Ponta nu are bani pentru ultimele 45 de zile din an si da vina pe Boc

Duminica, 14 Octombrie 2012, ora 11:10

   

Ponta nu are bani pentru ultimele 45 de zile din an si da vina pe Boc
Premierul Victor Ponta sustine ca Guvernul pe care-l conduce nu dispune de finantare pentru ultimele 45 de zile din acest an, fosta administratie PDL aproband un buget care nu prevede aceasta perioada. Prim-ministrul spune insa ca banii ar putea veni din vanzarea licentelor 4G.

"Ne lipseste finantarea pentru ultimele 45 de zile din an. Or sa fie banii pentru licentele 4G", a spus Ponta, la PRO TV.

Acesta a aratat ca se pot obtine banii necesari, insa asta ar insemna cresterea deficitului bugetar si, implicit, incalcarea tintei convenite cu FMI. De asemenea, Ponta a precizat ca nu poate duce deficitul la 5% din moment ce tot el va fi la guvernare in ianuarie.

"Ideea este de a ramane in deficitul convenit cu FMI, daca facem 2-3% deficit normal ca avem bani. Nu putem sa facem 5% deficit, tot noi vom fi la guvernare in decembrie si ianuarie, nu pot sa-mi pun mie o bomba", a explicat Victor Ponta.

Seful Guvernului a explicat totusi ca au existat situatii mai grave in Grecia sau Franta, cand, odata cu ajungerea la putere, respectivii guvernanti au descoperit ca nu dispun de finantare pentru urmatorii doi ani.

Premierul a adaugat ca prioritatea numarul unu a Guvernului este plata pensiilor si salariilor, subventiile pentru incalzire si functionarea institutiilor.

"Prioritatea numarul 1 in acest moment a Guvernului este finalizarea anului 2012, pentru ca incepand cu 15 noiembrie - asa s-a prevazut anul trecut in buget - nu exista nicio resursa pentru functionarea spitalelor, pentru Ministerul Administratiei si Internelor, pentru o parte din pensii si atunci, profitand de incasari mai bune la buget, un trend care s-a confirmat si in trimestrul III, si rearanjand cheltuielile, prioritatea numarul 1 este sa stiu ca pana la 31 decembrie 2012 pensii, salarii, functionarea institutiilor publice si incalzirea putem sa le asiguram, evident cu un buget pentru 2013", a declarat Ponta.

Ponta a asigurat, totusi, ca exista bani pentru reintregirea salariilor bugetarilor, rambursarea catre pensionari a unei cote din contributiile de asigurari de sanatate percepute ilegal in guvernarea Boc si alocatiile majorate pentru mame.

La scurt timp dupa ce Ponta a anuntat ca bugetul este in pana pentru ultimele 45 de zile din 2012, PDL a cerut demisia premierului, calificandu-l cel mai incompetent sef de guvern din '89 pana in prezent.

Replica PDL la lipsa de bani a lui Ponta: Ii cere demisia si acuza panica si minciuna
Sursa: Ziare.com

Articol citit de 6520 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
Comentarii
VICTOR FA TE CA GUVERNEZI
rank 5
Mult mai grav este că nu are minte şi obraz. Dar are tupeu nemaipo-
menit si 'darul' minciunii grosolane.
nolticus
rank 5
Aici nu e vorba de bani ci de substanta: halatu, halatu conjuncturii
cele mai cinstite; ramane doar ca noi sa intram in jocul ieftin lansat de pm-u copiuta si sa-i gasim ambalaju intact din toate punctele de vedere, inclusiv albeata specifica penabililor nedoveditzi juridic(morala lipseste cu desavarsire din aceasta ecuatie deoarece ii lipseste caractelu uman si intelegator).
JE
rank 5
S-au pierdut cumva...
...prin organizarea unui referendum inutil,sau prin marirea numarului de angajati ai guvernului? Sau prin sifonarea lor catre anumite persoane sau trusturi?Ori prin infiintarea de noi asa-zise ministere?NU !Sigur de vina este PDL-ul pentru "greaua" mostenire si nu incapacitatea celui mai prost guvern de dupa '89.
boxyro
rank 5
Ponta ne lasa fara replica !!
-"Prioritatea numarul 1 in acest moment a Guvernului este finalizarea anului 2012"
-"Prioritatea numarul 1 este sa stiu ca pana la 31 decembrie 2012 pensii, salarii, functionarea institutiilor publice si incalzirea putem sa le asiguram, evident cu un buget pentru 2013"
Citesc si ma crucesc. Acestea sunt prioritatile unui guvern intr-o tara lovita de criza, unde inflatia a depasit 5%? Unde majoritatea alimentelor s-au scumpit in ultimele 5 luni in medie cu 20-30%? Credeam ca asigurarea incalizirii este treba primarilor si a unui secretar de stat de prin ministerul de finante! Credeam ca Ponta se gendeste la strategii de eficientizare a absorbtiei fondurilor europene, ca se gendeste la sistemul de taxe si impozite pentru anul bugetar 2013 astfel incat sa dea un "zvac" economiei, credeam ca se gandeste la invatamant, educatie !!
Dar el nu poate, el se gandeste doar la ce aduce voturi pe termen scurt, adica majorarea salariilor la bugetari incepand cu 1 decembrie si a continuarii sponsorizarii Gicacaloriei !! Gandeste asa domnule Ponta iar la vara o sa fi agatat in streang in Piata Victoriei de cei inselati de promisiunile tale!
Tragicomedian
rank 2
Anul uslamist se incheie la 15 noiembrie
Gogoasa asta e ca aia: "MRU n-a lasat bani pentru intregirea salariilor" - de le-au sarit uslamalelor toate balamalele de indignare tovaraseasca.

- Tonto: vrei sa zici ca peste o luna nu se mai aduna taxe si impozite, se renunta la TVA, se inchide Vama, Garda Financiara, MF-ul si traim fara dari si biruri?
Terente
rank 4
un adevarat barbat Ponta asta...
cum vrea sa apuce Puterea in maini, cu masuri de stanga. Are Base dreptate, numindu-l "copilot", nevrednic sa conduca o Tara!
LIBERALUL
rank 5
Nu!
Proiritatea ar fi fost să moară toti care nu pot depăsi criza si să rămană numai smecherii!
Ce spune Ponta că este,sunt prioritătile oricărui guvern,e normal!Nu stiu dacă doar spune-ca un popă!-,
dar face altceva.Să vedem...
Tragicomedian
rank 2
Gogoseria de partid si de stat uslamista lanseaza...
... "gaura fara covrig" sau "gogoasa inefabila".

- Tonto, asta sa i-o zici lu' Cufurel, cand s-o trezi sa se-ntoarca pe partea ailalta!
Apollo13
rank 3
Tu faci pe ne znaiu ori esti.....!
Inca de la votarea bugetului anul trecut se stia acest lucru...dar Bok promitea ca intre timp va face si va drege! Ce memorie scurta aveti! Totul se datoreaza ambitiei cuiva kel si mic la minte care s-a angajat ca in Romania niciodata deficitul nu va depasi 3%! Asta in timp ce tari cu mult mai bogate au niste deficite bugetare la dublu sau triplu fata de Romania! In concluzie cineva s-a angajat in numele Romaniei sa faca sub 3% deficit......ce sa-i facem noi acum acelei persoane? Cred ca il stim cu totii...se numeste LASU Masa-Verde!
globedreamer
rank 5
Iar nu mai inteleg nimic..
Ziceau astia ca nu sunt bani ca-si cumpara Udrea posete de ei si ca are Basescu prea multa apa la piscina. Acum, dupa ce au venit ei la guvernare ma asteptam sa se puna capat furturilor facute de PDL si sa incepem sa ne imbogatim toti brusc, asa cum au promis Victoras si cu Crin.
Si in loc de asta, ce sa vezi, tot nu se ajung banii.
Pai nu de-aia v-ati ales ma, sa aruncati FMI-ul din tara si sa faceti voi investitii serioase nu in piscine si terenuri de fotbalin panta?
Mai tem.belilor.
Plecati na.ibii de la guvernare ca ne bagati in raha.t de nu ne mai scoate nimeni din el.
Si sa vezi atunci cum va fugarim pe strada cu ciomegele, cium.palacilor
Comentariu inadecvat
LIBERALUL
rank 5
Dacă nu erau...
...ce să se piardă?
Chiar dacă pare că a fost inutil prin scopul rtat de cei care l-au initiat,are si castigul său!!Mai aprofundati călcatul de pisică al lui Băse,comparativ cu zornăitul clopoteilor din alte timpuri!
Să fi avut premonitie BOC la formarea bugetului?
Tragicomedian
rank 2
Da, mey labaralule: Boc a facut buget scurt
Avea calendarul rupt la colt. Acuma, de ce Tonta l-a acceptat, cand a luat hatzurile?

- Hahaha: te urci in tren sa mergi la mare, dar ai bilet pana la Medgidia, ca te-a fraierit la casierie. Pai, bine, bai uslamalelor, nu va descurcatiu sa treceti strada singuri si vreti sa conduceti o tara?
Cronos
rank 3
atita timp ci a crescut indemnizatia ptr mame, a
organizat referendumul si a refuzat oferta de vinzare a Oltchim inseamna ca Ponta creaza panica, are suficienti bani dar o face pe posibilul salvator al Ro!!

Cind ai banii numarati nu te apuci de referendumuri ptr lucruri care nu sunt URGENTE !!
silvia_h
rank 5
Unde's cele un milion de locuri de munca promise
de USL inca de cand era in opozitie?
DR.STRANGELOVE
rank 5
Cu pomenile lor electorale, uselistii au terminat tot.
Asa ca Florin Georgescu sa porneasca iute tiparnita, ca sa nu iasa in strada alegatorii. Iar mamaie Campeanu sa-i traga inainte la A3 cu promisiunile pentru 2013, ca doar nu o doare gura.
Apollo13
rank 3
Nu va porni nicio tiparnita.....
.....sintem angajati (stii tu de cine!) sa avem deficit max.3%...in timp ce bogatii Europei se vor uita la noi cum e aia sa te incadrezi in 3% deficit si vor face 6-7%!
Cronos
rank 3
Haida de chiar il credeti pe Ponta??
Daca Ponta spune ca nu este plagiat atunci este sigur plagiat iar daca Ponta spune ca nu sunt bani inseamna ca sigur are!
Suneti macar o data cind Ponta a spus adevarul!!
Grasutul
rank 5
@Apollo13 @ "Nici o tiparnita.."
Deficitul bugetar pentru 2012 trebuia sa fie de 1,9% din PIB ca Romania sa se poata incadra mai bine in cheltuieli, cel puti asa se stabilise prin proiectul de buget.
Guvernul USL a negociat cu FMI un deficit de 3% din PIB dar se pare ca cheltuielile preelectorale il duc la 5% dupa cum afirma Ponta!
Nu stie stanga ce face dreapta in guvernul acesta?
globedreamer
rank 5
S adea banii de la JO inapoi...
Cat a cheltuit el cu toat neamu' la Londra, ar mai acoperi ceva banuti pentru probklemele curente ale tarii.
OPlus ca, daca au scos bani de referendum din buget... poate ca ar trebui sa mai recupereze acum din dezmat.
Sa ceara inapoi banii de la autocar-isti, de la Tata Floarea care a votat de mai multe ori, samd... ca doar nici aia nu au facut-o doar de necaz pe marinel ;)
silvia_h
rank 5
Ce-ai facut Ponta cu banii romanilor? De ce a trebuit sa vii
... tu la guvernare sa-ti bati joc de bugetul tarii si de ordinea care, de bine de rau, se instaurase. Tu crezi ca acum romanilor le pasa ca-l ataci pe Basescu, strigandu-i ca e securist? Acuzele tale, zbieretele tale de copil razgaiat si fara educatie nu te absolva de incapacitatea de a guverna. Esti seful guvernului, esti obligat sa faci rost de bani. Domnul Boc nu a acuzat pe nimeni in timpul guvernarii sale. S-a descurcat si pensiile si salariile s-au primit la timp.
AdyCa
rank 4
Cine se scuza se acuza....
Fondurile pentru ultimele 45 de zile din an, le-a cheltuit cu referendumul de demitere a lui Basescu. Si bineinteles ca Boc nu prevazuse aceasta cheltuiala in bugetul pe acest an..... Asa ca Tonta sa ceara acesti bani, de la hotii care l-au pus sa-l demita pe Basescu.....
elis
rank 4
??
Basescu securist dupa mintea lui Ponta si el aliat cu Voiculescu securist dovedit.22 mil de euro cat a costat referendumul sunt niste bani care puteau rezolva cateva probleme ale spitalelor.Ar trebui imputati lui Ponta si Antonescu.
niculaeda
rank 5
baaaaaaaa ,
- da' si astia cu cercetarea , doar la 4g au ajuns ! sa ajunga tata cel putin la 10g sa aiba copylotu' ce vinde ca sa intretina tara !
un cetatean european
rank 5
Emil Boc si PDL-ul lui au pirjolit bugetul Romaniei.
Premierul Victor Ponta ne-a dezvaluit ceea ce stiam cu totii: PDL-ul a trecut bugetul prin Parlament cu tot cu rezelvele de bani aflate la dispozitia utecistului Boc pentru a cumpara voturile noastre in anul 2012. Un episod s-a terminat dramatic, in Iunie, cind PDL-ul s-a ales doar cu Alba si Arad. In Decembrie, PDL-ul mai asteapta sa incaseze o lovitura, dar si mai dramatica de asta data, o mina de parlamentari, ajunsi in Parlament cu minciuna si frauda cumparindu-si voturile cu banii furati cit au stat la Putere.
silvia_h
rank 5
Se intampla exact ce anticipam tot aici, pe ziare.
com, cu cateva saptamani inainte: lipsa banilor pentru pensii si salarii. Repet ce spuneam atunci:
- vreau sa-i vad in strada pe bugetarii si pensionarii care au vrut si sustinut venirea USL la guvernare;
- vreau ca romanii sa vada diferenta;
- vreau ca romanii sa priceapa ca Ponta este imatur, iresponsabil si incapabil de a guverna.
Altceva, Ponta! Altceva ce ne mai pregatesti, ce ne mai asteapta?
sanziana
rank 5
Ba' tu esti Ponta...
Ba' tu esti Ponta... ba' tu n-ai curaj s-o spui, da' tu esti Ponta ba'...
IOAN 3
rank 5
Ponta a devalizat bugetul anului 2012. Cum ? Iata Cum !
In August a facut prima rectificare bugetara si a suplimentat salariile si pensiile NESIMTIte cu 1,1 miliarde si restu de bani i-a dat,,cadou,, la agricultura pentru seceta si toti au intrat in consum..
De unde a ,,suastras,, Ponta si Florin Georgescu acesti bani ?
Tocmai de la tinta deficitului bugetar pe 2012, morificandu-o de la 1,9% la...2,25%.
Asa aritmetica stie Ponta si Florin Georgescu ca nu au stiut nici imparti banii pentru 5 luni ramase din 2012.
Acum nu mai sunt bani si ia de la ministere si-i baga in consum.
Nu cumva MITICII sa moara de foame .

Pentru modificarea tintei de deficit bugetar de la 1,9 la 2,25% deci pentru devalizarea visteriei tarii de bani,DNA trebuie sa se sesizeze si sa porneasca actiunea de cercetare penala.
Anuca
rank 2
Prostovane, ai dat banii romanilor pe Referendum!
Numai analfabetii te vor vota si sper sa nu fie prea multi ca suntem chiar de rasul Europei. Numai probleme ati facut de cand conduceti si pentru toate il invinuiti pe Basescu.
fdan
rank 5
!
Asa-i. Procurorii au salarii foarte mari!
Tragicomedian
rank 2
Furadane, ai dreptate: procurorii au salarii mari.
Ca sa se uimeasca uslamishtii. Si sa ramana asa, in prostratie, de la 15 noiembrie, pana la 31 decembrie.
Andradda
rank 5
Asa a facut si Boc...pana la un moment dat.
Si Boc a dat vina pe guvernul Tariceanu, pana la un punct.
Apoi, a inceput sa taie salarii si pensii pt a redresa cat de cat situatia bugetului.
Acum, Ponta, face la fel.
Da vina pe Boc.
Pana aici totul este relativ "normal"
Dar, pe ce s-a bazat Ponta cand a promis cresteri de salarii si pensii, in campania electorala?
Adica pe de o parte promiti marea cu sarea, iar pe de alta parte, te scuzi ca din cauza lui Boc n-ai putut sa faci sa curga lapte si miere in ograzile romanilor?

N-ai stiut acest lucru atunci cand faceai promisiuni?

Ponta avea toata legitimitatea sa declare public ca din cauza lui Boc nu poate sa creasca pensiile si salariile decat de la anul.
Lumea ar fi inteles, poate.
Dar sa declari ca vei crea un milion de locuri de munca si ca vei creste toate salariile si pensiile, ca apoi sa recunosti ca tu nu ai nici macar bani pt ultimele 45 de zile ale anului, este o dovada de incompetenta si batjocura crasa la adresa romanilor.
Criminalul2
rank 4
Bine a spus Cristian Preda ca PONTA minte precum paseste.
Mai zilele trecute guvernul finantistului blocat Florin Georgeascu anunta ca sunt bani pentru tot anul potrivit programului de guvernare USL, desi cresterea economica este de doar 0,8%.

Numai la o crestere economica de 2% poti vorbi de reintregirea salariilor, returnarea CAS-ului si alte ,,cadouri,, electorale la nivel National.

Ce poate face acum guvernul ?
Poate doar porni tiparnita de bani(devalorizarea monedei nationhale) ca sa aiba,, hartie,,de mancat cei-ce canta internationala.

Ce bine ca cei 7,4 milioane isi vor linge scuipati.
Si iarna inca nu a inceput !

Votati,,leprele,, USL !
brigadier
rank 3
prosti ,dar multi!
Din pacate cei fara carte se informeaza exact de la uslinosi si aplica principiul cine nu este uslinos este contra. trist dar adevarat!
Cronos
rank 3
a incercat careva sa explice clar ce a facut PDL?
care au fost alternativele?? de ce au ales miscorarea salariilor si nu inflatia ??

DE CE spuneti ca romanii sunt prosti daca nu li se explica mai nimic pe intelsul lor!! STIU nenumarti romani care merg constiincios la vot dar nu au inteles NIMIC din votul proportional (ff multi sunt intelectuali)!Au ramas uimiti ca cel mai ales candidat nu a ajuns in Parlament dar au ramas doar cu uimirea caci nici pana azi n-au inteles DE CE!!
un cetatean european
rank 5
Cred ca-i mult mai trist sa te crezi un pedelist
...destept si sa-ti dovedesti prostia in fata tuturor. Un caz celebru e chiar pedelista Alma Anastase, atit de desteapta se crede incit nici nu stie sa innumere.
ORD
rank 5
Natural ca nu are banii necesari. S-a atins de bugetul ministerelor
....cu care jongleaza prin rectificarile bugetare.
Ponta ia banii alocati ministerelor prin buget si-i baga in consum, lucru ce produce urmari rele cresterii economiei.
In economie a facut deja sdoua estimari de cresteri economice IN MINUS, ca sa poata lua banii pentru promisiunile sociale,pentru consum.

De 1 Decembrie Dobritoiu NU POATE desfasura festivitatile nationhale, din lipsa fondurilor.

FMI nu aproba nici un imprumut ce ajunge in final la CONSUM.
yo4kpa
rank 1
nu mai sunt bani din vremea basista ca prim-ministru
La inceput a furat mai putin, insa din 2009 a lasat tara fara bani, el si camarila lui.De aceea nu mai sunt bani pentru drepturi salariale.Pe vremea primului ministru basescu si mariionetei boc, s-a furat de ordinul miliardelor de euro.Nu m-as mira sa aud ca base si ai lui au cumparat cine stie ce insula greceasca.
Comentariu inadecvat
un cetatean european
rank 5
@next, dupa limbajul tau de..., te recunoastem
...de la o posta ca esti un basist-pedelist. Aschia nu sare departe de trunchi niciodata!
niculaeda
rank 5
@un cetatean european 13.19
- nu stie sa , ce ???
cristoiu
rank 5
Guvernul Ponta abia a facut o rectificare bugetara .
Nu a stiut atunci ca nu-i ajung banii pana la sfarsitul anului ? Daca a stiut,de ce nu a spus-o ? De ce rectificarea bugetara efectuata nu a rezolvat problema ? Acum ,legea nu-l mai lasa sa rectifice bugetul si nu are incotro si da vina tot pe greaua mostenire ,care este scoasa la inaintare de cateva ori pe luna,adica de cate ori se poticneste.
boxyro
rank 5
Ponta este un actor de Oscar!
Deja s-au gasit solutii la problemele despre care el vorbeste. Dar o spune pentru a dramatiza, pentru a arata ce competent este el, ca de fapt nu se poate ocupa de lucruri serioase fiind prea prins de a "repara" ceea ce a distrus Boc, MRU, PDL, evreii, americanii, Consiliul Europiei, Barosso, Merkel, Sfantu' Petru si Mama Omida !!
Minte cu o seninatate incredibila! Cateodata ma intreb daca asta nu este patologica, daca Ponta nu este un caz de Spitalul 9, sectia "inocenti" !
ctfd
rank 5
Dar bugetul cine l-a facut ..academicianule!!
Smecherii aia din PDL, nu stiau ca anul 12 luni? In timpul celebrei guvernari PDL-iste, nu s-a scumpit totul? Nu folosea piticul ala ridicol,inaltat pe tocuri,expresia greaua mostenire? Slabeste-ne ,ca suntem toti grasi,de la traiul bun,basestian.
Tragicomedian
rank 2
Limbricii uslamishti sunt mari si infometati
De aia nu le ajunge bugetul.

- n-auzi gogorita: un guvern francez s-a trezit ca n-avea finantare pe urmatorii 2 ani. Pai, nici Boc n-a lasat bani pentru urmatorii 2, 3, 4, 5... 100... 1000 de ani.

- cu adevarat: tre' sa fii... uslamizat rau de tot la cerebel sa inghiti asemenea gogosi.
Cronos
rank 3
PDL a guvernat 3.5 ani si a avut mai putine
scumpiri decit guvernul Ponta care are doar 5 luni!
Daca comparati cu totalul scumpirilor din ultimii 22 de ani atunci s-ar putea ca scupirile guvernului Ponta sa nu fie in top....
Au mai fost mostenri grele in Ro dar guverne atit de proaste NICIODATA!!
Anuca
rank 2
Lui ctfd.....Referendumul cu ce s-a platit?
Sigur ca anul are douasprezece luni, numai iarna nu-i ca vara! Dar cand cineva face cate un referendum, atunci ramane anul de zece luni, ai inteles? Simplu ca buna ziua!
DR.STRANGELOVE
rank 5
A facut si el o declaratie a la Ciorbea,
pentru ca luni sa sara euro la 5,5-6 lei si sa-i ajunga banii. Mai prost este ca USL se va prabusi instant in sondaje, la 40% sau chiar mai jos. In locul pesedistilor, l-as detrona imediat, plagiatorul ii trimite direct in opozitie.
un cetatean european
rank 5
Hai, nu mai trage pisica de coada sa miaune, stim
...cu totii cum si-a facut Boc bugetul pe 2012 si citi bani si-a pus la dispozitie pentru anul electoral. Cit despre scaderea in sondaje a USL, vise de basist.
4th
rank 5
Ai dreptate doctore!!
Dar de asta ce zici:
http://www.cursvalutarbnr.org/curs-valutar-bnr-27-04-2011.html
http://www.cursvalutarbnr.org/curs-valutar-bnr-27-04-2012.html
Cum de au pierdut superguvernele ,Boc 5 si MRU, intr-un an aproape 30 de bani la paritate?
Ca doar ei spuneau ca economia duduie si s-a terminat criza economica.
poate iti aduci aminte ca nokia a plecat de la jucu in timpul alora,nu acum.A mai venit cineva?
Ca super boc promitea ca aduce o multime de companii.Asta in iarna trecuta.Si exemplele pot continua.Cine a marit TVA,si-a micsorat pensiile,tata din mormint? cine n-a facut nimic vreme de 4 ani,doar o multime de ordonante de urgenta
Terente
rank 4
Problemele Romaniei, vor incepe cu adevarat,
daca mai raman la Putere si la anul...Tontalaul, isi repeta obsesiv asta, sa nu uite, dar nici el nu mai crede demult. A ramas in pantaloni scurti.
DR.STRANGELOVE
rank 5
Nici nu-mi mai fac probleme.
Cu declaratia catastrofica de azi, Ponta a terminat USL-ul pentru multa vreme. Din ianuarie va fi in opozitie, sub forma a doua partide de buzunar care se vor ciorovai si invinovati intre ele. Jumatate din parlamentarii lor vor trece la ARD dupa desemnarea lui MRU de catre TB, iar Oprea le va da startul, caci in tinerete a facut atletism :) Tehnic, USL nu mai are cum sa obtina 51% din sufragii.
niculaeda
rank 5
@un cetatean european
- cum "si-a pus la dispozitie" ? sunt la el acasa ?
brigadier
rank 3
sa i-i spui dacianei si la filipineza
ca nu sunt bani mincinosule,cand organizai mega mitinguri impreuna cu cacarau interimar si referendum ,pe ce bani prostovane?
anty virus
rank 5
Ce greu le vine, sa recunoasca incompetenta
Ponta se afla in elementul sau, Minciuna. A terminat cu "bombele", din cand in cand, marae,"greaua mostenire", acum, cu jumatate de gura," s-au gatat banii". Pai mai eri zberai ca, numai din eliminarea evaziunii fiscale, vei aduce incasari de peste 3 miliarde euro, la bugetul de stat. Unde-s euroii ? Unde-i combaterea evaziunii fiscale ? MRU a reusit in 3 luni 1,3 miliarde sa adune, si daca nu s-a adunat 3, la dat afara pe Blejnar. Tu, Pontacule, ai luat vre-o masura de combatere a evaziunii fiscale ? Ai redus somaju, si ai creeat noi locuri de munca ? Industria, infrastructura, agricultura, turismu, care este stadiul lor ? Care sunt masurile luate pentru relansarea lor, asa cum promiteai cand erai in opozitie, pe la haznaua 3 ? Chiar ne crezi prosti pe toti ? Ai de gand sa distrugi, si putina stabilitate pe care ai gasito ? In cinci luni ati distrus Tara,atat interior cat si in exterior, gafe peste gafe, minciuni peste minciuni. Nu aveti bani, dar pentru plata inchirierii stadionului national, si organizarea de chermeza electorala, aveti bani ? Mie SCARBA de voi.
Apollo13
rank 3
Pe ce bani desteptule?
Bugetul croit prost si angajat cu FMI n-ai ce sa-i faci!
anty virus
rank 5
Nu sunt bani findca..............
la guvernare se afla incompetenti si "Destepti"asa ca tine.
gigicu
rank 5
pt Apollo13
da bani ca sa luati in calcul inca un "referendum" aveti!
USL = Termite
Cronos
rank 3
sa nu ne spuneti ca era trecut si referendumul
in acordul cu FMI!!
niculaeda
rank 5
@anty virus
- crezi ca platesc ceva pentru stadion ! aia-i "gaura" bucurestenilor , plus ca o sa buleasca si gazonu' pe care il mai platim odata !
Dyana
rank 5
2 - 3 observatii
1. au avut timp suficient de rectificari bugetare, ca sa corecteze, macar partial, din mers, "prostiile crunte" facute de "incompetentii" dinainte, 2. cat s-a marit inflatia in ultimile 5 luni si cat s-a "taiat" de la investitii pentru a fi bagat in consum. 3. nu ma mai ostenesc sa scriu, e inutil, ajung doua. Daca si dupa juma' de an dai vina pe greaua mostenire atunci cred ca si cei mai inraiti antenatreisti incep sa-si puna oarece intrebari, si sa formuleze propozitii care incep cu "f...", deocamdata in gand. "Greaua mostenire" dureaza 4 ani?

Mi-e teama ca daca va mai face asemenea afirmatii poate sa duca linistit deficitul la 5% sau chiar 50%, nu va mai avea el nici o treaba... Interesant e insa modul de gandire, in loc de "deficit de 5% nenoroceste Romania" gandeste altfel: "deficit de 5% inseamna ca-si pune lui personal o bomba sub picioare". Repet, interesant.
alphpha
rank 5
Pune bomba
linistit...Nu vei mai conduce nici un guvern. Ne-a ajuns pana peste cap cat ai condus pana acum
marian_21
rank 2
Bugetul se construieste in sume de bani..
si nu in zile. Nu ne-ai spus ce fel de zile lucratore sau zile calendaristice.
Cine te-a pus sa dai in stanga si dreapta?
Motivatia asta este pentru tata Floarea de la "Tranta cu piedici".
Isi da seama ce penibil este pentru un individ care are cel putin 2 neuroni?
Va dati seama ce va fi la anul? Imprumuturi de la FMI,EU, mariri de taxe si impozite.
Dar ce se intampla daca nu ne da bani FMI asa cum a promis adjunctul lui Hilary Clinton - cat este in stare sa ridice impozitele si sa maresca preturile?
ibrail
rank 3
Nu mai sunt bani !?
D-le Plagiator ,de ce nu mai sunt bani ? Singur ai declatat ca incasarile au cescut la buget ,ca ai eradicat asa zis furturile din economie,ca ai redus evaziunea fiscala ,pe care o facea Blejnar ,si ca ai incasari mai mari, cu peste un miliard de euro. Ori a fost o mare minciuna {si asta nu mai mira pe nimeni} ori i-ai cheltuit pe pomeni electorele . Orice ai face ,in cartea de istorie {daca o sa ai loc acolo},o sa fi la capitolul :"oameni politici care au facut rau Romaniei "
ibrail
rank 3
Nu mai sunt bani !?
D-le Plagiator ,de ce nu mai sunt bani ? Singur ai declatat ca incasarile au crescut la buget ,ca ai eradicat asa zis "furturile" din economie,ca ai redus asa zis "evaziunea fiscala" ,pe care o facea Blejnar ,si ca ai incasari mai mari, cu peste un miliard de euro. Ori a fost o mare minciuna {si asta nu mai mira pe nimeni} ori i-ai cheltuit pe pomeni electorele . Orice ai face ,in cartea de istorie {daca o sa ai loc acolo},o sa fi la capitolul :"oameni politici care au facut rau Romaniei "
Criminalul2
rank 4
Nu-i zice domn ci golan de caretier.
.
miytyi
rank 2
Daca mai avea cineva dubii ca Ponta e un b0u acum cred ca ..
..s-a convins de acest lucru!
Nu Ponta si "cel mai cinstit si competent guvern" erau la guvernare cand s-a facut rectificarea bugetara din august? Nu dadea Ponta la toata lumea salarii,pensii, indemnizatii marite,scutiri de taxe?Acum s-a trezit ca n-are bani?
Si stati sa vedeti draftul bugetului pe 2013! Cred ca austeritatea lui Boc va parea o mana cereasca pe langa "laptele si mierea" lui Ponta!Rectificarile din 2013 cred ca se vor face din doua in doua saptamani!
un cetatean european
rank 5
Nu te angajezi vacar? Vad ca ai calitati de asa ceva!
.
miytyi
rank 2
Numai o vi.ta se uita cu dragoste la b0ul ei,Ponta
Ti-au pus ceva in furaje de esti asa tafnoasa?
Andradda
rank 5
"Foarte prost.....total impotriva"
Atat!
sanziana
rank 5
Ba' tu esti Ponta , ba'...
Ba' tu mirosi de la o posta a staul...
globedreamer
rank
Nu zicea ma Ponta ca arunca FMI din tara?
Cand i-am vazut pe-aia ultima data pe-aici, ascultau balbele lui Crin si incercau sa priceapa ce dreacu fac ei intr-o tara de clowni...
Ce treaba are Ponta cu FMI, el este independent, este mascul, are boashe, sa ne dea frate bani la toti, sa faca autostrazi suspendate, nfundate, aeriene, marine, cum o vrea el. Noi ca simpli cetateni trebuie doar sa cerem.
De unde da, est treaba lui.
Avea el niste teorii cu cresterea absorbtiei si cu "albirea" economiei.. nu mai zice nimic acum?
Eu vreau bani... vreau sanatate, vreau educatie, vreau infrastructura, vreau o tara ca afara....Hai baieti.. bagati banu'
DR.STRANGELOVE
rank
:) Nu are bani, dar are oameni valorosi:
Marga, Chitzoiu, domnul acela gelat si pomadat de la turism, mamaia Campeanu, minoritarul sasait Georgescu...
elis
rank
Ponta
era sa i iasa nasul prin ecranul tv cand a spus minciunile referior la bani.Pai dle daca esti incompetent este mai frumos sa pleci.Se vede de departe ca incepe sa l lase si F.Georgescu pe picioarele lui.Si mai mult plimbati va mai putin cu elicopterul la serbarile orasului (presedinte cam.deputati) folosirea autoturismelor si a personalui SPP in scopuri personale(presedinte cam.deputatilor) etc .Dar se rezolva cu aducerea lui Becali in usl.De mult era asteptat asa eminenta in pnl.
sanziana
rank
Ce-ai facut cu banii Ponta?
I-ai papat la Londra, Kiev si Varsovia?
Cand ati facut referendumul nu v-ati gandit ca anul are 365 de zile? Cum devine socoteala, ca pana in mai, indicii economici nu erau prea rai?
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor