste servicii si ar dovedi implicarea lor in politica, ceea ce este un lucru de o maxima gravitate - "Pocaitul" Robert a fost doar sluga devotata a lui Basescu, formatorul de opinie basist fiind sprijinit sistematic de presedinte si chiar gratificat cu gradul onorific de locotenet-colonel in rezerva; poate cumparat si cu ceva maruntis din vistieria statului - Mai ramanea sa spuna ca el le-a spus generalilor: "ocupati stadioanele", dar n-au vrut sa-l asculte si atunci caterinca era completa - In lipsa unor programe coerente in interesul romanilor si in lipsa unor principii morale autentice, lupta politica din Romania a coborat foarte jos, tragand dupa ea si pe candidatii care isi vand fraierilor imaginile lor false de neprihaniti - Vuvuzele, mutalai si smecherasi claie peste gramada, fara viziune si fara programe, dar cu pretentii absurde pentru fotoliul de la Cotroceni

 

Frequently given answers:

@ don_Semaca
22.09.2014, 17:18

Această "feblețe" a ta, miticule, e bună, da' nu așa bună cum o laudă trompete alde voi. Duduia e alintată "jurnalist de investigații", dar, să fim serioși, nu o prea vezi alergand după cei care constituie subiectul așa-ziselor "investigații" ale ei, nu?! In rest, să fie sănătoase ea și fetița ei!
Altfel, toți "pisoiașii" lu' Felix pe care-i vezi acolo sunt niște "pescari" de subiecte mai mult sau mai puțin interesante (ridicole unele) și sunt genul de pescari care-și cumpără peștii din Metro cand se intorc spre casă, adică niște obosiți care plătesc bani grei pentru subiectele pe care le aduc in discuție, iar cand nu găsesc să le cumpere iși pun "argații" să fie "născocite" și nu sunt reporteri de teren ăia la care belești tu ochii, n-au adunat nici "feblețea" nici altul vreo probă, cum, de fapt, nici nu vor merge niciodată să afle ei inșiși "adevăruri" și despre asta vorbeam eu don_prăpăd, curat-murat care ești.
In rest, dacă-ți scriu că tot certați cu gramatica ați rămas (tu și cu "de_lene" ăla care te "pupează" la 19:32) zici că mă leg și eu de "șapca" aia. Da' chiar cu riscu' ăla, fandosiți spălați pe ciorapii puturoși care vă țin loc de creieri, este "manca-mi-ai" nu "mancami-ai" (la don_Se_K_K) și "mi-au adus mare bucurie scatoalcele" nu "mi-a adus..." (la de_Lene).
Vă las acum să vă "felicitați" reciproc, dar folosiți prezervative c-ar fi păcat să mai iasă cineva --pardon!-- am vrut să scriu CEVA ca voi...

Hehehe...M-ai prins , zomboțelule .

Eram convins că am pus cratimă . Ce să-i faci , trebuie să schimb ochelarii , că nu mai duc dioptriile astea , li s-a terminat faza lungă . Dar mi-ai dat-o peste bot , e mea culpa , trebuie s-o incasez cu frișcă cu tot . Problema ta rămane , eu tot zic că trebuie să plimbi ursul , iar dacă vrei să-ți manci e dreptul și desertul tău . Totuși , mă indoiesc că iți pui prezervative in loc de pamperși cand e rost de cufureală , Dar fiecare clasic ( in viață sau nu ) a avut sau are fanteziile lui . Și cine sunt eu să judec micile plăceri ascunse ale unui zomboțel ca tine ? Cum ziceam , plimbă ursul .

Turcescu nu e nici un fel de ofiter.

Nici macar subofiter acoperit sau nu.Turcescu,impreuna cu tot guristii de la BI al securistului GC Paunescu ,a fost varful de lance ale toturor campaniilor denigratoare ale lui Basescu si a camarilei sale contra adversarilor politici sau economici.Toate vestitele dezvaluiri si anchete jurnalistice se bazau exclusiv pe documente furnizate de SRI via palatul Cotroceni.Numai ca in ultima luna Turcescu a simtit in nas mirosul unei afaceri proprii ,a palmat oarece documente care purtau mentiunea secret sau numai pentru uz intern furnizate de SRI,si in loc sa le folosesca in favoarea lui Basescu si Udrea le-a aratat cui trebuie,adica adversarilor lui Basescu,recte Macovei,Iohannis sau chiar Ponta.A facut un fel de licitatie cu probele care-l incriminau pe Basescu ca foloseste informatiile SRI contra adversarilor politici.Si acum SRI-ul il scutura de-i sar fulgii,si recunoaste ca e si Mama Omida.
Scandalul iscat de narcisistul exchibitionist care joaca rolul de presedinte privind agentii acoperiti si faptul ca el stie cine sunt, costa Romania cat si defectarea lui Pacepa.

 

Turcescu este un escroc care umbla cu falsuri

Derbedeul minte cand spune ca este ofiter acoperit - A prezentat un livret militar de rezervist, probabil chiar al lui, si niste fluturasi de plata a soldei care apartin unui militar activ, altcineva decat Turcescu - Dovada este faptul ca pe fluturasi se retin 5,5% CASS (contributia la sanatate), dar la verificarea CNP-ului din livret acesta nu figureaza in evidenta platitorilor de CASS (asigurari medicale de stat) - Concluzia este ca derbedeul Turcescu este un mincinos, un escroc si un falsificator, care incearca sa induca opinia publica in eroare afirmand ca este ofiter acoperit

o corectie gramaticala la comentariul meu de la

22.09.2014, 14:02
....toate abuzurile/ hotiile, etc ale celor zisi "de dreapta"!

 

Cantitate pentru a suplini calitatea.......

Armata SUA care numara 2,2 milioane de militari (1,4 milioane activi, restul rezervisti) are un numar de 498 de generali(deci cam 1 general la 4.500 militari). Armata romana are 56.000 de militari( din care jumatate recruti) si 126 generali,deci cam 1 general la 450 de militari.Concluzia,Romania are de 10 ori mai multi generali decat SUA raportat la numarul total de militari ai armatelor respective. Daca va dau numarul avocatilor din Romania o sa va apucatzi de par: in 1990,in Romania erau 2953 de avocati iar in 2013 erau 345.678 avocati.Azi,toti fraieri care nu stiu tabla inmultzirii devin avocatzi.....

 

buna statistica!

multumiri.

da' ce Neutrule,

ca sa devii avocat iti trebuie tabla inmultirii?
E suficient ca Cel de Sus te-a inzestrat cu darul vorbirii, diploma se obtine azi usor, iar apoi e nevoie numai de tabla adunarii, mult mai usoara decat cea'lalta!


Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor