Ziare.com

Orban, atacuri in serie la adresa CCR: S-a comportat ca o filiala a PSD

Luni, 06 Iulie 2020, ora 12:35

   

Orban, atacuri in serie la adresa CCR: S-a comportat ca o filiala a PSD
Premierul Ludovic Orban a lansat un nou atac la CCR, sustinand ca aceasta este "o filiala a PSD." El a anuntat ca sedinta Guvern de luni are un singur punct pe ordinea de zi, legea privind instituirea unor masuri de sanatate publica in situatii de risc epidemiologic si biologic Declaratiile sunt facute dupa ce, in week-end, seful Guvernului a recomandat cetatenilor sa nu tina cont de deciziile CCR.

In opinia premierului, orice institutie trebuie sa puna in prim plan apararea sanatatii romanilor, nu sa faca jocuri politice.

"Astazi (luni-n.red.) trebuie sa adoptam acest proiect de lege. Il vom transmite la Parlament. Voi solicita Parlamentului dezbaterea in procedura de urgenta, astfel incat sa constituim cat mai repede baza legala si sa avem la dispozitie toate instrumentele pe care le au alte tari. Eu nu stiu de vreo alta tara sa se fi intamplat ce s-a intamplat in Romania. Avem acest proiect de lege si va trebui sa convingem parlamentarii ca e vital sa dezbatem cat mai rapid si sa adoptam acest proiect de lege pentru a avea toate instrumentele necesare la dispozitie ca sa aparam viata si sanatatea romanilor", a conchis prim-ministrul.

El a argumentat ca eforturile Executivului in lupta impotriva COVID a fost ingreunat, boicotat, de atitudinea unor lideri politici sau a unor institutii publice care s-au comportat ca niste filiale declarate ale PSD.

"Noi am avut solutii si de data asta iarasi venim cu solutii. Vreau sa reamintesc ca in urma unei decizii CCR, toate amenzile date de institutiile cu drept de control au fost anulate printr-o decizie a CCR, ca si filiala a PSD. Va reamintesc ca de la trecerea de la starea de urgenta la stare de alerta ne-am trezit cu o alta decizie a CCR pe care am putut sa o rezolvam printr-un proiect de lege adoptat de urgenta in Parlament, dar adoptat cu multe modificari.

De exemplu, azi sunt spitale unde nu mai putem propune detasarea. In cadrul directiilor de sanatate publica tot suplimentul de personal la care am facut apel in perioada starii de urgenta si prima parte a starii de alerta, aproape am ramas fara el din cauza unui articol in lege care arata ca detasarea nu se poate face decat cu acordul tuturor factorilor implicati", a afirmat Ludovic Orban.

El a precizat ca din npu exita o situatie "de o gravitate fara precendent care s-a creat in urma unei decizii CCR".

"CCR a decis ca nu exista o baza legala pentru ca cetatenii diagnosticati ca fiind bolnavi sa fie tratati in spital si ca orice pacient infectat cu COVID care nu vrea sa stea in spital poate sa plece din spital.

De asemenea, Curtea ne-a lasat fara instrumentele de carantina, posibilitatea de a carantina localitati, cartiere, zone. Cum am fi putut reactiona la Suceava sau in alte localitata unde s-a produs o crestere rapida a numarului de infectii, daca nu am fi avut parghia carantinarii?", a argumentat seful Guvernului.



Ordinea de zi

Guvernul se reuneste in sedinta; pe ordinea de zi - proiectul referitor la carantina si izolare in acord cu recomandarile CCR

Guvernul se reuneste in sedinta luni, incepand cu ora 12,00, pe ordinea de zi urmand sa se afle si proiectul de lege care pune in acord cu recomandarile Curtii Constitutionale textele normative referitoare la carantina, izolare si internarea obligatorie.

Ministrul Nelu Tataru anunta, vineri seara, ca Ministerul Sanatatii, Ministerul de Interne si Ministerul Justitiei au creat un grup de lucru in vederea inaintarii unui proiect de lege pentru "punerea in concordanta" a cerintelor CCR referitoare la carantinarea si izolarea persoanelor cu COVID-19.

Duminica, intr-o emisiune la Realitatea Plus, Tataru a spus ca proiectul este gata si va fi pe ordinea de zi a sedintei Executivului.

"Maine vom avea o sedinta de Guvern in care il vom ridica pe ordinea de zi. Odata ce vom avea adaptate, statuate si votate in Parlament ce inseamna boala transmisibila, ce inseamna carantina, ce inseamna izolare, ce inseamna pacient internat, sunt lucruri pe care le vom pune pe tapet si ne vom intoarce la ce inseamna identificarea unui focar, izolarea unei zone, carantinarea unei zone", a precizat ministrul Sanatatii.

Saptamana trecuta, Curtea Constitutionala a Romaniei a publicat motivarea deciziei din 25 iunie prin care a declarat ca fiind neconstitutionala starea de carantina si internarea obligatorie.

CCR considera ca textele de lege privind internarea obligatorie si carantina in timpul epidemiei sunt neconstitutionale, deoarece sunt lipsite de claritate si previzibilitate, au un caracter incert si dificil de anticipat si nu ofera garantii privind respectarea unor drepturi si libertati fundamentale.

De asemenea, CCR sustine ca instituirea carantinei in Romania prin OUG reprezinta o veritabila privare de libertate si o restrangere a drepturilor fundamentale.
Urmareste Ziare.com pe Facebook  si pe Instagram  Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Citeste mai multe despre guvern carantina izolare CCR
Sursa: NEWS.RO

Articol citit de 3946 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
50 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Boschetari de-ai lui Dughin !

Govorite po romanische !

 

sica carmol si sleahta de oxiuri galbejiti ar trebui testati

cu aparatul drager in fiecare zi cand vin la birou
acesti incompetenti dau apa la moara ccristilor ca sa le dea peste sfarla la orice miscare fac
cel mai incompetent guvern din istoria rromanistanului ne distruge definitiv

 

Cei din CCR

sunt foarte simpatici. In optica lor internarea si carantinarea celor bolnavi cu o boala foarte virala gen covid este neconstitutionala prin nerespectarea unor drepturi si libertati fundamentale. Ok.
Dar nu am gasit nici o decizie a CCR in care sa spuna ca si furtul continuat de 30 ani din avutul public ne incalca de asemenea drepturile si libertatile fundamentale, CCR favorizand prin numeroase decizii mai ales in ultimii ani exact pe cei care practica o coruptie pe scara larga si care, de altfel, i-au si numit in posturi pe acei judecatori. CCR nu judeca cu aceeasi masura?

 

amatorismul guvernului orban-pnl a devenit proverbial!!

pnl-acii N-AU CISTIGAT alegerile! orban UITA ca nu are o majoritate parlamentara si se comporta de parca ar fi cistigat alegerile!!

Orban e pe contrasens !

"Potrivit cercetării sociologice CURS, 68% dintre romani consideră că amenzile din starea de urgentă au fost abuzive, iar 66% consideră că decizia CCR de a le declara neconstitutionale a fost corectă."

Sa ramana cat mai mult la putere ca sa ne convinga inainte de alegeri ce ar insemna inca 4 ani cu ei...
Incetul cu incetul, USR-ul si UDMR-ul raman ultima solutie...cat de cat necorupta. USR-ul ca nu a avut ocazia si UDMR-ul pentru ca nu au permisiunea sa se ia de ei...

Ambasadele ce zic, cum mai stăm cu statul de drept

Este clar că Sică nu are toate țiglele! Păi măi iubitorule de terase, cand TOȚI membri CCR iți spun că ești incompetent, de ce nu ne lași in pace?

Mai rau Orbane , NU cred ca exista 50% din PSD

care sa aiba o asemenea lipsa in gandire.

qo.aie, vorbeste ba sa-i bage

direct in puscarie pe asimptomatici, fmm!

Prostul nu e prost destul pana nu e și fudul

Lozinca giopsd și a postacilor lor.

Toată lumea buna s-a prins ce calitate au propunerile psd

Și ca Dorneanu e un mos ramolit care iși trăiește ultimi ani ai vieții vrand sa facă cat mai mult rau romanilor.

Rastălmăcire intenționată

Postacii se fac că nu ințeleg că pentru CCR nu "internarea si carantinarea celor bolnavi cu o boala foarte virala gen covid" este neconstituțională, ci faptul că acestea trebuiesc definite prin lege, si nu stabilite la plesneală de un harțogar din minister. Nu un funcționar poate restrange drepturile, ci legea. E de așteptat ca pe acest site unde publică "intelectualii lui Băsescu", unde se duc linșaje la comandă cu materiale sifonate de la CNSAS si unde postacii mafiei portocali devenită "liberală" (?) dezinformeaza in fel si chip, pană si referitor la o decizie CLARA a CCR sa se posteze tot soiul de aberații & minciuni.

 

Si legea s-o faca

nicolicea, ciordache si serban niciolaie care sunt doctori in filozofie
Ati innebunit cu totii. In ce tara s-a mai pomenit asemenea circ?

propun sa o faca

Turcan impreuna cu vicele PNL, ala care nu a luat bacul!:)

Pai citi din parlamentul expirat au luat bacul pe

bune ?
Iar BAC-ul e prilej de pile si rafuieli inter-licee, contrar olimpiadelor si admiterii la facultate.
Am luat 7 la BAC si 9 la examene secrete la olimpiade si o facultate de virf.

SI DACA SEFUL CCR , Valer Dorneanu a avut o cadere fizica ,

asa cum umbla vorba printre cunoscuti si a avut o cadere fizica , si a hotarat cu mintea de atunci cand , daca era pus in situatia sa savureze o victorie , nu se mai
putea deplasa pe propriile lui picioare si , era carat de nefericitul de sofer ...mai draga ?

Tot-la-vale@ Regele Carcotașilor

Majestate, nu cred că internarea unui virusat inseamnă restangerea drepturilor și libertăților sale ci, dimpotrivă, protejarea lui și, mai ales a celor care ar putea veni in contact cu el. Sigur, aveți dreptate e chestiune de nuanță. Mă intreb insă la ce i-a folosit, de exemplu IPSS Pimen, sfidarea regulilor de protecție impotriva coronavirusului dacă a plătit cu viața pentru aceasta? La ce-i mai folosesc acum drepturile și libertățile cetățenești? Știu, veți spune că sunt periculoase aceste restrangeri. Da, sunt de acord. Dar pandemia, sperăm, este o situație trecătoare aparte. Nu sunt obligatorii aceste internări pană la calendele grecești. Dacă pandemia produce milioane de victime, la nivel global, ce mai facem cu libertățile și drepturile cetățenești? Nu este normal să incercăm o minimizare a catastotrofei și apoi să revenim la normal?

6 iunie

… ora 12.45 niciunul din cele 7 articole de la rubrica Invitații z.com pagina de actualități vezi căsuță dreapta (de la Lăzăroiu la Gavreliuc) nu conține vreun comentariu (unul măcar!) Halal site unde se poate comenta doar starea vremii in Thassos și virusache.

Pimen putea sa stea in izoleta ca moastele...

...ca tot aia era.
Stai sa vezi ca s-a dat ordin de zi pe unitate sa scada numatul infectatilor, ca nu mai pot smecherii sa merga sa depuna banii in conturile din strainatate...
La ordin creste - la ordin scade...
Spaga, evident...

Nu te necaji!

"Tot la vale", e dus cu sorcova..... rau, ....la vale!

Pt.tot la vale

Si ne poti spune cine a dat legea sanatatii (95/2006) si de ce nu au prevazut aceste cazuri de CORONAVIRUS ?
Dar mai ales, ne poti spune, cum sunt asigurate conditiile prevazute de art. 34 din Constitutie prin care se garanteaza sanatatea populatiei, alaturi de prevederile actuale date de CCR ?!

 

Ce are a face

cu subiectul? Chibitare de dragul chibitarii - iti pot spune ca daca regulile nu erau stabilit de un hartogar (bugetar incompetent si indolent) din MS, ci prin lege, nu se ajungea la CCR. Si ca postacii de gen z00000 nu pricep o iota din ce e scris in decizia CCR. Dezinformeaza. Si o fac intentionat.

Prostul nu e prost destul, daca nu e si fudul.....

... din intelepciunea populara. Crezi ca ti se potriveste? Ca o manusa, nu alta!
Troll-acii si postacii pzd-sti mereu au dreptate. Dreptatea lor!
Sictirovici!

@Tot-la-vale Rank user: x5 06.07.2020, 11:06

"daca regulile nu erau stabilit"

tot pentru ala luat de val(e)

stiu ca esti dus la vale cu pluta si ca nu poti intelege ca situatii exceptionale impun masuri exceptionale. In gubernia asta unde salasuiesc de 43 de anisori avem si noi o curte constitutionala, Vervassungsgericht, si cu toate ca s-au impul aceleasi masuri, si unele chiar mai drastice, nimeni nu s-a gandit sa ii sesizeze. Si daca o facea era trimes la plimbare.

Foarte simplu

Decizia CCR-ului la ordinul mafiei PSD este un act criminal la adresa romanilor !
Efectele grave ale acestei decizii asupra sanatatii romanilor ar fi trebuit sa aiba prioritate analizei de legalitate !
Ce-ar fi sa intre si doctorii in greva in acest moment, pe termen nelimitat, urmare deciziei CCR ?

https://youtu.be/0Cc6EAXPLOI

 

alcoolul este viata si

viata e alcool! pnl=pntcd=love

Voi o sa spuneti,asa cum ati mai spus,ca sunt nebun...

Psd trebuie desfiintat,indiferent ce spuneti voi.Fara psd Romania va putea sa respire aer curat.Fara psd se pot implémenta reformele care sunt necesare de zeci de ani.CCR,ca filiala a psd trebuie desfiintata si reinfiintata pe alte baze dupa alte principii.Numai fara psd se pot face reforme in Romania.Este obligatoriu,dupa alegeri,desfiintarea psd si interzicerea acestui partid de maifioti,securisti,comunisti,hoti si ticalosi!Jos cu ei,afara psd!

 

ma cosma de la"racoare"tu vrei desfiintare! e democratic? NU!!

psd-ul a cistigat TOATE alegerile parlamentare din '90 pina astazi! Este cel mai numeros partid politic din Romania! Ai mai citit comentarii care cer desfiintarea psd? NU!

Sunt sigur ca esti un psd-ist inrait...

Citeste Constitutia si veni vedea ca in baza ei psd poate fi desfiintat ca partid anti romanesc,anti civic,care a dus actiuni impotriva intereselor Roamniei,a subminat economia si siguranta nationala a Roamniei si multe altele.Ai vazut ce faceau ennorocitii aia din psd la Resita,Timisoara,Arad???Actiuni absolut mafiote.Nu se putea obtine un post fara spaga catre psd!ponta,dragnea,dancila,firea,tariceanu,dorneanu,si altii mai merita sa stea in functii!?Indiferent ce se incearca psd blocheaza in parlament.Unde s-a mai pomenit asa ceva!!!????Numai in Rusia

A castigat

toate alegerile fiidca sunt multi romani "naivi" (sa nu spun direct)....ca tine!

Mafia psd

Ai dreptate, ar trebui desființat, degeaba mor unii imigranți de ciudă! Are dreptate, din 1944 n-au mai caștigat alții alegerile in țara asta!
Problema nu este cu partidul. Acesta il poți desființa azi, iar maine răsare sub un alt nume. Știți proverbul: pcr iși schimbă părul, dar năravul ba!
Problema rămane distrugerea mafiei comuniste care continuă să funcționeze in psd. Dacă am putea reuși asta nu ne-ar mai durea capul cum ii spune partidului!

CCR a devenit o filiala a PSD!

Este trist dar adevarat,CCR o institutie creata sa apere dreptatea si adevarul, s-a transformat peste noapte intr-o filiala a PSD. Aceasta institutie trebuie urgent desfiintata, fiindca nu are nimic comun cu romanii. CCR considera ca romanii trebuie sa moara de Covid-19, fiindca asa vor comunistii nostri pesedisti.Shalom

 

ccr-ul are 9 judecatori: camera:3, senatul:3, presedintele:3

Sustii ca judecatorii numiti de presedinte sunt ai psd-ului? Deciziile ccr sunt luate in unanimitate!

"Ca ce stii matale ca este'n inima mea , d-le Nae"

( Catavencu). Romania TOT ASA ca acum 150 de ani.

Si te surprinde ?

camera si senatul erau psd cand au fost numiti

@Marius54321 Rank user: x2 06.07.2020, 12:46

La mitocaniile pe care le debitezi ca un golan crescut pe maidan, nu se poate raspunde. Cei 7 ani de acasa nu ii poti recupera

 

Tot-la-vale@ Regele Carcotașilor

Da Majestate, cu mitocăniile aveți dreptate. Dar cand Majestatea Voastră folosiți epitete nepotrivite la adresa celor pe care ii detestați, cum e? Ce ție nu-ți pace altuia nu-i face, spune ințelepciunea populară.

tot la vale la kremlin

Degeaba ca aia cu soriciu' gros nu se sinchisesc si o iau tot la vale

@Tot-La-Vale

Ca sunteti un sustinator al mafiei PSD-ALDE este dreptul dvs.dar ca incercati sa ne considerati prosti,este o eroare!
Pentru carantinare si in general izolarea de restul populatiei a celor care reprezinta un risc de raspandire a bolilor infectioase nu este necesara nici o lege a Parlamentului,nicaeri in lume!
Asta este inventia adunaturii de inculti chiar si in materie constitutionala a "specialistilor"de la CCR,toti cu "studii"de drept socialist!
L-am auzit pe slugoiul psd-ist Dorneanu turanad prostii care frizau ,inafara inculturii de baza,pana si analfabetism in materie constitutionala!
Ba ,acest slugoi,mai avea tupeul sa faca referinte la alte tari europene adica la acea comunitate care nu de mult dadea palme usturatoare deciziilor actualei CCR din Romania!
Nu este prima data cand CCR se manifesta pe fata ,fara rusine ca o agentura anti-romaneasca in serviciul mafiei neo-comuniste PSD!
Personal descopar in "deciziile"CCR acte anti-romanesti de inspiratie externa!
Ce vrea CCR,care nu are competenta in materie de pandemie?
Sa forteze guvernul sa ceara voie de la "cel mai corupt parlament din lume"controlat de stapanii lui Dorneanu ,PSD
sa protejeze populatia tarii de extinderea pandemiei!
Este un caz tipic pentru CEDO si celelalte organisme CE,deoarece blocarea actiunilor de limitarea a raspandirii pandemiei in Romania pune in pericol intreaga Europa!Teo!

 

Pentru unul care bate campii Theo

Un postac basist care debiteaza numai ineptii iata proba :Le projet de loi qui prolonge et précise le dispositif d'état d'urgence sanitaire, présenté le 2 mai par Olivier Véran, est actuellement présenté en procédure accélérée devant le Sénat. Il précise notamment les conditions de mise en quarantaine ou à l'isolement des personnes deci batii campii .

Orban are dreptate!

Curtea constitutionala si Avocatul (asa zis) al poporului, submineaza lupta impotriva raspandirii virusului Covid19.Ar trebui sa le fie rusine dar,...fiind PSD-isti....nu le putem cere asta!

 

E pacat

sa iti pierzi vremea citind si postand aici. Uita-te la toti astia cu x5 si gandaste-te ca absolut toti sunt postaci sovietici, pesedisti sau penelisti. Platiti sa dezinformeze. In rest, Orban de data asta are dreptate. Desi nu e bine sa vrei raul altuia, sper ca macar 2-3 gunoaie de astea constitutionale sa dea la piata de unul de asta externat la cerere si sa ajunga si ei sa vada cum e cu covidul.

Prietene,si lupta cu covid..este departe de a fi terminata

Oamenii sunt inconstienti de pericol dar acesta este real si exista.Niste ticalosi ca ponta,dorneanu,ciolacu si toti nemernici care inseala populatia cu minciunile lor.Si se gaseste unul care semneaza "emigrantul-anonim"" si care spune numai timpenii,fara nici o logica,fara bun simt,fara nici un fel de discernamint,care vine si incearca sa faca din *** bici!Doar stim toti ca psd este un partid subversiv,care actioneaza numai impotriva intereselor poporului roman,impotriva Romaniei.Eu pot sa spun clar,cu argumente ca nu s-a terminat cu covid si nici cu pandemia si nu se va termina decit daca va fi gasit un vaccin.Ati vazut in China,alta zona cu 200 de mii de oameni in carantina.Si dobitocul nostru anonim vorbeste numai tampenii!

@Noroc Rank user: x2 06.07.2020, 13:30

Tu pe ce maidan te-ai nascut?

@Tot-la-vale Rank user: x5 06.07.2020, 14:33

- te-a marcat copilaria !🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢

DA, nu au castigat alegerile,

fiindca romanii s-au lasati ademeniti, mintiti de PSD...si pentru cativa lei in plus la pensie, au votat cu partidul penalilor...!

 

Pt ca ministrii tai sunt habarnisti ,de vina e CCR-ul !Haida bre!

Vorba romanului ,prostul nu e prost destul ,daca nu e sifudul!

 

Exact cum spui..uita-te in oglinda !!!!

sper ca ccr sa ia covid 19 si-apoi sa-i vedem, ce legi mai pot da, da de asculta covidul de legile lor maiestre...la fel si pt toti acesti indoctrinati la latrina a 3..e de ajuns unul sa se inbolnaveasca si-ati imbulinat-o...vorbesc din zona cea mai afectata in US..si nu e de joaca...dar ca psdul cu bata in balta si cu neuronii in eclipsa..totala !!!

Hmm

Adevarul e undeva la mijloc. CCR e o filiala,intr-adevar,dar nu a psd ci a fsb. Si daca tot vorbim de filiale,mai degraba penele e o filiala a pesede,dupa apucaturi,mentalitate de partid si apetenta pt hotzii......doua partide de comunisti corupti

 

Din nefericire!

Din nefericire printre noi cetătenii Romaniei sunt destule specimene de acest gen. Adică niste soparle ori viermi sau cameleoni care serpuisc prin viata publică pană se "ajung" să fericească prostimea si să inmultească prostia "vectorilor de opinie" partinici si partizani ai multimii sfertodoxe foarte #rezist-tentă in lipsă de materie cenusie si sinapse.

 

Platforma pentru solutionarea online a litigiilor