Ziare.com

Ministrul Sanatatii anunta erori de raportare in CoronaForms in aproximativ 1.000 de cazuri de decese ale unor pacienti COVID-19

de Teodor Serban
Miercuri, 05 Mai 2021, ora 22:36

   

Ministrul Sanatatii anunta erori de raportare in CoronaForms in aproximativ 1.000 de cazuri de decese ale unor pacienti COVID-19
Ministrul Sanatatii, Ioana Mihaila, a declarat miercuri seara ca au fost descoperite erori de raportare in aplicatia CoronaForms in cazul a aproximativ 1.000 de pacienti cu COVID-19 decedati, potrivit raportului preliminar primit de la comisia care analizeaza diferentele de raportare a deceselor cauzate de noul coronavirus.


"Am cerut saptamana trecuta un raport preliminar, care mi-a fost inmanat si care arata ca exista diferente. Nu as vrea sa spun cifre, pentru ca aceste diferente sunt in continuare analizate. Sunt luate cazurile individual, asa incat sa ne asiguram ca ce apare ca diferenta este clar confirmat sau infirmat ca deces cauzat de infectia cu COVID-19, si astept un raport in data de 7. Singura cauza care a fost evocata a fost o eroare de raportare in CoronaForms, unde, la rubrica de deces, nu a fost completat, a fost completat decesul la comentarii. Aceasta este o eroare care a aparut in aproximativ 1.000 de cazuri si a fost singura eroare care a fost raportata de catre aceasta comisie", a spus Mihaila, in cadrul unei emisiuni la TVR1.

Ministrul Sanatatii a adaugat ca "diferentele sunt insa un pic mai mari", motiv pentru care vor fi facute analize suplimentare.
Urmareste Ziare.com pe Facebook  si pe Instagram  Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.
Sursa: AGERPRES

Articol citit de 2879 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
3 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

deci, precedentul logofat al boalelor si spitalelor romanisataneze,

....vlad voiculescu a avut REZON !!!!!!
ce, te joci cu peste una mie decedati ?!?!

 

Un articol intreg in care se tot pomenesc niste "diferentze"...

... da' nu se spune in ruptul capului daca sunt in PLUS sau in MINUS. Deh, jurnalism da Romanica lu' 87 !... :)

 

Deci toata agitatia lui Voiculescu a fost doar furtuna intr-un pahar

Mai intai, marele nepot al mogulului pharma Nic Voiculescu nu ne-a spus cui i-ar fi folosit sa fie cazuri in plus sau in minus. Apoi avem data cifra de 1.000 dar nu ni se spune ce a insemnat aia. *** erau trecuti, dar la observatii. A contat la numaratoarea finala, nu a contat, s-au raportat plus 1000 sau minus 1000... Apoi 1000 la 30.000 parca n-are nici o semnificatie. Conteaza ca avem cu 1000 in plus sau in minus ??? Personal cred ca sunt semnificativ mai multi morti de COVID, intrucat la raportarile lunare INS apar cca 15.000 de morti in plus in fiecare luna fata de anii precedenti (o cifra medie este de 22.000 morti/luna). Vreo 5000 sunt *** covid, dar cu ceilalti 10.000, care cica au murit de altceva, ce s-a intamplat? Oricum, inca o dovada ca Voiculescu nu a fost decat o nulitate galagioasa si ranchiunoasa.

 

Platforma pentru solutionarea online a litigiilor