Premierul Victor Ponta, trimis in judecata de DNA

Joi, 17 Septembrie 2015, ora 12:16

   

Premierul Victor Ponta, trimis in judecata de DNA
Victor Ponta a fost trimis in judecata de procurorii DNA in dosarul Turceni-Rovinari. Premierul este acuzat de fals, complicitate la evaziune fiscala si spalare de bani.

Faptele de care este acuzat seful Executivului au fost comise in perioada in care era avocat. Procesul va fi judecat la Inalta Curte de Casatie si Justitie.

Alaturi de Victor Ponta au mai fost trimisi in judecata senatorul PSD Dan Sova, aflat sub control judiciar, care este acuzat de complicitate la abuz in serviciu, fals in inscrisuri, evaziune fiscala si spalare de bani, Laurentiu Ciurel, la data comiterii faptelor director general al SC Complexul Energetic Rovinari SA (C.E.R), acuzat de abuz in serviciu, cu obtinere de foloase necuvenite pentru altul, Dumitru Cristea, la data comiterii faptelor director general al Complexului Energetic Turceni (C.E.T), si Laurentiu Graure, fost director economic al Complexului Energetic Turceni (C.E.T), acuzati, de asemenea, de fapte conexe celor de coruptie.

In rechizitoriul intocmit, procurorii au retinut, printre altele, ca in perioada octombrie 2007 - decembrie 2008, inculpatul Victor Ponta, prin cabinetul sau individual de avocatura, a obtinut de la SCA "Sova si Asociatii" suma 181.439,98 lei, pentru presupuse activitati efectuate in conlucrare, dar care, in realitate, NU s-au efectuat.

Astfel, in august 2007, intre "Sova si Asociatii" si cabinetul lui Victor Ponta s-a incheiat o conventie de conlucrare profesionala pe o perioada nedeterminata, care prevedea ca avocatul Victor Ponta sa primeasca sume fixe de pana la 3.000 de euro, pentru care va emite facturi lunare.



Conventia de conlucrare s-a incheiat in luna decembrie 2008, moment in care Ponta a devenit ministru.

Procurorii spun ca, in perioada octombrie 2007 - decembrie 2008, avocatul Victor Ponta a emis un numar de 17 facturi fiscale in valoare de 181.439,98 lei "pentru presupuse activitati efectuate in conlucrare".

"Facturile fiscale au fost transmise spre decontare societatii de avocati SCA 'Sova si Asociatii' care a efectuat plata contravalorii lor, dupa care le-a inregistrat in contabilitate. Sumele aferente celor 17 facturi reprezinta cheltuieli ce nu au la baza operatiuni reale, avand in vedere ca, in realitate, Ponta Victor-Viorel nu a efectuat nici un fel de activitate profesionala in temeiul conventiei de conlucrare. Sova Dan-Coman a fost singura persoana cu drept de dispozitie in privinta oricaror actiuni de orice natura care implicau societatea de avocati", se arata in comunicatul DNA.

Ponta a venit neinvitat la DNA cu un "document foarte important". Procurorul n-a avut timp de el si l-a trimis acasa

Mai mult, in data de 18 iulie 2011, "in timpul desfasurarii unui control fiscal, Ponta Victor-Viorel a raspuns in scris in cadrul unei note explicative la trei intrebari adresate de inspectorii ANAF, in cuprinsul careia a prezentat o stare de fapt inexistenta in sensul ca a acordat 'Consultanta in dosare penale aflate pe rolul Parchetelor'", arata DNA.

In timpul derularii controlui fiscal, Victor Ponta "s-a inteles" cu Dan Sova ca acesta "sa intocmeasca in cadrul societatii de avocati rapoarte de activitate juridica, pretins a fi prestata", corespunzatoare celor 16 luni cat a durat conventia.

In plus, in cursul lunii august 2011, "in vederea depunerii la organele fiscale, inculpatii Sova Dan Coman si Ponta Victor-Viorel au intocmit in fals 16 inscrisuri corespunzatoare cate unei luni din intervalul septembrie 2007 - decembrie 2008, prin care atestau ca Ponta Victor-Viorel ar fi desfasurat diferite activitati juridice in mai multe cauze ale SCA 'Sova si asociatii' aflate pe rolul instantelor de judecata", se arata in comunicat.

Cele 16 inscrisuri falsificate au fost tehnoredactate prin metoda "copy paste", sustin procurorii, dupa modelul inscrisurilor privind activitatea juridica desfasurata de mai multi avocati din cadrul SCA "Sova si Asociatii", avocati care au declarat ca NU au conlucrat niciodata cu Ponta Victor-Viorel. In realitate, Ponta Victor-Viorel nu a efectuat nici una din activitatile respective, nici macar in parte.

Ponta: Vreau sa ajung cat mai repede in fata judecatorilor - ce carte va juca

Spalare de bani si inscrisuri false folosite la DNA si la Tribunalul Bucuresti

In ceea ce priveste acuzatiile de spalare de bani, procurorii DNA sustin ca, in perioada octombrie 2007 - decembrie 2008, inculpatii Victor Ponta si Dan Sova "au disimulat adevarata natura a provenientei banilor (181.439,98 lei) " obtinuti de primul. Cu o parte din bani, Ponta a cumparat doua apartamente in Bucuresti, care i-au revenit gratuit in urma lichidarii cabinetului de avocatura, iar alte sume i-au revenit direct.

"In perioada 11.11.2008 - iunie 2009, Ponta Victor-Viorel a mai beneficiat de foloase din partea societatii de avocati, constand in transmiterea dreptului de utilizare cu titlu gratuit a autoturismului marca Mitsubishi Lancer Evo 10. In tot acest timp, societatea de avocati a platit avansul (37.027,41 lei), ratele de leasing (aprox. 6.000 lei/luna) si alte obligatii catre firma de leasing, in total, 79.641,11 lei. In luna iunie 2009, Ponta Victor-Viorel a preluat leasingul autoturismului fara sa mai achite vreo suma de bani societatii de avocati.

Autoturismul a fost achizitionat de societatea de avocati SCA 'Sova si Asociatii', la solicitarea expresa a lui Ponta Victor-Viorel, care a participat la alegerea acestuia si l-a preluat personal", se mai arata in comunicatul DNA.

Ponta a plecat de la DNA: Am cerut ca situatia mea sa fie disjunsa din dosarul mare

Totodata, in comunicatul DNA se mai precizeaza ca, intre anii 2010-2011, dupa ce in mass-media au aparut o serie de articole cu privire la contractele de asistenta juridica semnate cu complexurile energetice Rovinari si Turceni, Dan Sova "a conceput si semnat 11 inscrisuri denumite procese-verbale ale Adunarii Generale a Asociatilor SCA 'Sova si Asociatii' inscrisuri antedate si care prezinta in cuprinsul lor o stare de fapt inexistenta", dar care sa corespunda propriului interes.

"Concret, inscrisurile au fost intocmite pentru a sustine ideea ca Sova Dan-Coman nu s-ar fi implicat in negocierea contractelor cu cele doua complexuri energetice. Respectivele inscrisuri au fost folosite in datele de 01.10.2014 si 20.02.2015 in fata Directiei Nationale Anticoruptie, iar unul dintre acestea (procesul-verbal datat 15.01.2007) a fost folosit la data de 27.04.2010 in fata Tribunalului Bucuresti, in cadrul unui dosar avand ca obiect actiune in raspundere delictuala", se mai arata in comunicatul DNA.

A.N.A.F. s-a constituit parte civila in cadrul procesului penal cu suma de 126.979,73 lei fata de inculpatul Dan Sova si cu suma de 51.321,80 lei fata de inculpatul Victor Ponta.

In cauza, a fost dispusa masura asiguratorie a sechestrului asupra mai multor bunuri imobile ce apartin inculpatilor, se mai arata in comunicatul DNA.

Urmareste Ziare.com pe Facebook   si  pe Instagram   Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 27259 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
Comentarii
niculaeda
rank 5
'' Premierul Victor Ponta, trimis in judecata de DNA"
-la multzi ani , CU EXECUTARE ! :O)))))))))
roion
rank 5
Oooo,
Oooo,ce veste minunata!!!
Comentariu inadecvat
rautzu
rank 5
Ponta la judecată
Culminarea firească a activității celui mai corupt și nociv guvern de la fanarioți incoace. Numai PSD putea reuși o asemenea performanță, 2 premieri penali la rand. Dar se poate și mai bine, depinde doar de Oprea... (PSD, UNPR, aceeași...).
coolsnow
rank 5
de cand are iohanis dreptul sa il demita?
stie cineva?
Utilizator sters
victor viorel ponta inca nu a demisionat???
ce mai asteapta?
Utilizator sters
dottore Ponta a luat banii....dar cu imprumut....
i-a dus in Dubai sa se inmulteasca in bancile qatareze...Hai bre ca Ponta si Sova sunt viitorul tarii bananiere Romanika...la fel ca Udrea, hrebe junior, nastase-jr, eba, si multe alte progenituri care iata deja au intrat in politika si arata ca au invatat sa fure mai bine ca profesori si mentorii lor...
magog
rank 2
Dorim ca justitia sa-si faca datoria 100%
Pedeapsa trebuie sa fie cu executare si nu altfel!

Iar la Sova asteptam un lat si mai mare avind in vedere ca a sters totul de pe calculatoare!
Iar de generali nu avem nevoie in fruntea tarii.
Utilizator sters
dar fularul Burbery?....Bombonel trebuie sa-l dea
Ponta si mentorul Bombonel...dottore si seful de proiect...doi sobolani penali la cascavalul bugetului de stat!
Utilizator sters
eu zic sa va hotarati odata: conventia s-a incheia
t in 2007 sau 2008?
"Astfel, in august 2007, intre "Sova si Asociatii" si cabinetul lui Victor Ponta s-a incheiat o conventie de conlucrare profesionala pe o perioada nedeterminata, care prevedea ca avocatul Victor Ponta sa primeasca sume fixe de pana la 3.000 de euro, pentru care va emite facturi lunare.
Conventia de conlucrare s-a incheiat in luna decembrie 2008, moment in care Ponta a devenit ministru."
RETARDER
rank 5
Oare trebuie sa il ridice cu catuse ca sa isi dea demisia?
fiecare ora in care poanta e prim-ministru e un risc major pentru Romania, in lumina gafelor si provocarilor la adresa Ungariei din ultimele zile.
Din pacate marioneta de la cotroceni nu are suficient curaj si coloana sa atace problema dpdv al riscului pentru politica externa pe care il prezinta poanta ca prim ministru.
ioanr
rank 5
Eronat
Presedintele a cerut premierului acuzat demisia, insa asta din urma, cu soriciul gros, nu si-a dat demisia.Posibilitatea de demitere a inculpatului o are numai parlamentul, adica alta haita de ilegali - penali care l-au uns pe scru-sau sef la audit Curtea de conturi, cu toate ca si ala nu si-a incheiat socotelile cu DNA-ul ! Deci ?! Hai sa gandim cum sa-l inlaturam, nu sa facem praf inutil.Cea mai sigura masura acm, ca Ponta sa nu mai fie premier sunt: Dragnea ca sef interimar al PSD cu retragerea sprijinului sau justitia prin condamnare cu executare, sau, cea mai eficienta, iesirea in strada a poporului care sa solicite respectarea art. 1(4) din Constitutia Romaniei, privind separatia puterilor in stat.
PSD.Erie
rank 5
Toarasi, domne, va rog sa nul mai criticati pa dom doctor Wponta !
Macar acuma cand spune adevaru.
Pai na zis dansu ca vrea sa stea priministru pana in 2016 ?
A zis.
Pai sia tunci ?

Traiasca victorian alegerile lu dom doctor Wponta.

p.s. Alaturi de Victor Ponta au mai fost trimisi in judecata senatorul PSD Dan Sova, aflat sub control judiciar, care este acuzat de complicitate la abuz in serviciu, fals in inscrisuri, evaziune fiscala si spalare de bani, Laurentiu Ciurel, la data comiterii faptelor director general al SC Complexul Energetic Rovinari SA (C.E.R), acuzat de abuz in serviciu, cu obtinere de foloase necuvenite pentru altul, Dumitru Cristea, la data comiterii faptelor director general al Complexului Energetic Turceni (C.E.T), si Laurentiu Graure, fost director economic al Complexului Energetic Turceni (C.E.T), acuzati, de asemenea, de fapte conexe celor de coruptie.
Utilizator sters
Pontache e trimis in judecata cu o parodie de dosar!
In cateva cuvinte Uncheshelu il acuza pe Ponta ca a fost platit de Sova cu bani si masina, fara sa fi lucrat indeajuns! La toate astea s-au platit taxe la stat conform legii.
O Hotarare Judecatoreasca a Comisiei Europene a stabilit intr-o cauza similara ca un angajator poate sa te plateasca si daca stai degeaba, Uncheshelu a aflat? Sigur ca a aflat, de nervi nici nu a vrut sa-l primeasca pe Ponta!)))

DNA, cand vetzi angaja procurori profesionisti?
Utilizator sters
gaspere
intelept ai grait.
cred ca ti s-a marit ficatul, de acolo intelepciunea asta teribila:)))
adica dottore puie monta este nevinovat, nu?:)))))
ca si tata socru, ca si sova, ministrul marilor proiecte care a "pierdut" contractul cu bechtel, ca si guzganul rozaliu , ca si miky spaga, ca si androneasca, ca si fenechiu care este deja la puscarie, ca si varanul, ca si intreaga liota de penali din psd si din guvern, nu????:)))))))
dottore si vadim, mantuitorii neamului:)))))))
Tragicomedian
rank 2
Ratare reptiliene! Curtea de Justitie UE a dat...
... o solutie preliminara la cererea unei instante bulgare. Acolo e vorba de contracte de tip abonament: "furnizorul sta la dispozitia clientului pe durata contractului; clientul plateste saptamanal un abonament fix".

- Tonta a depus in 2011 la dosar 16 rapoarte de activitate PLAGIATE, pentru a justifica 16 luni de plati. In plus, contractul cu Sova nu vorbeste de abonament ci de "activitate de consiliere juridica in masura solicitarilor."
Vasile Bulgaroctonul
rank 5
Tov Gusper.....
Felicitari!Esti singurul destept intre postatori,care ai sesizat abuzurile DNA.Ponta este curat ca lacrima.
Comentariu inadecvat
Tragicomedian
rank 2
Attila nu era ungur si nu avea unguri in imperiu
Asta este o auto-flatare a istoriografiei maghiare. Cand zici ca ungurii sunt aici din vremea lui Attila, dai o copita etnogenezei romanesti: unguri in secolul al V-lea, in vreme ce romanii (vlahii) apar mentionati in treacat 5 secole mai tarziu.
Pierrot
rank 3
esti singur
Mentorul tau VCT e pe catafalc,Ponticul vostru e pe duca
si tie-ti arde de batut campii.
JulianDoe
rank 5
mama ta ti-a ales bine nick-ul. esti un dezastru.
sau ai ajuns asa de cand au inceput sa fie demascati infractorii din PSD ?
vezi ca Ponta e trimis in judecata si asta iti intuneca judecata ?
maxi
rank 5
Jenant, chiar daca ar fi adevarat!
DNA a uitat de milioanele de euro furate de Udrea, Cocos, PDL!
DNA a uitat de prejudiciul de 300 de milioane dolari in cazul FLOTA!
DNA se leaga de eventual 2000 de euro in cazul Ponta, premierul Romaniei care a scos tzara din guvernarea neagra a PDL!
E ceva putred in conducerea Romaniei, DNA actioneaza impotriva interesului natzional, chiar aduc prejudicii de imagine tzarii! DOsarul asta putea sa astepte terminarea mandatului lui Ponta, imi e rusine de rusinea procurorilor, ... platitzi de romani si de guvernul Ponta! Musca mana care-i hraneste, isi bat jok de o tzara intreaga! O sa iesim in strada sa-l sprijinim pe PONTA!
niculaeda
rank 5
@ma(r)xi 12.24
"O sa iesim in strada sa-l sprijinim pe PONTA!"
- ieshi acu', ca deja e o aglomeratzie de nu potzi sa arunci un ac ! :o)))

"Premierul Victor Ponta, trimis in judecata de DNA"
Pierrot
rank 3
Da Maxi,e ceva putred in Romania.
Este de vreo 15 ani de cand a venit la putere nen-tu
Iliescu ,Roman,Nastase,de cand s-au infiintat Latrinele lui voiculescu,ghita si Romania Mare a lingaului defunct.
Comentariu inadecvat
Tragicomedian
rank 2
@marxi: nu te inerva, to'arshe ca faci infract ca
... VC Tudor!

- Nu pune la suflet: Tonta intra la puscarie, ca si inaintasii lui, naturali si politici. Nu ne spunea el ca un bunic pava drumuri, in vreme ce o stramoasa facea troatuarul, ca si Tonta, in zilele lui pe malurile si sub podurile Senei.
Comentariu inadecvat
Cronos
rank 3
Nu poate DNA aresta cat poate colitia psd-alde-unpr fura!!
bucuria cu care ALDE si UNPR il sprijina pe Ponta arata clar ce partide sunt !!

Jena d-voastra spune tot .....
Andradda
rank 5
Ponta nu demisioneaza
Ba chiar dimpotriva, acum se va agata si mai abitir de toate functiile pe care (inca) le mai are. Mingea e in curte la Cotroceni.
Cronos
rank 3
Nici nu trebuie sa demisioneze Ponta!! E suficient sa demisio-
neze ministrii care sunt cinstiti si morali!! Evident daca te simti corect, nu poti accepta sa te coordoneze unul urmarit penal!!
Vasile Bulgaroctonul
rank 5
Dar.....
Crezi ca este vreun ministru din actualul guvern om cinstit?poate numai Dragnea si de aceea a demisionat.
maximar
rank 5
cotroceanu e moale rau
nu are sange in el sa zica nimic, s-a vazut dupa discursul din data de 16 pt care a cerut voie si a stat la rand inca de saptamana trecuta :)
Ce a zis cotroceanu? mai nimic, bla bla bla...
Mircea, Brancovene, Stefane, Vlad si Mihai, unde va sunt urmasii?
Cronos
rank 3
Cotroceniul e gentleman!Lasa coalitia de guvernare
sa se faca singura de cacao :))!!
E chiar bine ca ne ofera oportunitatea sa vedem cum reactioneaza partidele de la guvernare!!
Andradda
rank 5
Johannis nu poate sa-l demita/suspende
Dpdv legal-constitutional, Presedintele nu poate sa suspende un ministru (si nici pe premier) decat pt fapte comise de acestia in timpul mandatelor. Or Plagiatorul este trimis in judecat pt fapte comise inainte de a fi premier.
Au avut grija Iliescu-Nastase sa matraseasca o Constitutie care sa-i apere pe toti penalii pt faptele comise inainte de a intra in politica de varf.
Johannis poate totusi sa ceara inca o data demisia plagiatorului, dar sa o faca vehement, nu doar scriind epistole pe facebook.
ioanr
rank 5
Andrada
Gresit, nu-i mingea la Cotroceni ci la Parlament si/sau PSD, atat.Poate, in cel mai nesigur mod, fi (mingea) in mana fiecarui roman care ar putea iesi in strada sa-si ceara drepturile, inclusiv respectarea Constitutiei, art.privind separatia puterilor in stat. Hai sa nu cerem de acolo de unde nu-i legal.
Presedintele a cerut demisia insa Ponta, un "fin" politician, cum sunt majoritatea PSD-istilor, a si ascultat, apoi... nimic ! Ba, pardon, si-a pus socrul sef la audit Curtea de Conturi pe 9 ani.
Buna rasplata, nu ! Si noi ce facem?
Andradda
rank 5
Am explicat mai sus la 13:09
Cand am spus ca mingea e la Cotroceni nu m-am referit la demiterea plagiatorului ci la o reactie mult mai vehementa a Presedintelui, nu doar la niste constatari pe facebook, cum ca el nu poate face nimic, ca nu se baga, ca nu e treaba lui.... Johannis trebuie sa vorbeasca public, clar si raspicat, ca am ajuns de rasul lumii cu un premier care refuza sa demisioneze chiar si dupa ce a fost trimis, oficial, in judecata pt fapte de coruptie si spalare de bani.
Johannis are inca o sustinere consistenta in randul romanilor si este inadmisibil sa nu ia o pozitie ferma ( mult mai ferma) decat a facut-o pana in prezent. Plagiatorul a demonstrat tuturor ca e capabil sa treaca peste orice pt a-si mentine functiile. Nu l-a dat jos nici plagiatul dovedit, nici pierderea alegerilor prezidentiale, nici pierderea sefiei PSD, nici punerea sub acuzare si, iata, ca nici acum dupa trimiterea in judecata nu da semne ca ar avea de gand sa se retraga. Asa ca, trebuie scuturat bine de tot, atat de Johannis cat si de opinia publica. N-ar strica nici daca socialistii europeni ar lua o pozitie mai transanta fata de aliatul plagiator care-i face de rusine la nivel de partid european.
Dar, vom vedea....
maximar
rank 5
e un inceput bun
sa vedem continuarea
Utilizator sters
In dosarul asta Sova a reprezentat Turceniul si Gorghiu a
reprezentat Electrica, cumva? Sova a castigat si Gorghiu a pierdut, cumva? Sova, daca a castigat trebuia rasplatit cu un premiu, cumva? DNA zice ca nu, premiul reprezinta un prejudiciu! )))
nicolae
rank 5
Da....
Si ambele apartineau de .... Guvern, institutii de stat. Au dat si ele ceva ....malai... la specimenele astea. Nu conteaza cine pierde, conteza doar ce intra in buzunarul fara fund..
Utilizator sters
Nicolae, toti managerii unitatilor de stat au
premiu de activitate! Dar nimanui nu i-a trecut prin cap sa zica ca e prejudiciu! :))))

Pe Unchiasu il vad anchetat in urmatoarele luni. Nu putea gasi acuzatii mai solide?
Cronos
rank 3
Marin2134 in Ro directorii institutiilor de stat
isi dau lor premii din bani publici cat vor ei iar la angajati functie de slugarnicie !! Eventual le mai cer sa imparta cu ei sau neamurile lor premiile oferite!! Asa-i, nu-i nimic nou sub soare!! Dar asta nu inseamna ca-i normal!!
Disaster
rank 1
esti mediocru in gandire si ai plecat pe fenta
cum se zice ! Ponta a cerut acum o saptamana sa fie trimis in judecata, din cate imi amintesc !
Cronos
rank 3
Take it easy! Ponta a aratat cine este la alegeri!
La cat banet a bagat PSD in alegeri si in europarlamentara lui Ponta, nu cred ca lasa loc la dubii la ce spagi si afaceri murdare au facut si fac cei din PSD-unpr!!

PS. Daca era mediocru in gandire conform datelor statistice de dupa alegeri ar fi fost un sustinator PSD!
Neutru
rank 5
Cred ca tu incerci sa ne trimiti pe fenta !!
Cei neinformatzi ar trebui sa taca dar cum sarcina de partid se executa fara sa se discute iese un ghiveci al ratziunii. Saptamana trecuta Ponta nu a cerut sa fie trimis in judecata cat mai repede, el a cerut disjungerea dosarului sau de la dosarul principal (Turceni-Sova) ori o asemenea disjungere ar fi intarziat tocmai trimiterea in judecata. Vezi tataie ca ceea ce spui matale e minciuna!!! Ai facut o fenta care te-a pus pe tine pe muschii fesieri......
niculaeda
rank 5
@ Disaster 14.12
- da, da' voia sa fie disjuns din dosar , shi e trimis cu toata gashca , ceea ce e nashpa ! :o(((

"Premierul Victor Ponta, trimis in judecata de DNA"
Cronos
rank 3
Ce-i educat de Nastase penal ajunge!Un premeir penal si plagiator va
avea intotdeauna ministrii dupa chipul si obiceiurile lui!!

Daca este vreun ministru cinstit in tot guvernul Ponta acela ar trebui sa-si dea demisia!! Banuim ca nimeni nu va demisiona :(((!
Terente
rank 4
Pt. guvernanti nu exista un ROF?
La celelalte categorii de functionari ai statului, intr-o astfel de situatie, suspendarea venea concomitent...
m.omiduta
rank 5
Politicienii nostri pot conduce si din inchisoare
Mai avem putin si se aduna toti la Mititica.
Cronos
rank 3
nu stim daca pot conduce tara dar stim ca odata
ajunsi acolo toti devin mari scriitori acreditati de Academia Romana si de "renumiti" profesori univeristari :((

Poate n-ar fi rau sa se deschida o Scoli Doctorale in toate inchisorile chiar daca n-ar fi mari diferente intre coordonatori si coordonati:))))!
marin123
rank 5
Omiduta,suntem singura tara in care premierul
Desi este urmarit penal, refuza sa-si dea demisia.El merge pe principiul domnitorului Alexandru Lapusneanu care spunea:"Daca voi nu ma vreti, eu va vreau".Traiasca PSD, care il protejeaza ca pe sfantul Arsenie Boca. Shalom
ioanr
rank 5
Terente
Asa-i, nu exista ROF, dar exista altceva: lege!Legea 53 care se mai cheama si Codul Muncii! Dar cine-l ia in seama, daca "sorici gros" asta nu respecta Constitutia ?!
StefanIntaiulSiCelMare
rank 2
Dragă M!
Amu că s-a dus VC Tudor te-ai găsit inlocuitor???
m.omiduta
rank 5
@Cronos
Ideea nu e rea, cu o singura mentiune, totul sa aiba un circuit inchis si exclusivist - Vox Politicus-Mititicas SRL. Noi, poporenii de rand, sa fim exclusi din cercul lor.
Cronos
rank 3
Nicio sansa!! De furat n-am furat si spaga n-am
dat in viata mea de aia am parsit tara :)))!
TZEPESH
rank 5
Curatati tara de mishei
Bravo DNA cratati tara de michei si de lichele!!!!!
ioanr
rank 5
Tzepes-e
Pacat ca nu reusesc, pacat ca dureaza prea mult pana ii pun sub acuzare... Astia au un ritm se inmultire foarte rapid.Singura cale de starpire, este aceea de a nu mai fi votat nici un inregimentat politic, indiferent de partidul care-l sustine.Astfel, ar mai ramane si ceva bani in bugetul tarii, bani care altfel merg catre partdiele politice parlamentare, daca nu stiati !Deci, ei nu sunt in stare sa se autofinanteze cu cat fura, macar.
Utilizator sters
deci...
dottore puie monta viorel, a inceput sa paseasca pe strada ce duce la puscarie:))))
cu cat talent striga pe stadioane, "la brutarie":)))
ete ca i -a implinit dorinta:))))))
Utilizator sters
Se compara dosarul asta cu al lui Udi?
Nu pot sa nu remarc ca totzi din PSD au dosare facatura si totzi din Mafia basista au fraude de miliarde de euro. Si totushi DNA nu mai termina de instrumentat dosarele Microsoft, Eads, retrocedarile, Bica, Udi, Basu, Blaga, Cocosh, Pinalti, etc
Pierrot
rank 3
Guspere,Maxi,
Acum aveti doi morti.
Unul e pe catafalc si altul,Ponta,care este mort politic.
Eu propun sa-i organizati si lui funeralii nationale.
Pierrot
rank 3
Cea mai buna veste dupa
arestarea mafiotului Oparescu si dupa disparitia in neant lui WCT.
Utilizator sters
maxi
eu am alta propunere...
ca asta cu iesitul in strada pt sustinerea lui ponta este o frectie la picior de lemn..:)))
nu vrei tu sa-l sustii pe dottore puie monta in puscarie, cand se apleaca sa caute sapunul?:))))
ca i-o fi si lui greu...:))))
IL_VALACHO
rank 1
Nu exista decit o explicatie: dosar politic!
Facatura lui Basescu,ce poate fi altceva!?De aici puteti trage concluzia ca nimic nu s-a schimbat:tot basescu trage sforile,justitia este tot la mana lui,ca si serviciile secrete,politia,si ca tot el este cel care ordona dosare politice.Jos Basescu!
Utilizator sters
il vachio...
geme puscaria de hoti din cel mai cinstit guvern si tu ai ficatul marit...
nu te mai agita, ca-ti dauneaza:))))
IL_VALACHO
rank 1
Ironia sortii......
Esti lipsit de multe ,amice,dar dintre toate,se pare ca simtul umorului este ca si inexistent.Soarta isi bate joc inca odata de tine.
ioanr
rank 5
Exact
Basescu, bata-l vina! Dar sa vedem ce decide "justitiarul" Gadea !
IL_VALACHO
rank 1
Macar.......
Tu ai simtul umorului,nu ca alkada!
Utilizator sters
alkada(Udrea) e stresata. A venit iar ziua cand
trebuie sa semneze la Politie! :))

Ponta e trimis in judecata? Foarte bine, sa se termine o data mascarada asta! Judecator va fi Camelia Bogdan, judecatorul Mafiei? As putea jura!
Utilizator sters
Justitiarul va vi mai mult ca sigur.....
....Camelia Bogdan pentru ca numai ea poate condamna oameni nevinovati. Daca va fi alt judecator (ma cam indoiesc) ponta va fi achitat pentru lipsa faptelor! De risul curcilor....prejudiciu 51000 lei iar leafa unui judecator/procuror care s-a ocupat pina acum de acest caz inventat depaseste cu mult aceasta cifra. Rid si curcile!
Utilizator sters
Unul chel....
...si care se uita strimb!
Utilizator sters
dottore puie monta
nu a dat inca nici o declaratie?!
sa raga ca-i persecutat politic?
sa spuna ca-i intr-un stat politienesc?!
ca-i urmarit pt ca a dat de la el de acasa salarii, mita electorala,case, a anulat datoriile cetatenilor sarci la banci, ca a urcat romania pe culmi de glorie, dar merkel a complotat sa intre el in puscarie, pt ca pierdea in sondaje in germania?:))))))
vaiii...
cata tacere ....
chiar sunt curios ce magarie o sa inventeze...
achhh...
stiu...
securitatea lui basescu l-a lucrat...:))))
ca el se intelegea bine cu johanis:))))
bine ca ...
a apucat sa-l transfere pe tata socru .
daciana o sa-i arunce chiftele si alifie pe geam, la inchisoare:))))
Vasile Bulgaroctonul
rank
Ai dreptate......
Basescu este de vina ca Ponta a luat spaga si a facut evaziune fiscala.
Pierrot
rank
Ai dreptate stimate Vasile
Si infarctul WCT-ului tot Basescu l-a pus la cale impreuna cu doctorii de la Spitalul Militar.
nicolae
rank
Sa dam Cezarului ce-i al Cezarului...
Nu cred ca in dosarul de urmarire penala s-a stabilit adevarul. Sova declara in 2011 ca Ponta l-a ajutat in niste dosare la Mizil. Il cunosc pe cel condamnat in acel dosar. Sustin si azi ca si atunci ca a fost un dosar "la comanda" care a continut numai probe trucate. In dosar s-au dat doua achitari si o condamnare, pe recurs. Completele de la fond si apel au cerut probe dar procurorii au refuzat sa le aduca. Cu toate astea, in recurs un complet de "2 lei" de la CA Ploiesti a dispus condamnarea . In urma condamnarii indivizii si-au insusit, fara sa plateasca, prin inginerii financiare, actiunile si dividendele de la fabrica de tancuri, plus o multime de alte magarii. Sova a incasat pe cel scandal 3,6 milioane de lei. Cifra asta reprezinta SPAGA nu onorariu avocat. Asa ca in prezentul dosar nu se prezinta realitatea. Ponta si Sova au masluit un dosar penal si si-au luat fiecare partea. Asta nu se vede.... Eu cred ca masluitorii ar trebui sa plateasca.
vmunteanu
rank
Nu este OK
Oricit de mult il apreciez pe actualul presedinte, pentru atitudinea sa ponderata in politica romaneasca actuala, nu-l inteleg, sub nici o boaba, cum de nu-l vrea suspendat pe acest mizerabil mincinos, mitoman, mistocar,inconstient in orice actiune politica interna / externa, obraznic in orice interventie publica, tupeist si vulgar din punct de vedere a termenilor oficiali ceruti de functie, inconstient in declaratii privind situatia/starea natiunii! Ma mir cum de PSD, batrinii acestui partid, nu-l "expulzeaza" - vis- a-vis de actualele concepte social-democrate ale zilelor noastre si, mai ales ca el a ajuns un bolav mintal, mitoman, INCONSTIENT politic, care nu mai poate conduce un guvern si soarta tarii! Hello, d-le Presedinte al Romaniei, treziti-va, va rog - pina nu este prea tirziu (pentru soarta Romaniei, electorat, etc.).
ioanr
rank
Chiar nu intelegi
ca nu are artibutele necesare (constitutionale) pentru a-l suspenda presedintele pe V.V.Ponta ?
ioanr
rank
Mai este ceva care nu se spune
Despre activitatea deputatului Victor Viorel ponta ca presedinte al comisiei de ancheta a "baietilor destepti" in afacerea Turceni - Rovinari.Deci, el ancheta, rezultatele se duceau la Sova care le folosea (pentru popor nu), pentru sine! Pe astea de ce nu le auzim ? Cum se cheama in termeni juridici aceasta fapta a lui Ponta si a lui Sova ? Dar contractele cu Bechtelul ? Dar studiile de fezabilitate facute pentru autostrazi si drumuri expres care nu vor fi executate nici o data ? De unde sunt banii aceia furati legal ? Cine-i aduce inapoi ?
akinakes
rank
Pai, nu era normal?
Acum poate se afla adevarul, nu cel furnizat pe surse. Inca nu este condamnat, faptele sunt dinainte de a fi premier, deci, rabdare....
Utilizator sters
E foarte bine.......
....si exista doua posibiloiutati: una in care va fi judecat de un judecator si va fi achitat pentru inexistenta faptelor si a 2-a in care judecatorul va fi Camelia Bogdan si se vor da N ani cu executare si eventual o confiscare extinsa a averilor familiei ponta pentru a acoperi cei 51000 lei. De tot risul.....statul va cheltui mai multi bani decit presupusul prejudiciu numai sa iasa "un guvern al meu"
Neutru
rank
Iar de bagi ca musca total neinformata dar care bâzâie tare !?
Omule esti din nou total alaturi de "subect". Dosarul lui Ponta va fi judecat de Inalta Curte de Casatie si Justitie,singura competenta in asemenea situatii,nu poate fi achitat de un singur judecator si nici condamnat de Camelia Bogdan in apel. Imaginatzia si sarcina de partid,bata-le vina !!!
niculaeda
rank
@Apollo13 14.50
- da' tu ce zici , o gaiana costa mai mult de 51.000 de lei ! ca unii fura o gaina shi fac trei ani de pushcarie ! :o(((

"Premierul Victor Ponta, trimis in judecata de DNA"
Vasile Bulgaroctonul
rank
Este ceva
Bun realizat in Romania de basescu?l-a lasat pe Ponta sa transforme Romania in tigrul Europei?
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor