Ziare.com

Zlatan Ibrahimovici va pleca din vara de la AC Milan. Ce l-a facut sa ia aceasta decizie radicala - presa

Duminica, 22 Martie 2020, ora 09:36

   

Zlatan Ibrahimovici va pleca din vara de la AC Milan. Ce l-a facut sa ia aceasta decizie radicala - presa
Zlatan Ibrahimovici este aproape sa se desparta de noul (si vechiul) sau club AC Milan, desi a ajuns acolo de doar cateva luni, din ianuarie, dupa despartirea de fosta sa trupa din SUA, LA Galaxy.

La 38 de ani, Zlatan se va desparti de clubul italian in rosu si negru, dupa cum anunta presa italiana. Conform celor de la Sport Mediaset, atacantul suedez de origine bosniaca este total nemultumit de decizia luata de clubul "rossonero". Si anume aceea de a-l indeparta pe croatul Zvonimir Boban de la conducerea clubului si astfel va refuza orice oferta de prelungire a actualului contract, care expira in vara.

Ibra a revenit la Milan in acest an dupa aventura de la LA Galaxy, semnand un contract pe 6 luni cu AC Milan, in luna ianuarie. In aceste doua luni, suedezul a marcat de 4 ori si a oferit si o pasa de gol in Serie A.

Este a doua aventura pentru Zlatan la Milan, dupa perioada in care a evoluat pentru "diavolul milanez" intre 2010 - 2012.

In cariera sa prodigioasa, Ibrahimovici a mai evoluat si pentru cluburi ca Juventus, Inter, FC Barcelona sau Manchester United.

Citeste si:

Paolo Maldini, legenda lui AC Milan, a fost depistat pozitiv cu coronavirus

D.A.
Urmareste Ziare.com pe Facebook  si pe Instagram  Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 5544 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
1 comentariu
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Coronavirus : Se il virus non va da Zlatan, Zlatan va dal virus!".

Coronavirus, il gesto solidale di Ibrahimovic: crea una raccolta fondi...@iamzlatanibrahimovic L’Italia mi ha sempre dato tanto, e in questo momento drammatico devo e voglio fare qualcosa di concreto per aiutare un paese che amo. Insieme alle persone che lavorano con me abbiamo deciso di creare una raccolta fondi per gli ospedali Humanitas e di sfruttare la mia visibilità per diffondere il messaggio a più persone possibile. Conto sulla generosità dei miei colleghi, di tutti gli sportivi professionisti e di chi ha voglia di dare un piccolo o grande contributo in base alle proprie possibilità, per dare un calcio a questo virus. La questione è seria e c’è bisogno di un aiuto che non consiste solamente in un video. Insieme possiamo davvero aiutare gli ospedali e medici e infermieri che lavorano ogni giorno senza sosta per salvarci la vita. Perché oggi siamo noi a tifare per loro! Diamo un calcio al coronavirus insieme per vincere questa parinstagrama! E ricordate: se il virus non va da Zlatan, Zlatan va dal virus!

https://insta-like-viewer.com/share/B94EItKnMkh

https://it.sports.yahoo.com/notizie/coronavirus-il-gesto-solidale-di-175121221.html

https://www.juvenews.eu/non-solo-juve/ibrahimovic-donazione-di-100mila-euro-agli-ospedali-lombardi-contro-il-coronavirus/

 

Platforma pentru solutionarea online a litigiilor