Ziare.com

A murit in urma unei supradoze de ... paracetamol

Joi, 29 Septembrie 2011, ora 15:17

   

A murit in urma unei supradoze de ... paracetamol
Automedicatia face victime, in Marea Britanie. O tanara mama din Worcester a murit in urma unei supradoze de paracetamol.

Pentru a se trata de raceala, tanara a luat in repetate randuri paracetamol si "Lemsip", o solutie orala, ce contine paracetamol. Dupa ce a fost diagnosticata cu o infectie in piept, pentru care medicul de familie i-a prescris antibiotice, tanara a continuat sa ia paracetamol, scrie Daily Mail.

Starea ei a continuat sa se deterioreze si tanara a ajuns la spital acuzand stari de voma, ulcere la nivelul gurii si avand dificultati la inghitire.

Femeia a ascuns medicilor faptul ca, pe langa medicamentele recomandate de medicul de familie, a luat si paracetamol.

Refuzand sa faca testele recomandate de medici pentru a vedea ce anume cauzeaza aceste stari, tanara a plecat acasa. S-a intors la spital dupa cateva zile, unde a si decedat.

In urma anchetei ce a avut loc, s-a stabilit ca decesul tinerei de 25 de ani a fost determinat de insuficienta hepatica, cauzata de o supradoza de paracetamol.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 10462 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
3 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

nu automedicatia face victime

ci prostia si nestiinta.

 

Intoxicatia cu paracetamol

Este cauzatoare de moarte (deterioreaza ficatul in mod ireversibil).
Cum spunea cineva mai sus, prostia omoara.

 

am citit articolul...

deoarece eram 100% ca asta numai in UK se poate intampla si am avut dreptate!
Pai la aia daca te doare capul: paracetamol; maseaua: paracetamol; tiai rupt mana: paracetamol; te doare in fund: ati ghicit paracetamol...

Cam aiurea dar asa se procedeaza cand guvernul nu isi permite sa dea asistenta medicala GRATIS! Face treaba de doi bani.

 

Platforma pentru solutionarea online a litigiilor