Roman revenit pe litoralul autohton dupa o excursie in Grecia: "Aici am descoperit iadul!"

Duminica, 19 Iulie 2020, ora 12:12
75787 citiri
Foto: Unsplash

Turistii romani aflati in vacanta in Grecia descriu pe grupul de Facebook "Forum Grecia" experientele placute sau mai putin placute din timpul vacantei. Unul dintre ei descrie socul trait la revenirea in tara.

"Am trecut prin sate de o frumusete pe care nu am vazut-o in nicio zona turistica cu preturi de doua ori mai mici la aproape orice, iar mancarea...din bucataria zeilor!", isi descrie un utilizator cu numele "Domnul Razvan", printre altele, experienta traita in Grecia, acolo unde a calatorit cu sotia si cei doi copii, timp de trei saptamani, cu o autorulota.

Razvan descrie experienta litoralului romanesc dupa sejurul in Grecia: "Aglomeratie cat vezi cu ochii, maimute urlatoare de manele, coji de seminte si chistoace de tigari, preturi exagerate la orice, iar lista poate continua".

"Vreau sa va vorbesc despre satisfactii si dezamagiri. Am ales Grecia pentru trei saptamani cu autorulota, dar am plecat mai devreme cu o saptamana pentru a explora si coasta Bulgariei, partea dinspre Burgas si Sinemorets. Despre Grecia, totul la superlativ! Am ales sa evitam autostrazile pentru a descoperii autenticitatea adevarata a Greciei...si bine am facut. Am trecut prin sate de o frumusete pe care nu am vazut-o in nicio zona turistica cu preturi de doua ori mai mici la aproape orice, iar mancarea...din bucataria zeilor! Dezamagirea a venit cand am iesit din Grecia si ni s-a adus la cunostinta ca trebuie sa parasim Bulgaria in cel mai scurt timp posibil. Am zis ca nu o sa fie mare durerea! Intram in Romania si facem o saptamana pe litoralul nostru, insa...aici am descoperit IADUL! Aglomeratie cat vezi cu ochii, maimute urlatoare de manele, coji de seminte si chistoace de tigari, preturi exagerate la orice, iar lista poate continua. Am renuntat instant la a ne mai amagi ca o sa fie bine si am hotarat sa ne retragem. Sotia mea a refuzat sa mai continuam aventura si a ramas acasa cu cele doua fetite. Eu am hotarat sa mai profit de autorulota inca 5 zile cat o mai avem inchiriata si plec cu un prieten insotit de cei doi copii ai lui in Apuseni. Raman insa cu o amintirea placuta ca am avut doua saptamani de vis in Grecia si imi permit un sfat pentru cei nehotarati: Plecati dragilor! Asumati-va toate piedicile si obstacolele puse de autoritati, pentru ca odata trecuti de Kulata va asteapta paradisul!" - a scris Razvan pe grupul de Facebook "Forum Grecia".

Pe grup putem gasi informatii importante despre testarile COVID-19, cazari, sfaturi practice, atentionari si multe fotografii facute pe plaje de vis.

Dragos, un alt turist, este suparat din cauza ca romanii sunt testati, iar germanii nu:

"Azi la ora 15 am ajuns in vama si degeaba le-am aratat testul PCR. Am fost amenintat printre cuvinte urate, ca daca nu accept si testarea lor pe marginea soselei cu aceeasi pereche de manusi la toata lumea,ma intorc in Bulgaria. Aveau o masa plina de eprubere tinute in caldura si cine stie daca stiau si ale cui si cum sunt.Bataie de joc. Asa suntem tratati deoarece reprez. MAE nu iau atitudine.In fata mea mea era o masina de Germania care venea tot din Bulgaria si a fost lasata sa treaca fara nici o testare", scrie Dragos.

Cele mai multe postari sunt pozitive la adresa diferitelor destinatii din Grecia, dar gasim si postari critice. In mai multe postari se atrage atentia romanilor sa nu-si lase obiectele de valoare in masini:

"Mare atentie la lucrurile personale! Din pacate, Grecia nu mai este la fel de safe ca in alti ani. Ieri ne-au fost furati bani si obiecte din camera de hotel (Nydri, Lefkada). Nu s-a fortat niciun geam, nicio usa, iar paguba este estimata la aproximativ 2000Euro. Vin in Grecia de multi ani si nu as fi crezut vreodata ca voi trece prin aceasta situatie. Proprietarul a alertat politia, a fost facuta constatarea, insa nu au fost luate amprente pe loc, ci am fost instiintati (de catre proprietarii hotelului, tarziu, in jurul orei 22) ca politia va reveni astazi. So... de la o persoana care s-a ars cu ciorba si care de acum incolo va sufla si in iaurt, recomandarea este sa nu mai lasati absolut nimic de valoare in camera de hotel", scrie Renata.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

Premierul Ciolacu, alături de tinerii blocaţi pe aeroportul din Dubai: ”Zâmbetele lor mi-au dat energie cât toate cafelele băute în ultimele zile” FOTO
Marcel Ciolacu, premierul României a postat imagini din aeronava oficială cu care revine în ţară, alături de grupul de tineri blocaţi pe aeroportul din Dubai, el afirmând că zâmbetele lor...
Cât de sigure sunt carnea de pui și ouăle din România. Rezultatele analizelor făcute de Agenţia Europeană pentru Siguranţa Alimentelor
Carnea de pui şi ouăle din România sunt fără riscuri pentru consumatori, iar rezultatele analizelor efectuate recent de Agenţia Europeană pentru Siguranţa Alimentelor (EFSA) atestă că...