Ziare.com

Sorin Frunzaverde este convins: Astazi PDL-ul nu mai are nicio sansa

de Adriana Toma
Joi, 05 Aprilie 2012, ora 22:20

   

Sorin Frunzaverde este convins: Astazi PDL-ul nu mai are nicio sansa
Fostul prim-vicepresedinte al PDL, Sorin Frunzaverde, a marturisit ca, imediat dupa ruperea Aliantei DA, inca mai avea sperante in PDL, insa astazi este convins ca partidul din care a facut parte nu mai tarziu de acum doua saptamani nu mai are nicio sansa la alegeri.

"Astazi PDL nu mai are nicio sansa la alegeri pentru ca actul de guvernare a copromis acest lucru. Pe Boc si pe Basescu nu i-am anuntat despre iminenta mea plecare, dar pe unii colegi da. In urma discutiilor cu colegii, unii si-au exprimat intentia de a pleca, altii nu credeau (...)

Abordarile pe care le-am avut n-au primit niciun raspuns in interiorul partidului. Vorbeam in BPN, dar nu se intampla nimic dupa. Acest dialog al surzilor m-a determinat sa fac ceea ce am facut. Ulterior, intr-o alta instanta, formata din lideri informali, se luau alte masuri", a explicat Sorin Frunzaverde, joi seara, in cadrul unei emisiuni difuzate de Antena 3.

"Cea mai mare greseala a PDL: ruperea de PNL"

Totodata, fostul lider democrat-liberal a povestit ca a inceput sa acumuleze numultumiri in randul pedelistilor inca de la moartea Aliantei Dreptate si Adevar (DA), in anul 2007.

Berceanu: Frunzaverde este un tradator, negociase si in 2002 cu PSD

"Am inceput sa am indoilei privind pozitia mea in partid atunci cand s-a produs ruptura dintre noi si liberali. De la momentul ruperii Aliantei Dreptate si Adevar am inceput sa adun nemultumiri. Ne-am rupt de liberali, am intrat intr-o opozitie destul de agresiva si nejustificata. Nu este vorba ca nu am mai suportat, nu ii acuz pe colegii mei de nimic, insa intotdeauna cand faci politica trebuie sa te gandesti la oameni, nu la cifre. Noi am alunecat in statistici si ne-am ascuns in cifre.

Cea mai mare greseala a PDL este ruperea de liberali. Cea guvernamentala, ca am dat dovada de foarte multa aroganta in actul de guvernanta. Am guvernat arogant. In niste conditii foarte grele, ce-i drept. Am desfiintat spitale si se dovedea ca n-avea niciun rost sa le desfiintam, iar invatamantul inca sufera", a accentuat Sorin Frunzaverde.

Tot in 2007 spune ca s-a racit si relatia cu presedintele Traian Basescu: "Am avut o relatie normala cu Traian Basescu pana in 2007. In 2007 s-a racit relatia. Acesta este momentul care delimiteaza cele doua perioade. In 2007, am parasit guvernarea, eu am devenit europarlamentar, am renuntat, apoi am devenit presedinte de Consiliu Judetean, iar activitatile noastre (ale lui Sorin Frunzaverde cu presedintele Traian Basescu - n. red.) nu s-au mai intrepatruns".

Rugat sa comenteze ce se va intampla cu PDL in contextul in care "nu mai are nicio sansa", fostul prim-vicepresedinte al democrat-liberalilor a apreciat ca prognozele pe termen scurt sunt influentate de motiunea pe care o vor depune cei de la PSD.

"Vor exista schimbari majore pe scena politica a Puterii. Daca va cadea actualul Executiv, dupa, Guvernul ar trebui format dintr-o larga majoritate nationala, care sa gestioneze problemele tarii pana la alegeri. Aceasta motiune trebuie sa treaca (...) USL va castiga alegerile din iunie, alegerile locale, iar asta va insemna un trend ascendent pentru alegerile parlamentare", a opinat Sorin Frunzaverde.

Cat despre Elena Udrea, fostul coleg de partid a marturisit ca, din cate stie, nu candideaza pentru Primaria Capitalei "pentru ca sta foarte prost in sondaje. Uitati-va ce cota are Elena Udrea in sondaje si o sa va dati seama daca este o prezenta negativa sau pozitiva pentru partid. Valoarea unui politician este cea pe care o percepe alegatorul".

Boc: Frunzaverde nu e o mare pierdere

De asemenea, numirea lui Mihai Razvan Ungureanu, fostul sef al Serviciului de Informatii Externe (SIE) in fruntea Guvernului i se pare atipica: "Numirea lui Mihai Razvan Ungureanu este atipica. Premierul vine din randul politicienilor. Doar in Rusia premierii vin din randul serviciilor secrete".

Nu in ultimul rand, Sorin Frunzaverde a marturisit ca este normal sa aiba regrete in conditiile in care a plecat dintr-un partid in care a activat 22 de ani. "Cum sa nu ai regrete cand 22 de ani esti parte din aceasta grupare? Evident ca am regrete. Si un alt regret este ca nu am reusit sa iau cu mine alte voci care nu se fac auzite in PDL", a incheiat fostul democrat-liberal.

Demisia lui Sorin Frunzaverde din PDL a intrat in vigoare pe 4 aprilie.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 4045 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
68 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Acum o luna nu exista indvidul asta !

Acum deja are timp pe la Antene , si toata lumea vorbeste de el !

 

Ponegririi si atat. In rest minciuni de oameni nervosi, stresati !

Pe cine satisface astfel de afirmatii ? Doar pe noul stapan Voiculescu, cqaruia Frunzqaverde trebuie sa-i faca temenele.

Deplorabil comportament de om descompus moral !

 

Asta nu e o noutate. Romanii urasc pana si culoarea portocalie.

.

 

Sorin Frunzaverde e tare!

E o capacitate, au pierdut o pieda grea,...

Da maxi, o capacitate de talia ta!

Unu care n-a putut sa intre la Politehnica decat acolo unde nu se ducea nimeni si se intra cu nota minima!
Un ingineras pe puncte transformat intr-un politician
p(r)ost-decembrist!

Sunt convins ca tradarea Frunza va ramane in istorie ca si cea

maibestiala,pentru ca se produce in cel mai optimist

moment al PDL,care avea toate sansele sa faca un scor

bun la locale!

Daca opozitia rosie-bascacarie,va ajunge la putere,

Frunza isi va inscrie numele cu litere de aur in

...postbelicismul romanesc!

Interesant ar fi de stiut,care a fost potul,sau si ce

promisiuni s-au facut pentru aceasta rasunatoare

paradoxala si cimitirizanta mutare!

La multi ani!

Nu-i adevărat!

Gașca portocalie are o singură șansă:Yadul.

Jos mafia portocalie și in Yad cu ea!

Te uiti la omul asta si iti sta mintea in loc,nu iti vine sa crezi

ca din pozitia 2 in partid,partid in care a construit

si partid care l-a sustinut in toate candidaturile cu

succes,a plecat kakandu-se pe el!

Acest om ...perfect liberal si onest,a tratat cu Nastase

in 2002

pentru intrarea in PSD,dar s-a opus Iliescu!

In 2010 la Congres a fost aplaudat copios cand a spus

ca liberalismul va distruge economia si ca daca opozitia

va veni la putere va darama tot ce a realizat Boc!

...ca PDL trebuie sa ramana unit pana la capat!

Iata broscoiul de ce a fost in stare!

Daca analizam motivatia tradarii,din nou este o poveste

cusuta,cica:

*nu s-a facut descentralizare(cand guvernul a intiat si

realizat mult din proiet)

*traim intr-un stat politienesc (cand UE a confirmat in

mai multe randuri ca Romania este un stat de drept)

*ca populatia este ...saracita,de parca el a facut

descoperirea)dar nu a demisionat cand s-au redus

salariile!

Acumspurcatul merge sa ii insoteasca pe gadea si comp.

in procesul demasturbare in live!

Bleah!

Imi cer scuze am vomitat de doua ori in 5 minute!

.

Macar teoretic, Frunzaverde, macar un timp trebuia sa-si tina gura !

Asa a zis !??? Habar nu aveam .

azi mi s-a parut ca a vorbit bine;
insa m-a nemultumit ca a exclus PDL din viata politica !

Frunzaverde - este un erou

Va contribui la sfarsitul dictakiorului.Multumim domnule Frunzaverde

cred ca de la guvernul boc #3

nu mai aveau sanse...dar poate sunt eu partinitor!"bufnitza" de la cotroceni s-a trezit cam tarziu..

.

Sincer sa fiu, nu ma astrptam ca shobolanul asta batran sa voteze la sfarsitul carierei lui cu Voiculescu si Iliescu !

Ei na, Frunzaverde ! Ai dus cu matle sansa PD-L ?

Si mqatqale ce seansa ai. ? Doar soarta de lacheu al lui Voiculescu si supusul unui repetent !

Foaie verde si-o Lalea...asta este...

Foaie verde si-o Lalea...asta este...boala mea!!!
Frunza uscata a devenit peste noapte melAncolic..ii pare rau dupa postul pierdut.Din pacata frunza Uscata nu stie ca a fi numit prim ministru este necesar sa fii si inteligent, si onest si mai ales Loial. Cu niste Oportunisti ca asta vrei sa faci o treba buna pt tara???
D-l Boc a avut un plan inteligent iar Ungureanu v-a trebui sa-l continue!!

la antene esti invitat cu o conditie

-sa barfesti puterea si sa lauzi opozitia.Sa nu imi spuneti ca cineva merge acolo sa laude PDL.Doamne fereste sa nu ai dreptate dl frunza uscata.Ca te mazilesc pisd-istii.

 

Ai dreptate dar din ce in ce mai multi PDL-sti vin la antene

cred ca s-a dus disciplina de partid. Pierde base controlul??

l-a pierdut,lol@ dar eu nu sunt fan base

si nici pdl,dar am o pornire impotriva comunistilor.

Ma intreb daca individul are sotie si copii!

Oare ce au vazut si invatat de la capul familiei?

Acest tip de tradare se practica in evul mediu timpuriu

prin varsare de sange,astazi printr-un

pumnal...ideologic!!

@Adevar

Dar de la tine ce invata? Cum sa laude Conducatorul?

@adevar 23:08

foarte "profund" adevarule...tu cand te "transferi"???parca vad ca in noiembrie o sa aleg intre un pdl-ist si alt pdl-ist...vorba lui ZEUS...ce blestem pe tara asta sa aleaga intre doi comunisti!!!???

@m.omiduta

- decat sa tradezi ...

fost pdl-ist

Nu exista nici un dosar pe numele lui Frunzaverde, si ca dovada pentru asta e faptul ca poate vorbi atatea fara sa fie cu DNA-ul in spate. Si e un fost pdl-ist si nu un actual. Ceea ce il face sa fie liber de influenta pdl, si strict sub influenta programului USL.

Ce miros im P utit de omizi pe-aici...

Batule-ark aka. Am zis.

Abia acum putem realiza

cita nevoie aveau liberalii de securistul lui Basescu, Frunza Verde .
Niste mincinosi din PDL, au facut din aceasta nulitate o falsa prsonalitate ce poate ingana cu mintea-i firava citeva slogane de gangavi narozi la care a vibrat si Crin , cel ce sparge geamul la Cotroceni cu capul .

@maxi

- ce aia pieda ?

Corabia PD-L

Cu ajutorul lui Sorin Frunzaverde USL va reusi sa opreasca proiectele daunatoare ale guvernarii lui Ungureanu.

Manule, esti complet dezorientat, socialistule...

Dar, daca memoria ta este incarcata cu succesele cincinalelor socialiste, ramai in gaoacea ta, asta te caracterizeaza. Am zis.

 

 

nasoual@ nici eu nu am mare incredere in usl dar urasc hotii,

ipocriti si aroganti. Acum foarte multi ani am votat schimbarea si a fost o mare dezamagire.

 

Ii comunic tradatorului,care poate rasfoieste ziare.com,ca

sunt nascut in Resita si in vara trecuta am facut o

vizita fratelui meu cu care am avut o discutie extrem

de contradictorie pana in zori ,el fiind liberal

voiculescianist-antonescian,printre altele imi povestea

ca Frunza este un mare pomanagiu-afacerist si corupt

pana in varful urechilor!

Imaginati-va ca eu i-am luat apararea!

La opt luni nu stiu ce reactie are fratele meu,cu care

nu mai discutam pana la mormant politica!

C'est la vie!

Vorba...ceea,daca ar sti omul ce-ar pati,prinrahat s-ar

tavali!

Traiasca Romania Socialista!

Hotul aliat cu tradatorul

Hotii din PDL s-au aliat cu partidul tradatorilor. Asta spune clar cat de mult tin ei la popor si cat de important e pentru ei interesul personal.

pai de ce nu te-ai recomandat tu...

singur? ca doar iti lipseste SIGUR creierul!

@GhitzaTheOutLaw

- pe maidan cu limbaju' asta !

Ghita, crezi cumva ca Burtaverde are creier...

...mai mult decat Boc?
Boc este totusi un tip leal si onest, chiar daca unii ii reproseaza obedienta fata de Basescu. Uita-te la fata lui Burtaverde si spune cinstit ce-ti inspira? Uita-te la privirea aia de cazut in cap!

stane

"Uita-te la fata lui Burtaverde si spune cinstit ce-ti inspira?Ceva bovian, se uita ca vitelu la poarta noua,iar daca te uiti la nastase la falci duce spre mangalita din specia porcina iar privirea lui duce spre bovina.Probabil comunistii au facut o mixare ne reusita vroind sa faca porcii cit boi iar vacile sa fete cite 8-10 vitei,si uite ce a iesit. PS cei ce se aseamana se unesc in cuget si simtiri la usl.

Boc loial sau slugarnic?

Boc nu a fost loial ci doar sluga lui Basescu. Intr-un partid de uscaturi (ca nu exista om informat care sa il laude pe basescu decat daca e platit pentru asta), e clar ca exista si 2-3 elemente bune. Si daca USL-ul a ales sa considere ca acest om va fi benefic pentru realizarea programului sau, de ce sa i se taie capul doar pentru ca a facut greseala sa fie in PDL exact cand s-au inchis portile?

Liviu, tu esti loial si sluga lui felix motanul

Asa ca...latra mai putin si, mai ales, in patratica ta. Am zis.

Acest personaj vomitiv ce mai vrea de fapt?

Sa se justifice sau sa mai dea o lovitura partidului la care a supt atatia ani?
Deci cu Basescu "nu s-a mai intrepatruns" si atunci s-a dus sa "construiasca dreapta" vreo 8 ani in stransa alianta cu Ilici si Felix si in timpul liber sa-l legene pe Crinutza ca sa doarma fara vise.

 
 

De ce ii este frică lui Frunzăverde?

Numai 2% dintre romani se tem că le sunt ascultate telefoanele!

Ti-o fi vomitand tie in cap!

Eu sunt prea departe ca sa am vreo tangenta cu el!
Am avut una involuntara pe vremea cand eu urmam o facultate de elita in Politehnica pe cand p.rostovanul asta se tara sa termine metalurgia.

Care stat politienesc

Parca se misca mai bine politia si justitia decat pe vremea lui Bombonel cind se faceau mitingyri de parlamentari pro bivolaru

@o.miduta,in ce rubrica ai citit ca laud conducatorul,care

fie vorba intre noi,a fost si ramane cel mai valabil

politician,cel putin post'89,oricum de doua ori ponta+

antonescu la patrat!!

Pana si Ludovic Organ spunea ieri la Turcescu virgula

ca nu este de acord cu traseistii si ca el nu le-ar

acorda credit!

In concluzie ii rog pe toti uslamistii care incurajeaza

tradarea,acum la culcare sa

ii faca osuflare luifrunza lata si la fel mie!

Noapte buna!

@Orwell

-d'aia scrii tu tot ce-ti trece prin cap , ca e stat politienesc !

 

Va ofticati ca un tip tare ca Frunzaverde v-a dat un sut

in dos. Mancati-va ficatii de nervi si...Pofta buna !
Show-ul lui Frunzaverde a fost excelent si convingator,fara sa contina atacuri la persoana.A punctat dur si precis.Frunzaverde "vede" politica in timp ce gasca penala pedista vede numai interese personale !
Sunteti gata!

Oportunistul

E rusinos ceea ce ai facut.Nu comentez mai mult.

 

Oportunist sau om inteligent?

Atat timp cat nu a putut fi santajat cu dosarul sa nu plece de la PDL e clar ca nu a furat ca altii. iar plecarea de la PDL nu stiu daca poti sa o privesti ca pe o tradare sau ca o miscare oportunista, avand in vedere ca nici un om integru nu ar putea sa accepte o uniune cu tradatorii din UNPR sau cu cei care vor sa ne schimbe limba adica udmr-ul.

excelent domnule Frunzaverde

acest comentariu al "proeminentului" politician roman, dl Frunzaverde, este absolut edificator si caracteristic pentru toti oamenii politici din RO de azi. acest politician demonstreaza prin afirmatiile sale de ce este in politica: interes personal. nu are nici un fel de principii si idealuri, doctrina politica la care in principiu adereze cind te inscrii intr-un partid pentru ca intr-un fel sau altul corespund viziunii tale de viata(ex, liberale/socialiste/progresive/verzi/sau ma rog ce-o mai fi pe spectrul politic roman). pentru domnia sa, din pozitia de prim vicepresedint al PDL, a sarit din barca ce se scufunda, asa cum declara singur, si s-a urcat in salupa salvatoare a partidului pe care dinsul il vede drept invingator in alegerile de anul asta.

cetateanul roman ar trebui sa isi puna intrebarea, ce e rau sa fii in opozitie, sau in afara parlamentului, dar sa iti pastrezi convingerile/ideile politice si sa ai o coloana dreapta. iar raspunsul ar iesi f. usor la iveala... in opozitie sau in afara paralamentului nu faci 2 bani pentru interesul personal.

in schimb, cetateanul roman comenteaza si birfeste: "i-auzi nea, a pleacat Frunzaverde din PDL, naspa, tradatorul", etc.

si ma opresc aici. ca deja am pierdut neuroni pretiosi pentru comentariul asta. si acum postacii de servici sariti, aia cu PDL, sa imi dati minusuri, iar aia din PSD plusuri..

 

Numai niste ignoranti ar putea sa te depuncteze

Comentariul este excelent. Cel putin din prisma mea, un postac prezidential.

 

Frunzaverde a condamnat

-Statul Politienesc edificat de mafia portocalie
-Actele de conducere lamentabile
-Aroganta conducatorilor
-Sugrumarea antreprenoriatului
Numai rauvoitorii nu au receptionat corect mesajele lui extrem de retinute.Tu aperi o guvernarea odioasa si falita care lupta consecvent impotriva propriului popor si ii tradeaza zilnic interesele.Nu am cuvinte sa va caracterizez.Cine mai poate sa-si salveze sufletul sa o faca.Cine nu ,va muri cu anatema tradarii de tara si neam pe frunte

Un pic de adevar !

Frunzverde dezvaluie adevarurile din PDL , haosul si coruptia portocalie ! Lipsa de dialog si disfunctionalitate la nivelul Guvernului !

 

adevarat grait-a SFV!

dar asta nu de ieri de alaltaieri, ci de cand s-au lasat incalecati total de catre basescu. Acum se confunda cu imaginea acestuia... si ce sanse poate avea un partid care se confunda cu imaginea celui mai detestat om din Romania?

 

adrian.timofte

situatia din PDL e mai mult decat dramatica, iar daca Fruzaverde , ca fost prim-vicepresedinte al pdl subscrie acestei afirmatii e clar ca lucrurile nu stau deloc bine pentru democrat liberali.nu numai ca pdl nu va mai avea ocazia sa prosteasca inca o data poporul , dar cu siguranta va fi aspru pedepsit la alegeri!

 

opinie

Numarul sustinatorilor PD ului cu siguranta ca a scazut intr un numar foarte mare dupa toata nenorocirea pe care au trait-o atatia ani populatia acestei tari.Cum sa ii mai voteze cineva pe acesti infractori.

 

Convins?

Abia azi? Dumnezeule, dar se pare ca, intr-adevar, toti PDL-istii au avut o parare foarte buna despre ei si o incredere in sine uimitoare! Evident ca nu mai au sanse si nu vor mai avea vreodata, pentru ca sunt niste hoti nemernici!

 

parere

PDL oricum nu mai avea nici o sansa, au furat prea mult si din pacate pt ei oamenii si-au dat seama si vor sa dispara din viata lor.

 

@roxanaa

- astia ultimii 4 , sunteti toti easy meat !

"DESPRE MASONI,

numai de bine!" Spun romanii!

 

Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor