Ziare.com

De ce trebuie Elena Udrea sa conduca PDL (Opinii)

de Iulian Leca, Senior editor
Luni, 18 Martie 2013, ora 00:03

   

De ce trebuie Elena Udrea sa conduca PDL (Opinii)
PDL se afla la rascruce de drumuri. Nu doar pentru ca peste o saptamana isi va alege viitorul presedinte, ci pentru ca in functie de numele care va castiga Congresul de pe 23 martie se va scrie si destinul PDL.

Desi jocurile par facute si toate casele de pariuri il dau deja castigator pe Vasile Blaga, prezenta lui Traian Basescu la Congres ar putea intoarce rezultatul.

Intrucat presedintele Romaniei si-a manifestat sustinerea fatis pentru Elena Udrea, in ciuda tuturor prerogativelor sale constitutionale, nu ar trebui sa mire pe nimeni daca vom avea o surpriza de proportii.

Cum toata lumea s-a obisnuit ca in statul de drept al lui Traian Basescu presedintele sa faca pe fata campanie pentru un candidat dintr-un partid politic, la fel ar trebui sa nu ne mire daca unele institutii ale aceluiasi stat de drept vor fi folosite pentru influentarea votului intr-un anume sens.

Aparatorii statului de drept stiu care sunt acele institutii - aceleasi care au si rezistat vara trecuta loviturii data de uselistii dezlantuiti. Tocmai din acest motiv e absolut de neinteles si extrem de bizar cum inainte de Congres toti cei trei candidati la sefia PDL se tem ca alegerile interne vor fi fraudate, suspectandu-se fiecare reciproc.

Cum ar fi posibil ca tocmai in singurul partid din Romania care a aparat statul de drept sa apara astfel de acuzatii, doar Elena Udrea stie, pentru ca ea le si propaga cel mai des.

A devenit destul de limpede de ce cred unii ca doar Elena Udrea mai poate salva Partidul Democrat Liberal. Cine a avut rabdarea sau curiozitatea sa asculte sau sa citeasca declaratiile fostului ministru de la Turism facute la emisiunea "Dupa 20 de ani", de la Pro Tv, nu mai are prea multe semne de intrebare. Partidul are nevoie pentru a supravietui de astfel de infuzii de halucinatii combinate cu tupeu si aroganta, precum cele profetite de Udrea la postul amintit.

Ascultand-o pe fosta consiliera de la Cotroceni cum vorbeste despre candidatii pe care PDL ii va arunca in lupta de la prezidentiale, mai ca esti tentat sa crezi ca restul nu mai au nicio sansa in fata lor. Desi cei 5 sau 6 nominalizati de Udrea nu au in sondaje, luati impreuna, nici jumatate din scorul inregistrat de Crin Antonescu. Si care Antonescu? isi linisteste aceeasi Udrea numerosii sustinatori, USL ii va avea candidati pe Ponta si Tariceanu...

Cine altcineva, in afara de Elena Udrea, ar mai avea atata tupeu incat sa spuna ca regreta ca nu a candidat pentru Primaria Capitalei, cand toata lumea stie ca nu ar fi obtinut mai mult de 2-3%, tot atat cat ii spunea si sondajul intern ca ar fi obtinut?

Daca strategia este ca PDL sa se ridiculizeze maxim si sa iasa din conul de umbra in care a intrat prin astfel de bizarerii si declaratii halucinante, atunci Udrea este cel mai potrivit presedinte de partid.

Daca nimeni nu mai are rabdare sa construiasca ani la rand acest partid, atunci Elena Udrea este candidatul ideal. Insa toti pedelistii vor deveni in curand constienti ca nici macar revenirea lui Traian Basescu in partid nu ii va mai ajuta, ci dimpotriva. Vor avea dovada dupa alegerea Elenei Udrea.
Harta alegerilor locale 2020. Lista cu toti candidatii la consiliile judetene si la primariile marilor orase din Romania

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 16399 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
88 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Musiu Leca joaca la pariuri, la el, la Onesti...da si pacanele !

Da, dragii mei, Leca Iulian " filosofeaza " ( absolvent de filosofie, nu inca dottore ! ) si intre timp da fuga la casa de pariuri de vis-a-vis si baga 5 lei pe Blaga pentru locul 3. apoi vine si ne face noua capul mare aici...In ciuda celor spuse de tine, musiu, Constitutia Romaniei nu prevede interdictia participarii sefului Statului la diferite manifestari ale unor partide sau formatiuni politice, asa ca mucles ! Dupa " filosofia " ta stramba, ar trebui ca Bleaga sa castige, dar nu intri dur in problema pentru a-i face un scurt portret :vames bandit, praduitor de valuta forte cu sacul ;lenes,consumator frecvent de tarii,marlan,impulsiv, fara pic de cultura; tradator si viitor vanzator de partid la intelegere cu Frunzaverde, acest mason, distrugatorul anului de gratie 2012...asta ca sa fie scurt portretul...faci parte din majoritatea romanilor fara minte, misogini...poate ca mama ta paseste si acum cu 5 m in spatele lui taica-tau si a fost folosita doar pentru a face copii si a umple tigaia din care te infruptai si tu copil fiind, ba poate si acum...nu stiu daca esti insurat, dar ii plang de mila sotiei tale daca esti ca taica-tau...ai respectat vreodata o femeie ? Cu adevarat, lasa lozincile ! Raspund eu in locul tau : ai un suflet meschin,bun de sfidat si ignorat...Ca si cum ai fi detinatorul adevarului universal (adevar absolut nu exista ), dai verdictul ca Elena Udrea este ultimul om care ar putea salva PDL...i-auzi dracie ! chiar asa ? dar cine ? Osanza, Macovei cea dulce ? Chiar n-ai remarcat blazarea muntelui de grasime si a procurorului,fete obosite, minti incete si lipsite de umanitate si inteligenta ? mai bine spune adevarul pe care-l ascunzi fara dibacie : esti platit, sarac fiind, de forte oculte din curtea Varanului, sau, mai stii ?, chiar din cea a lui Bleaga ! Adio, amice, ne reauzim sambata dupa ce va fi declarat verdictul votului : UDREA PRESEDINTE !!!

 

Toarasi, fiti VIGI danu LENTI, vrasmasu neas culta !

Traiasca toarasu Vladimir Iulianici Leca, cel mai tare scritor da la ziare.com !

Mai iulica, ca sa sti,
Udrea ie din F M I !
Daia, intro buna zi,
Presedinte ia va fi !

Uraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

 

Nu stiu cineva o sa castige, dar ma mira o chestie:

In RO nu exista firme profesioniste care sa efectueze sondaje? Asa ar putea afla publicul chiar acum, care ar fi rankingul celor trei candidati.

 

Toarasi, dumneavoastra care credeti ca ie rankingu celor 3 ?

Ca io zic ca cel mai mare rating il are cea de pe locun tai si cel mai slab, Blaga !
Sal vaz io pela care ma combate !

P.S. Traiasca toarasu I.E. FEKETE !

 

 

Eu il sfidez pe LECA si atricolele sale de MOFTANGIU !

Se crede om mare ; dar se TARASTE !

Udrea trebuie sa invinga mafia lui Blaga!

Nu trebuie luat in seama ceea ce a debitat tovarasu'Leca stiind ca mai primeste cate un pol doi, pentru a scrie la bucata!
Mai este necesar sa amintesc despre Blaga ca nu a castigat nicio batalie in cariera sa politica?
Mai este necesar sa amintesc faptul ca de cate ori a fost numit pana si sef de campanie, a ratat?
Mai este cazul sa amintesc ca Blaga nu este apreciat de electoratul de dreapta, deoarece nu este recunoscut ca a fi de dreapta, el venind din sistemul trecut de trista amintire?
Mai este cazul sa spun ca Blaga este recunoscut de catre TOT PDL-ul ca este tradator si ca, o parte s-au alaturat blaturilor lui, pentru avantaje personale?
Mai este cazul sa spun ca Blaga este un politician fara nicio realizare majora, n-a avut niciun poiect cu rezonanta, nicio initiativa, iar ca ministru la Interne a fost jalnic?
Deci, ce merite are Blaga? Eu nu le gasesc! Mai nou, am vazut ca a dus PDL-ul la nici 8%!
In schimb, despre Udrea putem spune pe baza de argumente ca este cu adevarat un politician redutabil competent si cu rezultate reale. Udrea este solutia de a salva acest partid omorat cu zile de o mana de incompetenti din PDL.

Ma minunesz de labilitatea ta politica.

Nu poti altfel ?

Leca isi scrie articolele functie de ce i se cerr

Noi stim ca Blaga este cea mai slaba solutie ;
un om care nu a stiut sa-si apere colegii de partid ... nu are ce cauta sa fie "sef" .

Forte oculte isi doresc opozitie de carton , un fake. Sa mimeze ca avem sistem democratic -- de parca ar mai prosti pe careva .... de-aia il vor pe Blaga .

Nici cu Udrea parca nu ma simt bine ...
as fi vrut sa aiba totusi o mai mare deschidere .
Ma rog , poate va fi ulterior .
Cine stie ...

Cat despre Dna Macovei ... pot sa fiu fie naiv sa cred ca tot ce zboara se mananca fie fraier .... cum ar arata PDL (sau oricare altul) dupa principiile Dnei Macovei !??
Cui se adreseaza Dna Macovei !??
Pai 99 % din romani se bucura cand se dau mici gratis ... dar numai aia care voteaza cu USL o si recunosc !
Asta e realitatea .

Am citit doua randuri pana cand am ghicit autorul!

Acest pui de pcr-ist(bag in mana in foc) zice ca

Basescu a facut campanie pentru un politician al

unui partid,(amestecand statul de drept al unui membru

european,calcat in picioare in vara) cu o parere

despre un anumit personaj din partidul al carui lider a

fost odata!

Il invit pe autor sa ne redea pasajul in care Basescu

spune cu subiect si predicat ca o sustine pe doamna

Udrea si ca face lobby pentru dumneaei!

Ca sa il parafrazez pe jurnalistul imbarligator,voi

spune ca da,Udrea merita si trebuie sa conduca PDL

pentru ca este capabila,are suficienta experienta

politica,este energica,ferma si nu se ...pierde in

fata barbatilor de la comisia lui Organ si pana in

martie 2013,si apoi ar trebui sparte tiparele

misoginie de pe Dambovita!

Din ura pentru Basescu romanii au dat din lac in put.

Romani cine va mai salveaza? Romani ati votat in 9 decembrie 2012 USL adica PSD (PNL nu mai exista) si ati ales pe urmatorii: Iliescu inca nejudecat pentru crimele de la Revolutie si mineriade si autorul MARELUI JAF asupra economiei Romaniei, Voiculescu zis si "varanul Felix Turnatorul", Patriciu cel ce s-a infruptat cel mai adanc din trupul sfasiat al Romaniei, Vantu cu escrocheriile financiare FNI si FNA , Ioan Nicolaie, Nastase multe case, oua, conturi grase, Ponta plagiatorul sef al Romaniei, Dan Ioan Popescu, Vacaroiu, Tariceanu zis si “Motocicleanu", Antonescu vesnicul adormit vandut lui Voiculescu, Vanghelie care este zis si “garantat Ecaterina Andronescu", Catalin Voicu care voteaza la 2 maini si mafia din Justitie, Rovana Plumb plangacioasa de la Parlamentul European, Daciana Sarbu sotia lui Ponta pusa pe lista eligibila PSD, Adina Valean sotia lui Adormescu pusa pe lista eligibila PNL, Bogdan Olteanu zis si “nepotul Giselei Vass" ajuns viceguvernator al Romaniei, Mitrea and Mitrea sot si sotie parlamentari!!!!!!, Hrebenciuc zis si “ideologul si combinatorul", baronii PSD din judete ca de exemplu Mocanu de Buzau, Dragnea zis si “teroristul"cu aprox. 2 milioane voturi furate la referendum, Boscodeala de Buzau, Bigiu de Buzau aliat cu Mafia locala, Mazare cu ale lui fetite plus dosar de 110 milioane paguba adusa statului prin inginerii cu terenuri, Nicusor Constantinescu adormit mort de beat intro intersectie din Constanta zis si "v-o dau in bot romani", Nicolescu de Arges zis si “vecinul"care este scapat de serviciul de Ambulanta cand este chemat la DNA pentru multiplele acordari de terenuri lui si “familiei" cu iesire la Autostrada A1, Oprisan de Vrancea zis si "portofele", Frunzaalbastra de Caras zis si "imparatu"si lista nu mai poate suporta enumerarea. Astia va spun ceva romani? Nu va ia cu frig pe sira spinarii? Numai bogatiile lui Nastase si Patriciu intrec cu mult bogatiile tuturor PDL-istilor. Acum romanasii mei dragi bagati mana adanc in buzunarele voastre gaurite. Platiti taxe peste taxe, nu va mai internati in spital pentru ca la iesire va asteapta “coplata", inflatia este cea mai mare din UE (numai pe februarie a fost de 4,8%), taranii sa plateasca impozit pe terenurile pe care nu au cu ce sa le munceasca, mergeti in tribunale si nu veti gasi dreptatea decat daca dati spaga grasa sau sunteti un om important din politica. Romanii sunt masochisti si lasi alegand pe cei care sunt penali de-a binelea. Halal popor!

Felicitari pentru postare Valentin!

Feliciatri pentu postare! De trei ori bravo!

Bravo, Valentine, te asteptam demult !

Mai vrem astfel de comentarii : pe ei, pe nemernicii, penalii si incompetentii natiei romane ! La bulau cu ei si neamurile lor hamesite !

 

LA RASCRUCE...de vanturi (partzuri)

PDL la intersectie de drumuri,mai mult sau mai putin asfaltate,iar Romania la celalalta rascruce,mai ce ne mai place cuvantul ce are inglobat "cruce"...
Domnul fie cu voi,daca n-are altceva mai important de facut,that is...

 

tupeul desantzat dauneaza grav popularitatii

udrea regreta ca nu a candidat la primaria bucurestiului, cred ca a apucat-o acest regret dupa ce a candidat la roman, ca altfel ar fi candidat la bucuresti :))
cand vii sa sustii ca tu esti foarte populara dupa ce ai fugit sa candidezi la roman, nu doar ca esti ridicola, dar si foarte enervanta, caz in care pierzi voturi

Cristin ora18:25 Daca Blaga vorbeste Udrea dispare

Udrea Elena este un mare zero barat in fata luio Vasiel Blaga, daca Vasile Blaga insi invinge lasitatea si vorbeste depre intreaga criminaliate savarsita de Udrea=Basescu-Blejnar-Boldea si Marta ,atunci in urmatoarele 10 minute Udrea Elena imbracat costum vargat.Nu-lsubestimati pe Blaga, gruparea de crima organizata PDL -Udrea-boc Basescu se va distruge din interiuorul PDL-ului,iar Vasile Blaga este cel ce le va pune catusele udrei ,lui Boc si altor proxineti si prostituate politice din PDL.

Ulivio, mami, ai platit intretinerea ? Bravo !

Eu n-am platit-o...inca...intretinerea...nu-mi permit, ca Dottore m-a sanctionat la moarte prin inanitie si n-am chef sa-i fac placerea spre disperarea lui...dar nu asta vroiam sa-ti povestesc, ci sa-ti dau ultima veste, proaspata de la favorita mea si "a ta", Elena Udrea : George Scripcaru,presedintele PDL Brasov este de azi sustintorul declarat al fostei ministru...iar Brasovul nu e Bragadiru de unde esti tu...se incalzesc pentru a fi introdusi dupa pauza, Adriean Videanu si Falca de la Arad...a belit-o-n fericire Bleaga...ce zici de treaba asta, te aranjeaza, fetita ? Sa auzim de bine !

Udrea presedinte, da, da, da.....

Harta pt basisti, ca sa inteleaga si ei ca nu Blaga este cauza situatiei in care se afla PDL (partidul delapidatorilor lesinati). Pdl=basescu=udrea=furie populara pt delapidarea votului de la referendum si pt aroganta si hotia cu care a guvernat? Unde este asadar meritul lui Blaga in toata aceasta ecuatie, d-le Boc. Exact asa cum USL-ul ar fi castigat alegerile si daca aveau pe lista gaste si rate, tot la fel PDL-ul ar fi pierdut si daca il avea presedinte de partid pe Dumnezeu din ceruri. Cauza situatiei actuale a partidului este faptul ca pdl-ul este un partid alcatuit din oameni de slaba calitate umana si asadar usor santajabili prin trecutul lor. Acesta a fost si conditia lor de promovare, ca sa fie cat mai santajabili si astfel mai manipulabili si mai obedienti fata de Basescu. Practic pdl-ul este un partid al nulitatilor. Udrea in fruntea pdl nu ar fi decat sigiliul care certifica calitatea de santajabili, manipulabili si obedienti ai membrilor partidului, iar Udrea are doar misiunea de a tine cald locul pt Basescu atunci cand s-o da el jos din pomul prezidential. Singura lor problema in planul asta ticluit cu mult tupeu caracteristic si destul de grobian este ca lumea nu este proasta si intelege cum stau lucrurile in realitate. Dovada ca asa stau lucrurile sunt voturile de la referendumul de demitere si de la alegerile parlamentare.

Cat a fost BOC presedinte,eu incaput cu totii in partid,pe functii

.....bune in partid dar si in stat.
Si acum va fi la fel, oricare va fi presedinte.
Nu se va desface buricul nimanui daca nu iese presedinte la vot.
PDL iste un partid in care te inscrii dar nu devii proprietarul lui.
Parca asa a zis si BLAGA.

Leca scrie ca omul care nyu are treaba, asa....in dorul leli, pentru maruntis de la trustul INTACT al lui nu stiu cine.

Nici nu ma gandesc sa interpretez ca realist acest articol cin ca unul de vorbe-vorbe.
De fapt LECA pu poate scrie altceva mai de doamne ajuta, ceva mai elevat,e doar un "MUGETAR" USL si el !

Udrea Cocos va inflori mafia interlopa in Romania...

afacerile clanului mafiot Cocos va pagubi la greu statul roman....va face evaziune la greu dupa modelul purcelusului care se crede pinguin: Tudor Paschevici Vicentiu!

Romanii nu au educatie civica si politica. Cine fura si

jigneste este cosiderat "bastan". Remember!!! Romanii se plang ca o duc rau incepand cu toamna tarzie a lui 2008 si pana in prezent. De acord cu ei. Cine a condus Romania dupa noiembrie 2008? PDL a propus PNL formarea unui guvern de dreapta. Dar PNL a refuzat stiind ce gauri a lasat in bugetul tarii si mai ales nu voiau sa-si lase partenerul PSD la greu. PDL+PSD au format atunci guvern la paritate egala. PSD a boicotat din interior reformele propuse de guvernul Boc si desi cele mai mari reforme erau facute de ministrii PSD, membrii PSD la comanda au lasat Romania in fata unui dezastru doar pentru a castiga alegerile prezidentiale in octombrie 2009 lasand Romania practic fara guvern si pe marginea prapastiei. Intre octombrie 2009 si 6 decembrie 2009 PNL+PSD+PC+UDMR+ minoritatile au incercat impunerea unui prim ministru in persoana lui Johannis. De ce voiau prim ministru? Pentru a-l avea la butoanele banilor la fel ca pe vremea lui Tariceanu. Majoritate in Parlament aveau grupa mare. Hoti sunt multi. PNL si PSD au refuzat guvernarea in aceasta perioada grea. Asta este trista Realitate!!!! Numai PDL, UDMR, minoritatile si franturi din nemultumitii PNL+PSD si-au asumat guvernarea in aceasta perioada grea. PSD+PNL au refuzat guvernarea. Am dreptate? Au refuzat-o pe rand. De ce ? Pentru ca nu erau impreuna la guvernare pentru a interveni cu piciorele in justitie si sa fure in liniste!!!! Romani dormiti linistiti, banii vostri...., linistea lui Ion Iliescu. Va aduceti aminte? Doar acest pitic de Boc si-a asumat cu adevarat guvernarea si a dat legi definitorii pentru Romania chiar daca multe au fost scoase cu forcepsul prin asumarea raspunderii. Legea unitara a pensiilor, codurile civile si penale, mica reforma in justitie in care termenele s-au scurtat simtitor de Nastase si altii ca el nu mai au liniste, Codul muncii care a scos la lumina sute de mii de locuri de munca de la negru, criteriile de promovare ale judecatorilor la Inalta Curte unde era o mare mafie,Legea Educatiei Nationale in care nu toti trebuie sa devina doctori docenti prin plagiat si in care nu se mai “fura" la Bacalaureat ca sa nu mai aiba asa zisele facultati particulare carne de tun cu plata, micsorarea lefurilor celor cu salarii nesimtite la stat precum si a celor ce faceau parte din consiliile de administratie etc

Tu ,un dezumanizat basisto-ceausist nu ai educatie

drumul tau d ela opinca la pantof a fost prea scurt, securist-comunsitii nu te-0au educat si te-au transformat doar intr-o trompeta propagandist basista care fara sa gandeasca repeta lozinci si aduce insulte unor oameni despre care nu stie nimic. Romanii au educatie ,au simt civic ,romanii au responsabiliatte ,romani urasc teoristii, contrabandistii , proxinetii si prostituatele, de aceea romanii au aruncat PDL -ul l;a ghena de gunoi a politicii romanesti.Toata agitaia vopastra este poe nisipuri miscatoare cu cat va a giatti mai mult cu atat va scufundati si mai tare.
d eunde stiu ca ti-ai lasat opincile la bariera orasului?simplu doar un mahalagiu ratacit prin oras sisluga la securisti poate porecli oameni.Cine-i motocilescu, adormitu si asa mai departe?Esti primitiv baiete si provoci doar dispret.

D-le Valentin,nota 5 ,

insa soft-ul merge rau.De la 16 voturi si media 4,8 la pro/contra,au rezultat 42 voturi si media 3,9 !!!

 

Si daca va castiaga doamna Macovei

ce-ar zice articlerul nostru de toate zilele ?

Uite ca PNL-ul n-a mai creat emotii neobositului leca : un candidat - un ales, dupa modelul inaintasilor comunisti.

 

Ce se intampla cu ziaristii lui Basescu !!??

De trei zile l-au lasat in pace pe Antonescu.

Cum ar fi posibil ca tocmai in singurul partid din Romania care a aparat statul de drept sa apara astfel de acuzatii, doar Elena Udrea stie, pentru ca ea le si propaga cel mai des.

SENINULE, dape matale de ce te doare grija ?

Veziti da norii tai acolo, ca decand teai vazut membru onorific in PSD***ii vaz ca numai ai stare da loc !
Tu nu vezi ca toata lumea s-a obisnuit ca in statul de drept al lui Traian Basescu presedintele sa faca pe fata campanie pentru un candidat dintr-un partid politic, la fel ar trebui sa nu ne mire daca unele institutii ale aceluiasi stat de drept vor fi folosite pentru influentarea votului intr-un anume sens.
P.S. Imi pare rau ca pa tine nu tea trecut pa lista da premiere, asta finca sunteti prea multi cacolo in PSD***ii !

 

PDL nu treb.condus,PDL treb.judecat,iar cei asemeni Udrei condamnati

Romania este o tara in care adevarata scara de valori umane a permis poporului roman sa reziste celor peste 63 de ani de ocupatie stalinista.intotdeauna infractorii au fost marginalizati si chiar condamnati de sopcietate,in sate hotzii au fost intotdeauna dispretuiti, numiti lichele si gainati.dintre aceste lichele satesti secursit-comunsitii basisti au creat "omul nou" ouml fara rusine, fara bum simt, omul care-si vinde si sufletul si trupul pentru bani, pentgru avere, omul mic si neinsemant care poate ucide fara sa clipeasca daca asa-i ordona cel caruia i se supune.Udrea elena este un "om nou" ceausisto-basist si tocmai dea ceea se si comporta ca un "om nou" dispretuieste orice scara de valiori umane si morale, viata ei pacatoasa imorala nu o poate lasa sa stea in rand cu romanii si atunci isi cauta oarece nimicuri de condus, asa cum este si PDL-ul cea mai mare grupare de crima organizata postdecembrista.
daca Udrea Elena se considera "conducatoare" a gruparii de crima organizata PDL atunci ea trebuie sa suporte rigorile legii pentru intreaga infractionaliatte si criminalitate PDL-ista, cele ce se impun urgent judecate si condamnate,altfel nu se va putea reinstaura adevarata scara de valori umane in Romania scara de valori distrusa de PDL-Basescu-Udrea.impotriva lui Dumnezeu a legii si apoporului nimeni nu s epaote opune, ci doar supune.

Chiar credeti in steaua Monicai Macovei?

Sa castige Monica Macovei? Posibil, dar cred ca acest castig va fi vreo sticla de whisky pentru ca in competitia de la varful partidului portocaliu nu are nici o sansa. In primul rand, ar trebui sa stiti ca ea candideaza in aceasta competitie doar pe post de iepure si este menita sa smulga voturi din tabara lui Vasile Blaga, pentru ca in turul II sa le deturneze catre Elena Udrea. Asadar toata tevatura starnita in jurul Monicai nu este decat o cacialma menita sa traga presul de sub picioarele lui Blaga. Nici nu m-as mira ca chiar sa reuseasca. Evident ca odata aflat rezultatul votului, Elena Udrea ar pute-o rasplati pe Monica Macovei cu o sticla de whisky. Cat despre competitia din PNL, ei bine, nimeni nu a impiedecat pe nimeni sa se inscrie in cursa pentru sefia partidului. Intentia de vot in interiorul partidului era atat de precis conturata incat nici unul din cei cativa critici nu au indraznit a se inscrie in cursa din teama de a nu deveni ridicoli. Spre deosebire de PNL, in PDL simtul ridicolului nu se poarta si ca urmare toti cei trei candidati la sefie, promit sa faca ceea ce nu au fost in stare sa faca de-a lungul celor opt ani de cand Traian Basescu a lasat partidul in mana unor oameni lipsiti de simtul ridicolului.

Antonescu nu mai prezinta interes decat pentru "MUGETARII" USL !

Kk-rau si SAPOCA, Ciripoiul si Porumbacu,Repwetentul.
Toate = cu un mascarici numit Antonescu.
Johannis il acopera deja.

"turnu PSDii", iar ii tragi cu gogosi rasuflate?

Numai platitudini de doi bani esti in stare sa scoti din tine!

Rctificare titlu.

De ce trebuie Elena Udrea sa ingroape PDL.

 

Dna.Udrea,presedinte PDL?

Da,doamna Udrea este presedintele ideal pt.PDL.Numai dansa poate sa duca intradevar ac.partid langa PNTCD.Mult succes.

udrea ,,

sa traiasca PDL -'nost ,
El e cel ce ne-a redat ,, mandria
de-a trai in romania
,,, cel mai p rost!
uraaaa,,,,,
Aplauze prelungite!!

:)))

De ce, de ce ? De-aia : a spus femeia clar : am auzit eu (la televizor), ca nu vrea sa fie - nici mai mult (adica presedinte de tara), nici mai putin (adica......), decat....prim-ministru al Romaniei...Si de ce n-ar fi ? Daca a fost el...Boc-piti/cot, de ce n-ar fi si ea, care daca-si pune ambitia are pantofi chiar de 30 de cm ?! Sa vad eu unul care indrazneste sa ma combata (in idei) !

Multe succesuri,

asta e formula corecta!:)))

Iuliane,

Pe Udrea o caracterizeaza numai tupeul. Vorbeste gura fara ea tot timpul de cand este in campanie, pentru sefia partidului. Cu Udrea presdinte PDL se desfiinteaza 100%. P.S. Succes Blaga !

 

SENINULE, aici nuie vorba da tine, ci da madam Udrea !

Decand team promovat in PSD***ii ca memb ru onorific, imi pari din cen ce mai SENIN !

 

cu afirmatia sunt de acord, cu urarea nu

"Cu Udrea presedinte PDL se desfiinteaza 100%. p.s. succes Blaga !"
cu afirmatia sunt de acord, cu urarea nu, eu vreau sa castige udrea

Si eu

vreau sa castige TOT Udrea (nu spui de ce, se subantelege)...

pai hotii nu trebuie

lasati de capul lor.

 

Ei, uite c-au fost lasati si vezi ce-au ajuns: unu-i prim,

altu-i gata sa iasa, celalalt...ah!...stai intai sa se trezeasca. Si ceilalti sunt toti in Guvern. Si sefii lor, ba senatori, ba ne-senatori, cum e mai convenabil sa scapi de Justitie!

@vasy51

- corect! d'aia ii si baga ponta in guvern !

@vasy51: "hotii nu trebuie lasati de capul lor"

Cat se poate de corect! Iaca tocmai de aia iese de la parnaie tatal suprem al hotilor, liderul de necontestat al banditilor, maestrul fara egal al talharilor, Nastase Adrian! Ca sa aiba si hotii care umplu pana la refuz Guvernul si Parlamentul un sef in toata regula, versat, cu mana de fier, cu o vasta experienta in domeniu si cu abilitati intr-ale hotiei, pe care chiar nu e nimeni in stare sa le depaseasca sau macar sa le egaleze.

Hotia salveaza Romania!

Adrian Nastase este un mic copil intr-ale hotiei. Stati sa vedeti cand va trebui sa dea socoteala Traian Basescu. Multimea si magnitudinea hotiilor regimului sau a ajuns cat Ceahlaul. Pentru asa ceva va avea un loc asigurat la odihna pentru multi ani si culmea "odhna" ii va fi platita tot din banii statului.

Ca sa scrii asa ceva, inseamna ca nu iubesti Romania.

Iar cuvantul de tradator ti se potriveste,rusinea neamului romanesc.
"Mai iulica, ca sa sti,
Udrea ie din F M I !
Daia, intro buna zi,
Presedinte ia va fi "

Daca strategia este ca PDL sa se ridiculizeze maxim si sa iasa din conul de umbra in care a intrat prin astfel de bizarerii si declaratii halucinante, atunci Udrea este cel mai potrivit presedinte de partid.

 

SENINULE,nuie bine sate nervezi,cati plezneste vrun nor pe cer

Si pa urma ramai trist pa partea stanga din cauza ca PDL se afla la rascruce de drumuri. Nu doar pentru ca peste o saptamana isi va alege viitorul presedinte, ci pentru ca in functie de numele care va castiga Congresul de pe 23 martie se va scrie si destinul PDL. !

Pai Jenica, daca se inmultesc cei ca tine, ca executadoru,...

...ca uliviile si ambidestii, "boborul" lui Tutea va impinge Rromania intr-o fundatura urat mirositoare!
Sa vedem cine dreak mai iubeste o astfel de Rromanie!?

18:25 - Andreea Paul: Blaga merita sa fie seful PDL pentru ca nu

seamna cu Udrea.

Daca nimeni nu mai are rabdare sa construiasca ani la rand acest partid, atunci Elena Udrea este candidatul ideal. Insa toti pedelistii vor deveni in curand constienti ca nici macar revenirea lui Traian Basescu in partid nu ii va mai ajuta, ci dimpotriva. Vor avea dovada dupa alegerea Elenei Udrea.

 

SENINULE, tu, daca nu ierai SENIN, teai fi facut ca ploo !

Da finca iesti SENIN, de unde PM atata ploaie ?

A devenit destul de limpede de ce cred unii ca doar Elena Udrea mai poate salva Partidul Democrat Liberal. Cine a avut rabdarea sau curiozitatea sa asculte sau sa citeasca declaratiile fostului ministru de la Turism facute la emisiunea "Dupa 20 de ani", de la Pro Tv, nu mai are prea multe semne de intrebare. Partidul are nevoie pentru a supravietui de astfel de infuzii de halucinatii combinate cu tupeu si aroganta, precum cele profetite de Udrea la postul amintit.

azi e udrea-day

saptamana trecuta , dumineca , a fost basescu -day .
Mda ...ia mai lasati-o-ncolo cu figuranta asta ...e perfecta in galeria media dragusanu , zana , bahmumetean,raicu .....
Ce au in comun ? ....se lipesc ca marca de scrisoare de cei ce pot sa le aduca un trai "linistit " mai "banos" , in schimb daca e sa cauti ce stiu efectiv sa faca ?...0 ,un mare 0 .
Azi s-a dus un ingeras la ingeri ...Mica-Abramburica ...un mic articol pe ziare .com ....ca si un anunt marunt insignifiant . Cine a fost ? un "personaj" scump care a incantat copiii acestei tari , un personaj care a cautat sa se autodepaseasca cu doua doctorate si cu o activitate remarcabil de stufoasa pentru cei 31 de ani pe care i-a "impins" pe acest pamant .
In comparatie cu ea unde se incadreaza fufele mai sus amintite ? ...cine sunt ele ? ...0 in frunte cu madam udrea .
Asta e ...nimic deosebit .

 

Corect, @delta. Cat se poate de corect.

Aici ai punctat realitatea cat de poate de corect. In societatea noastra romaneasca, fufele si nulitatile ajung mari vedete TV sau politicieni de frunte. Valorile, adevaratele valori, sunt lasate in umbra, ignorate, si -ceea ce-i mai trist, ca-n cazul pe care l-ai amintit tu- ajung sa piara fara ca cineva sa le fi pus in lumina calitatile si sa le fi valorificat, atat timp cat au fost in viata. Pe la noi, sunt mediatizate la extrem si promovate pe cele mai inalte culmi doar tocurile pantofilor lui Udrea, divorturile fara de sfarsit ale Bahmutencei si fiarele salbatice ale lui Camataru. Suntem coplesiti cu totul de nulitati si -culmea!- ne-am mai si obisnuit sa le aplaudam cu entuziasm, fara sa pricepem ca NU ele, nulitatile neavenite, ci adevaratele valori ne vor putea aduce viitorul bun la care visam.

Si totusi, intr-un anume fel, poate ca destinul lui Mica de la Abracadabra, desi prea scurt ca traire pamanteasca (nedrept de scurt am spune noi judecand omeneste, dar poate ca Dumnezeu are planuri mai inalte decat judecata noastra), a fost corect. Mica, la valoarea ei, nu avea ce cauta nici in mahalaua mass-mediei, si nici in putregaiul politicii. In mass-media ar fi trebuit sa suporte concurenta fufelor ajunse mari "vedete", iar in politica ar fi fost nevoita sa se balaceasca in aceeasi mocirla cu toti hotii, parvenitii si intrigantii politicii romanesti. In cinstea si-n corectitudinea ei, Mica a ales sa se retraga din viata publica si sa-si faureasca un destin curat, conform valorii ei morale si intelectuale. Si a ales bine. Dumnezeu s-o ierte si sa-i randuiasca viata vesnica in Raiul ceresc, pe care cu siguranta ea si l-a dorit!

"De ce trebuie Elena Udrea sa conduca PDL"

Pentru c-asa s-a dictat de sus! Pentru ca asta-i noua directie a Noii Ordini. Chinezii s-au conformat. USA o sa se conforme in trei ani de-acu'! Germania e-n ...chestia asta de multisor. Nici un secret. Bine, ce scrie Leca e...ce sa mai vorbim!

 

Domnule Leca,

Cat de bine le stiti dvs. pe toate, mai mare mirarea! Institutiile statului vor fi implicate in alegerile din PDL! Vorbim de institutiile care au rezistat in fata asediului USL din vara. Tupeul Elenei Udrea! Foarte interesant dl. Leca! Numai ca toate aceste aspecte deosebit de relvante si importante din opozitia romaneasca, palesc in fata adevaratului asediu pe care-l da USL impotriva Justitiei romane. Am obervat ca sunteti un sustinator infocat al puterii si totusi indraznesc sa va intreb, oare nu va infioara ceea ce se intampla in Justitia romana? Oare nu va pune pe ganduri reteaua de corupti din Justitia romana? Oare nu va infioara gandul ca sustineti o gasca de mafioti pusi pe ingroparea Romaniei? Aveti copii?!

 

Sa va fereasca sfantul de mania poetilor! Astia stiu sa bata.

La căpătaiul lui Braian

Brăienel este pe moarte.
La căpătaiul său, la pat,
Din lume cei mai mari profesori
Spre a-l salva, s-au adunat

Si fără nicio indoială
Ei au facut tot ce-au putut,
Dar diagnosticul e sigur,
Bolnavul clar , este pierdut.

Deci marii medici ies afară
Si cheamă-ndată la spital
Pe cei opt-nouă sefi de vază
Din sediul lor din Modrogan.

Soseste printre ei si-acela
Chiar MeReU, urmasul său
Si care-ntr-una isi exprimă
Teribile păreri de rău

Deci intră ei la bietul Bluto
Si mai pe urmă, lăcrimand,
Se-apropie de cel in comă
Si il sărută toti pe rand.

Apoi sopteste-ncet urmasul,
Cel ce va fi sef in partid,
Privind duios la cel ce moare:
-Ah, prea iubite Baiazid,

Sunt ultimele tale clipe
Desigur, vei pleca in rai
Dar vreau sa stiu , poate-mi vei spune,
Ce ultime dorinte ai ?

Oftează Brăienel matrozul
Deschide ochii si clipeste
A inteles ce i se cere
Si iată, in sfarsit, sopteste:

...Doresc intai, dacă se poate,
Vreau să vă luati angajament,
Să mi se pună o statuie
In holul de la Parlament.

Toti cei prezenti discută-n soaptă
Stransi intr-un colt, analizează,
Dacă dorinta exprimată
E justă si nu deranjează.

In fine , toti si-au dat acordul,
Iar viitorul sef, rapid
Se-apropie de pat si spune:
-Ai aprobarea in partid!

Acesta fericit zambeste...
-Dar stiti , eu nu mai vreau povesti,
Să-mi poarte numele o stradă,
Si-un cartier din Bucuresti.

Din nou se-adună cei de fată
Discută cu infrigurare
Si iată că dorinta-doua
Primeste si-asta aprobare.

Dar inainte de a trece,
Mărit Braian in nefiintă,
Cheamă pe MeReU si-i spune:
-Mai am o ultimă dorintă.

-In fine, spune succesorul
Hai spune-o, să te auzim!
-Să mă-ngropati.....,zice Braian
-Ei ,unde ???... la .... Ierusalim.

Rămane uluit urmasul
De-această ultimă dorintă,
Si-n fine, cei prezenti acolo
Se-adună iarăsi in sedintă.

Discutia acum durează
Mai mult si e infierbantată,
Căci unii-s "pro" si altii contra,
Problema e mai complicată.

Trec două ore, trei, chiar patru,
Niciun detaliu nu-i omis,
Si după circa zece ceasuri
In fine, iată, au decis.

S-apropie de pat urmasul,
El fiind insărcinat să-i spună:
-Ah, Brăienel, de data asta
Nu pot să-ti dau o veste bună.

Te ingropăm in Modrogan,
Intr-un cavou ca din povesti
Chiar si-un mausoleu iti facem,
Te ingropăm unde doresti
Să plangiă cei din Bucuresti.

Dar la Ierusalim nu merge
Si nu c-o fac eu pe nebunul,
Dar stii, acolo se intamplă
Că ..... mai invie cate unul!!!!!!!!!!!!

 

Ai plagiat vre-un poet-taran?

Altceva nu e, dar nu l-ai numit pe taranul- poet. E un plagiat , nici macar folclor nu e.

Sa va fereasca

Pentru a putea fi considerat plagiat, poezia ce descrie cu multa pasticitate unele realitati ale politicului de astazi, ei bine, pentru a putea fi considerat plagiat, musai ar fi trebuit sa mi-o asum, in sensul ca eu as fi autorul si bineinteles sa pretind si meritele. Meritul meu este insignifiant, dar am gasit poezia pe net, am gasit ca este interesanta si am decis sa v-o aduca la cunostinta, pentru a nu fi singurul care se delecteaza. Ma puteti banui de multe, dar in nici un caz de egoism. Asadar, poezia este servita - bucurati-va.

@Turnule,

Hai sa-ti dau un "raspuns la raspuns", adica la cel pe care mi l-ai adresat la un comentariu pe care l-am facut putin mai sus. Sa stii (ba chiar te rog sa fii convins) ca nu am absolut nimic impotriva ca vreun mare hot al Romaniei sa dea socoteala. Din contra, chiar vreau din suflet sa dea socoteala, si nu-mi pasa deloc ca-l cheama Basescu, Nastase sau altcumva, dupa cum nu-mi pasa ca face parte din PDL, din PSD, din PNL sau din oricare alt partid. Nu am avut si nici nu am conceptia aia stupida (din pacate a multora), care spune ca "hotii mei sunt buni si demni de acceptat, iar hotii tai sunt rai si demni de condamnat". Pentru mine, hotul tot hot este, iar talharul tot talhar ramane, indiferent ce nume poarta, indiferent ca e din partidul pe care-l simpatizez sau din partidul pe care-l antipatizez. Ba poate ca mai vartos as dori sa plateasca hotii din partidul pe care-l agreez, fiindca -nu-i asa?- logic este sa vreau ca partidul meu favorit sa fie demn, cinstit, apreciat, credibil, curatat de lepre si de ticalosi. Ceea ce-i important este ca hotii neamului romanesc sa dea socoteala CU ADEVARAT, si NU sa fie protejati de legi strambe, de justitii corupte, de imunitati partinitoare si de interese mafiote sau politice. Sa dea socoteala toti, fara nicio exceptie si fara sa conteze culoarea politica! Fiindca numai asa putem spera ca Romania va ajunge vreodata sa fie carmuita de oameni care s-o ridice si s-o faca prospera, si nu de secaturi care s-o jupuiasca alternativ, cand unii cand ceilalti, in functie de alternantele la guvernare. Asta as vrea! Te-am lamurit? Daca da, atunci ma bucur.

tu poiet necunoscut .......

as putea sa rad chiar
daca astia de la USL nu ne-ar fi inegrit zilele in halul asta

Poetii si artistii sunt constiinta vie a natiunii!

USL v-a inegrit zilele? Parca stiam ca doar cuplul Basescu-Boc v-a bagat mana in buzunare, asijderea si pensionarilor si tot nefastul cuplu v-a pus pe umeri biruri grele si asta pentru ce? Ei afirma ca pentru a salva tara. Oare chiar asa sa fie? Specialistii au calculat ca prin taierile de salarii, pensii etc, s-ar fi economisit circa 4,5 miliarde de euro si ca o curiozitate, exact aceasta este suma pusa la dispozitia Elenei Udrea care a folosit-o drept fond de investitii. A investit cu multa harnicie in tot felul de sali de sport, bazine de inot, patinoare, parcuri si telegondole, absolut toate fara o utilitate reala, dovada ca si astazi stau in paragina si nu sunt folosite pentru ca nu are nimeni nevoie de ele, sau daca ar avea, acestea nu au fost finalizate si stau ingropate in balarii si gunoaie. Ei bine, acestea ar fi trebuit sa va inegreasca. In ce priveste poezia, declar public ca nu sunt poet, dar, am spus si in motto - Sa va fereasca Sfantul de mania poetilor! Acestia stiu sa bata. Evident ca ei nu bat cu parul, ci cu ceva mult mai usturator - cu vorba de duh careia sunt in stare sa ii dea o forma artistica, asigurandu-i astfel nemurirea.

Culmea e

Că dă să se imbolnăvească și fanii lui Chelu din Modrogan ,candva,acuma mai la centru!

@Turnul de observatie

- daca au caracter !!!

Eu nu cred!

Nu cred că prezența scorpionului ,o ajută pe Udrea.
L-ar simți in preajmă și...s-ar fastaci,dacă e in mov.
Mai repede,ar ajuta-o pe Macovei...să iasă a doua după
Blaga!
Părerea mea că lui Nuți i s-a indus dorința de șefie,dar ii place in umbra șefului(oricare va fi),cu toate gradele de libertate intacte...
Și pe 23 03 e ultima babă pe vechi!

 

Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor