Udrea, despre barbatul misterios care apare cu ea in poze: Nu este el Acela

Sambata, 10 August 2013, ora 19:35
8563 citiri
Foto: Facebook / Elena Udrea

Elena Udrea a tinut sa clarifice, sambata, misterul din jurul barbatului care apare alaturi de ea in pozele din vacanta postate recente pe Facebook.

"Pentru cei care si-au pus intrebari, cel cu care am aparut in cateva fotografii nu este Acela...", a scrie Elena Udrea pe Facebook.

Fostul ministru al Turismului a tinut sa posteze si o imagine in care barbatul apare alaturi de sotia sa, pentru a lamuri lucrurile, dupa ce multi fani de pe Facebook au intrebat-o daca nu cumva acesta este noul ei iubit.

"In poza sunt doi amici foarte buni cu care imi petrec aceste zile in Delta, colegul meu de partid deputatul de Vrancea, Secara Florin si jumatatea lui, Teo, parintii a doi baietei minunati...", a precizat Udrea.

Elena Udrea, despre viata de dupa divort, diete si copilul Elenei Basescu

Proaspat divortata, Elena Udrea pare sa fie in mijlocul unei campanii de imagine. Dupa ce a vorbit la Acasa TV despre divort, dieta, garderoba si alte aspecte care nu tin de viata de politician, de cateva zile incoace, Elena Udrea posteaza pe Facebook zeci de fotografii, comentarii si clipuri din vacanta.

Dupa ce si vineri a postat o gramada de fotografii pe internet cu peregrinarile prin Delta, ziua de sambata a fost si mai des imortalizata pe reteaua de socializare.

Udrea, in vacanta cu barca in Delta Dunarii (Galerie foto)

"Ne indreptam spre Sfantu Gheorghe. Unde putem gasi un bors de peste pentru 11 persoane si un catel?", a intrebat, sambata, in jurul pranzului, Elena Udrea pe Facebook.

La numai o ora de la aceasta postare a aparut urmatoarea, semn ca Elena Udrea si grupul alaturi de care isi petrece vacanta au sosit la Sfantu Gheorghe.

"Sfantu Gheorghe este plin ochi ceea ce ma bucura foarte mult, dar se pare ca borsul de peste gatit astazi s-a terminat. Am vorbit la telefon cu domnul Nicu si cu doamna Vasilica, pe care ni i-a recomandat un pescar de pe drum, si ne-au promis ca ne pregatesc o masa pescareasca pentru maine.

Este adevarat ne-am prezentat ca fiind si noi 11 turisti flamanzi. Ca urmare am plecat spre Sulina sa mancam un storceag bun cu ciusca in port asa cum am mancat in fiecare din vizitele mele", a scris Elena Udrea.

Urmatoarea fotografie postata ii anunta pe fanii de pe Facebook de faptul ca turistii au gasit un restaurant in Sulina.

"Am ajuns la Sulina! Am gasit si bors de peste si storceag si bere rece..." este comentariul adaugat de Elena Udrea la aceasta fotografie.

Dar nici nu a venit bine ciorba pe masa ca inca un set de fotografii cu Elena Udrea a fost postat pe Facebook.

Sambata dupa-amiaza, Udrea si-a amintit ca mai avea 33 de fotografii de postat din calatoriile de vineri. Zis si facut.

Mai mult, Elena Udrea a tinut sa arate ca Betty, catelusa care a ignorat-o vineri, scena prezentata tot intr-un filmulet pe Facebook, a revenit la ganduri mai bune, sambata, la masa de pranz.

A.C.

Candidatul PSD - PNL la Capitală promite „liniște” în București. „Trebuie să ajungi să te simţi bine, să fie un oraş cochet”
Medicul Cătălin Cîrstoiu, candidatul alianţei PSD-PNL la Primăria Capitalei, a declarat vineri, 29 martie, despre viziunea sa cu privire la Bucureşti, că trebuie să ajungi să te simţi...
Cîrstoiu îi răsucește cuțitul în rană Gabrielei Firea: „Poate și eu aș fi trăit mai visceral ceea ce a simțit domnia sa”
Candidatul alianţei PSD-PNL la Primăria Capitalei, Cătălin Cîrstoiu, a declarat vineri, într-o întâlnire cu organizaţia PSD Sector 6, că vrea să îi mulţumească personal Gabrielei...
#Udrea vacanta Delta Dunarii, #Elena Udrea vacanta, #Elena Udrea Facebook , #PDL