Ziare.com
Home > Personalitati > Vasile Blaga > europarlamentar
O decizie inedita: Procesele lui Vasile Blaga si Ionut Negoita au fost suspendate

Vineri, 20 Martie 2020, ora 10:43

O decizie inedita: Procesele lui Vasile Blaga si Ionut Negoita au fost suspendate

Vasile Blaga / europarlamentar

Curtea de Apel Bucuresti a luat, joi seara, decizia suspendarii unor procese, printre care cel al europarlamentarului Vasile Blaga, judecat pentru trafic de influenta, si al actionarului majoritar al FC Dinamo, Ionut Negoita, acuzat de complicitate la bancruta frauduloasa, intr-un dosar legat de insolventa clubului de fotbal. Este vorba de decizii destul de rare pe rolul instantelor din Bucuresti, in contextul in care cele mai multe completuri de judecata au preferat sa preschimbe termene in dosarele care nu sunt considerate urgente si sa amane procesele pentru lunile mai si iunie. Nu sa le si suspende. "Constata intervenita suspendarea de drept a cauzei pe durata starii de urgenta, in baza art.43 alin.2 din Anexa 1 a Decretului nr.195 din 16 martie 2020 al Presedintelui Romaniei," sunt minutele identice din cele doua dosare. Judecatorii fac trimitere la prevederea din decretul declararii starii de urgenta potrivit careia:...

9 comentarii
DNA cere ca procesul lui Vasile Blaga sa fie judecat la Inalta Curte, pentru ca e europarlamentar

Marti, 15 Octombrie 2019, ora 11:51

DNA cere ca procesul lui Vasile Blaga sa fie judecat la Inalta Curte, pentru ca e europarlamentar

Vasile Blaga / DNA

Un procuror de la DNA a solicitat, marti, Curtii de Apel Bucuresti sa decline dosarul in care politicianul Vasile Blaga este judecat pentru trafic de influenta dupa ce ar fi primit prin interpusi 700.000 de euro de la fostul primar din Piatra Neamt Gheorghe Stefan, in dosarul finantarii ilegale a campaniei electorale a PDL. Motivul: Vasile Blaga a fost ales europarlamentar la alegerile din...

9 comentarii
Inalta Curte admite probele solicitate de Darius Valcov: Va fi audiat Vasile Blaga si se va viziona marturisirea de la DNA

Marti, 25 Iunie 2019, ora 14:24

Inalta Curte admite probele solicitate de Darius Valcov: Va fi audiat Vasile Blaga si se va viziona marturisirea de la DNA

Darius Bogdan Valcov / DNA

Vasile Blaga, proaspat europarlamentar PNL, urmeaza sa fie audiat ca martor pe 17 septembrie in dosarul in care fostul ministru al Finantelor, Darius Valcov, contesta condamnarea la 8 ani de inchisoare pentru fapte de coruptie. Completul de 5 judecatori de la Inalta Curte a admis mai multe probe solicitate de incupatii implicati in acest caz. Printre acestea si audierea ca martori a lui...

8 comentarii
Participant la intalnirea convocata de Blaga: Nu s-a discutat daca dl Orban are suportul nostru, dar sunt chestiuni care trebuie corectate

Marti, 24 Iulie 2018, ora 09:15

Participant la intalnirea convocata de Blaga: Nu s-a discutat daca dl Orban are suportul nostru, dar sunt chestiuni care trebuie corectate

Daniel Buda / PDL

Intalnirea convocata de Vasile Blaga saptamana trecuta la sediul central al PNL nu a fost impotriva presedintelui Ludovic Orban, chiar daca s-au exprimat unele nemultumiri, ci dezbaterea principala a fost legata de alegerile prezidentiale de anul viitor, sustine europarlamentarul Daniel Buda, liderul PNL Cluj. Revenirea lui Vasile Blaga in prim-planul vietii politice de la Bucuresti a...

5 comentarii
Daniel Buda: Nu mai revenim la co-presedintie. Dacian Ciolos sa ramana premier dupa alegeri

Luni, 03 Octombrie 2016, ora 15:18

Daniel Buda: Nu mai revenim la co-presedintie. Dacian Ciolos sa ramana premier dupa alegeri

Alina Gorghiu / presedinte PNL

Europarlamentarul PNL Daniel Buda, imputernicit de partid sa semneze listele de candidati dupa ce Vasile Blaga a renuntat la functii si Alina Gorghiu a devenit presedinte unic, spune ca nu se va mai reveni la cuplul de co-presedinti, chiar daca Blaga iese de sub control judiciar, si ca il sustine pe Dacian Ciolos sa ramana premier dupa alegerile din decembrie. Conducerea PNL a stabilit...

26 comentarii
Ponta versus Blaga, in relatia cu Partidul Comunist Chinez

Miercuri, 03 Septembrie 2014, ora 08:28

Ponta versus Blaga, in relatia cu Partidul Comunist Chinez

Cristian Preda / europarlamentar

Europarlamentarul Cristian Preda a constatat o diferenta dintre declaratiile premierului Victor Ponta si presedintelui PDL, Vasile Blaga, avute cu ocazia vizitelor in China. "Vasile Blaga, 14 iunie 2013: Colegii din Partidul Comunist Chinez impartasesc aceleasi valori cu noi privind constructia unui partid. Victor Ponta, 2 septembrie 2014: Admir Partidul Comunist Chinez pentru felul in care...

6 comentarii
PDL-istii care au votat modificarea Codului Penal risca excluderea - Blaga: Nu stiu ce a fost in capul lor

Miercuri, 11 Decembrie 2013, ora 21:55

PDL-istii care au votat modificarea Codului Penal risca excluderea - Blaga: Nu stiu ce a fost in capul lor

Vasile Blaga / presedinte PDL

Presedintele PDL, Vasile Blaga, s-a declarat de acord cu europarlamentarul Monica Macovei, afirmand la randul sau ca deputatii democrat-liberali care au votat alaturi de USL modificarile Codului Penal ar trebui sanctionati. "Am discutat cu Monica Macovei si impartasim acelasi punct de vedere. Vom discuta lucrurile astea luni, in Biroul Permanent National al partidului, vom respecta...

5 comentarii
Cristian Preda: E pacat ca Blaga si Predoiu s-au grabit sa faca un guvern 100% pedelist

Luni, 30 Septembrie 2013, ora 10:25

Cristian Preda: E pacat ca Blaga si Predoiu s-au grabit sa faca un guvern 100% pedelist

Cristian Preda / europarlamentar

Europarlamentarul Cristian Preda considera ca Vasile Blaga si Catalin Predoiu au gresit cand au facut un Guvern din umbra doar cu membri PDL, adaugand ca ar fi putut sa se orienteze catre personalitati veritabile din societate. "E pacat ca Blaga si Predoiu s-au grabit sa faca un guvern 100% pedelist. Dupa ce au amanat luni de zile alcatuirea unui guvern din umbra, puteau face un pas spre...

1 comentariu
Blaga il apara pe Oltean: Macovei s-a grabit cand i-a cerut demisia

Vineri, 20 Septembrie 2013, ora 07:55

Blaga il apara pe Oltean: Macovei s-a grabit cand i-a cerut demisia

Vasile Blaga / PDL

Presedintele PDL, Vasile Blaga, ii ia apararea colegului sau de partid, Ioan Oltean, apreciind ca europarlamentarul democrat-liberal Monica Macovei a gresit cand a cerut demisia acestuia. "Monica ar fi trebuit sa aiba aceste discutii in interiorul partidului si am fi citit impreuna Statutul si Codul nostru Deontologic, care arata clar ca in momentul trimiterii in judecata cineva este...

5 comentarii
Blaga: Macovei vrea sa candideze pentru un nou mandat de europarlamentar

Marti, 09 Iulie 2013, ora 10:21

Blaga: Macovei vrea sa candideze pentru un nou mandat de europarlamentar

Vasile Blaga / PDL

Presedintele PDL Vasile Blaga a declarat ca europarlamentarul PDL Monica Macovei si-a exprimat intentia de a candida pentru un nou mandat in Parlamentul European. De asemenea, Blaga a mentionat ca pentru alegerile europarlamentare se vor face evaluari ale activitatii actualilor europarlamentari, trimitand in acest sens un sistem de criterii la organizatiile din teritoriu ale partidului,...

14 comentarii
Blaga il reprimeste "cu drag" pe Cristi Preda in partid, daca "se comporta ca atare"

Sambata, 06 Iulie 2013, ora 17:37

Blaga il reprimeste "cu drag" pe Cristi Preda in partid, daca "se comporta ca atare"

Vasile Blaga / presedinte PDL

Europarlamentarul Cristian Preda, suspendat din PDL, va fi reprimit in partid "daca va dori si se va comporta ca atare", fiind "problema lui" daca in final va alege sa paraseasca definitiv formatiunea, a declarat, sambata, presedintele PDL Vasile Blaga. "Daca va dori si se va comporta ca atare va fi reprimit cu drag", a precizat Blaga, in timpul sedintei CNC al PDL. Dupa votul de suspendare,...

2 comentarii
Cristian Preda, suspendat oficial din PDL

Sambata, 06 Iulie 2013, ora 15:30

Cristian Preda, suspendat oficial din PDL

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda a fost suspendat, sambata, din partid. Presedintele partidului, Vasile Blaga, a spus ca perioada de suspendare a lui Preda va fi de patru luni, pentru ca decizia se aplica de la momentul hotararii Biroului Permanen National, care a fost luata in urma cu doua luni. Consiliul National de Coordonare al PDL a decis, cu 345 voturi "pentru", 183 "impotriva" si...

48 comentarii
Cristi Preda asteapta decizia PDL: Nu fiti bolsevici! Daca ma suspendati, ne despartim (Video)

Sambata, 06 Iulie 2013, ora 14:01

Cristi Preda asteapta decizia PDL: Nu fiti bolsevici! Daca ma suspendati, ne despartim (Video)

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda a respins, sambata, acuzatiile aduse de Biroul Permanent al partidului, precizand ca adevaratul motiv pentru care este propus pentru suspendare este reprezentat de criticile aduse liderului Vasile Blaga. "Cauza invocata este incalcarea punctului 22 din statut, ceea ce inseamna ca n-as fi promovat optiunile partidului si nu as fi pus in practica actiunile...

5 comentarii
Cristi Preda: PDL a intrat in epoca improvizatiei si a derutei

Miercuri, 26 Iunie 2013, ora 23:04

Cristi Preda: PDL a intrat in epoca improvizatiei si a derutei

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul Cristian Preda sustine ca initiativa PDL de a forma o Coalitie pentru Constitutia Cetatenilor vine prea tarziu si este prost facuta. "PDL a intrat in epoca improvizatiei si a derutei organizationale totale", concluzioneaza Preda. "PDL a anuntat ieri constituirea unei Coalitii pentru Constitutia Cetatenilor (...) Initiativa vine, altfel spus, foarte tarziu. PDL a fost...

8 comentarii
Cristian Preda: Nu mai am nimic in comun cu PDL, nu mai e nici democrat, nici liberal

Luni, 17 Iunie 2013, ora 16:41

Cristian Preda: Nu mai am nimic in comun cu PDL, nu mai e nici democrat, nici liberal

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul Cristian Preda afirma ca "de facto" este exclus din PDL, desi suspendarea sa pentru 6 luni, anuntata de Vasile Blaga, urmeaza sa fie validata de Consiliul National de Coordonare. "Nu se stie cand anume va fi reunit CNC. Atunci cand sedinta va avea loc, voi uza de dreptul meu la aparare, fiindca ma consider profund nedreptatit. Nu imi fac, insa, iluzii. De facto, sunt...

9 comentarii
Macovei cere BPN sa explice gafa lui Blaga privind valorile comune cu China

Duminica, 16 Iunie 2013, ora 15:07

Macovei cere BPN sa explice gafa lui Blaga privind valorile comune cu China

Monica Macovei / europarlamentar

Europarlamentarul PDL Monica Macovei solicita BPN sa isi precizeze public pozitia fata de declaratiile presedintelui PDL, Vasile Blaga, privind valorile comune pe care le impartasesc democrat-liberalii din Romania si comunistii chinezi. "Incredibil, dar colegii nostri chinezi, practic, si asta ma bucura, impartasesc aceleasi valori cu noi in tot ceea ce inseamna constructia unui partid,...

14 comentarii
Blaga: De Miscarea Populara se ocupa Alba ca Zapada. Unificarea dreptei, dupa europarlamentare

Luni, 03 Iunie 2013, ora 20:40

Blaga: De Miscarea Populara se ocupa Alba ca Zapada. Unificarea dreptei, dupa europarlamentare

Vasile Blaga / presedinte PDL

Presedintele PDL, Vasile Blaga, a comentat luni seara suspendarea europarlamentarului Cristian Preda din partid, aratand ca nu a fost de acord cu propunerile de excludere a "reformistilor". "PDL, cand este in Opozitie, este in Opozitie! Noi n-am avut niciodata protocoale de colaborare cu Opozitia, indiferent cine a fost ea", a declarat liderul democrat-liberal, la B1 Tv. Acesta a refuzat...

3 comentarii
Cristi Preda: Blaga imprumuta stilul lui Vadim Tudor

Luni, 27 Mai 2013, ora 09:15

Cristi Preda: Blaga imprumuta stilul lui Vadim Tudor

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda comenteaza, pe blog, indemnul lui Traian Ungureanu de a parasi partidul daca ii este "lehamite", dar si discursul lui Vasile Blaga de la aniversarea a 20 de ani de la crearea PDL. "Vasile Blaga a tinut sa-i ameninte astazi pe cei care nu-l urmeaza orbeste. Imprumutand stilul lui Vadim Tudor, seful PDL a afirmat ca se va alege "praful si pulberea" de cei...

6 comentarii
Cristian Preda: PDL nu functioneaza. Conducerea incalca statutul

Joi, 02 Mai 2013, ora 22:25

Cristian Preda: PDL nu functioneaza. Conducerea incalca statutul

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul Cristian Preda continua criticile la adresa conducerii PDL, in ciuda avertismentelor primite de la presedintele Vasile Blaga si a faptului ca isi doreste un nou mandat de europarlamentar. Invitat joi seara la postul B1TV, Cristian Preda a acuzat-o inca o data pe Cristina Traila, presedintele Institutului de Studii Populare (afiliat PDL), ca a fost cea care a refuzat...

1 comentariu
Stolojan: M-am dus la dictionar sa vad ce inseamna egerie

Luni, 15 Aprilie 2013, ora 08:34

Stolojan: M-am dus la dictionar sa vad ce inseamna egerie

Theodor Stolojan / PDL

Europarlamentarul Theodor Stolojan a reactionat, duminica seara, la atacul lui Teodor Baconschi lansat la adresa Ralucai Turcan, despre care a spus ca este "egeria lui Stolojan" si "admiratoarea umeda a lui Vasile Blaga". "Marturisesc ca m-am dus la dictionar sa vad ce inseamna egerie si am vazut ca e 'consilier, advisor'. Atunci m-am linistit", a spus Stolojan. Europarlamentarul s-a...

3 comentarii
Bodu ii raspunde lui Blaga: Nu am frecat menta in Parlamentul European

Joi, 11 Aprilie 2013, ora 17:21

Bodu ii raspunde lui Blaga: Nu am frecat menta in Parlamentul European

Sebastian Bodu / stiri Sebastian Bodu

Europarlamentarul PDL Sebastian Bodu ii da replica presedintelui partidului, Vasile Blaga, care l-a acuzat de lipsa de activitate. "Nu am frecat menta in Parlamentul European, domnule Vasile Blaga", raspunde suparat Sebastian Bodu. "Conform celui mai relevant criteriu de masurare a eficientei activitatii noastre, in speta numarul de rapoarte si avize gestionate in calitate de raportor al...

4 comentarii
Cristi Preda critica alegerile din PDL care arata "servitutea fata de seful partidului"

Luni, 08 Aprilie 2013, ora 10:07

Cristi Preda critica alegerile din PDL care arata "servitutea fata de seful partidului"

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda critica rezultatul alegerilor interne de sambata din partid, apreciind ca strategia formatiunii va fi acum configurata de cei care si-au dovedit fidelitatea fata de Vasile Blaga. "Pentru functia de vicepresedinte responsabil cu strategia politica au candidat Radu F. Alexandru si Toader Paleologu. Primul a pierdut alegerile din 9 decembrie, al doilea a...

8 comentarii
Elena Basescu: Voi candida la europarlamentare si fara sustinerea PDL

Duminica, 07 Aprilie 2013, ora 20:01

Elena Basescu: Voi candida la europarlamentare si fara sustinerea PDL

Elena Basescu / PDL

Europarlamentarul PDL Elena Basescu anunta ca va candida "cu siguranta" pentru un nou mandat de europarlamentar, chiar si in conditiile in care nu va fi sustinuta de PDL. "Cu siguranta voi candida. Lucrul acesta nu m-a impiedicat in 2009, faptul ca nu am fost suficient de buna pentru lista PDL si odata ajunsa acolo consider ca am reprezentat interesele PDL in Parlamentul European cel mai...

24 comentarii
Cristi Preda: Blaga continua razboiul cu Udrea si Macovei

Joi, 04 Aprilie 2013, ora 13:13

Cristi Preda: Blaga continua razboiul cu Udrea si Macovei

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda il acuza pe presedintele partidului, Vasile Blaga, ca in continuare da "semnale de confruntare" cu fostii adversari - Elena Udrea si Monica Macovei. El sustine ca Monicai Macovei i se reproseaza plata cu intarziere a cotizatiei. Intrebat de Romania Libera daca Vasile Blaga are "resurse pentru a creste partidul", Cristian Preda a raspuns ca acesta isi...

11 comentarii
Cristi Preda: Ar fi proasta-crestere sa candidez pentru o functie in PDL - Interviu

Sambata, 30 Martie 2013, ora 09:03

Cristi Preda: Ar fi proasta-crestere sa candidez pentru o functie in PDL - Interviu

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda, cel mai dur critic al lui Vasile Blaga in perioada campaniei pentru sefia partidului, sustine ca nu va mai candida pentru nicio functie de conducere in formatiunea democrat-liberala. Dimpotriva, el avertizeaza ca va intra din nou in conflict cu liderii PDL, daca acestia renunta la "misiunea de a face opozitie". Sustinator al motiunii Monicai Macovei...

25 comentarii
Macovei: Nu am un proiect comun nici cu Blaga, nici cu Udrea

Duminica, 24 Martie 2013, ora 21:05

Macovei: Nu am un proiect comun nici cu Blaga, nici cu Udrea

Monica Macovei / stiri Monica Macovei

Europarlamentarul Monica Macovei precizeaza ca nu doreste nicio functie de conducere in PDL, afirmand ca nu are niciun proiect comun cu Vasile Blaga sau cu Elena Udrea. Monica Macovei a mentionat, duminica, intr-un mesaj postat pe blogul personal, ca nu vrea sa intre in Biroul Permanent al Partidului Democrat Liberal. "Nu intru in BPN, nu am un proiect comun nici cu Blaga, nici cu...

5 comentarii
Stolojan: Il sustin pe Blaga, pentru ca si eu am fost dat la o parte, cand n-am mai fost folositor

Vineri, 22 Martie 2013, ora 20:50

Stolojan: Il sustin pe Blaga, pentru ca si eu am fost dat la o parte, cand n-am mai fost folositor

Theodor Stolojan / PDL

Europarlamentarul PDL Theodor Stolojan a explicat ca il sustine pe Vasile Blaga la presedintia PDL, intrucat apreciaza ca acesta si-a asumat conducerea partidului atunci cand nimeni nu a facut-o si pentru ca a trait pe pielea sa "boala veche a societatii romanesti" de a da la o parte pe cineva atunci cand nu mai este folositor. "De ce nu a candidat doamna Udrea dupa alegerile locale? A...

14 comentarii
Monica Macovei: PDL canta cantece de sirena PNL-ului

Luni, 18 Martie 2013, ora 17:25

Monica Macovei: PDL canta cantece de sirena PNL-ului

Monica Macovei / PDL

Europarlamentarul PDL Monica Macovei este nemultumit de modul in care conducerea partidului se raporteaza la actuala Putere. "Nu exista o opozitie organizata de conducerea partidului", a declarat Macovei. Intr-un interviu acordat EVZ, Monica Macovei a spus ca nu este deloc convinsa ca Vasile Blaga "face opozitie". "Asta si spun tot timpul in campanie: vreau sa fac opozitie USL-ului si...

10 comentarii
Blaga: PDL nu va fi inteles niciodata de cei care "au venit cu pluta" in partid

Vineri, 15 Martie 2013, ora 19:40

Blaga: PDL nu va fi inteles niciodata de cei care "au venit cu pluta" in partid

Vasile Blaga / PDL

Vasile Blaga crede ca PDL nu va fi inteles niciodata de cei care "au venit cu pluta direct ministri, sefi de grup parlamentar, europarlamentari", aluzie la contracandidatii sai, Elena Udrea si Monica Macovei. "Stiu ca se supara altii pe noi, dar nu vor intelege niciodata acest partid cei care au venit cu pluta, direct ministri, sefi de grup parlamentar, europarlamentari si asa mai departe....

19 comentarii
Preda: Inacceptabil ca Basescu sa nu fie chemat la conventie. Si PSD l-a invitat

Vineri, 15 Martie 2013, ora 11:43

Preda: Inacceptabil ca Basescu sa nu fie chemat la conventie. Si PSD l-a invitat

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda a criticat faptul ca presedintele Traian Basescu sau vreun lider al Partidului Popular European nu au fost invitati la congresul partidului din 23 martie si il acuza pentru asta pe Vasile Blaga, caruia ii reproseaza si faptul ca delegatii sunt alesi fara niciun fel de criteriu. "Vasile Blaga refuza sa raspunda daca il va invita pe Traian Basescu la...

9 comentarii
Stolojan: Udrea si Macovei n-au calificarea lui Blaga. Ar putea fi prim-vicepresedinti

Miercuri, 13 Martie 2013, ora 20:18

Stolojan: Udrea si Macovei n-au calificarea lui Blaga. Ar putea fi prim-vicepresedinti

Theodor Stolojan / PDL

Europarlamentarul PDL Theodor Stolojan considera ca presedintele Traian Basescu va avea o influenta asupra competitiei pentru conducerea partidului, insa crede ca va castiga Vasile Blaga, intrucat el are o "calificare" pe care rivalele sale, Monica Macovei si Elena Udrea, nu o au. "Traian Basescu are o anumita influenta, a condus candva PDL, l-a dus la guvernare, are influenta asupra...

27 comentarii
Elena Basescu il ia peste picior pe Blaga, dupa plecarea lui Stanisoara din PDL

Miercuri, 06 Martie 2013, ora 19:32

Elena Basescu il ia peste picior pe Blaga, dupa plecarea lui Stanisoara din PDL

Elena Basescu / PDL

Europarlamentarul PDL Elena Basescu il ironizeaza pe presedintele partidului, Vasile Blaga, in urma plecarii lui Mihai Stanisoara la PNL. Ea ii aduce aminte lui Blaga ca este poreclit de sustinatorii sai "Unificatorul". "Din ciclul 'Unificatorul': azi domnul Vasile Blaga ramane si fara prim-vicele pe care l-a impus in fruntea PDL", a scris Elena Basescu pe Twitter. Seful senatorilor PDL:...

24 comentarii
Cristi Preda: Trecerea lui Stanisoara la PNL, traducerea neincrederii in Blaga

Miercuri, 06 Martie 2013, ora 17:55

Cristi Preda: Trecerea lui Stanisoara la PNL, traducerea neincrederii in Blaga

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda este de parere ca trecerea prim-vicepresedintelui PDL Mihai Stanisoara la PNL, este "traducerea neincrederii in Vasile Blaga", cel care este considerat "problema" din PDL. Cristian Preda considera ca plecarea lui Stanisoara este "un efect al autoritatii slabe pe care o exercita Vasile Blaga in PDL". Stanisoara trece la PNL. PDL: "Bine ca a scapat...

13 comentarii
Blaga, acuzat ca a falsificat conditiile alegerilor din partid - I se cere demisia

Luni, 04 Martie 2013, ora 11:37

Blaga, acuzat ca a falsificat conditiile alegerilor din partid - I se cere demisia

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda scrie ca filiala PDL Arad "i-a dat sah" lui Vasile Blaga, acuzandu-l ca a falsificat deciziile luate la reuniunea in cadrul careia au fost stabilite conditiile de desfasurare a Conventiei din 23 martie. "Organizatia judeteana PDL Arad contesta decizia Biroului Permanent National (BPN) al PDL, privitoare la reunirea Consiliului National de Coordonare (CNC)...

9 comentarii
De ce o sustine EBa pe Elena Udrea si ce ii reproseaza lui Vasile Blaga

Duminica, 03 Martie 2013, ora 14:27

De ce o sustine EBa pe Elena Udrea si ce ii reproseaza lui Vasile Blaga

Elena Basescu / europarlamentar

Europarlamentarul Elena Basescu s-a prezentat, duminica, la sediul PDL din Bucuresti pentru a sustine motiunea Elenei Udrea, candidat la sefia partidului. "Am venit sa sustin motiunea. (...) O sustin pe Elena Udrea pentru ca motiunea ei este singura care are si un capitol destinat tinerilor. Acest partid si-a inceput activitatea cu sustinerea tinerilor. M-a mirat ca Blaga ca nu a...

35 comentarii
Cristian Preda: Blaga, victima sigura a lui Dottore

Vineri, 01 Martie 2013, ora 11:33

Cristian Preda: Blaga, victima sigura a lui Dottore

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda sustine ca motiunea cu care Vasile Blaga candideaza la sefia PDL este copie dupa programul cu care a vizat conducerea partidului si in urma cu sapte luni. El spune ca o asemenea "atitudine" il face pe Blaga "victima sigura" a lui Victor Ponta. "Textul din vara e preluat in iarna, cu minime modificari si nesemnificative adaugiri. Motiunea de azi e o...

12 comentarii
Cristi Preda il acuza pe Blaga ca a facut "opozitie constructiva"

Marti, 26 Februarie 2013, ora 10:00

Cristi Preda il acuza pe Blaga ca a facut "opozitie constructiva"

Cristian Preda / europarlamentar

Europarlamentarul Cristian Preda il acuza pe presedintele PDL Vasile Blaga ca dupa alegerile parlamentare din 9 decembrie 2012 a facut "opozitie constructiva" si ca acest lucru trebuie schimbat. "Ar trebui sa se schimbe maniera in care facem opozitie. De la 9 decembrie incoace, actualul Birou Politic Central considera ca trebuie sa facem o opozitie constructiva. S-au folosit de acest cuvant...

2 comentarii
Purtator de cuvant PSD: Macovei e un "reformator", sa incerce la PP-DD

Luni, 25 Februarie 2013, ora 13:52

Purtator de cuvant PSD: Macovei e un "reformator", sa incerce la PP-DD

Monica Macovei / PDL

Purtatorul de cuvant al PSD, Catalin Ivan, a comentat candidatura europarlamentarului Monica Macovei la sefia PDL, considerand ca nu va realiza nimic, nici daca va castiga ea, nici daca o vor face Elena Udrea sau Vasile Blaga. "E o batalie intre tabere, se pune saua pe un cal mort. Romanii ii stiu foarte bine pe toti 3, cu oricare, PDL n-are sanse sa depaseasca 12%, cat are acum in sondaje",...

22 comentarii
Cristian Preda, despre alegerile din PDL: Nu il voi sustine pe Blaga

Luni, 11 Februarie 2013, ora 17:29

Cristian Preda, despre alegerile din PDL: Nu il voi sustine pe Blaga

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda isi manifesta satisfactia ca liderul partidului, Vasile Blaga, "a cedat" si a fixat data pentru alegerile interne. " Nu il voi sustine pe Blaga", a tinut Preda sa precizeze. "Ca urmare a presiunilor interne, V. Blaga a cedat: nu mai are nevoie de sase luni de analiza a alegerilor din 9 decembrie, ci doar de patru. Astfel, Conventia PDL se va tine pe 23...

4 comentarii
Blaga: Ponta inventeaza subiecte, sa distraga atentia de la plagiat

Luni, 11 Februarie 2013, ora 11:27

Blaga: Ponta inventeaza subiecte, sa distraga atentia de la plagiat

Vasile Blaga / PDL

Presedintele PDL Vasile Blaga a declarat, luni, ca europarlamentarii democrat-liberali sunt de acord cu bugetul multianual pentru perioada 2014-2020, iar Traian Basescu trebuie felicitat pentru banii pe care i-a obtinut pentru tara noastra, chiar daca premierul Ponta inventeaza teme de discutie pentru a distrage atentia de la subiectul plagiatului. Acordul la care au ajuns liderii europeni...

13 comentarii
Blaga spune ca unii europarlamentari PDL si-ar putea pierde locul pe lista

Joi, 17 Ianuarie 2013, ora 22:27

Blaga spune ca unii europarlamentari PDL si-ar putea pierde locul pe lista

Vasile Blaga / PDL

Presedintele PDL, Vasile Blaga, sustine ca unii dintre actualii europarlamentari ai partidului s-ar putea sa nu se regaseasca pe lista viitorilor candidati democrat-liberali pentru Parlamentul European, urmand sa fie analizata activitatea fiecaruia, dar si a celorlalti care doresc sa candideze. Seful PDL a declarat, joi seara, intr-o conferinta de presa sustinuta la Constanta, ca...

3 comentarii
Cristian Preda si planul secret: Cine trebuia sa candideze impotriva lui Voiculescu si Antonescu

Marti, 18 Decembrie 2012, ora 08:41

Cristian Preda si planul secret: Cine trebuia sa candideze impotriva lui Voiculescu si Antonescu

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda ii raspunde lui Vasile Blaga, dupa ce liderul democrat-liberalilor s-a declarat dezamagit profund de Preda si de demisia acestuia din functia de prim-vicepresedinte al partidului. "Seful PDL a adaugat ca mi-ar fi propus sa candidez 'la locale' (se gandea probabil la parlamentare, dar nu a gasit cuvantul potrivit) si ca as fi refuzat. Ma simt obligat sa...

16 comentarii
Traian Ungureanu: Patria e in pericol!

Marti, 03 Iulie 2012, ora 20:36

Traian Ungureanu: Patria e in pericol!

Traian Ungureanu / PDL

Europarlamentarul PDL Traian Ungureanu este de parere ca "patria este in pericol", in urma evenimentelor de marti din Parlamentul Romaniei. Intr-o postare cu titlul "Patria in pericol!", Traian Ungureanu scrie pe blogul sau care sunt principalele evenimente ale zilei de 3 iulie, din Parlament. Democrat-liberalul afirma ca "USL, Victor Ponta si Crin Antonescu au declansat lovitura de stat,...

9 comentarii
Antonescu ii raspunde lui Blaga: Nu este lovitura de stat, nu as face asa ceva

Marti, 03 Iulie 2012, ora 17:20

Antonescu ii raspunde lui Blaga: Nu este lovitura de stat, nu as face asa ceva

Crin Antonescu / presedinte PNL

Presedintele PNL, Crin Antonescu, a respins ideea unei lovituri de stat, enuntata de presedintele Senatului, Vasile Blaga, si reluata de europarlamentarul PDL, Monica Macovei. Liderul liberal a fost intrebat de reporterul Realitatea Tv daca decizia de revocare a lui Vasile Blaga reprezinta o lovitura de stat. "Daca ma intrebati pe mine, este o intrebare retorica. Daca as considera ca este...

35 comentarii
Monica Macovei: Ponta si-a aparat un prieten impotriva Justitiei

Vineri, 15 Iunie 2012, ora 21:26

Monica Macovei: Ponta si-a aparat un prieten impotriva Justitiei

Monica Macovei / PDL

Europarlamentarul PDL Monica Macovei a declarat, vineri seara, ca nu s-a hotarat inca daca va candida la o functie de conducere in partid si a facut numeroase atacuri la adresa guvernarii USL, in special impotriva premierului Victor Ponta. "Nu am luat o decizie daca voi candida la sefia PDL, ma gandesc, am vorbit cu unii colegi despre asta. Am discutat cu Cristi Preda si Sever Voinescu, si...

23 comentarii
Excluderea lui Cristian Preda, decisa in PDL - vezi reactiile

Luni, 02 Aprilie 2012, ora 15:05

Excluderea lui Cristian Preda, decisa in PDL - vezi reactiile

Cristian Preda / exclus PDL

Excluderea europarlamentarului PDL Cristian Preda din partid, votata de Biroul Permanent National, a starnit o serie de reactii, unele favorabile deciziei, altele contrare. "Nimic nu e mai periculos ca in fata unei campanii sa ai si oameni care te pot lovi pe la spate", a declarat presedintele Senatului, Vasile Blaga. El a spus ca nu comenteaza "nici intr-un fel" decizia BPN. BPN al...

9 comentarii
Cristian Preda: Blaga trebuie sa fie presedintele Senatului

Duminica, 27 Noiembrie 2011, ora 14:55

Cristian Preda: Blaga trebuie sa fie presedintele Senatului

Cristian Preda / PDL

Europarlamentarul PDL Cristian Preda considera ca cel care ar trebui sa ocupe scaunul de sef al Senatului este democrat-liberalul Vasile Blaga. "Cred ca presedintele Senatului trebuie sa fie Vasile Blaga, nu cred ca avem foarte multe variante. Ar fi fost o varitanta foarte buna Anca Boagiu, daca nu era ministru al Transporturilor, dar ea cred ca face treaba buna la minister si ar fi pacat sa...

11 comentarii
Traian Ungureanu: Cursa in PD-L e foarte, foarte stransa. Vezi cu cine va vota

Sambata, 14 Mai 2011, ora 14:11

Traian Ungureanu: Cursa in PD-L e foarte, foarte stransa. Vezi cu cine va vota

PDL / stiri PDL

Europarlamentarul PD-L Traian Ungureanu a declarat pentru Ziare.com ca exista o competitie foarte stransa pentru conducerea PD-L, cu diferente foarte mici intre principalii candidati, Emil Boc si Vasile Blaga. "Din ce stiu, e o competitie foarte,foarte stransa, una la mustata", ne-a declarat Traian Ungureanu. El a refuzat sa spuna cu cine va vota, declarand ca va spune dupa si ca "voi...

3 comentarii
Blaga, despre criticile Monicai Macovei: Daca atat o duce capul! (Video)

Luni, 02 Mai 2011, ora 13:47

Blaga, despre criticile Monicai Macovei: Daca atat o duce capul! (Video)

Vasile Blaga / PDL

Secretarul general al PD-L Vasile Blaga a comentat luni ca declaratiile europarlamentarului PD-L Monica Macovei pe tema apropierii sale de Opozitie arata ca "atat o duce capul". "Nu am comentat niciodata discutiile din interiorul partidului, iar, vizavi de ce a spus doamna Macovei, daca atat o duce capul...", a raspuns Blaga, solicitat sa comenteze afirmatiile europarlamentarului potrivit...

14 comentarii
Pe cine vede Elena Basescu la sefia PD-L

Duminica, 06 Martie 2011, ora 12:26

Pe cine vede Elena Basescu la sefia PD-L

Elena Basescu / PDL

Europarlamentarul Elena Basescu crede ca Emil Boc, Vasile Blaga si Adriean Videanu sunt cei care indeplinesc criteriile pentru a conduce PD-L, deoarece cunosc foarte bine partidul. "Eu nu sunt de acord cu derogarea de la vechime. Cei care candideaza trebuie sa cunoasca partidul, sa cunoasca istoria acestui partid, sa-i cunoasca primarii. Nu am votat impotriva propunerii intrucat cred ca este...

12 comentarii

 1 2
 
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor