Ziare.com

Statul paralel exista! Incepe razboiul

de Ioana Ene Dogioiu, Senior editor
Luni, 20 Noiembrie 2017, ora 06:30

   

Statul paralel exista! Incepe razboiul
Cum se zice: gura pacatosului adevar graieste. "'Statul Paralel si Ilegitim' foloseste resursele financiare publice si instrumentele specifice autoritatii de stat pentru a-i intimida, santaja sau a-i inlatura pe decidentii politici", scrie in Rezolutia PSD de la Baile Herculane.

Sunt pe deplin de acord. Exact asa face statul paralel. Si de aceea consider ca aceasta fraza reprezinta un autentic autodenunt care explica ceea ce dl Dragnea nu a reusit sa spuna cu subiect si predicat: cine este statul paralel.

Intelegem din Rezolutie ca este cel care foloseste resursele publice in interese obscure. Pai, cine are pe mana tot bugetul Romaniei? Cumva Guvernul Romaniei? Si cine controleaza guvernul? Cumva PSD si in special Liviu Dragnea?

Statul paralel este cel descris de site-ul care ii poarta numele http://www.statulparalel.ro/: "Statul paralel sunt cei care isi bat joc de tine. De viata ta, de munca ta, de banii tai. (...) Statul paralel este statul hotilor care iti fura viitorul. Statul paralel este statul politicienilor care iti promit ca iti va fi mai bine. Dar de fapt intotdeauna le este doar lor bine."

Statul paralel este marea hora de grupuri infractionale organizate (GIO) dupa modelul celui de la Teleorman, infratite intre ele transpartinic, ca doar nu degeaba Tel Drum si Euroconstruct jumuleau impreuna banul public, romanesc si european, iar dna Udrea de la Ministerul Dezvoltarii, stergea frauda lui Dragnea de la Teleorman.

Ironia fara margini face ca marea Rezolutie a statului paralel sa fi fost emisa intr-un loc cazut victima unui GIO, adica Baile Herculane ruinata de deputatul PSD, Iosif Armas, si vanduta la bucata de un fost primar pesedist, Nicusor Vasilescu, trimis in judecata pentru abuz.

Pe cadavrul unei victime a statului paralel, statul paralel isi anunta marele razboi cu justitia. Pentru ca statul acesta paralel ticalosit se pregateste pentru marele asalt anuntat la Baile Herculane.

Surse bine informate sustin ca adoptarea modificarilor Legilor Justitiei este doar o chestiune de zile. Repet, de zile, nu de saptamani, cu atat mai putin luni. Ar putea fi adoptate in regim de maxima urgenta pana vineri.

Tot saptamana aceasta ar putea fi data lovitura de decapitare a DNA. Se mai asteapta decizia CCR in cazul "Belina" (ar fi trebuit clarificata de saptamana trecuta, insa pare ca au aparut niste neasteptate defectiuni care i-au impus lui Valer Dorneanu o amanare in extremis pentru a da timp ca presiunile politice sa le remedieze), si ministrul Toader va fi somat sa ceara revocarea dnei Kovesi.


Nu am mari sperante de rezistenta din partea domniei sale, desi o ultima zvacnire de demnitate si de grija pentru ce ii va ramane dupa mandat ar trebui sa-l determine sa refuze.

Acestea sunt cele doua obiective majore pe care PSD le-a avut de la inceput. Dupa ce le atinge, nu exclud deloc, dar deloc ca PSD sa foloseasca motiunea de cenzura absolut neinspirat initiata de PNL pentru a pleca de la guvernare pentru a pretinde ca a fost alungat de la putere de statul paralel care, nu-i asa, incalca vointa poporului - tema centrala a Rezolutiei.

Si in lupta cu statul paralel, mostenitorul lui Soros si al multinationalelor, din afara guvernarii sa scoata oamenii in strada nu pentru Dragnea, Doamne fereste!, ci pentru apararea votului de anul trecut, sa il suspende pe presedinte daca nu le pune premierul cu care s-ar duce Liviu Dragnea la Cotroceni, probabil sluga perfecta, si daca nu semneaza revocarea dnei Kovesi. Deja presedintele a fost acuzat in Rezolutie ca a incalcat Constitutia.

Marea problema a fost rostita de europarlamentarul Sorin Moisa, care a explicat in demisia sa ca Livu Dragnea nu mai e doar un caz national. Fiind vorba de o sesizare a OLAF, este un caz european: "Pe 13 noiembrie, frecventabilitatea europeana si internationala a PSD, atat cat a fost ea construita in ultimii 20 de ani, a fost spulberata. Asocierea OLAF cu ancheta DNA este devastatoare si face ridicola teoria complotului 'Statului Paralel si Ilegitim'. Dat naibii, 'Statul' asta daca a preluat si controlul institutiei europene antifrauda".

Am cerut de cateva zile presedintelui socialistilor europeni sa imi spuna cum vede situatia lui Liviu Dragnea. Putea fi un prilej bun ca dl Serghei Stanisev sa isi exprime sustinerea pentru tovarasul din Romania. Tacerea este insa asurzitoare, pe masura stuporii probabil. Una pe care Sorin Moisa a explicat-o.

Este clar ca Liviu Dragnea si odata cu el PSD devin ciumatii Europei, inclusiv pentru socialisti. Dar agonia lor disperata transfera acest statut asupra intregii Romanii.

Daca planul anti-justitie va fi pus in aplicare, in pofida recomandarilor din ultimul MCV, plin de aspecte de o gravitate fara precedent, dupa cum a explicat fostul ministru al Justitiei, Catalin Predoiu, daca presedintele va fi suspendat pentru a-i inlatura opozitia, Romania va ajunge mai rau decat Polonia.

Am mai spus-o, acest asalt al disperarii dat de statul paralel impotriva statului roman ar putea avea consecinte mai mult decat grave asupra Romaniei. Unele care insa pentru PSD nu conteaza. Dezastrul nu mai poate fi oprit decat printr-o reactie populara devastatoare, la fel ca la inceputul anului.

Ma tem ca urmeaza o perioada teribila, de care depinde viitorul european al Romaniei si nu pot decat sa sper ca romanii vor fi, din nou, la inaltimea gravitatii lui. Daca nu, ma tem ca trezirea se va produce pe fundul unei prapastii.
Urmareste Ziare.com pe Facebook  si pe Instagram  Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Ziare.com.

Sursa: Ziare.com

Articol citit de 38229 ori

Urmareste Ziare.com pe

Urmareste stirile Ziare.com pe Facebook
98 comentarii
Ordoneaza comentariile:Standard |Calitate |Numar Voturi |Recente

Statul securist mafiot este o realitate

Nu stiu cine a lansat notiunea de stat paralel dar cu siguranta autorul este un securist sau un om fidel securitatii . Ca si binomul cristoesc , acest termen este menit a distrage din nou atentia de la realitatea securista ce se incearca a fi din nou ocolita si scoasa din ecuatie . Statul paralel este chiar statul securist mafiot in care traim zi de zi , cu stapanii sai , cu uneltele sale , cu institutiile de forta profund viciate nu de ieri de azi ci de zeci de ani de control si implicatie securista . Rezistenta acestor aparatori ai raului este acum pe fata , tot mai multi acoperiti fiind pur si simplu obligati sa se autodetoneze . Pusi in fata faptului implinit autodeconspiratii sunt nevoiti sa lupte la vedere neavand alta alternativa de viitor personal decat salvarea de la pieire a sistemului pe care l-au slujit . Incet , incet romanii incep sa-i identifice pe toti acesti rezistenti . Iar faptul ca si protestele de ieri au sfarsit in profund anonimat este dovada ca propaganda securista isi pierde eficienta .

 

Ziare.com by Guvernul RRomilor Bengoși si a Penalilor Condamnați

Eu sunt in situația ca pot sa rad cu seninătate de un popor adormit care se sugruma singur si de buna voie!
Așa ceva?? sa se lase Terfeliți si Penetrați de un Condamnat Penal RRom si porrkar!!!
Ca sa fiti "porkiti" mai repede si mai bine deschideti si gura de buna voi sa vi-o traga RRomul de teleorrman la urgenta!
Ce popor de "natangi" ??? ieri au iesit iarasi numai cateva sute.....Deci sa inteleg ca va place cum vi-o trage Drraknea!!
***and reușiți marea performanta de a re INSTALA Dictatura in Romani!
Credeti ca daca sunteti in U.Europena si Nato nu este posibil?????
Uite ca fortele Oculte a lui Tradiceanu va demomnstreza ca se pote!
Mulțumesc lui Dumnezeu sau la cine ma ajutat sa parasesc devreme acesta tara Foarte Frumosa dar Tare Pacatoasa!

 

O solutie ar fi intr-adevar sa iesim iarasi in strada.

Iar o alta solutie ar fi sa nu iesim in strada, ci sa iesim din Romania, asa cum au facut-o deja, cateva milioane de romani. Si sa-i lasam aici pe Dragnea, cu PSD-ul sau, incarcat de bugetari, si "sprijiniti" de ajutoratii social. Sa vedem atunci de unde va mai avea PSD banii pentru pensii nesimtite, (unele, nu chiar toate) pentru salarii nesimtite, pentru ajutoare sociale, pana la urma tot nesimtite, nu ca valoare, ci ca mod de acordare. Ca romanul care nu fura, nu minte, si munceste poate trai decent si in afara Romaniei, fapt demonstrat deja, prin existenta romanilor cinstiti si muncitori in afara Romaniei. Insa nu stiu cum vor trai bugetarii si ajutoratii sociali ai PSD-uluiu, aici, sau oriunde altundeva.

 

Chiar si fara indemnuri din partea noastra tinerii vor pleca,

vor ramane in tara numai cei blocati de situatii familiale: batranii a caror pensie platita in vestul Europei din banii furnizati de casa de pensii din Romania nu le va permite sa traiasca, o mana de idealisti care n-au ajuns inca la disperare si categoriile enumerate de dumneavoastra!
Sper sa nu traiesc atat de mult incat sa-i vad revoltati pe asistatii sociali sau pe fostii membrii ai administratiei publice ajunsi pensionari!

Tinerii isi cunosc interesul si sfideaza....

....propaganda PSD.

Nici daca le-ar da 20.000 de euro nu ar ramane.

Singur sansa

Este scoaterea in afara legii a PSD, intemnitarea celor mai nocive figuri ale sale: Dragnea, Toader, Serban Nicolae, Plesoianu, Olguta si inca citiva, interzicerea oricaror membri PSD de a accede la politica pt restul vietii si deconspirarea troll-ilor de pe net care pe bani sau din prostie au sustinut aberatiile si fardelegile celui mai nociv partid din istoria Romaniei.

Deja delirul dementei unora care posteaza pe aici nu mai gaseste limite! Se intoarce realitatea cu susul in jos de o maniera dezgustatoare de niste caractere care sint in stare sa apere cei mai mari interlopi politici chiar impotriva propriului interes! Inconstienta acestora nu mai poate fi tolerata si ar trebui pedepsita! Romania a ajuns aici pt ca niciodata nu a pedepsit cum merita cozile de topor care ia-u distrus demnitatea la 1947! Dupa revolutie a existat o sansa ca ele sa fie extirpate dar datorita criminalului bolshevik Ilici Iliescu li s-a dat nas si azi au infectat intreg politicul!

PSD IN AFARA LEGII!!!

Desteapta-te romane!

Se pare ca situația e serioasa

Am informații de la o mare companie, care urma sa-și deschidă o sucursala in Romania și care a transferat toate activele la sucursala din Budapesta. Și totul a fost făcut in regim de urgentă.

trebuie sa fii un naiv sa te lupti pentru a subordona justitia....

Numai in statele cu partid UNIC (dictatura) se poate subordona justitia.

Naiv, nenaiv

Dar acum esențial este de ieșit in strada. Pt ca istericii ăștia vor sa va incalece. S-ar putea sa fie deja prea tarziu, dar trebuie incercat.

...

Doamna Dogioiu, ați omis ieșirea Romaniei din UE și alipirea țării la URSS! Păi fără aceste lozinci parcă nu sună bine, lumea s-a săturat de "asalt, stat de drept, lupta impotriva corupției, apărarea democrației etc". Oricum trăiască "statul perpendicular", mama ei de logică ...
P.S. Cei care-și plătesc impozitele prin Cipru, oare unde se incadrează?!?😊😊😊

Nu e chiar asa

Teoretic vorbind exista alegeri si democratie si justitie "independenta" si in Rusia sau Turcia.

In realitate vorbim de o caricatura de democratie, opozitia e de forma, presa e lichidata de multe ori fizic, iar Putin sau Erdogan altereaza grav sistemul politic pentru a putea sa isi perpetueze puterea pe zeci de ani. Si exista cica opozitie si alegeri, asta zic ei.

Acolo putem ajunge cu Dragnea si aberatiile lui. In fapt, pentru Dragnea statul de drept e "statul paralel". Omul e iritat ca exista separatia puterilor in stat, ca exista procurori care isi fac treaba, ca exista judecatori care dau sentinte, ca exista alte institutii publice pe care nu le poate controla, ca exista reguli de "check and balance" stabilite prin Constitutie.

PSD/Dragnea ar vrea un sistem peronist, pur electoral. Ai castigat alegerile cu 51%? Faci ce iti trece prin cap! La *** cu Constitutia si cu separarea puterilor in stat!

Suprastatul securist, suprastatul finantei internationale

De DNA si de BNR nu se poate atinge nimeni si astia actioneaza arbitrar, impotriva interesului romanilor, percuteaza doar la ordinele ambasadelor straine, multinationalelor...fac ceva pe parlamentul Romaniei. Un dosar complex de Inalta Tradare ar trebui deschis pt punerea statului paralel cu botul pe labe.

Un dosar complex de Inalta Tradare? Vad ca tu

vorbesti de funie in casa spanzuratului. Si unul de subminare a economiei nationale ar fi necesar. Ar fi necesar sa vedem cine a jefuit resursele tarii si ne-a distrus economia.

Cand am putea vedea, de exemplu, listele cu cei care au luat credite de la bacorex?.

...fac ceva pe parlamentul Romaniei

cam toti romanii. Ca nici nu poti avea alta reactie, la un Parlament Penal.

Nu incepe,AM CASTIGAT razboiul

Stiti cand ati pierdut? Cand s-a publicat Raportul MCV.
Nici Ceausescu nu a indraznit sa scrie intr-un document oficial asa ceva.
“Criticile la adresa sistemului judiciar răman o caracteristică problematică in cadrul dezbaterilor publice . Acest lucru este in contradicție cu constatările pozitive ale Comisiei “

george 2@ De ce nu s-a plans ABUZATUL de statul paralel si in 2009

cand facea afacri cu Lenuta? Statul paralel l-ati descoperit subit doar de cand a inceput ABUZATUL sa aiba probleme cu justitia.

 

Tovarasa Dogioiu ti-a dat sa joci o piesa foarte proasta!

Spune aia ca PSD-ul scoate Romania din Europa, toti propagandistii ii tin palma. Usurel, ca sintem si noi pe aici, in tara asta. Ceea ce nu vreti voi sa vedeti, vedem noi. Iar asta- motivul si pentru care iesim la vot. Cine sa se uite in gura tovarasei Dogioiu cind ea vrea sa-i aresteze pe judecatorii CCR care nu-i dau hotariri pe placul ei, in afara de propagandisti? Si mai vorbeste si de statul de drept. Luati-va, ma, o tara, colonizatio, faceti-va statul pe care vi-l doriti voi, dar lasati Romania ca avem noi grija de ea.

Eu te intreb de ce nu s-a plans ABUZATUL de statul

paralel in 2009 cand facea afaceri cu Lenuta, iar tu vi si-mi spui ca afara ploua. Limbajul de lemn, bata-l vina. L-ati exersat asa de mult timp incat nu va puteti detasa de el.
Cu colonia ai dreptate, am devenit colonia mafiei transpartinice.

Ccr

Judecătorii Ccr comuniști, cum a scăpat Dorneanu care l-a luat pe un ziarist ^ Tovarășe jurnalist*

Votati

soarele!
Ca-n '46.

Mai mult decat hotii

Eu cred ca Dragnea e disperat si s-a hotarat sa mearga pana la capat, indiferent cati ii vor ramane fideli. A pornit pe calea aceasta si nu prea mai are loc de intors.
E foarte probabil ca vom traversa o perioada de cadere accelerata, din care sper ca vom trage niste invataminte. Probabil, nici PSD nu va mai fi ce a fost.
Sper ca UE va dovedi luciditate si nu se va multumi doar sa ne tranteasca sanctiuni, si ca nu va da apa la moara mafiei, care abia asteapta sa gaseasca tapi ispasitori.
Indiferent de cate victorii va obtine daca actioneaza imediat, nu cred ca Dragnea va scapa. Dar ce ne incalzeste daca noi ramanem aceiasi? Daca nu vom scapa de prostie, de lasitate, de lipsa de caracter?
Mai mult decat hotii, fie si ajunsi la varful politicii, ma sperie slugile lor, invazia de putregai din presa, televiziunile, multimea de angajati si de invitati care mint cu nerusinare si cu cu agresivitate.
Aseara, la RealitateaTv, dl Hoandra si-a propus sa discute continutul mesajului lui Sorin Moisa. Oricat s-a straduit, nu a reusit. Mai rau a iesit Sorin Moisa
Razvan Teodorescu si Horia Alexandrescu cu tertipurile lor imbatranite si viclene, Florian Bichir cu falsa lui sinceritate abrupta. Val Valcu, cam rudimentar si agresiv, fiecare a gasit o cale proprie de a devia de la subiiect, fiecare avea un mic repros la adresa tanarului disident Nenorocirea este ca sunt multi ca ei, unii bine deghizati si ca toti, chiar daca o fac pe leii, se dedulcesc in secret de la Dragnea, sau de la cine ii va urma..

.

Nu e numai Dragnea, toți parlamentarii sunt corupți. Așa ca ei funcționează ca un intreg. Cred ca atunci cand i-aselectat unica intrebare a fost ?esti corupt da sau nu?

Ce se intampla la primaria capitalei?

Multe firme cu multi angajati,ba chiar o Comisie care sa verifice cum lucreaza primaria,cu alti angajati.
Vad,asa,gramezi de rude,amante si amanti,vecini si cumnati,cu totii angajati.
Isi pregateste Firea un ,cum sa-i zic,Teleorman al ei,si pana sa clipim din ochi,ne vom trezi,Doamne iarta,cu bancul :
_pesimistul:Mai rau de-atata nu se poate!
-optimistul:Ba se poate!

Ziare.com by Guvernul RRomilor Bengoși si a Penalilor Condamnați

VOI chiar ați uitat declarația lui Drraknea???
a zis" nu ingenunchez vreau sa m-or in PICIORE"
Ce dovada va mai trebuie ca sa il credeți ca merge pana la desființarea Romaniei ??

Dragnea, regele soare

Statul ? Io' mi-s. Statul sunt eu, Dragnea. Din talpi si pana-n crestet, si tot cu mustata. Ca intre noi, am bagat-o pe asta cu paralela, dar, fraierimea, s-a prins. Acum cred c-am s-o bag pe maneca stanga sa vad ce face dreapta. Nu-mi place de Tudose, prea are mutra de betiv si prea nu-l mai crede nimeni. Dar, pentru moment, nu am alta varianta. Olguta, e sufletista, dar n-are nerv, cum are Firea. Firea, e buna, dar se uita si la scaunul partidului. Carmen ? Nu-mi mai vorbiti de secretara, da, de Carmen. E o catastrofa, si-n pat si peste tot. Si mai ales la defilare... Am sa fac niste mutari la care nimeni nu se asteapta. Nici macar mascariciul de Ponta. Am sa-i amenint cu "demisia". Sa vad care are curajul sa muste primul ?

19 nov. 1946 – inceputurile Cortinei de Fier (I)

Au trecut peste Romania 71 de ani de la momentul decisiv ce a marcat instaurarea comunismului, prin masluirea alegerilor parlamentare si destabilizarea monarhiei, odios desavarsite un an mai tarziu, la finele lui 1947.

Rezultatele oficiale (!!!) i-au dat drept castigatori pe comunisti (PCR) si pe aliatii lor din Blocul Partidelor Democrate (BPD): Uniunea Populara Maghiara (UPM/MNSz), factiunea proguvernamentala taranista a Dr. Nicolae Lupu si Comitetul Democrat Evreiesc.

Asupra Romaniei s-a pravalit Apocalipsa: distrugeri si jafuri inimaginabile, de la automobile si cai asupra carora noile autoritati romane au exercitat atrocitati greu de cuprins de mintea omeneasca, pana la jefuirea oamenilor de imbracaminte, bani, cereale, vite etc. si chiar pana la jefuirea bisericilor de odajdiile preotilor, a teatrelor de costume de epoca si chiar de… Mos Craciun, a magazinelor de pantofi, de ciorapi, sutiene si corsete de dama, a exploatarilor viticole…

Inchisorile si lagarele de munca fortata, deportarile si torturile romanilor verzi s-au tinut lant, procesul de “reeducare" isi flutura maretul stindard al maretei ideologii marxist-leniniste.

PARALELI cu ceia ce inseamnă statul de drept.

In plus, acești PARALELI cu statul de drept, sunt in egală măsură, toți aceia care ne-au condus și reprezentat de după 1989, și care se regăsec in oricare dintre partidele ce au făcut parte din jocul putere-opoziție.
Atunci cand toți aceștia, ce au făcut tot ce au putut pentru a nu se putea constitui o altă alternativă politică, care să se poată contrapune in alegeri PSD-ului și PNL-ului, vor ințelege că adevărata lor salvare este tocmai dăramarea a tot ce au făcut ca ingrădiri de tot felul, pentru ca o astfel de alternativă să se creeze și să se dezvolte, astfel incat să dvină competitivă, ca electoratul să aibă de unde alege din din tot ce putem oferi și astfel să se poată preda ștafeta: democratic și salvator, pentru noi toți.
Altfel, indiferent cine vine la putere, din CLASA POLITICĂ actuală, va fi și mai rău, pană ce nu vom mai avea nici o șansă de salvare națională. Sunt prea legați intre ei și cele făcute, rele și diabolice, incat atat cat vor fi in joc, ne vor "roade și oasele", ca apoi să se "devoreze" intre ei.
Așteptand de la ei renașterea și reconstrucția țării, este nu numai o himeră, este mai mult, este sinucidere curată, a fiecăruia dintre noi și in egală măsură a oricărui deziderat de a exista pe mai departe ca stat de drept și țară prosperă și civilizată, sau mai rău de atat, de a nu mai fi, intr-o situație geopolitică, in care năravurile imperiale revin cu ferocitate și mai mare.

Vax vax de 3x

Nu mai pune bune nimeni la articolele făcute la comanda de Ied !!!😂 Dovada : aia 300 e inși din lbgt din piata Victoriei din milioanele de romani din tara !!! Atata timp cat Lkv o arde la șprițuri in vie , sau la Oprea acasă orice comentariu e de prisos !fyn

 

Da.

V-ati exprimat atat de limpede, incat aproape intelegem ce ati scris fara traducerea textului din rusa in romana.

19 nov. 1946 – inceputurile Cortinei de Fier (II)

Nu intamplator primele ordonante (!) emise de comandamentele ruse au impus populatiei predarea aparatelor de radio, care au fost asezate sub vigilenta paza sovietica; nu numai ca le-au considerat capturi de razboi, transportandu-le in Uniunea Sovietica, dar i-au izolat pe romani de restul lumii civilizate. Cat sa-si desavarseasca mareata opera, caci, dupa cum dement urlau comunistii pe strazile devastate de “pretini", "Stalin si poporul rus libertate ne-au adus!"

Faimoasele centre de detentie, care se intreceau intre ele prin bestialitatea cu care erau tratati detinutii:

- Suceava (destinata incarcerarii legionarilor din Regionala Moldova de Nord si Centrala, după marele val de arestari din noaptea de 14-15 mai 1948);

- Pitesti (destinata, incepand din sept.-oct. 1948, studentilor legionari);

- Targsor (devenita, din 1948, loc de detentie pt. elevi, fie acestia legionari, fie din alte organizatii “subversive");

- Gherla (destinata, de la jumatatea lui 1950, cand i-au fost transferate primele grupuri trecute prin reeducarea de la Pitesti, incarcerarii categoriilor sociale muncitori si tarani);

- Canalul Dunare – Marea-Neagra, ale carui lucrari au fost incepute in vara lui 1949 (in plan secundar avand scop economic, in fapt urmarind lichidarea vechilor elite sociale si politice prin folosirea detinutilor politici la munca fortata, instaurarea unui regim de exterminare si continuarea procesului de reeducare din inchisori). Pe traseul Canalului au fost infiintate 12 lagare de munca: Cernavoda (Columbia), Kilometrul 4 (Saligny), Kilometrul 23, Kilometrul 31 (Castelu), Poarta Alba (fiind situat aprox. la jumatatea distantei dintre Dunare si Marea Neagra, a devenit centrul de repartizare a detinutilor spre celelalte lagare), Gales, 9 Culme, Peninsula , Navodari, Midia, Constanta (Stadion) și Eforie Nord.

........................

"Cine nu are memoria istoriei, riscă s-o repete." (George Santayana)

belitul...porcului lui Codlea de catre ABUZAT, sau afacerile

ABUZATULUI cu Lenuta de ce nu le pui pe lista? Statul paralel si ilegitim (mafia transpartinica) s-a format imediat dupa '90 sun obladuirea bolsevicului, taticului vostru, Ilici Iliescu si a avut un singur tel: distrugerea economiei nationale si jefurirea resurselor.

Aia 300

Au fost in realitate 4000 și majoritatea era soțul cu soția eventual copii

Cred ca ar trebui sa le spunem celor

care numara protestantii antiPSD, ca noi, astia antiPSD suntem mai multi decat cei care au iesit aseara, sau in alte seri, in alte orase, in strada. Asa e la noi. La ei e invers. Ei nu au oameni in strada, insa se lauda cu voturile pe care le au. Da, dar la numararea voturilor ei au inghesuit la gramada si analfabetii, care voteaza dar nu pot citi un Program politic, electoral, deci voteaza dar nu stiu ce voteaza, apoi, tot ei au voturi "obtinute" de la persoane decedate deja, si tot ei au voturi in procent de peste 100%! Ceea ce aritmetic, nu neaparat matematic, aritmetic, e imposibil. Adica noi, aia care suntem, chiar suntem, si suntem chiar mai multi decat apar in strada, ei, prin voturuile lor se supraevalueaza. Adica fura si aici.

Fix

Ești sașiu vezi,ai văzut dublu pe aia din victorie... Sau Tv e 3d sbs ? Atunci se explică !😂
.

darnic

...dai cu muci-n fasole pentru ca esti un disperat. Am auzit foarte multe teorii ale celor neputinciosi sa acceada vreodata la guvernare. Cu siguranta ca analfabetii si asistatii social, pomeniti de catre tine, l-au ales pe Werner, altfel nu se explica cum a ajuns un profesor de foarte slaba calitate sa conduca o tara. Probabil ca aia s-au gindit ca vor avea si ei sase-sapte case si masina de lux la scara.

actiunea versus reactiunea

alegerile parlamentare odata la 4 ani,fac diferenta intre normalitate si anormalitate

 

Problema e ca noi

am ajuns deja la anormalitate intr-un singur an, nu abia in patru ani, asa cum banuiti dumneavoastra.

@albakkazapada 07.21

- acu' e vorba de anormalitatea celor patru ani ! :o(((

"Statul paralel exista! Incepe razboiul"

reactiunea apare la actiunea mafiei transpartinice

.

Nu trăim doar din 4 in 4 ani!

Diferența dintre normalitate și psd e un fapt cotidian.

P.S. Pană in 2020 mai avem prezidențialele. Odată la 5 ani!

Exista!

Programul PSD proiectat si asumat de Dragnea din partea PSD a fost cerut de majoritatea votantilor din tara fiind considerat singurul program fezabil si indraznet pentru scoatere tarii din mocirla actuala.Ultimul sondaj al opiniei publice a demonstrat ca datorita acestui program PSD a crescut in sondaje.Daca tara vrea aplicarea acestui program urmariti ce doresc ,cu mare zgomot, televiziunile de comentarii, ziarele, comentariile din media, inclusiv internet la care se raliaza chiar si presedintele tarii.Se folosesc orice mijloace pentru sabotarea aplicarii programului;desi partea prevazuta pentru acest an a dus la ridicarea nivelului de viata(vezi vanzarile de bunuri pentru populatie).Incercarea de scindare in PSD folosind cartite ca Ponta, Ivan si altii nu da rezultate obiectivul principal mutandu-se pe arestarea lui Dragnea, cel care s-a angajat cu PSD in fata tarii cu realizarea programului.Sa nu se inteleaga gresit :nu Dragnea este tinta atacului ci aplicarea programului.
In concluzie este clar ce este statul paralel ? Lucreaza el pentru ce a cerut si cere tara?

 

Nu mai umbla cu texte adaptate din discursurilr bolsevicilor

din anii '50. Nuami aia inventau dujmani sa-si justifice esecurile.

draki

Programul asta al PSD-ului, nu este cunoscut de nimeni, exceptie, poate, Dragnea, care a si spus ca numai el cunoaste Programul "din scoarta in scoarta". Deci pentru noi, ceilalti, Programul PSD este cam la fel cu Sfarsitul Lumii. Stim ca va fi, dar nu stim nici cand, nici cum. Insa, ce stim deja, ar fi ca un Program bun nu poate incepe cu majorari de salarii, pensii, pomeni tovarasesti, ci ar trebui sa inceapa cu munca, cu producerea banului, nu cu cheltuirea banului. Iar pentru asta, pentru munca care ar aduce bani, trebuie sa se inceapa cu INVESTITII, ca numai investitiile pot aduce bani. Apoi, ar trebui sa existe un sistem judiciar, care sa asigure o buna functionare a societatii, sa previna sau daca nu s-a prevenit, sa pedepseasca totusi furtul, minciuna, ticalosia. Fapt care nu este promovat de PSD, nu stiu ce a scris sau nu a scris PSD-ul in Programul sau referitor la furt, insa stiu ca PSD este Partidul Hotilor. Or asa, cu furtul ridicat la nivel de arta, asa cum o face acum PSD, Romania nu va merge inainte, chiar daca se mandreste, statistic, cu o crestere economica, pentru ca ce se produce, se fura! Si cand se fura, nu sunt bani suficienti nici pentru investitii, nici pentru scoli, nici pentru spitale, nici pentru siguranta cetateanului, bani sunt doar pentru indestularea Mafiei PSD. Plus ALDE, daca doriti sa mentionati ca nu numai PSD fura. Da, fura si companionii lor, ALDE. Deci draki, vorbele frumos ambalate si rostogolite de PSD nu ne vor aduce nici liniste, nici prosperitate, nici demnitate. Faptele, astea vorbesc, in realitate. Iar faptele vorbesc rau de tot despre PSD, chiar daca voi, cei momiti de PSD cu o acadea amara, ambalate intr-un stralucitor staniol rosu, credeti altceva.

darki foloseste limba de lemn specifica pcr-ului

Si ABUZATUL se exprima intr-o limba de lenm. De cate ori nu l-am auzit spunand: "nu doresc acum să vorbesc despre..."?

"Totul era in alb si negru, in contrast. Nu existau nuante. O altă trăsătură a limbii de lemn comuniste era metafora vegetală, organică, care mai colora, ce-i drept, discursul. Economia crestea, inflorea. Regimul capitalist era in putrefactie. In plus, nu exista in discurs pronumele personal la persoana I singular. Eram «noi». «Noi credem că...», «noi stim că...». Sub «noi» se realiza unitatea perfectă de gandire, de actiune intre conducere si populatie. Cu toate acestea, in paradigma emitător-receptor, emitătorul avea protectie supremă din partea partidului. Cand vorbea Ceausescu spunea:«Nu doresc să mă refer acum la elaborarea acestui plan». Contactul lui cu publicul era sub semnul arbitrariului, al dorintei, al bunăvointei. Si-acum au rămas activisti infestati cu «nu doresc acum să vorbesc despre...»" – Stelian Dumistrăcel.

@basil...

...fa abstractie de punctuatie si-ai sa vezi cine este.
Nimeni altul decat albakazapada .
La ce sa te astepti ?

Despre ce program visezi ?

L-a citit cineva integral inainte de votare ?
S-a aplicat conform promisiunilor ? Chiar esti orb si nu vezi ca au fost (si vor fi ) cresteri pe toate segmentele...numai in buzunarul saracului...NU ?
Cum de au aparut zeci de noi taxe ?
Ce face Dragnea,face "colectie" de dosare penale ?
Aperi pe cel cu care te asemeni,spune un proverb ;deci,lasa-ma cu "pozele" tale. Sunt miscate,nu disting nimic !
HS !

Deoarece vor sa faca o manifestatie impotriva

statului paralel, eu le sugerez o lozinca:

Satanescu cu banul/Dragnea cu planul!

Parca noi nu stim asta si asteptam sa ne-o spui tu ?

Hai dutec frac piata.

 
 

 
 

Tot obsedat de pussy ai ramas? Pe bani nu gasesti?

Cat de jalnic poti fi si o mai si marturisesti!
Schimba-te si cine poate se va indura si cineva de tine,macar din mila daca nu pentru merite.

Ma securika, daca toti ati inceput lupta cu statul

paralel, atunci de ce nu incepeti sa publicati listele, cu nume si "pronume" ai membrilor sau sefilor acestui stat.
O sugestie ar fi sa publicati rapid listele cu cei care au luat credite de la BANCOREX si nu le-au mai inapoit. Ce zice de asta? Ar fi un prim pas spre insantosirea societatii? Asa ca lasati vorbele si veniti cu fapte.

Ai (re)aparut sekaturica si cu nickul asta?

Credeam ca ai uitat de elmai georgica cetatean ioropean?

Statul paralel exista cu adevarat,

Este Mafia, actualmente condusa de dragnea!
Ea manevreaza banii nostri, adica guvernul alde pesede...
Cu asta se ocupa mafia oriunde in lume, dragii mei, cu BANI!
Ba postaci handi, nu preshul cel neamtz, nici serviciile, nici DNA, nici UE si nici USA nu dispun de bugetul tarii, ci mafia alde pesedoaie!
Orice alta afirmatie e stupida, vine de la persoane ori analfabete, ori in slujba mafiei!
PS Sa te dai persecutat, cand tu esti cu toti banii nostri la tescherea si faci ce vrea muschii tai cu ei, mi se pare de o nesimtire extrema!
Pax vobiscum!!!

 

:( de la tine am pretentii !...Stii cati bani sunt la "Fondul

Proprietatea" ....?....cum poti sa pui tot raul,in carca "amarastenilor" astia care se cred mafioti ???...Mafiotii adevarati mor de batranete,fara sa-i vezi tu pe la TV-uri defiland cu catuse la maini....

 

Interesant

PSD-iștii vor face mitinguri sub sloganul "Alături de Dragnea". OK, dar e loc pentru toți la Jilava?

Invizibilul, cu un Parlament plin de penali, Romania se duce

de rapa.Statul paralel inventat de condamnatul Dragne impreuna cu urmaritul penal Tariceanu nu este altceva decat un grup infractional prin care TelDrum a furat in liniste milioane de euro, atat din Romania cat si din UE.Shalom

Stat paralel? Da! Adunatura teleormănean-peremistă stat paralel !

O mai buna denumire nici ca se putea.

Stat paralel = Dragnea + stănescu + bădălău + olguța + codrinștefănescu +fifor + iordache + serbannicolae + nicolicea + tudose + șaideaua...

Aștia sunt statul paralel care vrea să construiască o ...Romanie Paralelă !

Toată justitia se revolta impotriva acestui stat paralel si mafiot condus de Dragnea !

Tot mediul de afaceri se revoltă impotriva acestui stat paralel si habarnist care pune Romania pe butuci !

Toată lumea normală la cap vede că acest stat paralel si antinational vrea să scoată Romania din UE și s-o arunce in bratele lui Putin !

Culmea tupeului : Dragnea a organizat un grup infractional care fura Dunarea, Delta, Carpatii, pamantul, apa si aerul Romaniei - si acum isi declara grupul infractional ..Stat Paralel !

Statul normal, justitia normala, economia normala nu sunt pe placul GIO pesedist-peremist. De aia Dragnea isi face acum un Stat Paralel, o Justitie Paralela, o Economie Paralela.

Doar iesitul in strada ii poate alunga pe acesti derbedei.

 

Cam asa ar trebui sa ii explicam unui votant PSD-ist

Statul paralel e atunci cand furi cu nerusinare timp de 20 de ani fondurile publice ale unui judet dintre cele mai sarace si cand ajung procurorii romani sau europeni la tine, sa te intrebe de vorba, atunci tipi ca din gura de sarpe ca te-a atacat "statul paralel".

 

 

In statul paralel ABUZATUL si Lenuta faceau afaceri. Pricepi?

Din prea mare locomie, dorind sa puna mana pe toate resurse si sa le distribuie numai cum doreste el, ABUZATUL a fost rejectat de statul paralel, asa ca au inceput sa-l toarne la DNA si OLAF si sa-i scoata la iveala plotagariile. ABUZATUL, in marea lui prostie, credea ca poate sa devina seful statului paralel, numai ca baietii destepti ai mafiei transpartinice s-au prins si i-au dat peste bot. Dar asta-i de bine deoarece mafiotii incep sa toarne din casa.

@Bas(h)il...

... vezi ca ai mai postat odata acest text... nu mai da "copy-paste"... mai schimba si tu caseta stricata...

Interesant

Mafia PSD a decis că există marțieni și toți fanii lui au fost de acord. De ce ? Pentru că unii cred asta, iar altora le convine.
Totul s-a petrecut in centrul energetic de la Băile Herculane. Persoane informate au spus că votul a tranșat intre două formulări posibile : statul perpendicular și statul paralel. Liderii au preferat să fie paralel pentru că numai acesta e și ocult. Inițiații știu că dacă era perpendicular nu mai putea fi și ocult – ceea ar fi ridicat probleme in relația triunghiulară cu Ceahlăul și Bucegii, priviți de sus.
Scopul mafiei PSD este controlul total asupra Romaniei. Cei care au negociat căderea lui Ceaușescu și continuatorii lor direcți au pierdut treptat controlul total. Cancerul a fost destructurat, dar celulele incă sunt in corp. Urmăreau viețile celorlalți, acum au ajuns in postura de urmăriți. Au pierdut controlul pentru că joacă dublu: cu un ochi sunt la slănina banilor europeni, cu altul la făina puterii rusești. Cine i-au girat le-au retras girul. Cetățenii le simt slăbiciunea și nu-i mai tratează de stăpani pe ei, “supremii", ceea ce nu le convine.

Interesant

Mihai Tudose se luptă cu statul păhărel!

"dragului" tovaras @Gile"...

... nu ai obosit sa repeti la nesfarsit aceeasi caseta stricata, venita direct din celul de partid sekurist din care faci parte?
... ai vazut poze cu "democratia" dar nu ai inteles nimic, atat timp cat repeti la nesfarsit "Voiculescu si a3" si "Decebal era pesedist"...
Vezi ca in UK conteaza VOTUL ! La ei n-a venit "trimisul special" al "Marelui Licurici planetar" sau o tanti pe nume "Victoria Nimeni/Nulland" sa le spuna ca nu conteaza ce au votat ei, trebuie sa faca cum le spune "statul paralel"... Si nici nu a "sarit" ambasada Romaniei sa le spuna ca au atentat la "statul de drept" si ca "suntem ingrijorati de independenta justitiei"...
Dar asa-i la noi cu propagandistii sekuristi ca d'alde tine: credeti ca daca am aderat la "clubul select UE", obligatoriu am renuntat la independenta statului roman... legile si regulile "sfante" vin numai de la Bruxelles...

Vezi ca sekaturica nu e de acord cu tine!

Ia masuri...

Interesant

Pe ințelesul PSD, al Antenei 3 și al tuturor conspiraționiștilor, acesta este "Statul paralel și ilegitim" in Romania, Olanda, UK
Politicienii noștri nu sunt obișnuiți cu asta. Independența justiției la un asemenea nivel e un fenomen fără precedent in istoria Romaniei, iar faptul că justiția poate (din nou, pentru prima oară in istorie) să constrangă executivul dă frisoane celor obișnuiți să nu fie constranși de nimeni.
De aici și frustrările PSD și ale celorlalți: toți cei care iși pierd privilegiile dau dovadă de aceleași frustrări - la fel li se intamplă și homofobilor, și rasiștilor, și misoginilor șamd in domeniile in care iși pierd privilegiile.
Acum, după ceilalți privilegiați, a venit și randul politicienilor să-și piardă vechile privilegii, ceea ce ii obligă să-și regandească strategiile de guvernare in condițiile unei justiții independente. De aici și furia lor, și disperarea cu care recurg la teorii conspiraționiste pentru a-și explica ce li se intamplă.

 

un cetatean european (09:15) Aveti voi grije de Romania? Am vazut

ce grije mare ati avut. Ati instrainat toate resursele si i-ati distrus economia. Foatre grijului ati vost, nu am ce spune!.

 

Da? Poate nu stiai ca cel mai aprig sustinator al exportului

...de lemn austriecilor chiar ala pe care tu l-ai ajutat tu sa ajunga la Cotroceni. Nu de alta, dar daca nu crezi, o cautare in timpul din urma te-ar ajuta.

Aceiasi placa ruginita si limba de lemn hodorogita

Ia vezi tu cine l-a decoract pe austriaca ca ne taie padurile? dupa ce te informezi, vin-o cu un raspuns.

Interesant

Din moment ce prin fapte nu poate convinge, mafiei PSD nu-i ramane decat sa incerce sa-si “spele" imaginea. Adica – vorbe goale in limbaj de lemn.
Intr-o luna, benzina a crescut cam cu un leu pe litru, preturile la energia electrica si gaze au crescut si ele, deci vor creste preturile la toate produsele. Atata stie mafia PSD sa faca si asta a facut dintotdeauna: pomeni, consum, inflatie, investitii-ioc, hotie institutionalizata. Dupa cel putin un sfert de secol, tot asta stie sa faca, in aceeasi cutie se invarte. Oare cand vom realiza, ca natiune, ca este un partid anacronic, anchilozat, nereformabil?

PSD si "lupta" cu companiile straine

2004: Privatizare Petrom si stabilirea fixa a redeventelor pe 10 ani la o valoarea foarte mica - PSD/Nastase

2004: Afacerea Bechtel, miliarde de euro platite pentru 57 de km de autostrada, semnata si securizata (clauze ce nu pot sa fie facute publice) - PSD/Nastase

2008: Cedare rapida a zonelor castigate la Haga in Marea Neagra catre Sterling - Tariceanu, acum ALDE

2013: Stergerea datoriilor Rompetrol in favoarea GazMunai, adica 400 de milioane de dolari, un mizilic - PSD/Ponta

2014: Ponta nu a renegociat nivelul redeventelor stabilite de guvernul Nastase in 2004

Vezi ca o dai inainte cu austriecii aia care ne taie padurile. PSD doar ce a votat IMPOTRIVA unei initiative USR care prevedea pedepse foarte aspre pentru defrisari ilegale. Asa ii doare pe aia de la PSD de padurile tarii.

PSD-ul asta ne crede pe toti tampiti cu textele lor de doi bani de acum cu multinationalele si bancile straine cu care lupta ei de nu mai pot.

@V_sile

... 2017: PSD - urma crearea Fondului de Investiii si rediscutarea/majorarea redeventelor statului roman cu multinationalele din Romania ... Pokemoni in strada "instantaneu" pentru ca sunt ingrijorati de viitorul acestei tarisoare si pentru "ca sa fie bine si sa nu fie rau"
2017: reasezarea fiscalitatii in Romania astfel incat nationalele si multinationalele sa nu mai poata redirija profitul in paradisuri fiscale: reactia "tefeleilor" - "jos guvernul"
Sunt de acord ca pesedeul a facut mult rau inainte, dar in ultima perioada (din 2012 incoace) e singurul partid care a aplicat masuri economice Liberale in Romania! ...
Nu e totul perfect, dar nu am pretentia sa se indrepte totul intr-o zi, dupa aproape 30 ani de furat...
Ciuma portokalie si ciuma sekurista/tehnokrata sunt la fel de nocive ca ciuma rosie... si atunci de ce sa fiu "atins de spiritul civic" numai in cazul ciumei rosii? ... pentru ca asa transmite Sekuritatea/Statul Paralel pe toate canalele media? ... nu o sa ies in strada ca sa strig la indemnul vreunui sekurist "nu vreau bani, nu vreau valuta, Petre Roman sa ne ...muta" (e acelasi lucru cu "vreau sa fie bine ca sa nu fie rau")
Ce-a facut "statul paralel" cu toate hotiile ce s-au petrecut in Romania? ... NIMIC ! ... dar ni se spune de catre "propaganda sekurista" ca "statul paralel" e perpendicular si "hotii nostri sunt mai cinstiti decat hotii vostri", asa incat lasati lucrurile asa cum sunt... vorba lui nenea'Iancu: "Schimbare: primesc, dar sa nu se modifice nimic prin partile esentiale"...

Penibil! Tipic bolsevic!. Voi vreti sa puneti in

spatele altora faradelegile voastre si incapacitatea voastra de a guverna.
In ce vise urate ai vazut tu ca manifestantii, sau orice om cu scaun la cap, va si va impiedeca sa mariti redeventele?

Apropo, de ce nu ati introdus in codul fiscal directiva europeana priviind externalizarea profitului multinationaleleor, romni verzi ce sunteti? Poti tu sa raspunzi la intrebarea asta?
Sunteti niste ipocriti si nimic mai mult, vrei doar ca multinationalele va sopnsorizeze partidul si alte agape si pentru asta folositi santajul. Hotiile voastre au devenit atat de transparente ca se vad si sin cosmos.

sa inceapa distractia

Ce va urma este foarte clar : subordonarea justitiei, decapitarea DNA, haituirea celor care se opun mafiei rosii, in maxim 6 luni de zile de-acum incolo in Romania va fi liniste totala, iar tara se va inchina tatucului suprem, ideologului miscarii neobolsevice, tov. dragnea liviu.
E simplu...poti da orice lege doresti, poti modifica orice lege ai chef, poti reabilita toata mafia care a fost "prigonita" ani de zile.
Societatea civila nu are puterea de a schimba ceva...doar daca ar paraliza si ar perturba cumva tot ce misca de la guvern in jos, si vreau sa accentuez: "TOT"
Ramane de vazut

 

Dupa ce i-am pus o intrebare, cetateanul european a dat bir cu

fugitii. Sa-l ajutam sa se dezmeticeasca:

Mogulul cherestelei, Gerald Schweighofer, a fost decorat in decembrie 2004 de către Ion Iliescu, "pentru contributii la stimularea cercurilor de afaceri austriece in economia romanească".

Austriacul a primit Ordinul National in grad de Cavaler printr-un decret semnat de Ion Iliescu si contrasemnat de Adrian Năstase.

Interesant este că decretul a fost semnat in 2 decembrie 2004, exact intre cele două tururi ale alegerilor prezidentiale, semn că era grabă mare pentru decorarea celui căruia prin semnătura lui Ilie Sarbu i se acordase drept de preemptiune la achizitionarea de masă lemnoasă din Romania. De altfel, după cum se vede in documentele de mai jos, recomandarea de decorare poartă nota "URGENT"

vezi, de exemplu, https://jurnaluldemaine.wordpress.com/2016/10/16/document-exploziv-decretul-de-decorare-a-lui-schweighofer-semnat-de-iliescu-si-nastase/

Interesant

Cred ca are "prea multe" argumente !
Sau o fi plecat seful lui de langa el si a ramas fara "inspiratie" !

@ mai Bas(h)ila...

... tu esti definitiv pierdut in "meandrele concretului" atat timp cat vii cu sekurisme ieftine si "ineptii democrate" de genul "toti sunt vinovati", chiar si cei trimisi in judecata si necondamnati !!! Atat timp cat functioneaza Politia Politica si Tribunalul Poporului, cu oameni condamnati de Sekuritate, e o problema mare in tara asta. Numai "cei alesi" (sau spalati pe kreierase) au ajuns sa creada ca "toti sunt vinovati"... probabil e o reminiscenta bolsevica, venita din negura timpurilor in care tatucul tau, Iosif Visarionovici Stalin, declara ca "nu exista oameni nevinovati; nu ne-am ocupat indeajuns de ei"...
... si DA, manifestantii au iesit "spontan" in strada ca sa impiedice efectuarea unor schimbari. "Mesajul" este venit de la statul paralel coordonat de multinationale si se adreseaza guvernului/ parlamentului, cu o "directiva" foarte scurta si concisa: "Nu conteaza ce au votat romanii, conteaza ce vrem noi (multinationalele/ capitalul strain)" ! De aceea, inca se incearca o "negociere" a schimbarilor, pesedeii neintelegand ca multinationalele primesc schimbarea, dar sa nu se modifice nimic... De altfel, n-am vazut "tefelei" in strada pentru ca multinationalele platesc redevente mici, pentru ca fura mai abitir decat altii din bugetul tarii externalizand cam totul, pentru ca a crescut pretul la carburanti cu toate ca guvernul a pus numai 0.32 bani/litru, etc, etc. Profitul lor trebuie protejat de lege, iar statul trebuie condamnat de cetateni... Vorba aia, sekurist-comunista care e valabila acum pentru capitalul strain: "dai in mine, dai in fabrici si uzine"...


Prima   1   2   Ultima
Platforma pentru solutionarea online a litigiilor