Ziare.com

Scoala noastra chiar scoate tampiti (Opinii)

de Iulian Leca, Senior editor
Luni, 04 Iulie 2011, ora 20:12

   

Scoala noastra chiar scoate tampiti (Opinii)
Aprecierea ii apartine lui Traian Basescu. Daniel Funeriu a demonstrat ca teoria presedintelui este si adevarata. Trist? Aproape deloc. De ce? Pentru ca, din foarte multe motive, am banuiala ca procentul de promovabilitate de 44% este exagerat de ridicat.

In realitate, cred ca numarul celor care merita sa fie numiti absolventi de liceu, chiar si in conditiile invatamantului de astazi pe cale de disparitie, sau poate tocmai din aceasta cauza, este chiar mult mai scazut.

In rest, daca privim in jurul nostru, de sus pana jos, de la varful statului pana la talpa tarii, vom intelege intr-o secunda cat de adevarate sunt aceste cifre. Le-a fortat ministrul Educatiei, colega Funeriu, prin masuri de supraveghere draconice si subiecte mult mai dificile decat de obicei? Probabil. Asta nu inseamna insa ca realitatea din scolile noastre ar fi alta. Inca o data, dimpotriva. Cu profesori tot mai slab pregatiti, cu salarii mizerabile, cu inspectori instalati politic si pe criterii de nepotism, cu o materie inca supra incarcata, este mult prea usor de inteles de ce avem o catastrofa la bacalaureat.

Factorii care au contribuit la acest prapad sunt multipli. Si de o complexitate ceva mai elaborata. Politicul a dat cu bata in scoala romaneasca 21 de ani, fara incetare, fara mila si, mult mai rau, fara sa se gandeasca nicio clipa la ziua de maine. A subfinantat mereu domeniul, a bulversat mereu programa si organigramele, a elaborat atat de multe legi ale Educatiei ca deja haosul este la el acasa in invatamant si, deloc in ultimul rand, a permis sa se instaleze ideea - chiar din gura presedintelui - ca oricum SCOALA NU E BUNA LA NIMIC.

Nu o data l-am putut auzi pe seful statului cum recunoastea candid, ba cu o oarecare placere, cat de mult i-a urat pe profesori, ce note modeste lua si, intr-un cuvant, ce elev mediocru a fost. In acelasi timp, avea grija sa se prezinte ca exemplul viu al reusitei in viata fara prea multa scoala. Pai ce sa mai inteleaga elevul din asta? Privind astazi la Traian Basescu, maine la Elena Basescu, apoi la Elena Udrea, Igas sau Roberta Anastase, auzind ieri de "succesuri", astazi de colega neutra, ce altceva ar mai putea ramane in capul unui elev in afara ideii ca - in viata reusesti mai degraba FARA scoala. Si atunci, la ce bun sa iti pierzi timpul, nervii si banii ani la rand prin tot felul de universatati?

Si apoi, te poti gandi ca un elev poate calcula asa - "nu mai bine ma strecor eu cum necum si apoi ma lansez in showbizz ca Salam, decat sa ma rup in trei facultati ca Funeriu si sa imi sopteasca la ureche altii ce sa spun"? L-ati putea condamna pe un astfel de invatacel? Ce i-ati mai putea spune sa-i schimbati viziunea despre lume, daca tot ce misca in jurul lui il trimite la munca si ii incurajeaza analfabetismul? Daca Elena Udrea a ajuns sa aiba o tara pe mana, desi nu stie unde e presedintele Norvegiei, ce asteptari sa mai ai de la astia mici?

E frustrant din ambele sensuri. Din toate sensurile posibile! Sa vezi ca am ajuns sa fim condusi de niste semianalfabeti si sa mai ai sperante ca generatiile care vor urma vor ridica stacheta! Ce iluzie, ce pierdere de vreme! Pai doar printr-o concentratie de tampiti sadea foarte ridicata se poate explica pana la urma cum am ajuns sa fim condusi de 21 de ani doar de mediocri (in cel mai bun caz) si de lichele (in cazuri mai nefericite). Intr-o tara care-i are europarlamentari pe al'de EBA, Gigi Becali, Corneliu Vadim Tudor sau Adrian Severin trebuie cu siguranta sa fie populata doar de bizoni.

In cazul in care v-a speriat rezultatul bacalaureatului din acest an, stati linistiti, in viitor va fi si mai rau si mai mult prapad. Coordonatele sistemului nostru de educatie au fost trasate inca din vara lui 2009. Cititi si intelegeti ce puteti:

"Situatia educatiei Romaniei este dramatica. Dramatica din punct de vedere al calitatii. Nu vreau polemici, dar am convingerea ca despre papadie sau salata, orice copil, daca intra pe Google, afla cum e cu papadia si salata, daca vrea sa stie despre istoria antica, Herodot, intra pe Google. Hai sa revenim pe o programa adecvata, neincarcata si pe cat posibil adaptata economiei romanesti, pentru ca toate semnalele sunt: nu mai avem mecanici auto, tinichigii auto pregatiti in scoli. Sa facem ospatari, sa facem ce ne trebuie. Noi facem filosofi! Si aia neincadrabili in campul muncii cu usurinta" - Traian Basescu.

Intr-adevar, sa facem ce ne trebuie - bizoni tampiti, nu oameni pregatiti sa vada si sa inteleaga.

Ziare.com v-a tinut la curent cu rezultatele examenului de Bacalaureat 2015, din toate judetele, orasele si liceele din tara.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 11970 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
104 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Mama lu' Vanghelie si tata lui Igas

Sa nu va mirati daca cei care tipa astazi cel mai tare ca nu au luat Bacul vor fi tamplarii sau vanghelii de maine si ministrii de poimaine care ne vor explica cum se manaca economia de piata pe paine - nu le plang de mila deloc celor care au picat bacul - le plang de mila celor care au luat bacul cu note mari si care vor trebui sa plece in bejenie sa isi faca un rost

 

Pe mare TOV. Ba-SECU putea citi biblioteci, dar, cu STICLA la pat

si GRIJA BISNITEI nu mai avea TIMP. Apropo , ce mai

face "CINSTITUL dr. Yassim" tovarasul de bisnita al

"PREACINSTITULUI IMPARAT" ? Ce a facut cu AVEREA lui

Omar Hayssam , cea "preluata" intr-o SAPTAMANA ? Pe

unde mai traieste si ce afaceri invarte si, PENTRU CINE ?

 

Pauza de ras.

Daca se poate ajunge presedinte, ministru sau primar fara multa scoala de ce sa mai inveti ?

Modelul decazut si degradat Basescu, Udrea, Igas, Falca, Funeriu, Bercea Mondialul fac un titlu de glorie din faptul ca nu au insistat prea mult pe carte.

Cei care au invatat, au citit, au construit ceva in viata, inteleg mai mult. Ceilalti inteleg mai putin. Iar ideile putine sunt, de regula, fixe.

Cel lipsit de idei reduce lumea la perspectiva lui extrem de limitata.

Spre exemplu, Basescu a fost marinar. Asta a invatat, asta i-a placut, asta a vrut sa faca. Nimic in plus. Nu s-a omorat niciodata cu lectura, si, implicit, cunostintele sale despre lume se reduc mereu la "viata pe punte". De aceea confunda sacrificiul regelui Mihai I cu o tradare, ca pe vapor, iar activitatea politica cu negocieri clandestine, ca in port.

Avem un presedinte cu o existenta larvara, care traieste din barfa, inapt sa construiasca, dispus oricand sa demoleze.

Avem un presedinte de care ne este rusine. Din cauza caruia simtim mereu nevoia sa ne cerem scuze strainilor, incercand sa-i convingem ca Romania nu este un vapor in deriva si ca romanii nu sunt nici rudimentari, nici agresivi, nici lipsiti de viziune.

Nu ma mira, pe vapor nu l-a invatat nimeni ca politica autentica se face doar atunci cand nu iti mai trebuie nimic personal.

Este responsabil sa anticipam ca dezastrul educatiei va fi si mai mare in anii ce vin, cat se mentin legislatia si masurile lui Basescu.

Degringolada este abia la inceput in invatamant, in conditiile mentionate.

 
 

Eba=inteligenta artificiala...cu silicon!

Eba trebuia pusa ca Ministrul Educatiei!

 

bASESCU tRAIAN SI FUNERIU-PDL SUNT COMPLICI IN DENIGRAREA ROMANIEI,

In perioada imediat urmatoare neadmiterii Romaniei in Schengen ca urmare a coruptiei PDL-UDREA bASESCU BOC,basescu traian a trecut la denigrarea Romaniei pe plan inernational.Intai a venit cu penala revizuire a Constituiei,revizuire in care basescu traian vrea ca toate averile romanilor sa fie ILICITE,ADICA TOTI ROMANII sunt hotzi asemeni PDL-udrea -boc.A urmat incultul minsitru al invatamantului care ii considera pe toti elevii HOTZI si a impus examenului de bacalaureat politia politica a PDL-udrea basescu boc, terorizandu-i psihic pe elevi.Si pentru ca toti elevii romani trebuie sa fie asemeni PDL-udrea basescu boc, manelizati si "tampiti"atunci subiectele la bacalaureat au fost facute GRESIT DE TAMPITII GUVERNANTI ai lui basescu traian-PDL ,astfel incat cretinismul PDL-isto-EBA-zat sa fie nationalizat.Cat timp mai suportam denigrarea tarii si batjocora impotriva copiilor nostri?Intrebarea nu este retorica deoarece dusmania si ura securist-stalinista a lui basescu traian face victime in Romania:

http://www.ziare.com/scoala/bacalaureat/un-elev-s-a-aruncat-de-la-etajul-din-cauza-bacalaureatului-1105122

Cine nu stie sa scrie, nu stie sa gandeasca :)))

Cine nu stie sa taca, acela nu a invatat nici sa vorbeasca.

PD-L-ul asta-i fabrica de idiooooti sau taaaampiti ?

Vedem cat si cum se implica aceiasi intelectuali ai natiei astazi: cei mai multi stau, cuminti, deoparte ca e mai bine sa nu te pui rau cu stapanirea (chestia asta au invatat-o bine in comunism si nu le mai iese din cap)

Nici psihologia, nici psihanaliza si nici sociologia nu se ocupa serios de fantoma prostiei. Si nici teologia.

PDL mimeaza USL :))) Majoritatea oamenilor sunt niste muppets, de ce au ajuns sa fie asa si cum poti evita sa fii si tu un muppet.

Lectie romaneasca, inainte si dupa 1989: a nu tacea :)))

PDL - O masa de aplaudaci !!!

@i.e.feher ai confirmat titlul pus de iulian leca

titlul lui leca a fost ciuntit - titlul corect este
"Scoala noastra chiar scoate tampiti care devin politicieni ai tuturor partidelor si ne conduc"

Din 1945 incoace

Romania nu a mai fost o societate meritocratica - nu conteaza ce stii ci pe cine stii - daca parintii tai sunt sefi prin minister poti sa stai linistit nu ai nevoie de multa carte se gaseste un loc de director pe undeva

Mai avem exemple de urmat?

Cand la tv vezi numai scandaluri, toate personajele de la tv isi fac cariera de pe urma certurilor, conducatorii nostri arunca cu ra_hat in tot de ce este bun si frumos, populatia ce exemplu sa urmeze? S-a ajuns la concluzia ca degeaba ai scoala daca nu ai un gram de smecherie in tine (vezi conducatorii tarii), pe unde te angajezi iti trebuie pile (vezi ramificatiile familiale din institutiile statului si nu numai). Vom ajunge ca imnul de stat sa fie o manea, pentru ca cei ce ne conduc de 20 de ani sunt niste manelari (vezi Basescu si cumetriile lui cu Fane Spoitoru).

Comentariile de pana acum ale bravilor scribi

platiti de opozitie confirma din plin rezultatul dezastruos al invatamantului .
Majoritatea sunt pensionari cu grade pe umar , cu diagonala ramasa pe buletin si in suflet , triste figuri care se inchina la tabloul lui Voiculescu si spera ca vine el antenescu si refac ei plasa de relatii cum era pe vremuri ....

Cum sunt ei ... asa si nepotii si netoatele lor .
Funeriu a zgaltait sistemul corupt .
Emil BOC va zgaltai in continuare statul cel ticalosit .

Iar multimea de "tovarasu' gradu' " sa se duca la Cucuveaua sa-si aranjeze ploile .

Tinerii vor pricepe rapid si se vor orienta catre invatatura ; nu e greu si nici nu doare !

@ghilotina

"bravilor scribi platiti de opozitie " - bai securistule,asa de ipocrit esti? Tu mananci ra.hat toata ziua de la serviciu platit de noi toti si faci asemenea aprecieri?

LECA,NU POTI SA NU DAI CU...BOTA,CEL PUTIN O ZI!

CACI CUM SE TRADUC:

"In rest, daca privim in jurul nostru, de sus pana jos, de la varful statului pana la talpa tarii, vom intelege intr-o secunda cat de adevarate sunt aceste cifre."

SAU

"a permis sa se instaleze ideea - chiar din gura presedintelui - ca oricum SCOALA NU E BUNA LA NIMIC."

...carele sunt minciuni sfruntate,vorba raposatei!

Ai fi vrut ca Basescu sa aibe mai mare media de 7,40 la

bac,precum... Ponta?????Atunci Basescu ar fi fost mai bun

chiar si cu nota 6,decat titolescu!

Cat priveste a doua afirmatie,este la fel de

tendentioasa,pentru ca si aici BaSESCU ARE DREPTATE!

Mai spunea ca Romania fabrica diplome pe banda!...Si nu

este asa?Sa privim la cati analisti,jurnalisti,filozofi

avem,o

armata!Si cu ce se ocupa?Ii debusoleaza pe romani 24 de

ore!

@Feher

ai idee ce note a luat EBA la bac, sau daca l-a promovat ?

Scoala romaneasca nu scoate tampiti...

Asta este doar in mintea ilustrului Leka,care a vazut ca se pot face bani (de la seful lui)prin escrocherii,gen FNI.

Distrugerea invatamantului romanesc a inceput inca din perioada guvernarii Vacaroiu,dar punctul culminant a fost atins in epoca NASTASE,Andronescu si Marga fiind la pupitru...

Amintiti-va ca in acea perioada,subiectele erau postate pe Internet ...contra cost.
S-au facut bani grei in acea perioada,bani de partid,
bani pentru PSD.

Acum elevii au venit la fel de nepregatiti ca si atunci,numai ca nu a mai existat Abramburicii PSD,sa le dea subiectele inainte de examen.
Daca vor avea minte vor invata,daca nu vor pierde banii pe meditatii aiurea.

@ ETC !

Vrei sa stii pentru cine lucreaza Haissam ? Dar stii matali pentru cine lucra inainte ? Cind a venit in Rominia era deja ofiter sub acoperire Sirian.Aici a fost racolat de "ai nostri",apoi baiatu vazind ca e profitabila munca la doi stapini,a acceptat sa "joace"si pentru rusi. Dupa isprava cu OSTATECII ramasa in coada de peste,a fost totusi salvat de ai lui.Astazi este ferul de lance in LUPTA DE REPRIMARE a insurgentilor din tara sa. Astfel i-si spala si pacatele si mai adauga citeva stele pe umar.Cind guvernu si dictatorul Siriei va cadea ( daca va cadea !) o va sterge frumusel in lumea araba unde i se va pierde urma.Intrebarea care se punea in trecut si se pune si astazi este :
Care a fost rolul jucat in luarea si eliberarea OSTATICILOR !? Aici Domnul Presedinte ar putea sa ne lumineze. Daca nu ar fi vinovat,s-ar urca pe gard si ar cotcodaci realitatea,dar asa....acopera ra.hatu cu plapuma pentru doua generatii. Nu vi se pare suspect ?

Imi place fotografia. Este in consonanta cu titlul

Ce putea fi mai relevant decit primul produs al scolii romanesti care mai are si sigla cu insemnele fiarei legate de git?

bASESCU tRAIAN NU A CITIT LA VIATA LUI DECAT JURAMANTUL

..facut ca securist in marina comunista.Va reproduc pasaje pentru a vedea ca securistul-ceausist basescu traian a jurat sa urasca Romania,pe romani si democratizarea Romaniei:

",,Eu cetatean al RSR intrand in randurile fortelor armate(comuniste)jur sa fiu devotat poporului muncitor(DECIMAT de basescu-FSN-PDL)patriei mele si conducerii de stat a RSR(adica comunistilor stalinsti,
de aceea a introdus in revizuirea constituiei practica stalinista ca procurorii sa poata aresta dupa placul lor).
Jur sa fiu un luptator darz,cinstit(bisnitar marinar)curajos(se lupta cu batranii si cu bebelusii pe care-i arde de vii)disciplinat(doar cu alcoolul)si vigilent...
Jur sa urasc din adancul fiintei mele pe toti dusmanii patriei(capitalistii francezi,germani,americani)....

Iata cine este securistul criminal internationalizat basescu traian.

Basescu vorbeste de trecut si prezent?

Nu se simte bine in situatii de protocol, de conventie diplomatică cu omologii sai,declara cu cativa ani in urma Plesu pe atunci consilierul lui Basescu.
Te simti in largul tau atunci cand ai pregatirea cat de cat apropiata cu ;omologul; tau dar atunci cand esti ;tufa de Venetia; te faci ca ploua,o dai la intors,nu participi ca ex. la recenta nunta a printului de Monaco.
Tot mai bine este acolo unde i-ti este locul conform cu pregatirea si puterea ta de intelegere,la crasma,in mijlocul celor sarmani cu duhul,a celor lipsiti de cea mai elementara pregatire.
Inainte de '89 scoala nostra era f apreciata si numai cei care nu aveau posibilitati mintale nu puteau fi ;scosi; decat ca tampiti.
Oglinda oglinjoara cine-i cel mai destept din tara?

Tu nu poti fi.

Datorita greselilor gramaticale grosolane pe care le faci,mister mcquin.
Inainte de 1989,scoala romaneasca era foarte apreciata?
Propaganda comunista!
Profesorii nu aveau voie sa pice elevi,altfel erau sanctionati de PCR.
Lasa vrajeala,ca fiecare am trecut prin emotiile unui BAC...iar indivizi ca tine(probabil)treceau BAC fara probleme,numai cu un telefon de la nenea secretarul de partid pe Judet.

in schimb s-a tinut de cuvant!

si-a crescut si instruit fiicele intocmai...

doar s-o auzi odata pe iE-BA si esti perfect lamurit!

"scoala" americana + securistii lu' tata = "succesuri" peste "succesuri"

nea iulica

visul tau vs basescu. pai ce treaba are basescu t. cu ce s-a intamplat in invatamant? de ce nu il intrebi pe marga si andronescu. vrei sa fii persuasiv dar o cam dai in bara... iar patronatele chiar se plang de lipsa profesionistilor.

pentru ca trebuie comentat!

Pentru ei, ar trbui sa ia toti elevii BAC-ul sau sa nu se mai dea deloc! Suntem o tara plina de intelectuali!

ASTIA DE LA BAC..ASA SI ASA!

SA-I VEZI PE ABSOLVENTZII DE LA FACULTATILE PRIVATE (nu chiar de la toate)!
IOI!
PLATESC SI PRIMESC DIPLOMA..!
APOI NE CONDUC!
VEZI CAZUL UDREA!

Mai bine vezi cazul Spiru Haret.

Acolo unde sunt "profesori" Gabriela Firea...de la Antena 3,Nastase,cel ce a ingropat economia romaneasca.
Spiru Haret,este o sursa de bani pentru PSD.
De ce nu vezi cazul VOICULESCU,care si-a cumparat diploma cu 500 $ de la o facultate americana fantoma?
Ca sa poata sa fie "intitulat profesor"de angajatii lui de la Antene...

Ce vorbesti?

Faptul ca tu poate ai terminat o facultate de stat si n-ai ajuns nimic, iar Elena Udrea a terminat o facultate la privat si a ajuns cineva, nu inseamna ca privatul e mai slab decat statul!

Fiecare student invata pentru el!

Rezultatele bacului in Franta

maine se vor publica rezultatele bacului in Franta. Ce uita dl Funeriu care a studiat in Franta este ca nu toti elevi dau acelasi bacalaureat. In Franta exista 3 tipuri de bacalaureat: cel general, cel tehnologic si cel vocational. Cand vor exista si in Romanai 3 tipuri de bacalaureat atunci putem sa facem comparatii cu nivelul international.

In Franta.

Renault produce automobile de calitate pentru export si altele pentru productia interna?

n-are nicio relevanta!

Nu exista legatura intre BAC-ul din Franta si cel din Romania si nu are nici cea mai mica relevanta rezultatul dintr-o tara sau din alta ...

@ naszpa,Traiannn,ETC,I.E.Feher,Nastratin,ulivia &Co

dragilor va plang de mila.Ca sa ridici un stat economic nu de o populatie majoritara cu studii universitare ai nevoie si nici de politicieni cu 2-3 universitati.Ai nevoie de politicieni care sa aiba afacerile in sange sa aiba traditie de facut bani din familie si mai ai nevoie de politicieni care sa nu vanda interesele statului asa cum o face un Patriciu,SOV,Iliescu,Nagy,Codrut Seres,Adrian Nastase si altii ca ei.Daca va uitati la marile concernuri,pana sa fie conduse de fii magnatilor au fost conduse de parintii lor care nu au avut studii superioare foarte multi dintre ei dar afacerile au mers mai bine pe vremea parintilor/bunicilor decat acum cand sunt conduse de oameni cu pregatire superioara.
Va dau numai un exemplu din realitatea romaneasca.Uitati-va la cantaretii care au conservator la baza si uitati-va la copilul minune.La ora actuala tiganii analfabeti din Romania care o fac pe artistii stau mai bine cu capitalul decat marii artisti cu conservator la baza.Ei bine, lucrurile stau cam la fel in toate.Mai vreti exemple? Uitativa la inginerul roman care stia sa calculeze structuri de avioane,nave sau cladiri ca a emigrat si traieste cu chirie si uitati-va la tiganii analfabeti ca ori fac politica ori au firme de import export.Cand au venit comunistii la putere si le-a interzis tiganilor sa mai faca forase si altele a durat o eternitate pana a aparut o generatie cu scoala profesionala sa stie sa faca forase,fuse si albii de lemn.De cata scoala e nevoie si ce faci cu scoala daca nu ai in sange afacerile,valorile?

=))

Pas pas,Base,tu nu ai terminat scoala Romaneasca??

 

Leca, pun pariu ca nici tie nu prea ti-a placut scoala...

Basescu sau Udrea...? A nu, Funeriu...

Ministrul Educatiei: Funeriu cand da bacalaureatul ?

Basescu a numit ministri diletanti, unii plagiatori sau persoane cu probleme psihice, care au introdus masuri negandite in sistem.

Basescu a aplicat profesorimii lovituri grele - desfiintari de scoli, concedieri, taieri de salarii, reduceri bugetare, evaluari prostesti - care au demotivat cadrele didactice.

Elevii insisi sunt demotivati vazand ca fosti elevi si studenti mediocri, persoane care au fraudat in fel si chip ajung sa conduca institutiile tarii intr-o democratie desfigurata.

Funeriu: A revenit dupa 21 de ani, laudandu-se in CV cu diplome obtinute de la ONG-uri straine pe care le considera institutii de invatamant superior si cu titlul de expert stiintific in nanotehnologii.

Analfabetul neutru Daniel Funeriu este un ministru unic-at, agent - infiltrat al educatiei in sensul ca n-a activat, respectiv n-a profesat in invatamantul romanesc, iar prin titularizarea in fruntea Ministerului Educatiei a obtinut a doua si principala functie publica in Romania, dupa ce anterior a fost consilier al presedintelui Traian Basescu pe probleme de educatie si vicepresedinte al Comisiei prezidentiale pentru educatie.

Daniel Funeriu a absolvit doar 11 clase si nu si-a echivalat studiile liceale si superioare in Romania. Un ministru depasit de propriile ambitii, dupa cum l-a caracterizat colegul sau de partid Cristian Preda, europarlamentar PDL si pana relativ recent decan al Facultatii de Stiinte Politice din cadrul Universitatii Bucuresti. Un ministru care confunda cetatenia cu nationalitatea (a se vedea CV-ul, in care a consemnat "Nationalite: Romana, Franceza") si care nu si-a invatat propriul si unicul copil sa vorbeasca limba romana. Un ministru care a promovat incompetenta, impertinenta si isteria in Ministerul Educatie. Un ministru care s-a remarcat prin lipsa de cuviinta si de educatie in fata Senatului Romaniei.

Un ministru care vrea sa ingroape invatamantul romanesc printr-un proiect de lege care politizeaza sistemul de educatie nationala, incalca autonomia universitara, cedeaza UDMR tot ce i-au refuzat celelalte partide romanesti in ultimii 21 de ani si discrimineaza elevii proveniti din randul populatiei majoritare.

 

A VRUT SA-L DEA ANU ASTA!

DAAA...CICA NU ARE ROST, LA CAT MAI STA GUVERNUL ASTA ..DE CE SA SE CHINUIE CU INVATZATUL!
AM AUZIT CA PLEACA IAR IN JAPONIA SA STUDIEZE NISTE PIXELI AURII!
DE CE NU-SI ASUMA EL ESECUL REFORMEI INVATZAMANTULUI?!? NU A REUSIT SA PREGATEASCA O GENERATIE DE ELEVI LA STANDARDE EUROPENE!!!
PT CE PRIMESC BANI DE LA BUGET, NU CA SA-I INVETZE CARTE?!?!

Esti soki baiatule?

Te duci si tu in Franta sa-ti dai bacu?
A, nu, tu la Moscova...

Ori crezi că ministrul Funeriu este ca ta'tu Brucan care era

profesor cu facultate, dar fără liceu?
Măi Bulă, tu esti simpatic, dar de multe ori abuzezi stergandu-ti la nume bucla de jos de la "B". De fapt atunci esti tu cel adevărat.

 

ce-ai cu Funeriu?

Ce anume din CV-ul lui te nemultumeste in asemenea hal, incat sa-l numesti analfabet? Tu chiar nu-ti dati seama ca este cel mai bun ministru pe care l-am avut sau il vom avea vreodata? Oare toate diplomele lui si bursele pe care le-a obtinut la aceste universitati prestigioase din strainatate nu va spun nimic? Ce-i daca a studiat omul in strainatate? Nu stiu unde a facut liceul, dar daca n-are diploma de Romania, atunci cu siguranta ca nu l-a absolvit aici. Si care-i problema? trebuie neaparat sa aiba diploma de la Cucuietii din Deal (luata pe spaga, ca sa fim in trend)?? Orice diploma obtinuta in strainatate este mai buna decat una obtinuta in Romania, caci se stie cum au fost astea obtinute pana acum.
Asa ca nu mai carcoti degeaba, ca nu-i ajungi nici la degetul mic de la picior!

POZITII PRECEDENTE: 2002-2006 :

Cercetator Stiintific (Project Leader) la National Institute of Advanced Industrial Science and Technology (AIST), Osaka, Japonia. 1999-2002 : Cercetator Stiintific la Scripps Research Institute, La Jolla, California. 1998-1999 : Conferentiar, Collège de France, Paris, Franta. 1995-1998 : Asistent, Université Louis Pasteur, Strasbourg, Franta. 1994 : Stagiu stiintific la Zeneca Fine Chemicals, Huddersfield, Anglia. 1994 : Stagiu stiintific la Merck&Co, Rahway, New Jersey, USA.

STUDII: 1995-1999 :

Teza de Doctorat, Université Louis Pasteur, Strasbourg. Titlu: "Multiple-Subroutine Self-Assembly: a Concept for the Generation of Discrete, Nanoscale Architectures". Laboratorul Prof. J.-M. Lehn (Premiu Nobel in Chimie). Juriu: Prof. A. von Zelewsky (Fribourg, CH), Prof J.-M. Lehn (Strasbourg, F), Prof. J. Siegel (San-Diego, USA), Prof. M. W. Hosseini (Strasbourg, F). Clasificare: Très honorable avec félicitations écrites du jury (cel mai inalt rang, conferit primilor 5% dintre candidati la doctorat din toate domeniile). 1994-1995 : Universitatea Louis Pasteur, Strasbourg :
Masterat (DEA) in chimie organica si supramoleculara. Director: Prof. J.-M. Lehn. Subiect de cercetare: Cataliza Supramoleculara si Chime Combinatorie Dinamica.
Clasificare: sef de promotie. 1991-1994 : European Higher Institute of Chemistry, Strasbourg, France. Titlul obtinut: Inginer in Chimie, specializarea: Chimie Organica.

Ce il nemultumeste?

Pai ai scris mai sus.

dupa toate titulaturile astea colega, de ce gen ii

ca fricosu nu are un post de cercetator in japoneza, nici de titluri alambicate in franceza... si de MINISTRU AL INVATAMANTULUI IN ROMANA!

exact ca si tolomasu cu stelutele...
exact ca pre-plinul (de sine!) HARDAU!

si cati altii si alte bramburici pusi de partid ca sa incurce lucrurile in domenii pe care oricum nu pot face fata... asa cum nu au facut niciodata!

crezi ca birjarul de ilie nastase... magicianul tenisului pe zgura si pe... pat... ar putea proiecta un bazin olimpic ca incredibilul "cuib" de la Beijing?

un ministru al invatamantului caruia flasnetele politruce cu fusta ii soptesc raspunsurile... iar el nici asa nefiind in stare sa continue... de aerian ce e... nu se poate bucura decat de un dispret total...

apropo... cate joburi a creeat pedeleul pentru manjii astia "curati" intelectualiceste precum sahara... vor tinichigii si barmanoza de maine tooootzi handicapatii bacului? sau ii va face base pe tori parlamentari la EU precum ailalta analfabeta dovedita?

Napoleon a avut dreptate

Cei mai tampiti elevi de acum 40 de ani ne tin predici despre situatia invatamantului actual.
as vrea sa aud pe igas de la aparare, cu bacul luat la 24 de ani, ce parere are.
Napoleon: in politica, prostia este un avantaj.

 

E vorba de voturi

cum crezi ca au adunat ei voturi?iti zic eu de la oameni inculti, prosti....

deci jumatate!?

deci jumatate dintre romani sunt inculti si prsoti din punctul tau de vedere? te rog sa pleci din tara ca sa ne creasca procentajul in bine!

Exemplul personal al Basescului a convins multi tineri...

...la noi in tara ca sa te realizezi mai ales in politica ... nu trebuie scoala ... ci ... "tupeu" ...

Ca la Radio Erevan

Nu e vorba de Basescu ci de Antonescu:

-repetent de 2 ani la facultate
-fara sa stie nici o limba straina (nici macar un furculision in franceza)
-chiulangiu record in parlamet
-cu tupeu nemasurat si discurs vadimizat

si pe batrani dupa cum se vede

dar ce sa mai zicem de cei care au fost educati cum trebuie si acum nu mai dau randament!!! un pic de lichid de directie?????

Florin,

lecacaca...a uitat sa puna la socoteala si ,,serviciurile'' etnobotanicului de Absentescu,si ,,presedintele marii britanii'',tot de la Cretin Absentescu,citire.Dar...Leca tine sa ne demonstreze ca titlul pus de el este perfect adevarat.Nu stiu cum dreacu de-i si reuseste!

RUSINE!!!!!!!

dupa parerea scumpului nostru Presedinte mai bine nu ne mai ducem la scoala, ca nu avem ce invata. Cum sa existe persoane mai destepte ca EBA. Ce zice acum BASESCU ati ras de fata mea, acum rad si eu de copiii vostri.

Cum poate un Presedinte de tara sa faca aseamenea afirmatii, ce poti sa te astepti de la un marinar.....

 

@ Florin2 ...

...si totusi se pare ca am dreptate ... asta e ...

este o jignire pentru restul absolventilor

se stie ca pe vremea dlui basescu, toti erau premianti, nu-i asa ? pana si maturatorul coleg de generatie cu dl presedinte are un doctorat...

 

are dreptate !

vezi Eba, Igas, Boc, Anastase, etc. e plina lumea de exponente portocalii

 

@ TRAIAN zeus ...

... vedeti boieri dumneavoastra ... cand vorbim de caltatile portocaliilor aprecierea este foarte proasta ... deh ... portocaliii; cand spunem acelasi lucru despre ceilalti ... aprecierea este foarte buna ... ce dracu ... merge softu, chiar nu vedeti ca ei sunt la putere ... in rest cicu mic ...

partial !

deoacamdata ai dreptate; ei sunt la putere ! in cazul lor "bacul" ii va ajuta cand vor da declaratii la parchet ! e normal , trebuie sa stii naratiune si sa te semnezi !
Succesuri !

da asa vreti voi...

cei care ati profitat de sistemul trecut!!! profitati si acuma...dar ce importanta are

Fabricile de diplome universitare vor avea probleme

Cel mai usor este sa dam vina pe oricine si nu pe elevii care refuza sa mai invete , dar vor sa aiba de toate fara munca . Parintii n-au nicio vina , de mult nu le mai pasa la cei mai multi de ceea ce fac copiii lor .

 

Dezastrula Bac?

Sau nu ?

http://octaraduro.wordpress.com/2011/07/04/dezastrul-de-la-bac/

 

Dezastru e putin spus

Ministrul invatamantului, guvernul si stimatul Presedinte ar trebuie sa gaseasca solutii, nu sa stea la TV.

E usor sa dam vina pe niste copii, sa arunca cu noroi in ei. Stii care e singura lor vina? Ca fac parte din experimentele celor de la conducerea acestei tari.

URA DIN JURAMANTUL SECURISTILOR LUI bASESCU tRAIAN

Iata explicatia terorii impuse de basescu traian-PDL- in Romania.citat
"Am intrat recent in posesia unei copii a jurămantului militar depus de ofițerii romani la incadrarea in serviciile secrete comuniste. Deși se referă clar doar la “ Forțele Militare", fără a se face diferența intre Armată sau Ministerul de Interne, veteranii iși amintesc faptul că textul jurămantului (care circula pe fluturași speciali) era același pentru intreg sistemul. Citindu-l cu mare atenție, ne putem da seama de nivelul de indoctrinare la care erau supuși spionii. Cuvantul “ură" apare in cel puțin două paragrafe.

Viitorii ofițeri acoperiți ai Direcției de Informații Externe depuneau acest jurămant in clădirea DIE de pe strada Bațiștei, după terminarea școlilor de specialitate, in prezența unui ofițer superior. Era pentru prima și ultima dată cand spionii externi imbrăcau uniforma pentru fotografia de legitimație. O uniformă kaki cu petlițe albastre, dar fără niciun insemn de armă. DIE nu avea insemne de armă. Legitimația ofițerului de spionaj extern era considerată secret de stat.
Acesta este jurămantul depus de majoritatea grangurilor securiști care au preluat puterea in Romania post-revoluționară. Rămane la latitudinea cititorului să hotărască pe cine și mai ales ce au urat băieții cu ochi albaștri “ din adincul ființei" lor in decembrie 1989."

http://www.agentia.org/anchete/ura-din-jur-m-ntul-securi-tilor-34451.html

mai multi bizoni = mai multe voturi pt USL

ca doar stim cu to(n)tii... electoratul de stanga este traditional analfabet.

 

Apa aerul si fraerul

Da...electoratul PDL este unul foarte cult,plin de succesuri,scaune electrice si substantive de genul neutru.In curand Funeriu va fi inlocuit la Ministerul Educatiei cu Elena Basescu!

mai multi bizoni = oferta generoasa pt mami tau

ai gresit adresa electoratul lui BASESCU, EBA si UDREA traditional analfabet.
cat ti-a dat PD-L sa postezi acest coment??????

Prostitutie virtuala

calculatorul e singura lui arma,ia zi-mi tu mie pisi este ca iti petreci 12 ore pe zi excitat cu ciocanu-n mana in fata monitorului si restul de 12 tot in fata calculatorului lingandu-l pe base in zonele in care acesta nu ajunge sa se pupe si sa se linga singur?Cam asta faci acum...si mai esti si platit pentru asta.Asta e prostitutie virtuala :))

Cum se face ca toti analfabetii l-au votat pe Basescu ? :)))

Tiganii, maghiarii (nebunii, violatori, alcoolisti, pedofili si basarabenii naivi de peste prut) l-au votat pe Godzilla (monster) Basescu.

Cine l-a votat pe Basescu are probleme cu inteligenta.

@ETC

-asa e , cine nu , nu are legatura cu ea !!!

norocul vostru..

ca analfabetii au fost suficient de inteligent sa voteze cu Base. Altfel astazi Vantu conducea Romania in timp ce Geoana se relaxa la jacuzii.

pebune

Poate dacă n'ai fi "pe has" n'ai mai vedea atatia bizoni. Ţi'ai luat pastilele azi?

nu stiu cum e cu bizonii...

...dar tu esti un taur castrat.

Poate nu atat de ......beti" ca Bercea Mondialul ...

... si ca cei care au folosit ...trupele Bercea ca masina de vot ...

 

 

de acord !

5***** ; fara comentarii ! te rog sa nu uit de Ghilotina !

"Bravo" Leca

Eram convins că tu vei veni cu geniala idee ca Basescu este de vină ca educatia in romania este la pămant. Nu este nici o mirare. Atata poti sau asta ți se spune sa scri si asta faci. Ordinul e ordin: se executa nu se discută.
In loc sa vi si sa spui ca am transformat toate scolile profesionale (de meserii si arte) in licee si sa spunem pe sleau că nu toti elevii trebuie sa obtină diplomă de bacalaureat pentru ca nu sunt toti capabili sau doritori sa invete. Am ajuns sa devalorizam pană si diploma de bacalaureat. Scoatem pe banda rulantă elevi slabi pentru a putea popula sutele de facultati particulare, care bineinteles vor scoate si ele mii de oameni cu diplome de studii superioare, doar pentru că au plătit acele diplome. Uitati-vă atent la parlamentarii nostri: cati si-au luat diplome contracost de la facultatile particulare, fara sa participe la cursuri.

 

INCA O DATA "BRAVO LECA"!

Din comentariile USL-lasilor nu am citit ca din'nainte de 89 si ulterior diploma de bacalaureat se lua cu spaga la profesori....cu norme ridicate de promovare sa dea bine la conducerea de partid si de stat...rezultatul il vedem azi.Sunt total de acord cu florinft.

 

securist incult PDL-ist,

..uiti de olimpicii romani, uiti de calitatea crescuta a invamantului romanesc,uiti de cultura si spiritualitatea romaneasca care inca rezista in fata calailor PCR-FSN-PDLudrea basescu boc?

Calitatea PSD se vede la Spiru Haret.....

Diplome pe banda rulanta,contra cost.
Pana si Vanghelie a ajuns sa fie student acolo...


Prima   1   2   3   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor