Ziare.com
Exclusiv: CFR nu renunta la titlu! Muresan: Credem in sansa noastra

Vineri, 25 Februarie 2011, ora 15:20

Exclusiv: CFR nu renunta la titlu! Muresan: Credem in sansa noastra

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Iuliu Muresan, presedintele campioanei Romaniei, CFR Cluj, a prefatat startul returului in Liga I. Oficialul echipei din Gruia s-a declarat multumit de pregatirea din aceasta iarna, dar considera ca prima etapa va fi dificila din cauza conditiilor meteo nefavorabile. "Sunt multumit de pregatirea echipei, dar sunt nemultumit de vreme. E bine totusi ca nu se amana startul pentru ca ar fi fost foarte greu sa recuperam. Noi suntem dezavantajati pentru ca suntem o echipa mai tehnica. In astfel de conditii, asemenea calitati sunt anulate din start.", a declarat Iulian Muresan pentru Ziare.com. Chiar daca "feroviarii" mai au doar trei atacanti in lot, presedintele ardelenilor este convins ca tehnicianul Alin Minteuan nu va intampina probleme in compartimentul ofensiv. "Nu cred ca vor fi probleme, in meciurile amicale am dat peste 30 de goluri. Nu cred ca suntem descoperiti si l-am adus si pe Kapetanos sa suplineasca jucatorii...

Craciunescu il pune la zid pe Muresan: Face parte din "sistem"

Luni, 16 August 2010, ora 09:22

Craciunescu il pune la zid pe Muresan: Face parte din "sistem"

Ion Craciunescu / Liga I

Fostul arbitru Ion Craciunescu a declarat ca presedintele CFR-ului, Iuliu Muresan, este unul din oamenii de baza din "sistemul" fotbalului romanesc. "Am citit o declaratie a lui Muresan in care spunea ca nu se va opri pana cand Teodor Craciunescu nu va fi exclus din arbitraj. M-am speriat, domne'. Eu vorbeam tot timpul de sistem, dar iata ca acest 'domn' Muresan este un personaj principal...

7 comentarii
Clujenii cer excluderea lui Craciunescu din arbitraj

Vineri, 13 August 2010, ora 22:56

Clujenii cer excluderea lui Craciunescu din arbitraj

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Presedintele echipei CFR Cluj, Iuliu Muresan, il acuza pe centralul Teodor Craciunescu de viciere de rezultat si spune ca va face un memoriu la FRF. "A fost viciere de rezultate, Craciunescu nu are ce sa caute in arbitraj. Din cate am citit in presa, el nici nu si-a luat testele. Voi face memoriu pentru prima data in viata mea, a fost un arbitraj tendentios, din cauza asta nu am invins....

5 comentarii
Muresan, nemultumit de jocul CFR-ului

Marti, 03 August 2010, ora 08:28

Muresan, nemultumit de jocul CFR-ului

Iuliu Muresan / CFR Cluj

CFR Cluj a obtinut luni prima victorie din actuala editie de campionat, 2-0 cu nou-promovata Victoria Branesti. Presedintele Iuliu Muresan a declarat ca nu este multumit de jocul prestat de elevii lui Mandorlini, dar ca obtinerea celor trei puncte conteaza cel mai mult. "A fost un meci greu, dar am avut destule ocazii si ne-am impus. Nu am jucat foarte in viteza, Dinamo, de exemplu este...

2 comentarii
Muresan promite spectacol in noul sezon al Ligii I

Joi, 08 Iulie 2010, ora 14:23

Muresan promite spectacol in noul sezon al Ligii I

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Victoria clara obtinuta de CFR Cluj cu Anderlecht, scor 3-0, i-a dat aripi lui Iuliu Muresan, convins ca formatia sa va face spectacol in noul sezon al Ligii I. "Ma bucur ca ne-a iesit jocul, am batut-o pe Anderlecht, o echipa cu adevarat importanta in fotbalul european. Ar fi bine sa invingem si in meciurile oficiale la un asemenea scor, dar e mai bine sa o luam treptat, sunt convins ca vor...

Muresan: Nu stiu daca vom defila in campionat, dar sigur il vom castiga

Luni, 05 Iulie 2010, ora 12:38

Muresan: Nu stiu daca vom defila in campionat, dar sigur il vom castiga

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Presedintele echipei CFR Cluj, Iuliu Muresan, este convins sa "feroviarii" vor cuceri titlul si in 2011. "Victoriile iti dau moral si tuturor ne place sa castigam, dar nu este vital sa castigi in amicale. Supercupa are loc in vitrina clubului. Il asteptam la Cluj. Avem un calendar putin mai usor decat in sezonul trecut. Vrem sa fim campioni si trebuie sa castigam fiecare meci si fiecare...

Muresan rade de Steaua: Unii transfera de la retrogradate si vor titlul

Joi, 01 Iulie 2010, ora 15:39

Muresan rade de Steaua: Unii transfera de la retrogradate si vor titlul

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Presedintele gruparii CFR Cluj, Iuliu Muresan, ironizeaza campaniile de achizitii efectuate de rivali si crede ca ardelenii pot cuceri un nou titlu in Liga I. "Rapid a luat jucatori de la Brasov, care a terminat pe 9, altii au cumparat de la retrogradate si vor titlul. Nu stiu in functie de ce criterii si-au stabilit obiectivele, dar e problema lor.", spune Muresan, referindu-se la Steaua,...

1 comentariu
Muresan: Putem pierde titlul pe mana arbitrilor

Joi, 06 Mai 2010, ora 20:25

Muresan: Putem pierde titlul pe mana arbitrilor

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Presedintele gruparii CFR Cluj, Iuliu Muresan, a comentat remiza obtinuta de formatia sa cu FC Vaslui, scor 0-0. "Din pacate am facut doar un egal, chiar daca ne doream o victorie. Important e ca mai avem cel putin un punct avans, indiferent de ceea ce fac celelalte contracandidate. Domnul Avram a gresit din pacate in aceasta seara si nu ne-a dat penalty la Deac. A crezut ca a fost...

1 comentariu
Muresan: Se simte frustrarea echipelor din Bucuresti

Joi, 06 Mai 2010, ora 17:05

Muresan: Se simte frustrarea echipelor din Bucuresti

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Presedintele clubului CFR Cluj, Iuliu Muresan, ironizeaza formatiile din bucurestene din Liga I, varful clasamentului fiind dominat pe final de sezon de patru formatii din provincie. "CFR Cluj este o echipa cu o istorie de peste 100 de ani, chiar daca a promovat relativ recent, iar apoi a cucerit titlul, Supercupa si a facut spectacol in Europa. Din acest motiv, cred ca multi nu ne iubesc si...

Muresan spune ca CFR-ul nu este ajutat de arbitri

Luni, 26 Aprilie 2010, ora 18:52

Muresan spune ca CFR-ul nu este ajutat de arbitri

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Iuliu Muresan, presedintele liderului CFR Cluj, sustine ca echipa sa nu este ajutata de arbitrii, asa cum acuza gruparile rivale, ci dimpotriva, ardenenii au cei mai multi jucatori eliminati sau avertizati cu cartonase galbene, desi acestia nu sunt indisciplinati. "Cluburile care au gura mare si fapte mici sunt preocupate de insinuari. Ei critica arbitrajul sau pe celelalte echipe, dar nu ii...

Muresan iese la atac: Unii castiga puncte murdare la masa verde

Marti, 20 Aprilie 2010, ora 16:25

Muresan iese la atac: Unii castiga puncte murdare la masa verde

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Presedintele echipei CFR Cluj, Iuliu Muresan, crede ca Steaua ramane principala contracandidata la titlu "Judecand dupa clasament, Steaua ramane principala contracandidata la titlu. Nu ma intereseaza evolutia lor, ci doar evolutia echipei mele. Ramane de vazut ce se va intampla, oricum unii castiga puncte la masa verde, care este gresit numita verde. Verde pentru mine inseamna ecologic,...

3 comentarii
Muresan: Steaua nu va face fata in lupta pentru titlu!

Luni, 05 Aprilie 2010, ora 17:23

Muresan: Steaua nu va face fata in lupta pentru titlu!

Iuliu Muresan / stiri Iuliu Muresan

Presedintele CFR-ului, Iuliu Muresan, crede ca formatia sa se va lupta la titlu cu FC Timisoara si Vaslui. Noi mai avem voie sa facem un singur pas gresit, de fapt un semi-gresit, un egal, si in rest sa cistigam tot. Nici o echipa nu poate cistiga toate jocurile. Fotbalul s-a egalizat, s-a echilibrat, este la fel de greu sa joci acasa la fel ca si in deplasare. A venit vremea sa ne...

Paszkany si Muresan ii pun la zid pe jucatorii CFR-ului

Luni, 01 Martie 2010, ora 12:15

Paszkany si Muresan ii pun la zid pe jucatorii CFR-ului

Iuliu Muresan / Arpad Paszkany

Arpad Paszkany si Iuliu Muresan i-au criticat pe jucatorii CFR-ului dupa rezultatul de egalitate inregistrat cu Steaua, in etapa a 19-a a Ligii I. Conform editiei tiparite a cotidianului Prosport, Paszkany si Muresan au fost dezamagiti de modul in care jucatorii clujenilor au tratat meciul. "Am subestimat Steaua, nu am intrat concentrati in teren. I-am simtit cand am fost la ei in...

Muresan: Ce jocuri se fac pentru CFR? Castigam pentru ca avem echipa buna

Luni, 22 Februarie 2010, ora 20:02

Muresan: Ce jocuri se fac pentru CFR? Castigam pentru ca avem echipa buna

CFR Cluj / Iuliu Muresan

Presedintele formatiei CFR Cluj, Iuliu Muresan, spune ca feroviarii nu au contactat niciodata arbitri pentru a fi favorizati la partidele din Liga I "Care jocuri sunt facute de CFR? Va luati dupa prostiile spuse de Gigi Becali. Sunt revoltat de ce se intampla. Jocurile sunt facute pentru CFR pentru ca avem echipa si jucam fotbal. Niciodata n-o sa auziti ca cineva de la CFR s-a intalnit cu...

1 comentariu
Muresan ii raspunde lui Gigi: Simte ca vom fi campioni si se teme

Sambata, 13 Februarie 2010, ora 23:02

Muresan ii raspunde lui Gigi: Simte ca vom fi campioni si se teme

Iuliu Muresan / Liga I

Iuliu Muresan a raspuns acuzatiilor lansate de patronul Stelei, conform caruia Ionut Lupescu va facilita drumul CFR-ului catre titlu prin intermediul arbirajelor favorabile. "Cei care ne tot ataca simt ca vom lua campionatul si le e frica de noi. Campionatul nu-l castiga arbitrii. Cred ca noi ne-am intarit cel mai mult. Ne-am vazut de treaba, ca de obicei, iar altii au stat de presupuneri,...

Muresan si Borcea s-au pus de acord: CFR Cluj e principala favorita la titlu

Duminica, 20 Decembrie 2009, ora 21:22

Muresan si Borcea s-au pus de acord: CFR Cluj e principala favorita la titlu

CFR Cluj / Iuliu Muresan

Presedintele lui CFR Cluj, Iuliu Muresan, si cel al lui Dinamo, Cristi Borcea, s-au pus de acord asupra favoritei la titlul in acest sezon, formatia ardeleana fiind cotata cu prima sansa. "Suntem principalii favoriti la titlu, suntem printre echipele din fata, am luat 4 trofee in doi an isi avem deja o mentalitate de campioni si invingatori. Dar, de aici pana la a transforma campioana de...

1 comentariu
Muresan: Arbitrii straini nu sunt mai buni decat cei romani

Luni, 14 Decembrie 2009, ora 17:28

Muresan: Arbitrii straini nu sunt mai buni decat cei romani

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Presedintele clubului CFR Cluj, Iuliu Muresan, crede ca delegarea arbitrilor straini si in retur nu este o solutie pentru Liga I. "Sunt mai multi cei care nu vor sa revina brigazi de arbitri straini, pentru ca nu difera ce fac strainii fata de ai nostri. In plus, costul este dublu, iar daca vom continua sa aducem straini, arbitrii romani nu vor creste niciodata. In acest moment suntem in...

Muresan: Am fost mai buni, am castigat fara dubii

Sambata, 17 Octombrie 2009, ora 20:21

Muresan: Am fost mai buni, am castigat fara dubii

Fotbal / derbi

Presedintele formatiei CFR Cluj, Iuliu Muresan, considera ca echipa sa a castigat fara dubii derbiul din Giulesti, cu Rapid. "Am reusit sa castigam fara dubii, am venit mult mai hotarati, am fost mai buni decat ei. Atacantii nostri nu au mai ratat ca in alte partide. Intotdeauna la Rapid am facut meciuri bune, intotdeauna cand am pierdut am fost mai buni. Problema noastra este cu echipele...

6 comentarii
Muresan: Valoarea Rapidului se va vedea la meciul cu CFR

Vineri, 09 Octombrie 2009, ora 22:18

Muresan: Valoarea Rapidului se va vedea la meciul cu CFR

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Presedintele CFR-ului, Iuliu Muresan, considera partida cu liderul Ligii I, Rapid Bucuresti, una de importanta maxima. "Meciul cu Rapid va fi foarte important. O infringere ar insemna o mare dezamagire pentru noi pentru ca orice meci ne propunem sa-l castigam. Ne-am indeparta de primele locuri, si cred eu ca acum campionatul e foarte strans. Anul acesta jumatate din echipele din campionat...

Muresan: Suntem la fel de puternici ca atunci cand am luat titlul

Joi, 24 Septembrie 2009, ora 16:50

Muresan: Suntem la fel de puternici ca atunci cand am luat titlul

Fotbal / derbi

Presedintele formatiei CFR Cluj, Iuliu Muresan, cred ca echipa sa are un lot foate bun si ca se poate impune din nou in Liga I. "Este un campionat strans, pentru ca este mai corect. Asa se intampla, daca se joaca corect, poate iesi orice. Nici un club nu a reusit sa se intareasca intr-o asemenea masura incat sa defileze in acest sezon. Noi suntem cel putin la fel de puternici ca atunci...

Muresan: Nu cred in excluderea Pandurilor din Liga I

Joi, 10 Septembrie 2009, ora 16:05

Muresan: Nu cred in excluderea Pandurilor din Liga I

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Presedintele gruparii CFR Cluj, Iuliu Muresan, a declarat ca nu este de acord cu excluderea echipei Pandurii Targu Jiu din Liga I. "Nu cunosc foarte bine acest caz, dar in fotbalul romanesc sunt multe legi anormale. Personal, nu cred ca o sa fie exclusi din campionat. Oricum, meciul se joaca si nu cred ca acest lucru o sa-i afecteze pe jucatori", a spus Iuliu Muresan la conferinta de presa....

Muresan: Steaua va deveni o forta in Liga I

Luni, 10 August 2009, ora 07:10

Muresan: Steaua va deveni o forta in Liga I

Iuliu Muresan / Liga I

Presedintele CFR Cluj, Iuliu Muresan, lauda formatia din Ghencea dupa ce echipa sa a remizat in compania Stelei, scor 2-2. "In Ghencea nu-i usor sa conduci de doua ori. Am gresit la cele doua goluri primite, dar eu zic ca este un rezultat echitabil. Sunt convins ca Steaua va juca din ce in ce mai bine si va ajunge o forta in Liga 1. Arbitrului nu am ce sa-i reprosez. A fost impecabil astazi....

2 comentarii
Muresan e sceptic: Nu facem mai mult decat anul trecut in Europa

Vineri, 19 Iunie 2009, ora 17:53

Muresan e sceptic: Nu facem mai mult decat anul trecut in Europa

Fotbal / derbi

Presedintele gruparii CFR Cluj crede ca formatiile romanesti vor repeta contra-performanta de anul trecut si nu vor face mare lucru in cupele europene. "Declaratiile unor conducatori, jignirile si incultura m-au deranjat foarte mult. Scandalul cu acele arestari sunt o pata foarte neagra asupra fotbalului romanesc. Cred ca toate astea au influentat calitatea acestui campionat. Sper sa schimb...

Muresan: Avem doar 6 fotbalisti romani in lot, vom ataca regula FRF la toate instantele

Vineri, 05 Iunie 2009, ora 19:48

Muresan: Avem doar 6 fotbalisti romani in lot, vom ataca regula FRF la toate instantele

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Presedintele formatiei CFR Cluj, Iuliu Muresan, anunta ca va ataca noua reglementare a FRF la toate instantele posibile. Seful din Gruia a declarat ca ardelenii au doar 6 fotbalisti romani in lot fiind practic imposibil sa aiba 8 pe foaia de joc a fiecarui meci din Liga I. "Nu sunt de acord cu masura de a avea minim opt jucatori romani pe foaia de joc. S-a votat o hotarare care incalca legea...

Ironii la adresa FRF: Vom propune sa fie in teren minim 3 homosexuali

Vineri, 05 Iunie 2009, ora 13:05

Ironii la adresa FRF: Vom propune sa fie in teren minim 3 homosexuali

Fotbal / derbi

Presedintele gruparii CFR Cluj, Iuliu Muresan, contesta in continuare decizia Comitetului Executiv al FRF de a impune un numar minim de 8 fotbalisti romani pe foaia de joc a echipelor din Liga I. "Masura impusa de FRF contravine normelor europene, nu putem sa o acceptam. O vom contesta la forurile internationale pentru ca nu putem sa ingradim dreptul la munca al jucatorilor. Noi vrem sa...

10 comentarii
CFR Cluj da in judecata FRF pentru regula "8 jucatori romani pe meci"

Joi, 04 Iunie 2009, ora 17:05

CFR Cluj da in judecata FRF pentru regula "8 jucatori romani pe meci"

CFR Cluj / Iuliu Muresan

Fosta campioana a Romaniei, CFR Cluj, va ataca in instanta noua regula a FRF care impune cluburilor din Liga I sa aiba cel putin 8 fotbalisti romani inscrisi pe foaia de joc a fiecarui meci. Presedintele clujenilor, Iuliu Muresan, spune ca noua reglementare a federatiei vine in contradictie cu legile Uniunii Europene. "Noi vom ataca in justitie decizia care ne obliga sa avem 8 romani in...

5 comentarii
Muresan: Unirea seamana cu CFR Cluj, acum provincia e la putere

Luni, 01 Iunie 2009, ora 18:09

Muresan: Unirea seamana cu CFR Cluj, acum provincia e la putere

Fotbal / derbi

Presedintele campioanei din sezonul trecut, Iuliu Muresan, spune ca Unirea Urziceni seamana mult cu echipa sa si evidentiaza suprematia provinciei in Liga I. "Urziceni seamana foarte mult cu CFR Cluj. In ultimul timp lucrurile s-au mai schimbat in Romania. Anul trecut am castigat noi campionatul, acum Urziceni, se pare ca provincia e la putere. Ma bucur foarte mult pentru ei. Au muncit mult...

Muresan: Clujul, Urziceniul sau Timisoara castiga titlul

Joi, 30 Aprilie 2009, ora 08:07

Muresan: Clujul, Urziceniul sau Timisoara castiga titlul

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Presedintele echipei CFR Cluj, Iuliu Muresan, spune ca echipele din provincie sunt la putere si in acest sezon, iar titlul de campioana se va juca in trei - CFR Cluj, FC Timisoara si Unirea Urziceni. "Sunt fericit pentru ca echipa a avut atitudine. Suntem in revenire de forma si acest lucru imi da sperante pentru finalul de campionat. CFR Cluj si Timisoara vor juca cu trofeul pe masa. Ma...

2 comentarii
Iuliu Muresan e bucuros ca derbi-urile vor fi arbitrate de straini

Miercuri, 29 Aprilie 2009, ora 15:33

Iuliu Muresan e bucuros ca derbi-urile vor fi arbitrate de straini

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Presedintele lui CFR Cluj, Iuliu Muresan, a salutat decizia FRF de a aduce arbitri straini la derbi-urile ramase din acest sezon al Ligii I. "Ne bucuram ca vor fi arbitrii straini la meciurile importante si este bine ca nu vor mai fi suspiciuni. Si acestia pot gresi, dar macar nu vor mai fi suspiciuni", a spus Muresan. Presedintele FRF, Mircea Sandu, a anuntat, miercuri, ca 14 partide...

Clujenii se apara: Ar fi culmea sa dai bani la arbitri in perioada asta

Joi, 23 Aprilie 2009, ora 17:38

Clujenii se apara: Ar fi culmea sa dai bani la arbitri in perioada asta

CFR Cluj / Iuliu Muresan

Presedintele clubului CFR Cluj, Iuliu Muresan, a raspuns acuzatiilor de mituire a arbitrului intalnirii cu Farul Constanta, din etapa XXV a ligii I. "E neadevarat. Ar fi chiar culmea ca in perioada asta sa dai bani la arbitri. E o minciuna... e penibil! Bosanceanu sa-si vada de echipa lui", a spus presedintele lui CFR Cluj pentru Sport.ro. Arbitrul acuzat ca a luat bani de la CFR Cluj,...

2 comentarii
Muresan: Sunt mai tare decat toata familia Becali la un loc

Duminica, 15 Februarie 2009, ora 09:45

Muresan: Sunt mai tare decat toata familia Becali la un loc

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Presedintele formatiei CFR Cluj, Iuliu Muresan, sustine ca scandalurile in care a fost implicat recent nu il afecteaza, deoarece se considera cel mai "tare" conducator din Liga I. "Vad ca suntem luati la tinta, CFR-ul si eu ca persoana. Sunt foarte rezistent si vreau sa le spun sa nu isi faca probleme pentru ca rezist si sunt mai tare decat toata familia Becali la un loc", a spus Iuliu...

16 comentarii
Muresan: Au disparut arbitrajele tendentioase in proportie de 100%

Sambata, 31 Ianuarie 2009, ora 21:10

Muresan: Au disparut arbitrajele tendentioase in proportie de 100%

Iuliu Muresan / Liga I

Presedintele CFR-ului, Iuliu Muresan, a analizat lupta pentru titlu in Liga I si a spus ca arbitrajele tendentioase au disparut din Romania. "Suntem campionii en-titre, suntem la 6 puncte de locul intai, avem un lot foarte bun si nu cred ca e nerealist sa ne propunem sa tinem titlul la Cluj. Nici o echipa nu va castiga toate partidele, dar noi vom castiga cu 7 puncte mai mult decat Dinamo....

1 comentariu
Muresan: Dusan putea fi numit antrenor, regulamentul permite

Marti, 13 Ianuarie 2009, ora 13:52

Muresan: Dusan putea fi numit antrenor, regulamentul permite

Iuliu Muresan / Liga I

Presedintele CFR-ului, Iuliu Muresan, nu intelege de ce s-a facut atata caz pe seama trucului folosit de feroviari pentru a-l aduce pe Uhrin la echipa. "Au fost foarte multe discutii despre Uhrin, dar Mircea Sandu a spus foarte bine, acea lege e prost facuta si ne poate lasa sa facem orice. Dusan ar putea fi chiar antrenor sau director tehnic, nu e ilegal si nici imoral ce se intampla. Va...

3 comentarii
Iuliu Muresan, in razboi cu Mircea Sandu

Sambata, 20 Decembrie 2008, ora 13:39

Iuliu Muresan, in razboi cu Mircea Sandu

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Presedintele lui CFR Cluj, Iuliu Muresan, s-a declarat jignit de declaratiile facute de Mircea Sandu, conform carora cluburile din Liga I ar trebui sa reduca salariile jucatorilor. "Nu sunt de acord. Noi dam banii jucatorilor, iar federatia ar trebui sa isi vada de treaba ei, sa nu se amestece in activitatea cluburilor. Daca am lua vreun ban de la FRF, am mai zice. Nici pe noi nu ne...

2 comentarii
Muresan: A fost cel mai bun an din istoria CFR

Joi, 11 Decembrie 2008, ora 12:39

Muresan: A fost cel mai bun an din istoria CFR

CFR Cluj / Iuliu Muresan

Presedintele CFR Cluj, Iuliu Muresan, a analizat parcursul primei participari a feroviarilor in Liga Campionilor. "A fost cel mai bun an din istoria noastra, un an fantastic in care am facut cam tot ce se putea face. In al 101-lea an ne-am dezlantuit, am castigat tot. Am facut patru puncte in grupele Champions League. Sunt patru puncte foarte importante pentru ca a fost cea mai grea grupa....

Muresan: Nu trebuia sa ne chinuim cu Mediasul

Luni, 01 Decembrie 2008, ora 21:33

Muresan: Nu trebuia sa ne chinuim cu Mediasul

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Presedintele CFR-ului, Iuliu Muresan, sa aratat dezamagit la finalul partidei cu Gaz Metan, scor 2-1, si spune ca echipa s-a nu si-a aratat adevarata valoare. "Putem sa fac infarct. A fost un meci greu. Noroc ca nu am probleme cardiace. Trebuia sa jucam in alta maniera, si nu sa ne chinuim cu Mediasul. Nu asta e valoarea CFR-ului. In retur sper sa recuperam puctele fata de locul 1. Am...

Muresan: Abia acum intelegem cat de greu i-a fost Stelei in trecut

Marti, 18 Noiembrie 2008, ora 18:59

Muresan: Abia acum intelegem cat de greu i-a fost Stelei in trecut

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Presedintele echipei CFR Cluj, Iuliu Muresan, s-a plans de programul incarcat al echipei sale si spune ca abia acum intelege cum se simteau stelistii in sezoanele trecute. "Avem un program foarte incarcat. Sunt costuri de acest fel pentru a juca in Liga Campionilor si acum intelegem cum a fost pentru Steaua in anii trecuti. Daca ne calificam in primavara europeana, exista riscul sa nu luam...

1 comentariu
Muresan: Yssouf Kone este cu o clasa peste toata Liga I

Duminica, 16 Noiembrie 2008, ora 20:58

Muresan: Yssouf Kone este cu o clasa peste toata Liga I

CFR Cluj / Liga I

Presedintele lui CFR Cluj, Iuliu Muresan, l-a elogiat pe Yssouf Kone dupa victoria obtinuta in fata lui FC Arges, scor 2-0. "Yssouf Kone este cel mai bun atacant din campionatul nostru. Este cu o clasa peste toata Liga I. El joaca acum cu niste dureri, a venit accidentat la noi de la Rosenborg. Noi l-am fortat, tragem de el. Sper ca din retur sa fie un alt jucator care sa arate ceea ce poate...

2 comentarii
Muresan: Vrem sa terminam turul pe podium

Vineri, 07 Noiembrie 2008, ora 14:48

Muresan: Vrem sa terminam turul pe podium

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Presedintele CFR-ului, Iuliu Muresan, a declarat ca formatia din Gruia are ca obiectiv obtinerea a cel putin 10 puncte pana la finalul turului. "Obiectivul nostru este sa luam 12 puncte din meciurile cu FC Brasov, FC Arges, Pandurii si Medias. Vrem sa terminam turul pe podium si sunt sigur ca putem realiza acest lucru. CFR Cluj are un program mai usor decat restul contracandidatelor la...

Iuliu Muresan: Timisoara trebuia sa fie pe primul loc

Duminica, 26 Octombrie 2008, ora 10:36

Iuliu Muresan: Timisoara trebuia sa fie pe primul loc

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Presedintele lui CFR Cluj, Iuliu Muresan, considera la FC Timisoara trebuia sa ocupe locul 1 al clasamentului Ligii I. "Pentru mine, meciul este unul cu ocupanta primului loc, deoarece acolo trebuia sa fie Timisoara daca nu ar fi pierdut cele sase puncte. Meciul va fi unul extrem de greu, din toate punctele de vedere", a spus Iuliu Muresan. Dupa 11 etape disputate, FC Timisoara, care a...

Muresan: Meciul cu Dinamo nu e decisiv

Vineri, 10 Octombrie 2008, ora 09:53

Muresan: Meciul cu Dinamo nu e decisiv

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Presedintele lui CFR Cluj, Iuliu Muresan, l-a contrazis pe antrenorul Maurizio Trombetta, spunand ca partida cu Dinamo nu este decisiva in lupta pentru titlu. "Este foarte, foarte important meciul cu Dinamo, insa nu decisiv. Noi trebuie sa ii batem pentru a ne apropia la sase puncte de ei, egalul nefiind o solutie", a afirmat presedintele CFR-ului. Referitor la "dubla" cu Bordeaux din...

Muresan: Prefer titlul in locul unei calificari in optimile Ligii Campionilor

Sambata, 04 Octombrie 2008, ora 12:52

Muresan: Prefer titlul in locul unei calificari in optimile Ligii Campionilor

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Presedintele clubului CFR Cluj, Iuliu Muresan, sustine ca isi doreste mai mult castigarea titlului in Liga I decat o calificare in primavara Ligii Campionilor. "Va spun sincer, prefer sa luam titlul unei calificari in optimile Ligii Campionilor. Chiar daca ocuparea unuia din primele doua locuri in Liga ar fi o performanta istorica, tot castigarea campionatului e prioritatea noastra, pentru...

1 comentariu
Muresan: Sunt sigur ca batem Steaua

Joi, 25 Septembrie 2008, ora 11:21

Muresan: Sunt sigur ca batem Steaua

CFR Cluj / Liga I

Presedintele lui CFR Cluj, Iuliu Muresan, este sigur ca echipa sa va invinge Steaua, in derbiul etapei IX din Liga I. "Vom crea mari probleme Stelei, sunt sigur ca vom invinge. Ne-am luat masuri de siguranta pentru acest meci, vom fi foarte bine organizati. Nu imi pare rau ca l-am dat pe Semedo. Ne-a lipsit acea schimbare, am intarziat putin cu ea, dar acum ne apropiem de maximum pe care il...

1 comentariu
Emil Boc trage conducta cu bere in centrul Clujului

Duminica, 07 Septembrie 2008, ora 13:38

Emil Boc trage conducta cu bere in centrul Clujului

Emil Boc / stiri Emil Boc

Presedintele campioanei, Iuliu Muresan, i-a propus primarului orasului Cluj, Emil Boc, ca in zilele dinaintea partidei cu Chelsea din Liga Campionilor sa traga o conducta cu bere in centrul orasului, pentru fanii londonezilor. Boc a fost de acord cu propunerea lui Muresan, iar fanii lui Chelsea se vor simti ca in al noulea cer. "O sa vorbesc cu domnul primar sa tragem si o conducta de la...

1 comentariu
Muresan: Daca am alinia doua echipe in Liga I, am iesi cu ambele in primele 5!

Joi, 17 Iulie 2008, ora 23:05

Muresan: Daca am alinia doua echipe in Liga I, am iesi cu ambele in primele 5!

CFR Cluj / Iuliu Muresan

Presedintele formatiei CFR Cluj, Iuliu Muresan, s-a aratat foarte incantat de jocul echipei si de evolutia elevilor lui Ioan Andone, la finalul amicalului cu Motherwell, si implicit a stagiului de pregatire din Austria. "Va fi un inceput nu foarte greu pentru noi si daca facem noua puncte pana la meciul cu Rapid, putem fi din nou campioni. Cred ca daca am alinia doua echipe in Liga 1, am...

2 comentarii
Cei de la CFR au intrat in "silenzio stampa"

Joi, 24 Aprilie 2008, ora 16:39

Cei de la CFR au intrat in "silenzio stampa"

CFR Cluj / Liga I

Presedintele clubului CFR Cluj a anuntat joi ca jucatorii si oficialii clujeni nu vor mai da declaratii presei, noutatile urmand a fi anuntate prin intermediul comunicatelor difuzate pe site-ul oficial al clubului. "Tensiunea este prea mare. Ii lasam pe altii sa dea declaratii presei. De acum vom da comunicate pe site-ul oficial cand o sa fie nevoie. Nu avem nimic cu presa, dar am facut...

1 comentariu
Muresan: Il iert pe Tudor atunci cand voi primi punctele din meciul cu Steaua

Joi, 13 Martie 2008, ora 14:54

Muresan: Il iert pe Tudor atunci cand voi primi punctele din meciul cu Steaua

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Presedintele clubului CFR Cluj, Iuliu Muresan, a declarat, joi, ca ii este imposibil sa-l ierte pe arbitrul Alexandru Tudor, dupa ce acesta nu a acordat doua penaltiuri echipei sale in meciul pierdut cu Steaua. "E bine ca Tudor a cerut o mica pauza de la delegari, dar il voi ierta doar atunci cand vom primi punctele din meciul cu Steaua. A gresit foarte grav la acel meci. Cu asistentul Nica...

Iuliu Muresan: "In urmatoarele etape o sa ne distantam"

Miercuri, 12 Martie 2008, ora 19:50

Iuliu Muresan: "In urmatoarele etape o sa ne distantam"

Iuliu Muresan / CFR Cluj

In urmatoarele etape, CFR Cluj isi va mari avansul de 8 puncte pe care il are in fata Rapidului si Stelei in clasamentul Ligii I, a declarat, miercuri, presedintele gruparii clujene, Iuliu Muresan. "In urmatoarele 3 etape o sa ne mai distantam. Cred ca Rapidul nu o sa bata la Craiova si Steaua sa faca un egal cu Unirea. Apoi va fi meciul Rapid-Steaua. Este un moment foarte propice pentru noi...

1 comentariu
Muresan: Ii asigur pe toti ca vom lua titlul

Marti, 19 Februarie 2008, ora 10:06

Muresan: Ii asigur pe toti ca vom lua titlul

Iuliu Muresan / CFR Cluj

CFR Cluj va lua sigur titlul de campioana a Romaniei, a declarat, marti, presedintele gruparii clujene, Iuliu Muresan. "Eu nu joc nici table, nici jocuri de noroc, dar ii asigur pe toti cei care vor paria pe noi ca vom castiga titlul. Pariul meu personal in acest retur este echipa mea, valoarea ridicata a lotului, nu un jucator anume", a spus Muresan. Dupa 19 etape disputate in actuala...

Muresan: "Avem cel mai bun lot din Liga 1"

Sambata, 19 Ianuarie 2008, ora 11:03

Muresan: "Avem cel mai bun lot din Liga 1"

Iuliu Muresan / CFR Cluj

Dupa ce l-a cunoscut vineri pe proaspat transferatul Peralta de la River Plate, care a ajuns gratis la Cluj dupa ce i-a expirat contractul cu echipa braziliana, presedintele CFR-ului, Iuliu Muresan, a spus ca echipa sa are cel mai bun lot din liga lui Mitica. "Nu cred ca poate sa mai conteste nimeni ca avem cel mai bun lot in momentul actual in primul esalon al fotbalului romanesc", a...


 1 2
 
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor