Ziare.com

Romanii ies in strada impotriva gratierii: Mihai Sora si supravietuitori de la Colectiv merg, duminica, la Universitate UPDATE

Duminica, 22 Ianuarie 2017, ora 14:56

   

Romanii ies in strada impotriva gratierii: Mihai Sora si supravietuitori de la Colectiv merg, duminica, la Universitate UPDATE
Un nou protest fata de ordonantele de urgenta privind gratierea si Codul Penal, promovate de Ministerul Justitiei, este anuntat pentru duminica, la ora 17:00, in Piata Universitatii, de unde organizatorii vor sa plece in mars spre Palatul Victoria.

Filosoful Mihai Sora, dar si supravietuitori din clubul Colectiv anunta ca vor participa.

"Sa revenim la elefantii nostri.

In clipa de fata, nimic nu mi se pare mai periculos pentru biata democratie romaneasca decat asaltul asupra Justitiei, prin ordonante de urgenta "cu dedicatie" pentru oligarhi.

Ei pot strecura un elefant sub pres ori dupa usa, in pivnita sau in pod, intotdeauna va ramane ceva pe dinafara: trompa. Si - cata vreme exista oameni care vad trompa elefantului, oameni carora le pasa de tara lor, de viitorul copiilor lor - nu este totul pierdut.

Maine (duminica) dupa-amiaza voi fi in Piata Universitatii", scrie pe Facebook Mihai Sora.

Si supravietuitori ai incendiului din clubul Colectiv au de gand sa iasa in strada.

Catalin Scanteie, victima a incendiului din 30 octombrie 2015, a iesit in strada si miercuri seara, impreuna cu sotia lui, Sanda, si ea victima in Colectiv.

"Am iesit in strada pentru ca ne-am saturat de hotie si coruptie. Mai grav este cand acesti corupti sunt la putere si ne conduc. Toti nelegiuitii vor fi scapati prin aceste legi, inclusiv cei vinovati de tragedia Colectiv. Se va iesi si duminica in strada, vom fi acolo, platind inca o data pretul ca traim in Romania, cerand din nou ca cei vinovati sa plateasca. Iertarea vine de la Dumnezeu, legea trebuie sa-si faca treaba", a spus pe Facebook Catalin Scanteie.

O alta victima din Colectiv, Tedy Ursuleanu, spune ca va iesi si ea duminica in Piata Universitatii:

"Nu putem sa mai inchidem ochii. Tot ce a incercat Vlad Voiculescu sa faca lunile astea s-a dus pe apa sambetei intr-o saptamana. E deja bataie de joc.

Nu pot decat sa sper ca se va ajunge la un alt noiembrie 2015, cert este ca se cere asa ceva, altfel nu vad sa se schimbe ceva, nu vad ca noii guvernanti sa sprijine mai departe populatia. Totul e pentru ei si atat.

Daca nu vor sa inteleaga de buna voie, s-ar putea sa se ajunga si acolo. E puterea oamenilor, glasul si nevoile lor nu mai sunt demult ascultati".

UPDATE 13:00 Initiativa Romania cheama romanii in strada pentru a cere retragerea Ordonantelor pe Justitie, dar si pentru a solicita demisia ministrului Justitiei, Florin Iordache.

"Ordonantele de urgenta isi produc efectele imediat. Nu exista maine. Astazi este, probabil, ultima noastra sansa de a opri un Guvern care vrea sa legalizeze hotia. Singura solutie este solidaritatea noastra si demonstratiile publice ca dorim sa traim intr-o tara guvernata de reguli, nu de interesele unor infractori. Hai in strada astazi!", anunta miscarea civica intr-un comunicat remis Ziare.com.

Si Alianta Nationala a Organizatiilor Studentesti din Romania (ANOSR), Consiliul Tineretului din Romania (CTR), si Consiliul National al Elevilor (CNE) cer retragerea actualelor proiecte de OUG care ii scot pe romani in strada.

"Reprezentantii tinerilor se opun oricaror masuri care elimina (din) raspunderea functionarilor publici pentru fapte de coruptie si asimilate acestora si, in general, elimina raspunderea lor pentru folosirea unei demnitati sau functii publice in urmarirea unor interese private si in dauna interesului public, indiferent daca aceste efecte rezulta prin modificarea legislatiei penale sau prin gratiere", au transmis acestia.

UPDATE 14:45 Presedintele interimar al PNL, Raluca Turcan, a anuntat ca va participa la protestul de duminica seara.

"Eu intentionez sa merg. Sunt cetatean al acestei tari si voi merge. Colegii mei din Sibiu, din proprie initiativa au fost in strada de cand a inceput asaltul asupra statului de drept.

Cu echipa pe care am format-o la Sibiu, cu echipa de oameni de buna credinta pe care o am in jurul meu, politicieni sau nu, cu familia mea, vom merge in strada si vom sustine ca Romania sa ramana o tara democratica", a spus Turcan, adaugand ca PNL decide joi in privinta motiunii de cenzura, transmite News.ro.

Citeste si Motiune in Parlament impotriva Guvernului Grindeanu dupa ordonantele pe Justitie

Proteste similare celui din Bucuresti sunt anuntate pentru, duminica, la ora 17:00 si in mai multe orase din tara: Pitesti, Piatra Neamt, Baia Mare, Suceava, Satu Mare, Brasov, Iasi.

De asemenea, sunt anuntate mitinguri si la Copenhaga, Paris, Londra, Haugesund (Norvegia).

MIERCURI: Mii de romani au iesit in strada sa apere Justitia: In democratie, hotii stau la puscarie! (Galerie foto & video)

JOI: Mii de romani au iesit din nou in strada pentru a apara Justitia: Nu gratierii! Nu amnistiei! Demisia!

Stop proiectului de amnistie sau gratiere! O petitie online a strans deja zeci de mii de semnaturi


Citeste si:
Urmareste Ziare.com pe Facebook  si pe Instagram  Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.
Sursa: NEWS.RO

Articol citit de 20731 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
73 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

@zbengosul2007 17.41

- asha shi ! cand umplea pontax stadionu' pe banii noshtrii , cum era !? :o(((

"Romanii ies in strada impotriva gratierii: Mihai Sora si supravietuitori de la Colectiv merg, duminica, la Universitate"

 

Atacul declansat impotriva justitiei si a statului de drept declansa

de catre dracnea si camarazii sai este o greseala strategica fatala pentru el.
Este o nuca prea tare pentru dintii lui maro. ii vor ramane doar gibgiile ca sa o molfaie!

Acest tac nu are alt rol decat a ii reda sperantele de functii mai mari si prestigioase, lui personal. Dar si rolul de a crea conditii de coruptie inatacabile in justitie. Dracnea èregateste un ultimim jaf dupa care s-ar putea sa se retraga linistit si cu buzunarul plin.

Romanilor nu le-a mai ramas cam nimic, in afara de justitie in care au inceput sa creada ca este aliata lor si un instrument de asanare a societatii si a valorilor sale.

Toate balbaielile Mocirlei3 sau TVGhita, si mai nou, cred ca B1 nu este prea departe... nu vor schimba nimic. Din contra, au reusit sa refaca o unitate in majoritatea romanilor, adevarata majoritatea, cea in care intra si Diaspora, sa se stranga in jurul presedintelui Iohannis, ca exponent al aspiratiilor nationale si sef de stat respectat.

Nu am auzit de nici un fel de "cheta" de bani pentru a organiza miscari de strada in RO, dara daca aud, voi contribui cu mult drag ! Atata vreme cat mai exista hienele rosii in Romania.

 

Copy paste

Sunt asteptati in strada"tinerii frumosi si liberi"care au manifestat si la 'colectiv'-soacatul vrea iar "guvernul meu"!Cat va mai rabda pamantul acest ipochimen?

 

Un punct de vedere ...

Jurnalistul de investigații Ovidiu Zara trage un semnal de alarmă despre ce ar putea cuprinde Romania cat de ***and. El afirmă că pe Facebook au inceput pregatiri intense pentru miscari de strada aranjate sub deviza #unitisalvam si #coruptiaucide. Mai mult, jurnalistul susține că anumite persoane au deschis conturi bancare si incep sa ceara sponsorizari din Diaspora pentru a plati microbuze ca sa aduca protestatari in Bucuresti.
"Pe Facebook au inceput pregatiri intense pentru miscari de strada aranjate sub deviza #unitisalvam si #coruptiaucide, generate de #tineriifrumosisiliberi legati ombilical de #soros, despre care Alina Mungiu Pippiddi spunea ca au fost capacitati in actiunile lor din ultimele zile de catre SRI. Deja baietii au deschis conturi bancare si incep sa ceara sponsorizari din Diaspora pentru a plati microbuze ca sa aduca protestatari in Bucuresti.  Stiu! Multi ma vor face din nou ***, limitat, bou, cretin, ***, conspirationist…. Eu doar am zis! Si o sa va ofer dovada!
P.S.: As vrea sa-i vad pe #tineriiliberisifrumosi ca ies in strada pentru adoptarea Legii privind raspunderea magistratilor, pentru o Lege care sa interzica serviciilor de informatii sa aiba acoperiti in presa. As vrea sa-i vad pe #tineriliberisifrumosi ca ies in strada sa intrebe #guvernultehnocrat de ce ancheta in cazul #colectiv nu s-a finalizat…. Oare cand vom milita toti #pentruADEVAR, #pentruROMANIA?", a scris Ovidiu Zara pe pagina de Facebook.
Și președintele Coaliției Romanilor Impotriva Corupției din Statele Unite a reacționat. Chris Terhes subliniază: Colectiv si Bamboo – doua incendii, același discurs la Iohannis.

SI EU MERG LA MITING!

adunatura lui Draknea (inclusiv posturile securistului ciorditor Voiculescu si securistului ciorditor Ghita) va avea la ce se gandi: merita ca hotii hotilor si coruptii coruptilor sa scape, merita ca cei care fura de la oamenii cinstiti sa nu pateasca nimic?

daca ei cred ca raspunsul e da, atunci vor sfarsi ca Ceausescu. nu am nici o indoiala.

stiu ca multi prefera sa comenteze la TV sau in fata calculatorului si sa-i lase pe altii sa iasa in strada.

dar chiar si asa sunt sigur ca glasul nostru se va auzi. clar si limpede. si ne vom gandi si la cei care sunt cu inima alaturi de noi dar care, din orice motiv, nu au putut ajunge.

 

Aici este problema

Daca mafia PSD invarte legile electorale astfel incat sa ajunga la guvernare bazat pe o "majoritate minoritara" !
Majoritari la vot, insa minoritari raportat la populatia Romaniei !
Acum suporta consecintele ! Si cred ca va fi doar inceputul ! Presiunea pe guvernul Dragnea va fi foarte mare din partea cetatenilor Romaniei nemultumiti!

VOCEA STRAZII E MAI curata decit avocatii pusi de Hotii Natiei

care vin in instanta cu zecile (de ce daca se cred curati ?) sau pledeaza in schimburi prelungite la posturi TV cu patroni (ghita & voiculescu) condamnati de justitia romina .

Cine plateste acesti avocati ai Diavolului , ce nu au alta treaba, decit sa condamne orice actiune civica prin mistificarea adevarului , cum ca sunt actiuni pur si simplu subversive ?

Care este implicarea si interesul liderului sindical al armatei (colonel sindical !!! , ce rusine si cita imbecillitate !!!) securistul domn Dogaru , autorul unor aberatii oligo si foarte primitive , cu viziuni apocaliptice despre CE , tocmai cea care da bani pentru ca aceasta rusine nationala sa aiba o pensie supradimensionata ?

Sa lasam aceasta bruta parazita sa traiasca din ce a muncit , fara sa-i periclitam sanatatea printr-o animalica imbuibare ...

...

Ați văzut protestele din SUA, acestea s-au lăsat cu violențe, spargeri de vitrine, lupte cu forțele de ordine etc. ! Tare mă tem că și la noi se va intampla așa ceva, sper să mă inșel !
P.S. Hai cu propaganda, domnilor de la Ziare.Com, nu-l lăsați pe Guran să vă ia inainte, mama lui de jurnalism ...

nu te teme, blegosule. alegatorii anti-PSD sunt

incomparabili mai educati fata de loazele de votaci PSD-isto-latrinisti.
daca se va ajunge la asa-ceva, fii convins ca va fi mana lui Dragnea, acest Machiavelli al Romaniei, care va tocmi niste slugoi sa sparga geamuri, pentru a putea da vina apoi pe demonstrantii anti-PSD.

 

 

 

bengosu2007

Protestele alea din USA erau doar pentru ca unii nu sunt de acord cu Trump, nu fiindca Trump ar fi avut in vedere sa scoata hotii din puscarii. Dar la noi, ce crezi dumneata, se cuvin sau nu se cuvin protestele astea? Romanii nu ies in strada pentru ca PSD conduce discretionat Romania avand in bagajul electoral doar 18% din voturile romanilor. Nu, asa au decis 18% dintre roman, e corect daca PSD are cele mai multe voturi. Dar sa scoti tu, PSD, penalii din puscarii, sa-i albesti tu, PSD, pe toti hotii, asta nu o mai acceptam. Noi chiar avem un motiv serios, solid, inbatabil sa iesim acum in strada. Si vom iesi. Da, ne asteptam ca PSD sa-si trimita impreuna cu noi, cu cei morali, corecti, cinstiti, si teroristii lor sa ne compromita. Sa sparga, sa fure, sa recurga la violente. Dar daca vor apare teroristii PSD-ului, vor fi prinsi si identificati, sa stim si noi cati si care sunt teroristii PSD-ului.

Fratilor, creatura aceea bizară și nefericită de la Romania tv,

... Ovidiu Zară, la fel și academicianul comunist Razvan Teodorescu, spuneau că romanii care ies in stradă sunt bine plătiți.
Haideți să ieșinm toți că nu se știe norocul. Poate ne imbogățim așa și nu mai avem nevoie de măririle gatuite ale lui Dragnea!
Ca să vedeți cum suflete chinuite ca și fetele cu care ies in lume, pot minimiza și bagateliza o acțiune menită să stopeze avantul penalilor ajunși iar la putere.

Mihai Sora?

D-le.ce este asta?Ati dat in mintea copiilor?Stati la caldura ca va casuneaza.

 

"democrația nu e un sport pentru spectatori". Ci pentru

participanți.Cați romani vor ieși astăzi in stradă in toată țara?!
http://www.tolo.ro/2017/01/22/democratia-nu-e-un-sport-pentru-spectatori-cati-romani-vor-iesi-astazi-in-strada-in-toata-tara/?utm_campaign=Ziarecom-articol&utm_medium=Parteneri&utm_source=Ziarecom#ziarecom_hp

exact Domnule ! cine nu voteaza,nu conteaza ! dar

spuneti-le si leshinatilor astia,care haladuiesc strazile,pentru 50 de lei ! ce ma ingrijoreaza pe mine,e ca varsta prostiei,a scazut. Pana acum,doar batranii si pensiona rii saraci isi vindeau votul....acum,toti ....

copilul

Una e sa votezi sau sa nu votezi, si cu totul alta e sa accepti din partea Politicului sa fie iresponsabil, ticalos, murdar. PSD vrea sa ne umple strazile de ucigasi, de hoti, de violatori. Pai de ce, ca sa para Dragnea acceptabil totusi fata de ciminalii scosi pe usa din spate afara din puscarii? De ce stau infractorii in puscarii? Tocmai pentru ca ei sunt un real pericol pentru societate, de aceea trebuie tinuti izolat, pentru a fi in imposibilitatea sa faca rau. Ce crezi dumneata ca va face un pedofil de exemplu, acum, in plina iarna, cand va fi scos afara, casa are sau nu are, caldura, cel mai probabil nu prea are, serviciu, sigur nu are, bani la fel de sigur nu are, ca nu are serviciu, sursa sigura de venit. Va abuza din nou un copil, ca asta stie, asta ii va asigura si casa, si masa, in puscarie. Asta ne dorim noi, cei care, sa admitem chiar nu am votat? Sau am votat dar nu neaparat impotriva PSD-ului, am votat chiar PSD? Eu ma indoiesc ca un votant, oricare, fie el chiar al PSD-ului, isi doreste sa-i fie violat copilul, rapit fratele, ucisa mama, sau furata agoniseala sa de o viata.

 

recomandare: tineti-va baieti trompa in pantaloni, s-o aveti

la indemana cand va trebe...

Ce vreti mai mult? declaratia e directa: n-au castigat la alegeri, vor sa transeze treaba democratic... in strada...

Tedy Ursuleanu, spune ca va iesi si ea duminica in Piata Universitatii:
"Nu putem sa mai inchidem ochii. Tot ce a incercat Vlad Voiculescu sa faca lunile astea s-a dus pe apa sambetei intr-o saptamana. E deja bataie de joc.
Nu pot decat sa sper ca se va ajunge la un alt noiembrie 2015, cert este ca se cere asa ceva, altfel nu vad sa se schimbe ceva, nu vad ca noii guvernanti sa sprijine mai departe populatia. Totul e pentru ei si atat.
Daca nu vor sa inteleaga de buna voie, s-ar putea sa se ajunga si acolo. E puterea oamenilor, glasul si nevoile lor nu mai sunt demult ascultati".

Nu trebuie uitat Ciorbea, avocatul penalilor ... Romanii au nevoie

... de un avocat al lor, avocat al poporului. Ciorbea este plătit cu banii romanilor ca să facă servicii penalilor. Păi, cum vine asta?

4lea

Dumneata ai inteles gresit. Noi, cei de dreapta daca nu am castigat alegerile, avem dreptul sa fim condusi corect, cinstit, moral. Noi nu vrem sa conducem numai noi, pot conduce si altii, dar sa conduca bine, sa conduca cel putin la fel cum am fi condus noi, cei de dreapta. Sau, de ce nu, chiar mai bine decat noi, ca asa am castiga cu totii. Si cei care conduc, si noi, cei condusi. Insa cand veniti voi si incepeti "munca" desfiintand practic Justitia, Statul de Drept, Demoratia, va multumim Stanga, nota ZERO, treceti va rog in ultima banca si atentie la Dreapta cum conduce, ca aveti de invatat!

asta da tara

in loc sa fie bine si liniste ,ne intarata si servicile si prsidentul sa ne dam reciproc in cap ? nu vrea unii sa accepte votul democratic din 11.12.2016 ? totii demonstranti sa ia cite o lopata in mana si sa curete zapada ca atunci arata spirit civic ,nu numai urland din gura ca descreieratii

Adevarul despre "Abuzul in serviciu"

Una din cele aproximativ 100 hotarari de neconstitutionalitate date de CCR privind Codurile Penale
"Faptul că legiuitorul nu a formulat in mod expres care sunt dispozițiile legale concrete a căror incălcare, de către un funcționar, are drept consecință aplicarea unei pedepse penale creează premisele unor interpretări subiective si abuzuri."
CCR nu poate sa spuna ca actualele Coduri penale sunt instrument de control mafiot al competitorilor economici si politici, poate doar sa spuna ca "creeaza premisele unor abuzuri".
O spun eu, cine iese la manifestatii de strada ,sustine de fapt, vrand sau nevrand, un sistem mafiot care foloseste Ministerul Public ca instrument de control si putere.
http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/justitie/motivarea-ccr-la-decizia-privind-abuzul-in-serviciu-536018

Nu-i adevarat!

Faptul ca ar exista in legislatia noastra niste erori, niste nereguli ar putea fi reale, dar nu repari o greseala printr-o alta greseala. Cum de avem noi de ani de zile erori in legislatie si o repara Dragnea taman intr-o noapte, si culmea, chiar in favoarea sa? Nu asa se procedeaza. Corect, discutam in Parlament legile, le adoptam, le trimitem la Presedinte pentru pomulgare, si gata avem legi bune, le aplicam. Dar asa ce facem? Haiducie legislativa? Modificam legile noaptea, sub patura, si le aplicam inca de ieri?

Asa au facut si in NY

cateva sute de lgtbisti soroisti.I-a batut politia de le-a sunat apa-n cap ca au facut manifestatii fara autorizatii.Si le-au facut un bine ca erau cateva mii de sustinatori de Trump care se pregateau sa se plimbe cu camioanele pe unde manifestau ilegal astia cu sexul in grup.In Montreal au fost amendati absolut toti participantii la asaceva manifestatii.Vrei nu vrei te supui regulilor societatii nu faci ce doreste Cloclotilde si Prulisor Dan.Parlamentarii prinsi acolo la proteste ILEGALE trebuie automat bagati in duba si gazati cu lacrimogene.Protestele alesilor se face in parlament nu pe strazi ca inseamna instigare la anarhie,ba chiar la lovitura de stat.Ia sa-i faca politia un act de infractiune lui Prulisor Dan pentru instigare la lovitura de stat sa vedeti ce cuminte fuge in izmenele lui Soros.

 

hamurabi

O fi ceea ce vezi sau crezi dumneata pe la NY, pe la Montreal, sau, mai stiu eu, poate prin Las Vegas, judetul Moscova, dar pe nicaieri inca nimeni nu a scos, sau corect sa fiu, nu au incercat sa scoata penalii din puscarii. Sa umple Tara de infractori periculosi numai pentru a albi un alt penal. Tovarase, in Germania populatia este stupefiata, revoltata, pentru ca Frau Merkel a acceptat cativa teroristi, ca nu toti cei veniti in Germania sunt teroristi. La noi, Dragnea ii soate din puscarii pe infractori. Toti sunt infractori, nu doar unul, sau cativa. Toti sunt infractori, toti sunt un real pericol, pentru ca exact pentru asta stau in puscarii, ei prezinta un real pericol. Mai mic, simpli gainari, dar si mai mare, enorm, reprezentat de criminali, de violatori, de talhari. De e sa-i scoata Dragnea pe astia afara? Ca sa pretinda apoi ca el este nevinovat, raportat la un criminal de exemplu, care este si el afara? Nu, sa stea si criminalul in puscarie, si sa stea si Dragnea in puscarie, daca ete infractor, asa e corect!

 

 

Penalii la pușcărie și nu in parlament!

... Să cerem in stradă demisia penalilor L Dragnea și CP Tăriceanu de la șefia camerelor parlamentului. Este inadmisibil ca intr-un stat de drept, parlamentul să fie condus de penali autonumiți și nu aleși. Este inadmisibil ca intr-un stat de drept, legile să fie făcute și votate de penali.

 

Corect!!Doar strada este casa ta,acolo sa stai !!!

.}}}}}

Schimbarea legilor face parte din evolutia istorica

Recent au fost facute restituiri ale averilor confiscate de comunisti. Dar aceste averi confiscate au fost la randul lor confiscate de la proprietarii de dinainte de revolutia din 1877. Cine le-a detinut inainte e normal sa nu mai aiba acte, ceea ce s-a pastrat sunt doar numele. Deci legile se schimba dupa cum doresc cei care guverneaza.

 

Gresit

Nu inseamna ca cei 72 % care n-au votat mafia PSD trebuie sa inchida ochii la toate magariile pe care mafia PSD le va face la guvernare !
Cred ca mai curand decat ne asteptam si cifra de 18 % va scadea dramatic in contul mafiei PSD !

copilul

Dumneata intelegi ce vrei, eu cand am spus ca vor iesi in strada inclusiv criminali, violatori, talhari, pedofili si toata tagma infractorilor chiar stiu ce spun. Tovarasul Dragnea a hotarat ca toti cei care au 60 sau peste 60 de ani sa fie eliberati indiferent de motivul pentru care au fost inchisi. Deci toti vor iesi, tovarase copilul, care au 60 de ani sau peste 60. Iar un pedofil, un talhar, un criminal, un violator nu trebuie sa aiba numai 20 de ani, el poate ucide, viola, talhari si a 61 de ani de exemplu.

"de la proprietarii de dinainte de revolutia din 1877"

Nu inteleg la care revolutie va referiti si din ce zona a lumii!
Vreti sa fiti va rog mai explicit?

cati demon stranti vor iesi in strada ?

300 ?1000? 5000? 20.000? ce este asta fata de 3,5 milioane de votanti psd de acum 7 saptamani ??? vreti sa i scoatem fiecare pe ai lui in strada si sa ne dam in cap unul altuia ?

Stop

Noi avem forta argumentului, voi argumentul fortei. Noi nu vom iesi niciodata in strada sa ne impunem cu argumente contra voastra, dotati numai cu forta.

Tovarase disaster

Eu fac parte de unde vreau. Nu stiu unde si cine sunt LGTB-isti, eu nu ma informez la Antena 3 sau RT Ghita sa stiu asta, dar intelg ca LGTB-istii astia nu sunt talhari, criminali, teroristi. Ca erau deja in puscarie, daca erau infractori. In schimb aia pe care dragul dumneavoastra tovaras Dragnea vrea sa-i scoata din puscariii, chiar din astia sunt. Hoti, talhari, criminali, violatori, teroristi. Iar eu, LGTB-ist sau neLGTB-ist nu imi doresc un iminent si real pericol pe strada, acasa, in magazin, in parc, in autobuz, oriunde. Daca Dragnea vrea infractori acasa, sa-i duca la el la castelul din Teleorman, noi, romani cinstiti nu vrem pericol iminent in jurul nostru.

 

Darnice, 15:43 de unde scoti tu ca conduceti bine?

ati dat in toate gropile, parca le cautati cu lumanarea, de unde scoti tu ca ati fi condus bine? daca ati fi condus bine v-ar fi votat lumea, nu pierdeati alegerile... adevarul iti sta in fata si nu esti in stare sa-l recunosti: de bine ce ati condus sunteti 4 ani in opozitie... poti sa dai cu capul in zid, poti sa-ti pui juvatul de gat, sa-ti faci seppuku... ce vrei tu, dar mai slabeste-ma cu democratia strazii... pe cine intereseaza ca ies in strada 3000 de spalati pe greer?

Halal atitudine...

Este la indemina oricarui cititor de buna credinta scopul articolului -,,News.ro". Cum adica, nu s-a gasit unul de la ,,ziare.com" care sa-si asume ,,mobilizarea" decit musai printr-o asemenea preluare? Mai deontologilor, faceti bine si fi-ti obiectivi, iar de va da ghes inima sa lucrati cumva si pentru tara, face-ti-o fara rezerve. Mergeti la caritile meorialistice ale unor mari oameni, sa vedeti cum erau vremurile in care, cu toate relele, gaseau de cuviinta sa puna umarul la ceea ce avea sa devina ceea ce azi se cheama Romania. Este stiut, orice om care are posibilitatea sa se exprima in spatiul public poate fi un formator de opinie, iar institutia pe care o reprezentati nu ar trebui sa faca exceptie. Halal atitudine! Adaug, in sensul asta, ca e ultima mea luare de pozitie pe linia corectitudinii pe care se cuvine sa o aveti, mai ales ca, pe unii dintre dumneavoastra, va mai si vad pe la diverse posturi TV, inotind in aceleasi ape tulburi.

 

Interesant

Daca ar exista un singur post de televiziune in Romania care sa loveasca mafia PSD asa cum haznalele au lovit in Basescu de peste 10 ani atunci mafia PSD ar fi istorie in maximum 1 an !

Da, e unul...

Etno tv.

Hustler?

Cand pleaca o Mafie, e inlocuita de alta, in mod democratic :-)). Pleaca Mafia PSD, duca-se, dar ce Mafie vine in locul ei? Aici e aici. Pe mafiotii PSD ii stie toata lumea, pe ceilalti mafioti care vor sa le ia locul nu-i prea stie nimeni. Sa riscam?

PS Gata, am treaba, plec la Brasov. Succes la postari.

Gile, "fiecare pasare moare pe limba ei"spune un

proverb romanesc. Mai devreme sau mai tarziu, se vor trezi la realitate si membrii PSD si membrii Alde Tariceanu si nu vor mai admite sa fie condusi de infractori, gen Dragnea, care din grandomanie a dat un milion de dolari pentru a se intalni cu Presedintele SUA, Trump. Shalom

Poate ar fi bine sa faceti un efort si sa corectati niste

erori de scriere in limba romana. Daca ati stat departe de tara mai mult timp e oarecum normal sa mai gresiti dar nu e de dorit!
"fi-ti", "face-ti-o" nu sunt scrise corect!

...accept

Multumesc pentru observatie. Corecta!!! M-am grabit aiurea, ceea ce nu-mi este caracteristic. Suport dojana.

Ce este cert

Cert este ca o mare parte din populatia Romaniei este nemultumita ca mafia PSD a ajuns din nou la guvernare dupa 70 de ani de comunism !
Nu cred ca mafia PSD poate dezamorsa aceasta nemultumire populara si din acest motiv nu stim ce va fi !

 

Dute si comenteaza pe Hot News!

Ca acolo sunt majoritatea comentatorilor destepti dar prost crescuti si care-i injura pe pensionari, bugetari, someri, asistati social... Bai generatia 25-30 de ani, trezitiva! Nu sunteti buricu' pamantului si vedeti ca sunteti cam manipulati. Am vorbit recent cu unii ca voi si ei credeau ca Iohanis da legi si tot el le promulga.Invatati ce inseamna democratia, platiti taxe si apoi comentati.

Bengposul..- stiu multi ma vor face...

epitetele enumerate de el....fe fapt asta ESTI!!! Si reprezinti comunismul ,stagnarea,minciuna, dezinformarea care ne-a amarit zilele din 47' incoace si din 90" din nou.si da din cauza voastra am plecat. Si voi dezbinati pe cei de-acasa si cei plecati.Noi ce-am plecat ,si-am dat de democratii adevarate si lucruri normale si decente vrem asta si pentru tara MAMA-Romania!!!!!!! a venit momentul si ca un tavalug nu va mai opriti !!!

 

ai plecat de atatia ani, dar nu ai reusit sa-ti faci un scop

in viata. sa lucrezi inca la McDonalds si sa mai fi si LGTB-ist e prea mult pentru tine ?

@disaster Recunosc, ti-ai ales bine numele !

Lauzi si sustii in continuare dezastrul adus Romaniei in ultimii 45 + 27 ani de stalinisti, comunisti-agenti kgb, ceausescu si neocomunistii cu fata umana ! Mizeria pe care o vor aduce acele ordonante ce incaleca justitia te bucura ... Ramane intrebarea: de ce o faci ? Esti in aceeasi oala cu condamnatii penali si speri sa scapi ? Esti corupt, ai contracte obtinute dubios de la stat si te temi de viitor ? Din motive de "standarde etice" asa prost intelese de tine ?

numele tau spune tot: esti un dezastru= catastrofa

dtpdv!!!!!!!! Nu mi-am facutun scop??? Primul a fost sa scap de dejectii ca tine!!! Al doilea sa-mi fac un rost..am muncit ff mult si am invatat/studiat sa-mi dau examenele de recunoastere a diplomei, ca multi altii dar intr-un an aveam un business al meu, imi luasem licenta/ recunoasterea aici si ma descurcam.
Aici sint mult mai mare patriot decit voi astia care ii iubiti pe comunistii astia care au distrus tara si poporul roman.Cel mai fain moment a fost aici cind am recitat din Scrisoarea a III cu Florin Piersic ,cea ce va doresc la toti care arborati inca carnetul de comunist in vitrina sau inca ii votati!!! O intrebare tu ai iesit din tara sa vezi diferenta??? De civilizatie,respect si buna stare nu numai pentru cei de sus..??? Iar daca ai fost n-ai invatat nimic!!!! Esti un dezastru!!!!

DE-GEA-BA!!!!

la votare trebuia sa iesiti . acum daca vreti puteti sa va luati de mana cu femeile care protesteaza impotriva lui trup!!!....adica tot DE-GEA-BA!!!😊

 

Nu, eu cred ca degeaba

spera Mafia PSD la liniste, la libertate, la dezmat pe banii nostri. Ca nu am votat toti nu inseamna ca suntem prosti toti.

E' democratie sau stradocratie?

Pai atunci stai in strada cat vrei si faceti "monolog social".

Darnic dar in noninteligente!

Daca soferul e dracgea, si tu esti doar un amarat de pasager, ce afaci amarastene, pui mana pe volan si tragi de el?
Cam asa trebuie sa vada cerebralii, nu impotentii mintal, ca romania nu avanseaza daca puterea trebuie sa fie si ea in strada din cauza unor descreierati. Cui faceti voi bine mai nemernicilor? Politia trebuie sa actioneze dur ca la americani sau Torino ori Paris - contra celor ce tulbura viata sociala - cu o conduce legal aleasa.

"ca nu am votat toti nu inseamna ca suntem...

...prosti toti". evident ca nu !! dar sigur ca 72% sunt ! altfel ar fi iesit la vot ! dar vorba cuiva "n-ai votat, nu existi nu comentezi, te supui celor care au votat"!! puteti sa protestati, pasnic ,altfel daca nu ...bastoane pe voi , ca in america!:)

Ahmed, in principiu aveti dreptate, romanii trebuiau sa voteze

daca doreau altceva decat PSD. Acum incaseaza factura.
Dra asta nu inseamna ca dca s-au trezit tarziu, nu au dreptul sa se exprime si sa incerce sa redreseze faptul ca au fost lasi sau inconstienti si nu au votat.

Poate ca asa se trezesc romanii, cu oarecare intarziere.
Eu le doresc: Desteapta-te Romane!, in ambele sensuri ale verbului utilizat.

rolari

Vai, ce inspirat sunteti! Adica daca Dragnea e sofer iar eu un amarat calator, Dragnea conduce cum vrea, eu ma rog eventual la Dumnezeu, si gata. Gresit tovarase! Daca eu sunt intr-o masina si vad ca soferul conduce prost iar daca e chiar Dragnea dar conduce exagerat de prost, eu nu sunt obligat sa calatoresc cu "soferul" Dragnea. El sa conduca cum vrea el familia sa. Eu, ca cetatean platitor am dreptul sa calatoresc in siguranta, adica sa am un sofer care conduce bine. Eu daca constat ca soferul conduce bine, continui calatoria, daca costat ca soferul nu conduce bine ne despartim. Si asta decid eu, nu soferul. Ati inteles, tovarase?

 

Nu s-ar putea face o Piata Universitatii virtuala pe Facebook?

Ar fi mai simplu. Sa avem o Romanie virtuala, tot pe Facebook in care sa putem pune si demite guverne, sa punem ce parlamentari vrem dupa numarul de like-uri, iar presedinte sa fie cel cu cela mai multe comment-uri, toate pozitive. Mai greu ar fi cu salariile, desi am putea incerca cu Bitcoin, tot o moneda virtuala. Dar ce ne-am face cu sexul? Fiindca sexul virtiual e *&^% curata. S-auzim de bine.

PS "Proteste similare celui din Bucuresti sunt anuntate pentru, duminica, la ora 17:00 si in mai multe orase din tara: Pitesti, Piatra Neamt, Baia Mare, Suceava, Satu Mare, Brasov, Iasi.

De asemenea, sunt anuntate mitinguri si la Copenhaga, Paris, Londra, Haugesund (Norvegia)." Bine ca nu sunt si la Washington. S-ar fi amestecat cu cei care vor democratic Jos Trump. Sa vedem cati vor fi la Haugesund. Oare stiu despre ce e vorba?

 

Dyana

Dar de ce aveti dumneavoastra impresia ca cei care ies azi in strada trebie sa fie neaparat multi, foarte multi? PSD conduce arbitrar si total Romania cu numai 18% din voturi, adica un cetatean din cinci. Aproape un cetatean din cinci. Noi cati ar trebui sa iesim in strada sa inteleaga si Dragnea ca nu agreem ideile sale infractioniste? 120% ar ajunge? Ca la PSD se poate, atat a obtinut si Iliescu intr-o comuna din Oltenia.

Bravo Dyana !

Astia, fisbuchistii, si asa traiesc cu capul in nori. Clameaza unii ca de vina ar fi taranii si pensionarii - adaica doua paturi sociale care cel putin au muncit desi multi pensionari au si studii superioare.
Marele pericol vine de la analfabetii de pe fis! Astia au capete de maimute si sunt usor de manipulat.
Din pacate nu ne putem permite un experiment, desi eu l-as face - sa-i lasam o perioada sa conduca ei! Praful s-ar alege de tot. Ar transforma bibliotecile si universitatile in fisbukuri!

Latrina 3

Este singura televiziune de ( zic ei ) știri din ro asociata cu cnn postul de news din usa controlat de bozgoru soros ! sunt pe aici troli de tiraspol care manipulează spunand invers . atenție oameni buni ! pana nu demult ne jigneau facandu-ne basisti . Acum vor sa ne facă soroisti de-și ei sunt cei manipulați și plătiți de boxgor ! doresc dispariția latinei 3 ,

 

sed lex

Cat timp protestele se defasoara in cadrul legal, sunt binevenite.
Daca se depaseste cadrul legal, fortele de ordine trebuie sa intervina imediat, asa cum au intervenit cele americane impotriva contestatarilor lui Trump.
Nu exista democratia strazii si nu cateva mii de oameni reprezinta o tara si schimba un vot al alegatorilor.

Pe de alta parte, protestul in acest caz este justificat. Nu exista urgenta pentru amnistie si gratiere, o lege trebuind sa fie asumata politic de parlament. Daca o considera urgenta, nu au decat sa o treaca prin asumarea raspunderii. In nici un caz prin ordonanta de urgenta, ca nu suntem stat african.

 

Ai uitat sa spui asta timp de 12 ani

Cand de la Macovei la Pruna s-au modificat Codurile penale si politica penala prin OUG.
Sa incalci Constitutia 12 ani cand poti si sa te folosesti de ea doar cand nu mai poti sa o incalci, nu se poate.

cati demon stranti iasa in strada?

200 sau 2000 sau 5000 sau 50.000 ? fata de 3,5 milioane care au votat psd !! unde e democratia?

 

Democratia

este acolo unde i se permite pana si unui singur cetatean, care daca are o idee, o parere, o credinta, o poate expune. Demcratie este acolo unde majoritatea ia decizii, dar nu in exclusivitate in favoarea sa, sau, si mai grav, in defavoarea exclusiva a minoritatii. Democratie este acolo unde o lege, fie ea buna sau proasta, fie ea pe placul unora sau altora, se respecta integral, intotdeauna, si orinde, atata timp cat acea lege este in vigoare. Democratia este acolo unde nu se minte, nu se fura, nu se batjocoreste. Democratia este acolo unde Dreptatea, Adevarul, Omenia sunt la loc de cinste. Si ar mai fi ceva, Democratia nu a fost si nu va fi primita nicaieri, acolo unde exista COMUNISM. In Romania inca exista comunism, PSD find un partid comunist, chiar daca se ascunde de asta, si pe alocuri, chiar reuseste asta.

 

Rolari, nu este deloc "cerebral" sa ii comparati pe cei

5-10 mii de demoni di strada cu cei 3 milioane de demoni care l-au vota de dr Acneea :)))
Nu lucreaza in acelasi infern socialist :)))

Poate ca aceasta va ajuta sa "cerebralizati" ceea ce vi se intampla astazi. Atentie cu frigul, sa nu faceti vreun "rhume du cerveau" :)))


Platforma pentru solutionarea online a litigiilor